Pkolu Hanımların paylaşım alanı...


biricik35
11-04-11, 19:04
bicim
ayy nasıl sevindim biricik hem de 14 mm maşallah :) tam düşündüğümüz gibi yani olmasını istediğimiz gibi...yurt dışına gitsen bile artık için rahat gidersin olumlu gelişmeler hepimizi çok mutlu ediyor...
progesteronun da inşallah yumurtladığını gösterecek 21. günde... neden olmasın belki bu ayda bile gebe kalabilirsin..
aklını ferah tut artık bundan sonra..ay çok çok mutlu oldum sanki kendim yumurtlayacakmışım gibi sevindim :))
canım benim çookk saol. darısı başına. aslında hepinizin başına tabiki...
şimdi rahatım ve kendimi hiç kasmıycam.
bu arada eşime spermiogram yaptırması gerektiğini söyledim. o da biraz huysuzlanıp Haziran ayında yaptırırım dedi. bakalım o zamana kadar ne olucak, biliyorsun ben psikolojik çok etkileniyorum böyle şeylerden dedi.
öfffffffffffff!!!!!! bizimki biraz hassastır, aman napiyim ya. inanın kızlar, ben onun huyunu bildiğim için son 1 yıl çoğu şeyi içime attım, buralarda araştırdıklarımı ona pek detaylı anlatmadım. bazen çatlıycak gibi oldum, hep sizlerle paylaştım. çok zor 1 yıl geçirdim, Allah biliyor....
çoğu erkek böyle, çok etkileniyor, bu sefer ilişkinin sırf çocuk için olduğunu aklından çıkaramıyor heralde......

neyse, ben şu an çok mutluyum ve inanıyorumki, önümüzdeki aylarda tüm yaşadıklarımın karşılığını alıcam....
hepinizi çok öptüm....iyi geceler

biricik35
11-04-11, 19:04
moontorrent
hadi gözün aydın :KK8::KK8::KK8:
çookkk saaooolll canım benim....

bebişlere iyi bak :-)))

balbocugu_85
11-04-11, 22:04
Merhaba kızlar. 2010 Temmuz ayında evlendim bende. Evlendikten sonraki ilk 2 ay düzenli adet gördüm ama birden düzenim değişti. 2,5 -3 ayda bir olmaya başladım. Hep mevsim değişimi vs diye oyaladım kendimi. Sonra baktım olacak gibi değil doktora gittim. Dr. ultrasonla pko olduğunu söyledi. Saç dökülmesi, hızlı kilo alma yaşadığım en belirgin iki sorundu benim için. Zaten hep toplu tombiktim ama bu sorunları yaşamaya başlayınca birden 72 kilodan 91 kiloya kadar çıktım. bir hafta önce gittim doktora farutal verdi. dün bitirdim ilacı şimdi adet olmayı bekliyorum. adetimin 3. günü test yapılacakmış. gizli şeker falanda çıktı. Kafam allak bullak. Hayat hiç başımıza gelmez sendığımız şeyleri yaşamakla geçiyor. Bazen özellikle yaz aylarında her ay şikayet ederdim hastalanmaktan. Şimdi çok pişmanım aklıma geldikçe keşke hiç aklımdan geçirmeseydim diyorum. Ellerim ayaklarım sürekli şiş. Alyansımı zor takıyorum bazen. Şimdilik çocuk düşünmüyoruz. Ama ileride sorun olur diye çok korkuyorum :KK14: :KK14: :KK14:

