(Resimli) En Son Satın Aldığımız Makyaj ürünleri


qamzeLi
27-12-08, 17:12
whiterose

bugün çok güzeldi hava yağmurlu olmasına rağmen gittim body shopaşakkıdı
acayip güzeldi yaaa hiç çıkasım gelmedi:smiley-cool:

allık gül kurusu tonlarında çok beğenerek aldımdelikafadulden
rujun rengi süper çok tatlı şeftali tonlarında:asigim:
ve dudak parlatıcısı:asigim:


[​IMG]

bunlarda born lippylerim:icecream:
mandalina vişne ve vanilla spice:lepi:

[​IMG]
hepsi de çok hoş güle güle kulaann whiterose parlatıcının rengine bayıldım :asigim:

whiterose
27-12-08, 17:12
qamzeLi
hepsi de çok hoş güle güle kulaann whiterose parlatıcının rengine bayıldım :asigim:
sağol tatlımŞeniz
bende bayıldım rengine:lepi:
sezon ürünüymüş devamı gelmeyebilir dedi bende kaçırmiyim dedimkaydirigubbakcemile5

April
27-12-08, 17:12
whiterose
sağol tatlımŞeniz
bende bayıldım rengine:lepi:
sezon ürünüymüş devamı gelmeyebilir dedi bende kaçırmiyim dedimkaydirigubbakcemile5
canım çok gusel şeyler almışsın a.s
güle güle kullan canım, allıktan ben de almıştım, çok gusel gerçekten =)
rujlar çok süper görünüyor =)

semyıl
27-12-08, 17:12
whiterose parlatıcının rengi çok güzelmiş bende beğendim.ya bu topik sayesinde gidip body shopa paraları gömücem sanırım.Ya fiyatlarını yazarsan çok sevinicem fikrim olsun diye bi de bu born lippy ler ne işe yararki tam olarak tahminlerim olmasına rağmen hiç kullanmadım bilgilendirirseniz sevinirim.

EU1
27-12-08, 17:12
whiterose


allık gül kurusu tonlarında çok beğenerek aldımdelikafadulden
rujun rengi süper çok tatlı şeftali tonlarında:asigim:
ve dudak parlatıcısı


[​IMG]

bunlarda born lippylerim:icecream:
mandalina vişne ve vanilla spice

[​IMG]
canım hepsi mükemmel :asigim: Şeniz
rujun numarası kaç canım yaa söz vermiştim kendime daha ruj almicam diye :çok üzgünüm:
güle güle kullan tatlım Şeniz

whiterose
27-12-08, 17:12
nisan.
canım çok gusel şeyler almışsın a.s
güle güle kullan canım, allıktan ben de almıştım, çok gusel gerçekten =)
rujlar çok süper görünüyor =)
sağol canımmmŞeniz

semyıl
whiterose parlatıcının rengi çok güzelmiş bende beğendim.ya bu topik sayesinde gidip body shopa paraları gömücem sanırım.Ya fiyatlarını yazarsan çok sevinicem fikrim olsun diye bi de bu born lippy ler ne işe yararki tam olarak tahminlerim olmasına rağmen hiç kullanmadım bilgilendirirseniz sevinirim.
canım bende body shop fanatiği oldum resmendelikafadulden
allık 24.90
ruj 26.90
parlatıcı 24.90hihoyyyt
canım born lippyler meyveli dudak nemlendiricilerikaydirigubbakcemile5
kokuları muhteşemmmmmm:lepi:

AyShE GuL
27-12-08, 17:12
whiterose

bugün çok güzeldi hava yağmurlu olmasına rağmen gittim body shopaşakkıdı
acayip güzeldi yaaa hiç çıkasım gelmedi:smiley-cool:

allık gül kurusu tonlarında çok beğenerek aldımdelikafadulden
rujun rengi süper çok tatlı şeftali tonlarında:asigim:
ve dudak parlatıcısı:asigim:


[​IMG]

tatlım rujunun rengi çok hoş markası ne acaba???:nazar:

whiterose
27-12-08, 17:12
pilar


canım hepsi mükemmel :asigim: Şeniz
rujun numarası kaç canım yaa söz vermiştim kendime daha ruj almicam diye :çok üzgünüm:
güle güle kullan tatlım Şeniz
tatlıcım çok sağolllŞeniz
ya bende pek ruj kullanamıyorum ama bu ruja bittimmmmmmmm:asigim:
numarası 08 canikom alırsan pişman olmazsın:lepi:

whiterose
27-12-08, 17:12
AyShE GüL
tatlım rujunun rengi çok hoş markası ne acaba???:nazar:
body shop canım çok tatlı bi rengi var şeftali tonlarında:asigim:

smhsmh
27-12-08, 17:12
almagester06
arkadaşlar alakasız olacak ama concealer olarak ne kullanıyosunuz. sanırım pilar estee güzel demişti. benimki bitmek üzere ne alsam diye bakınıyorum:sm_confused:
merhaba canımmm
ben lancome tüpte olanı kullanıyorum iyi aydınlatıyo hihoyyyt
bide dior var pilarınkinden ondan az kaldı ben dior unkindende menunum
sen en iyisi bi gözüne onu biz gözüne bunu uygulattır ve hangisini beğenirsen al
ikiside muhteşemmmmsositosositosositososito

EU1
27-12-08, 17:12
bornlippyler ayrıca parlatıcı olarak da mükemmeller delikafadulden bende elmalı, çilekli bide böğürtlenlisi var, parlatıcı kullanmak istediğimde onları sürüyorum ruj üstüne, hem mükemmel de kokuyorlar :dance: mandalina yı çok merak ettim şimdi :jeyyar:

whiterose
27-12-08, 17:12
pilar
bornlippyler ayrıca parlatıcı olarak da mükemmeller delikafadulden bende elmalı, çilekli bide böğürtlenlisi var, parlatıcı kullanmak istediğimde onları sürüyorum ruj üstüne, hem mükemmel de kokuyorlar :dance: mandalina yı çok merak ettim şimdi :jeyyar:
canım mandalinalısı süpeerrr yaaa:lepi:
içinde kendinden simler var kokusuda süperr:asigim:

EU1
27-12-08, 17:12
jeton geç düştü ya, mandalina satsuma dimiii hihoyyyt ben denemiştim onu yazın, içinde sim gibi şeyler vardı evet hihoyyyt çok güzeldi o, yazın bronzlukla da güzel olcak birşeydi hemde hihoyyyt ama parlatıcı çok nadir kullandığım için almamıştım :çok üzgünüm:

April
27-12-08, 18:12
whiterose
canım mandalinalısı süpeerrr yaaa:lepi:
içinde kendinden simler var kokusuda süperr:asigim:
anam kendisinden simli miii ? delikafadulden
çok istedim şimdi...
yarın alıcam işte =)

almagester06
27-12-08, 18:12
bende bugün sonunda dayanamdım ve bodyshop a gittim. çay ağacı yağı, çay ağacı yağı maskesi ve çizgi yumuşatıcı fırça ( son kalmıştı hemen atlatım) aldım. aslında daha bakcaktım ama inanılmaz bir kalabalık vardı ve sağa sola bile zor dönüydoum çıktım sıkıldım.boynere gittim fondöten almaya.aman allahım sanki mahşer yeri bunaldım ya resmen bakamadım doğru düzgün sonra almaya karar verdim.resim ekleyemedim çünkü fotoğraf makinem hala ablamda :eek:klava::eek:klava:

EU1
27-12-08, 18:12
canım o çizgi yumuşatıcıya bende baktım ya, tam olarak ne işe yarıyor o? yani düşündüm ne şekilde işime yarayabilir diye ama :sm_confused: boynere girilmiyor 1 2 haftadır, girişte 5 10 görevli üstüne atlıyor bu parfüm yeni deneyelim mi, şunlar kampanyada vs diye kafamçokkarıştı :roflol:

almagester06
27-12-08, 18:12
pilar
canım o çizgi yumuşatıcıya bende baktım ya, tam olarak ne işe yarıyor o? yani düşündüm ne şekilde işime yarayabilir diye ama :sm_confused: boynere girilmiyor 1 2 haftadır, girişte 5 10 görevli üstüne atlıyor bu parfüm yeni deneyelim mi, şunlar kampanyada vs diye kafamçokkarıştı :roflol:

ay sorma bende de oldu bide erkek parfümü sıktı biri bööööbenneyaptımki ay bide şeye sinir oldum stand da adam gelmiş bana fondöten tavsiye ediyor .ton bilmiyo bişey bilmiyo amann dedim böyle alışveriş mi olur. çoluk çocuk ayağımın altında anneleri bişey bakıyor:roflol::roflol: canım ben genelde kedi göz gibi gölgelendirme yapmayı sevmiyorum daha çok tam göz kapağı çizgisinde koyu tonlarla hattı belli ediyor.bir ikinciside smokey eyes yaparken alt ve üst kirpik diplerinde gölgeler yapıp yayıyosun ya ona yarıyo. yani her seferinde pamuklu çubukla uğraşmamak için bide pamuklu çubuk dağıtmıyor siliyo resmen.ya pilarcım ben siteden baya uzaklaşmışım baktımda resim yüklemek için napıyoduk

