TEST

Norlevo Kullananların Paylaşım Alanı


elvaven
12-01-10, 19:01
minna
ovulasyon dönemindemisin cnm aslında koruyuculuğu yüksek bi hapmış ama ben de içtim bekliorum bakalım ben ovulasyon dönemimdeydm kondomdan meni sızdı vajinaya girdimi emin deilm içim rahat olsn die içtim henüz bi yan etki yapmadı..ayın 6sında içtim işte.benim de bu hapı ilk alışım.inş.kötü bi sürprizle karşılaşmayız
benim de aynı durum olmuştu. meni sızması sonucu nolur nolmaz aldım....ilk 15 dakika yarım saat gibi aldım hem de. . erken almak daha iyi değil mi?

nurfeza
13-01-10, 11:01
minna
yaa kızlar bi sorum olucak nolur yardım edin..biz de nişanlımla korunmuş olmamıza rağmen hiç anlamadıımz şeklde meninin yatağa ve çok az bir kısmının da vajina girişine bulaştıını farkettik.önce kondomun yırtıldıını zannettk ama sonra içine su doldurup test ettk yırtık ve delik yoktu.boşaldktan snra meni sızmış.hemen çektm kendimi hala sertti dio ama nasıl sızar ki yani bilmiorum belki de ben panik olmiim die böle sölüo.neyse 23 saat snra norlevo içtim bi de 12 saat snra içtim.henüz bi yan etkisi yok.ya hamile kalma olasılığm varmı nolur yardm edin,ilk ilşkimzdi ve kadın olmk ne kadr zor bunu anladm:KK43:hepinzden cvp bekliyorum,norlevo işe yararmı?
İmkansız canım hamile kalmazsın :) Ahh ah nişanlılık aklıma geldide :) yok canım öle şelerden bişicikler olmaz tam bir birleşme olmadan içine tam anlamıyla boşalmadan gebe kalmak çok çok çok çok çok zor :)
Sende hamile değilsin...:) boshayallersmile

xkeyderx
19-01-10, 18:01
merhaba ben ilişkiye girdikten sonra hemen 2sinide kullandım aralıksız kanama oldu ve kahverengi akıntıda ama halen rgln olmadım acaba gebe kalma ihtimalim varmı? :KK43:

elvaven
19-01-10, 18:01
xkeyderx
merhaba ben ilişkiye girdikten sonra hemen 2sinide kullandım aralıksız kanama oldu ve kahverengi akıntıda ama halen rgln olmadım acaba gebe kalma ihtimalim varmı? :KK43:
kahverengi kanaman ne zaman oldu cnm

ebru09
19-01-10, 21:01
xkeyderx
merhaba ben ilişkiye girdikten sonra hemen 2sinide kullandım aralıksız kanama oldu ve kahverengi akıntıda ama halen rgln olmadım acaba gebe kalma ihtimalim varmı? :KK43:
Tam olarak; hangi tarihte; norlevo'yu kullandınız?

ssheker07
19-01-10, 21:01
bnm arkadsımda kullandı eczacı yan etkileri olmazsa döllenme olmamstır demiş.. ama yan etklerni gösterrse döllenme olmuştur demişşş.. hiç aklım almıyo döllenme olmuşsa onu mu attırıyo napıyo bu ilaç delikafadulden

icequen
26-01-10, 14:01
kızlar merhaba delirmek üzeeyim lütfen bi akıl verin bana tam 3 hafta önce nişanlımla birlikte olduk korunmadan tam ilişki olmadı ama ne olur ne olmaz diye 24 saat dolmadan norlevo kullandım bir hafta dolmadan adet tarihimden 5 gün önce kanamam başladı kahverengi akıntı değil ama adet kanaması neyse tam içim rahatladı derken 3 gündür mide bulantısı ve kusmadan ölmek üzereyim hamile olabilirmiyim çok korkuyorum ve çok pişmanım lütfen bişeyler yazın

xkeyderx
26-01-10, 16:01
ebru09
Tam olarak; hangi tarihte; norlevo'yu kullandınız?
30 aralıkta kullndım ve halen regln olmadım yan etklerni yaşadım ama :KK43::KK43::KK43::KK43::KK43:( gebelik testide yaptım kartan negatif verdi ama halen olmadım)

ebru09
26-01-10, 23:01
xkeyderx
30 aralıkta kullndım ve halen regln olmadım yan etklerni yaşadım ama :KK43::KK43::KK43::KK43::KK43:( gebelik testide yaptım kartan negatif verdi ama halen olmadım)
Peki: normalde; hangi tarihler arasında regl oluyordunuz?

