Sayfa: 1/5 123 ... SonSon
Toplam 43 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Evliyken Aldatmami Bu şimdi?

  1. Konu Sahibi : EU1 #1
    EU1 Guest

    Ufak bir soru ? Evliyken Aldatmami Bu şimdi?

    ELİN ELİNE DEĞMEDEN,SENİ SEVİYORUM KELİMESİ AĞIZDAN DÖKÜLMEDEN ,AMA İÇTEN İÇE HOŞLANMAK İLGİ DUYMAK ALDATMAMIDIR ARKADAŞLAR SORUYORUM SİZE.ALDATMA DUYGULAR AÇIKLANDIĞI ZAMAN BAŞLAR DİYE Bİ SÖZ VARDIR NE DİYOSUNUZ MERAK EDİYORUM SİZCE DOĞRUMU? :uhm:


  2. Konu Sahibi : EU1 #2
    Bence aldatma için sözlere gerek yok. eğer birini hayatındaki insandan daha fazla düşünüyor ve içten içe ilgi duyuyorsan aldatma başlamıştır. başkasını düşünürken nasıl sevgi verebilirsin! kelimelerin "seni seviyorum" cümlesini oluşturmasını bekleyip de aldattım demek saçmalık.Aldatmanın kendisi saçmalık, ruhsuzluk, ahlaksızlık...
    Birine karşı eski heyecanı hissetmemek onu aldatmayı gerektirmez. ayrılır; kimi istersen düşünürsün, ilgi duyar, seversin.

  3. Konu Sahibi : EU1 #3
    tabi aldatmadır.İlla cinsel ilişki mi olacak.

  4. Konu Sahibi : EU1 #4
    EU1 Guest
    bence aldatmaya meğil başlamış bile böyle bir durumda ...

    eğer eşinden başkasını düşünüyorsan aklından keşke onunla evlenseydim bile der böyle düşünen biri eee bu da aldatma işte dokunmak sözlere dökmek başlamışsa zaten evlilik bitmiştir fazla söze ne gerek

  5. Konu Sahibi : EU1 #5
    EU1 Guest
    Alıntı imperfect kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bence aldatma için sözlere gerek yok. eğer birini hayatındaki insandan daha fazla düşünüyor ve içten içe ilgi duyuyorsan aldatma başlamıştır. başkasını düşünürken nasıl sevgi verebilirsin! kelimelerin "seni seviyorum" cümlesini oluşturmasını bekleyip de aldattım demek saçmalık.Aldatmanın kendisi saçmalık, ruhsuzluk, ahlaksızlık...
    Birine karşı eski heyecanı hissetmemek onu aldatmayı gerektirmez. ayrılır; kimi istersen düşünürsün, ilgi duyar, seversin.
    Aynen katılıyorum...

  6. Konu Sahibi : EU1 #6
    Giriş tarihi
    Mar 2007
    Mesajlar
    1,568
    bu kesinlikle bir aldatma değildir selena...insan bu, birini beğenmiş olabilir uzaktan uzağa platonik olarak sonuçta hislerine duygularına gem vuramazsın ama içgüdülerine sahip çıkarsın evli olduğun için o ayrı..
    iyi.. herkesin hayran olduğu bi ünlü vardır mesela kocası angelina jolieye hayran karısı george cloneye hayran diye birbirlerini aldatmışmı oluyolar? o kişileri birbirlerinden daha çok düşündüler diye..

  7. Konu Sahibi : EU1 #7
    içten içe hoşlanmaya başlamak birşeyler hissetmek hele birde evliyse yani aldatmak olmuyormu? duygusal olarak yani.:1no2: :a015:

  8. Konu Sahibi : EU1 #8
    EU1 Guest
    Aldatmak nedir sizce? başka bi insanla cinsel ilişki yaşamak aldatmadır.. eşinizden başka birine seni seviyorum demek aldatmadır..başka birini sevipte kocana karşı onu seviyomuş gibi davranmak aldatmadır.. aklında başka biri varken duygularına gem vurmaya çalışmak unutmaya çalışmak ama tüm çabana rağmen unutamamak,bu yüzden kahrolmak acı çekmek nedir.
    şimdi diyeceksiniz ki o zaman boşasın sevdiği adama gitsin başka bi adam için yuvayı yıkmak,o kadar yılınızı geçirdiğiniz bi insana bu acıyı yaşatmak ne kadar adil sizce...

    Benim fikrim hiç bir erkek ne kadar kötü olursa olsun aldatılmayı haketmiyor huzurlu bir yuva varsa eğer bence devam etmeli ve duygulara gem vurulmalı... evliliğn devam etmesi için huzur herşeyden önemli aşk zaten bitiyor maalesef.

  9. Konu Sahibi : EU1 #9
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    1,814
    Alıntı eftelya38 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaslar eger birisini içten içe düsünmek aldatmaksa 24 yillik evli bir bayan olarak _unu söyleyeyimki hepiniz aldatiliyosunuz
    he valla...mesela kocam beni 5 yıldır gülben ergenle aldatıyor o zaman:Roflol:

  10. Konu Sahibi : EU1 #10
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    1,814
    Alıntı 'SeratoniN' kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bu kesinlikle bir aldatma değildir selena...insan bu, birini beğenmiş olabilir uzaktan uzağa platonik olarak sonuçta hislerine duygularına gem vuramazsın ama içgüdülerine sahip çıkarsın evli olduğun için o ayrı..
    iyi.. herkesin hayran olduğu bi ünlü vardır mesela kocası angelina jolieye hayran karısı george cloneye hayran diye birbirlerini aldatmışmı oluyolar? o kişileri birbirlerinden daha çok düşündüler diye..
    kesinlikle katılıyorum.....imzamıda atarım altına:)

Sayfa: 1/5 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Evliyken taciz edilmek
    By rosenoire in forum İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden
    Cevaplar: 59
    Son Mesaj: 21-08-2013, 14:07
  2. Evliyken eğitime devam edenlerin alanı
    By çamaşırsuyu in forum Üniversite
    Cevaplar: 260
    Son Mesaj: 05-04-2013, 02:12
  3. bu ne şimdi bu?
    By ncncn in forum Hamilelik Belirtileri
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 11-01-2010, 19:56
  4. bu ne şimdi??
    By TopukluAyakkabi in forum Hamilelik Belirtileri
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 17-11-2009, 16:24
  5. bu da ne şimdi ???
    By Pretty in forum Hamilelik Belirtileri
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 02-07-2009, 23:28

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.