Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Doğum kontrol hapları ne kadar süre kullanılabilir?

  1. Konu Sahibi : elmaerik #1

    Doğum kontrol hapları ne kadar süre kullanılabilir?

    herkese merhaba,

    yaklaşık 2 yıldır yazz 24+4 doğum kontrol hapı kullanmaktayım. hapı kullandıktan sonra regl i miktarım iyice azaldı, 2 gün kadar o da çok fazla diil yani. korkmaya başladım uzun süre kullanımda bişy olur mu diye ve bırakmaya karar verdim.

    sizler ne kadar süreden beri kullanıyorsunuz, sizdeki olumsuz etkileri neler arkadaşlar?


  2. Konu Sahibi : elmaerik #2
    Giriş tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    3,316
    Alıntı elmaerik kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    herkese merhaba,

    yaklaşık 2 yıldır yazz 24+4 doğum kontrol hapı kullanmaktayım. hapı kullandıktan sonra regl i miktarım iyice azaldı, 2 gün kadar o da çok fazla diil yani. korkmaya başladım uzun süre kullanımda bişy olur mu diye ve bırakmaya karar verdim.

    sizler ne kadar süreden beri kullanıyorsunuz, sizdeki olumsuz etkileri neler arkadaşlar?
    ben daha 3 dönem boyunca doğum kontrol hapı kullandım ama yaşadıklarımı yazayım.
    önce yasmin kullandım 1 ay, yan etkileri yüzünden yazz a geçtim. yasmin tabletleri bittikten 3 gün sonra 3 gün süren ve çok az şekilde regl olmuştum.
    hemen yazz a geçtim
    yazz ın yan etkisi yok bende. sivilcelerimi bile geçirdi.
    ancak o ilk kutu da bittiğinde 3 gün sonra 3-4 gün süren damla damla adet oldum.
    (benim reglim 7-8 gün sürerdi ve çok yoğun olurdu)

    bi dönem ara verdim bişey kullanmadım. reglim anında eski yoğunluğuna döndü. hatta eskisinden biraz daha bile yoğundu.
    tekrar yazz a başladım bu ay.
    bi kaç ayda bir ara vericem ben. ne de olsa yapay hormon alıyoruz vücudumuza sürekli. :(

  3. Konu Sahibi : elmaerik #3
    Giriş tarihi
    Aug 2011
    Mesajlar
    13,046
    normal reglin azalması bende de aynı sorun var
    artık adetlerimde ped bile kullanmıyorum diyebilirim o kadar azaldı kanamam yani
    ama online doktora sordum o normal dedi hatta kesilebilir bile dedi
    bu arada kendi jinekoloğumda 5 yıl kullanabilirsin dedi dkhnı ama tabi benim ki tedavi amaçlı aile planlaması için ne kadar kullanılır bilemiyorum

  4. Konu Sahibi : elmaerik #4
    teşekkürler arkadaşlar. bikaç ay ara veriyorum, tekrar başlarım sonra, diğer yöntemlerde uzun süre pek rahat olacağımı sanmıyorum sonuçta.

  5. Konu Sahibi : elmaerik #5
    herkezde aynı sorun oluyo demekki, bende 3 gün kadar adet görüyorum, o da az az leke şeklinde

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.