ebru09
26-01-10, 23:01
icequen
kızlar merhaba delirmek üzeeyim lütfen bi akıl verin bana tam 3 hafta önce nişanlımla birlikte olduk korunmadan tam ilişki olmadı ama ne olur ne olmaz diye 24 saat dolmadan norlevo kullandım bir hafta dolmadan adet tarihimden 5 gün önce kanamam başladı kahverengi akıntı değil ama adet kanaması neyse tam içim rahatladı derken 3 gündür mide bulantısı ve kusmadan ölmek üzereyim hamile olabilirmiyim çok korkuyorum ve çok pişmanım lütfen bişeyler yazın


Erkek arkadaşınızla sadece seviştiniz. Yani: tam bir birleşme olmadı fakat; siz yine ''belki ben farkında olmadan, meni içime girmiş olabilir ve hamile kalmaktan korkuyorum'' diye tereddüt ediyorsunuz, öyle mi?

Saruboceq
27-01-10, 09:01
Merhaba,
Konu müsadenizle taşınmıştır.Güzel paylaşımlar dilerim.:a.s.:

elvaven
27-01-10, 09:01
hapın yeni üretilenleri ara kanama yapmıyor kızlar.yan etkilerini mi azalttılar naaptılarsa...

icequen
27-01-10, 14:01
evet ebru cum aynen öyle nişanlım boşalma olmadı diyor fakat boşalmadan önce gelen bi sıvı varmış erkekler farkında olmuyormuş ve o sıvıda sperm oluyor muş oyüzden çok endişeliyim

ebru09
27-01-10, 18:01
icequen
evet ebru cum aynen öyle nişanlım boşalma olmadı diyor fakat boşalmadan önce gelen bi sıvı varmış erkekler farkında olmuyormuş ve o sıvıda sperm oluyor muş oyüzden çok endişeliyim
O sıvıdan ötürü: gebe kalma riskiniz % 1'dir. Ayrıca: cinsel ilişkinin hemen ardından: tedbir alıp; norlevo kullanmışsınız.
Bu durumda: hamile kalma riskiniz: yok denecek kadar azdır. Ve ayrıca, norlevo kullandıktan sonra, regl olmuşsunuz.
Ben: baş dönmelerinizin ve mide bulantılarınızın: norlevo nun yan etkileri olabilir ve ya; psikolojik durumdan ötürü olabilir.
Korkmaya gerek yok diye düşünüyorum.
Mide bulantınız, daha sık devam ederse: o zaman bir hekime başvurun.

icequen
29-01-10, 10:01
ebru09
O sıvıdan ötürü: gebe kalma riskiniz % 1'dir. Ayrıca: cinsel ilişkinin hemen ardından: tedbir alıp; norlevo kullanmışsınız.
Bu durumda: hamile kalma riskiniz: yok denecek kadar azdır. Ve ayrıca, norlevo kullandıktan sonra, regl olmuşsunuz.
Ben: baş dönmelerinizin ve mide bulantılarınızın: norlevo nun yan etkileri olabilir ve ya; psikolojik durumdan ötürü olabilir.
Korkmaya gerek yok diye düşünüyorum.
Mide bulantınız, daha sık devam ederse: o zaman bir hekime başvurun.

