TEST

Ulu orta pmek normal mi sizce?


kedicik81
5-06-08, 21:06
arkadaşlar cok rahatsız oldugum bir konuyu sizinle paylaşmak istiyorum.
gecen hafta arkadaşlarla piknige gittik ve oturdugumuz yerin tamkarşısında bir çift şapur şupur öpüşüyor ve hiç durmadan.
öpüşmeklede kalsa iyi cocuk kızın gögüslerini falan elliyor vs.hareketler ve inanın bunu yaptıgı yerde bırcok ınsan var ve okadar normal davranıyolarkı cok sasırdım kızdaha kucuk uzerınde okul kıyafetlerı ben sok olmus durumdayım o kızın aileside kızarını belkıde okulda sanıyo.
daha sonra bır baskayere eşimle yanlız gittik ordada okadar asırı olmasada yıne öpüsenler vs.acaba benmi cok gerilerde kaldım yoksa insanlarmı kendini aştı yada utanma diye birşey kalmadımı kimsede bugıbı hareketlerı kınıyorum dogrusu herkesın ortasında boyle rahatlık pes dogrusu bunu yapanları ve yapmasına ızın verıptı kendını küçük düşüren kızları kınıyorum.

gülsu
5-06-08, 21:06
hayır arkadaşım hiç gerilerde kalmamışın sadece bazı insanlar bu tür şeyleri ilericilik olarak değerlendiriyor bencede yakışık almayan şeyler rahatsız edici davranışlar...

kedicik81
5-06-08, 21:06
arkadaslar görseniz ancak inanırsınız ya sok olduk valla öpüşmeyide aşmışlardı yani çok ayıpladım dogrusu

life_city
5-06-08, 21:06
katılıyorum bu düşüncelerine
kızlar bu kadar basit olmamalıııı.....

vuslat06
5-06-08, 21:06
bencede utanç vereci gitsinler kapalı bi yere ne yapıyorlarsa yapsınlarnaniknanik kötü örnek oluyorlar:eek:klava:

istem
5-06-08, 21:06
valla kimsede utanma diye bişey kalmamış arkadaşlar.ben böyle bu durumla geçen gün çarşının içinde karşılaştım.bi çift kaldırımın ortasında az kalsın şeyedicekti...tövbe tövbeee......valla yaptıklarından ben utandım.yüzüm kızardı oracıkta.......

kedicik81
5-06-08, 21:06
evt aslında kimsenin uyarmamasınada cok kızdım dogrusu hadı ben bayanım önlerinden bırsuru erkek gecıyo kımse sesını cıkarmıyo ınsan bı uyarır genc kızların kendını boyle kucuk dusurmelerınede cok kızıyorum dogrusu

Dishe16
5-06-08, 21:06
bu kadar basit ve gözler önünde olmamalı herşey
özel hayat nerde kaldı?
kınıyorum böyle insanları:1closedeyes:

gülsu
5-06-08, 21:06
biz böyle düşünüyoruz ama böyle düşünmeyen okadar çok insan var ki ben şaşırıp kalıyorummm

CORUMUNCADISI
5-06-08, 21:06
allahim yavrularimizi hayirli olarak versin yetistirmegi nasip etsin insallah
gercekten ole ulu orta yerde sapur supur opmek cok tuhaf kotu geliyor bana
hele ki deli orasini burasini elliyecek kadar ise
allahim sen utanma arlanma kavramini bize verdigin icin sana sukurler olsun

kedicik81
5-06-08, 21:06
gülsu
biz böyle düşünüyoruz ama böyle düşünmeyen okadar çok insan var ki ben şaşırıp kalıyorummm
bende buyuzden benmi cok gerılerde kaldım acaba yazdım cunku bende bazen bu gıbı davranısları normal karsılayanınsanlarla karsılasıyorum bılhassa gencler ama sonra üzülen genç kızlar oluyo bence.
corumlucadı sana katılıyorum bilhassa kız cocugu olanlar cokkk dıkkat edın allah hayırlısını versın o manzarayı gordukten sonra cok uzuldum kızın halıne aslında nekadarda acınacak haldeydi

alhan
5-06-08, 23:06
ya bu tur kızlar için namus kavramı ne ıfade edıyor cok merak edıyorum.herseyden önce kendı degerlerını kendılerı bıcıyorlar nekadar basıte ınıyolar bunu bılseler keske.sonrada okul vc lerınde orda burda cocuk düşürmelr ve daha neler neler.....offfff daral geldı banaaa

meltosh
5-06-08, 23:06
televizyonda gösteriliyo normal gibi ben hoş karsılamıyorum televizyon da böyle görüntülerin olmasına..babamla izliyoruz bi cıkıyo zönk diye kalıyoruz.. :S

yazık simdiden kendini ellettiriyo ne günlere kalındı .. onun cocukları nolur acaba...

katılıyorum canım yazdıgına .

