Sivilcelere karşı ROACCUTANE kullananlar


nidamm
10-10-07, 11:10
:asigim::asigim::asigim:
nidamm
merhaba kızlar benim yüzümde çok kötü bir halde.sivilcelerimden neler yaptımsa kurtulamadım doktorun vedrdiği cleocin-t ve aknilox iiyi gelmedi ama verdiği tetra adındaki antibiyotik işe yaradı sanırım söndüler ama hala lekeler var
onlardan nasıl kurtulurum bilmiyorum doktorum bu tetra dan 4 kutu bitireceğiz ozaman biticek dedi amma inşallah biter
:asigim::asigim::asigim::asigim::asigim::nazar::nazar::nazar::nazar:senağlamasenağlamasenağlamasenağlamasenağlama

KETEN HELVA
10-10-07, 11:10
Bende Duymadim Bu Ilacin Tüylenme Yaptiğini.bazi Doğumkontrol Haplari Yapiyor Ben Adet Düzensizliği Için Diana35 Kullanmiştim Ve Olmadiği Kadar Tüylerimde Artiş Oldu Doktora Gittim Yok Yapmaz Senin Yanlişin Var Dedi.eğer Bu Ilaçta Yapiyorsa Yandik Valla.

KETEN HELVA
10-10-07, 11:10
arkadaşlar ayrıca bu ilaçtan dolayı göz damlası kullanan vede gözleri yanan var mı

elisabet
10-10-07, 12:10
herkese merhaba bugun ben de bu ilaca başladım 4 ay kullanacağım.yalnız merak ettiğim şu benim sivilcelerim kistik değiller.isilik gibi ama bi sürü doktor kistik olanlarda ilk bir ay çoğalma olur sendekilerde olmaz dedi..sivilcesi benim gibi olna var mı varsa onlarda da çoğalma oldu mu ilk bi ayda....

twenty_one
10-10-07, 17:10
KETEN HELVA
arkadaşlar ayrıca bu ilaçtan dolayı göz damlası kullanan vede gözleri yanan var mı
benim de yanıyo canım burnum akıyo gözlerim sulanıyo yanıyo olmayan şey yok yani panik yapma doktora sordum ben normal onlar dedikafamçokkarıştı
bu arada bugün bu izleri sordum doktora onlar ilacı bırakınca geçecek dedi geçmezse gönderirim seni lazere pıt pıt hemen geçer dedi:teytey:

gokCheee
10-10-07, 19:10
bu göz yanması ve aşırı kaşınması bendede war.göz pınarlarını kuruttuğu için bu ilaç suni gözyaşı damlası werdi bana doktor.o neseki ii geliyor

ayydolunay
10-10-07, 19:10
ya kistik sivilce nası oluyo?

geçmem senden
10-10-07, 20:10
KETEN HELVA
Bende Duymadim Bu Ilacin Tüylenme Yaptiğini.bazi Doğumkontrol Haplari Yapiyor Ben Adet Düzensizliği Için Diana35 Kullanmiştim Ve Olmadiği Kadar Tüylerimde Artiş Oldu Doktora Gittim Yok Yapmaz Senin Yanlişin Var Dedi.eğer Bu Ilaçta Yapiyorsa Yandik Valla.
pekı bu tuylenme ılacı bıraktıktan sonra eskı halıne donuyomu yoksa oylece devammı edıyo?

elisabet
10-10-07, 22:10
kistik sivilce büyük iltihaplı olan sivilceler.leblebi büyüklüğünde olanlar...bu tür sivilcesi olanlarda ilk ay çoğalma oluyormuş sanırım.. benimki öle değil küçük ama çoğalır mı acaba

twenty_one
10-10-07, 23:10
elisabet
kistik sivilce büyük iltihaplı olan sivilceler.leblebi büyüklüğünde olanlar...bu tür sivilcesi olanlarda ilk ay çoğalma oluyormuş sanırım.. benimki öle değil küçük ama çoğalır mı acaba
canım ben ikinici tedavime başladığımda alnımda küçük küçük sivilceler vardı kistik değillerdi ilaca başladıktan sonra yanağımda iki üç tane kistik şeklinde sivilce çıktı ama ilacı kullandıkça geçti takma o kadar cildinin düzelmesi için biraz katlancaksın
geçmiş olsuna.s.

Niobem
11-10-07, 08:10
kızlar ben bugun 2.gunundeyim sanki bende çarpıntımı yapdı ne anlamadı? yoksa diyorum psikolojik mi)) acaba lida dan sonra her ilaca tepkimi veriyorum psikoljk olarak)) kullanlarda çarpıntı fln yapdı mı yaw?

twenty_one
11-10-07, 11:10
Niobem
kızlar ben bugun 2.gunundeyim sanki bende çarpıntımı yapdı ne anlamadı? yoksa diyorum psikolojik mi)) acaba lida dan sonra her ilaca tepkimi veriyorum psikoljk olarak)) kullanlarda çarpıntı fln yapdı mı yaw?
ben 8 aydan fazla kullandım bu ilacı çarpıntı falan yapmıyo bence de dediğin gibi psikolojik her yerde yan etkileri fazla deniyo bunlardan etkilendin sanırım ilacı kullandığını unut ve dudaklarına bol bol nemlendirici sür ihmal etme benim gibi dışarı çıkamazsın sonra geçmiş olsun canıma.s.