3 hafta sonra başlayınca bulantı ilaca bağlamadım açıkçası aklıma bile gelmedi evli olmayınca insan ister istemez hamileliğe bağlayıp endişe ediyor dün eczaneden gebelik testi alıp yaptım negatif çıktı hatalı çıkma olasılığı var mı onuda bilmiyorum ama bir nebze içim rahatladı,mide bulantımsa gittikçe kötüye gidiyor bugün doktora gittim sonuçları pazartesi alıcam inş.lah önemli bişey çıkmaz katlanılcak gibi değil çünkü su bile içemiyorum

ebru09
29-01-10, 19:01
icequen
3 hafta sonra başlayınca bulantı ilaca bağlamadım açıkçası aklıma bile gelmedi evli olmayınca insan ister istemez hamileliğe bağlayıp endişe ediyor dün eczaneden gebelik testi alıp yaptım negatif çıktı hatalı çıkma olasılığı var mı onuda bilmiyorum ama bir nebze içim rahatladı,mide bulantımsa gittikçe kötüye gidiyor bugün doktora gittim sonuçları pazartesi alıcam inş.lah önemli bişey çıkmaz katlanılcak gibi değil çünkü su bile içemiyorum

Eğer gerçekten, meni vajinadan içeriye girmemiş ise; Bahsettiğiniz o sıvıdan ötürü, gebe kalabileceğinizi zannetmiyorum.
Büyük ihtimal ile başka bir neden olabilir, diye tahmin ediyorum.
Pazartesi günü belli olacak. Hayırlısı olsun... :kedi:

nefertitimrw
29-01-10, 19:01
Arkadaşlar,

ben daha 21 yaşındayım. sizden acil yardım rica ediyorum :KK43:

ben hayatımda ilk kez norlevo kullandım o yüzden şuan panikteyim. nişanlımla birlikte olmadık tabiki ama samimiyetimiz biraz ileri gitti ve o bacaklarımın yanına boşaldı, ben de nolur nolmaz diye korkudan gidip ertesi gün hapı aldım, arkadaşım önerdi.
ama 20 aralık günü en son regl olmuştum, bu durumu 24 aralık günü yaşadık. ve ben ilacı ayn ı gün içtim. sonra 31 aralık günü 1 günlük bir regl yaşadım. ondan evelki 2 gün kahverengi gibi koyu renkli hafif hafif kanama gibi bir akıntım oldu.
Şimdi bugün 29 ocak ve ben halen regl olmadım.
normal zamanda yaklaşık 10 gün önce olmam gerekiyordu. ama sanki 2 gündür sağ kasığımda bir sızı gibi bişey var, sanki yaklaştım olmaya ama halen regl olmadım. korkmaya başladım. doktora mı gidip sorayım pazartesi günü, başka şeyler olmasın sonra allah korusun kist filan oluşur mu hemen yumurtalıkta?
çok korkmaya başladım. nolur bir fikir verin :KK43:

gokcen_
1-02-10, 07:02
ben norlevo yu 1,5 sene içerisinde 4 ya da 5 kez kullandım. adet düzensizliği yapıyor bende, genelde ilişkiden en geç 12 saat sonra aldım hapı. ikisini de aynı anda içtim. hamile kaldığım olmadı. fakat adetimi geciktirdiği dönemlerde, test yapmak için adet gecikmesinin 10. günün beklemek insana ölüm gibi geliyor. bu bir korunma yöntemi değildir bayanlar dikkat edelim. eğer bebek istemiyorsanız ya da evli değilseniz korunmasız ilişkiye girmeyin, prezervatifin yırtılmış olması, ilişki sırasında prezervatifin kayması veya öyle olduğundan şüphe ettiğiniz ve kendinizi riske atmak istemediğiniz durumlarda kullanın. insan her ne kadar içse bile bidahaki adet gününe kadar içi rahat etmiyor.

