Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Kendinizden kk Sevgili veya E


rosenoire
5-02-08, 23:02
Kendinizden yaşça küçük biriyle beraber olur musunuz ve de evlilik düşünürmüsünüz,örneğin ben başkalarına karşı çok hoşgörülüyüm,erkekler yaşça çok küçük insanlarla beraber olabiliyor,kadınlar da olabilir diyorum ,ama bana gelince bu konuda katıyım asla olmaz diyenlerdenim.:1no2:

gulsehri
5-02-08, 23:02
Neden olmasinki?erkekler kendilerinden 30 yas kucuk kizlarla!!!bile beraber olup evlenebiliyorsa kadinlarda kendilerinden makul oranda kucuk biriyle gayet mutlu olabilir pekala(bu makul oranda kucuk sozunu her iki taraf icinde kullaniyorum)ayrica evet kendimden kucuk birini sevdim,hemde cok sevdik birbirimizi,onunla yasadigim mutlulugu bir daha asla yasayamadim,onunla yasadigim hergun mutluluk ve uyum doluydu,her konuda cok iyi anlasabiliyorduk,bazi nedenlerle ayrilmamis ve evlenmis olsaydik eminimki evliligimizde cok guzel olurdu.

sarikizim
5-02-08, 23:02
bana cok ters,cok itici geliyor dusuncesi bile.

lirik guzel
5-02-08, 23:02
Benım cok yakın bir arkadaşımın eşi kendınden 1 yaş küçük ama hiç sorun yasamadılar.Çok da mutlular.Başıma gelmediği için kendi adıma yorum yapmasam daha iyi olur:)))

EU1
5-02-08, 23:02
nolcak yaaa gönüller bir olsunn,kafalar uyuşmadıktan sonra yaşıtın olsa kaç yazar..:kahve:

delikizinturkusuyum
6-02-08, 07:02
Buna benzer bir konuyu daha önce Aile, Evlilik bölümünde tartışmıştık.
Tekrarlıyım:
Eşim benden 3 yaş küçük.
İnanılmaz uyumlu, sevgi dolu, mutlu ve huzurluyuz.
Birbirimizin gözünün içine bakarız, farkında olmadan üzücez diye ödümüz patlar.
Öte yandan eşimin en yakın arkadaşı da nişanlısından 2 yaş küçük.
Onlar da birbirlerini çok seviyorlar ve mutlular.
İşin özü; yaş, ırk, din, mezhep gibi kişisel özelliklerdeki uyum mutlu etmez insanı.
Mutluluk için bunlar yeterli de değildir, gerekli de değildir.
Tam tersine birbirinizi anlayabiliyor musunuz, hak ettiği değeri veriyor musunuz, seviyor ve seviliyor musunuz?? Önemli olan bunlardır.
Yaşı benden küçük olsa ne oluuuuur, olmaa ne olur?
İnsan gibi insan, adam gibi adam olsun. Nokta.:kahve:

Exorcist
6-02-08, 07:02
genelde hep olduğum daha genç gösterdiğim için (ben demiyorum çevremdeki herkes aynı şeyi söylüyor) sanırım bu yüzden benden hoşlanan, bana çıkma teklifiyle gelen erkekler çoğunlukla benden yaşça küçük erkeklerdi ve benden küçük bir erkek arkadaşım da oldu ben bunda bir sakınca görmüyorum erkekler kadınlardan daha çabuk olgunlarşıyorlar

hem şöyle de bir durum var kadın büyük erkek küçük olursa çift çok zengin olurmuş tecrübelerle sabittir
:kahve:

Selen_Ay
6-02-08, 07:02
evet erkek kadından küçük olursa çift zengin olurmuş bunu bende duyarım : )

bende erkek bende küçük olursa asla beraber olmayız demiyorum, nasip belli olmaz

ama şimdiye kadar çıktıklarım benden büyüktü : )

Akide
6-02-08, 08:02
yaştan daha önemli;
sevgi,saygı,anlayış..vs var
kafalar uyduktan sonra yaş farkı fln fasa fiso..
benim aşkım benden büyük ama küçük olsaydıda bişey farketmezdişutarafagitti
gönüller bir olsun yeter:icecream:

oğlumumut
6-02-08, 10:02
bencede problem olmamalı önemli olan kafaların uyuşması nasıl erkek ler küçük kadınlarla evleniyorsa kadınlarda kendilerinden küçüklrle olabilir

didosh
6-02-08, 10:02
benim erkek arkadasim benden 1 yaş kücük bu konuda hic bi sıkıntım olmadı

herhangi bi zararınıda görmedim
ben onu o beni sevdikten sonra banane yasindan

PurpleRain
6-02-08, 10:02
yaşımdan çok küçük gösteriyorum, kendimden 2 yaş küçük biriyle ilişkim oldu ve bugüne dek en mutlu olduğum ilişkimdi, çok büyük uçurum yoksa bence olabilir.

pegasus
6-02-08, 10:02
yaşımdan küçük göstermemden sebep hep benden birkaç yaş küçük sevgililerim oldu,şimdi beraber olduğum sevgilimde öyle ama çok iyi anlaşıyoruz önemli olan kafa yapıları uyum,sevgi,saygı onu yakalayabilmek

cinsilatif
6-02-08, 11:02
işin içine aşk girince genel geçer kuralların hepsi önemini yitirir.
ama istisnalar dışında kadın doğasının bunu kolay hazmetmeyeceği yönünde bi fikrim var.
çünkü kadın takıntılıdır.orasına burasına şurasına takar kadın.aradaki yaş farkı açıldıkça.dışarıya yansıtmasa da sancılanmasına sebep olur...
sancılanır kıvranır.bunun acısını bi şekilde çıkarmak ister ya ilişkiden ya direkt adamdan.ilerleyen zamanda huzursuz eder huzursuz olur...

hürrem 2000
6-02-08, 19:02
çanım bence de olabilir ama böle bişi yaşamadım evet kadınlar biraz takıntılıdır.... ileriki dönemlerde sancılı bereberlik doğar... ve mutsuzluk olabilir.. buna rağmen bir çok tanıdığım evli çiftlerde yaş farkına rağmen çok mutlular

cmcmcns
6-02-08, 19:02
büyük konuşmayı sevmiyorum ama kndimden küçük biriyle olmayı istemem..
abimden dolayı yaşadığım bi sorundanda iticilik kazandı bendeedee :kahve:
olanalrıda saygıyla karşılarıma.s.

Princess
25-05-08, 00:05
kısmet diyorum. ama tercihim büyük olması olur.

primrose
25-05-08, 07:05
Farketmez 3 yaş büyük, 3 yaş ufak, hepsi aynı.24-25 yaşından sonra büyümüyorlar çünkü sırnaşık şey

ılgıns
25-05-08, 08:05
Erkegin büyük olması kadın için avantaj çünkü kadınlar daha çabuk yıprandıgı için yıllar sonra daha genç gösterir.

Kuzucugum
25-05-08, 21:05
Erkek bayandan buyuk olabilir asiri yas farki olmamak uzere ama bayan buyuk olup erkegin kucuk olmasi bana gore ters sengözlerimebaksanabama 1-2 yas onemli digil 1-2 yasi gecerse:bbo:

ayçin
16-02-09, 15:02
Arkadaşlar 1 şubatta evlendim eşim benden 8 yaş küçük 4 yıl sevgili 1 yıl nişanlı kaldık biz gerçekten masal gibi bir aşk yaşadık sabah uyandığımızda birbirimize söylediğimiz ilk cümle seni özledim oluyor...anlaştıktan sonra yaş ne gibi bir sorun olur anlayamıyorum... Erkek büyük kadın küçük olunca aralarındada 3-4 yaş fark olunca o evlilik süper mi olucak demek... Arkadaşlar ayrılanlar da şunu mu duyarız kadın büyük anlaşamadılar.... Zaten türkiyede kadını buyuk erkeğin ise küçük olduğu evlilikler çok az oranda ama yine aldatmalarda boşanmalarda çok eeee demek bu bir ölçü değil.... Ben bunu yaşayan biri olarak şunu söylüyorum tek sorunum eşimi kıskanmam çok aşırı oluyo ama o beni çok iyi anlıyo ve bu konuda bile destek .... Hergün şukrediyorum onu yarattan rabbime....

okypete
16-02-09, 15:02
rosenoire
Kendinizden yaşça küçük biriyle beraber olur musunuz ve de evlilik düşünürmüsünüz,örneğin ben başkalarına karşı çok hoşgörülüyüm,erkekler yaşça çok küçük insanlarla beraber olabiliyor,kadınlar da olabilir diyorum ,ama bana gelince bu konuda katıyım asla olmaz diyenlerdenim.:1no2:
olabilir,çok aşırı yaş farkı olmadıkça normal karşılıyorum...