duft06
11-10-07, 11:10
Ben de kullandım yıllar önce. Her ay muhakkak kan testi yaptırdım. Doktorum hep kontrol altında tuttu.6 ay tedavi oldum ve cok faydasını gördüm. Tavsiye ediyorum ancak kontrol ihmal edilmemeli.Bi arkdasımda ilk ayda burun kanaması dahil bütün belirtiler ortaya cıktı.İlacı bıraktı o yuzden. Zaten testler yapılınca ortaya yan etkisi cıkarsa bırakırsın.

duft06
11-10-07, 11:10
Şunu da belirtmek istedim bence biraz önyargılısın. bu kadar cok düşünürsen belirtileri orataya cıkarırsın lida gibi bi ilac değil kesinlikle.Ben 98yılına kullandım ve hala kullanılıyor.Ama cildin cok kuruyacak. dudaklarına sürekli krem surmen gerekecek ve basa cıkamayabilirsin de .bu yüzden panik olma.yuzun de soyulacak, gerilecek.Ama sonra düzgünleşecek.ve iyileşecek bence buna değer.

duft06
11-10-07, 11:10
Arkadaşlar bu ilac kişiden kişiye dozu belirlenen bir ilaçtır. Bu yüzden herkes farklı alabilir. ancak min dozdan başlayıp her ay artırılarak devam edilir. Ve bhsedilen dudak çatlaması kuruması yan etki değil beklenen etkilerdir. Yan etkiler böbreklerde ya da karaciğerde ortaya çıkabilir.Yani vücut çalışma düzeninindeki bozukluklardır. Bu nedenle hemen panik olmayın. Açıkcası ben kullanırken bile (98yılında) bu kadar büyütülmüyordu bu ilaç. Şimdi de fazla büyütmeye gerek yok.Ama eğer ilacı 6 ay kullanıp,hiç doktora görünmezseniz herşey olabilir tabi.Tedbir önemli!

geçmem senden
11-10-07, 12:10
duft06
Şunu da belirtmek istedim bence biraz önyargılısın. bu kadar cok düşünürsen belirtileri orataya cıkarırsın lida gibi bi ilac değil kesinlikle.Ben 98yılına kullandım ve hala kullanılıyor.Ama cildin cok kuruyacak. dudaklarına sürekli krem surmen gerekecek ve basa cıkamayabilirsin de .bu yüzden panik olma.yuzun de soyulacak, gerilecek.Ama sonra düzgünleşecek.ve iyileşecek bence buna değer.
pekı gercekten tuylenme yapıyomu? inşallah yapmıyodur ya

Niobem
11-10-07, 13:10
ben 2.gundeyim daha oyle bi duudak kurulugum olmadı. acaba sonramı cıkıcak nedir.

Niobem
11-10-07, 13:10
ya arkadaşlar buarada bu ilacı kullanırken yüzünüze herhangi bi losyon yada temizleyici jel fln kullandınız mı?

geçmem senden
12-10-07, 05:10
doktor bana aksam surmem için aknılox vermıştı onu suruyorum ben.bıde lorealın yuz temızleme losyonunu kullanıyorum ama ılerleyen gunlerde kullanamam heralde cunku derı soyulduğu için yanıyo surduğunuz yerler

tülay90
12-10-07, 08:10
Niobem
ya arkadaşlar buarada bu ilacı kullanırken yüzünüze herhangi bi losyon yada temizleyici jel fln kullandınız mı?
niobem dr bana bişey kullanma dedi sadece su ile temizle bence yan etki falan yapmasın ayrıca dudakların 1 ay sonra kurumaya başlıyormuş sanırım.geçmiş olsun.bu arada herkesin bayramını kutlarım

ayydolunay
12-10-07, 21:10
benim25. günüm kurudua ama öle çok abartıldığı gibi diil akşam yoğurt gibi krem sürüp yaıtorum sabaha yumuşuo :) bende 10.günden sonra başlamıştı kuruma kişiye göre deişir sanırım doza bağllı

ayydolunay
12-10-07, 21:10
ayrıca ben temizleme olarak sebamed kullanıorum akşamda imex die bi krem sürüorum bu kadar bunlrda doktor önerisi kendii kafama göre diil yani:KK70: doktorun vermesi lazım

kapris73
13-10-07, 08:10
:bbo:slm ben aranıza yeni katıldım.2 buçuk ay önce roaccutane tedavisine başladım.bnm sorunum şu reglim gecikti 20 gün falan.acaba bu da ilacın etkisi mi yardımcı olursanız sewinirim.

EU1
13-10-07, 08:10
arkadaşlar ne tüylenmesi ya her ay düzenli tahlil olmuyomusunuz pskoloiniz bozulacak siz böyle efham yaparsanız ben 4 ay kullandım.ne adette bi sorun oldu ne tüylenme oldu.bi ablam da kullandı şimdi 2 tane nur topu gibi bebegi var.bence siz abartıoysunuz.şu ilacı kullandıgınızı unutun gitsin..bepanthen yada agır bi nemlendirici krem alın kulanın kurumada geçer..böyle zararlı bi ilaç olsa yıllardır piyasada olur mu? allah aşkına ya

Niobem
13-10-07, 09:10
ewttt kızlar bence biz efham yapıyoruz... bende tuhaf tuhaf yok dudagım kurumadı, acaba kalbim mi hızlı atıyor, yok midem mi bulandı)) yani o kadar yan etkileirni okudum ya illa bşey olduracam tovbe yarrabbim))
bşeycik olmazzz-olmuycak)) hadi içimizi ferah tutalm.öpüldünüz:KK66: