2008 Ekim Anneleri


misskokulumm
9-07-08, 08:07
ay destina ne hamaratsın ya ben de azcık becerebilseydim ne güzel olurdu

fulya79
9-07-08, 08:07
çakıltaşı_m
bu konuyu hiç açmasaydın keşke, zaten önceden 37numara giyiyordum , şimdi ayaklarım aacayip şişiyor ve son aldığım ayakkabı 39 numara , çok korkuyorum küçülmezse doğumdan sonra diyeeeeeeeeeee
Sanırım kişiden kişiye değişiyo ben aynı hala 38 giyiyorum bu sene hiç ayakkabı almadım hala eskileri giyiyom bizim daha sonra şişecek heralde.

fulya79
9-07-08, 08:07
Biz kocamla bir kaç hafta önce gittik bi fikir edindik mobilyalarla ilgili ağustos sonunda ananesi babnnesi ve biz berber gidip alcaz ben hep heveslendim ve alacam istersem 2-3 sene kullanayım ama hevesim var alacam yani bebek odası.

celen35
9-07-08, 08:07
çakıltaşı_m
bu konuyu hiç açmasaydın keşke, zaten önceden 37numara giyiyordum , şimdi ayaklarım aacayip şişiyor ve son aldığım ayakkabı 39 numara , çok korkuyorum küçülmezse doğumdan sonra diyeeeeeeeeeee
hee benmde 36ydı şimdi 38 zorluosırnaşık şey ama iner heralde yaaCADIARZU yoksa palet gibi ayaklarla cok komik oluruzkafamçokkarıştı

çakıltaşı_m
9-07-08, 08:07
fulya79
Sanırım kişiden kişiye değişiyo ben aynı hala 38 giyiyorum bu sene hiç ayakkabı almadım hala eskileri giyiyom bizim daha sonra şişecek heralde.
valla inşallah hiç şişmez ayakların , çok sıkıntı veriyo, benim sadece gebelikle alakalı bir durum değil, immunolojik bir rahatsızlık nedeniyle vücudumda aşırı ödem oluyor, ayaklarım da o yüzden şişiyordu zaten bir de gebelik eklenince sen düşün artık

çakıltaşı_m
9-07-08, 08:07
ben çıkıyım da bir iki mağaza geziyim fikir ediniyim , karnım da zil çalıyor , görüşürüz kızlarrrr

OK6872
9-07-08, 08:07
Kizlar ben yemeğe iniyorum görüşürüz

themis
9-07-08, 09:07
ya ben hiç ayakkabı giymiyorum artık. Her yere terlikle gidiyorum. napayım şişiyo ayaklarım.

cher
9-07-08, 09:07
selam arkadaslar benim gebelik haftam 28, doğum 4 ekim.

destina4
9-07-08, 09:07
hoş geldin cher aramıza cinsiyet ve adı belliyse yaz listeye eklimm.
ya ama teyzoşları ben kısımın odasını koymuştum resimlere neyse afiyet olsun dönünce bakarsınızŞeniz

destina4
9-07-08, 09:07
themis
ya ben hiç ayakkabı giymiyorum artık. Her yere terlikle gidiyorum. napayım şişiyo ayaklarım.
ben terlikimsi sandalet giyiyorum nasımı..ayak kısmı oluyoda bilek kısmı sıktığı için tokaları kapatmıyorum terlikimsi sandalet oluyo:roflol:

bızdıkcan
9-07-08, 09:07
destina4
ee bi ele iki tektaş fazla diyodun bozdur birini al sırnaşık şey
Hıım demek öyle kızım herkes hamilelik psikolojisiyle kapris yapıyor sen ise kıskançlık çok ayıpyasakkelime


çakıltaşı_m
ağustosu da bebişine ayırırsın canın sağolsun, sizlerle aramızda bayağı bi fark var, ben sizden önce doğuma gireceğim için telaş ettim azcık, üstelik ben de çok bişey almak istemiyorum zaten anne tarafın ilk torunu birsürü hediye gelir (diye umudediyorum )
Evet tşk ederim aynen öyle yapacağım canım:içelim:


celen35
hemen belirleyim ozaman biraz acık mı olucak acabafisfisfis gerci gizlimiz saklımız mı kaldı allah ne verdiyse:dance: ben şimdi wcden sonra bişe keşfettim.silerken vajina nın altının şiştiğinifisfisfis bööle minik bi yumurta gibim??siz bööle bişeye dikkat ettinizmi?yada sadece bende mi var?
ya bide su iki msjı nasıl aynı msja alıntı yapabilirim bi anlatın yaw:eek:klava:

Canım o bahsettiğin şeyi görmek için daha fazla eğilirsen tepetaklak olursun Allah Korusunkafamçokkarıştı ya boşversene sen karnımdan ben bi yerimi göremiyorumki doğru dürüst :sm_cool:banyoda lazım olduğunda ayna kullanıyorum kafana takma önemli bişey değildir ama doktoruna sor bir istersen:teselli:
Bu arada bak soruna kısa yol tarif etsem zorlanırsınız biraz uzun ama yol hepinizin yapabileceği tarifi vereyim iki adet Ekim Anneleri sayfası aç birine ilk alıntını yap geç ötekinden diğer alıntını yap ve onu kopyalayıp 1.ye yapıştır sonra 2. den geri de tekrar yeni bir msj için alıntını yap ekrandakini kopyala 1. ye yapıştır aralarına cevaplarını da yaz ama ok bu kadar

themis
9-07-08, 09:07
destina4
ya ama teyzoşları ben kısımın odasını koymuştum resimlere neyse afiyet olsun dönünce bakarsınızŞeniz

ben bakarım canım kızının odasına, hem herkesten önce görmüş olurum :KK70:

themis
9-07-08, 09:07
kızlar yaa ben dün diyordum ya benim ufaklık az kıpırdıyor diye. bugün sabahtan beri durmuyor yaa. çok hoşuma gidiyor, keşke hep böyle kıpır kıpır olsa. Bugün doktora gideceğiz onu göreceğiz ya, içerde hazırlık yapıyo, süsleniyo herhalde. anasının kızı nolcek :dance:

destina4
9-07-08, 09:07
bızdıkcan
Hıım demek öyle kızım herkes hamilelik psikolojisiyle kapris yapıyor sen ise kıskançlık çok ayıpyasakkelime
niye kıskanım güzelim allah daha çok versinn..latife yapim demiştimbenneyaptımki

OK6872
9-07-08, 09:07
Destina kizinin odasini bende merak ediyorum ama nasil bakacağimi bilmiyorum hadi söylesene artik bende bişeyler öğreneyim yav...nasil resim ekliyonuz nasil bakiyonuz!!!

destina4
9-07-08, 09:07
güzelim ekim anneleri başlığı altında bebişlere alınanların fotoğrafları diye bi başlık varya sonuncu sayfaya bak görürsünŞenizfoto eklemeyide öğretirim sonraa

cher
9-07-08, 09:07
benimde kızım olacak inşallah, ismine tam karar veremedik ama melis olabilir diye düşünüyoruz

OK6872
9-07-08, 09:07
destina4
güzelim ekim anneleri başlığı altında bebişlere alınanların fotoğrafları diye bi başlık varya sonuncu sayfaya bak görürsünŞenizfoto eklemeyide öğretirim sonraa
ANLADIM ŞEKOŞ DUR Bİ BAKAYIM ÇOK MERCİ...........:1hug:

misskokulumm
9-07-08, 09:07
evi topladım süpürdüm geldim cacığımı da yedim cher sen de kızın melis de hoşgeldiniz aramıza

cher
9-07-08, 09:07
cok teşekkür ederim arkadaslar hoşbulduk:)))

yade06
9-07-08, 10:07
cher canım hoşgeldin aramıza.slm kızlar nasılsınızz?kızlar afdersiniz ama ben dünden bu yana ishalm çok halsizim. bugünde devam ederse doktora gitcem yarın.inşallah bebeğime iyidir..

destina4
9-07-08, 10:07
geçmiş olsun yadecimm. gebelikte ishal çok önemli canım git yarın doktoruna ihmal etme suyunu iç bol bol bide tek kaybolan su değil vucuttan şekerli ve tuzlu şeyler ye birazcıkŞeniz

cher
9-07-08, 10:07
cok geçmiş olsun yadecim .bence dr. ara hemen

OK6872
9-07-08, 11:07
YADE'cim geçmiş olsun cnm,dikkat et kendine ama...DESTİNA oğluşa bişeyler yapmak lazım senden kızdan başlamışın bakıyorumda...He kaleyi içten fethetmak lazım haklısın...Bu arada kızın kaç yaşında???