DUYGUCIKMAZI
16-02-09, 16:02
neden olmasın kı anlasıp...aynı dılı konustuktan sonra ve yası problem etmedıkten sonra neden olmasın....
önemlı olan ask ve sevgı....

zemus
17-02-09, 11:02
olabilir diyorum neden olmasınki zira çevremdede bunun örneklerine yakından şahit oldum...
ama ben kendim, kendimden yaşça küçük biri ile evlenmeyi istem..ama evleneni asla yadırgamam ve gayet normal görürüm.. çiftler arasında , gönül yaşı tutuyosa gerisi boş derim..

ayçin
17-02-09, 13:02
arkadaşlar sanki 35 inde biriyle kesin mutluluk kaidesi mi var ben aradığımı buldum evde herşeyde bana yardım ediyor ...sürpriz meraklısı... çılgın... komik... hareketli ... cıvıl cıvıl ....titiz....beni çok seviyor kaç kere ayrıldım ondan evlenmeden önce hatta bırak diye yalvardığım bile oldu insanların laflarını dinlemektense hayatımın aşkından vazgeçtim ama o benden vazgeçmedi bende karar verdim mutluyum neden bunu yaşamıyım insanlar konuşsa ne olcak ben bir kere bu dünyaya geliyorum neden insanların düşüncelerine göre şekillendireyim ki kendi hayatımı evimde o insanlar yok sadece ben ve sevdiğim varız ... eğer başkaları için onu terketseydim ne belli ki yeniden aşık olabilirim ....hayat kısa her anını doya doya yaşamalıyız bence karşılıklı sevgi saygı gerçek aşk olduğu sürece yaş farkı yada diğer farklar önemini yitirir...kalbinizden onun kalbine bir aşk köprüsü kurulmuş ve bu kimseye zarar vermiyorsa elinizde bunu yaşama şansı varsa neden bundan kaçasınız

yaralim
17-02-09, 14:02
Esim benden 3 yas kuçuk
Ben onun yasini bilmeden asik oldum...oldum iste
Bazi konuda bazen sorunlar yasiyoruz ama bu sadece yasla ilgili degil, yetisme tarziyla da ilgili
Gayet mutluyum ben
Esim hiç yasini gostermez unuturum bile aramizda ki farki
onemli olan sevgi, saygi, hosgoru, paylasim.

kriegerin
17-02-09, 15:02
ruh yaşları aynı olduğu sürece sakıncası yok
badem gözlüm benden 3 yaş küçük ama sorun olmadı

EU3
17-02-09, 15:02
ayçin
Arkadaşlar 1 şubatta evlendim eşim benden 8 yaş küçük 4 yıl sevgili 1 yıl nişanlı kaldık biz gerçekten masal gibi bir aşk yaşadık sabah uyandığımızda birbirimize söylediğimiz ilk cümle seni özledim oluyor...anlaştıktan sonra yaş ne gibi bir sorun olur anlayamıyorum... Erkek büyük kadın küçük olunca aralarındada 3-4 yaş fark olunca o evlilik süper mi olucak demek... Arkadaşlar ayrılanlar da şunu mu duyarız kadın büyük anlaşamadılar.... Zaten türkiyede kadını buyuk erkeğin ise küçük olduğu evlilikler çok az oranda ama yine aldatmalarda boşanmalarda çok eeee demek bu bir ölçü değil.... Ben bunu yaşayan biri olarak şunu söylüyorum tek sorunum eşimi kıskanmam çok aşırı oluyo ama o beni çok iyi anlıyo ve bu konuda bile destek .... Hergün şukrediyorum onu yarattan rabbime....
şimdi profilinizi inceledim
siz 77 doğumlusunuz eşinizde 85 doğumlu o zaman
yani eşimle ben gibi ama tam tersi
ben 85 liyim eşim 77li
düşününce çok garip geliyor fisfisfis
mutluluklar size a.s.

EU3
17-02-09, 15:02
ben yapamazdım sanırım yaa :1no:

_serap_
17-02-09, 16:02
benden 4 yaş küçük biriyle cıkmıştım ama bana yaşını yalan söylemişti snr gerçeyi söyledi doğru söyleseydim kabul etmezdin dedi ama hayatımdaki en mükemmel ilişkiydi ailesinin memleket ayrımı yüzünden ayrılmak zorunda kaldık bende eskiden olmaz derdim ama başıma gelince hiçbir farkı yok ha büyük ha küçük anlaştıktan snr dert değil

esyn
17-02-09, 16:02
Eşimin benden yaşça küçük olmasını kesinlikle istememmmm.......

EU3
17-02-09, 16:02
esyn
Eşimin benden yaşça küçük olmasını kesinlikle istememmmm.......
kesinlikle bendee :lepi:

meybie
18-02-09, 11:02
Exorcist
genelde hep olduğum daha genç gösterdiğim için (ben demiyorum çevremdeki herkes aynı şeyi söylüyor) sanırım bu yüzden benden hoşlanan, bana çıkma teklifiyle gelen erkekler çoğunlukla benden yaşça küçük erkeklerdi ve benden küçük bir erkek arkadaşım da oldu ben bunda bir sakınca görmüyorum erkekler kadınlardan daha çabuk olgunlarşıyorlar

hem şöyle de bir durum var kadın büyük erkek küçük olursa çift çok zengin olurmuş tecrübelerle sabittir
:kahve:
canım erkekler kadınlardan daha çabuk olgunlaşmıyor.KADINLAR HER ZAMAN ERKEKLERDEN ÇABUK OLGUNLAŞIR..ama benim düşüncemde aradaki yaş farkı falan deil.ama kadın büyük olsun ama erkek ...öenmli olan uyumdur ,sevmek ,sevilmektirr...kendini güvende hissetmendir.gerçek dostun olduğuna inanmaktıırr...:içelim:

KIZILCIKLI
18-02-09, 12:02
halamın kocası yanı enıstem halamdan 4yas kucuk ama gayette iyi anlasıyorlar..
enıstem yemek sectıgı için halam bu konuda biraz zorlanıyor okadar...

bebisim52
23-06-09, 11:06
benim halamda benim arkadaşımla evlendi ve aralarında 10 yaş fark var ve arkadaşım ondan öncede kendinden büyük biriyle birlikte olmuştu ve bana derdiki keşke olmasaydım sonra halamla tanıştı anaa bi baktımki ben nişanlancam zaman nişanlandılar şok oldum ve arkadaşım kankam benimle konuşmaz oldu halamlada artık görüşmüyorum çünkü iyice sapıttı gıcıklaştı çıtırı buldu aileyi umursamaz saymaz oldu he arkadaşın onla niye evlendiği belli araba evler yazlık filan var maaşı 4 000 e erkek değil kadın evi geçindiriyo yoksa 1000 tl maaşla 250 tllik ayakkabılar giyilmez bulmuş kazı yoluyo ama benim saf halamanlamıyor.onun için genç göstermeye çalışıyo sporlar filan hatta kendinden küçük komşulara bile abla diyor o deecede komplekse girmiş.duyuyorum abazen mutfakta aygaz mutfak dolapları fayansları erkek kuvveti lazım diye çıtırına sildiriyomuş.ama bugün kullanıyorum onu sanıyo yatrın kendi kullanılacak haberi yok .çünkü <arkadaşım halamın yüzünden ailesiyle görüşmüyo ne ana ne baba ne abileri ne ablaları evine bile gelemiyomuş ablası artık illallah etmiş eee bir erkek neden aielesinden kopar bu derecede bi amacı varki suyuna gidiyor.allah yinede mutlu etsin ama bir erkek ve amacı belli olan bir erkek içinde ne aile si nede .evresini kırmamalı.

bu arada halam üni mezunu çok çok ii biryerde çalışıyo.

EU3
23-06-09, 12:06
bebişim52
benim halamda benim arkadaşımla evlendi ve aralarında 10 yaş fark var ve arkadaşım ondan öncede kendinden büyük biriyle birlikte olmuştu ve bana derdiki keşke olmasaydım sonra halamla tanıştı anaa bi baktımki ben nişanlancam zaman nişanlandılar şok oldum ve arkadaşım kankam benimle konuşmaz oldu halamlada artık görüşmüyorum çünkü iyice sapıttı gıcıklaştı çıtırı buldu aileyi umursamaz saymaz oldu he arkadaşın onla niye evlendiği belli araba evler yazlık filan var maaşı 4 000 e erkek değil kadın evi geçindiriyo yoksa 1000 tl maaşla 250 tllik ayakkabılar giyilmez bulmuş kazı yoluyo ama benim saf halamanlamıyor.onun için genç göstermeye çalışıyo sporlar filan hatta kendinden küçük komşulara bile abla diyor o deecede komplekse girmiş.duyuyorum abazen mutfakta aygaz mutfak dolapları fayansları erkek kuvveti lazım diye çıtırına sildiriyomuş.ama bugün kullanıyorum onu sanıyo yatrın kendi kullanılacak haberi yok .çünkü <arkadaşım halamın yüzünden ailesiyle görüşmüyo ne ana ne baba ne abileri ne ablaları evine bile gelemiyomuş ablası artık illallah etmiş eee bir erkek neden aielesinden kopar bu derecede bi amacı varki suyuna gidiyor.allah yinede mutlu etsin ama bir erkek ve amacı belli olan bir erkek içinde ne aile si nede .evresini kırmamalı.

bu arada halam üni mezunu çok çok ii biryerde çalışıyo.
canım ornek verip gecmen yeterliydi
ne bu dedikodu kazanı gibi...milletin ozel hayatindan fayansindan bize ne

neyse konuya gelince erkek olgunsa 1-2-3 yas cok sorun degil ama daha fazlasina zaten asik olamam, kardes gozuyle bakarim