gokcen_
1-02-10, 08:02
nefertitimrw
Arkadaşlar,

ben daha 21 yaşındayım. sizden acil yardım rica ediyorum :KK43:

ben hayatımda ilk kez norlevo kullandım o yüzden şuan panikteyim. nişanlımla birlikte olmadık tabiki ama samimiyetimiz biraz ileri gitti ve o bacaklarımın yanına boşaldı, ben de nolur nolmaz diye korkudan gidip ertesi gün hapı aldım, arkadaşım önerdi.
ama 20 aralık günü en son regl olmuştum, bu durumu 24 aralık günü yaşadık. ve ben ilacı ayn ı gün içtim. sonra 31 aralık günü 1 günlük bir regl yaşadım. ondan evelki 2 gün kahverengi gibi koyu renkli hafif hafif kanama gibi bir akıntım oldu.
Şimdi bugün 29 ocak ve ben halen regl olmadım.
normal zamanda yaklaşık 10 gün önce olmam gerekiyordu. ama sanki 2 gündür sağ kasığımda bir sızı gibi bişey var, sanki yaklaştım olmaya ama halen regl olmadım. korkmaya başladım. doktora mı gidip sorayım pazartesi günü, başka şeyler olmasın sonra allah korusun kist filan oluşur mu hemen yumurtalıkta?
çok korkmaya başladım. nolur bir fikir verin :KK43:
canım bu kadar korkacağın hiçbişey yok ortada, içine boşalmamış bile, spermler vajinadan içeri o şekilde giremez endişelenme zaten norlevoda almışsın.ilaç adet düzensizliği, ufak kanamalar, lekeler yapabilir bende de yapıyor. korkmana doktora gitmene falan gerek yok. eğer çok endişeleniyosan bi hamilelik testi al hatta 2 tane al iki gün üst üste yap için rahatlasın. o hamilelik testleri yalnızca hamilelerde salgılanan bir hormon baz alınarak yapılıyor eğer pozitif çıkarsa hiç çıkarın yok hamilesin ama negatif çıkarsada için artık rahat olsun. zaten pozitif çıkmaz yerimseniben

rainny35
3-02-10, 13:02
norlevo mide bulantısı ve adet düzensizliği yapıyor bu gerçek..ama ilişkiden hemen sonra ki zaten boşalma içine olmamış..korkman için hiç bi sebep yok rahat olabilirsin ..o şekilde olması da imkansızz zemuszemus

yozzzi
3-02-10, 19:02
ACıLLLL....arkadaşlar ltf ama ltf acil yardım edin...19 aralık 2009 tarihinde erkek arkadaşımla korunmasız olarak ters ilişki yaşadık,erkek arkadaşım içime boşalmadı ama zevk suyundada canlı spermlerin oabildiğini ve canlı hücreler olduğu için sıçrama yoluyla hamile kalınabileceğini duyduğum için çk ama çk tedirgin oldum.Netten n yapabileceğimi araştırdım ve norlevo isimli hapı öğrendim.işe yarayabileceğini düşünüp 22 aralık 2009 tarihinde yaklaşık 68. saatte norlevoyu kullandım. eczacıya sordum ve mide bulantısını önlemek için bulantı önleyici bir hap aldıktan yarım sa snr norlevoyu kullandım. mide bulantısı ve bunun dışındaki hiçbir yan etkisini yaşamadım (kanama vs).yani arkadaşların dediği gibi 1 hft içinde olan damla halinde,kahverengi renkte düzensiz kanamam da olmadı.1 ocak da olmam gereken adetim de yalnızca 2 gün gecikmeyle 3 ocak gününde oldu ve sadece 1 gün kısa sürdü.normal miktar ve renkteydi.bu brz içimi rahatlatmıştı ki bu ay 30 ocakta olmam gereken adetim henüz başlamadı ve bn ÇOK KORKMAYA BAŞLADIM....böyle bi durumda hamilelik riski var mıdır arkadaşlar LTF YARDIM EDıN LTF...yoksa bu ilacın yan etkisi mi...prospektüste ilk ilaçsız periyotta adet görülmezse gebelik ekarte edilmelidir diyor..Dr.a gitmeye çk korkuyorum..eczaneden alınan testler güvenilir mi?onlardan yapsam kesin sonuç verir mi? ama bn bir kere adet oldum bu gecikme n şimdi anlamadım ya kafayı yiycem düşüne düşüne..çk pişmanım şimdi allah bni affetsin,hamile falan kalmak istemiorum ltf biri yardım etsin.n yapabilrim?Allah hepimizin yardımcısı olsun......ACıLLLLLLL CVP LTF.......ÇK AMA ÇK ACıLLLLLLLLLLLL............

