Dr. Reha Yavuzer hakkında bilgi


EU3
28-02-09, 21:02
melikee06
evet surpasscım pazarlık yapma şansın pek olmuyor ama benimki ameliyat sonrasında dğl öncesinde belliydi yani ebrununda dediği gibi hoca farkı,malzemeler,yatış ücreti falan aşağı yukarı belli bi fiyat çıkıyor sana,ayrıca ebru sen gazi üniversitesi öğrencisi misin???çok şaşırdım ya bende gazide öğrenciyim profiline bakılırsa sen hukuk fakültesindesin sanırım:))yanılıyor muyum??
cnm ben master ögrencisiyim, fakülteyi izmirde bitirdim :) özellikle de reha beye sordum bi faydası olur mu die ama yok olmaz dedi :KK70: zaten hoca da beni daha kücük sandı heralde sasırdı master fln diince :p yasım 22 diince daha kücük görünüosun dedi :KK70: bende tabii doktor bey siz kendinize bakın 20 yasında gibisiniz diyemedim :p ehueh

melikee06
28-02-09, 21:02
hakkatten yaa:) ama eminim sen söylemesende o lafı aşağı yukarı herkesten duyuyordur,kim inanır Reha hocanın 40 yaşında olduğuna yaa:) bende gazideyim bu arada son senem,iibf deyim.

EU3
28-02-09, 22:02
melikee06
hakkatten yaa:) ama eminim sen söylemesende o lafı aşağı yukarı herkesten duyuyordur,kim inanır Reha hocanın 40 yaşında olduğuna yaa:) bende gazideyim bu arada son senem,iibf deyim.
evet yaa gencecik gözüküyor, sanki yasıtmısız gibi :) bu arada senin de okulun hayırlısıyla biter insallah... burnun nasıl, iyilesme süreci nasıl gidiyor? bu arada ben ameliyat günü regl olmaktan cok korkuyorum yaa acaba böle bisi olursa sorun olur mu ki bir bilgin var mı?

melikee06
28-02-09, 22:02
bu konuda hiçbir fikrim yok Allahtan benimkisi rastgelmedi ama mantıken düşünüyorum bir sorun olmaz herhalde,inşallah yani:)burnumda ii ya şişlikler iniyor yavaş yavaş ama burnumun ucu top gibi çok komik ona sinir oluyorum öğrendiğim kadarıylada geç geçiyor:KK43: birde ameliyattan önceki eğikliğin olduğu yerde hafif bir sertlik var sanırım orayla uğraştığı için orası daha fazla şişti,ilk günler çok şişti şimdi bayağı indi ama hala bi sertlik var daha inecek mi acaba merak ediyorum bu hafta gitcem kontrole bi sorayım bakayım...

EU3
28-02-09, 22:02
melikee06
bu konuda hiçbir fikrim yok Allahtan benimkisi rastgelmedi ama mantıken düşünüyorum bir sorun olmaz herhalde,inşallah yani:)burnumda ii ya şişlikler iniyor yavaş yavaş ama burnumun ucu top gibi çok komik ona sinir oluyorum öğrendiğim kadarıylada geç geçiyor:KK43: birde ameliyattan önceki eğikliğin olduğu yerde hafif bir sertlik var sanırım orayla uğraştığı için orası daha fazla şişti,ilk günler çok şişti şimdi bayağı indi ama hala bi sertlik var daha inecek mi acaba merak ediyorum bu hafta gitcem kontrole bi sorayım bakayım...
orayla fazla ugrastıgı icin oranın iyilesmesi daha gec oluyor olabilir ama sen yine de bir sor bakalım ben de merak ettim dogrusu, insallah bir an önce gecer cnm...

melikee06
28-02-09, 23:02
inş canm ya merak etme kontrolden sonra haber veririm sana.

fantastic
1-03-09, 07:03
ebru_ebru
cnm reha beyin muayenehanesi yok, sadece gazi hastanesinde görev yapıyor, o nedenle onunla görüsmek icin gazi hastanesini arayıp özel randevu alacaksın, gazi hastanesinin telefonu internet sitesinde var, randevu telefonunu ordan alabilirsin. onun dısında reha bey cok yogun, randevu alman zor olabilir, o nedenle hemen arasan iyi edersin, bu arada muayene ücretli ve 145 TL, haberin olsun cnm :)
Çok tşkkürler ebrucum...:KK66: Ben biran önce randevu için arayım ozmn :) Aslında hala esttetik hakkında kararsızm ve biraz da korkuyorum ama inş. Reha Bey le görüştkten snra tam karar verebilirim :uhm:

EU3
1-03-09, 11:03
melikee06
inş canm ya merak etme kontrolden sonra haber veririm sana.
tmm cnm cok sevinirim, merakla bekliyorum bende :)

EU3
1-03-09, 12:03
fantastic
Çok tşkkürler ebrucum...:KK66: Ben biran önce randevu için arayım ozmn :) Aslında hala esttetik hakkında kararsızm ve biraz da korkuyorum ama inş. Reha Bey le görüştkten snra tam karar verebilirim :uhm:
cnm reha beyin sana son derece güven verecegine eminim, ama aklındaki tüm soruları sorabilmek istiyorsan yaz mutlaka bir yere cünkü unutuyorsun ve sonra ahh niye sormadım ben bunu diyorsun, o nedenle mutlaka yaz ve cekinmeden bak yazdıklarına, cünkü ben yazmıstım ama cekindim bakmaya :) sonra da bir cok seyi sormayı unuttum, daha sonra ameliyat tarihi alırken sordum... bu arada hoca tasarım yapmıyor o nedenle sasırma, cünkü insan bir beklentiyle gidince sasırıyor olmayınca... ama mutlaka reha beyle de görüs, baska doktorlarla da görüsebilirsin tabii ama reha beyi atlama derim ben, cünkü bu iste güven cok önemli ve elektrik, reha hocadan o elektrigi alacagına inanıyorum...

EU3
2-03-09, 17:03
fantastic, cnm randevu alabildin mi reha beyden?

melikee06
4-03-09, 16:03
gittim bugün Reha beyin yanına kontrole,nasıl görünüyorum dedimm:) gayet güzelsin çok doğal olmuş yaaa elime sağlık dedii:)iki ay sonra tekrar kontrolüm var şişlikler için sabretmelisin yavaş yavaş geçicek dedi öle işte herşey yolunda yani çok şükür...

EU3
5-03-09, 08:03
melikee06
gittim bugün Reha beyin yanına kontrole,nasıl görünüyorum dedimm:) gayet güzelsin çok doğal olmuş yaaa elime sağlık dedii:)iki ay sonra tekrar kontrolüm var şişlikler için sabretmelisin yavaş yavaş geçicek dedi öle işte herşey yolunda yani çok şükür...
ayy melikecim cok sevindim gercekten, iki ay sonra her sey cook daha iyi olur insallahh...darısı basıma :)

melikee06
5-03-09, 19:03
inş canım benim ya inşş bekliyorum öle bakalım,evet darısı senin başına hayırlısıyla:)))

duyguerkinaci
5-03-09, 19:03
senin adına sevindim mel,ke nasıl şu an burnun ne dedi reha hocam? reha hocam yapar da mükemmel olmaz mı maşallah nazar değmesin doktorumuza tatlı doktorcum

roselie
5-03-09, 19:03
Ben 3 sene önce ameliyat oldum Reha Bey'e maalesef memnun değilim, 2. bir ameliyatı düşünüyorum hatta..

melikee06
5-03-09, 20:03
Duygucum Reha bey gayet doğal olmuş hiç bir sorun yok dedi şişliklerde zamanla geçicek beklemelisin dedi o kadar rutin kontroldü yani iki ay sonra tekrar gitcem.

EU3
5-03-09, 20:03
roselie
Ben 3 sene önce ameliyat oldum Reha Bey'e maalesef memnun değilim, 2. bir ameliyatı düşünüyorum hatta..
neden memnun degilsin? ne oldu, biraz anlatır mısın?

melikee06
5-03-09, 20:03
roselie
Ben 3 sene önce ameliyat oldum Reha Bey'e maalesef memnun değilim, 2. bir ameliyatı düşünüyorum hatta..
biraz daha ayrıntılı paylaşır mısın bizimle?Yani tam olarak sorun neydi ameliyat öncesi ve sonrası olarak?