Sensible
6-06-08, 00:06
Dogru bulmuyorum. Dogru bulanida yadirgamiyorum, herkesin kendi fikri.
Fakat ozel hayat ozel kalmalidir. Kimsenin benim esimi nasil optugumu gormesi gerekmez. Topluma karsi yapilan bir saygisizlik olarakta goruyorum.
Ha opusmek yanlis birsey degil. Aksine sevginin belirtisidir bir insani opmek.
Fakat sokakta buyuk kucuk herkes var. Hem buyuge hem kucuge saygi olmali.
Bizim adetimizde, orfumuzde zaten boyle birsey soz konusu degil.
Ciftlerin buyuklerin yaninda birbirlerine askim, tatlim, bebegim diye hitap etmelerine bile ben utaniyorum. Kotu degil yanlis anlasilmasin. Ama herseyin yeri ve zamani var.

bendenızz
6-06-08, 00:06
moskovada kızımı her parka götürdüğümde bi daha getırmıcem dıyorum,
düşünün çocuk parkı,
ama banklar birbiriyle yiyişen dicem kusura bakmayın çiftlerle dolu,
ve daha vahımı anne babalar ellerınde bira şiselerı ve sigaralarıyla çocuklarına refakat edıyolar,
bende sigara ve içki kullanırım ama düşününkü bu bir çocuk parkı,
eee orda yetısende aynısını yapıo tabı....

gelecekkorkusu
6-06-08, 05:06
ben universitede okurken kapmuste te olurdu boyle seyler
ama bi keresinde bi manzara gordum ki yillar gecti hala unutamadim ve bugun bile oyle bi manzara gormuyorum
nasil derseniz
erkek sirtustu uzanmis, kiz da onun ustune
bunu da herkesin gectigi bir yolun kenarinda cimler uzerinde yapiyorlardi

HeartLess
6-06-08, 06:06
artık herşeyi görür olduk..o kadar rahat bir toplum olduk ki... sokakta gezerken gençlerin durup biribirlerini öpmesi hemde uzun uzun öpmesini yadırgıyorum,hareketlerini yadırgıyorum..ne büyüklere saygı kalmış nede acaba bir yakınım mı görür korkusu..bilmiyorum çoğumuzun çocuğu var onlara hoş örnek olmuyor..zaten başımıza ne gelirse bu özentiden geliyor diye düşünüyorum...
sevgiler...

zuzucybel
6-06-08, 06:06
bende gördüğümde rahatsız oluyorum. İçinden gelir öpersin ona bir şey demiyorum ama bazı çiftler daha fazlasını yapıyor hoş bir durum değil rahatsız edici bence

hürrem 2000
6-06-08, 06:06
BİZ ÖZENTİ MİLLETİZ VESSELAM...
BİZİM TOPLUMUMUZ.. AVRUPA VE AMERİKAYI ÖRNEK ALIYOR DEĞİL Mİ.. AMA NEDEN SE HEP TUHAF DAVRANIŞLARI ÖRNEK ALIYOR.. MESELA BEKARET AVRUPA VE AMERİKADA SORUN DEĞİL.. YAVAŞ YAVAŞ BİZDEDE KALKMAYA BAŞLADI...
MESELA ÇOK EŞLİLİK... AVRUPADA VE AMERİKADA OLAĞANDI...
ARTIK BİZDEDE OLAĞAN DURUMA GELDİ.. SOKAK ORTASINDA ÖPÜŞMEK.. ÇOK AYKIRI BENCE....DÖRT DUVAR NE İÇİN.. AR NAMUS NEREDE?
ŞİMDİ AVRUPA VE AMERİKA TEK EŞLİLİĞE DÖNDÜ... BEKARET ARTIK ÖNEM KAZANMAYA BAŞLADI.. NAMUS DAHA ÖN PLANA ÇIKAR OLDU... AMA BİZ ALDIK ALACAĞIMIZI AMERİKAN FİLMLERİNDEN....MODERNLİKYA BU....
NEDEN TEKNOLOJİYİ DEĞİLDE BÖLE ŞEYLERİ ÖRNEK ALIRIZ HALA ÇÖZEMEDİM... DAHA MI KOLAY ACABA....?
YOK SA DIŞ GÜÇLERİN YIPRATMA POLİTİKASIMI?:uhm:

denef72
6-06-08, 06:06
Tam erkegin tehlikeli zamanı.kızlarda kendilerini kullandırıyorlar.yazık gençligimize.ar ,namus kalmadı artık.evlilik vaadiyle kandırıp kızları işte böle kullanıyorlar...allah sonumuzu hayır etsin.kaşıyanı kaşırlar, kızda demekki kaşınmak istiyo...kimse kimseye zorla bişey yaptıramaz .yazık ailelelere....