tugce32
3-02-10, 19:02
bence hamile değilsindir norlevo ilacının yan etkisidir ama eczaneden bir gebelik testi yaparsan hemen çıkar çünkü üzerinden çok zaman geçmiş.

acelya48
4-02-10, 12:02
arkadaslar bir sorum olucak
ben norlevoyu 30 aralıkta kullandım 4 ocakta adet oldum ama bu ay adet görmedım hala yani 1 ay gecti bugun tam olarak acaba hamile kalmıs olmam mumkun mü korkuyorum acaba yersiz mi??

rainny35
5-02-10, 13:02
norlevo nun etkisi 72 saat içinde kullanılırsa geçerli olur diye biliyorum..doktora gitmeye gerek yok eczaneden bi test alman kafi güvenebiirsin onlara :)

rainny35
5-02-10, 13:02
norlevo nun etkisi 72 saat içinde kullanılırsa geçerli olur diye biliyorum ayrıca evet norlevo çok fazla bulantı yapıyor..doktora gitmeye gerek yok eczaneden bi test alman kafi güvenebiirsin onlara :)

kotu
5-02-10, 19:02
herkese iyi geceler.benım bir sorum olacak.dun erkek arkdasımla cınsel ılıskıye gırdık.ilk bosalma agız yoluyla oldu ama 5-6dk sonra korunmadan ılıskıye gırdık erkek arkdasım 6-7kez gıtgel yaptı ve hemen cıkardı bosalmasına daha cok olmasına karsın aksılık olmaması ıcın cıkarmıs.neyse ben aksam eve gıttıgımde adet oldum cok kanamam oldu.sorum su acaba ıcıme dol sızmıs olabılır mı ve sızdıysa bıle adet oldugum kanamam oldugu ıcın hamıle kalma rıskı varmı(kız deılım).norlewo kullancam sızce gerek varmı.tesekkur ederım ve acılen cvp beklıyorum.

tugce32
5-02-10, 23:02
kotu
herkese iyi geceler.benım bir sorum olacak.dun erkek arkdasımla cınsel ılıskıye gırdık.ilk bosalma agız yoluyla oldu ama 5-6dk sonra korunmadan ılıskıye gırdık erkek arkdasım 6-7kez gıtgel yaptı ve hemen cıkardı bosalmasına daha cok olmasına karsın aksılık olmaması ıcın cıkarmıs.neyse ben aksam eve gıttıgımde adet oldum cok kanamam oldu.sorum su acaba ıcıme dol sızmıs olabılır mı ve sızdıysa bıle adet oldugum kanamam oldugu ıcın hamıle kalma rıskı varmı(kız deılım).norlewo kullancam sızce gerek varmı.tesekkur ederım ve acılen cvp beklıyorum.
ya bu kadar da cahil olunurmu ya... dalga geçiyorsunuz galiba burda..

kotu
6-02-10, 07:02
gercekten dalga gecmıyorum yasım kucuk oldugundan fazla bısey bılmıyorum.nlr bana acıklama yapar mısınız..

kotu
6-02-10, 17:02
tugce hanım gercekten dalga gecmıyorum yasım 17 fazla bılgım yok yardım edın:KK43:

tugce32
6-02-10, 17:02
hayır hamile kalmazsın adet görmüşsün zaten

kotu
6-02-10, 17:02
ama hemen aksamına oldu.bu kanamanın nedenı baska bısey olamaz mı gercı adet gıbı ama erkek arkdasım alıstrmadan gırdı.

tugce32
6-02-10, 17:02
sen adet zamanını bilmiyorsun ve de adet durumunun nasıl olduğunu kaç gün sürdüğünü falan? hala kanaman devam ediyormu adet dönemindeki gibi?

