kadınlar çalışmalı mı ,çalışmamalı mı?


calemityjane
3-09-07, 23:09
AtatlicadiarzuRKADAŞLAR! EV HANIMI OLUP KEŞKE ÇALIŞSAYDIM,YA DA ÇALIŞIP KEŞKE EVİMDE KALSYDIM NİYE BU KADAR KOŞTURMA YALAN DÜNYA DİYENLERİNİZ VAR MI?:eek:klava::eek:klava::eek:klava:benneyaptımkibenneyaptımki

Herbela
3-09-07, 23:09
Yarım gün çalışabilirdim.

SARI KIZ
4-09-07, 06:09
Bence kesinlikle çalışmalı. Kocam tirilyonerde olsa çalışırdım.

gizzem
4-09-07, 07:09
ben evli değilim ama şöle düşünüorum bayanın çalışması hem bayanın kendine güvenini kazandırıor hem de evliliğe iyi bile geliyor.ama işin içine çocuk girdi mi onu evde bakıcıyla fln bırakmak işte bu çok kötü...
ama bayan çalşmayınca da erkekler kendilerini btn kozlar onların elndeymş gibi hissedior ve öle davranırlar yani en azndan bnm gözlemlerm bu

EU3
4-09-07, 07:09
ne bilim ben kadınlar narin çabuk yoruluyor evde ayrı koştur ,işte ayrı koştur.Kocamdan bana fayda yok diyen ,üretken olan,kendini çalışarak daha iyi hisseden vede ihtiyacı olan çalışmalı tabiykide ama kocam trilyoner olsaydı asla çalışmazdım ne işim var yaa çalışcam...

EU3
4-09-07, 07:09
çalışmalı bence bu hem ilişkiyi düzene sokar ve ıuyum sağlar hemde bu devirde tek kişinin maaşıyla geçinmek zor vede bunun içine çocuk eklenince daha zor durum olucak niye çalışmasınlarki kocaları getirip onlar yiyip yatıcakmı...! bu toplum kadınların çalışmamasını iyice benimsemiş gibi bu yanlış tutum neden acaba

babuba
4-09-07, 07:09
evine hizmetçi tutacak kadar iyi maaş alıp da çalışanlara diyecek birşeyim yok ama hem çalışıp hem akşam eve gidip yemek yapıp, haftasonları temizlik, ütü bilmem ne yapıp bir de üzerine kocana, çocuğuna yetişmeye çalışıyorsan salaktan başka bişey değilsin, kimse kusura bakmasın.

eskiden erkek dışarda kadın evde çalışırdı, normal olan buydu. şimdi kadın hem evde hem dışarda çalışıyor adamlar da eve gelince yorgunum diyip seriyor kendini koltuğa. kullanıyorlar yani resmen kadınları, eskiden bi evlerini geçindirme zorunlulukları vardı artık onu da attılar üzerlerinden.

paraya ihtiyacım olmasa hobi kurslarına falan giderim ya da kendi işimi kurar, ara sıra uğrarım ama asla bir kurumda v.s çalışmam.

gamzelimm
4-09-07, 07:09
Bencee KADIN çalışmalı sadece para için değil kendini geliştirmek ve ayakları üzerinde durabilmek için çalışmalıı..
Şu yaşadığımız zamanda hayat şartları o kadar zorkii her iki eşinde eve destek için çalışması gerekirr bence çünkü artık hiç bir şeye yetişemiyor insanlar iyi bir yaşam için de çalışmaları gerekiyoırr..
evde oturmak belki güven verebilir erkeğe eşim evde çocuklarımın başında sorun olmaz peki kadının kendine güveni oluyomu sizce, olduğunu idaa edenlere katılmıyorumm, çünkü eşe bişey olsa bence kadın eve bakabilecek para getirecek pozisyonda görebilmeli kendini bu kadar güvenmeli diyorumm..
her yönden kadın çalışmalı yada geleceği kurtarabilcek bişeyler gelmeli elşindenn diyorumm..

galgun
4-09-07, 08:09
Kadınların çalışması evlilik ilişkisi açısından iyi ama sadece bununla kısıtla değil bence olay. Birincisi insanın kendi parasını kazanması harika birşey, ikincisi kendinize ait bir sosyal alanınız ve çereniz oluyor. İlgilendiğiniz şeyler, entellüktüel hafızanız sürekli gelişim gösteriyor. Hiç ilginizi çekmeyen, belki de haberinizin bile olmadığı şeyleri duymanız, görmeniz daha olağan hale geliyor. Daha fazla insanla daha çok şey paylaşıyorsunuz ve anlatacağınız şeyler artıyor. Kendinize güveniniz de bunların hepsiyle orantı olarak ciddi anlamda fazlalaşıyor. Çalışmaya sadece para kapısı olarak bakmamak lazım diye düşünüyorum, tabii kocaya da öyle..

yilmaaz5285
4-09-07, 08:09
bencedee bi bayan kesinliklee çalışmalıı die düşünüyorumm bilmiyorumm benimm mizacım kaldırmaz erkekten para istemeyii, oyüzden kesinliklee çalışmalııı

ilknuray
4-09-07, 08:09
Kadın kesinlikle çalışmalı...
Ulu önderin gösterdiği yolda, Türk kadınına yakışanı budur.
çok para kazanmak değil mesele, kadın sadece para içinde çalışmaz.
kendini, toplumu kalkındırmak adına çalışır.
Kız çocukları okutulmalı,kadınlar çalışmalı ki ülkemiz gelişsin,ilerlesin.
Para kazanmak tek derdi olsaydı kadınların, GÜLER SABANCI çalışmazdı sanırım.
ama mevzu bir tek para kazanmak değil ki.
kadının kendini geliştirmesi, eşine destek olması, aile düzeni için,ülkesi için çalışması en muhteşemi...
özgür bir ülkedeyiz, kadınlarımız değerliiii.
çalışabildiğimiz içinde çok şanslıyız...
sevgiler...
a.s.

ilknuray
4-09-07, 08:09
çalışan kadınlar gerçekten bu kadar acınacak durumda değil kii ama.
çok zor o bir gerçek.
ev,iş, çocuk ama bazı insanların hayatları zor oluyor.
ben tüm zorluklarına,bitmek bilmeyen koşturmacalarına rağmen çalışmak isterim....
sevgiler...
a.s.

melek elif
4-09-07, 09:09
ÇALIŞMALI HAYATIN KİME NE GETİRECEĞİ NE ZAMAN NE OLACAĞI BELLİ DEĞİL.KENDİ AYAKLARINIZ ÜSTÜNDE DURMALI.:1ninca:

burbuk
4-09-07, 09:09
çocuklarım çalışmamdan şikayetçi ama ben memnunum bence her kadın çalışmalı

UzmaN
4-09-07, 09:09
Kesinlikle çalışmalı diyorum!
Çünkü;ekonomik özgürlük erkeklere has olmamalı,kadının da iki ayağının üstüne basabileceğinin ispatıdır bana göre..
İster evli,ister bekar,her bayan çalışma hayatına bir an evvel geçiş yapmalıdır diyorumm.Hem kendi geleceği hem de ailesinin geleceği için..

Buk@
4-09-07, 10:09
ya ne bileyim. Ben çalışmak isterim. Çalışan kadın daha bir özen gösteriyor kendine.. Çalışsa kendi içinde iyi olur. yerimseniben

Cruciatus
4-09-07, 10:09
atatürkün de dediği gibi Sizin en mühim göreviniz vatana millete hayırlı çocuklar yetiştirmektir..

gelişmiş kesimlerde kadınların çalışma oranı daha düşük.. benim eşimin geliri hepimize yeterse çalışmamayı seçerim.. ancak türkiye gibi bir yerde üç maaşın bile adam gibi yaşamaya yetmediğini düşünürsek elbette çalışacağız.. çocuğun sağlıklı yetişmesi için paraya ihtiyaç var sonuçta..

hem çalışmayan kadın da evde boş boş oturacak diye bir şey yok.. sonuçta bir memur olup odasında dosyalarla ilgilenmez ama evde kendini geliştirebilir..

ilknuray
4-09-07, 10:09
"Kadınlarımız için asıl mücadele alanı, asıl zafer kazanılması gereken alan, biçim ve kılıkta başarıdan çok, ışıkla, bilgi ve kültürle, gerçek faziletle süslenip donanmaktır. Ben muhterem hanımlarımızın Avrupa kadınlarının aşağısında kalmayacak, aksine pek çok yönden onların üstüne çıkacak şekilde ışıkla, bilgi ve kültürle donanacaklarından asla şüphe etmeyen ve buna kesinlikle emin olanlardanım."