zeytingözlü
6-06-08, 06:06
Arkadaşım senin düşünce yapın geri kafalılık değil normal olanı öyle zaten, belki eskiden de bu tarz şeyler yaşanıyordu ama bu kadar gözler önünde değildi şimdi maşallah neresi olursa olsun umrunda değil gençlerin .Bir kız eğer kendini orda burda elletecek kadar ( argo oldu kusura bakmayaın ) küçük görüyorsa bizim yapabileceğimiz pek bir şey yok sanırım .

HanimKelesimiGetir
6-06-08, 06:06
Artık o kadar rahat bir toplum oldukki bunada medeniyet diyorlar

Kimseyi umursamıyorlar,siz gençleri görmüşsünüz ateşle barut yanyana

Peki sokak ortasında öpüşen evli çiftleri gördünüzmü?

Ben çok gördüm insanlar bu kadar esnek olmamalı diyorum benim fikrim bu.

cinsilatif
6-06-08, 06:06
edep duygumuzu yitiriyoruz
ayıp kavramının ne olduğunu unutuyoruz
mahremiyet sınırımızı daraltıyoruz
Allah sonumuzu hayır etsin

Moonlight
6-06-08, 06:06
Musadenizle bende kinamak istiyorum:1closedeyes:

Japon KIZ
6-06-08, 06:06
Gençliğimiz hiç iyi ilerlemiyor üzülüyorum. :1no2:

onuseviyorum
6-06-08, 07:06
insanlar özel olan herşeyi aleni olarak
ortalıkta yaşamaya başladı artık.
bu durumdan çok rahatsızım ben.

Mahbile
6-06-08, 07:06
Gençlerin uluorta öpüşmesine bende karşıyım herşeyin bi adabı zamanı var...
Ama kızlar kendini kullandırıyor, bu gibi cümleler gereksiz
hepimiz genç olduk ,sevgililerimiz oldu...
neden herkez yaşamak istedigi ile sınırlıdır,düzeni rahatsız etmedigi sürece

bride_
6-06-08, 07:06
Ay bende çok rahatsız olurum...Size katılıyorum.

minikiz
6-06-08, 07:06
benim kafama birşey takıldı arkadaşlar.tamam bunlar hoş değil ayıplıyoruz yadırgıyoruz.benim de bir kızım var kızımın asla böyle davranmasını istemem.eğriyi doğruyu anlatmak terbiye vermek için elimden geleni yapıyorum.eminim bunu yapan insanların aileleri de iyi evladımız var diyordur.peki nasıl önleriz bunu?

EU1
6-06-08, 08:06
bence uluorta öpüşülmez hayır yanii çoluk var,çocuk var,sapık var değil mi?

yaralim
6-06-08, 08:06
Kizlarimiz bu kadar basitlesmemeleri...

gerikafali degilsin tabiki bende hiç seviyorum boyle yapanlari...
hadi kaçamak bi opucuge karsi degilim, kuçuk ve sevgi dolu
ama boyle anlattigin gibi ise...vay dunyanin haline vayyy

UfuruktenPrenses
6-06-08, 09:06
yer gülhane parkı/istanbul ,2 hafta önce haftasonu,park tıklım tıkış,çoluk çocuk herkes orada ,malum müze de var orada..

erkek arkadaşımla abur cuburlarımızı gazetemizi alıp çimlere yayıldık herkes gibi..

tam karşımızda bir çift oturuyorlar.. ama bayan adamın kucağında oturuyor..

hani abartmak için demiyorum cidden kucağında oturuyor..
öpüşüyorlar ama sürekli yani yüzlerin birbirlerinden hiç uzaklaşmıyor..
erkek arkadaşımla birbirimize saf saf baktık ,öyle bir yere oturmuşuz ki film gibi karşımızdalar..

iddiaya girdik kılık kıyfetleri ve rahat tavırları yüzünden turist olduklarını iddia ettim.zira etrafta çok fazla turist vardı..

ama kaybettim türklermiş maalesef..

bakmadan edemiyoruz dikaktimiz dağıldı ,şaka gibi sonra erkek arkadaşım parkta güvenlik görevlilerin gezdiği uyaracaklarını söyledi.. görevli geçti gitti çiftimiz daha da rahatladı uyarmadı çünkü görevli..aklımda kalmış pembe bir kiloş etek giymişti bayan adam elini eteğin altına soktu.. erkek arkadşaım kolumdan tuttuğu gibi yürü gidiyoruz dedi.. apar topar kalktık ve başka bir yere gittik..