kotu
6-02-10, 17:02
evet kanamam devam edıyor.adet zamanımı bılıyorum bu aralar beklıyordum.ama adet olmamasından korkuyorum.

tugce32
6-02-10, 17:02
tamam o zaman endişelenecek bir şey yok takma kafana. zaten bugünlerde adet olmayı bekliyorsan yumurtlama dönemin geçmiştir hamile kalmazsın

kotu
6-02-10, 17:02
evet devam edıyo adet donemımdekı gıbı 3.gunune gırcem bu gece.adet zamanımı bılıoyrum beklıyordum zaten ama baska bısey olmasından korkuyorum

kotu
6-02-10, 17:02
çok tesekkur ederım tugce ablacım.bu bana ders oldu bıdaha korunmasız yapmıcam.ii aksamlar

tugce32
6-02-10, 17:02
iyi akşamlar

derin28
8-02-10, 11:02
canım ilişkinden 6 gün sonra gelen kanaman adet değil..hapın yaptığı yan etki bence..çok duydum çünkü haptan sonra 3-5 gün içinde kanaması gelenleri..normal adet tarihine yakın zamanda adet oluorsun sadece 1-2 gün oynar die düşünüorum..arkadaşlarım var kullanan onlardan biliorum..

derin28
8-02-10, 12:02
arkadaşlar bende yakın bi arkadaşım adına yazıorum..yardımcı olursanız sevinirz..
arkadaşımın son adet tarihi 29/01/10 adetinin 8.günü ilişkiye girior adet siklusu:27
24 saat içinde norlevo kullanmış..bu arada adetinden 6.günü temizlenmiş hemen yumurtlama olayı olabilirmi?

tugce32
8-02-10, 17:02
yumurtlama hemen olmaz 12-13 gün sonra olur hamile kalma riski çok düşük ama zaten ilaçta kullanmış. hamile kalacağını sanmam

derin28
8-02-10, 17:02
[ı]kadın doĞum dr na gıttı bugÜn..yumurtalarına baktırdı :)) ıÇı rahat etmemıŞ garıbımın..
Dr henÜz hazır deĞıl yumurtaların demıŞ..rahatladı ŞÜkÜr..
[/ı]

andilyans
8-02-10, 18:02
28 ocakta adet sonra erdi . 30 ocakta ilişki yaşadık . ve aynı aksam iki norlevoyu aynı anda içtim . 31 ocaktan beri kokulu akıntı , ve ılışkıden 8 gun sonra yani dün kanama basladı yogun sekılde bugun kan testi yaptırdım sonuc negatif cıktı . bu kadar erken sürede hamile kalsam dahi kan testinde belli olurmu 8 gun gecti ilişkiden sonuc negatif . bide bu kanama basladı ve devam ediyo hamile kalmam olasımı ? cevap verirseniz sevinirim

yozzzi
8-02-10, 23:02
arkadaşlar adetliyken (4.günü) korunmasız olarak ters (anal) ilişkiye girince hamile kalma riski varmıdır? içeri boşalma falan da olmadı ve de hemen temizlendim.çk korkuyorum hamilelik riski varmıdır ltf biri cvp atsın...acillll

derin28
9-02-10, 08:02
ters ilişkide gebelik olmaz die biliorum ben

tugce32
9-02-10, 11:02
andilyans
28 ocakta adet sonra erdi . 30 ocakta ilişki yaşadık . ve aynı aksam iki norlevoyu aynı anda içtim . 31 ocaktan beri kokulu akıntı , ve ılışkıden 8 gun sonra yani dün kanama basladı yogun sekılde bugun kan testi yaptırdım sonuc negatif cıktı . bu kadar erken sürede hamile kalsam dahi kan testinde belli olurmu 8 gun gecti ilişkiden sonuc negatif . bide bu kanama basladı ve devam ediyo hamile kalmam olasımı ? cevap verirseniz sevinirim
bence norlevoyu boşuna içmişsiniz adet bitiminden sadece 2 gün geçmiş.o kadar kısa sürede hamile kalmanız çok zor tabi adetleriniz düzensizse kalabilirsiniz. bu ilaç hormonları çok bozuyor o yüzden kullanmayın fazla.şu an hamile olduğunuzuda düşünmüyorum. kan testide o kadar çabuk sonuç vermez onuda boşuna yaptırmışsınız. herşeyi panik halinde yapmışsınız gibi görünüyor fazla düşünmeden.

