Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Tüp bebeğe başlayacaklara yardımcı olalım, bildiklerimizi paylaşalım...


elagülce
24-05-08, 11:05
ezine77
mrb bizde ağustos ayında izmirde tüp bebek düşünüyoruz da.3,5 yıllık evliyiz.açıklanamayan infertilite grubundayız.şu yumurta toplam işi gözümü çok korkutuyo.genel anesteziden de ödüm patlıyo.acaba spinal anestezi denilen belden uyşturma ile yapmazlar mı bu işlemi?daha olmadı lokalle yaptırırız diyorum.aslında bizim önümüzde daha yapılması gereken 3. aşılama var.ama ondan hiç ümidim yok.2 tanesi tutmadığına göre 3. de çok zor bence.o yüzden kendimi tüp bebek olayına konsantre ettim.bi de siz de aşılama sonralarında 1 er ay ara verdiniz mi bunları merak ediyorum.yanıtlayan olursa sevinirim.tşk.ler
merhaba canım hemen böyle ümitsizliğe kapılma unutma pes etmek yooookyasakkelimeyumurta toplama işinde bi zorluk yok aslında damardan sedatif ilaçlar veriyolar rahat oluyo sadece ilk günler adet ağrıgibi ağrıların olucak ağrı kesici dr.vericek zaten bu işte moral çok önemli benim ilk micro denemem aşılama olmadım hiç fisfisfis

ezine77
24-05-08, 12:05
elagülce
merhaba canım hemen böyle ümitsizliğe kapılma unutma pes etmek yooookyasakkelimeyumurta toplama işinde bi zorluk yok aslında damardan sedatif ilaçlar veriyolar rahat oluyo sadece ilk günler adet ağrıgibi ağrıların olucak ağrı kesici dr.vericek zaten bu işte moral çok önemli benim ilk micro denemem aşılama olmadım hiç fisfisfis[/QUO
inşallah senin için de hakkında hayırlısı olur.pzt günü için bol şanslar.

elagülce
24-05-08, 12:05
ezine77
elagülce
merhaba canım hemen böyle ümitsizliğe kapılma unutma pes etmek yooookyasakkelimeyumurta toplama işinde bi zorluk yok aslında damardan sedatif ilaçlar veriyolar rahat oluyo sadece ilk günler adet ağrıgibi ağrıların olucak ağrı kesici dr.vericek zaten bu işte moral çok önemli benim ilk micro denemem aşılama olmadım hiç fisfisfis[/QUO
inşallah senin için de hakkında hayırlısı olur.pzt günü için bol şanslar.
sağol canım kasıklarımda arasıra ağrılarım oluyo inşallah adet olmamsenağlamasenağlama b hcg inşallah yükselir bakalım artık kimyasal gebelik olmasında gözlerim bozuldu artık internetten bilgi edinicem diye:a015:

EU1
24-05-08, 13:05
arkadaşlar ben reyyan yeni üyeyim 9 aylık evliyim ya cok kötüyüm bugün tahlil sonuçlarında bende prolaktin yüksek çıktı dr ilaç verdi eşimin de sperm sayısı 2 milyonmuş.. ya çok mu kötü bu değer aşılama olması için bile belli bi değer olması lazımmış galiba tüp bebek kesin çzüm oluyomu ya bide ikimizdede var sorun şok olduk ya çocuksuz bir hayat düşünemiyorum

seybay
24-05-08, 13:05
reyyan86
arkadaşlar ben reyyan yeni üyeyim 9 aylık evliyim ya cok kötüyüm bugün tahlil sonuçlarında bende prolaktin yüksek çıktı dr ilaç verdi eşimin de sperm sayısı 2 milyonmuş.. ya çok mu kötü bu değer aşılama olması için bile belli bi değer olması lazımmış galiba tüp bebek kesin çzüm oluyomu ya bide ikimizdede var sorun şok olduk ya çocuksuz bir hayat düşünemiyorum
sevgiili arkadaşım...ben evliliğimin 5.yılında öğrendim eşimin sperm sayısı 1 milyon.Dua et ki daha çok yeni evliliğin,üstelikde çok gençsin ve de bu durumu erken öğrenmişsiniz.Hiç canını sıkma..Benim durumumda doktorum micro yapalım başka tür tedaviyle zaman kaybetmeyin dedi.bu arada ben 30 yaşındayım.çok zamanım yok yani.

seybay
24-05-08, 14:05
Bugün cumartesi Sabah 9 da yumurtalarım toplandı..18 yumurtam toplanmış..dr dediğine göre 14-15 i kaliteliymiş.Artık kaçıncı kalitedeler bilemiyorum..neyse hayırlısıyla bu aşamayı da atlattık..
ŞİMDİ gelelim yarın verecekleri habere..yumurtalaın kaçı döllendi..kaçı kaliteli embriyo oluşturacak vs...vs..

Yumurtalarım genel anestezi ile toplandı...uyuyorsun hiç bişey hatırlamıyorsun..odada uyandım..hafif kasıklarımda ve karnımda ağrı vardı..damla damla da lekelenme oluyor..3 saat hastanede kaldık..şimdi evdeyim.

prednol,monodoks,progestan ve de climara kullanıyorum şimdi.

climara kalçaya yapıştırılan bir bant.
progestan ise vajinaya itilen bir çeşit hap..

Şimdi dinleniyorum.HEPİMİZİN TEDAVİLERİ HAYIRLI OLSUN..

DEVAM EDECEK..

EU1
24-05-08, 14:05
seybay
sevgiili arkadaşım...ben evliliğimin 5.yılında öğrendim eşimin sperm sayısı 1 milyon.Dua et ki daha çok yeni evliliğin,üstelikde çok gençsin ve de bu durumu erken öğrenmişsiniz.Hiç canını sıkma..Benim durumumda doktorum micro yapalım başka tür tedaviyle zaman kaybetmeyin dedi.bu arada ben 30 yaşındayım.çok zamanım yok yani.
seybaycım evet dediğin gibi erken olmasına seviniyorm ama ikimizde de sorun çikinca bi an cok kötü oldum birde şöyle bi sorun var ki ben vajinusmusum..ve bu sitedeki diğer arkadaslarla onu çözmeye çalışıyorm yani 3 sorun birden. nolur dua edin bu arada bu site benim için cok iyi oldu sayenizde hem bilgileniyorm hemde derdimi birileriyle paylaşıyorm yoksa delircem:çok üzgünüm::çok üzgünüm:

seybay
24-05-08, 16:05
reyyan86
seybaycım evet dediğin gibi erken olmasına seviniyorm ama ikimizde de sorun çikinca bi an cok kötü oldum birde şöyle bi sorun var ki ben vajinusmusum..ve bu sitedeki diğer arkadaslarla onu çözmeye çalışıyorm yani 3 sorun birden. nolur dua edin bu arada bu site benim için cok iyi oldu sayenizde hem bilgileniyorm hemde derdimi birileriyle paylaşıyorm yoksa delircem:çok üzgünüm::çok üzgünüm:

merhaba reyyan...belki inanamyacaksın ama evliliğimizin ilk 3 yılında ilşkiye girmedik..denemedik bile..denemekten bile korkuyordum..Hep beynimde canımın çok yanacağı vs. vardı.. doktor .. psikolog...vs..hiç kar etmedi..aksine daha çok işin içinden çıkamıyordum..sürekli kendimi suçluyor ve ağlama nöbetlerine giriyordum.. 3 yıl az değil..Bir gün bütün cesaretimle herşeyi göze alarak başardım.kan bile gelmedi..bundan yaklaşık 5 ay sonra ikinci ilişkiye grebildim.velhasıl böyle..Bu beynin bir oyunu bunu yenmeye cesaret gösterir ve inanırsan inan ki başarılıyor.
Kİ...üniversite yıllarımda eşimle aynı evi paylaştık 3 sene neredeyse..... buna rağmen evlendikten sonra bu vajinismus illeti başıma geldi.ben kendimi aslında şu an 2 yıllık evli sayıyorum..Bu arada üniversiteyi ege de okudum..evlenmeden önce 6 sene bornovada kaldım.