çiftimiz çiftleşti mi bilemiyorum.. 35 yaş civarlarındaydılar.. genç ,deli zamanları da değildi yani..

kedicik81
6-06-08, 13:06
evt minik bir veda öpücüğü kondurmak farklı ilişki hariç herseyi ulu orta yaşamak farklı minik bir öpücük degildi tam tersi yapışmışlardı ve hiç abartmıyorum arkadaslar

kedicik81
6-06-08, 13:06
istanbulda artık sürekli karsılastıgım bır manzara halıne geldı oyuzden artık rahatsız olup buraya yazdım cunku cok kızmıstım oan kimsenin uyarmamasıda ayrı bir konu

fermur
6-06-08, 15:06
bence çok yanlış ve iğrenç birşey.buna normal diyen insanların açıkçası pek normal olduğunu düşünmüyorum.insanın özeli içinde kalmalı,uluorta yaşanmamalı...uyarmaya kalksan söylediğine söyleyeceğine bin pişman edip rezil ediyorlar,uyarmasan kalkıp gitmek durumunda kalıyorsun.gitgide yozlaşıyoruz,gitgide değerlerimizi kaybediyoruz...Allah yardımcımız olsun,sonumuzu hayr etsin...

sea sea
6-06-08, 15:06
gidişat hiç iyi değil arkadaşlar.ne günlere kaldık.özel hayat bu.herkesin gözüne gözüne sokmamak lazım.şiddetle kınıyorum böyle insanları

mavis87
6-06-08, 22:06
ben almanyada yasiyorum ve burda
uluoarta yani herkesin gözü önönde öpüsmek normal.
bu tabiki ben yapiyorum anlamina gelmiyor.

denef72
7-06-08, 06:06
ulu orta öpüşmek çok çirkin.herseyin yeri ve zamanı vardır.başkalarına göz banyosu yaptırmanın anlamı yok bence...:kızgın:

Moonlight
7-06-08, 09:06
derinss
yer gülhane parkı/istanbul ,2 hafta önce haftasonu,park tıklım tıkış,çoluk çocuk herkes orada ,malum müze de var orada..

erkek arkadaşımla abur cuburlarımızı gazetemizi alıp çimlere yayıldık herkes gibi..

tam karşımızda bir çift oturuyorlar.. ama bayan adamın kucağında oturuyor..

hani abartmak için demiyorum cidden kucağında oturuyor..
öpüşüyorlar ama sürekli yani yüzlerin birbirlerinden hiç uzaklaşmıyor..
erkek arkadaşımla birbirimize saf saf baktık ,öyle bir yere oturmuşuz ki film gibi karşımızdalar..

iddiaya girdik kılık kıyfetleri ve rahat tavırları yüzünden turist olduklarını iddia ettim.zira etrafta çok fazla turist vardı..

:
ama kaybettim türklermiş maalesef..

bakmadan edemiyoruz dikaktimiz dağıldı ,şaka gibi sonra erkek arkadaşım parkta güvenlik görevlilerin gezdiği uyaracaklarını söyledi.. görevli geçti gitti çiftimiz daha da rahatladı uyarmadı çünkü görevli..aklımda kalmış pembe bir kiloş etek giymişti bayan adam elini eteğin altına soktu.. erkek arkadşaım kolumdan tuttuğu gibi yürü gidiyoruz dedi.. apar topar kalktık ve başka bir yere gittik..

çiftimiz çiftleşti mi bilemiyorum.. 35 yaş civarlarındaydılar.. genç ,deli zamanları da değildi yani..
:1shok::1shok::roflol::roflol:

mavis87
7-06-08, 10:06
derinss
yer gülhane parkı/istanbul ,2 hafta önce haftasonu,park tıklım tıkış,çoluk çocuk herkes orada ,malum müze de var orada..

erkek arkadaşımla abur cuburlarımızı gazetemizi alıp çimlere yayıldık herkes gibi..

tam karşımızda bir çift oturuyorlar.. ama bayan adamın kucağında oturuyor..

hani abartmak için demiyorum cidden kucağında oturuyor..
öpüşüyorlar ama sürekli yani yüzlerin birbirlerinden hiç uzaklaşmıyor..
erkek arkadaşımla birbirimize saf saf baktık ,öyle bir yere oturmuşuz ki film gibi karşımızdalar..

