Tupperware


tirtilkurabiye
23-12-09, 20:12
Slm kızlar bende bır cok ÜrÜnÜn aldım severekde kullnıyorumm prenses tacı harıkaa Özellıkle Şımdıde spor mataralarını aldım oĞluma ve kendıme

sanesni
23-12-09, 22:12
Eğer kendinize baya bir ürün almayı düşünüyorsanız üyelik mantıklı. Bende 4 senedir bu ürünleri kullanıyorum ve mutfağın yarısını düzdükten sonra aklım başıma geldi ve üye oldum. Arkadaşında bahsettiği gibi üyelik için kit çantası dediğimiz bir çanta var onun içinde yeni başlayanlar için ürünler var isterseniz tanıtım için kullanın, isterseniz kendiniz kullanın, isterseniz satın. Bu yeni üyelere tanınmış bir avantaj ve o kit çantasının parasını 1 ay sonra ödeme hakkı veriliyor. tabi kit cantasını o fiyata kazanabilmek için 1 ay içerisinde en az 200 tl lik sipariş vermeniz gerekiyor tabi bu sadece tamamlamanız gereken miktar arkadasında bahsettiği gibi ortalama 160 tl oluyor sizin ödeyeceğiniz para. Ve 1 kereye mahsus bu işlemi yaptığınızda üyeliğiniz onaylanıyor daha sonrada 12 hafta süreniz var 12 hafta sonunda hiç siparş veremediyseniz üyeliğiniz düşüyor tabi her sipariş en az 200 tl olmalı.Tabi ürünlerin katolog fiyatları epey yüksek yalnız haftalık indirimleri oluyor %30 %20 %40.... değişiyor ürünlerin fiyatları ve her hafta indirimdeki ürünler değişiyor geneldede biz bunları tercih ediyoruz ve bu ürünlerden sipariş veriyoruz.

profitorol
25-12-09, 18:12
gusto61
merhaba üyelik kısmını biraz daha ayrıntılı anlatabilir misiniz.. satmak için mi üye olunuyor.. o bahsettiğiniz çantaları nasıl görebiliriz.. internette katalogları var mı? ben de bir kaç parça çeyizime aldım ama daha almak istediklerim var..
.............................................
Bu mesaj mail adresi verildiği için editlenmiştir.
Satış,reklam vb.yasaktır

BuTTeRfLy86
23-01-10, 21:01

Kızlar çok özür dilerim ama fikrimi belirtmeden geçemedim .

1 tane tasa 50 -60 - 70 verilirmi yaa vallahi israf kazanılan paralara yazık .

ben tupperver olmayan bi çok üründede yeşilliklerimi 3 4 gün saklaya biliyorum.kek kalıpları deseniz aynıları pisayasada 3/1 fiyatına .
sanmayınki ben hiç almadım .elimde 10 dan fazla tupperwer ürünü var bi ara dadanmıştım ama baktımki diğer kaplarlada işimi görebiliyorum neden yaa neden paramı boşa vereyimki o gün bugündür daha almıyorum .
sadece paylaşmak istedim . keyifli paylaşımlar ...

medura
23-01-10, 21:01
Bence de çok pahalı. Ama bazı şeyleri çok faydalı. Mesela su serisine cips koyup uzun süre yemeye fırsat bulamamıştık. 1 ay sonra baktık ki, çıtır çıtır duruyor. Aslında özellikle su serisi gibi çıtır taze saklayan kaplar varsa tavsiye edebileceğiniz, ikea'da vs.'de satılan, alırız yani...

oykumruyam
25-01-10, 12:01
tupperware gerçekten kaliteli ve benzerlerinden sağlıklı ve güzel
verdiğimiz parayı hakettiğini düşünüyorum ben

carefully
25-01-10, 15:01
3 kuruşluk cipsi 50 liralık kapta saklamak bana mantıklı gelmiyor.taze taze alır taze taze tüketirim. bu tarz ürünleri israf olarak görüyorum.

medura
25-01-10, 18:01
Ben de cips saklamak için almamıştım, onlar bana indirimli gelmişti. O kadar bekleteceğimi de planlamamıştım zaten. Şu an onu bisküvi için kullanıyorum, çünkü bizde hep açılmış bir bisküvi paketi olur. Ben de zaten bu tip saklama koşulları iyi olan başka bir marka varsa onu öğrenmek ve 1-2 tane daha almak istiyorum, kendime anneme vs...

BuTTeRfLy86
25-01-10, 23:01
[​IMG]

medura haklsın canm .bende ikeadan aldığım yukardaki
kaplar var hem fiyatı çok uygun hemde her boyu var . .
çokta kullanışlı.ben kendime aldıktan sonra annem ,ablam teyzem hepsi sipariş verdiler cnm sanada tavsiye ederim .


