TEST

Tiroid hastası olan var mı?


strawberrylips
15-09-07, 20:09
Ben 8 aydır hastalığımın farkındayım.Hipotiroidi hastasıyım ve tiroid bezlerim yavaş çalışıyormuş.Bunun sonucunda hızla kilo aldım.Hastalığımı bilmeden 1 yıl içnde 15 kilo aldım,adetim kesildi zaten adetim kesilince doktora gittim ve hormon tahlilleri sonucu ortaya çıktı.Sanırım ömür boyu ilaç kullanmak zorundayım,eğer kullanmazsam çocuğum bile olmazmış,eğer aranızda bu hastalıktan muzdarip olan varsa söyleyeceğim tek şey kesinlikle hiç bir şeyi kafanıza takmayın ve asla üzülmeyin çünkü bu hastalığın en büyük düşmanı üzüntü

SKartanesi
16-09-07, 18:09
ben de hipotiroid hastası olduğumu 2 ay önce check up sırasında öğrendim, kilo alma gibi bi problemim olmadı ama çok halsiz hissediyorum sürekli uykum geliyor, ilaca başlamadık daha ekim sonundaki tahlillere bağlı olarak başlıcaz ama ömür boyu bu ilacı kullanmak gerekiyor ilk başta çok üzülmüştüm ama çok kişide olan bir hastalık bu ve çok şükür çok kötü birşey değil.

Herbela
16-09-07, 19:09
Bende de var bu hastalıktan. İlaçların bırakılmaması gerekiyor. Üzüntü kaynaklı tabi. Ben öyle çok kilo almadım ama aldığım beş kiloyu da çok zor verdim. Sürekli tetikte olmak lazım. Bununla ilgili birçok başlık var canım

xhüzünx
16-09-07, 19:09
canim bende de var bende mart ta ögrendim bilmiyodum ve sasiriyodum ben az yemek yedigim halde nasil olurda kilo veremem diye.bende ilk baslarda cok üzülmüstüm ama alistim ve cogu kiside oldunu ögrendim,evte ömür boyu ilac kullanmamiz gerek.hastlaigin belirtileri: uyku,halsizlik,sac dökülmesi,kilo alimi,adet bozuklugu,ve hatta cocuk olmasini engelleyen bir hastalikmis tabiki herkezde ayni seyler görülcek diye bisey yok..

befour
16-09-07, 20:09
bende bir ay kadar önce ögrendim.bu hastaliga yakalandigimi.
bütün yaz diat ve sporla gecti .sadece üc kilo verebilmistim.meger bu hastalik yüzündenmis .sporu birakinca iki kiloyu geri almistim fazla yemedigim halde.
simdi ilaclarimi kullaniyorum cok sükür aldigim iki kiloyu verdim .

_ASLI_
17-09-07, 08:09
bendede var aynı hastalıktan tsh yüksek 2.5 aydır ilaç kullanıyorum ve sürekli dr kontrolündeyimm. memlekete gittiğimde 10 gün kadar ilaç kullanmadım hap unuttum içmeyi.. kesin yine tsh yükselmiştir hemen. Allah hepimize şifa versin

EU1
17-09-07, 13:09
ben de haşimato tirodi hastasıyım 1 yıldır tefor kullanıyorum iyileşme olasılığı yokmuş adet düzensizliği şikayetiyle jinekoloğuma gittiğimde tespit edildi 141 kilo olmuştum geçen yaz hep kilolu bi kadındım ama 141 de hiç olmamıştım şimdi 105 e doğru inişe geçtim diyetisyene gidiyorum ben de göz tansiyonu yaptı saç dökülmesi halsizlik ciltte bozulmalar yaptı şimdi 2 aydır depresyon tedavisi oluyorum hepsi birbirini tetikliyor yani Allaha şükür hastalığa yakalanmadan bi çocuğum olmuştu kısırlık yapabiliyormuş yumurtalık rezervlerini öldürdüğünü duydum Allah herkese şifa versin

strawberrylips
17-09-07, 17:09
herşeyin başı sağlık,Allah hepimize sağlık şifa versin

