Sayfa: 1/10 123 ... SonSon
Toplam 100 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Ortodontik Tedavi Öncesi ve Sonrası (Resimli)

  1. Konu Sahibi : espoir_ #1

    Ortodontik Tedavi Öncesi ve Sonrası (Resimli)

    Arkadaşlar burada ortodonti tedavisi görmüş arkadaşlarımız tedavi öncesi ve sonrası resimlerini paylaşırsa hem tel takanlar ve sonucunu merak edenler meraklarını gidermiş olur hem de buraya eklenen resimler tel takmayı düşünüp de kararsız olan arkadaşlara yardımcı olur.

    Sizden ricam bu başlıkta sadece resimleri paylaşmanız ve kesinlikle yorum yapmamanız! Tedavi öncesi ve sonrası resimlerini paylaşan arkadaşlar, tedavi sürelerini ve tedaviye kaç yaşlarında başladıklarını da yazarsalar tel taktırmayı düşünen arkadaşlara daha çok yardımcı olurlar sanırım. yerimseniben


    (Ben diş teliyle ilgili başlığı mümkün olduğunca incelemeye çalıştım, bakabildiğim kadarında çok fazla resme rastlamadım, rastladıklarım da çok dağınıktı. En azından burda paylaşılacak resimler toplu bir halde olur)

    Ben de 1,5 senedir tel takıyorum ve tedavim biter bitmez ben de ekliycem resimlerimi ama şimdilik başka tedavilerden resimler ekliyorum örnek olsun diye =)












  2. Konu Sahibi : espoir_ #2
    en üstten 7. resmin öncesi ve sonrasını gördüğümde resmen şok oldum..
    o berbat dişler nasıl güzelleşmiş nasıl düzelmiş öyle....
    şaşırdım...

  3. Konu Sahibi : espoir_ #3
    Ya arkadaşlar yok mu hiç resim ekleyecek olan ?
    Ben bikaç tane daha örnek ekleyeyim bari..






  4. Konu Sahibi : espoir_ #4
    bende bakırköy ortonormda tedavi oldm.gerçektende inanılmaz değişimler oluyor.herkese tavsiye ederim dr. benan oğuzu

  5. Konu Sahibi : espoir_ #5
    bu başlığı daha önceden görseydim dişlerimin bozuk halinin resmini çekerdim ama şu an tel var..çıkacağı günü dört gözle bekliyorum tel takmak süper bi şey.inci gibi düz ve bembeyaz dişlerim olacak.

  6. Konu Sahibi : espoir_ #6
    benim dişlerimin resmini doktor çekmişti.aslında bana klsa o dişlerle hayatta resim çekilmek istemezdim:)))ama aradaki farkı görmek açısından gerçektn çok iii oluyr.benm 2 resm arasında da inanılmaz fark var

  7. Konu Sahibi : espoir_ #7
    benim de çektiler orda istesem verirler mi ki :)

  8. Konu Sahibi : espoir_ #8
    verioyorlar :))hatta herkesin resimleri var internet sitesinde.Allahtan şifreli:))benden başka kimse göremiyor.onun dışında bi kaç tane herkesin görebildiği resmler vaar.onlarda yukarıdakiler zaten:))

  9. Konu Sahibi : espoir_ #9
    benim dişlerim de böyleydi(yani bu resim benim değil yukardan kopyaladım)

    hala tel var ama artık sivri değil o dişlerim
    en çok da tel çıktıkan sonra dişi temizleme ve beyazlatma aşamasını dört gözle bekliyorum :D

  10. Konu Sahibi : espoir_ #10
    :))seninki bişey mi sen benimkinin eski haline bak haksızmıyım sence bu dişlerle resim çekilmek istememekte :)))
    benm tellerin çıktı :lepi:şuanda içten ön dişlerimde var sadece sabitlemek için oda bi kaç sene kalıyormuş benim 1 senedir var:)kaydirigubbakcemile3
    Eklenmiş Resmin önizlemesi Eklenmiş Resmin önizlemesi 2742.jpg   3214.jpg  

Sayfa: 1/10 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. 4 ay öncesi ve sonrası..
    By pisicik_26 in forum Şubat Anneleri
    Cevaplar: 87
    Son Mesaj: 08-11-2013, 14:52
  2. Makyaj Öncesi ve Sonrası
    By anne-10 in forum Makyaj Ürünleri - Stilleri Resimli Paylaşımlar
    Cevaplar: 114
    Son Mesaj: 04-11-2013, 19:20
  3. TASARIM (Öncesi / Sonrası)
    By esyn in forum Dekorasyonda ip uçları, püf noktaları
    Cevaplar: 58
    Son Mesaj: 03-08-2011, 21:18
  4. Doğum öncesi ve sonrası dua
    By eminenisa in forum Arşiv
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 05-08-2009, 13:20
  5. Ev Dekorasyon - Öncesi ve Sonrası
    By Archalais in forum Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 26-06-2008, 14:01

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.