EU3
5-03-09, 20:03
bencede sadece memnun degilim ikinciyi düsünüyorum demek dogru degil, burada insanlar bilgi edinmeye calısıyor, o nedenle daha ayrıntılı memnuniyetsizliginden bahsedersen seviniriz...

duyguerkinaci
6-03-09, 04:03
süper melikecim senin adına sevindim

essmerr
6-03-09, 08:03
roselie
Ben 3 sene önce ameliyat oldum Reha Bey'e maalesef memnun değilim, 2. bir ameliyatı düşünüyorum hatta..
Nooldu biraz açabilir misin konuyu yani nasıldın nası oldun ve ne olmayı bekliodun mesela

surpass
6-03-09, 10:03
arkadaşlar ben kadınlar kulübünü bayadır takip ediyorum üye olmadan çok öncesine dayanıyo bu durum tiili adında bir üyede reha beye ameliyat olan bi kaç kişiyi ve ameliyat sonrası resimleri gördüğünü ve bunların kendisini tatmin etmediğini yazmıştı gerçi olan herkes gayet memnunmuş bunuda belirtmişt...i yine burda bir üye reha beye ameliyat olmuştu burnunda çökmeler olduğunu yazmıştı hatta resim falanda koymuştu..bunun dışında reha bey KK dışındaki sitelerde bile tavsiye edilen bir doktor ben önce bu yorumlar yüzünden soğudum ama her doktorun başarısız ameliyatı olabilir bu genel bir başarısızlık göstermez diye düşündüm ama ameliyat ettiği hastaların resimlerini iyice inceliycem beni tatmin etmesi önemli.. melikenin burnu gerçekten çokk doğal bi arkadaşın daha resmini görmüştüm escape06 onunda öyleydi...burda bir çok doktorun ameliyat sonrası resimlerini gördüm tunç şafak ve barış çakırın yaptığı burunlar en iyileriydi diyebilirim.... tabi bu genel olarak yaptıkları ameliyatlarla ilgili ile ilgili kesin bir fikir vermez

EU3
6-03-09, 15:03
ya reha bey bana son on yıldır cok yogun bir sekilde ameliyat yaptıgını söylemisti, on yıldır binlerce insanın burnunu yapmıstır, hepsinin mükemmel olması düsünülemez, özellikle de burun, kemik, deri, cilt yapısı gibi seylerin de ameliyatı son derece etkiledigini düsünürsek, herkesin sonucunun aynı olmasını beklemek pek akıl isi olmaz. ama bir de genel bir kanı vardır doktorla ilgili, yani tüm ameliyatları kötüyse bir sorun vardır, ama olan cogu insan memnunsa demek ki bu doktorun iyi olduguna bir karine olusturur. en ünlü, en iyi dedigimiz doktorların bile basarısız ameliyatları ya da memnun olmayan hastaları olabilir. hem bir de eger bir doktordan hastalar memnunsa, bu doktorun hastaların istekleri dogrultusunda ameliyat gerceklestirdigini, sırf kendi begenisi dogrultusunda is yapmadıgını da gösterir, diye düsünüyorum nacizane...

EU2
6-03-09, 20:03
ebru_ebru
ya reha bey bana son on yıldır cok yogun bir sekilde ameliyat yaptıgını söylemisti, on yıldır binlerce insanın burnunu yapmıstır, hepsinin mükemmel olması düsünülemez, özellikle de burun, kemik, deri, cilt yapısı gibi seylerin de ameliyatı son derece etkiledigini düsünürsek, herkesin sonucunun aynı olmasını beklemek pek akıl isi olmaz. ama bir de genel bir kanı vardır doktorla ilgili, yani tüm ameliyatları kötüyse bir sorun vardır, ama olan cogu insan memnunsa demek ki bu doktorun iyi olduguna bir karine olusturur. en ünlü, en iyi dedigimiz doktorların bile basarısız ameliyatları ya da memnun olmayan hastaları olabilir. hem bir de eger bir doktordan hastalar memnunsa, bu doktorun hastaların istekleri dogrultusunda ameliyat gerceklestirdigini, sırf kendi begenisi dogrultusunda is yapmadıgını da gösterir, diye düsünüyorum nacizane...
ebru sen reha beye ameliyat oldunmu.olmadısan görğüşüp tarih aldınmı merak ettim.ilk ameliyatın olucak galiba

EU3
6-03-09, 21:03
zuzuuu0906
ebru sen reha beye ameliyat oldunmu.olmadısan görğüşüp tarih aldınmı merak ettim.ilk ameliyatın olucak galiba

cnm ben reha beye ameliyat olmadım, 13 mayısa gün aldım, insallah olacagız bakalım hayırlısıyla...evet bu benim ilk ameliyatım olacak ve insallah da son olur, yani kötü bir sonucla karsılasmak istemiorum, tabii kimse istemez ve kimse o niyetle ameliyat olmaz, ama korkuyorum iste :)