tugce32
9-02-10, 11:02
sevalmr
bırısı cvp verebılır mı lutfennn
adet düzenin bozulmuş olabilir bence 3-4 ay takip et bakalım bu aradada korumadan ilişki yaşama. bir 15 gün sonra falan hamilelik testi yaptır bence

ebru09
9-02-10, 17:02
yozzzi
arkadaşlar adetliyken (4.günü) korunmasız olarak ters (anal) ilişkiye girince hamile kalma riski varmıdır? içeri boşalma falan da olmadı ve de hemen temizlendim.çk korkuyorum hamilelik riski varmıdır ltf biri cvp atsın...acillll
Canım ya... Sen bu mesajı ciddi anlamda mı yazdın?
Çünkü günümüzde; bir çok kişi: anal ilişkide; asla gebe kalınamayacağını bilir.
Ters ilişkide; gebelik riski yoktur, kesinliklezemuszemus.

kotu
9-02-10, 22:02
iyi aksamlar.bir sorum olcak.erkek arkdasımla ılıskıye gırdık ıcıme bosalmadı ama yınede sızmıstr dıye tedırgın olduk.hemen aksamına adet oldum ama adet oldugumdan emın deılım.gunumu takıp etmedım.ama kanamam 5 gun surdu buyuk ıhtımal adettım.dedıgım gıbı tedırgın olduk ve 46.saatte norlewo kullandım 2gun ıcındekı yan etkılerınden hıcbırı olmadı 12 saat arayla ıctım.10 gun oldu kanamada olmadı.sızce neden hamıle olmus olabılırmıyım kanama olmaması normal mı.lutfen yarım edın:KK43:

cocukruhlu
10-02-10, 23:02
arkadaşlar merhaba size uzun bir sorum olacak.ocak 31 de ve şubat 1 de eşimle bu 2 gün boyunca 3 kez ilişkiye girdik ve her seferinde içe boşalma oldu.erkesi gün hapını 8 saat sonra aldım. ama sonra bir hesaplama yaptım ve bir baktımki 31 ve 1 tam yumurtlama dönemim.şubat 1 de aldım ilacı ve hala herhangi bi kanamam olmadı..çok merak ediyorum acaba ilaç işe yaramadımı.ağzımın tadı yok,göğüs uçlarım acıyor,asıklarım ağrıyor,ve belli belirsiz bir mide bulantısı mevcut.haa bide çok gazım var. anlamadım gitti ilaçtanmı neden. lüttfenn yardım. çocuk için erken diye düşünüyoruz. ama olursada hayırlısı dicez tabiki.bu arada reglime 4 gün kaldı

dove
11-02-10, 23:02
cocukruhlu
arkadaşlar merhaba size uzun bir sorum olacak.ocak 31 de ve şubat 1 de eşimle bu 2 gün boyunca 3 kez ilişkiye girdik ve her seferinde içe boşalma oldu.erkesi gün hapını 8 saat sonra aldım. ama sonra bir hesaplama yaptım ve bir baktımki 31 ve 1 tam yumurtlama dönemim.şubat 1 de aldım ilacı ve hala herhangi bi kanamam olmadı..çok merak ediyorum acaba ilaç işe yaramadımı.ağzımın tadı yok,göğüs uçlarım acıyor,asıklarım ağrıyor,ve belli belirsiz bir mide bulantısı mevcut.haa bide çok gazım var. anlamadım gitti ilaçtanmı neden. lüttfenn yardım. çocuk için erken diye düşünüyoruz. ama olursada hayırlısı dicez tabiki.bu arada reglime 4 gün kaldı
kanama olucak diye bişey yokkkk...
o sadece yan etki olarak olabilir.