elagülce
24-05-08, 16:05
reyyan86
arkadaşlar ben reyyan yeni üyeyim 9 aylık evliyim ya cok kötüyüm bugün tahlil sonuçlarında bende prolaktin yüksek çıktı dr ilaç verdi eşimin de sperm sayısı 2 milyonmuş.. ya çok mu kötü bu değer aşılama olması için bile belli bi değer olması lazımmış galiba tüp bebek kesin çzüm oluyomu ya bide ikimizdede var sorun şok olduk ya çocuksuz bir hayat düşünemiyorum
aramıza hoşgeldin canım a.s.bence yaşındaha çok genç üzülmene gerekyok prolaktinin kaç çıktı?tedavi ile düşüyo zaten üzülme eşin içinde devlet destekliyo zaten size tüp bebek denicekler bence eşinle birbirinize destekolun erkekler daha hassas bu konularda rahat ol stres yapma bence herşeyin hayırlısı

biozard
24-05-08, 20:05
ben Dr. Pakize Tarzi Tüp Bebek Merkezindeyim.Bakalım hayırlısı senin transfer yapıldı galiba elagülce.Kaç günün kaldı teste?Bana 2 emrio transfer edilecek.Niye 3-4 dedinki?Sana o kadarmı transfer edildi?biraz fazla değilmi?Normalde 2 diye biliyorum ben.Bu arada o spekülüme 5 dk bile dayanamamıştım ben kanamam olmuştu.15 dk nasıl dayanırım bilmiyorum.of pazartesiyide atlatsaydım hayırlısıyla.

biozard
24-05-08, 20:05
şimdi diğer bölümde okudum senin test günün pazartesiymiş umarım pozitif sonucunu alırsın.inşallah değerin çok çok yükselmiştir.Allah hepimize bu güzel sonuçları yaşatsın.Pazartesi ben transfere sen teste desene.

elagülce
24-05-08, 21:05
biozard
şimdi diğer bölümde okudum senin test günün pazartesiymiş umarım pozitif sonucunu alırsın.inşallah değerin çok çok yükselmiştir.Allah hepimize bu güzel sonuçları yaşatsın.Pazartesi ben transfere sen teste desene.
evet canım Allah hepimize yardım etsin benim 4 yumurta döllendi gördüm ama 2 tranferedildi

seybay
25-05-08, 11:05
Dün yumurtalarım toplanmıştı.Bugün ilk günüm ve haber geldi.18 yumurta toplanmıştı 14 ü kaliteliydi.Bugün öğlen embriyolog aradı.9 tanesi döllenmiş..Dilerim kaliteli bir şekilde bölünmeye ve döllenmeye devam ederler.. Heyecanlıyım..Yarın ne olacak..Sanırım önümüzdeki hafta içinde allahın izniyle transferim gerçekleşir..Annesi embriyoları için şimdiden çok heyecanlı..Allahım hepimizin kalbine göre verirsin inşallah....DEVAM EDECEK...

GÜNIŞIĞI
25-05-08, 12:05
elagülce
günışığı senin transferin oldumu?
merhaba elagülce,a.s. inşallah pazartesi müjdeli haberler verirsin bize... sonuç için bizi fazla bekletme olurmu... merakla bekliyoruz...
canım ben daha iğne aşamasındayım.. pazartesi kontrolüm var... herşey yolunda gider ise sanırım çarşamba yada perşembe yumurta toplama işlemi yapılabilirmiş...


chadii
canım hayırı olsun inşallah olumlu sonuçlar alırsın belirti olmaması da normal sanırım takma kafana benimde transfer sonrası 15. günüm bugün hala bi belirtim yok ama b hcg sonuçlarında gebelik var çıktı inşallah olumlu haberlerini söylersin biz burdan
sevgili chadii, tebrikler... a.s. :nazar: Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin...

biozard
elagülce bilgilerin için sağol canım.bugün haberi aldım 6sıda döllenmiş ama kalitesini bilmiyorum.Yarın tekrar arıycam merkezi büyük ihtimal pazartesi transfer olacak.Ondan sonra sabırla beklemek kalacak geriye.Bakalım inşallah hayırlısı olur.Yalnız o spekülüm varya o benim canımı çok acıtıyo.Neden diyeceksin 2,5 ay önce kist ameliyatı oldum ben ondan sonra bir kere takıldı o spekülüm ve acısını anlatamam ölüyorum sandım.ve kananmam oldu sonrada.doktor henüz ameliyat izleriin geçmemiş dedi.Ameliyattan önce bikaç kez takmışlardı hiç acımıyodu ozaman.Şimdi çok acıyo.Transferdende o yüzden çok korkuyorum.Yine o aleti takacaklar çünkü.
biozard canım... bol şans diliyorum...a.s. lütfen sakin olmaya çalış.... dr lar sana yardımcı olacaktır... geçirdiğimiz aşamaların hepsi birbirinden zor ve zahmetli... maddi manevi yıpratıyor insanı... sen şuan transfer aşamasındasın... diğer aşamaları başarıyla tamamlamışsın ve şu an 6 bebiş seni bekliyor... ALLAH ın izniyle bunuda atlatırsın canım... inşallah bebişler de sana sıkı sıkı tutunurlar....Allah yardımcın olsun tatlım.... İnşallah sende müjdeler vereceksin bizlere...

fato83
25-05-08, 12:05
seybay tedavini dikkatle izliyorum henuz tedaviye baslamadik amamcok heyecanliyim
sizdeki sorun sadece spermlerlemi ilgili yada
sende herhangi bisey varmiydi hormonel veya baska bi sorun
canim simdiden gozun aydin insallah

pelly1
25-05-08, 13:05
merhaba arkadaşlar, dün 3. kontrole gittim. yumurtalar güzel gelişiyor. rahim de 7 mm olmuş. salı akşam tekrar kontrole gideceğim. herşey yolunda giderse çarşamba pregnyl olurum, yumurtalar da cuma toplanır. 1-2 hafta arayla herkesin güzel haberlerini alırız inşallah.

seybay
25-05-08, 14:05
fato83
seybay tedavini dikkatle izliyorum henuz tedaviye baslamadik amamcok heyecanliyim
sizdeki sorun sadece spermlerlemi ilgili yada
sende herhangi bisey varmiydi hormonel veya baska bi sorun
canim simdiden gozun aydin insallah
merhaba fato..bizdeki sorun sadece sperm sayısı şekil bozukluğu ve haraketsizlik...ben de allaha şükür bir problem yok.Tedavimi takip etmene sevindim...Elimden geldiğince yaşadıklarımı anlatarak tedavi sürecindeki ve yeni başlayacak arkadaşlara ön bir hazırlık olsun diye paylaşıyorum.Biz kadınlar paylaşmayı severiz konuştukça rahatlarız..Burada dertleşiyoruz bilgileniyoruz soramadıklarımızı ya da konuşamadıklarımızı aktarıyoruz..Bir nevi moral oluyor terapi oluyor herbirimize.Ben de bu sitede bir çok arkadaştan bir çok şey öğrendim yeri geldi kendime pay çıkardım yeri geldi umut oldu bana...Bu yüzden mutluyum..Dilerim herkes hayatı boyunca hep mutluluk yaşar...

Senin de tedavin şimdiden hayırlı olsun...

biozard
25-05-08, 14:05
günışığı iyi dileklerin için sağol umarım Allah hepimizin yüzünü güldürür.Bugün doktoru aradım yine 6 sıda döllenmişti ya hepsinin kalitesi aynıymış.1-2 gün daha bekleyeceklermiş.En kalitelilerini koymak için.3 Tane transfer edilecekmiş.Salı yada Çarşamba.

elagülce
25-05-08, 15:05
Günışığı canım ben bugün dayanamadım eşiminde gazıyla b hcg tekrar baktırdım 107.68 :teytey::teytey::teytey:hamileyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim :dance::dance::dance:11.günüm senin içinde dua edicem sakın stres yapma herşey yolunda gidicek inşallah olumlu düşün

seybay
25-05-08, 15:05
pelly1
merhaba arkadaşlar, dün 3. kontrole gittim. yumurtalar güzel gelişiyor. rahim de 7 mm olmuş. salı akşam tekrar kontrole gideceğim. herşey yolunda giderse çarşamba pregnyl olurum, yumurtalar da cuma toplanır. 1-2 hafta arayla herkesin güzel haberlerini alırız inşallah.
CANLARIM...

Biriniz pazartesi biriniz salı kontrollere gidiyormuşsunuz.Sanırım bu hafta içinde de sizlerin yumurtaları toplanır...

Allah hakkınızda hayırlısını etsin..bol şans diliyorum her ikinize de..Toplama işinden korkmayın..Umarım dilediğiniz güzel sonuçları alırsınız..:hooray:

PELLY ... GÜNIŞIĞI......ALLAHA EMANET OLUN...

Beni de mutlaka haberdar edin öpüyorum geleceğin güzel anne adayları...:1hug:

NEHİR
25-05-08, 16:05
elagülce mrh cnm kendini rahat tut sakın olumsuz düşünme inşallah güzel haberlerini duyucaz burdan bize ben hamileyim diyeceksin dualarım seninle ama lütfen olumsuz düşünmemeye çalış bende bir kez aşılama bir kezde tüp yaptırdık sonuç negatif 2 ci tüp başladık iğnelere başladık 6 cı günde iptal oldu yumurta fazla olmadı 3 yumurtayla devam etmedi dr.şimdi hazirandaki ilk adetle fsh değerime bakılacak ona göre haziran ve temmuz tekrar inşallah bu kez olur bende 4 yıllık evliyim tez zamanda bebişlerimize kavuşuruz allaha emanet ol...kendine çok dikkat et...öpüyorum...26/05/08 senin bize burdan hamileyim dediğin güzel birgün olur...İNŞALLAH

elagülce
25-05-08, 16:05
NEHİR
elagülce mrh cnm kendini rahat tut sakın olumsuz düşünme inşallah güzel haberlerini duyucaz burdan bize ben hamileyim diyeceksin dualarım seninle ama lütfen olumsuz düşünmemeye çalış bende bir kez aşılama bir kezde tüp yaptırdık sonuç negatif 2 ci tüp başladık iğnelere başladık 6 cı günde iptal oldu yumurta fazla olmadı 3 yumurtayla devam etmedi dr.şimdi hazirandaki ilk adetle fsh değerime bakılacak ona göre haziran ve temmuz tekrar inşallah bu kez olur bende 4 yıllık evliyim tez zamanda bebişlerimize kavuşuruz allaha emanet ol...kendine çok dikkat et...öpüyorum...26/05/08 senin bize burdan hamileyim dediğin güzel birgün olur...İNŞALLAH
nehircim ben bugün baktırdım kanda b hcg 107.68 yarını bekleyemedim inşallal katlanarak devam eder dış gebelik olmasında çok araştırıncada insanın kafasında hep acabalar oluyo bu değer 11.gün için iyimi?acabaCADIARZUinşallah seninde hamile haberini alırız canım herkez için dua ediyorum inşallah bebişlerimizi kucağımızda görmekte nasipolur:nazar::nazar:

NEHİR
25-05-08, 16:05
hayırlı olsun cnm çok güzel bir haber allah temamına erdirsin kendine dikkat et...öpüyorum

NEHİR
25-05-08, 16:05
inşallah cnm bu değer maşallah çok güzel cnm allah meleğini kucağına almayıda nasip etsin cnm belkide ikizdir inşallah kendine dikkat et tmm görüşürüz

NEHİR
25-05-08, 17:05
biozard mrh cnm hayırlı olur inşallah hayırlısıyla transferinde güzel geçer kendine dikkat et öpüyorum...

elagülce
25-05-08, 17:05
NEHİR
inşallah cnm bu değer maşallah çok güzel cnm allah meleğini kucağına almayıda nasip etsin cnm belkide ikizdir inşallah kendine dikkat et tmm görüşürüz
Çok sağol canım.Allah sana ve herkese mutlu haberler almayı nasip etsin.
Umtla ve inatla mücadelesini devam ettiren herkes sonunda mutluluğa ulaşacaktır.
Bence iyi bir merkez , konusunda uzman doktorları bulmak ve inanmak tedavinin % 50 si.

Her şey gönlünce olur.Allah dualarını kabul eder.

kuzi
25-05-08, 17:05
elagülce
Günışığı canım ben bugün dayanamadım eşiminde gazıyla b hcg tekrar baktırdım 107.68 :teytey::teytey::teytey:hamileyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim :dance::dance::dance:11.günüm senin içinde dua edicem sakın stres yapma herşey yolunda gidicek inşallah olumlu düşün
:sm_cool: Çokkkk sevindim hadi gözün aydın Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah :teytey::nazar:

NEHİR
25-05-08, 17:05
pelly1 tedavin hayırlı olsun cnm inşallah en kıza zamanda güzel haberler alırız hepinizden kendine dikkat et cnm allah emanet ol...

NEHİR
25-05-08, 17:05
amin cnm siz hangi hastanede yaptırdın öğrenebilirmiyim cnm...ben jinemet kalamışta yaptırdım...

elagülce
25-05-08, 17:05
NEHİR
amin cnm siz hangi hastanede yaptırdın öğrenebilirmiyim cnm...ben jinemet kalamışta yaptırdım...
Ben eşimin yönlendirmesi ile (İnternetten kendisi araştırdı) Yeditepe Üniv.Prof Dr.Cem Fıçıcıoğlunda yaptırdım.Yeditepe üniversite hastanesi olmasından dolayı rapor konusunda hiç zorluk çekmedim.tarnsferden sonra kendileri raporu verdiler yani bu strestende etkilenmedim.
Ekip her konuda uzaman ve işlerini çok iyi biliyorlar.
Ben çok rahat ettim.

elagülce
25-05-08, 17:05
kuzi
:sm_cool: Çokkkk sevindim hadi gözün aydın Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah :teytey::nazar:
Sağol canım benim.İnşallah aminn.Ama daha süreç bitmediş daha değerlerin artmasını ve kalp atışlarını duymadan bu bekleme stresini atamıyacağım gibime geliyor.

Sende nasıl canım .Senin değerelerin nasıl devam etti.

GÜNIŞIĞI
26-05-08, 12:05
ELAGÜLCE canım çok sevindim... :sm_cool:
Tebrikler canım, ALLAH sağlıkla ve hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin... :nazar: :teytey::teytey::teytey: Sen rahat ol içini ferah tut.. inşallah herşey yolunda gidecek ve gelişmelerde güzel olacak canım...
Duaların için de çok teşekkürler....a.s.
Kendine ve bebişe çok iyi bak... :1hug:

pelly1
26-05-08, 13:05
günışığı sen ne yaptın? kontrol ne zaman? ben yarın akşam gidiyorum. yumurtalar iyiydi, rahim de kalınlaşırsa çarşamba çatlatma iğnesini vurucaz galiba..

seybay
26-05-08, 13:05
Allahıma şükürler olsun..

Cumartesi yumurtalarım toplanmıştı.Pazar embriyolog tel açıp 9 embriyom oluştuğunu söylemişti.Bugün tekrar arandım.9 yumurtam aynen bölünmeye ve döllenmeye devam ediyormuş.Embriyologun dediğine göre herşey çokiyi gidiyor bu yüzden 5.gün transfer yapmak istiyorum.Allahım ne güzel bir haberdi bu..:dance:çok şükür...Yumurtalarım ve sevgili eşimin spermleri bizi yarı yolda bırakmadı..Doğal olarak kendi rahmimde gerçekleşmedi belki döllenmeleri ama labaratuarda da olsa bu muhteşem gelişme bana epey moral oldu.Tekrar tekrar allahıma şükürler olsun..Allahım herkese mutluluklar yaşatsın inşallah.:sm_cool:

pelly1
26-05-08, 13:05
gözünaydın seybay:dance:, yumurtaların çok kaliteliymiş :))) darısı başımıza.
kaç tanesini transfer edecekler? kalanları donduracak mısın?