liliz
17-09-07, 21:09
bende 8 ay önce hasimato hastasi oldugumu ögrendim. Hasimatosu olan arkadaslar muhakkak 6 ayda bir tahlillerinizi yaptirin. Cünkü troitteki iltahaplar parcalaniyormus bir ara ve hastaligimiz yüzünden yavas calisan troitlerimiz iltahabin parcalanma esnasinda hizli calisabiliyormus. daha sonra parcalanma bitince tekrar yavas calisiyormus. Ben böyle dengesiz bir hastalik daha görmedim. Troit rahatsizliklari berbat vücudun sistemini altüst ediyor. Ama hasimato dahada bir beter. Ne zaman ne yapacagi belli degil. Ben gecen ay yaptirdim kontrollerimi ve hizlanmis benim troitlerim . Doktorum hapimi yariya indirdi. Troitlerimiz hizli calisirken ilacin dozunu cok alinca kalp krizi gecirme riski varmis.

rose_smyrna
30-09-07, 08:09
Merhaba,
Ben de 2 yıldır tiroid hastasıyım. Free T3, Free T4 ve TSH değerleri bu hastalık için çok önemli arkadaslar. Ben de de adet düzensizliği ile kendisini gösterdi. Benim hormon değerlerim normal fakat tiroidte tek tarafımda bir nodülüm var. 6 ayda bir tahlil, yılda bir sefer ultrason ve gerekli görürlerse sintigrafi çektiriyorum.
Takip edilmesi gereken bir hastalık.Allah herkese sifa versin...

wweylul
24-01-08, 18:01
merhaba arkadaslar bende hipotroid hastasiyim troid bezi az calisiyor. 2 yil once meydana cikti. asiri halsizlik, surekli uyku uyumak istegiyle doktora gidim kan tahlili istedim. 3-4 gun sonra ogrendim o gunden beri bu hastalikla ugrasiyorum benimkisi cok fazla dusmus doktorum inanamadi gunde 1hapla basladim sonra 2 sonra 3 e cikti gecen gun doktora gittim yine dusmus 4 e cikti yani 150-200mg fazla degil mi eltroksin kullaniyorum bilen varsa cevap yazsin bence hapin dozu cok degil mi bende bi rahatsizlik yaparmi ki. bende kilo aldim 10 kilo nasil verecegimi bilmiyorum troid hormonunu calistiran bir sebze ya da meyve varmi bilen varsa cevap yazin. ayrica bebek sahibi olmayi da istiyorum ama olmuyor galiba cok zor ben ne yapmaliyim cok tesekkurlerrr :bbo:

cinsilatif
24-01-08, 18:01
ben ve kızımda var troid
ama bizimki seninkınden farklı
noduler guatr
günde kızım 2 ben 1 levotiron alıyoruz
ve ikimizde ameliyat olduk

içine sinmiyorsa dr unu değiştir derim
geçmiş olsun

@ycel
27-01-08, 17:01
geçmiş olsun canım bende hipertroid hastasıyım 1 yıl önce öğrendim bende evet katılıyorum bu hastalığı stres üzüntü ilerlemesine neden oluyor bende çok aşırı derecede kilo kaybına uğradım tabi başka sorunlarda oluyor herkeze geçmiş olsun paylaşım için tşkler sevgiler arkadaşlar

Serseri_Gönlüm
28-01-08, 02:01
xhüzünx
canim bende de var bende mart ta ögrendim bilmiyodum ve sasiriyodum ben az yemek yedigim halde nasil olurda kilo veremem diye.bende ilk baslarda cok üzülmüstüm ama alistim ve cogu kiside oldunu ögrendim,evte ömür boyu ilac kullanmamiz gerek.hastlaigin belirtileri: uyku,halsizlik,sac dökülmesi,kilo alimi,adet bozuklugu,ve hatta cocuk olmasini engelleyen bir hastalikmis tabiki herkezde ayni seyler görülcek diye bisey yok..
Benim annemde var arkadasin dedigi gibi belirtileri ilk önce sac dökülmesi oluyormus hastalar genelde sac dökülmesinden doktora gidiyormus daha sonra tahlilerde triod bezinden oldugu anlasiliyorus bu hastalik niyeyse en cok da kadinlari seviyormus ( eksiz olsun sevgisi gerci ama ) Sanirim bende de var ama hic umursamiyorum hasta olan arkadaslara üzülmemelerini tavsiye ediyorum ..

