Anket sonuçlarını görüntüle: eşinizi mutlu ettiğinizden emin misiniz?

Katılımcı sayısı
45. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • kesinlikle

    19 42.22%

  • o öyle söylüyor

    11 24.44%

  • zaman zaman

    7 15.56%

  • hayır emin değilim

    8 17.78%

Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
Sayfa: 13/19 İlkİlk ... 31112131415 ... SonSon
Toplam 188 adet sonuctan sayfa basi 121 ile 130 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: eşinizi mutlu etmenin yolları mutlaka okuyun yorumlarınızı bekliyorum:)

  1. Konu Sahibi : ÖzgürCe #121
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    8,338
    Özgürce canııım Allah mutluluğunu daha doğrusu huzurunu daimi kılsın bidenem...
    Şeniz
    Senin yazdıklarını okuyunca nişanlımla benim ilişkimiz geldi aklıma inşallah evliliğimiz de bir o kadar güzel olur:asigim:


  2. Konu Sahibi : ÖzgürCe #122
    Alıntı H_İ_S kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Özgürce canııım Allah mutluluğunu daha doğrusu huzurunu daimi kılsın bidenem...
    Şeniz
    Senin yazdıklarını okuyunca nişanlımla benim ilişkimiz geldi aklıma inşallah evliliğimiz de bir o kadar güzel olur:asigim:
    Canım çok teşekkür ederim Şeniz Şeniz İnşallah daha da mutlu ve huzurlu olursun:))
    Allah herkese mutlu yuvalar nasip etsin:))

  3. Konu Sahibi : ÖzgürCe #123
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    8,451
    Alıntı ÖzgürCe kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    EEeee bu bir tavsiyemi kuzum .:)) yani mutlu olabilmek için ve mutlu edebilmek için pohpohlamak gerekiyorsa bütün evlenecek olanlara tavsiye edebilirsin:))
    Ne kadar "aman kocacım, canım kocacım, senden iyisi yok kocacım, ne kadar yakışıklısın kocacım, ölürüm yoluna kocacım vs vs" gibi şeyler söyleyerek pohpohlarsak bizden iyisi yok valla. Birgün bu saydıklarımdan birini yapmayalım bizden kötüsü de olmaz.

    Garip yaratık şu erkekler, bir türlü ortaları yok..:1closedeyes:

    Hayır şunu anlamıyorum bazı kadınlar kocalarını (afedersiniz ama kullanmak zorundayım) eşşek yerine saymazlar, ama yinede kocalarının gözünde o kadar değerlidirlerki anlam veremiyorum.Ne yapıyorlarda bu kadar değeri hakediyorlar. :sm_confused:,Elleri tabiri caizse sıcak sudan soğuk suya değmiyor, köle oluyor resmen kocaları onlara.
    Ulan bir tane rastlamadı böylelerinden he:smiley-cool:

  4. Konu Sahibi : ÖzgürCe #124
    Giriş tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    4,003
    Alıntı kuzum kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Ne kadar "aman kocacım, canım kocacım, senden iyisi yok kocacım, ne kadar yakışıklısın kocacım, ölürüm yoluna kocacım vs vs" gibi şeyler söyleyerek pohpohlarsak bizden iyisi yok valla. Birgün bu saydıklarımdan birini yapmayalım bizden kötüsü de olmaz.

    Garip yaratık şu erkekler, bir türlü ortaları yok..:1closedeyes:

    Hayır şunu anlamıyorum bazı kadınlar kocalarını (afedersiniz ama kullanmak zorundayım) eşşek yerine saymazlar, ama yinede kocalarının gözünde o kadar değerlidirlerki anlam veremiyorum.Ne yapıyorlarda bu kadar değeri hakediyorlar. :sm_confused:,Elleri tabiri caizse sıcak sudan soğuk suya değmiyor, köle oluyor resmen kocaları onlara.
    Ulan bir tane rastlamadı böylelerinden he:smiley-cool:
    o sınıftakılere genelde erkek demıyoruz bız canımşakkıdı
    emın ol ole bırını bulsaydın mutlu olmazdın..:sm_confused:
    dusunsene her daım kafa sallayan her seye eywallah dıyen bır adamla evlı oldugunu kavga yok adrenalın yok pehh..tatlicadiarzu
    senı bılmem ama bana gore deel..yasakkelime
    karılarına verdıklerı degere gelınce sen benden daha ıyı bılırsın aslında ama neysee..:kahve:
    kımısı dısardakı yaptıkları eve yansımasın vayy be benım herıf cıdden bana tapıyor havası vermek ıcın bunu yapar..:1closedeyes:
    bılmem anlatabıldımmı..
    ayrıcada yat kalk koca bulduguna sukret en azından ..:icecream:

  5. Konu Sahibi : ÖzgürCe #125
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    8,451
    Alıntı Dishe kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    o sınıftakılere genelde erkek demıyoruz bız canımşakkıdı
    emın ol ole bırını bulsaydın mutlu olmazdın..:sm_confused:
    dusunsene her daım kafa sallayan her seye eywallah dıyen bır adamla evlı oldugunu kavga yok adrenalın yok pehh..tatlicadiarzu
    senı bılmem ama bana gore deel..yasakkelime
    karılarına verdıklerı degere gelınce sen benden daha ıyı bılırsın aslında ama neysee..:kahve:
    kımısı dısardakı yaptıkları eve yansımasın vayy be benım herıf cıdden bana tapıyor havası vermek ıcın bunu yapar..
    bılmem anlatabıldımmı..
    ayrıcada yat kalk koca bulduguna sukret en azından ..:icecream:

    Koca bulduğuma şükrediyim dimi:roflol:

    Mesele o değil aslında. Bana görede değil sürekli kafa sallayan eyvallah diyen tipler, ama ben nedenini merak ediyorum. Niye eşleri bu kadar kıymetli adamların.:sm_confused:Ağızlarının içlerine bakarlar resmen.hergün eve hediyelerle gelmeler, dışarda yemek yemeler vs vs işte. Kocam (canı sağolsun) 8.5 senelik evliliğimizde 1 bilemediniz 2 kere çiçek almıştır bana. Aklına gelmiyor kalasın:dilcikar:, Sürekli bir tarafın dürtmesiyle de pek yürümüyor ilişkiler.

    Özgürcenin ilk mesajında saydığı bütün o maddeleri erkekler bize yapsın kardeşim. Niye her zaman çabalayan, sürekli veren biz oluyoruz. Bende yangelip yatmak istiyorum herif uğraşsın birşeyler için.

    Sürekli bizden beklerler herşeyi. İyi bir eş olacaksın, iyi bir anne olacaksın, iyi bir hizmetçi olacaksın, söyletmeyin beni şimdi kısaca herşeyde iyi olacaksın(anladınız siz) Ohhhhh ne ala memleket. Yav kardeşim birde kendilerine baksalarya.Eksiğimiz gediğimiz nedir diye. Nasıl bu kadını mutlu edebilirim diye.Ben sürekli bu kadından bekliyorum ama ben ona napıyorum diye insan bir düşünmezmi ya.

    Yok ya, evlilik aslında saçma birşey:kahve:

  6. Konu Sahibi : ÖzgürCe #126
    Alıntı kuzum kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Ne kadar "aman kocacım, canım kocacım, senden iyisi yok kocacım, ne kadar yakışıklısın kocacım, ölürüm yoluna kocacım vs vs" gibi şeyler söyleyerek pohpohlarsak bizden iyisi yok valla. Birgün bu saydıklarımdan birini yapmayalım bizden kötüsü de olmaz.

    Garip yaratık şu erkekler, bir türlü ortaları yok..:1closedeyes:

    Hayır şunu anlamıyorum bazı kadınlar kocalarını (afedersiniz ama kullanmak zorundayım) eşşek yerine saymazlar, ama yinede kocalarının gözünde o kadar değerlidirlerki anlam veremiyorum.Ne yapıyorlarda bu kadar değeri hakediyorlar. :sm_confused:,Elleri tabiri caizse sıcak sudan soğuk suya değmiyor, köle oluyor resmen kocaları onlara.
    Ulan bir tane rastlamadı böylelerinden he:smiley-cool:
    Etegini Sudan Cikaramayan Bayan Sinifina Alalim Seni Sekerim!!! Kuzum Dua Et Biri Almis Barime Bu Ceneye:icecream:




  7. Konu Sahibi : ÖzgürCe #127
    Giriş tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    4,003
    Alıntı kuzum kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Koca bulduğuma şükrediyim dimi:roflol:

    Mesele o değil aslında. Bana görede değil sürekli kafa sallayan eyvallah diyen tipler, ama ben nedenini merak ediyorum. Niye eşleri bu kadar kıymetli adamların.:sm_confused:Ağızlarının içlerine bakarlar resmen.hergün eve hediyelerle gelmeler, dışarda yemek yemeler vs vs işte. Kocam (canı sağolsun) 8.5 senelik evliliğimizde 1 bilemediniz 2 kere çiçek almıştır bana. Aklına gelmiyor kalasın:dilcikar:, Sürekli bir tarafın dürtmesiyle de pek yürümüyor ilişkiler.

    Özgürcenin ilk mesajında saydığı bütün o maddeleri erkekler bize yapsın kardeşim. Niye her zaman çabalayan, sürekli veren biz oluyoruz. Bende yangelip yatmak istiyorum herif uğraşsın birşeyler için.

    Sürekli bizden beklerler herşeyi. İyi bir eş olacaksın, iyi bir anne olacaksın, iyi bir hizmetçi olacaksın, söyletmeyin beni şimdi kısaca herşeyde iyi olacaksın(anladınız siz) Ohhhhh ne ala memleket. Yav kardeşim birde kendilerine baksalarya.Eksiğimiz gediğimiz nedir diye. Nasıl bu kadını mutlu edebilirim diye.Ben sürekli bu kadından bekliyorum ama ben ona napıyorum diye insan bir düşünmezmi ya.