GÜNIŞIĞI
26-05-08, 13:05
pelly1
merhaba arkadaşlar, dün 3. kontrole gittim. yumurtalar güzel gelişiyor. rahim de 7 mm olmuş. salı akşam tekrar kontrole gideceğim. herşey yolunda giderse çarşamba pregnyl olurum, yumurtalar da cuma toplanır. 1-2 hafta arayla herkesin güzel haberlerini alırız inşallah.
Sevgili pelly merhaba a.s. senin için çok sevindim canım, çok şükür herşey yolunda gidiyor... İnşallah canım sonuna kadar da öyle gider ve bebişine kavuşursun... sanırım benimde cuma günü toplanacak... bu gidişle biz birlikte gün sayacağız....yerimseniben

biozard
günışığı iyi dileklerin için sağol umarım Allah hepimizin yüzünü güldürür.Bugün doktoru aradım yine 6 sıda döllenmişti ya hepsinin kalitesi aynıymış.1-2 gün daha bekleyeceklermiş.En kalitelilerini koymak için.3 Tane transfer edilecekmiş.Salı yada Çarşamba.
merhaba Biozard a.s. canım hadi bakalım hayırlısı... İnşallah güzel haberler vereceksin bize, moral olacaksın... kendine çok dikkat et yakında bebişler seninle ve umarım sonuna kadar da seninle olurlar....:1hug:

seybay
CANLARIM...

Biriniz pazartesi biriniz salı kontrollere gidiyormuşsunuz.Sanırım bu hafta içinde de sizlerin yumurtaları toplanır...

Allah hakkınızda hayırlısını etsin..bol şans diliyorum her ikinize de..Toplama işinden korkmayın..Umarım dilediğiniz güzel sonuçları alırsınız..:hooray:

PELLY ... GÜNIŞIĞI......ALLAHA EMANET OLUN...

Beni de mutlaka haberdar edin öpüyorum geleceğin güzel anne adayları...:1hug:
Seybaycım a.s. canımm... nasılsınn??? transfer ne zaman??? yarın mı kavuşuyorsun bebişlere?? Tatlım seni çok merak ediyorum... gelişmelerden haberdar et olur mu??? İnşallah bebişler hiç bırakmayacak seni... güzel haberlerini kutlayacağız hep birlikte.. :içelim:
tatlım bugün dr ile görüştüm... çarşambaya kadar iğnelere devam... kafamçokkarıştı cuma günü yumurta toplama yapılacak gibi.. bakalım hayırlısı...


NEHİR
elagülce mrh cnm kendini rahat tut sakın olumsuz düşünme inşallah güzel haberlerini duyucaz burdan bize ben hamileyim diyeceksin dualarım seninle ama lütfen olumsuz düşünmemeye çalış bende bir kez aşılama bir kezde tüp yaptırdık sonuç negatif 2 ci tüp başladık iğnelere başladık 6 cı günde iptal oldu yumurta fazla olmadı 3 yumurtayla devam etmedi dr.şimdi hazirandaki ilk adetle fsh değerime bakılacak ona göre haziran ve temmuz tekrar inşallah bu kez olur bende 4 yıllık evliyim tez zamanda bebişlerimize kavuşuruz allaha emanet ol...kendine çok dikkat et...öpüyorum...26/05/08 senin bize burdan hamileyim dediğin güzel birgün olur...İNŞALLAH
Sevgili Nehir merhaba, hepimiz çok zorlu süreçlerden geçiyoruz.. Allah hepimizin yardımcısı olsun.. İnşallah yeni başlayacağın tedavi seni mutlu sona ulaştırır.. Allah tez zamanda yüzünü güldürsün canım...a.s.