bicim
12-04-11, 05:04
biricik35
canım benim çookk saol. darısı başına. aslında hepinizin başına tabiki...
şimdi rahatım ve kendimi hiç kasmıycam.
bu arada eşime spermiogram yaptırması gerektiğini söyledim. o da biraz huysuzlanıp Haziran ayında yaptırırım dedi. bakalım o zamana kadar ne olucak, biliyorsun ben psikolojik çok etkileniyorum böyle şeylerden dedi.
öfffffffffffff!!!!!! bizimki biraz hassastır, aman napiyim ya. inanın kızlar, ben onun huyunu bildiğim için son 1 yıl çoğu şeyi içime attım, buralarda araştırdıklarımı ona pek detaylı anlatmadım. bazen çatlıycak gibi oldum, hep sizlerle paylaştım. çok zor 1 yıl geçirdim, Allah biliyor....
çoğu erkek böyle, çok etkileniyor, bu sefer ilişkinin sırf çocuk için olduğunu aklından çıkaramıyor heralde......

neyse, ben şu an çok mutluyum ve inanıyorumki, önümüzdeki aylarda tüm yaşadıklarımın karşılığını alıcam....
hepinizi çok öptüm....iyi geceler
canım ben de inanıyorum yaşadıklarının karşılığını alacağına....sen hiç sıkma canını
eşinle ilgili olan durumu da takma kafana bakarsın haziranda spermiogram testine bile gerek kalmadan hamile de kalabilirsin... böyle şeylerin önceden planı pek olmaz aslında.. haklısın kesinlikle erkekler çok daha hassas onların da yardımları fikirleri gerekli böyle konularda.. eminimki ilerleyen günlerde her şey istediğin gibi olacak... :)

bicim
12-04-11, 05:04
balbocugu_85
Merhaba kızlar. 2010 Temmuz ayında evlendim bende. Evlendikten sonraki ilk 2 ay düzenli adet gördüm ama birden düzenim değişti. 2,5 -3 ayda bir olmaya başladım. Hep mevsim değişimi vs diye oyaladım kendimi. Sonra baktım olacak gibi değil doktora gittim. Dr. ultrasonla pko olduğunu söyledi. Saç dökülmesi, hızlı kilo alma yaşadığım en belirgin iki sorundu benim için. Zaten hep toplu tombiktim ama bu sorunları yaşamaya başlayınca birden 72 kilodan 91 kiloya kadar çıktım. bir hafta önce gittim doktora farutal verdi. dün bitirdim ilacı şimdi adet olmayı bekliyorum. adetimin 3. günü test yapılacakmış. gizli şeker falanda çıktı. Kafam allak bullak. Hayat hiç başımıza gelmez sendığımız şeyleri yaşamakla geçiyor. Bazen özellikle yaz aylarında her ay şikayet ederdim hastalanmaktan. Şimdi çok pişmanım aklıma geldikçe keşke hiç aklımdan geçirmeseydim diyorum. Ellerim ayaklarım sürekli şiş. Alyansımı zor takıyorum bazen. Şimdilik çocuk düşünmüyoruz. Ama ileride sorun olur diye çok korkuyorum :KK14: :KK14: :KK14:
adetin 3. günü testleriniz yapıldıktan sonra doktorunuz daha uygun farklı ilaçlarla tedavinize başlayaktır. verdiği ilaçlar kilo vermenize de katkıda bulunur ama siz de kilo vermek için uygun diyeti bulup ya da diyetisyene gidip çaba harcamalısınız. Özellikle insülin direnci olduğuna göre sizde gi diyeti uygulamanızda çok fayda var.. belki kilo almanız sonucu pko başlamıştır... kilo vererek adetlerinizi düzenleyebilirsiniz...

biricik35
12-04-11, 06:04
balbocugu_85
Merhaba kızlar. 2010 Temmuz ayında evlendim bende. Evlendikten sonraki ilk 2 ay düzenli adet gördüm ama birden düzenim değişti. 2,5 -3 ayda bir olmaya başladım. Hep mevsim değişimi vs diye oyaladım kendimi. Sonra baktım olacak gibi değil doktora gittim. Dr. ultrasonla pko olduğunu söyledi. Saç dökülmesi, hızlı kilo alma yaşadığım en belirgin iki sorundu benim için. Zaten hep toplu tombiktim ama bu sorunları yaşamaya başlayınca birden 72 kilodan 91 kiloya kadar çıktım. bir hafta önce gittim doktora farutal verdi. dün bitirdim ilacı şimdi adet olmayı bekliyorum. adetimin 3. günü test yapılacakmış. gizli şeker falanda çıktı. Kafam allak bullak. Hayat hiç başımıza gelmez sendığımız şeyleri yaşamakla geçiyor. Bazen özellikle yaz aylarında her ay şikayet ederdim hastalanmaktan. Şimdi çok pişmanım aklıma geldikçe keşke hiç aklımdan geçirmeseydim diyorum. Ellerim ayaklarım sürekli şiş. Alyansımı zor takıyorum bazen. Şimdilik çocuk düşünmüyoruz. Ama ileride sorun olur diye çok korkuyorum :KK14: :KK14: :KK14:
merhaba,
bicim arkadaş haklı. mutlaka kilo vermelisiliniz. bunların hepsini bizlerde yaşadık ama çoğumuz kilo verdikten sonra ve doğru ilaçları kullandıktan sonra yavaş yavaş herşey yoluna giriyor.
bebek istemiyorsanız büyük ihtimal doğum kontrol hapı vericektir doktor. yanında gizli şeker çıktığı için metformin (glifor, Glucophage vs)....adetin 3. gün yapılan test de LH, FSH ve progesteron ölçülecek. büyük ihtimal LH FSH dan yüksek çıkıcak....
KİLOYU MUTLAKA VERMELİSİNİZ VE ÖZELLİKLE İNSÜLİN DİRENCİNİZ VARSA KARBONHİDRATTAN UZAK DURUCAKSINIZ....
göbek bölgesi mutlaka erimeli, saç dökülmesi azalıcaktır, eğer siz bu kısır döngüyü kırdığınız sürece.

MiniEtek
12-04-11, 07:04
biricik35
benden de GID GID GIDAAKKKKKKK!!!!!!!!

EEFFEETTTTT!!!! YUMURTAM VARRRRR!!!!!
Kızlar, yeni döndüm doktordan, sevincimi sadece sizinle paylaşıyorum. başkasına söylesem yumurtluyorum diye zaten anlamaz!
hehehheeehh!!! Ultrasonda çıktı 1 tane yumurtam/folikülüm ve 14 mm....Çarşamba yine gidicem, kısmetse...
2 gün cinsel perhiz dedi şimdilik. Eşim için MUTLAKA spermiogram istedi, artık zamanı geldi.
Özellikle son yıllarda erkeklerin sperm kalitesi eskiye göre çok düştü, yapalım içimiz rahat olsun, yola devam dedi.....
ben bu ay olmasada önümüzdeki 3 ay çok umutluyum, inanın bu ay olmasa hiç üzülmem, çünkü o ultrasonu gördüm ya, bana şimdilik bile yeter!
hem ultrason resmini de verdi, hatıra diye! hahahahhahahah :-)))))
ben 10 gün sonra falan yurtdışına gidicem, gitme ertele bir kaç gün dedi, yumurta çatladıktan sonra
önemli dedi....adetimin 21. günü kan aldırıcam, bakalım çatlamışmı diye.....

şimdilik böyle yani kızlar, hemen paylaşıyım dedim, sizden başka bu konularda kimim varki benim...
:KK1::KK1::KK1::KK1::KK1::KK1::KK1::KK1::KK1::KK1:
ay maşşalllahh bırıcık işte azmın uğraşın sonucu ama belkıde sen 3-4 aydır düzenlı yumurtluyordunn dr gıtmedıgın ıcın göremedın anlamadın inşallah esının testındede problem yoktur bakk bu ara 2 gunde bır ılıskı olsun dr gıdınce çatlatma iğnesı olunca tabıı sana yasak kotmus nedense çatlamadan bu arada günde 2 mm buyuyorr dün akşam 14 se

salı 16
çarş 18
persembe 20
cuma 22 buyu olasılıkla suma ıgnenı olcaksınn inşallah maşallah 2 gunde bır çağırdı dıme doktorun yarın yıne gıdeceksın

ayy çok güzell ben ılk gıttıgımde 12 mm di

inşallahh herşey çoookkk güzel olcakkkk hadıı inşalllahh herkes arka arkaya hamıle kalırr bahar da nasıl ağaçlar çiçeklerını herkes ın karnında açsın doğa kendını yenılıyo bu fırsatı kaçırmayınnn insanlarda da etkısı oluyordur kesınn

tuanatay
bırıcık tam 4 kere yazdım sana ama heycandan telfnda nerelere basıyosam artık netten cıkıp durdum okadar sevındımkı anlatamam hayırlısı olsun cok ıyı gelısmıs yumosun masallah atesını olcmeyı ıhmal etme tımam.ayrıca keske calısmasaydın:) gezerdık beraber.zaman gecmıyo bı turlu. Hem boyle yumurtayıda yakalamıssın yurt dısı falan yok eve kapanın:)
canım sende sabırlı oll hadı yavastan kalın montları kaldır pıkelerı çıkarr ağır iş yapmadan
biricik35
canım benim çok saol....evet ateş ölçmeye başladım....
2-3 gün erteliycem seyehati mecbuurrr...
ah bacılarım, bizimkisi birazcık tembel, öyle söyliyim, akşam 9 da uyuyakalıyo bazen :-))) ama garibimde çok çalışıyo, bakalım bu ve önümüzdeki aylarda uyumak yok valla :-))))

canım seninde hayırlı haberlerini en kısa zamanda alıcaz inşallah, umutluyummmmmmm!!!!!
canım nescafe verr çalışma olcağı zaman yarım saat öncesınden kafeın spermlerın hızlarına etkı edıyomus iyi gelıomuss
bicim
ayy nasıl sevindim biricik hem de 14 mm maşallah :) tam düşündüğümüz gibi yani olmasını istediğimiz gibi...yurt dışına gitsen bile artık için rahat gidersin olumlu gelişmeler hepimizi çok mutlu ediyor...
progesteronun da inşallah yumurtladığını gösterecek 21. günde... neden olmasın belki bu ayda bile gebe kalabilirsin..
aklını ferah tut artık bundan sonra..ay çok çok mutlu oldum sanki kendim yumurtlayacakmışım gibi sevindim :))
bencede bu ıcın uğraş kesınlıkle çalısınn çatlayınca yumurta
ben annemın mevludunde okunan sudan içmiştim eşimede içirmiştim çalışmadan önce çok dua ett allaha yalvarr :KK46::KK46: bebeiş gelcek inşalalhh
biricik35
canım benim çookk saol. darısı başına. aslında hepinizin başına tabiki...
şimdi rahatım ve kendimi hiç kasmıycam.
bu arada eşime spermiogram yaptırması gerektiğini söyledim. o da biraz huysuzlanıp Haziran ayında yaptırırım dedi. bakalım o zamana kadar ne olucak, biliyorsun ben psikolojik çok etkileniyorum böyle şeylerden dedi.
öfffffffffffff!!!!!! bizimki biraz hassastır, aman napiyim ya. inanın kızlar, ben onun huyunu bildiğim için son 1 yıl çoğu şeyi içime attım, buralarda araştırdıklarımı ona pek detaylı anlatmadım. bazen çatlıycak gibi oldum, hep sizlerle paylaştım. çok zor 1 yıl geçirdim, Allah biliyor....
çoğu erkek böyle, çok etkileniyor, bu sefer ilişkinin sırf çocuk için olduğunu aklından çıkaramıyor heralde......

neyse, ben şu an çok mutluyum ve inanıyorumki, önümüzdeki aylarda tüm yaşadıklarımın karşılığını alıcam....
hepinizi çok öptüm....iyi geceler
inşallah teste gerek kalmıcak ve sen bu ay ya da önumuzdekı ay hamıle kalcaksınn
balbocugu_85
Merhaba kızlar. 2010 Temmuz ayında evlendim bende. Evlendikten sonraki ilk 2 ay düzenli adet gördüm ama birden düzenim değişti. 2,5 -3 ayda bir olmaya başladım. Hep mevsim değişimi vs diye oyaladım kendimi. Sonra baktım olacak gibi değil doktora gittim. Dr. ultrasonla pko olduğunu söyledi. Saç dökülmesi, hızlı kilo alma yaşadığım en belirgin iki sorundu benim için. Zaten hep toplu tombiktim ama bu sorunları yaşamaya başlayınca birden 72 kilodan 91 kiloya kadar çıktım. bir hafta önce gittim doktora farutal verdi. dün bitirdim ilacı şimdi adet olmayı bekliyorum. adetimin 3. günü test yapılacakmış. gizli şeker falanda çıktı. Kafam allak bullak. Hayat hiç başımıza gelmez sendığımız şeyleri yaşamakla geçiyor. Bazen özellikle yaz aylarında her ay şikayet ederdim hastalanmaktan. Şimdi çok pişmanım aklıma geldikçe keşke hiç aklımdan geçirmeseydim diyorum. Ellerim ayaklarım sürekli şiş. Alyansımı zor takıyorum bazen. Şimdilik çocuk düşünmüyoruz. Ama ileride sorun olur diye çok korkuyorum :KK14: :KK14: :KK14:
üzme kendını allahtan erken farkettın hemen tedavıne başlaa kılo verr bebek düşünceğiniz zamana kadar hazır ol ve sakın vazgecmeee


hadı kızlar herkes hamıle kalsınn inşallahhhhhhh :KK71::KK71::KK71:

tuanatay
12-04-11, 07:04
3.gun 36,4
4.gun 36,4
5.gun 36,1
6.gun 36,7
7.gun 36,6
8.gun 36,6
9.gun 36,6
10.gun 36
11.gun 36,4
12.gun 36,2
13.gun 36,2
14.gun 36,3
15.gun 36,8
16.gun 36,7
17.gun 36,8
18.gun 36,8
19.gun 36,8
20.gun 36,7
21.gun 36,7
22.gun 36,8
23.gun 37
24.gun 36,9
canlar gunaydın benım ates hala dusmedı umutlanıyorum boyle oluncada yumurta catladıktan sonra 14. Gun regl baslıyo dımı

tuanatay
12-04-11, 08:04
mınıetek haklısın valla kafamı oyalıcak bıseyler yapmam lazım benım montları kabanları kaldırayım dag gıbı utu bırıktı onları yapayım son 6 gun dıyelım barı:)

tuanatay
12-04-11, 08:04
bırıcık sende hergun ates tablonu ekle bakalım emı merak edıyoruuuum

MiniEtek
12-04-11, 08:04
tuanatay
3.gun 36,4
4.gun 36,4
5.gun 36,1
6.gun 36,7
7.gun 36,6
8.gun 36,6
9.gun 36,6
10.gun 36
11.gun 36,4
12.gun 36,2
13.gun 36,2
14.gun 36,3
15.gun 36,8
16.gun 36,7
17.gun 36,8
18.gun 36,8
19.gun 36,8
20.gun 36,7
21.gun 36,7
22.gun 36,8
23.gun 37
24.gun 36,9
canlar gunaydın benım ates hala dusmedı umutlanıyorum boyle oluncada yumurta catladıktan sonra 14. Gun regl baslıyo dımı
canım ateşin çok güzel ılerlıyoo 15, gunde çatladı dıme yumurtan

tuanatay
12-04-11, 08:04
MiniEtek
canım ateşin çok güzel ılerlıyoo 15, gunde çatladı dıme yumurtan
14. Gun dıyo herkez ama bende bılmıyorumkı tatlım ya bu ates benı supheye dusuruyo ama genelde boyle oluyomus sanırım.senın nasıldı tablon olcuyodun dımı

moontorrent
12-04-11, 08:04
maşallah onlar iyi cnm şimdilik yok yaramazlık ama ilerleyen aylarda nasıl olurum bilmem mide bulantısıda yok benim çok şükür ama iştahım çok fena yaaa şimdiden böle olursam hedefim 15 kg inşallah:nazar::nazar:
biricik35
çookkk saaooolll canım benim....

bebişlere iyi bak :-)))

dry222
12-04-11, 08:04
günaydın herkese. . 3-4 gündür çok açık kahverengi akıntım oluyor neden olabilir bilen var mı? sabah kalkıyorum 1 damla falan çok çok açık kahve akıntı var. . bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim. .

bicim
12-04-11, 08:04
tuanatay canım yumurta çatladıktan sonra eğer hamile değilsen 14. gün kanaman başlar...
böyle de anlayabilirsin hamile olduğunu....
hadi hayırlısı ateş iyi gitmiş...5 günün falan kaldı anlamak için sabretmeye devam...

tuanatay
12-04-11, 08:04
dry222
günaydın herkese. . 3-4 gündür çok açık kahverengi akıntım oluyor neden olabilir bilen var mı? sabah kalkıyorum 1 damla falan çok çok açık kahve akıntı var. . bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim. .
canım sende hamılelık varmıydı ondan olabılır dıycem ama bılemedım ben onuu.oyle bısey varsa dr.na bı danıs ıhmal etme

dry222
12-04-11, 08:04
tuanatay
canım sende hamılelık varmıydı ondan olabılır dıycem ama bılemedım ben onuu.oyle bısey varsa dr.na bı danıs ıhmal etme
internetten araştırayım dedim direct gebelik belirtisi olarak çıktı bende anlamadım. . 3 nisanda regl oldum gerçi eskiye göre azdı kanamam ama yine de 3 gün sürdü yani. . sanmıyorum gebelik olabilecegini. .

tuanatay
12-04-11, 08:04
bicim
tuanatay canım yumurta çatladıktan sonra eğer hamile değilsen 14. gün kanaman başlar...
böyle de anlayabilirsin hamile olduğunu....
hadi hayırlısı ateş iyi gitmiş...5 günün falan kaldı anlamak için sabretmeye devam...
gel sen bana sor o sabırı canım ya dun test aldım aksama kadar her turlu ısıkta baktım :) ama bısey cıkmadı bu atesın sonu fıyasko olmaz umarım

tuanatay
12-04-11, 08:04
bırıcıııık nerelerdesın aldın yumurtayı elıne ugramıyon tabııı:)

tuanatay
12-04-11, 08:04
dry222
internetten araştırayım dedim direct gebelik belirtisi olarak çıktı bende anlamadım. . 3 nisanda regl oldum gerçi eskiye göre azdı kanamam ama yine de 3 gün sürdü yani. . sanmıyorum gebelik olabilecegini. .
canım nette bırazcık bakındım mantarın belırtılerı arasında kasıntı falanda varsa hemen bı dr. Gorun sen

yellooww
12-04-11, 09:04
merhabalar
kızlar ben bu ayda adet oldum hemde bu ay çok umutluydum 3 yumurta oluştu çatladı ama yine elim boş maalesef bende bu ay metformine başlamak istiyorum kullanan arkadaşlar günde kaç tane ve aç karnına mı yoksa tok karnına mı içiyorsunuz drum bana gerek yok dedi ama geçenlerde şekerimi ölçtürdüm sınırda gözüküyor o yüzden bu ay bende başlıyacağım ve bu son ayım ilaçta ondan sonra aşılama dedi bu aydan sonra bırakmak istiyorum tedaviye eşim pek ılımlı bakmıyor aşılamaya artık bu yazda geçsin kışın tekrar giderim dra allahım bizlerede nasip et o güzel duyguyu(amin)

tuanatay
12-04-11, 09:04
yellooww
merhabalar
kızlar ben bu ayda adet oldum hemde bu ay çok umutluydum 3 yumurta oluştu çatladı ama yine elim boş maalesef bende bu ay metformine başlamak istiyorum kullanan arkadaşlar günde kaç tane ve aç karnına mı yoksa tok karnına mı içiyorsunuz drum bana gerek yok dedi ama geçenlerde şekerimi ölçtürdüm sınırda gözüküyor o yüzden bu ay bende başlıyacağım ve bu son ayım ilaçta ondan sonra aşılama dedi bu aydan sonra bırakmak istiyorum tedaviye eşim pek ılımlı bakmıyor aşılamaya artık bu yazda geçsin kışın tekrar giderim dra allahım bizlerede nasip et o güzel duyguyu(amin)
canım uzme kendını yaa herseyde var bı hayır ama su metfrmını butun pkoluların kullanması gerekıyo bence sekerı olsun olmasın.esıne cok fazla yansıtıyosan sıkıntını o yuzden daha fazla uzulmenı ıstemıyodur ondan bence o yaklasımı.onumuzdekı aylarda umarım o guzel haberı alırsın sende umudunu yıtırme sakın

yellooww
12-04-11, 09:04
tuanatay
canım uzme kendını yaa herseyde var bı hayır ama su metfrmını butun pkoluların kullanması gerekıyo bence sekerı olsun olmasın.esıne cok fazla yansıtıyosan sıkıntını o yuzden daha fazla uzulmenı ıstemıyodur ondan bence o yaklasımı.onumuzdekı aylarda umarım o guzel haberı alırsın sende umudunu yıtırme sakın
evet eşime yansıtıyorum sanırım istemedende olsa ama metformine kesinlikle bu ay başlıyacağım birde ben klomen dışında başka bi laca geçtim ve beni çok zorluyor inşallah alırım canım o güzel haberi çok umutsuzum yaa bilmiyorum bide bu son ayım ilaçta aslından bunalım bir insan değilim ama birileri benim hassas olduğum konuyu yüzüme vurduğu andan dağılıyorum nasip kısmet herşey hepimiz için

tuanatay
12-04-11, 09:04
yellooww
evet eşime yansıtıyorum sanırım istemedende olsa ama metformine kesinlikle bu ay başlıyacağım birde ben klomen dışında başka bi laca geçtim ve beni çok zorluyor inşallah alırım canım o güzel haberi çok umutsuzum yaa bilmiyorum bide bu son ayım ilaçta aslından bunalım bir insan değilim ama birileri benim hassas olduğum konuyu yüzüme vurduğu andan dağılıyorum nasip kısmet herşey hepimiz için
bak kendın dıyosun ılac hakkın var daha belkı bu ay olucak bılemezsın bunu ha yıne olmadı dıyelım zaten tedavının basındasın asılaması var tupu var varda var yanı yontem coook sıkma canını allah korusun ya rahmın olmasaydı yumurta olmasaydı cok sukur bunların hıcbırı yok olucak sadece sabretcez.ayrıca kımsenın senı uzmesıne ızın verme esınde olsa baskasıda olsa hakları yok buna.sen sımdı onune bak kendını yargılayıp durma

biricik35
12-04-11, 09:04
tuanatay
bırıcık sende hergun ates tablonu ekle bakalım emı merak edıyoruuuum
canım ben daha 2 gündür ölçüyorum. dedim ya hep unutuyordum yatağım yanında durmasına rağman.
adetin

9. günü: 35,9
10. günü: 35,9 / yumurtam 14 mm

dijitalle ölçüyorum......