Sayfa: 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
Toplam 33 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Akrep Kadını ve Koç Erkeği Uyumu

  1. Konu Sahibi : Paresila #11
    aslanlayay arkadaşıma ithafen sormak istiorum çok güzel tavsiyeler vermişsin yaa bende sormak istiorum bi kaç soru, şimdi koç erkekleri çok girişken ve beğendiğini hemen belli eden tipler ya bende gerzeklik derecesi bi utangaçlık-çekingenlik var anacım yaa :D onu görünce ya afallıorum ya kaçacak deilk arıom o da yazık rahatsz oldumu sanıo :D ahahahaha! oysaki onun için çıldırıorum yardım edersen sevinirim nolurr :)


  2. Konu Sahibi : Paresila #12
    Ben akrebim eşim ise koç. Birlikte çok eğleniyoruz zira her iki burç da maceraperest. Koç burcu doğa adamıdır, enerjik, sportiftir. Sahilde o koşarken akrep arkasından nal toplayabilir (: Biraz üşengeç ve tembel olduğumuzdan miskin yanımız ortaya çıkıyor. Ama işin ucunda akrebin hoşuna giden bir aktivite varsa miskinlikten eser kalmaz ve bir anda hiperaktifleşir. Örneğin kamp yapmak gibi o zaman nal toplayan akrep dağlarda ceylan gibi seker işte (Kendimden biliyorum)

  3. Konu Sahibi : Paresila #13
    Giriş tarihi
    Mar 2009
    Mesajlar
    5,051
    bende akrebım sewgılım koc erkegı 4 yılımız bitti haftada 3 kere ayrılıp 5 kere barısıoruz birbirimiz ck sewioruz ayrıda yapamıoruz sanırım 2 zıt kutup birbirini cekio koc burcunun sewkati kı kendımı kedı gıbı hıssedıorum we hareketli kisiligi hem beni ck etkilio ama bi o kadarda yoruo ama olsun askımmmmmmmmmmmm senı cok sewıorum :))))

  4. Konu Sahibi : Paresila #14
    Giriş tarihi
    Jun 2007
    Mesajlar
    1,792
    ateşle suyun yanyana gelmesi :) ne kadar olabilirse bu ilişki ancak o kadar
    iyi anlaşan varsa da yükselen burçlari çok etkiliyordur, yoksa hiç sanmıyorum

    kuzenim akrep, nişanlısı koç ve sürekli tartıma halindeler
    Allahtan kuzenim pek akrebe benzemiyor, yükseleni baya etkiliyor heralde
    inş sonları hayır olur

  5. Konu Sahibi : Paresila #15
    ohh bea içime su serptiniz valla özellikle evlilere sormak istedim bazı sorular var, şimdi biz akep kızları sadakate önem veren ve ve sevdiği söz konusu olunca herşeyi göze alabilen, güçlü tutkulu yapılarımız olan burçlarız. evet ateş ve su ayrı zıt elementler ama unutmayalım ki bu mükemmel kainat ta zıtlıklarla denge üzerinde duruyor her neyse sonuçta insan bi kişiyi sever.. bildiğim kadarıyla koç erkekleri yeniliklerden değişikliklerden hoşlanan bi burç, mesela sormak istiorum ilk defa buluştuğunuzu varsayalım akrep olarak zaten etkilemek sizin işiniz ilk anda mükemmel bi etki bırakmak için aklınıza ne gibi şeyler gelir? devamında 3. buluşmanızda sizi öpmek istedi kendinizi ağırdan mı satarsınız yoksa oyunlar yaparak daha fazla etki alanınıza sokmak istersiniz tüyo istiyorum lütfen.. herkez yazabilir...

  6. Konu Sahibi : Paresila #16
    Alıntı tear_zone kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    3. buluşmanızda sizi öpmek istedi kendinizi ağırdan mı satarsınız yoksa oyunlar yaparak daha fazla etki alanınıza sokmak istersiniz
    3. buluşmada öpmek? İnsan sevdiğine dokunurken korkar, içi titrer. Rahat dokunuyorsa, iki kez düşünmek gerek bence.CADIARZU

  7. Konu Sahibi : Paresila #17
    bencede doğru diosun bence rahat davranmalı insan bu arada o beni hiç öpmedi :D öpse fenada olmazdı :D ama kendim gibi davranmam lazım doğru diosun

  8. Konu Sahibi : Paresila #18
    Ben akrep, nişanlımsa koç burcu. 3. yılımız ve 2,5 ay sonra evleniyoruz Allah nasip ederse.

    Geleyim ilişkimize, hiç öyle utangaç değildir tam aksi sanırım biraz fazla arsız :))) Beraber olmak adına ağzımdan girdi burnumdan çıktı razı etti bu ilişkiye. İlk aylarda birbirimizi yedik hemen hemen hergün tartışacak bir konu ve düzenli olarak çok ciddiyim her ayın başlarında kurulmuşuz gibi 3-5 gün süren ayrılıklar, sonra dayanamayıp yine bir araya gelmeler. Aşırı kıskanç ve arkadaşlarım dahil beni paylaşmayı hiç sevmiyor. İlgi arsızı, ama şımartmayı ve özel hissettirmeyi çok iyi bilir. Neyse ki alıştık ve kabullendik birbirimizi şimdi sudan sebeplerle tartışmalar falan bitti, ilişkimiz yolunda.

    Ben kesinlikle Akrep-Koç uyumu olmaz diyenlere en büyük örnek olarak görüyorum bizi naniknanikşakkıdı

  9. Konu Sahibi : Paresila #19

    katılıyorum

    Alıntı fatobrs kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Ben akrep, nişanlımsa koç burcu. 3. yılımız ve 2,5 ay sonra evleniyoruz Allah nasip ederse.

    Geleyim ilişkimize, hiç öyle utangaç değildir tam aksi sanırım biraz fazla arsız :))) Beraber olmak adına ağzımdan girdi burnumdan çıktı razı etti bu ilişkiye. İlk aylarda birbirimizi yedik hemen hemen hergün tartışacak bir konu ve düzenli olarak çok ciddiyim her ayın başlarında kurulmuşuz gibi 3-5 gün süren ayrılıklar, sonra dayanamayıp yine bir araya gelmeler. Aşırı kıskanç ve arkadaşlarım dahil beni paylaşmayı hiç sevmiyor. İlgi arsızı, ama şımartmayı ve özel hissettirmeyi çok iyi bilir. Neyse ki alıştık ve kabullendik birbirimizi şimdi sudan sebeplerle tartışmalar falan bitti, ilişkimiz yolunda.

    Ben kesinlikle Akrep-Koç uyumu olmaz diyenlere en büyük örnek olarak görüyorum bizi naniknanikşakkıdı
    BU düşüncelere katılıyorum:)

    bende 3 yıldır tanıdığım ve 1 yıl 2 aydır evli olduğum koç burcu erkeği ile sorun yasamadım cidden benimsedikten önem verdikden sonra hayatlarının en önemli yerine koyuyorlar ama en kötü özellikleri kinciler ve en ufak bir laf kavgasında taa çocuklugunuza inebiliyorlar:)
    yani çok önce yaptınız bir şeyi o esnada söyleyebiliyor.
    bir akrep olarak en nefret ettiği bu ama genelde uyumlular,çok çalışkanlar asla işsiz kalmazlar
    yaratıcılar,ama öyle çok gezme dolaşma merakları yok çunku hızlı ve sabırsızlar bu nedenle hemen olcak seyler daha fazla ilgi alanlarına giriyor

    birde bu konuda akraple çakısabilirkaydirigubbakcemile4

  10. Konu Sahibi : Paresila #20
    yaa arkadaşlar ne yalan söleim size çok özendm :) ben anlattıklarımdan da anlaşılacağı gibi bi koç burcuna vuruldum ve başka hiç bi erkek bana o kadar güzel gözükmüo sanırım ondan başkasıla yapamıcam dua edn benmde gönlümdeki olsun bakın sizin olmuş :..(

Sayfa: 2/4 İlkİlk 1234 SonSon

Benzer Konular

  1. Akrep Kadını Boğa Erkeği Arasındaki Uyum
    By pelin'e in forum Akrep Burcu
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 11-12-2013, 19:44
  2. Akrep İle Akrep Uyumu
    By Eylul in forum Akrep Burcu
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 08-11-2011, 06:01
  3. Kinci Bir Akrep Kadını
    By alisha in forum Akrep Burcu
    Cevaplar: 73
    Son Mesaj: 26-10-2011, 13:35
  4. Terazi Erkeği ve İkizler Kadını
    By nadya83 in forum Terazi Burcu
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 18-09-2009, 15:48
  5. Boğa Kadını ve Akrep Erkeği
    By kujujuk in forum Akrep Burcu
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 02-07-2009, 02:17

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.