iddiaya girdik kılık kıyfetleri ve rahat tavırları yüzünden turist olduklarını iddia ettim.zira etrafta çok fazla turist vardı..

ama kaybettim türklermiş maalesef..

bakmadan edemiyoruz dikaktimiz dağıldı ,şaka gibi sonra erkek arkadaşım parkta güvenlik görevlilerin gezdiği uyaracaklarını söyledi.. görevli geçti gitti çiftimiz daha da rahatladı uyarmadı çünkü görevli..aklımda kalmış pembe bir kiloş etek giymişti bayan adam elini eteğin altına soktu.. erkek arkadşaım kolumdan tuttuğu gibi yürü gidiyoruz dedi.. apar topar kalktık ve başka bir yere gittik..

çiftimiz çiftleşti mi bilemiyorum.. 35 yaş civarlarındaydılar.. genç ,deli zamanları da değildi yani..
yuh yani.......................

nuriye
7-06-08, 10:06
herşeyin bir adabı var.mahremiyet die bir şey var.ama malesef giderek zmanımız gençliği bunu kaybediyor.yollarda öpüşmeyi, kucak kucağı oturmayı iyi bir şey sanıyorlar.kabahatte gizli,sevapta gizli.4 duvar arasında kalır herşey bence.

kontes88
7-06-08, 10:06
artik edep diye bi kavram kalmadi insanlar çağdaslasmak adı altında her istediğini yapıyor... ben yeni gelen neslin pek iyi yerlerde olacağını sanmıyorum

shiftcan
7-06-08, 11:06
bence de değil. bende yeni nesil bir genç kızım ama. parklarda yiyişenleri görünce utanıyorum...

EU3
7-06-08, 11:06

Eşimle çıkmaya başlamadan önce ikimizin ortak erkek arkadaşı "EĞER BİR ERKEK BİR KIZA DEĞER VERİYORSA ONA ZARAR VERİCEK BİRŞEY YAŞATMAZ "demişti yani ulu orta öpmeyeceği gibi daha ilerisinide neyse kısa bir süre sonra biz eşimle çıkmaya başladık birbirimize çok benzeriz ve insanlar bizi dışardan kardeş sanıyorlardı düşünün artık nasıl duruyorsak el elede tutuşurduk ama oturduğumuz yerde değil yaniii bende bu fikre katılıyorum kıssadan hisse kızlar size değer veriyorsa bir erkek sizi bu şekilde teşhir etmez aman dikkat

Kayra
7-06-08, 12:06
Amanıııın bende gerilerde kalmışım kızlar böle şey pek görmüyom çoook şükür. ya ben tv de bile öpüşme sahnesi çıksa hala kanalı değiştirenlerdenim yaa.. kızım var benim 4 yaşında çok dikkat ediyorum görmesin diye daha küçük nasıl izah edeyim. Allah korusun sokakta görsek napcez kumandada yokki değiştirem.

MonaPisa
7-06-08, 12:06
İnanın var ya, kınamak istemiyorum, hepimizin çoluğu çocuğu var, hani derler ya gelir alnına yapışır diye. Allah korusun. Ama asla kabullenemiyorum da. Gel gör ki maalesef aramızda medeniyetle saygısızlığı karıştıran insanlar olduğu sürece, daha nicelerini görürür biz bu hareketlerin. Yazık.

uçuk_kaçık
7-06-08, 12:06
ıyyyyyyy iğreç bişi.utanma kalmamış kimsede:1no2:

Gunicen
7-06-08, 13:06
Örf ve adetlerimizi unutup ulu orta yerde nerdeyse sevişenleri kınıyorum:eek:klava: öpüşmek neyse biyere kadarda sevişme ne demek oluyo.! Allah 4 duvarı niye yapmışki namahremleri ulu orta heryerde Kötü Kazen

MENAR
7-06-08, 13:06
heleki park gibi yerleri özellikle bunun için kullananlardan nefret ediyorum!!

rahatça gidemiyoruz!!

ben rahatsız oluyorum,utanıyorum

o işle meşgul olanın umrunda değil dünya ya:enbuyukkk:

bu nasıl bir rahatlıktır

necoo
7-06-08, 16:06
Gunicen
Örf ve adetlerimizi unutup ulu orta yerde nerdeyse sevişenleri kınıyorum:eek:klava: öpüşmek neyse biyere kadarda sevişme ne demek oluyo.! Allah 4 duvarı niye yapmışki namahremleri ulu orta heryerde Kötü Kazen
bence ulu ortada yapanlar eşlerini aldatan kişiler onlar evli olsalar gider evlerinde yaparlar.:eek:klava: