Sayfa: 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
Toplam 36 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ELEVİT vitamin de domuz katkısı var mış!!!

  1. Konu Sahibi : ZOE #21
    Evet firma inkar etmiyor.Arayıp isteyenler bilgi alabilir.Akşam vakti bile geri dönüp hemen cevaplıyorlar.Fakat diğerlerinde yok mu sanıyorsunuz.Türkiyede sığır jelatini üretimi çok sınırlı.o yüzden sığır jelatini var denen bir çok şeyin içinde zaten domuz jelatini var.bakkaldan aldığınız yiyeceklerde dahil.kendinizi kandırmayın derim ben.ha decavit açıklama yapmış yok diye onu da belirteyim.bende değiştirebilirim tabi.düşünmedim henüz


  2. Konu Sahibi : ZOE #22
    Alıntı renksizgokkusagi kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Gecen ay elevit yazmisti bana doktorum. Bu haberleri duyunca icmedim. Bu ayki kontrolumde degistirmesini rica ettim fakat doktorum bu haberlerin yalan oldugunu, oyle birsey olmadigini, rakip firmanin cikardigi bi iftira oldugunu soyledi. Bana ilaci icmemi her soylenene ve her duyduguma inanmamami soyledi. Bende icmeye basladim cunku bebegim daha onemli. Eger oyle bisey varsa gunahi doktorun boynuna. Ben okadar icmedim degistir dedim degistirmedi. Yapacagim birsey yok. İciyorum ama oyle bisey olfugunu da sanmiyorum bunca yil icmis bayanlar ve evlatlari haram mi icti yani? Bebekleri de kendileri de gunahkar mi?insallah yalan haberdir. Ama ben kullanmaktayim.
    canım bende ilk 5 ay falan bu haberleri görene kadar içtim firmaya mail ile ulaştım ve bilgilendirme için banada geri dönüş yaptılar ve firma kendisi kabul ediyor gerçekten. bile bile de ilaca devam edemedim açıkçası ben. decavit yazdırdım burada sanırım en büyük kabahat bu ilaçları eş değeri varken piyasaya sürenlerde şimdiye kadar kim bilir neler içtik ilaç diye insan hayret ediyor

  3. Konu Sahibi : ZOE #23
    akadaşlar bütün bu elevit e olan tepkiler içeriğinde domuz jelatini olduğu için..belki bana kızacaksınız ama sağlık söz konusysa eğer bu çokda önemli değil çünkü insanlar yıllardır bu vitamini kullanıyor..eğer tek sıkıntınız domuz jelatini yse yediğiniz gıdaların büyük bir çoğunluğunda bu madde zaten var hatta belki daha tehlikelileri var..bence bu kadar katı düşünmeyin tabi sizin fikriniz ama bundan önce elevit içenler içinde haram çocuk mu büyüttü yani sonuçta oda yüce Allah ın yarattığı bir hayvan..yarın decavit le ilgili de böyle bişey çıkarsa napıcaz??dr lar 6 sene boşuna okumuyolar heralde.... henüz bugün gittiğim kadın doğum uzmanıda bunun çok saçma olduğunu söyledi.ayrıca elevit diğerlerine göre çok daha faydalıymış vitaminler açısından..

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 28-07-2014

    Hamileliğimin 27. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 96 gün kaldı.

    Bebeğiniz erkekse, önümüzdeki üç ay içinde bebeğinizin testisleri testis torbasına inecektir. Bebeğinizin gözleri bugünlerde açılmaya başlayacak. Diğer kültürlerde doğum: Filipinlerde, plasentanın bebeğin kardeşi olduğu düşünülür ve gelenek olarak evin altına gömülür daha sonra plesantanın ruhunun gökyüzüne dönceğine inanırlar.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 960 gr. - Yaklaşık boyu : 36.6 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  4. Konu Sahibi : ZOE #24
    Domuzuda allah yaratti o konuda kimsenin tereddutu yok heralde ama yine onu yaratan size imtihan olsun diye HARAM ettim diyor... iste olayda burda kopuyor..nette baska formlarda da cok fazla yazan var" onuda allah yaratti" nassil bi bakis acisi nasil bi sig gorustur anlamiyorum yaa...

  5. Konu Sahibi : ZOE #25
    Giriş tarihi
    Dec 2010
    Mesajlar
    3,279
    Alıntı hadicanimordan kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    lütfen insanları kandırmayın. burada da herkesin eşi ya doktor ya eczacı zaten. o insanlar haram bişey içince mutlu mu olacaksınız.
    firma kabul ediyor, size ne oluyor acaba!!!
    sizin ne biçim bir üslübunuz var!!
    benim kimseyi kandırdığım yok kafanıza göre konuşmayın.
    benim eski konularımda var bakarsanız görürsünüz ki eşim eczacı.
    kaç senelik forum üyesiyim,yalan olsa en başından söylemezdim eşim eczacı diye değil mi?!!
    ben tamamen çamur atmak adına yapılan bişey olduğunu düşünüyorum.
    zira doktorumda aynı şeyi söyledi.
    kaldı ki ben yazımın altında belirttim içiniz rahat edecekse alternatif ilacı kullanın,
    ki bende öyle yaptım,
    27 haftalık hamileyim ama daha elevitte dahil hiç bir vitamin ilacı kullanmadım.
    haram helal sadece bunlarda yatmaz hanımefendi!
    önce bi bakın ben nasıl yaşıyorum,ne yiyorum ne içiyorum diye.
    ondan sonra konuşun.
    herşeyiniz dört dörtlükte sıra ilaca gelince mi imanınız kabarıyor?
    önce içinizde halledin bazı şeyleri sonra tedbirinizi alın.
    benim kimseye haram yedirip içirtmek ya da teşvik etmek gibi bir niyetim olamaz zira herşeyden evvel ben dikkat ediyorum.
    bu ilacı bende ağzıma sürmedim.
    yazarken biraz elinizi vicdanınıza koyun olur mu?
    2 cümleden bu kadar vebal altına girdiniz ya...Allah'a havale ediyorum ve bu çirkin uslubunuzdan dolayı sizi kib liyorum.

  6. Konu Sahibi : ZOE #26
    Giriş tarihi
    Dec 2010
    Mesajlar
    3,279
    arkadaşlar gebelikte kullanılacak vitamin ilacı çok.daha öncede yazdım,
    elevitte böyle bişey olması ihtimaline karşı kullanmamak daha mantıklı.
    bana eşimde doktorumda yok dedi fakat ben en başından beri kullanmadım,
    ha benim kendi düşüncem hiç bir vitamin ilacına gerek yok aslında.
    biraz doğal beslenmek yetecektir.
    ayrıca şunlarıda bilmenizde fayda var;
    fırın tepsilerinde kullandığımız yağlı kağıtlarda,
    hazır baklava yufkalarında,
    hazır milföy hamurunda,
    küp şekerlerin o şekli almasını sağlamadaki maddede,
    bazı çikolatalarda,
    atıştırmalık puf tarzı şeylerin arasındaki beyaz kremada
    olduğu yönünde iddialar var...illa olması gerekmez.şüpheli olmaları bile kullanmamaya yeter.
    tedbir almakta faydavar.

    ayrıca hazır meyve suyu,süt,yoğurt,tavuk..hepsinde katkı maddeleri zararlı boyutta.
    imkanınız varsa sütü köylerden getirtin,yoğurdunuzu kendiniz mayalayın,köy tavuğu tüketmeye çalışın.
    artık öyle çok şeyde şüphe var ki...
    kolayı,cipsi vs saymıyorum bile.
    Düzenleyen: elagam Düzenleme Tarihi : 23-12-2013 Düzenleme Saati :18:05

  7. Konu Sahibi : ZOE #27
    Alıntı elagam kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    sizin ne biçim bir üslübunuz var!!
    benim kimseyi kandırdığım yok kafanıza göre konuşmayın.
    benim eski konularımda var bakarsanız görürsünüz ki eşim eczacı.
    kaç senelik forum üyesiyim,yalan olsa en başından söylemezdim eşim eczacı diye değil mi?!!
    ben tamamen çamur atmak adına yapılan bişey olduğunu düşünüyorum.
    zira doktorumda aynı şeyi söyledi.
    kaldı ki ben yazımın altında belirttim içiniz rahat edecekse alternatif ilacı kullanın,
    ki bende öyle yaptım,
    27 haftalık hamileyim ama daha elevitte dahil hiç bir vitamin ilacı kullanmadım.
    haram helal sadece bunlarda yatmaz hanımefendi!
    önce bi bakın ben nasıl yaşıyorum,ne yiyorum ne içiyorum diye.
    ondan sonra konuşun.
    herşeyiniz dört dörtlükte sıra ilaca gelince mi imanınız kabarıyor?
    önce içinizde halledin bazı şeyleri sonra tedbirinizi alın.
    benim kimseye haram yedirip içirtmek ya da teşvik etmek gibi bir niyetim olamaz zira herşeyden evvel ben dikkat ediyorum.
    bu ilacı bende ağzıma sürmedim.
    yazarken biraz elinizi vicdanınıza koyun olur mu?
    2 cümleden bu kadar vebal altına girdiniz ya...Allah'a havale ediyorum ve bu çirkin uslubunuzdan dolayı sizi kib liyorum.

    bos yere kırmayın bırbırınızı. bayer kabul edıyor zaten bunu, e vitamini kısmında katkısı oluyor denıldı zaten. Araştırma yaparsak eğer ama bunu market raflarında da yapalım, sıkıntı olmaz :) herkese sağlıklı mutlu hamılelıkler :)

  8. Konu Sahibi : ZOE #28
    Giriş tarihi
    Dec 2010
    Mesajlar
    3,279
    Alıntı candy0 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bos yere kırmayın bırbırınızı. bayer kabul edıyor zaten bunu, e vitamini kısmında katkısı oluyor denıldı zaten. Araştırma yaparsak eğer ama bunu market raflarında da yapalım, sıkıntı olmaz :) herkese sağlıklı mutlu hamılelıkler :)
    ya üzüldüğüm nokta baktım hanımefendinin bi konusunda da yazın baya yazmışım.
    ayıp ya...insan az çok anlar niyetimi,o kadar konuşmuşuz.yaftalamaya bayılıyorlar kk da

    eğer konu haram helalse zaten bunu ilaçla kısıtlamak mantıksız.
    yediğimiz içtiğimiz herşeyi ince eleyip sık dokumamız lazım.
    üstelik sadece hamileliktede değil.
    Allah yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
    iyi forumlar
    Düzenleyen: elagam Düzenleme Tarihi : 23-12-2013 Düzenleme Saati :18:24

  9. Konu Sahibi : ZOE #29
    Alıntı elagam kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ya üzüldüğüm nokta baktım hanımefendinin bi konusunda da yazın baya yazmışım.
    ayıp ya...insan az çok anlar niyetimi,o kadar konuşmuşuz.yaftalamaya bayılıyorlar kk da

    eğer konu haram helalse zaten bunu ilaçla kısıtlamak mantıksız.
    yediğimiz içtiğimiz herşeyi ince eleyip sık dokumamız lazım.
    üstelik sadece hamileliktede değil.
    Allah yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
    iyi forumlar
    bıraz kıskançlık oluyor tabıı kadınlar arasında.bana da geçen biri sardı aldı cevabını ses seda cıkmıyo kızdan..iyiyim hoşum da kımsenın trıbını çekmem. öylee :) neyse can sıkmaya değmez, keyfınıze bakın :)

  10. Konu Sahibi : ZOE #30
    ben de elevit kullanmaya başladım bir kaç gün önce doktora sorayım bakalım onun tepkisi ne olacak diğerinden kullanırım ama dediğiniz gibi bilmeden kimbilir hangi gıdalarla ne maddeler alıyoruz ne yiyeceğimizi ne içeceğimizi şaşırıyoruz artık.

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 31-07-2014

    Hamileliğimin 26. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 99 gün kaldı.

    Bebeğiniz yaklaşık olarak 810-830 gr. ağırlığında. Bebeğinizin derisinin altındaki kılcal damarların görünür olmasından dolayı, bebeğinizin rengi hala parlak kırmızı pembe. Ve bebeğinizin cildi hala kırışık. Kan dolaşımınızın daha sağlıklı olması için sık sık pozisyon değiştirmeyi unutmayın. Son zamanlarda nefes darlığı yaşamada artış olduğunu fark edebilirsiniz.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 820 gr. - Yaklaşık boyu : 35.6 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


Sayfa: 3/4 İlkİlk 1234 SonSon

Benzer Konular

  1. Yüzüne Vitamin ampulu kırıp süren var mı?
    By pink_panther in forum Evde Yapılabilen Doğal Cilt Bakımları
    Cevaplar: 46
    Son Mesaj: Dün, 00:42
  2. Vitamin Kullanıp Kilo Veren Var mı?
    By meryem38 in forum Vitaminler
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 15-04-2012, 13:34
  3. ttnet vitamin hakkında bi sorum var yardımcı olmusunuz??
    By SENYOKMUSUN in forum İlköğretim
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 13-04-2012, 01:14
  4. brezilya fönünde domuz katkısı varmıdır
    By Kayganazede in forum Kıvırcık Saçlara Özel
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 26-07-2011, 15:09
  5. Dr.murad c vitaminli göz kremini kullanan var mı????
    By adress in forum Göz Çevresi Bakımı Hakkında Herşey
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 16-05-2011, 12:26

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.