SAYKAL
28-01-08, 02:01
bendede hipotiroidi var 1 sene oldu aşılama tedavisi görürken ortaya bir anda çıktı ömür boyu ilaç kullanacağım tiroit bezlerim tamamen bitmiş kontrollerim 6 aya düştü nodüllerim var biopsi oldum allahtan kötü huylu çıkmadı sintigrafi çekildim ve bu böyle devam edecek nodüller büyüdüğü zaman ameliyat olacak kurtuluş malesef yok en kötüsüde zaten çocuğum olmuyordu buda işimi daha da zorlaştırıyor birde polikistik over var bu hastalıklar çıktıkça umutlarım azalıyor kalmadı gibi bir şey tiroit hastalarında saç dökülmesi olanlar var benim böyle bir problemim olmadı biraz adet düzensizliği oldu oda tsh normale dönünce düzeldi sadece yorgunluk hali ve kilo hatta kiloda değil ödem vardı ilaca başlayınca hemen 10 kg verdim şimdi bile bazen şişiyorum günüm günümü tutmuyor bu hastalığın sebeplerinden biriside stres ve bende bol miktarda var 7 senedir çocuk tedavisi beni mahvetti bakalım daha ne tür hastalıklar meydana çıkacak yinede allah beterinden saklasın

melos85
28-01-08, 10:01
merhaba arkadaslar bendede var bu hastalik bende ilk zamanlar 10 kiloya yakin almisdin bilmeden sonra doktora gittim ilac verdi simdi 5 senedir ilac tedavisi görüyorum sayiflamakta cok güclük cekiyorum acaba bundanmidir

konsalide
25-04-08, 13:04
Beş yıl kadır önce ameliyat oldum. şimdi tefor kullanıyorum ölene dek te kullanacağım. iki kızım var bir çocuk daha düşündüm ancak tefor nedeniyle yumurtlama olmuyor. Takdir Allahtan

iremre80
25-04-08, 20:04
mrb arkadaşlar bendede nodül var ben 4 yıl kadar önce iğne ile boğazdan sıvı vedim ama çok şükür temiz çıktı daha sonra düzenli kan tahlilleri felen değerler normal çıkıyordu.nodülü olanlar ağrınız oluyormu bende bu aralar boğazımda ağrı var adet tarihine yakın hormonların hızlı çalışması nedeniyle ağrın olur diyorlar ama ben nodülden korkuyorum adetim felan düzenli kan tahlillerimde normal seyrediyor ama ağrı beni korkutuyor aynı durumda olan varmı yani ağrısı olan bekliyorum sizin yorumlarınız beni rahatlatacak şimdiden teşekkürler.

Sılam79
29-04-08, 08:04
Herkese selam, konu başlığı dikkatimi çekti 6 yıldır bu hastalıkdan şikayetçiyim.Tiroid bezlerinin az çalışması tüm vücudu etkileyen bir rahatsızlık.Beyindeki hipofiz bezlerinden tutun da süt hormonlarınıza kadar herşeyinizi, bağışıklık sisteminizi ,kısacası tüm vucudunuzu etkilemektedir. Sürekli kontrol altında tutmanız gerekmektedir.Evet ömür boyu ilaç kullanmamız gerekmekte fakat bu ilaçlar aynı zamanda kemik erimesi de yaptığını öğrendim.Bu çok geniş bir hastalık arkadaşlar.İlaçlarımı düzgün alıyorum artık bu hastalıktan kurtuldum demeyin sakın.Endokrinoloji Uzmanlarıyla takip edilmelidir.Tiroidlerinize iyi bakın .

Sevgiyle,sağlıcakla kalın,:nazar:

nix
29-04-08, 09:04
liliz
bende 8 ay önce hasimato hastasi oldugumu ögrendim. Hasimatosu olan arkadaslar muhakkak 6 ayda bir tahlillerinizi yaptirin. Cünkü troitteki iltahaplar parcalaniyormus bir ara ve hastaligimiz yüzünden yavas calisan troitlerimiz iltahabin parcalanma esnasinda hizli calisabiliyormus. daha sonra parcalanma bitince tekrar yavas calisiyormus. Ben böyle dengesiz bir hastalik daha görmedim. Troit rahatsizliklari berbat vücudun sistemini altüst ediyor. Ama hasimato dahada bir beter. Ne zaman ne yapacagi belli degil. Ben gecen ay yaptirdim kontrollerimi ve hizlanmis benim troitlerim . Doktorum hapimi yariya indirdi. Troitlerimiz hizli calisirken ilacin dozunu cok alinca kalp krizi gecirme riski varmis.
aynen canim ya bende hasimatoyum tshim bi 0.004 e dusuyo bi 3-4 arasi oluyo ve asiri kalp carpintisi yapiyo kalbime kramplar giriyo,:1no2:ilaclarimi duzenli kullaniyorum fkat 11 aydir bi turlu sabitleyemedik......

arzu1980
29-04-08, 10:04
nix
aynen canim ya bende hasimatoyum tshim bi 0.004 e dusuyo bi 3-4 arasi oluyo ve asiri kalp carpintisi yapiyo kalbime kramplar giriyo,:1no2:ilaclarimi duzenli kullaniyorum fkat 11 aydir bi turlu sabitleyemedik......
SELAM BENDE HAŞİMATO HASTASIYIM. BU HASTALIĞIMIN TEŞHİSİ YENİ KONDU. BUNUN YANINDA GİZLİ ŞEKER DE ÇIKTI. ŞİMDİ İLAÇLARIMA BAŞLADIM. BAKALIM SONU HAYIRLI OLUR İNŞALLAH. :bbo:

cucan
3-05-08, 12:05
bende hypotroid hastasıydım. lise yıllarımda saçlarım çok dökülmeye başlamıştı. strese girmiştim. şapkasız dışarı çıkmamaya başlamıştım. bulunduğum şehirde cildiyeye ditmiştim. bana almanyuadan gelen bir ilaç verdi. 6 ay kullanacaksın hiç bırakmadan demişti. parfüm gibiydi saç diplerine sıkıyordun. hiçbir sonuç alamamıştık. hem çok pahalı hemde almanyadan gelmesi 1 ayı buluyordu ilaçta 15 günde bitiyordu. neyse ankaraya gitmiştim ablam ibni sina hastanesine götürdü. tahlillerde hypotroid çıktı. levetron başladım. ellerde titreme, sinir, kilo alma, tüylenme yapıyordu. ilk zamanlar 15 günde bir tahlil yaptırıyordum. ilacıma da ilk hafta çeyrek,2.hafta yarım,3. hafta 3/4 ve 4. haftadan sonrada 1 tane kullanmaya başlamıştım. 2005 yılına kadar test sıonuçlarım düzensizdi. bir inip bir çıkıyordu. 2005 ten sonra tamamen normale indi. geçen ay tekrar kontrol amacıyla test yaptırdım yine normal. ama ilacı ölene kadar kullanacağım. birkaç hafta unutsam içmeyi saçlarımdan anlıyorum. o yüzden sakın ola ilacı bırakmayın ve üzülmeyin bir süre sonra normale dönüyor.

atıka81
3-05-08, 14:05
hepinize geçmiş olsunarkadaşlar benimde boğazlarımda ağrı vardı tahlil yaptırdım genel cerrahide bişey çıkmadı doktor tiroid bezlerinde büyüme var dedi ama bazen ağrıyor vede az yesemde kilo alıyorum bende

strawberrylips
3-05-08, 20:05
Arkadaşlar geçenlerde tv.de bi dr.dan tiroit hastaları için bi formül duydum.Günde 3 defa yemeklerden 15 dk.önce 1 çorba kaşığı dolusu dere otunu yiyin,sadece 3 ay boyunca,dr.çoğu hastasının ömür boyu hap kullanmaktan kurtulduğunu söyledi bence denemeye değer...

Borzo
4-05-08, 17:05
benimde tsh degerim 16lardaydı 6 aydır tedavi görüyorum hamile kalınca kan tetsinde farkedildi ama kilo alıyordum ama saçlarım hiç dökülmedi hatat çok gürdür..
şimdi tsh degerim 2,5 falan bazen 1 e düşüyor..nasıl bir hastalık bend ebilmiyorum..
etrox kulanıyorum 100mg ben. günde 2 tane kahvaltıdan 45 dk önce.

nix
5-05-08, 05:05
arzu1980
SELAM BENDE HAŞİMATO HASTASIYIM. BU HASTALIĞIMIN TEŞHİSİ YENİ KONDU. BUNUN YANINDA GİZLİ ŞEKER DE ÇIKTI. ŞİMDİ İLAÇLARIMA BAŞLADIM. BAKALIM SONU HAYIRLI OLUR İNŞALLAH. :bbo:

evet benimde gizli sekerime bakildi ama bisey cikmadi ......
vucut yavas calistigi icin hasimatolularda seker hastaligi cikabiliyomus....
off ya bu ay kontrole gitmem lazim bakalim ne olucak.....:1no2:

resist_59
8-05-08, 11:05
merhaba bayanlar bende guatr hastasıyım düne kadar sadece guatr olarak geçiyordu rahatsızlığım ama dün bende haşimato hastası olduğumu öğrendim anlamadığım şey Dr. bana önemli bişey değil derken nette yaptığım araştırma hiç te hafife alıncak bir hastalık oolmadığını gösterdi benim iyice kafam karıştı ve evet malesef bende kilo almaya başladım ama doktorum ilaç yazmadı daha önce kullanıyordum adını vermek doğru olurmu bilmem (hepimize geçmiş olsun)

---***AppLE***---
8-05-08, 13:05
merhabalar bende noduler guatr hastasıyım
levotıron kullanıyorum
13+2 haftalık hamıleyım ve acayıp sınırlı olmaya basladım. acaba hastalıktan dolayımı bılmıyorum, doktora gıtmeyı dusunuyorum. bebegıme umarım bırsey olmaz :nazar:

EU2
20-06-08, 13:06
iremre80
mrb arkadaşlar bendede nodül var ben 4 yıl kadar önce iğne ile boğazdan sıvı vedim ama çok şükür temiz çıktı daha sonra düzenli kan tahlilleri felen değerler normal çıkıyordu.nodülü olanlar ağrınız oluyormu bende bu aralar boğazımda ağrı var adet tarihine yakın hormonların hızlı çalışması nedeniyle ağrın olur diyorlar ama ben nodülden korkuyorum adetim felan düzenli kan tahlillerimde normal seyrediyor ama ağrı beni korkutuyor aynı durumda olan varmı yani ağrısı olan bekliyorum sizin yorumlarınız beni rahatlatacak şimdiden teşekkürler.
Benimde nodüllerim ağrıyor. Sağlıklı günler..

çılgın_bediş
1-07-08, 23:07
merhaba ben tıp öğrencisiyim.ilk başta hashimatu bayanlarda çok sık olan otoimmün bir hastalıktır.genelde hipotirodi birlikte olur.20 30 yaş arası belirti werir genelde.bayanlarda hipotiroidi warsa bu hastalık olup olmadığı araştılmalı.tsı antikorlarına bakmak gerekiyor.çünkü hashimatu hastalığında vücut kendi hücrelerini yabanci gibi algılıyor ve antikor salgılıyor.başka sorularınız olursa elimden geldiği kadar cewaplamaya çalışırım.sağlıklı günler dilerim...

