Sayfa: 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
Toplam 46 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Üniversite de okurken evlenmek..

  1. Konu Sahibi : istanbula #11
    bizim okulda vardı bir kaç tane biride hamileydi diğerlerinin çocuğu olanda vardı çokta tatlı bir kızdı:))


  2. Konu Sahibi : istanbula #12
    çok yakın bı arkadaşım ünı okurken evlendı

    dıplomayı almasına 4 ay kala dayanamadı ve okulu bıraktı

    kaynana ve koca baskısı da vardı tabı

    kaynana gelını kapı kapı gezıdrmek, kocada her akşam evde çeşıt çeşıt yemek ısteyınce olmadı

    ben pek sıcak bakmıyorum böyle ışlere, ıkısı bı arada çook zor olur

  3. Konu Sahibi : istanbula #13
    Benim bir arkadaşım da üniversite son sınıfta ikinci dönem vize ve final arasında evlendi kız vizelere bekar girdi finallere girdiğinide ise evliydi. Hayır anlamadığım zaten 2-3 ay sonra okul bitecekti ne bu acele çözemedim. Hatta birgün vizeden çıkmışız sevgilim ve ben bu kızı gördük kızın elinde kocaman bir torba konuşuyoruz böyle içinde meğerse danteller varmış sınavdan çıkıp evine çeyiz serecekmiş kayınvalidesi istemiş. Sevgilimle beni çoluk çocuk gibi hissettim bir an.

  4. Konu Sahibi : istanbula #14
    Eger iliskim bu sekilde devam ederse ben de sanirim evli bir universite ogrencisi olacagim birkac sene sonra:) merak ediyorum ben de, nasil oluyor diye

  5. Konu Sahibi : istanbula #15
    Giriş tarihi
    Sep 2009
    Mesajlar
    2,883
    been açıköğretim okuyorum ve çocuğum da var,sorunda kastettiğin gruba girmiyorum sanırım ama aöf okumak da örgün kadar zor...

  6. Konu Sahibi : istanbula #16
    Ben memurm calisiyorum nasipse kasımda evleniyorum ve yine nasipse okuyacam yerlestirme sonuçlarını bekliyorum:)

  7. Konu Sahibi : istanbula #17
    Ben memurm calisiyorum nasipse kasımda evleniyorum ve yine nasipse okuyacam yerlestirme sonuçlarını bekliyorum:) ...

  8. Konu Sahibi : istanbula #18
    Alıntı istanbula kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Arkadaşlar büyük ihtimalle konuyu yanlış yere açtım ama dediğim gibi sadece merak..

    Okurken evlenen arkadaşlar var mı aranızda?
    Evleneceğimden değil sadece soruyorum..
    Üniversite okurken evlenip okuluna hiç ara vermeden devam edip mutlu olan arkadaşlar var mı?

    Cevaplar için teşekkürler..
    ayyyyyy içim yandı.niye diiceksin
    ben diğil ama beraber büyüdüğüm,kardeşim kadar sevdiğim bi arkadaşım vardı
    daha liseyi bitirir bitirmez evlendi
    okulunu hiç bırakmadı
    devam etti
    hep dua etti sonunda duası kabul oldu
    sınıf öğretmeni oldu
    atandı,Van'a çok mutluydu zaten
    dahada mutlu oldu artık hayalleri gerçekleşmişti
    bide oğlu vardı FURKAN

    nur içinde yat nesrin'im
    van depreminde ...........
    öyle işte

  9. Konu Sahibi : istanbula #19
    konu sahibi sadece evli olupta okuyan var mı die sormuş
    bende tutup kızın kısacık hayatını anlattım burda

    aklıma düştü işte

  10. Konu Sahibi : istanbula #20
    vardı evlendiler okulu bitirdiler 1 sene sonrada boşandılar...
    zaten evli olduklarınıda anlamadılar öğrenci hayatı yaşıyolardı ailelerde madem birlikteler bari evlendirelim dediler
    onlarada kolay gedi ama olmadı tabi
    üni bitince 1 sene de zor evli kaldılar
    bence hersey zamanında güzel oku okulun bitsin sonrada evlen ne acelen var ki
    bidaha geri gelmez o gunler cok özenenlere tavsiyem olsun kızlar

Sayfa: 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.