How i met your mother


nanemolla
6-09-09, 00:09
Ben bu dizinin 4 sezonundaki heeer bir bölümü en az 5 kere izledim ya :)
Canım sıkıldıkça evde açıyorum bunları, zaman nasıl geçiyor anlamıyorum.
Favori bölümüm 2. sezonda 5. bölüm.
Lily ile Barney'nin aynı evde bir süre yaşadığı bölüm.
Aman yaaa, bölümün adını unuttum.
The World's Most Awesome Couple gibi bişiydi :):)
Haaa world's greatest couple idiii....

hot chocolate
25-09-09, 07:09
5.sezon 1. bölümü izledim 2 gün önce,her zamanki gibi yine çok komikti

barney ve robin süperler yaaaaa

nanemolla
28-09-09, 17:09
hot chocolate
5.sezon 1. bölümü izledim 2 gün önce,her zamanki gibi yine çok komikti

barney ve robin süperler yaaaaa
Nerden izledin yaaaadelikafadulden

nanemolla
28-09-09, 19:09
Heyooo
Ben de izledim hihoyyyt
Robin baaya bi kilo almış, lily de güzelleşmiş...
Bebekler yaramış kızlara :KK46:

*KurabiYe*
29-09-09, 06:09
Evet Robin bayağı kilo almış
Lily de almış kilo ama robin kadar değil..
Birde robinle barney çok tatlılarzemuszemus
ted de yanlış sınıfa girmiş ya öldürdü beni:roflol:

*KurabiYe*
7-10-09, 11:10
5 sezon 3 bölümünü izledim şimdik
Robinle Barney çok tatlılar ve birbirlerine gerçekten çok yakışıyorlarzemuszemus
Ted'ın Barneye , Robin hakkındaki herşeyi öğretmesi kaydirigubbakcemile2
Barneyin Robini kaybetmemek için elinden gelen herşeyi yapması:CüvCüv:
Çok hoştu:asigim:
Ama hala anne filan yok ortalıkta
Çıkacağada benzemiyor zaten:umursamaz:

pelena
6-11-09, 21:11
gayet neşeli ve güzel bir dizi. :KK66:

ggirly
21-12-09, 19:12
ben de bu dizinin hastasiyim, en bayildigim karakter de kesinlikle Barney :)
Leeee- geenn- wait for it- darry
::))

yalniz nedense Robini hic sevmiyorum ben, bi iticilik var o hatunda ama nedir bilmiyorum.

tleyla
18-01-10, 14:01
robin i bende hiç sevmiyorum ya 2 bölüm önceydi galiba bara yeni bayan barmen gelmişti seksi falan diye amma kıskanmıştı gıcık en seksi kendini gösterecek illa.

bide 100. bölümde yani en son bölümde çok yaklaştık anneye ama yok yine göremedik(=

Ophelia35
24-01-10, 11:01
5.sezon 11.bölümde kaldim bende 2bölüm kaldi izleyecegim son bolumde anneye yaklasilmis evet :KK70: cok guzel dizi marshall i cok begeniyorum:KK70:

nutellisa
25-01-10, 20:01
Ophelia35
5.sezon 11.bölümde kaldim bende 2bölüm kaldi izleyecegim son bolumde anneye yaklasilmis evet :KK70: cok guzel dizi marshall i cok begeniyorum:KK70:
ben de aynı yerdeyim seninle 5. sezon 11. bölüm. 4 sezon boyunca diziye abartısız taptım ama 5. sezon biraz hayal kırıklığına uğrattı beni. robin ve barneynin çıkmasını ted'e haksızlık olarak gördüm belki... hala anneyi bekliyoruz. 5. sezona kadar bir tezatlık da ortaya çıktı. o da diziyi tedin anlatmasına rağmen barneynin artık tedi fazlasıyla geçmesi. dizi barneynin üzerine yoğunlaştıkça tedin hikayesi önemsiz kalıyor. neredeyse 6. sezonda barney anlatacak "ted annenizle nasıl tanıştı?" olacak dizinin adı...
ama yine de izlemeye karşı koymak çok zor.yerimseniben

Ophelia35
31-01-10, 11:01
nutellisa
ben de aynı yerdeyim seninle 5. sezon 11. bölüm. 4 sezon boyunca diziye abartısız taptım ama 5. sezon biraz hayal kırıklığına uğrattı beni. robin ve barneynin çıkmasını ted'e haksızlık olarak gördüm belki... hala anneyi bekliyoruz. 5. sezona kadar bir tezatlık da ortaya çıktı. o da diziyi tedin anlatmasına rağmen barneynin artık tedi fazlasıyla geçmesi. dizi barneynin üzerine yoğunlaştıkça tedin hikayesi önemsiz kalıyor. neredeyse 6. sezonda barney anlatacak "ted annenizle nasıl tanıştı?" olacak dizinin adı...
ama yine de izlemeye karşı koymak çok zor.yerimseniben
evet her sekilde guldurmeyi basariyor ama :KK70: son bolumlerde farkina varmislar sanirim barney i on plana cikardiklarini cunku son bolumde barney hic onplanda degildi her seye ragmen cok guzel dizi. son sezonda evet dedigin gibi bekledigimi bulamadim ama yinede izlenmeye deger bi kez basladin mi bir daha birakamiyosun :)

Emrivaki
31-01-10, 14:01
sonunda annenin bacaklarını olsa bile gördük yani :)
bence hikaye güzel ilerliyor,sadece ted in üzerine yoğunlaşma olsa sıkardı belki
arada diğerleri de olunca sarıyor
çok güzel bi dizi zemuszemus

Ophelia35
2-02-10, 11:02
Fatma
sonunda annenin bacaklarını olsa bile gördük yani :)
bence hikaye güzel ilerliyor,sadece ted in üzerine yoğunlaşma olsa sıkardı belki
arada diğerleri de olunca sarıyor
çok güzel bi dizi zemuszemus
ev arkadasi cikti di mi? bende birazdan 12 ve 13.bolumu izleyecegim sabirsizlaniyorumm :KK70:

Ophelia35
2-02-10, 12:02
12.bolumu izledim evet annenin bacaklari gozuktu ve barney e bence sadece takim elbise yakisiyor tisort falan kotu durdu ustunde
Suit up!

Emrivaki
2-02-10, 13:02
Ophelia35
ev arkadasi cikti di mi? bende birazdan 12 ve 13.bolumu izleyecegim sabirsizlaniyorumm :KK70:
evet o bölüm çok güzeldi
odada sadece ona ait 3 eşya bulması filan :KK70:

Ophelia35
2-02-10, 14:02
Fatma
evet o bölüm çok güzeldi
odada sadece ona ait 3 eşya bulması filan :KK70:
haha evet yazik kiza bana yapilsa cok uzulurdum o kizda THE O.C'de summer rolundeydi Rachel Bilson..

dove
22-02-10, 12:02
sevdiğim tek sit-com :) 20 dk cık hem de. Barney Stinson hayranıyım :))) 1 marta kadar ara vermişler

mrs.mystery
23-07-10, 13:07
çok seviyorum ya bu diziyi
6. sezon da bitircekler mi yaaa
bitmesinnn !!

ddeniz
29-07-10, 14:07
15 bölüm izledim .. konu bitti ... boş boş güldüren espriler ...

_nightmare_
1-08-10, 17:08
bende 5. sezonda kaldım ve artık mother i görmek istiyorum:jeyyar:

YagmurunEllerii
6-08-10, 10:08
izlerken ağzım hep kulaklarım :)

YagmurunEllerii
6-08-10, 16:08
esradlr
izlerken ağzım hep kulaklarım :)
izlerken ağzım hep kulaklarım da :)

Benimdilemmam
6-08-10, 20:08
beşinci sezonda güldüm diyebildiğim bir iki sahne var gibiydi
yavaştan anneye yaklaşsak iyi olur bence

berra_
30-08-10, 21:08
3.sezondayım ve çok güzel gidiyor niye daha önce izlemediysem süperr:)