Kire tutan aydanlk ve dierleri iin...


yesilim
4-12-06, 11:12
daha önce yazıldımı bilmiyorum. kireç tutmuş çaydanlık türü şeyeri limon tuzu ile kaynatın .pırıl pırıl olduğunu göreceksiniz.ben lavabo içlerinede atıp kaynar su döküyorum.
vaktiniz varsa çaydanlığın içine,kaynatmadan limon tozunu koyup bekletirsenizde olur..ketıl"ı da denedim(okunduğu gibi):):):) pırıl pırıl olduğunu göreceksiniz

bıgsıze
4-12-06, 12:12
bende yarım limonu alıp çaydanlığın içine sürüyorum.valla pırıl pırıl oluyor

mesure
7-03-07, 14:03
Teşekkürler bende illa kireç sökücü alırdım çaydanlık için acil durumlarda limon iyi fikir hemde daha sağlıklı olur gibime geliyor.

Alsebe
7-03-07, 15:03
Beaz sirke dokuyorum içine biraz bekletip yikiyorum valla 4 yildan fazladir kullanirim caydanligimi alti da ustude piril piril...
Su içinin kirec tutmasi lazim cay daha guzel oluyor diye herkesi buna inandiran tembel bayanlarida kiniyorum burdan :Roflol: :Roflol: :Roflol: :Roflol: :Roflol:

lena
7-03-07, 16:03
BENDE LİMON TUZU KULLANIRIM.
AMA GERÇEKTENDE ANTALYADA SULAR ÇOK KİREÇLİ
DİBİNDE KİREÇ TUTTURMAZSAN ÇAY BULANIK OLYUYOR.
BENDE SİNİR OLUYORUM.

gulen
7-03-07, 20:03
aynen ya antalyanın suyu fazla kireçli.kireci söktürdünmü çok bulanık oluyor.

mukkem
7-03-07, 21:03
bende limon tuzu kullanıyorum ama kaynatmadan.yatmadan önce çaydanlığı suyla doldurup içine 1 yemek kaşığı limon tuzu atıyorum ve öylece bırakıyorum.Sabah sadece duruluyorum tertemiz oluyor.

kakule
2-05-07, 11:05
bilginkız
bende sirkeyle kaynatırım hem çaydanlığı hemde ketılı. anam bu ketıl nasıl yazılıyo yaa :))))))))))))
bilgin hastayım sana yaaa. boşver sen okunduğu gibi yaz. geçen gün bizim burda bir züccaciyeci açılmış adam katolog yaptırmış orda bile ketıl yazıyodu sen yazmışsın çokmu...

bilginkiz
3-05-07, 07:05
kakule
bilgin hastayım sana yaaa. boşver sen okunduğu gibi yaz. geçen gün bizim burda bir züccaciyeci açılmış adam katolog yaptırmış orda bile ketıl yazıyodu sen yazmışsın çokmu...
:Roflol: :Roflol:
:Roflol:

Anuska
3-05-07, 19:05
kettle da limon tuzu harikalar yaratıyor.

Anuska
3-05-07, 19:05
bir şey daha paylaşayım sizlerle.çaydanlığınızın içine minik bir parça mermer atarsanız kireç sorununuz kalmaz.mermer parçası kireci üzerinde topluyor ve çaydanlığınız uzun süre kireç bağlamıyor.

HuzunAla
8-05-07, 07:05
Kimyasal bir takım kireç çözücüler kullanmaktansa bu çok daha sağlıklı oluyor.. Sonuçları da mükemmel!..

Ben limontuzu olmadığında sirke kullanıyorum.. O da iş görüyor..

selena
8-05-07, 10:05
:1no2: ya arkadaşlar kireç temizlemeyi anladımda birde çaydanlığın dışını nasıl parlatıcaz onu söylermisiniz?yeni alıyorum bir iki ay içnde kararıyor oysaki hep kısık ateşe koyarım ama .

Dishe
9-05-07, 12:05
bıgsıze
bende yarım limonu alıp çaydanlığın içine sürüyorum.valla pırıl pırıl oluyor
cok haklısın bende denedım ve sonuc super...sagol ıyı bır fıkırdı...

canan
18-05-07, 05:05
selena
:1no2: ya arkadaşlar kireç temizlemeyi anladımda birde çaydanlığın dışını nasıl parlatıcaz onu söylermisiniz?yeni alıyorum bir iki ay içnde kararıyor oysaki hep kısık ateşe koyarım ama .
ben Berceste yağ atık temizleyiciyi ısıtılmış çaydanlığa püskürtüp bir dakika sonra duruluyorum. çaydanlığım yeni alınmış gibi oluyor.:1yes2::1yes2::1yes2:

asmira
16-06-07, 06:06
bende limon tozu koyup kaynatıyorum hemen geçiyor

EU1
20-06-07, 06:06
bende limon tuzunu koyup bekletiyorum.çok işe yarıyo.

tatlicadiarzu
17-07-07, 14:07
Yarım limonu kesip sürdüm çaydanlığa ama kireci çok sanırım çözülmedi limon tuzu bulunca onu denim bide :KK66:

KarKralicesi
17-07-07, 14:07
tatlicadiarzu
Yarım limonu kesip sürdüm çaydanlığa ama kireci çok sanırım çözülmedi limon tuzu bulunca onu denim bide :KK66:
bu gün hamaratlıgın üstünde galibaa :1closedeyes:

BU LİMON TUZU EGRCEKTEN İŞE YARIYO BUNU BEND EYAPIYORUM:1closedeyes:jeyyar

tatlicadiarzu
17-07-07, 14:07
nisa241
bu gün hamaratlıgın üstünde galibaa :1closedeyes:

BU LİMON TUZU EGRCEKTEN İŞE YARIYO BUNU BEND EYAPIYORUM:1closedeyes:jeyyar
Kireci çok fazla ama işe yararmı kifisfisfis

suavea
17-07-07, 15:07
tatlicadiarzu
Kireci çok fazla ama işe yararmı kifisfisfis
daha uzun süre bekletip biraz fazlaca atarsan kesin işe yarar
bende kullanıyorum annemden öğrenmiştima.s

iremsu
17-07-07, 15:07
limon suyunu koyup bide suyu ekleyip 2 gün beklettikten sonra çaydanlığı 5 dkk kaynatırsanız yeni almış gibi oluyo

yesilim
17-07-07, 15:07
tatlicadiarzu
Kireci çok fazla ama işe yararmı kifisfisfis
Çok güzel pırıl pırıl olur.Şayet kaynatmazsan,geceden ağzına kadar su doldur,birazdan fazla limon tozu,sabaha tamam
Hadi kolay gelsin.Yapınca bize bildir olurmu canıma.s

şirine_4553
22-07-07, 00:07
sirkeyle kaynatana rkadaşlar kokusu kalmıyormı çaya sirke tadı vermesinnnnnnnn

yesilim
29-08-07, 11:08
şirine_4553
sirkeyle kaynatana rkadaşlar kokusu kalmıyormı çaya sirke tadı vermesinnnnnnnn
Sirke kötü bir tat bırakıyor,bence limon tuzunu deneyin