Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 18 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Doğum kontrol hapları cinsel isteksizlik yapar mı?

  1. Konu Sahibi : calimeros_82 #1

    Yardım :( Doğum kontrol hapları cinsel isteksizlik yapar mı?

    hanımlar,bu konu daha önce açıldı mı bilmiyorum
    gerçekten bilmek istiyorum. y...n kullanmaya başladığımdan beri cinsel isteksizlik başladı. gerçekten bunla mı alakalıdır. lütfen fikri ve deneyimleri olanlar yardımcı olsun. evliliğimin ilk aylarını yıllardır evli çiftler gibi rutin geçirmek istemiyorum.
    eşim çok istekli, yaklaşıyor ama ben daha nadir istekleniyorum.


  2. Konu Sahibi : calimeros_82 #2
    yıllardır kullanıyorum d.k.hapı canım isteksizlik yapmadı hapla alakası olduğunu sanmıyorum.......benim kafama taktığım bişey varsa isteksizlik yaşarım kafamdaki sorun hallolunca normale döner durum mesela seninde taktığın bişey varmı eşinle ilgili değil herhangi bişey buda etkilemiş olabilir...takma.... kafanda büyütme düzelir bence...

  3. Konu Sahibi : calimeros_82 #3
    evet aynı ilacı kullanıyorum isteksizlikte var ama daha çok kuruluk eşim ilaçtan kaynaklanıyor diyo ama ben ihtimal vermiyordum şimdi sizde aynı şeyi yazınca şaşırdım çünkü aynı ilacı kullanan bir kaç kişiye ve hatta eczacı bi arkadaşıma sordum öyle bişey olmaz dediler.kafam karıştı açıkçası

  4. Konu Sahibi : calimeros_82 #4
    Giriş tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    6,558
    bana doktor bu ay kist için doğum kontrol hapı verdi.
    adı gynelle...prespektüsünde cinsel istekte artış yapar yazıyor.. şu an hastayım etkisini görecekmiyiz bakalım :1ninca:

  5. Konu Sahibi : calimeros_82 #5
    Alıntı GIYMATLIM kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bana doktor bu ay kist için doğum kontrol hapı verdi.
    adı gynelle...prespektüsünde cinsel istekte artış yapar yazıyor.. şu an hastayım etkisini görecekmiyiz bakalım :1ninca:
    yıllar önce kullanmıştım doğum kontrol hapını. o zaman biraz sinir birde adetimde azalma olmuştu sadece iki gün sürmüştü,
    Şimdi yine kullancağım yumurtalıklarımda kist var.. benim merak ettiğim..
    doğum kontrol hapı adet döngünüzü etkiledi mi?
    süresini azaltımı.. ?
    Düzenleyen: mavi-gül Düzenleme Tarihi : 20-10-2010 Düzenleme Saati :11:09

  6. Konu Sahibi : calimeros_82 #6
    isteksizlik yaparak hamile kalmayı engelliyorsa eğer işe yarıyor demektir :p

    siz yine de ilacın prospektürünü bir okuyun bakalım yan etkilerinde ne diyor.

    olmadı bir eczacı veya doktor ile görüşün.

  7. Konu Sahibi : calimeros_82 #7
    Giriş tarihi
    Jan 2010
    Mesajlar
    9,054
    Çoğu kişi isteksizlik yaptığından şikayetçi ama bende olmadı...

  8. Konu Sahibi : calimeros_82 #8
    Giriş tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    6,900
    valla bende aynı ilacı kullanıyorum ama maaşallah bomba gibiyim
    1,5 yıldır kullanıyorum..
    hiç isteksizlik yaşamadım..
    o biraz psikoljik ve bünye meselesi...

  9. Konu Sahibi : calimeros_82 #9
    Giriş tarihi
    Jan 2010
    Mesajlar
    9,054
    Bu arada aynen o ilacı kullanıyorum ben de...

  10. Konu Sahibi : calimeros_82 #10
    Giriş tarihi
    Sep 2010
    Mesajlar
    34
    Alıntı calimeros_82 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    hanımlar,bu konu daha önce açıldı mı bilmiyorum
    gerçekten bilmek istiyorum. y...n kullanmaya başladığımdan beri cinsel isteksizlik başladı. gerçekten bunla mı alakalıdır. lütfen fikri ve deneyimleri olanlar yardımcı olsun. evliliğimin ilk aylarını yıllardır evli çiftler gibi rutin geçirmek istemiyorum.
    eşim çok istekli, yaklaşıyor ama ben daha nadir istekleniyorum.

    bende yasmin kullandım canım 1 ay kadar bendede isteksizlik yaptı ilacı değiştirmende fayda var. şuan başka bi ilaç kullanıyorum öyle bi problemim kalmadı şükür

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.