EU1
27-12-08, 18:12
http://www.kadinlarkulubu.com/teknik-destek/44372-foruma-resim-eklemek-buyrun-arkadaslar.html

buraya bak canım :ecrin_bebek: Şeniz

almagester06
27-12-08, 18:12
sağol canım yaptım olmadı bende acaba değişiklik mi oldu dedim. ya ben düzgün anlatamdım ya sana resim koymak istedim fırçayla ilgili.çok kullanışlı br fırça zaten bulamamıştım görünce atladım.aşağıda bu fırçanın kullanıldığı resimler buldum umarım sana yardımcı olur.

[​IMG]


[​IMG]


[​IMG]


[​IMG]

almagester06
27-12-08, 18:12
pilarcım olmadı yaa. deli olcam. en son show image your friends diyor link olarak başkada bişey dmeiyo. atcam az kaldı bilgisyarı camdan. bişey yapcam sinir etti beni:eek:klava::eek:klava: kusura balma canım sana şöyle diyim eve pearl sitesine girince en üstte bi kadının göz kapağı resmi çıkıyor ordaki makyajı yapmaya yarıyor. ayy deli oldum pilar

brcinn
27-12-08, 19:12
bende bugun bunları aldımmhihoyyyt

[​IMG]


dior ruju strawberryden söylemiştim pazar günü bugun geldi çok sevindimmm:dance:
cliniquten mascara aldım high impact bu sayfada önermişlerdi, sanırım işime yarayacak diğer minikleri ve çantayı zorla aldımkaydirigubbakcemile3 her defasında boş gönderiyolar sinir oldum çok cimriler:eek:klava:
john fride saç serumu dergiden çıktı onada ayrıca sevindim tavsiye ediyoduz kızlar bende denemiş olucam:teytey:
emily göz kalemleri ve dudak kalemi carmina bulamadım bunlardan aldım güzeller


bunlarıda dün almıştım

[​IMG]

narlı ve mangolu duş jeli ve losyonu, kırık saç uçları içim onarıcı serum mor renkli far(hiç güzel değilmiş almayın)bidee tala yağım.

a.s.a.s.:1hug:

almagester06
27-12-08, 19:12
brcinn güle güle kullan canım. sen ne güzel yükleyebilmişsin ben sinirlerim tepemde fiyonk oldu resmen.yükleyemedim resim.:eek:klava::eek:klava: ayrıca numune konusunda çok haklısın. sanki firma değil ordaki kızların cebinden çıkıyor. elleri gitmiyor bi türlü. ama kendileri sağolsun kaç defa gördüm yeni gelen numulerden alıyolardı:dilcikar::dilcikar:

brcinn
27-12-08, 19:12
almagester06
brcinn güle güle kullan canım. sen ne güzel yükleyebilmişsin ben sinirlerim tepemde fiyonk oldu resmen.yükleyemedim resim.:eek:klava::eek:klava: ayrıca numune konusunda çok haklısın. sanki firma değil ordaki kızların cebinden çıkıyor. elleri gitmiyor bi türlü. ama kendileri sağolsun kaç defa gördüm yeni gelen numulerden alıyolardı:dilcikar::dilcikar:
saol tatlımma.s.

imageden yüklüyosun dimi tatlım anasayfada resmini seç istediğin boyutu seç host it de açılan sayfada Hotlink for forums (1) kutusundakini kopyala ve yapıştır. ben öyle yapıyorum başka yolu varmı bilmiyorum

almagester06
27-12-08, 19:12
pilarcım oldu sonunda.benim mozilla kafayı yedi de azcık-tatlicadiarzu--tatlicadiarzu-

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]


[​IMG]

almagester06
27-12-08, 19:12
sağol brcincin cim. hallettim. benim mozillada sorun var sanırım. en sonda tıkanıp kalıyodu. siteye çamur attım resmen:eek::eek::eek: