TEST

Vajinal Siğil rahatsızlığı olan var mı? (Genital Siğiller,HPV, Human Papilloma virus)


esmer125
29-06-09, 16:06
mümkün olduğunca evdeki yada dışardaki wc lerde dikkatli olmalıyız.. hem kendimiz için hemde sevdiklerimiz için!
alaturka olanlarda bu daha kolay bi hal alıyo :)
tek risk grubu alafranga :1no2:

ege3576
29-06-09, 16:06
kaidem
canım kalsın öyle dikiş filan istemem, keşke şunları kurutmanın doğal yolları olsa ne güzel olurdu kimse uğraşmazdı yada kafasına takmazdı.
canım ben o kadar doğal yol aradım ki ama yok arkadaşlar yaktırma ve dondurmaktan başka.kafayı yicektim doğal yol aramaktan inanın ....

lilaaa
29-06-09, 16:06
Merhaba!ben iki yıldır hpv hastasıyım. bu hastalık bende üç yıl sonra çıktı ve kimden aldığımıda biliyorum. ama o zman bilmiyordum bu hastalıktan bi haberdim. başıma gelince prf oldum. çook zor bi dönemden geçtim dr dr koşturdum. en sonunda bir arkadaşımıda aynı hastalıktan kurtaran bir arkadaşım ege ünvt. de o kurtardı.. (cin1)çıktığında nefes alamıyorum zannettim bir yılım kabustu bu hastalığı ilk öğrendiğimde ruh sağlığım tamen çöktü.. neyse ki şuan hiç bir sıkıntım yok.. çok iyi beslenmek, hijen, tek eşl,lik şart. ve ben siğil ilacı kullandım bende de çok çıktı anüs bölgesinde vajina içinde heryere sürdüm heryere çektiğim acıyı size ne anlatmam ne de yazmam mümkün değil.. ama başardım.. şimdilik yok çıkarsada siğililacı(asit)le yakıyorum.. lazaerle yapılanda iz kalıyor.. şuan şeytan kulağına kurşun maşllahım var..

esmer125
29-06-09, 16:06
lilaaa
Merhaba!ben iki yıldır hpv hastasıyım. bu hastalık bende üç yıl sonra çıktı ve kimden aldığımıda biliyorum. ama o zman bilmiyordum bu hastalıktan bi haberdim. başıma gelince prf oldum. çook zor bi dönemden geçtim dr dr koşturdum. en sonunda bir arkadaşımıda aynı hastalıktan kurtaran bir arkadaşım ege ünvt. de o kurtardı.. (cin1)çıktığında nefes alamıyorum zannettim bir yılım kabustu bu hastalığı ilk öğrendiğimde ruh sağlığım tamen çöktü.. neyse ki şuan hiç bir sıkıntım yok.. çok iyi beslenmek, hijen, tek eşl,lik şart. ve ben siğil ilacı kullandım bende de çok çıktı anüs bölgesinde vajina içinde heryere sürdüm heryere çektiğim acıyı size ne anlatmam ne de yazmam mümkün değil.. ama başardım.. şimdilik yok çıkarsada siğililacı(asit)le yakıyorum.. lazaerle yapılanda iz kalıyor.. şuan şeytan kulağına kurşun maşllahım var..
ne kadar zamandır siğilin çıkmıyo canım.. arada tekrar ediyormu

lilaaa
29-06-09, 16:06
elbette tekrar ediyor...benim kadar bu hastalığı araştıran yoktur sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz..

ege3576
29-06-09, 16:06
esmer125
ne kadar zamandır siğilin çıkmıyo canım.. arada tekrar ediyormu
ege ünü. dr nasıl bir tedavi uyguladı ve nasıl kurtardı seni bu hastalıktan arkadaşım yazarmısın ve asit çokmu can yakıyorr:KK43:(

ege3576
29-06-09, 16:06
lilaaa
Merhaba!ben iki yıldır hpv hastasıyım. bu hastalık bende üç yıl sonra çıktı ve kimden aldığımıda biliyorum. ama o zman bilmiyordum bu hastalıktan bi haberdim. başıma gelince prf oldum. çook zor bi dönemden geçtim dr dr koşturdum. en sonunda bir arkadaşımıda aynı hastalıktan kurtaran bir arkadaşım ege ünvt. de o kurtardı.. (cin1)çıktığında nefes alamıyorum zannettim bir yılım kabustu bu hastalığı ilk öğrendiğimde ruh sağlığım tamen çöktü.. neyse ki şuan hiç bir sıkıntım yok.. çok iyi beslenmek, hijen, tek eşl,lik şart. ve ben siğil ilacı kullandım bende de çok çıktı anüs bölgesinde vajina içinde heryere sürdüm heryere çektiğim acıyı size ne anlatmam ne de yazmam mümkün değil.. ama başardım.. şimdilik yok çıkarsada siğililacı(asit)le yakıyorum.. lazaerle yapılanda iz kalıyor.. şuan şeytan kulağına kurşun maşllahım var..
(cin 1 ) dediğin ne oluyor arkadaşım birde ege dedi dr nasıl bir tedavi uyguladı sana. asit çokmu canını yakıyor.

lilaaa
29-06-09, 16:06
Elbette tekrarlıyor.. cinsel beraberlik olmassa çıkmıyor.. bu konuda soracak bişeyiniz varsa sorun çünkü ben çok araştırma yaptım.. ve bu konuda her dr güvenmeyin.. prf olmalı..

esmer125
29-06-09, 16:06
ben bi süre sonra bağışıklığın virüsü yendiğini (yada bastırdığını diyelim) okumuştum..
uzun bi süre çıkmayıp tekrar çıkmaya başlıyorsada tekrar virüsle enfekte olunduğunu biliyorum
yazdıklarını okuyunca şaşırdım doğrusu

ege3576
29-06-09, 16:06
lilaaa
Elbette tekrarlıyor.. cinsel beraberlik olmassa çıkmıyor.. bu konuda soracak bişeyiniz varsa sorun çünkü ben çok araştırma yaptım.. ve bu konuda her dr güvenmeyin.. prf olmalı..
cinsel beraberlik olmadanda tekrarlıyor canım yaa... buna nedemeli????

lilaaa
29-06-09, 17:06
Virüsün tedavisi şuan yok! sadece vücut direncini güçlendiriseniz çıkamayabilir.EGE ÜNV.PRF.YILMAZ DıKMEN bir derdiniz varsa K.Hastalıklarıyla lütfen ona gidin bakın tecrübe konuşuyor..arkadaşımın gitmediği dr kalmad ırahimi alınacaktı 36 yaşında onu kurtardı keza beni ve arkadaş gibi benimde ne M.Alihanoğlu(asla tavsiye etmem)ne özel kordon hastanesi (şuan orada sadece smearteslerimi yaptırıyorum)ne tepecik nede ksk hastanesi kaldı... ama hepsinde ilerleme kaydettim.. hepsinin yardımı oldu..

AquaBarbie
30-06-09, 11:06
selam, kışın bende de çıkmıştı siğil netten baktım önce, cinsel yolla bulaşıyor yazıyordu.
tüm dünyam başıma yıkıldı, ne yapacağımı bilemedim. eşim sivilce falan sandı başta sölemedim ona. geçer dedim geçmedi gitgide çoğaldı. sonra eşime söledim ben boşanmaya kadar gidiyordum ki(canım dan çok sevdiğim eşimden). nasıl yapar bana böyle bir şerefsizliği kaldıramıyordum. yeminler ediyordu kızımızın benim üzerime yapmadım ben bişey kimseyle, inan bana diyordu ama. hemen gözümün önüne o yazılar geliyordu(cinsel yolla bulaşıyor).2 ay böyle geçti. ama siğiller çoğalmaya ve büyümeye başladı.felaket kaşınıyor ve çok rahatsızlık veriyordu bana. randevu aldık hastahaneden ama 1 ay sonrasına verdiler. ama eşimle aramıza anlamadığım bir soğukluk giriyordu gün geçtikçe nefret ediyordum resmen siğiller aklıma geldikçe. her dakka başına kakıyordum ama o yalvarıyordu bana ben birşey yapmadım diye. ne senden önce ne senden sonra.inanmıyordum tabii. bu arada 3 ay olmuştu ve benim siğiller yok oldular kendiliğinden.

neyse hastahaneye gittik. dr ra durumu anlattım. oda bu kadar büyütülecek bir durum olmadığını.sadece cinselllikle blaşmadığını, uzunsüreli doğum kontrol hapı kullnaımınında siğil yapabileceğini (bazı bünyelerde). toplu kullanım yerlerinden dekapabileceğimiş bu virüsü(tuvaletler havuzlar hamam v.b)
inanın o an içim nasıl rahatladı annemden bir kez daha doğdum sandım.sonra ikimizinde smar test sonuçlarımız gldi ikimizinkide temiz çıktı. bu arada siğiler sadece bende çıktı eşimde yoktu ama bazı virüs taşıyan kimselerde zaten çıkmazmış.
neyse o dr ne kadar teşekkür etsem azdır evliliğimi kurtardı resmen benim.başka dr olsa saçma sapan bir sürü şeyle doldururdu aklımı...allahtan bünyem çok güçlü çıktı siğilleri alt etti. umarım başkada çıkmaz.
benim durumumda olupta yazamayanlar vardır. benim hikayemde onlara ışık olur umarım. kendi kendimizi kurmayalım kızlar mutlaka dr gidelim. yoksa sonuç kötü oluyor. . siğilsiz bir hayat diliyoum hepimizi inşallah!!!...:Saruboceq:

esmer125
30-06-09, 17:06
sedasu
selam, kışın bende de çıkmıştı siğil netten baktım önce, cinsel yolla bulaşıyor yazıyordu.
tüm dünyam başıma yıkıldı, ne yapacağımı bilemedim. eşim sivilce falan sandı başta sölemedim ona. geçer dedim geçmedi gitgide çoğaldı. sonra eşime söledim ben boşanmaya kadar gidiyordum ki(canım dan çok sevdiğim eşimden). nasıl yapar bana böyle bir şerefsizliği kaldıramıyordum. yeminler ediyordu kızımızın benim üzerime yapmadım ben bişey kimseyle, inan bana diyordu ama. hemen gözümün önüne o yazılar geliyordu(cinsel yolla bulaşıyor).2 ay böyle geçti. ama siğiller çoğalmaya ve büyümeye başladı.felaket kaşınıyor ve çok rahatsızlık veriyordu bana. randevu aldık hastahaneden ama 1 ay sonrasına verdiler. ama eşimle aramıza anlamadığım bir soğukluk giriyordu gün geçtikçe nefret ediyordum resmen siğiller aklıma geldikçe. her dakka başına kakıyordum ama o yalvarıyordu bana ben birşey yapmadım diye. ne senden önce ne senden sonra.inanmıyordum tabii. bu arada 3 ay olmuştu ve benim siğiller yok oldular kendiliğinden.

neyse hastahaneye gittik. dr ra durumu anlattım. oda bu kadar büyütülecek bir durum olmadığını.sadece cinselllikle blaşmadığını, uzunsüreli doğum kontrol hapı kullnaımınında siğil yapabileceğini (bazı bünyelerde). toplu kullanım yerlerinden dekapabileceğimiş bu virüsü(tuvaletler havuzlar hamam v.b)
inanın o an içim nasıl rahatladı annemden bir kez daha doğdum sandım.sonra ikimizinde smar test sonuçlarımız gldi ikimizinkide temiz çıktı. bu arada siğiler sadece bende çıktı eşimde yoktu ama bazı virüs taşıyan kimselerde zaten çıkmazmış.
neyse o dr ne kadar teşekkür etsem azdır evliliğimi kurtardı resmen benim.başka dr olsa saçma sapan bir sürü şeyle doldururdu aklımı...allahtan bünyem çok güçlü çıktı siğilleri alt etti. umarım başkada çıkmaz.
benim durumumda olupta yazamayanlar vardır. benim hikayemde onlara ışık olur umarım. kendi kendimizi kurmayalım kızlar mutlaka dr gidelim. yoksa sonuç kötü oluyor. . siğilsiz bir hayat diliyoum hepimizi inşallah!!!...:Saruboceq:

atlatmış olmanıza çok sevindim.. umarım bir daha tekrarlamaz :1hug:

AquaBarbie
30-06-09, 21:06
esmer125
atlatmış olmanıza çok sevindim.. umarım bir daha tekrarlamaz :1hug:
inşallah canım . ama eşimden geçmediği için içim rahat. bünyemde sağlam umarım tekrarlamaz . artı kimse bu türlü iğrenç bir acıyı (psikolojik anlamda da)çekmek zorunda kalmaz... aminnnnnnnnnn!!!...:1no2:-tatlicadiarzu-

nil88ay
1-07-09, 14:07
bayanlar bana yardım edin nolur.sol genital bölgemde (kasık tarafları oluyor galiba) sol bacağımın üstündeki genital bölgemde bi şişlik var.uzun zamandır vardı ama önemsemiyodum kıl dönmesi falandır diye ama aylardır geçmedi.doktora gitmedim.çok korkuyorum nedir bu sizce ya nolur cvp????????:KK43: :KK43: :KK43:

esmer125
1-07-09, 18:07
nil88ay
bayanlar bana yardım edin nolur.sol genital bölgemde (kasık tarafları oluyor galiba) sol bacağımın üstündeki genital bölgemde bi şişlik var.uzun zamandır vardı ama önemsemiyodum kıl dönmesi falandır diye ama aylardır geçmedi.doktora gitmedim.çok korkuyorum nedir bu sizce ya nolur cvp????????:KK43: :KK43: :KK43:

canım bunun ne olduğunu burdan bilemeyiz ki biz. en kısa sürede bi doktora görün önemli bişey olabilir!!
nasıl bişey peki bu şişlik biraz anlatırsan belki yardımcı olabiliriz sana.

kaidem
1-07-09, 19:07
lilaaa
Merhaba!ben iki yıldır hpv hastasıyım. bu hastalık bende üç yıl sonra çıktı ve kimden aldığımıda biliyorum. ama o zman bilmiyordum bu hastalıktan bi haberdim. başıma gelince prf oldum. çook zor bi dönemden geçtim dr dr koşturdum. en sonunda bir arkadaşımıda aynı hastalıktan kurtaran bir arkadaşım ege ünvt. de o kurtardı.. (cin1)çıktığında nefes alamıyorum zannettim bir yılım kabustu bu hastalığı ilk öğrendiğimde ruh sağlığım tamen çöktü.. neyse ki şuan hiç bir sıkıntım yok.. çok iyi beslenmek, hijen, tek eşl,lik şart. ve ben siğil ilacı kullandım bende de çok çıktı anüs bölgesinde vajina içinde heryere sürdüm heryere çektiğim acıyı size ne anlatmam ne de yazmam mümkün değil.. ama başardım.. şimdilik yok çıkarsada siğililacı(asit)le yakıyorum.. lazaerle yapılanda iz kalıyor.. şuan şeytan kulağına kurşun maşllahım var..
geçmiş olsun canım, ne güzel kurtulmuşsun ben daha ilk işlemi bile yaptıramadım dün de 5. doktoruma göründüm herkez o kadar farklı anlatıyor ki, son doktorumdan ağlıyarak çıktım kendimi kaç gündür o kadar güçlü hissetmeme rahmen benimde ruh sağlığım gitti.
benim siğiller yanlızca yakma yoluyla halledilirmiş, doktor bayağı bir acı çekceğimi söyledi parasını veya acısını geçtim artık en azından birileri adam gibi anlatsa rahatlıyacağım bu doktorlar kadınların ruh y:umursamaz:apısından h:umursamaz:iç anlamıyorlar.

ege3576
2-07-09, 00:07
kaidem
geçmiş olsun canım, ne güzel kurtulmuşsun ben daha ilk işlemi bile yaptıramadım dün de 5. doktoruma göründüm herkez o kadar farklı anlatıyor ki, son doktorumdan ağlıyarak çıktım kendimi kaç gündür o kadar güçlü hissetmeme rahmen benimde ruh sağlığım gitti.
benim siğiller yanlızca yakma yoluyla halledilirmiş, doktor bayağı bir acı çekceğimi söyledi parasını veya acısını geçtim artık en azından birileri adam gibi anlatsa rahatlıyacağım bu doktorlar kadınların ruh y:umursamaz:apısından h:umursamaz:iç anlamıyorlar.
arkadaşım sen kendini bilmez dr lara bakma insanın ilk zamanda ruh halini mahvediyorlar.iyi bir dr denk geldinmi inan çok rahatlatıyor seni.yakma işlemindede acı falan öyle çok olmuyor korkma arkadaşım panikte olma kafanda büyütmede.ben 2 kez yaktırttım ve 3. ye gidicem önümdeki hafta.bazı dr lar abartıyor ve insanın psikolojisini alt üst ediyor.o nasıl bir dr muş ki bayağı acı çekeceksin demiş seni biraz korkutmak istemiş sanırım.a.s.

kaidem
2-07-09, 06:07
ege3576
arkadaşım sen kendini bilmez dr lara bakma insanın ilk zamanda ruh halini mahvediyorlar.iyi bir dr denk geldinmi inan çok rahatlatıyor seni.yakma işlemindede acı falan öyle çok olmuyor korkma arkadaşım panikte olma kafanda büyütmede.ben 2 kez yaktırttım ve 3. ye gidicem önümdeki hafta.bazı dr lar abartıyor ve insanın psikolojisini alt üst ediyor.o nasıl bir dr muş ki bayağı acı çekeceksin demiş seni biraz korkutmak istemiş sanırım.a.s.
canım sorma, kaç gündür ne kada güçlüydüm ama inan artık yerlerde sürünmeye başladım, daha öncede söylemiştim pazar akşamı uzun bir yolculuğa çıkcam o kadar çok korkuttular ki beni ne yapcağımı şaşırdım, 2 gündür devamlı ağlıyorum,iş yapamaz oldum, bu gün yine jinekoloğa gitcem buda bir arkadaşımın arkadaşı inşallah bu iyidir de kurtulurum veya en azından tedavi başlanır.

neden.ben
2-07-09, 07:07
kaidem
canım sorma, kaç gündür ne kada güçlüydüm ama inan artık yerlerde sürünmeye başladım, daha öncede söylemiştim pazar akşamı uzun bir yolculuğa çıkcam o kadar çok korkuttular ki beni ne yapcağımı şaşırdım, 2 gündür devamlı ağlıyorum,iş yapamaz oldum, bu gün yine jinekoloğa gitcem buda bir arkadaşımın arkadaşı inşallah bu iyidir de kurtulurum veya en azından tedavi başlanır.
canım bende 2 defa dondurdum... bi yerde küçük bi tane daha kalmış bi daha gidecem onun için... yani biraz ağırıyo tabi ama o kadarda değil çok az bi ağrı yarım saat sonra geçiyo zaten... benim acı eşiğim çok düşük olmasına rağmen böyle diyosam acıyı tahmin et... ben doktora ilk gittiğimde dondurmak için anestezi istedim benim acı eşiğm düşüktür acıya dayanamam dedim kadın bana güldü biz bunu çocuklarada yapıyoruz diye ve anestezi yapmadan uyguladı gerçektende hiç gerek yokmuş anesteziye... rahat ol hiç korkma... kurtulmak istiyosanda az biraz dayan dayanılmıycak bi acı değil... kısa süreli bi acı... Sağlıcakla kal...

minito
2-07-09, 12:07
opuyorumnanaktanhihoyyytben dondurmadım dikişlerim vardı aldılar sanıyorum ama bilmiyorum tam olarak kaidem korkma geçecek inan işk öğrendiğimizde hepimiz aynı durumdaydık ben çok daha kötüydüm hatta nasıl olsa geçecek sen tedavine başla bak nasıl geçecek zaman geçeçekler çareleri yok :)

AquaBarbie
2-07-09, 13:07
işte kadınlar kulübü bunun için var . kadınlar birbirlerine destek olsunlar acılarını üzüntülerini bir enbze olsun azaltsınlar diye.:teselli:
hanımlar hepinizi kutluyorum . iyiki buradayım, iyiki kk var!!!...:enbuyukkk::nazar:

kaidem
2-07-09, 20:07
kızlar, bu gün yakıldı siğiller dikiş de atıldı, acı evet oldu yaklaşık 1 saat sürdü, benim siğiller birleşme yapmış beslemişim onları:) güldüğüme bakmayın şimdide tuvalete gitmeye korkuyorum doktorum artık çıkmaz ama oldu çıkdı elini bile sürme dedi, baktın var hemen gel dedi, eğer biraz daha geç kalsaymışım daha kötü sonuçlar bekliye bilirmiş beni, aman kızlar ihmal etmeyin bilmeyenlere anlatın anlatalım. ha bu arada kızlar bir sürü krem verdiler pansuman için,antiboyotik ve de ftil ağrı olursa onu kullan dediler , birde küçük don giyme dediler şalvar giy dedi doktorum, hala nasıl o masaya yattım bilmiyorum, bir anda tamam dedim inşallah kurtuluruz hepimiz.

ege3576
2-07-09, 22:07
kaidem
kızlar, bu gün yakıldı siğiller dikiş de atıldı, acı evet oldu yaklaşık 1 saat sürdü, benim siğiller birleşme yapmış beslemişim onları:) güldüğüme bakmayın şimdide tuvalete gitmeye korkuyorum doktorum artık çıkmaz ama oldu çıkdı elini bile sürme dedi, baktın var hemen gel dedi, eğer biraz daha geç kalsaymışım daha kötü sonuçlar bekliye bilirmiş beni, aman kızlar ihmal etmeyin bilmeyenlere anlatın anlatalım. ha bu arada kızlar bir sürü krem verdiler pansuman için,antiboyotik ve de ftil ağrı olursa onu kullan dediler , birde küçük don giyme dediler şalvar giy dedi doktorum, hala nasıl o masaya yattım bilmiyorum, bir anda tamam dedim inşallah kurtuluruz hepimiz.
geçmiş olsun canım inşallh tekrar etmez senin siğillerin.şimdi pansuman işi zor işte sürekli her wc ye gidişinin arkasından pansuman insanı sıkıyor işte.kendine ve yanan yerlerine iyi bak öptm :))a.s.

kaidem
3-07-09, 09:07
canım tşk ederim, inşallah dediğin gibi bir daha çıkmazlar, bir daha o masaya yatmak istemiyorum gerçi akıllandım artık, az bir şey görsem doğru doktor ihmal yapmam inşallah test sonuçları da iyi çıkar da daha çok sevinirim.

esmer125
3-07-09, 11:07
kaidem
kızlar, bu gün yakıldı siğiller dikiş de atıldı, acı evet oldu yaklaşık 1 saat sürdü, benim siğiller birleşme yapmış beslemişim onları:) güldüğüme bakmayın şimdide tuvalete gitmeye korkuyorum doktorum artık çıkmaz ama oldu çıkdı elini bile sürme dedi, baktın var hemen gel dedi, eğer biraz daha geç kalsaymışım daha kötü sonuçlar bekliye bilirmiş beni, aman kızlar ihmal etmeyin bilmeyenlere anlatın anlatalım. ha bu arada kızlar bir sürü krem verdiler pansuman için,antiboyotik ve de ftil ağrı olursa onu kullan dediler , birde küçük don giyme dediler şalvar giy dedi doktorum, hala nasıl o masaya yattım bilmiyorum, bir anda tamam dedim inşallah kurtuluruz hepimiz.
tatlım geçmiş olsun.. inşallah bi daha tekrarlamaz ve kurtulursun sende a.s.
yaktırma sonrasında çok dikkat etmen gerekiyo mikrop kapmaması için..
test sonuçlarında Allah ' ın izniyele temiz çıkacaktır :Saruboceq:

kaidem
3-07-09, 11:07
esmer125
tatlım geçmiş olsun.. inşallah bi daha tekrarlamaz ve kurtulursun sende a.s.
yaktırma sonrasında çok dikkat etmen gerekiyo mikrop kapmaması için..
test sonuçlarında Allah ' ın izniyele temiz çıkacaktır :Saruboceq:
canım tşk ederim, elimden geldiğince dikkat ediyorum, doktora sormayı unutmuşum sen bilirsin peki ben ne zaman banyoya gire bilirim.

esmer125
3-07-09, 12:07
canım banyoya girmende bi sakınca yok bildiğim kadarıyla. ben yaktırmadım dondurttum ama işlem sonrasında o bölgem su toplamıştı.. banyomuda yaptım dikkat ederek.. sadece mikrop kapmamasına dikkat et.. mesela oturarak banyo yapma sakın. mikrop kapar yaraların yerimseniben
çıkar çıkmazda ilaçlarını kullan.

neden.ben
3-07-09, 12:07
esmer125
canım banyoya girmende bi sakınca yok bildiğim kadarıyla. ben yaktırmadım dondurttum ama işlem sonrasında o bölgem su toplamıştı.. banyomuda yaptım dikkat ederek.. sadece mikrop kapmamasına dikkat et.. mesela oturarak banyo yapma sakın. mikrop kapar yaraların yerimseniben
çıkar çıkmazda ilaçlarını kullan.

canım sende çok mu vardı? kaç defa dondurttun?? geçtimi hepsi? bende 2 defa dondurttum bi tane daha kalmış haftasonu onuda dondurtacam.. inşallah son olur :KK43:

esmer125
3-07-09, 13:07
bende 40-50 arasında siğil vardı canım ve 3 kez dondurttum.. en son 6-7 tane kalmıştı
şimdi görebildiğim sadece 2 tane.. kendi kendinede geçebiliyo sositososito
tekrar dondurtmam lazım ama zor geliyo doktora gitmek
pazartesi gününe randevum var.. son donduruşum olur inşallah :Saruboceq:

kaidem
3-07-09, 17:07
inşallah son olur canım, ben şimdi daha iyi gibiyim, yanlız dikişler rahatsız ediyor.o da herhalde bir iki güne geçer, peki senin bu 40 50 siğil birleşikmiydi yoksa dağınık mıydı benimkiler birleştiği için sanırım zor oldu. doktorun demesine göre tek tek oluyormuş genelde.

esmer125
3-07-09, 20:07
kaidem
inşallah son olur canım, ben şimdi daha iyi gibiyim, yanlız dikişler rahatsız ediyor.o da herhalde bir iki güne geçer, peki senin bu 40 50 siğil birleşikmiydi yoksa dağınık mıydı benimkiler birleştiği için sanırım zor oldu. doktorun demesine göre tek tek oluyormuş genelde.
sağol canım inş. :Saruboceq:
1-2 güne geçer büyük ihtimalle tatlım ama mikrop kapmamasına dikkat etmelisin
birleşikte vardı ama daha çok dağınıktılar cnm.. yada çok büyük olduğu için bana birleşik gelmiş olabilir CADIARZU

meseto
4-07-09, 18:07
kızlar tekrar merhaba
eşimle doktora gittik. daha önce anlatmıştım.eşimin makat etrafında siğil tarzı birşeyler çıktı diye. 2 tane doktor gördü.(hem ürolog hemde genel cerrah) ikiside siğil olmadığını lezyon olduğunu söylediler. tabii yine yakılması gerekiyor. benimde doktorlar anlamadımı diye içime şüphe düştü. eşimin cinsel organının üstünde 2tane sivilce kadar yanyana siğil var. doktorlar evet bunlar siğil ama makattakiler siğil değil dedi.2 siğili ve makattaki lezyonu yakıcağız teste göndericez dediler. ben doktora kesinlikle hpv virüsündenmidir diye sordum. hayır bu virüs olmadanda bu tip siğiller çıkabilir dedi. ama burda okuduğum kadarıyla siğil çıkan herkesde hpv virüsünün olduğu. kafam çok karıştı.ve bize 1200 ytl fiat çıkardılar. açıkçası çok geldi. medical parkta muayene olduk. muayene ücretini ssk ödüyor ama yapılan tahlilleri ve işlemleri ödemiyormuş.bende şimdi başka hastane araştırıyorum.bana biraz akıl verirmisiniz?inanın burası bana terapi gibi geliyor.evlendiğimden beri sağlık problemleri yaşıyoruz.oğlum ayrı hastalandı eşim ayrı, ben ayrı. kazalar da cabası. allahım bundan sonra güzel günler göstersin hepimize inşallah!!!kafamçokkarıştı:enbuyukkk:

meseto
4-07-09, 18:07
burcinn
hayır benim eşimin penisinde çıkıyor zaman zaman..bende de oldu hem de 50-60 taneydi şimdi kurtuldum çok şükür ama bir senemi aldı,yeni evliydim.evliliğim mahvoldu,cinselliğimi yaşayamadım,çok taktım kafama kendim çoğalttım onları..sonra unuttum onları hiç düşünmedim ve bir gün bir baktım beni terk etmişler bile..bir sene oldu yoklar tabi ara ara bir tanecik çıkıyor onu da kendim asitle yakıyorum bitip gidiyor 2-3 günde..ama eşinin de senin de test yaptırmanızı ve doktora gözükmenizi tavsiye ederim ben..
Allah şifa versin canım.
burçin merhaba eşinin gittiği doktor kimdi. biz medical parkta üroloğa gittik. genel cerrahla birlikte aynı tanıyı koydular. eşimin cinsel organının üstünde 2 siğil var, ama makat bölgesindeki siğil değilmiş.yinede onunda yakılması gerekiyormuş.bize fiyat olarak 1200tl çıkardılar. sizin gittiğiniz doktorlarda bu kadar yüksek fiyatmı istiyorlar?cevabını bekliyorum sabırsızlıklaaa....:uhm:görüşmek üzere!!!

nil88ay
4-07-09, 21:07
canım doktora gittim kist dedi ya yağ kistiymmiş :KK43:

neden.ben
6-07-09, 08:07
kızlar ben 2 defa dondurdum tam bitti diyorum tekrar çıkıyo şimdi yine çıkmış :KK43: bu haftasonu tekrar gidecen doktora dondurmaya... :KK43: canım çok sıkıldı yaa :KK43:

meseto
6-07-09, 09:07
kızlar sonunda sanırım bendede çıktı. hemde kaşıntılı.aldık başımıza bu derdi diyorum. çünkü hem eşimde var hemde bende. sürekli doktorlardamıyız yani artık:KK43: ben zaten çok takıntılı bir insanım.ne yapııcam yardım edin.size anlatmak çok iyi geliyor. içimdeki sıkıntı bir nebze gidiyor. ama sanırım hiçbiriniz yoksunuz....mafoldumben

ekep78
6-07-09, 16:07
yorgun66
kızlar sonunda sanırım bendede çıktı. hemde kaşıntılı.aldık başımıza bu derdi diyorum. çünkü hem eşimde var hemde bende. sürekli doktorlardamıyız yani artık:KK43: ben zaten çok takıntılı bir insanım.ne yapııcam yardım edin.size anlatmak çok iyi geliyor. içimdeki sıkıntı bir nebze gidiyor. ama sanırım hiçbiriniz yoksunuz....mafoldumben
geçmiş olsun canım ,üzülme ve kafana takmamamya çalış çünkü onlar siğillerin artmasına neden oluyor.tedavisi olan bir hastalık o yüzden korkmana gerek yok
eşinle beraber tedavi olacaksınız ya yakılacak yada dondurulacak bi kaç kez tekrar edebiliyor,temizliğinize ve beslenmenize dikkat edip stres ve üzüntüden uzak olacaksınız çünkü vücudun zayıf olduğu anlarda tekrar çıkyor bu siğiller.gittiğiniz dr.çok fazla fiyat vermiş devlet hatanesine gidebilirsiniz bir kaç dr gösterip daha emin olabilirsiniz canım üzülmeyin geçicekler.

esmer125
6-07-09, 17:07
merhaba kızlarrr ben geldiiimmmmmm :eek:

nil88ay
canım doktora gittim kist dedi ya yağ kistiymmiş :KK43:
canım siğil olmamasına sevindim.. ama bir an önce tedavini olmalısın.. bu kisti büyümeden ve seni zorlamaya başlamadan önce aldırmalısın

yorgun66
kızlar sonunda sanırım bendede çıktı. hemde kaşıntılı.aldık başımıza bu derdi diyorum. çünkü hem eşimde var hemde bende. sürekli doktorlardamıyız yani artık:KK43: ben zaten çok takıntılı bir insanım.ne yapııcam yardım edin.size anlatmak çok iyi geliyor. içimdeki sıkıntı bir nebze gidiyor. ama sanırım hiçbiriniz yoksunuz....mafoldumben
canım hiç dert etme. tedavini olup bundan zamanla kurtulacaksın. siğiller bir çoğumuzda kaşıntı yapıyor zaten..

bende bugün tekrar doktora gittim 4. kez krioterapi oldum. benim 2 tane gördüğüm aslında daha fazlaymış ama çok dikkatli bakılınca anlaşılabiliyormuş fisfisfis
ve deri altında siğiller oluyomuş zaman içersinde bunlar yüzeye çıkarmış
bu nedenle yine siğil çıktı diyip kendinizi umutsuzluğa sürüklemeyin :eek:lmaz:
moralim biraz bozuldu açıkçası ama çokta önemsemiyorum onlarında üstesinden gelicem inşallah Çok üzgünüm çoook

meseto
7-07-09, 14:07
ekep78
geçmiş olsun canım ,üzülme ve kafana takmamamya çalış çünkü onlar siğillerin artmasına neden oluyor.tedavisi olan bir hastalık o yüzden korkmana gerek yok
eşinle beraber tedavi olacaksınız ya yakılacak yada dondurulacak bi kaç kez tekrar edebiliyor,temizliğinize ve beslenmenize dikkat edip stres ve üzüntüden uzak olacaksınız çünkü vücudun zayıf olduğu anlarda tekrar çıkyor bu siğiller.gittiğiniz dr.çok fazla fiyat vermiş devlet hatanesine gidebilirsiniz bir kaç dr gösterip daha emin olabilirsiniz canım üzülmeyin geçicekler.
desteğin için sağol canım, galiba bende çıkmayacak derken hiç kaçırmadı fırsatı bu siğiller:) bu aralarda o kadar sıkıntılı günler geçiriyoruzki ne beslenmeye dikkat edebiliyoruz nede moralimizi yüksek tutabiliyoruz. Sadece yapabildiğim çörek otu ve bal karışımı. her gece yatarken eşimede oğlumada içiriyorum. tabii bende içiyorum.inşallah bu karışım işe yarar. çünkü moral sıfırrrr:KK43:((((

meseto
7-07-09, 14:07
esmer125
merhaba kızlarrr ben geldiiimmmmmm :eek:



canım siğil olmamasına sevindim.. ama bir an önce tedavini olmalısın.. bu kisti büyümeden ve seni zorlamaya başlamadan önce aldırmalısın



canım hiç dert etme. tedavini olup bundan zamanla kurtulacaksın. siğiller bir çoğumuzda kaşıntı yapıyor zaten..

bende bugün tekrar doktora gittim 4. kez krioterapi oldum. benim 2 tane gördüğüm aslında daha fazlaymış ama çok dikkatli bakılınca anlaşılabiliyormuş fisfisfis
ve deri altında siğiller oluyomuş zaman içersinde bunlar yüzeye çıkarmış
bu nedenle yine siğil çıktı diyip kendinizi umutsuzluğa sürüklemeyin :eek:lmaz:
moralim biraz bozuldu açıkçası ama çokta önemsemiyorum onlarında üstesinden gelicem inşallah Çok üzgünüm çoook
canım sende sağol. sizlerin desteği bana baya moral oluyor. dediğim gibi zor günler geçiriyoruz. bunların üstesinden gelebilmek için uğraşıcağız. birsürü derdin yanında inan bunlar daha bir can sıkıyor. bu günlerin geçmesi dileğiyle Allahım hepimize yardım etsin...
bu arada benimde 2 tane olarak gözüküyor. 10 gün sonra gidebileceğiz doktora. bakalım doktor ne diyecek?:a015::çok üzgünüm:

sidelya79
9-07-09, 06:07
Selam kızlar merhaba. 12 günlük bir tatilin ardından tekrar aranızdayım. Sizleri çok özledim inanın. Hepinize kucak dolusu sevgiler ve moral getirdim.

Ayın 7 sinde 2. doz aşımıda oldum çok şükür. En son tatilden önce doktora gitmiştim ve siğiller yok hiç birşey yok demişti. Yenileri çıkmamıştı yani. Aldarayı haftada bir sür artık demişti. Ama ben tatile gideliden beri aldaraı hiç sürmedim. Açıkçası ihmal ettim. Arkadaşlarım, çok şükür siğil miğil yok hala. Moralinizi bozmayın arkadaşlar. Hepsi geçip gidecek inşallah. Zaman sabır ve moralle. Sevgiyle kalın. a.s.

neden.ben
9-07-09, 06:07
bende 3 kez dondurdum :KK43: bitecek mi acaba bu azap :KK43:

esmer125
10-07-09, 10:07
sidelya79
Selam kızlar merhaba. 12 günlük bir tatilin ardından tekrar aranızdayım. Sizleri çok özledim inanın. Hepinize kucak dolusu sevgiler ve moral getirdim.

Ayın 7 sinde 2. doz aşımıda oldum çok şükür. En son tatilden önce doktora gitmiştim ve siğiller yok hiç birşey yok demişti. Yenileri çıkmamıştı yani. Aldarayı haftada bir sür artık demişti. Ama ben tatile gideliden beri aldaraı hiç sürmedim. Açıkçası ihmal ettim. Arkadaşlarım, çok şükür siğil miğil yok hala. Moralinizi bozmayın arkadaşlar. Hepsi geçip gidecek inşallah. Zaman sabır ve moralle. Sevgiyle kalın. a.s.
Hoşgeldin canım..
Haberlerinle içimize huzur serptin =)


neden.ben
bende 3 kez dondurdum :KK43: bitecek mi acaba bu azap :KK43:
Bitecek cnm sadece biraz sabır :KK66:
Bak bende bittiğini sanıyordum ama daha bitmemiş.. Yinede üzülmüyorum çünkü inanıyorum geçeceğine.. Seninde öyle olacak.. Bir gün hepimiz burada bitti artık diyeceğiz delikafadulden

hel_in
10-07-09, 16:07
sidelya79
Selam kızlar merhaba. 12 günlük bir tatilin ardından tekrar aranızdayım. Sizleri çok özledim inanın. Hepinize kucak dolusu sevgiler ve moral getirdim.

Ayın 7 sinde 2. doz aşımıda oldum çok şükür. En son tatilden önce doktora gitmiştim ve siğiller yok hiç birşey yok demişti. Yenileri çıkmamıştı yani. Aldarayı haftada bir sür artık demişti. Ama ben tatile gideliden beri aldaraı hiç sürmedim. Açıkçası ihmal ettim. Arkadaşlarım, çok şükür siğil miğil yok hala. Moralinizi bozmayın arkadaşlar. Hepsi geçip gidecek inşallah. Zaman sabır ve moralle. Sevgiyle kalın. a.s.
sewgılı arkadsım aldara kremını sakın aksatma mumkunse gecse bıle ıhmal etme dr la dun konustum bana gectını sansanız bıle gecmes kendı kendıne sıgılllerın kaybolsa bıle kullanman grken sure mutlaka kullan ıhmal etme lutwen saglıkla kal...

sidelya79
11-07-09, 06:07
Evet canım biliyorum. Ben sadece tatilin verdiği bir rehavetle ihmal ettim. Bu başladığım 3. kutu aldara zaten. Doktorum 4 kutuyuda tamamlamamı söyledi. Bu kutuyu haftada bir kere, dördüncü kutu ise 15 günde bir kullanmamı söyledi. Zaten hemen sürdüm :))) Teşekkür ederim arkadaşlar. Ama ben bundan kurtulacağımı adım gibi biliyorum. Sizlerde kurtulacaksınız. Hep dediğim gibi zaman sabır ve moralle. Sevgiyle kalın a.s.

daisygirl
12-07-09, 14:07
arkadaşlar merhaba...öncelikle geçmiş olsun...bende dahil olmak üzere =) yakın zmnda bu lanet şeyden kurtuldum,dilerim hala çekenler varsa aranızda onlarda bir an önce iyileşebilirler inşallah..
2008 kasım ayında hayatımda büyük bir kayıp yaşamanın verdiği üzüntü ile bünyem zayıf düştü ve hemen ardından genital bölgemde birşeyler çıktı..doktora gittim kıl kökü iltihaplanması dedi,antibiyotik kullandım ilk başta geçti fakat bir ay sonra yine nüksettiler,ve bu sefer daha farklı şekilde belirdiler...ilk cilt doktorum bunları hemen yakalım kondilom bunlar dedi...700 tl fiyat çıkardı..sigortam yoktu,biraz bekledim.kadın doğuma gittim o da önce antibiyotik verdi belki kondilom değildir bakalım geçmezse biyopsi alıp test yaparız sonra da yakarız fln dedi..gözüm korktu..en sonunda ablamın kadın doğum uzmanına gittim baya ünlü ve iyi bir profesör...ne yakma ne biyopsi..bunlar kondilom korkulcak bişi yok 15 gün aldara ya da efudix kremi kullan geçicekler..geçmezse bakarız icabına dedi...öncelikle özel hastaneleri kesinlikle tavsiye etmiorum..genelleme yapmak istemem ama malesef çoğunluk böyle..nerde en pahalı tedavi hemen onu önüne sürüyorlar..yakma tedavisini bi araştırdım memnun insan sayısı çok az..benim en son gittiğim doktor kndi muayenesinde çalışan muhteşem biri...15 gün efudix i kullandım üç kere de kontrole gittim...şimdi tertemizim...tabi bundan sonra yaşantıma daha dikkat edicem..sağlıklı beslenip,vitamin kullanıcam,sigarayı bırakmaya çalışıorum..sonuç olarak bu virüs bizim vücudumuzda hep durucak,bunun etkilerini azaltmak bizim elimizde..pozitif düşünün kendinize iyi bakın ve bu lanet bırakın kndi kndine yaşasın vücudumuzda,bizden hbrsiz =) bu virüsü uçuk gibi düşünün..dudağımızda uçuk çıkmasına neden olan aslında bir çeşit virüstür..ve uykusuz kaldığımızda,halsiz düştüğümüzde ya da hastalandığımızda kndini gösterir...o yüzden ne yapıyoruz,,kndimize iyi bakıyoruz,ayy çıktı mı ayy bi tane daha mı var acaba gibi düşüncelerle kndimizi rahatsız etmiyoruz..panik yok,yalnız değiliz...ve bu kondiloma neden olan hpv virüsleri zararsız olan virüsler..senede bir kere smear testinizi yaptırın gerisini hiç düşünmeyin..ayrıca aşıya da karşı bir insanım ben..bu hpv yüzlerce çeşiti olan bir virüs ve bu 1000 ytl ye patlayan aşı bu kadar çeşit içinden sadece 4 tanesine karşı koruyor...her sene smear testinizi yaptırdığınız sürece hiç bir sıkıntı yok =)

sidelya79
13-07-09, 05:07
daisygirl
arkadaşlar merhaba...öncelikle geçmiş olsun...bende dahil olmak üzere =) yakın zmnda bu lanet şeyden kurtuldum,dilerim hala çekenler varsa aranızda onlarda bir an önce iyileşebilirler inşallah..
2008 kasım ayında hayatımda büyük bir kayıp yaşamanın verdiği üzüntü ile bünyem zayıf düştü ve hemen ardından genital bölgemde birşeyler çıktı..doktora gittim kıl kökü iltihaplanması dedi,antibiyotik kullandım ilk başta geçti fakat bir ay sonra yine nüksettiler,ve bu sefer daha farklı şekilde belirdiler...ilk cilt doktorum bunları hemen yakalım kondilom bunlar dedi...700 tl fiyat çıkardı..sigortam yoktu,biraz bekledim.kadın doğuma gittim o da önce antibiyotik verdi belki kondilom değildir bakalım geçmezse biyopsi alıp test yaparız sonra da yakarız fln dedi..gözüm korktu..en sonunda ablamın kadın doğum uzmanına gittim baya ünlü ve iyi bir profesör...ne yakma ne biyopsi..bunlar kondilom korkulcak bişi yok 15 gün aldara ya da efudix kremi kullan geçicekler..geçmezse bakarız icabına dedi...öncelikle özel hastaneleri kesinlikle tavsiye etmiorum..genelleme yapmak istemem ama malesef çoğunluk böyle..nerde en pahalı tedavi hemen onu önüne sürüyorlar..yakma tedavisini bi araştırdım memnun insan sayısı çok az..benim en son gittiğim doktor kndi muayenesinde çalışan muhteşem biri...15 gün efudix i kullandım üç kere de kontrole gittim...şimdi tertemizim...tabi bundan sonra yaşantıma daha dikkat edicem..sağlıklı beslenip,vitamin kullanıcam,sigarayı bırakmaya çalışıorum..sonuç olarak bu virüs bizim vücudumuzda hep durucak,bunun etkilerini azaltmak bizim elimizde..pozitif düşünün kendinize iyi bakın ve bu lanet bırakın kndi kndine yaşasın vücudumuzda,bizden hbrsiz =) bu virüsü uçuk gibi düşünün..dudağımızda uçuk çıkmasına neden olan aslında bir çeşit virüstür..ve uykusuz kaldığımızda,halsiz düştüğümüzde ya da hastalandığımızda kndini gösterir...o yüzden ne yapıyoruz,,kndimize iyi bakıyoruz,ayy çıktı mı ayy bi tane daha mı var acaba gibi düşüncelerle kndimizi rahatsız etmiyoruz..panik yok,yalnız değiliz...ve bu kondiloma neden olan hpv virüsleri zararsız olan virüsler..senede bir kere smear testinizi yaptırın gerisini hiç düşünmeyin..ayrıca aşıya da karşı bir insanım ben..bu hpv yüzlerce çeşiti olan bir virüs ve bu 1000 ytl ye patlayan aşı bu kadar çeşit içinden sadece 4 tanesine karşı koruyor...her sene smear testinizi yaptırdığınız sürece hiç bir sıkıntı yok =)

Canım merhaba geçmiş olsun sanada. Atlattığına çok sevindim. Rahatsızlığımı ilk öğrendiğimde ilk gittiğim doktor bana da efudix kremi vermişti. Kulak çubuğu ile iyce bastırarak sür demişti. Hatta bir benzetme yapmıştı. Silgi ile nasıl silersin bir yazıyı aynen öyle yapacaksın bastıracaksın iyce demişti. Dediği gibi yaptım ama haliyle siğil dışına da taştı hatta siğilleri etrafı yara oldu sulandı. Canım öyle yandıki oturup kalkmakta çok zorlandım o derece. Şuan bende siğil felan yok çok şükür ama sana sormak istediğim şu. Bu kremi sen nasıl kullandın ??? Siğiller ne derece büyüktü ??? Merak ettim sadece hemde burda siğilleri geçmeyen arkadaşlara belki bir fikir olabilir diye soruyorum.

Evet özel hastaneler hakkında genel olarak kanı senin düşüncen gibi. Soyanda var soymayanda bu doğru. Fakat bu rahatsızlıkta özellikle evli isen en güzeli ilk başta lezyonların yakılması ve dondurulmasıdır. Çünki tedavi siğilleri yok etmeye yöneliktir. Bunun sebebide siğiller olduğu sürece bulaştırıcılık yüzde yüz oranında olabiliyor. Bekar kişilerde uzun vadeli tedavi mümkün olabiliyor ama evlilerde direkt siğilleri yok etmek en mantıklısı bana göre.

Moral konusunda pozitif düşünce konusunda da sana katılıyorum canım. Kesinlikle stresle bağıntılı bir rahatsızlık bu. Zaman sabır ve moralle bu hastalığın üstesinden gelinir bencede.

Birde son olarak şunu belirtmek istiyorum kızlar her zaman dediğim gibi. Kondiloma sebep olan virüsler tehlikeli değildir demeyin. Bir kişi birden fazla virüs tipi taşıyabiliyor. Hem tehlikelisini hem tehlikesizini. Ayrıca bende Yüksek riskli tip taşıyorum ve siğillerimde vardı nur topu gibi. O yüzden bende siğil çıktı ben tehlikede değilim gibi düşünmeyin. Bilinçli olmakta yarar var. Tabiki herkes tip tayini yaptırmak zorunda değil ama en azından ilk 3 sene 6 ayda bir smear testi yaptırmak mantıklı olsa gerek. Aşı için ise görüşler farklı farklı. Taşımış olduğunuz tip aşının korudugu tipler arasında yok ise neden aşı olmayasanız. Üstelik bu aşı için her kadının daha çocukken aşılanması gerektiği bilinçlendirilmeye çalışılırken !!!!

Sevgiyle kalın...

EU3
13-07-09, 07:07
selam 4.5 ay oldu ben bu derde bulasali, 3 kez yakildi ve su an hala var
aldara kullaniyorum 2 gunde bir, kullanmasam sigiller buyuyor
ama malesef yokolmuyor bikere cikti mi
artik yaktirmak istemiyorum, bunu kendikendime yenicem
incir sutu tedavisi uyguluyorum, ise yariyor

kaidem
13-07-09, 12:07
kızlar slm, benimde 10 günlük tatilim bitti ve geldim. bu arada test sonuçları çıkdı, korkucak bir şey yokmuş virüs filan çıkmadı yani içim rahatladı anlıyacağınız ama hala yaralarım geçmedi sizlerin yaraları ne zaman geçti kızlar