Bu karar Turk kadınına sosyal ve siyasal hayatta bütün milletlerin üstünde yer vermiştir. Çarşaf içinde, peçe altında ve kafes arkasındaki Türk kadınını artık tarihlerde aramak lazım gelecektir. Türk kadını, evdeki medeni konumunu yetki ile işgal etmiş, iş hayatının her aşamasında başarılar göstermiştir. Siyasi hayatla, Belediye seçimleriyle tecrübe kazanan Türk kadını bu sefer de milletvekili seçme seçilme suretiyle haklarının en büyüğünü elde etmiş bulunuyor. Medeni memleketlerin bir çoğunda, kadından esirgenen bu hak, bugün Türk kadınının elindedir ve onu yetki ve lihakatle kullanacaktır."


Daha esenlikle, daha dürüst olarak yürüteceğimiz yol vardır. Bu yol,Türk kadınını çalışmamıza ortak yapmak, ilmî, ahlâkî, sosyal, ekonomik yaşamda erkeğin ortağı, arkadaşı, yardımcısı ve destekleyicisi yapmak yoludur.”

deniz_gunes
4-09-07, 11:09
Bence de genel olarak düşünürsek çalışmalı... Kendisini geliştirmek ,kabuğundan çıkmak, sosyalleşmek, kendi parasını kazanabilmek, güven sağlayabilmek için.. Ama dikkatimi çekti de kesinlikle çalışmalı diyen arkadasların geneli evhanımı...eee sizde geçiş yapın o zaman biraz önce iş hayatına hadi bakalım marşşşş.. yok öle öğleye kadar yatıp ondan sonra da kk ya takılmak.........

Dağ Çiçeğim
4-09-07, 11:09
bence'de bayanlar çalışmalı,

dhis
4-09-07, 11:09
gizzem
ben evli değilim ama şöle düşünüorum bayanın çalışması hem bayanın kendine güvenini kazandırıor hem de evliliğe iyi bile geliyor.ama işin içine çocuk girdi mi onu evde bakıcıyla fln bırakmak işte bu çok kötü...
ama bayan çalşmayınca da erkekler kendilerini btn kozlar onların elndeymş gibi hissedior ve öle davranırlar yani en azndan bnm gözlemlerm bu
kesinlikle katılıyorum.her bayan mutlaka çalışmalı.kocasının eline bakmamalı.hem destek olmak hem de koca tarafından hafife alınmamak çok güzel bişey..:enbuyukkk:

EU1
4-09-07, 11:09
slm..ablam eşinden ayrılalı neredeyse 1 sene oldu.daha küçük yaşta evlendi ve işini bıraktı.aradan 12 sene geçti eski eniştem ablamı aldattı ve onu 2 kızıyla bıraktı....
şimdi ablam keşke evlendiğimde işimi bırakmasaydım diye yakınıp duruyor eskiden işi masa başıydı şimdi ise bi fabrikada işçi olarak çalşıyor.çocuklarına ve kendine bile zaman ayıramıyor yeri geliyor..bu açıdan bakacak olursak kadının kendi ayakları üzerinde durabilmesi için şart çalışması..

EU1
4-09-07, 11:09
birde benim sıkıntım var erkek arkadaşımla bana ilk çıkmaya başladığımızda evlenince tabii çalışacaksın falan diyodu.ama şimdi iş ciddiye bindi seneye evlenmeyi düşünüyoruz artık bana eger kamu kurumunda olursa çalışırsın diyo..ben ezdirmem karımı kimseye diyo ve ben biraz sessizim yani sesimi çıkaramam pek oyüzden sen iyi niyetlisin sana kıyamam ben diyo..ben çalışıyorum(kendi iş yeri var) baktın olmadı evlendikten sonra ikimizin yada senin yapabileceğin gibi bi iş kurarız sen işletirsin çalışırsın sen patron olursun diyo..bi yandan seviniyorum güzel diyorum bi yandanda hep aynı ortamda olmaz diye düşünüyorum..napıcam bilmiyom vallafisfisfis

UKDE
4-09-07, 11:09
ben kendi hobilerimle ilgili bir iş yapardım,özgür olduğum,mesailerle kısıtlanmadığım bir iş.ev hanımlığı da zor.

rüyagibişeker
4-09-07, 11:09
ben evlendiğimden beri çalışıyordum 1 senedir çalışmıyorum. eşimin hareketleride çalıştığım zamana göre farklılaştı. gene saygı duyuyor ama ozaman daha çok saygı duyuyordu gibi geliyordu. hem evişlerinede yardım ediyordu. Şimdi ramazandan sonra tekrar işe gircem.Çalışırken ev düzenim daha iyiydi. herşeyim daha düzenliydi.ama evdeyken o düzeni kuramadım desem yeridir.şimdi eve alıştığım için hiç çalışmak istemiyorum ama kadının çalışmasından yanayım sadece beni deli eden mecbur olmak öyle hissetmek.bende bir kaynana varki çalışmayan gelin kabul etmiyorlar düşmanıma vermesin allah.sonuç olarak kadın çalışmalı erkekler daha çok saygı duyuyorlar.

köpüklükahve
4-09-07, 12:09
babuba ya katılıyorum. kesinlikle hem ev hem iş çok zor oluyo. kocam trilyoner olsa hiiiç çalışmazdım. ha evde bir yardımcım olsa işten geldikten sonra bana yapacak iş kalmasa tamam. ama günün sekiz dokuz saati dışarda çalışıp sonrasında koştura koştura eve gelip yemekti bulaşıktı çamaşırdı temizlikti derken kendine doğru dürüst vakti kalmıyo insanın. ben hep canımın istediği zamanlarda giebileceğim bir iş istemişimdir. var mıdır acaba öyle bir iş ???? :)) :)))

burcuavcı
4-09-07, 12:09
bencede kesinlikle çalışmalı

mybeans
4-09-07, 21:09
Ben çalışıyorum, çalışmayı seviyorum. Zaten çalışmaya mecburum çünkü eşimin kazancı yetmez.
Fakat bebeğim olunca onu bırakıp gitmek zorunda kalıcam bu da beni şimdiden üzüyor.Ya ateşi çıkarsa, biri üzerse vs. vs.
Zor da olsa çalışmak iyidir ama artık farklı bir işte çalışmak istiyorum. Mesela daha az gürültülü bir ortamda.........

LİLLY
5-09-07, 07:09
ben çalışmayı çok seviyordum.fakültemde seve seve okudum.iş hayatına atıldım şevkle çalışmaya başladım.taaa ki evlenene kadar...

işim gereği gün boyu bilgisayar başındayım.sürekli telefonda birilerine bilgi vermek zorundayım.milyarların altına imza atıyorum.bu da beni dikkatli olmaya itiyor...

akşam mesai bittiğinde ben de bitmiş oluyorum eve gidip ne yemek ne de iş yapıyorum..Allah ıma şükür eşim çok anlayışlı.ev temizliği için bayan tuttuk.işleri o yapıyor.akşam ve öğle yemeklerimizi kayınvalidemde yiyoruz....

yani iş hayatı yorucu ama evde beni zorlayan bir durum yok.ama evde bu kadar rahat olmasydım işimi çok sevmeme rağmen ayrılıp ev hanımı olurdum sanırım...

*mavili*
5-09-07, 09:09
bende çalışıyorum ama maaşım elime hiç gelmez.ihtiyacım da yok zaten...eşimle aynı yerde çalışıyoruz...çalışmak güzel aslında yerim rahat ama evde oturmayı çok isterdim..akşam eşim gelince çeşit çeşit yemek yepmış olmak.onunla oturmak isterdim.ama ben misafiri bile zor ağırlıyorum eve gelince o tv izliyo ben iş yapıyorum....

eylül1782
5-09-07, 10:09
Bencede çalışmalı maddi açıdan olmasa bile kendi ayakları üzerinde durubilmek bambaşka bişey insan evde durdukça köreliyor sanki.Ben şuan çalışmıyorum ama çokda pişmanım heleki buaralar bunalımdayım tam yarama basan bi konu.Ama kısmetten ötesi yok hayırlısı

Exorcist
5-09-07, 10:09
mota
kocam trilyoner olsa yatardım ne çalışcam:))
koca dediğin bugün var yarın yok herşeye rağmen bir meslek sahibi olmalı kadınlar

ha trilyoner kocanın trilyonlarını çaktırmadan zula edebilirsin tabi nolur nolmaz dünyanın binbir türlü hali var dimi amaa:Roflol:

Pamuk
5-09-07, 11:09
kesinlikle çalışmalı!! maddi bağımsızlığı olmayıp kocalarına boyun eğen ne kadar çok kadın var... hiç bi zaman boşanmayı tasvip etmem ama oldu ayrılmanız gerekti(işkenceci bir sürü adam var) kadın çocuğunu alıp kendine bi hayat kurabilmeli...
hem bi de sabahtan akşama kadar evde olmak ev işleriyle ilgilenmek bi yerden sonra kadının psikolojisini bozuyo bence... tamam hem çalışıp hem evi çekip çevirmek çok zor ve yorucu ama günün sonunda küçük dağları yaratmış olmanın zevkide başka olur. (evli olmayabilirim ama evi ben çekip çeviriyorum, okuyorum ve fırsat bulduğum zaman da çalışıyorum)

Pamuk
5-09-07, 12:09
gene de çalışırdım. o kocanın daima hayatımda olucağı garanti değil. bi gün ortada kalmak da var. hem ne yapıyım bütün gün evde... çalışmayıp bütün gün gezen kadına hangi erkek tabi hayatım ben para kazanıyım sen çatır çatır ye der ki?? hem ben babamdan bile harçlık almıyorum yıllardır kocamdan mı alıcam?? hayır ben genede çalışırdım

EU3
5-09-07, 12:09
22mayıs
bence 'kocam zengin olsa çalışırdım' koca bi yalan..zenginsem çalışmadan da kendimi geliştirebilirim..özel hocalar tutarım, kurslara seminerlere katılırım..zaman ve para kısıtlaması olmayacağı için kitap okur, sanatsal etkinlikleri takip edebilirim..Ayrıca para kazanmak amacı olmadan da çalışılabilir..dernekler var, hayır kurumları, bakıma muhtaç çocuklar..ben yaz sezonunda çalışıyorum diyelim..hem çocuğa hem eve hem de işe yetişeyim derken kendimi ve eşimi ihmal ediyorum.. ne gerek var.. bakıyorum herkes çalışmaya çok kadar meraklı.. bu 'zengin eş bulayım' eğilimi bizim KK pek uğramamış galiba..dürüst olalım kızlar kocalarınız zengin olsa gerçekten çalışır mısınız?? (ben çalışmam kesinlikle)
bende çalışmazdım arkadaşım,ne çalışcam kadınlar çalışıyorda ne zorluklarla off offf kocamdan tatlı talı para ister ,kendimi daha çok sevdirir,ev aldırıp üstüme yaptır,araba aldırır tatlı tatlı üstüme yaptırır,yazlık aldırıp üstüme yaptırırdım.bankayada tasarruf yapıyorum hayatım ,bak harçlıklarımı biriktiriyorum diyip diyip para atardım dışardanda sigortamı ödetirdim ssk isteğe bağlı emeklide olurdum.evli adamların hayatına giren kadınlar ne yapıyor bööööyle tatlı tatlı ....... yapıyorlar işte, biz onlar kadar olamıcakmıyız kızlar.fırsatı olanlar yapsın vallahi helal olsun derim

ilknuray
5-09-07, 13:09
Bizi eve kapatsalardı,çalışma özgürlüğümüz olmasaydı.
inanın hepimiz çalışmak isterdik....
sevgiler...
a.s.

lllalll
5-09-07, 16:09
çalışmak güzel ama patronun kendinsen....diğer türlü iş,çocuk,eş,ev....çok zor.ama kendi işinse herşey farklı.ben bunu sefiorum işte...

şeker_şey
12-09-07, 07:09
bence kadınlar çalışmalı.çalışmak sadece para kazanmak değildir.kendini geliştirmek,ilerlemektir.tabii bunun yanında maddi olarak da durumunuz ii olucaktır.bende çalışıorum zaman zaman zorlukları oluo benim için.şuan çocuğum yok.çocuk olduğunda belli bi süre çalışamam ama daha sonra çalışmaya başlarım sanırım.çok yoğun geçior günlerim.bazen şikayetçi olduğum zamanlar olmuor mu benimde.tabi ki oluyor.ama herşeyin olduğu gibi bunun da artı ve eksileri var.
herşeye rağmen kadın çalışmalı diorum..
sengözlerimebaksanab

sudenaz17
12-09-07, 07:09
Günümüz şartları belli çalışmak için erkek yada kadın olmak farketmez herkes çalışıp başının caresine bakmak zorunda eskidenmiş o erkek getirir kadın evde çocuklara bakar mutlu mesut yaşamaklar ne kadınlar eski kadınlar nede erkekler eski erkekler gibi her şey değişti değişime ayak uyduralım lütfen kadınlar birey olduğunuzu unutmayın kimseye ezdirmek yok kendimizi....

gelecekkorkusu
13-09-07, 06:09
bu konuyu gecen bir erkek arkadasimla konusmustuk
diyor ki kadin calisinca cocuk orda burda buyuyor, bakiciydi yuvaydi, anne sevgisin kisitli zamanlarda alabiliyor...kadinlar calisinca o da yorgun oluyor ve erkekler eskiden oldugu gibi eve geldiginde guler yuzlu bir es acmiyor kapiyi..

aslinda dusundum de hakli, eskiden kadinin ve erkegin yeri belliymis, erkek calisir kadin evde...Ama eskiden erkekler daha koruyucu ve sahiplenciymis, simdiki gibi bencil degillermis. Ben aksama kadar calisiyorum sen evde oturuyorsun napiyorsun ki diyecekse kadin calissin ve eve biraktigi paranin hesabini sorup napiyorsun ne aldin vs diyecekse...

Simdiki erkekler calisan kadin ariyor evlenmek icin, neden ona para yedireyim ki diyorlar, boyleleri de var...

Kadin calisabilir ama cok yorucu ve agir islerde olmamali bence sonuc olarak.

scorpi
13-09-07, 07:09
tabikine calismali heleki bu zamanda en basta okumali sonrada is hayatina atilmali, erkegin eline cebine bakip kalmamali!!!

pelincan
13-09-07, 09:09
calemityjane
AtatlicadiarzuRKADAŞLAR! EV HANIMI OLUP KEŞKE ÇALIŞSAYDIM,YA DA ÇALIŞIP KEŞKE EVİMDE KALSYDIM NİYE BU KADAR KOŞTURMA YALAN DÜNYA DİYENLERİNİZ VAR MI?:eek:klava::eek:klava::eek:klava:benneyaptımkibenneyaptımki
evhanımıyım keşke keşke çalışsaydım ekonomik özgürlüğüm olsaydı hayatım daha başka olurdua.s.

maviyim
13-09-07, 10:09
bencede her kadının ekonomik özgürlüğü olmalı.. eşine muhtaç olmamalı..

ÖzgürCe
14-09-07, 09:09
Ben kesinlikle çalışırken daha mutluyum.yine fırsatım olsa yine çalışırım.ev hanımlığı bana ağır geliyor açıkçası.bütün gün ev temizliği yemek ,çamaşır çocuk akşam eşine hizmet oof çok yorucu.ben de zaten beceremiyorum.:))çalışıyor olsam her sabah erken kalk,git çalış haksızlıklarla ,stresle mücadele et, çocuğuna yeteri kadar zaman ayırama bu da zor iş.Bir kadının kendi iş yeri olmalı.istediği saatte işe gidecek ,işten istediği saatte çıkacak.adet sancısı çektiğinde izin almaya gerek duymayacak.çocuğuna gereken zamanı verebilecek.evini yardımcı tutup temizletecek.işten yorgun argın gelip yemek ve diğer işlerle uğraşmayacak.hafta sonları dinlenebilecek.yani ben başkasının iş yerinde de çalışamam bir ömür.ev hanımı da olamıyorum idare ediyorum işte:))istediğim herşeyi aldığım için ve eşimden hiç para istemediğim için o konuda bir rahatsızlığım yok.benim için kazanıyor ve parayı getirip elime veriyor.ne alırsam alayım mutlu edebildiği için seviniyor sadece.sanırım şanslıyım.oysa evlenmeden önce bir erkekle bu kadar bütünleşebileceğimi hiç düşünmemiştim.asla eşimin parasına tenezzül etmem diyordum.eşim sağolsun beni öyle şartlamışki parayı o değilde sanki ben kazanmışım gibi rahatım:Roflol::Roflol:

Anuska
14-09-07, 09:09
Yaptığım işi çok seviyorum ve çalıştığım için de çok mutluyum.
Mezun olduktan sonra uzun bir süre çalışmamıştım. Maddi sorun da yaşamıyorduk. Ama ben yine de çalışmak istedim ve iyi ki de istemişim.
Çalışan kadın sadece maddi özgürlüğe sahip olmuyor. Kendine güven duygusu maddiyatın da önüne geçiyor.

oceanqueen
14-09-07, 10:09
kesinlikle calışmalı.Okuldan mezun oldugumdan beri ki okuldan önce lise yıllarında yaz ayları dahil çalışıyorum.Eşimin durumu cok çok iyi.Hiçbirşeye ihtiyacımız yok ama ben calışmaya maddiyat olarak bakmıyorum.Hergün sabh kalkmak,kendine çekidüzen vermek,Çalışmak,iş arkadaşlarınla hoşbeş yapmak,İşe yaramak.bunlar beni hayata baglayan seyler.Ev işi jhiç sorun değil.Hem yıllardır bizimle beraber olan bi ablamız var hemde ben varım.Biraz önce eve gittim iftara yamak hazırladım (ögle arasında)şuan tekrar işime döndüm.Bugün 7 de cıkıcam hazır olsun dite.Yani ham ev hem iş aynı anda rahat rahat idare edilebiliyo.Ben kesinlikle calışmakdan yanayım.

extrafor80
14-09-07, 10:09
kesinlikle ve kesinlikle çalışmalı. eş istiyor diye, çocuk sevgisiz kalacak diye çalışmamazlık olmaz. çocuk Allah göstermesin babasız kalsa ne olacak. annelik çocuğuna tek başına sahip çıkabilmeyi gerektirir.

genciza
14-09-07, 12:09
bence kadın kesinlikle çalışabilecek eğitime ve donanıma sahip olmalı.ondan sonra çalışıp çalışmamaya kendi karar vermeli.ama günümüz türkiyesinde evli ve çocuklu bir kadının çalışması gerçekten çok zor.çünkü çalışma şartları ağır.tabi bu işine göre değişir.bi öğretmen kadın kesinlikle çalışmalı diyebilir ama bi makinacıda çalışmak istemeyebilir.yani işine göre değişir.ama kesinlikle kadının pasif birtek eve ve çocuklara bağımlı sosyal hayattan kopuk yaşaması taraftarıda değilim.

EU3
20-04-09, 08:04
calismamali tabiki
ne calisicam kocam zenginse ya

kedi dili
20-04-09, 11:04
bir kadın meslek sahibi olması şart benceşakkıdı,evlendikten sonrası iseŞeniz,eğer maddi durumunuz iyise çalışmıyebilirsengözlerimebaksanab:nazar:,