    Yok ya, evlilik aslında saçma birşey:kahve:
    o erkek modelının neslı tukenmek uzere yevvrum..:1closedeyes:
    her kalas azda olsa yontulabılır..:roflol:
    eger o dusunemıyorsa sen dusunmesını sagla anacım..:sm_confused:
    bır gun onceden ufak ufak dokundur..
    yada ıma et bu benım taktıgım..begendıgım bısey oldugunda hemen soylerım bırı bunu bana hedıye etse nasıl sevınırım dıye ve en fazla bır hafta ıcınde elınde olurum..
    bu konuda sanslıyım herhalde..:dance:

  8. Konu Sahibi : ÖzgürCe #128
    elmaninsapiarmutuncekirdegi Guest
    bunların hepsini kadınlar yapsın hep fedakarlık onların işi de ayol bizi kim mutlu edecek.niye kadınları mutlu etmenin yollarını erkekler araştırıp uygulamıyo.umurlarında bile değil bence.onlar diyoki biz erkeğiz kuralları biz koyarız kadın ona göre yaşar.yaşamazsa ben böyleyim değişemem derler.yani canın isterse.bu yazıyı kimin yazdığını merak ettim.acaba uzman bi erkek mi kadınları yönlendiriyo,yoksa artık herşeyden vazgeçmiş kendini kocasını mutlu etmeye adamış bi kadıncağız mı?ya bence kadınlar erkeklerden çok şey beklemiyor.sadece kadın kendinin de zaman zaman düşünüldüğünü bilmeyi sitiyo.biz bu kadar şey yapıcaz da onlar ne yapacaklar bizim hayalkırıklıklarımız için

  9. Konu Sahibi : ÖzgürCe #129
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    2,564
    Ozgurce ablacim, ben yazilari okurken bile yoruldum yaa...tamam evlendigimde hepsini yapmaya çalisicam soz..bir sene sonra yazarim tekrar. cevabimi merak ediyorum simdiden vallahi...?

  10. Konu Sahibi : ÖzgürCe #130
    Nedir bu kadınların erkeklerden çektiği canııım :))Vallaha kızlar ne diyim bilmemki yazdıklarınızı okuyan ve eşlerinden memnun kadınlar size biraz alınabilirler kanımca kafamçokkarıştı
    Eşim benim hizmetçisi olmadığımı iyi bilir, çünkü öğrettim.Hiç bir şeyi görev olarak görmediğimi ve içimden gelerek yaptığımı biliyor.Haddini aşmaması gerektiğini de biliyor.Haddini aştığında karşısındaki meleğin, elinde kırbacıyla aslan terbiyecisine dönüşeceğini de biliyor :roflol::roflol:
    Kavgayı, gürültüyü sevmem ,ben boşanmaların bol olduğu bir aileden geliyorum, beni her an kaybedebileceğini, gözünün yaşına bakmayacağımı bilir.
    Mutlu olmak istiyorsa mutlu etmesi gerektiğini de biliyor .
    O kadar kişi arasından neden onu seçtiğimi de iyi bilir.Ben sevdiğim erkekle mutlu olmak için evlendim.Yani ne istediğimi bilerek evlendim.Sevgimin değerini anlayabileceğini bildiğim için evlendim:))
    Hem de bunları daha sevgili olmadan önce, dostça yaptığımız konuşmalar esnasında öğrendi.
    Önünde kul köle değilim benimle ütü yapmam için ,yemek yapmam için,çamaşır yıkamam için,temizlik yapmam için evlenmedi.
    Benimle özgürce beraber olmak, hiç ayrılmamak,mutlu olmak için evlendi o zaman gereğini yerine getirecek ve getiriyorda.
    Huzuru ve mutluluğu bulmuş insan, bunu kaybetmek istemez.
    Yalnız sanırım evlenmeden önce aynı iş yerinde çalışıyor olmamız,ve çok iyi arkadaş olmamız , birbirimizi daha iyi tanımamızı sağladı, bu büyük bir şans.
    Diyeceksinizki hiç mi tartışmıyorsunuz ,tabiki tartışıyoruz ama hakaretsiz ,saygıyı bozmadan, iki düşman olarak değil.Yapı gereği de kinci insanlar değiliz bu çok önemli.Açık, net birşekilde ve sorunları biriktirmeden hallediyoruz işte:)
    Umarım bir ömür boyu böyle devam eder ve umarım bütün evli çiftler mutlu olur. a.s.

Sayfa: 13/19 İlkİlk ... 31112131415 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 14-02-2014, 14:14
  2. Kadınları ve erkekleri mutlu etmenin yolları
    By realist in forum İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 02-02-2013, 15:37
  3. *Lütfen okuyun.. Neler yaşadım..Yorumlarınızı bekliyorum*
    By delidiyez in forum Bir derdim var : (
    Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 22-02-2010, 04:48
  4. Bebeğinizi Mutlu Etmenin Yolları.
    By sevhan in forum Tekrar Konular
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 12-11-2009, 23:34
  5. Selülitle Baş Etmenin Yolları
    By dalya05 in forum Selülit; nedenleri ve çözümleri
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 27-08-2008, 13:08

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.