çılgın_bediş
3-07-08, 23:07
Bir de ağrılı nodül ve ağrısız nodüller arasında farklar wardır.yani bize tiroid muayenesinde ağrılı mı ağrısız mı sıcak soğuk mu olduğuna bakın diyorlar.bence bu durumu doktorunuza bildirin.tedaviyi ona göre yönlendirirler.kendinize iyi bakın...

liliz
3-07-08, 23:07
:çok üzgünüm: benim gögüslerimden bir kac aydir yesil renkte su ve süt karisimi bir sivi geliyor . Jinekologum gögüs kanseri riskine karsi test yapti allaha sükür temiz cikti. Troit bezlerimin buna sebebiyet verdigini söyledi. Eylülde randevum var bakalim troit doktorum ne diyecek. Troit hastasi arkadaslarim sizlerde böyle bir sorunla karsilastiniz mi ?Bende haşimato tirodi var ve troitlerim az calisiyor.

kısmetsiz kedi
4-07-08, 20:07
bende 1,5 senelik troid hastasıyım.adet düzensizliği sorunum vardı.ve aşırı kilo aldım.1,5sene önce bebğimi kaybettikten sonra ortaya çıktı.veilaç kullanmaya başladım.tefor kullanıyorum.bu sene nisan ayında 4,5 aylık bebeğimi kaybettim.çok şüükür ki bir kızım var.(allah anneliği tatmamı nasip etti)şu an gene adet görmüyorum ve hızla kilo alıyorum.aşırı sinir yapıyo.bu hafta içinde doktora gidecğim bakalım ilacta değişiklik yapar belki..
.hepimize geçmiş olsun...

aleyna72
27-07-08, 18:07
bende cuma gunu ögrendim kızlar tıroid hastası oldugumu, baska şikayetten gittim dr. tahlil sonucunda tsh cok düşük cıktı.flim cekildim yarın sonucu alacagım ya cok korkuyorum ben biraz okudumda ömür boyu ilaç kullanımı felan yazmışsınız hiç bilgim yok benım ne yapacagım ben

f.ceylan_celik
5-08-08, 07:08
kızlar benimde troid bezlerim çalışmıyor ve bende yeni öğrendim bebek için benim oranı düşürmem gerekiyor doktor doktor geziyorum ANNE olmak istiyourm ve olamayacağımı düşündükçe ağlıyorum üzülüyorum ve bu hastalığı tetikleyen şeyin stres ve üzüntü olduğunuda biliyorum ne olur tsh oranı yüskesk olup sonuçta bebeğini kucağına alan varsa bana msj.atsın kızlar korkuuyorummmmm ANNE OLMAK İSTİYORUM...

Karpuz
5-08-08, 12:08
f.ceylan_celik
kızlar benimde troid bezlerim çalışmıyor ve bende yeni öğrendim bebek için benim oranı düşürmem gerekiyor doktor doktor geziyorum ANNE olmak istiyourm ve olamayacağımı düşündükçe ağlıyorum üzülüyorum ve bu hastalığı tetikleyen şeyin stres ve üzüntü olduğunuda biliyorum ne olur tsh oranı yüskesk olup sonuçta bebeğini kucağına alan varsa bana msj.atsın kızlar korkuuyorummmmm ANNE OLMAK İSTİYORUM...

slm bende bı tıroıd hastasıyım hemde en az 8 yıllık fakat ben bılelı ve tedavıye baslayalı 2 yıl oldu. 8 yıl once bı anda 15 kılo kaybıyla baslamıstı hıc farketmedık ve 2 yıl once vertıgo denılen yalancı bas donmesı ıle (gunde tam 12 saat suren) doktora gıttım ve ordan hormonların cok calıstıgını öğrendım. 2 yıldır her sabah bende ac karnına ılac ıcıp her 3 ayda bır doktora gıdıyorum. 3 yıllık evlıyım ve yaklasık 1 yıldır cocuk ıstıyoruz olmuyo. cok calısan hormonlar prolaktinimi yanı sut hormonumu yukseltmıs duzensız calısmasına sebep olmus ve beyınde adenom olusturmus. hangısıyle ugrasıcagımızı sasırdık tabı :) prolaktının 20 yı gecmemesı gerek 10-12 en ıyısı ama onu orda tutmak mumkun degıl neyse cenem dustu yıne :) uzun lafın kısası izmirlisin sanırım bende ızmırlıyım :) evlenınce buraya geldım.. ızmırde gercekten ıyı bı endokrın uzmanı bul ve 2. sıradada ıyı bı kadın dogumcu benım endokrıncı benı oyalaıp duruyo bu ay umıdım var olucak dıye :) bende sonunda bı kadın dogumcu buldum. ama bu kısı üreme endokrınolojısı ve ınfertılıte uzamanı yıne uzun lafın kısasa canım benım tıroıd hastasıysan ve cocuk ısteyıpte olmuyosa bence bır an once boyle bı doktor bul.. :) kolay gelsın ve sakın ama sakın stres yapıp kafana takma her dusunmende hormonlarının dengesı altust olur..

saturnn
5-08-08, 16:08
f.ceylan_celik
kızlar benimde troid bezlerim çalışmıyor ve bende yeni öğrendim bebek için benim oranı düşürmem gerekiyor doktor doktor geziyorum ANNE olmak istiyourm ve olamayacağımı düşündükçe ağlıyorum üzülüyorum ve bu hastalığı tetikleyen şeyin stres ve üzüntü olduğunuda biliyorum ne olur tsh oranı yüskesk olup sonuçta bebeğini kucağına alan varsa bana msj.atsın kızlar korkuuyorummmmm ANNE OLMAK İSTİYORUM...
canım bende de hipotiroid var.dr kontrollerimi aksatmadım.ilaçlarımı düzenli kullandım.şimdi 2aylık bebeğim var.hamileyken her ay tsh kontrolü yaptırdım ilacın dozunu ona göre ayarladı dr. moralini yüksek tut.inşallah sen de bebeğini kucağına alırsın..

f.ceylan_celik
9-08-08, 07:08
ben şuan 9 eylül üni. endokrin bölümünde tedavi görüyorum veeeeee çok sveindirici bir haber aldım çocuk istiyordum sizde biliyorsunuz bunun için TSH oranımı 2,5e indirmem gerekiyordu yoksa riskli idi perşembe günü aldığım sonucumda TSH değerim 2,45 :sm_cool: çok sevindim ama iyi bir kadın doğum doktoru bulmam gerekiyor canım hnaktar sende izmirlisin sanırım ve iyi bir kadın doğum uzmanı buldum demiştin banada bu doktorun adını verirmisin bende değerlendireyim çok çok teşekkür ederim arkadaşlar SİZLERİ ÇOK SEVİYORUMMMMMM ...

berçil
18-08-08, 10:08
kızlar tıroıd hastası olanların tsh değerı kactı benım 4.43 dıger arkadaslara bakınca yuksek gıbı geldı dr tum hormonlara normal dedı ama adetlerım de duzensız kafam cok karısık ltfm yardım edın

2006
8-10-08, 21:10
merhaba bende yaklasık 1 ay once ogrendım hastalıgımı cok uzuldum ılk basta ama sımdı alıstım degrlerım cok yuksek cıkmıstı sımdı normale ındı ama sureklı ılac kullacagım canımı sıkanda sureklı dıyet halınde olmak zorunda kalmam yoksa kılo almaktan korkuyorum cok az bıle yesem kılo alıcam dıye korkuyorum buda psıkolojımı bozuyor omur boyu dıyet mı yapacagız arkadaslar

2006
8-10-08, 22:10
mrb senınkı yuksek degıl benım 20 cıktı sonucum sok oldum 1 ay sonra 4.60 cıktı ılac kullandım ve dıyet yaptım 1 ay ıcınde 5 kılo verdım 6 hafta sonra tekrar gıdecegım umarım yukselmez sakın uzulme senınkısı yuksek degıl ılac kullanırsan ve yemene dıkkat edersen ınecegını dusunuyorum

semos427
10-10-08, 13:10
Arkadaşlar benim tsh dğerim 0.01 normal değerler 0.34 - 5.60 bu durumda benim tiroidim azmi çokmu çalişiyor bilen varsa yazsin ge.en gün öğrendim tiroit hastasi olduğumu ama daha tam konuşamadim doktorumla bilgisi olanlar lütfen cevap yazin adet olamiyorum 1 yildir bebek istiyoruz acaba sebebi bumu fsh 45 lerde tiroidmi sebep oluyor buna

semos427
14-10-08, 08:10
Geçen seneki tahlil sonuçlarimda herşey normal bir senede tiroit olurmu.tiroit için free 4,t3,t4 bakilmasi gerekmezmi.sadece tsh ile tiroit var veya yok denilemez değilmi geçen sene hepsi normaldi benim tiroit yoktu.

sevcangoksel
15-10-08, 08:10
Kızlar tiroid konusunda bilgim yok ama benim arkadaşımda da aynı problem vardı. Ama hamile kaldı. Şimdi yeni doğum yaptı. Tiroid rahatsızlığı olanlar kolay hamile kalamazlar mı?

semos427
15-10-08, 08:10
Bilmiyorum benim geçen seneki tahlillerimde herşey normal geçen ay yaptirdim yine çok düşük değeri.bir kere ye mahsusmu öyle çiki bilmiyorum.şimdi hastalanmayi bekliyorum.tekrarlaticam adetimin 3.günü hormon tahlillerimi.bu sefer t3 t4 bakilacak sadece tsh değil inş.iyi çikar.çünkü yoktu bende ailedede yok kardeşlerimde tiroit o yüzden çok şaşirdim

mogan
17-10-08, 09:10
Merhaba ben de haşimato hipotiroidiyim 1.5 yılda yaklaşık 10 kılo aldım ailede hiçkimsede yok ben de tesadüfen öğrendim şimdi tiroidlerim normal sınırlarda haşimato olup ta normal değerlere dönmüş ve hamile olanlar var mı? ben hamile kalmak istiyorum yaklaşık 5 aydır olmuyo.Arkadaşlar benim durumumda olan var mı??

aslan8141
24-10-08, 20:10
semos427
Arkadaşlar benim tsh dğerim 0.01 normal değerler 0.34 - 5.60 bu durumda benim tiroidim azmi çokmu çalişiyor bilen varsa yazsin ge.en gün öğrendim tiroit hastasi olduğumu ama daha tam konuşamadim doktorumla bilgisi olanlar lütfen cevap yazin adet olamiyorum 1 yildir bebek istiyoruz acaba sebebi bumu fsh 45 lerde tiroidmi sebep oluyor buna
mrb arkadasım senin hastalığın hipertiroid internetten ara istersen böle senin hormonların çok çalışıyor bu da hamile kalmanı engeller. ben de tam tersi benim de troidim az çalışıyor amaşimdi normal seviyelere ulaştım kadın doğum doktorum beni çok ümitlendirdi bu konu da ama takma kafana iki aydır ben bu sorunu yaşıyorum ilaçlarımı kullandım tahlillerimi düzenli yaptırdım şimdi hamile kalmayı bekliyorum.inşallah dualarımız kabul olur..

Bulcuk
25-10-08, 08:10
semos427
Arkadaşlar benim tsh dğerim 0.01 normal değerler 0.34 - 5.60 bu durumda benim tiroidim azmi çokmu çalişiyor bilen varsa yazsin ge.en gün öğrendim tiroit hastasi olduğumu ama daha tam konuşamadim doktorumla bilgisi olanlar lütfen cevap yazin adet olamiyorum 1 yildir bebek istiyoruz acaba sebebi bumu fsh 45 lerde tiroidmi sebep oluyor buna
merhaba canım benim değerlerim normaldi nodul için levotiren kullandım tsh değerim 0,02 ye düştü buda çok düşük bu değerler böyle kaldığı sürece hamile akalmssısn dedi doktor ihmal etme doktorol kontrolunde olman gerek

gümüş boncuk
6-11-08, 17:11
merhaba hanımlar..şu an moralim bozuk doktor türoitin az çalıştığını söyledi ve haftaya ulturoson verdi bu .hastalık hiç aklıma gelmemişti..adet düzensizliği için gitiim doktora ve 1 senedirde çok kilo aldım yemediğim halde ve çok hareketli olduğum halde.. şimdi sonuçları beklicem ....

EU3
6-11-08, 18:11
arkadaşlar hepinize acil şifalar olsun.benim sadece tsh yüksek çıktı.t3 t4 normal dedi dr.ultrasonda küçük nödüller olduğunu söyledi.tsh ne kadar yüksekti sizin yani değerler neydi