[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

bunlarda uzun valedi saklamak için çok uygun ben sadece bende olanları koydum .hepsindede çok memnunum .
ayrıca bisküvi ,cips gibi ürünleri çok büyük bi kaba koyarsanız içinde havada çok fazla kaldığı için daha çabuk bayatlıyor.kendi hacmi kadar kapaklı ve hava almayan herhangi bi şeyde rahatlıkla saklıyabilirsiniz .denenmiştir :)

BuTTeRfLy86
26-01-10, 00:01
Sağlıktan bahsedip durmuşsunuz .bu ülkede kaç milyon kişinin tupperverden haberi yok biliyormusunz.Demekki herkes çok sağlıksız koşullarda yaşıyorlar Şu ana kadar saklama kabından sağlığı bozulan tek bişi kişi varmı acaba..Tabi bende gidip çin malı ucuz kapları kullanın demiyorum ama bu kadar abartıyada gerek yok die düşünüyorum .
konu kaplara gelene kadar içinde sakladığımız ürünler bile hep hormon tarlası :)Bu para tuzaklarına kanmayın arkadaşlar yaa . Ben kendimde aldığımı söylemiştim ama şimdiden sonra bu sağlık hikayelerine vericek fazla param yok .

ilk mesajımdan beri söylüyorum bunlar yanlızca benim fikrim . Herkesede saygım sonsuz.

medura
26-01-10, 06:01
Butterfly, teşekkür ederim tavsiyen için. Gittiğimde alacağım inşallah.

kbrszgn, ben de tupper ürün danışmanıyım. Evet hammaddesinin iyi bir plastikten üretildiğini biliyorum. Öncelikle plastik hiçbir zaman cam, çelik, toprak vb. doğal malzemeler kadar sağlıklı değildir. Tupper diğer plastiklere göre daha sağlıklı diyebiliriz. Ve bu diğerlerinin tamamına çamur atmayı da gerektirmez bence. Diğer plastik ürünlerin de bir kısmı kaliteli.

Ayrıca tupper'ın fiyat şişkinliğinin içinde danışman komisyonları, danışmandan hiyerarşik olarak yükselirken çarptığı tüm satıcıların komisyonları, dağıtılan hediyeler, danışmanlara yüksek satışlarda hediye edilen tatiller vs.lerin de payı büyük tabi.

Ben olabildiğince plastik kullanmamak taraftarıyım ama mecbur kaldığımız 1-2 noktada bari olacaksa verimli olan birşey kullanmak istiyorum. Çünkü maalesef plastik zaten hayatımızın her yerinde. Yoğurt alıyoruz plastikte, su alıyoruz plastikte vs...

medura
26-01-10, 06:01
Amerika'da yaşayan ve bu konuda araştırma yapmış bir mühendis arkadaşımla -üye olduğum başka bir forumda- bu konuyu yazışırken, şöyle yazmıştı, aklınızın bir köşesinde bulunsun:

"...acikcasi ille de plastikte yiyecek saklayacaksan icinde BPA olmayan kaplardan al. Turkiye'de bu isin standardi var mi bilmiyorum ama ikea'nin urunleri genelde yurt disinda uretiliyor. kabin arkasinda ya da siseyse dibinde ucgen icinde bir numara yazar. en guvenlisi 5. en kotusu 3, 6 ve 7. bunlarda kesinlikle yiyecek saklanmamasi gerekiyor. 1'ler bildigimiz hazir su siseleri ya da pet sise. 1,2,4,5 yiyecek satilan ya da yiyecek konuabilecegi dusunulen plastikler. iclerinde BPA yok ama baska maddeler var tabii. Bu vakte kadar ancak plastigin icine sicak bi sey konursa icindekilerin yiyecege bulasacagi dusunuluyordu ama kanser ve hazir su siseleriyle ilgili bir arastirma okudum. Meme kanseri riskini inanilmaz yukseltiyormus. Zaten 5 disindaki diger plastiklerde BPA olmasa bile isiya dayanikli degiller. BPA icin suraya bakabilirsin: en.wikipedia.org/wiki/Bisphenol_A

BPA vucuttaki hormonlari taklit ediyor. Hormonlar yeterince salgilandiginda iyi ama vucut ayni hormonu cok urettigini dusundugunden hormon bozukluklari ortaya cikiyor. Bu yuzden cocuklarda erken olgunlasma (testesteron ve ostrojen), kadinlarda meme kanseri (ostrojen) gibi hastaliklari plastiklere de bagliyorlar. Tupperware'den memnun kalan arkadaslar da alinmasin ama ben bi akademisyen olarak o saglik belgelerinin pek bi sey ifade etmedigini soyleyebilirim. Diyelim ki tupparware'in kullandigi plastigi kanser adina test ettiniz. Eger sonuc size kesin kanser yapar demiyorsa kanser yapmaz diyebiliyorsunuz belgede. Daha dogrusu kanser yapacagi sonucuna varamadik demeyi reklam amacli kanser yapmaza ceviriyorlar. Bunu ilaclar icin, yiyecek icecek icin, daha bir suru sey icin kullaniyorlar. Mesela eski marlboro reklamlarini hic gordunuz mu bilmiyorum ama sigara nefesinizi acar size saglik verir diye reklam yapmis adamlar zamaninda. neden? cunku sigaranin herhangi bir hastaliga yol actigi ispatlanamamis o zamanlar. e sirketler de bu sonucu sigara sagligi bozmaz hatta duzeltir diye yansitmislar tuketiciye.

Simdi diyemem tabii tupperware kotudur ya da iyidir diye ama sonucta plastik. Ama kimi urunlerini kesinlikle kullanmayin diyebilirim. Mesela Heat 'N Serve/Rock 'N Serve seti 7. 7nin icinde birakin yemek isitmayi kuru yiyecek bile konulmamasi gerekir ama bunu basbayagi yemek isitmak icin satiyorlar. Onun disinda kimi surahileri ve buz kaliplari da 7. 7 diger plastik cesitleri demek ki bu kategoriye istediginiz her turlu zararli kimyasal, hurda plastik filan ekleyebilirsiniz..."

BuTTeRfLy86
26-01-10, 12:01
Vay be bilmediğimiz ne çok şey var yaa .millet ne dese kanıyıruz hemen bir numara yapıyoruz onu.
medusa sağol bu yazı için evdeki plastiklerimin hepsine bakıcam şimdi bakalım .ne kadar sağlıklılar .

nerdil
27-01-10, 08:01
tupperware btek geçerim ... inanılmaz güzel ürünleri var bir mühendislik harikası... Kırılmaya soyulmaya karşı 10 yıl garantili kırıldı soyuldu götürüyosun yenisini veriyorlar bu çokönemli bişiy soyulmaya karşı garantili olmasının sebebi sağlık diğer plastikler kolay çizilip soyulduğu için arlarında bakteriler oluşuyor. ınsan sağlığı için bu tehlike plastik malzeme çabuk çizilen ve soyulan bir madden çizilince soyulunca atın çöpe.... Polikarbon (tupperware in malzemesi ) daha dayanıklı ve sağlam.... Ayrıc işlevsel ürünleri ve kapların bir biri ile uyumu şahane bütün ürünleri var bende....

kujum
28-01-10, 11:01
ben sülahısinı ızgaralı beynır saklama kabını börek için saklama bı kabı ayran yapmak için bi kabını vede yemek yaparken kullandıgımız kepçe kaşık çırpıcısını falan almışdım 1 sene olmadı alalı ama memmunum güzel saklıyo

niltt
4-02-10, 09:02
bende kullanıyorum ve de çok memnunum özellikle kahvaltı saklama kapları süper...

hoscakal
5-02-10, 02:02
Türkiye´de stoklarin sinirli olmasi siparislerin gecikmesine sebiyet veriyor ve bu beni acikcasi uyussssss ediyor...alsanaalsanasmile

katikula
11-02-10, 23:02
bende çeyizime biçok ürününü aldım bakalım memnun kalıcak mıyım kaydirigubbakcemile5

şimdide mini şef istiyorum

katikula
12-02-10, 22:02
teşekkürler şuara değilde ilerleyen zamanlarda almak istiyorum bidahaki indirime artık

sanyeli
19-02-10, 22:02
bende yillardir kullaniyorum cok memnunum ....

E.E.E
23-02-10, 16:02
ben tappurwere peynir dünyası aldım nasıl kullnıldığı hakkında bilgim yok peyniri açıkmı koyuyoruz içine
yanına salam da koyabbilirmiyiz birde kapağı hiç sıkı değil bu normalmi vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim....

Mune
24-02-10, 00:02
Ürünü tavsiye edebilir,olumlu olumsuz düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.

Ürünün satışı,reklamı,mail adresi,telefon numarası,özelden satış vs. için yazışmak,gel seni de üye yapalım gibi yorum ve bilgiler kesinlikle yasak ve uyarı alma sebebidir.
Kendisine yapılan uyarıyı dikkate almayan üyelerin üyelikleri silinir...

royall
24-02-10, 17:02
E.E.E
ben tappurwere peynir dünyası aldım nasıl kullnıldığı hakkında bilgim yok peyniri açıkmı koyuyoruz içine
yanına salam da koyabbilirmiyiz birde kapağı hiç sıkı değil bu normalmi vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim....
bir çok ürününü alıpta en gereksiz bulduğum ürünüdür bu peynir dünyası

oykumruyam
25-02-10, 10:02
küçük peynir dünyası aldım,çok memnunum

efsanur
4-03-10, 13:03
BuTTeRfLy86

Kızlar çok özür dilerim ama fikrimi belirtmeden geçemedim .

1 tane tasa 50 -60 - 70 verilirmi yaa vallahi israf kazanılan paralara yazık .

ben tupperver olmayan bi çok üründede yeşilliklerimi 3 4 gün saklaya biliyorum.kek kalıpları deseniz aynıları pisayasada 3/1 fiyatına .
sanmayınki ben hiç almadım .elimde 10 dan fazla tupperwer ürünü var bi ara dadanmıştım ama baktımki diğer kaplarlada işimi görebiliyorum neden yaa neden paramı boşa vereyimki o gün bugündür daha almıyorum .
sadece paylaşmak istedim . keyifli paylaşımlar ...

tupperware ürünü bir kapta yeşilliğini annem 3 haftaya kadar saklıyor.yemyeşil mis gibi kalıyor.evde sirkülasyon sık oluyor hemen bitiyorsa ozaman gerekli olmayablir tabi