Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Bebeklerimiz ve Biz


Jege
10-11-08, 20:11
o oldugunu nerden biliosun tatarcım

Jege
10-11-08, 20:11
tatarım
slm canım
kız sende bizim gibi ban almayasın bu link ten dolayı
sen benzer kadın sitesinin linkinşi mi wermiştin?

özüm
10-11-08, 21:11
Ooo nabeer kk'nın gülleri?
Güldenin mesajları eski tarih değil mi tatarım? O başka forumda yazıyo, bana facebooktan link vermişti hatta. Sanmam tekrar döneceğini.

Cinarefeninannesi
10-11-08, 21:11
kızlar ne oldu bı bılsenız esımle oglan uyumuştu kösem koltugum var onu actım sonra oglan uyandı ben mufaga meyve almaya gıttım ıçerı gırdım oglan yok bı baktımn ses gelıyor bı egıldımkı şok gecırecektım koltugun a koltugun altındacılan kısmından yanı yandan demırlerin arasından girmış gel dıyom gelmem dıyo kafa sallıyo çıkaramadım sonra muzu gösterdım geldı ama cok zor çıkardım kıvrılarak gırmış uff ya ucuz atlattım

tatarım
10-11-08, 21:11
Jege
sen benzer kadın sitesinin linkinşi mi wermiştin?
Jege
o oldugunu nerden biliosun tatarcım
valla hangisi yasak anlamıyom ama link vermek yasakmış o yüzden ban aldık zehra da almıştı belki o bilir o olup olmadıgını bilimiyom canım yani neyin nasıl ldugunu sadece link verdim o yüzden oldu

tatarım
10-11-08, 21:11
özüm
Ooo nabeer kk'nın gülleri?
Güldenin mesajları eski tarih değil mi tatarım? O başka forumda yazıyo, bana facebooktan link vermişti hatta. Sanmam tekrar döneceğini.
vala baktım gebelik bölümüne eski yazılarımıza güldenin nikini tıkladım bunları buldum yeni 2008 tarihli 2007 de var gültenin gittigi baya oldu

özüm
10-11-08, 21:11
T&S kılıç
kızlar ne oldu bı bılsenız esımle oglan uyumuştu kösem koltugum var onu actım sonra oglan uyandı ben mufaga meyve almaya gıttım ıçerı gırdım oglan yok bı baktımn ses gelıyor bı egıldımkı şok gecırecektım koltugun a koltugun altındacılan kısmından yanı yandan demırlerin arasından girmış gel dıyom gelmem dıyo kafa sallıyo çıkaramadım sonra muzu gösterdım geldı ama cok zor çıkardım kıvrılarak gırmış uff ya ucuz atlattım
Geçmiş olsun canıım. bunlar çok fena oldular. Ben de geçen evde kaybettim Mert'i. Sesleniyorum yok. Odaları aradım bulamıyom, nasıl korktum anlatamam, Evde nereye gidecek halbuki. Bi baktım sinmiş köşeye ses yok. Oyuna dalmış, tınlamıyo bile.

tatarım
10-11-08, 21:11
T&S kılıç
ya bıde gulden fransadamıydı
degil diye biliyorum

özüm
10-11-08, 21:11
Tatarım naaber canım? Gizoş nasıl?

tatarım
10-11-08, 21:11
özüm
Tatarım naaber canım? Gizoş nasıl?
ay sorma ya şişti aglarken bi rahat vermedi berkaya ders yapsın oglan nereye gitse oraya gidiyor defterlerini cekeliyor yırtıyor berkayda sinirleniyor ne yapcaz oglanın sınavı var calışamıyoır ya kapılarıda kapıyoz ama aglıyor önunde girecekmiş oda içeri bırakmadı peişini berklayın yatak odasına yolladım gene kapıda aglıyor ne tavsiye edersin canım dunurum

özüm
10-11-08, 21:11
İşin zor canım ya, ben Mert'e yatişemiyom, sen iki çocukla, Allah kolaylık versin.

mavice
10-11-08, 21:11
ii gecelr arkideşler sohbetiniz bol olsun

resimlerime yorum yazan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim saolun var olunnnna.s

tatarım
10-11-08, 22:11
özüm
İşin zor canım ya, ben Mert'e yatişemiyom, sen iki çocukla, Allah kolaylık versin.
zorki ne zor heleki gizoşla öyle inatcı ki aynı babası illa dedigi olca heleki yapma atıyor kendini yerlere aglıyor biryandan hoşuma gidiyor babasıyla guluyoz biryandanda kızıyom alışmasını istemiyom hayırı demekten helak oldum valla



neyse iyi geceler canım merte iyi uykular kib canım a.s.

mavice
10-11-08, 22:11
sibelcim yeni inciniz hayırlı olsun bizim azılarda bayağıdır kabarık patlatamadı bir türlü ii gecelr canım:nazar:

mavice
10-11-08, 22:11
ii gecelr özümcüm asılsın rastlaşamıyoruz hiç mertide öpüyorumŞeniz

Cinarefeninannesi
10-11-08, 22:11
sagol cnm bızımkı 1 gunde şişiyo ertesı gun patlıyo ne agrı ne acı ne ates ıshal hıçbırı olmuyo

DreamLover
10-11-08, 22:11
iyi geceler güzel annişler ve tatlış bebişler
çocuklar uyudu bende eccük keyf yapam dedim

Cinarefeninannesi
10-11-08, 22:11
dream nbr hoş geldın bızım erüff efeyle 8 de uyudu efe 10 da kalktı adam daha uyuyor kafasından asagıya suyu yıcek haberı yok.oglan bıdaha uyudu şimdi az gezeyım barı dedım nette

Cinarefeninannesi
10-11-08, 23:11
hepınıze ıyı geceler opuldunuz

mavice
11-11-08, 05:11
hihoyyytgünaydınnnnnhihoyyyt

güzelliklerle dolu neşeli bir gün diliyorum hepinizekaydirigubbakcemile3

ben eccük yoğunum bu gün bankaya felan gidicem öğleden sonra görüşürüzzzzz:eek:

mavice
11-11-08, 06:11
T&S kılıç
sagol cnm bızımkı 1 gunde şişiyo ertesı gun patlıyo ne agrı ne acı ne ates ıshal hıçbırı olmuyo
maşallahhhhhhh diyelim annesi:nazar::nazar::nazar:

Ali's Mother
11-11-08, 07:11
günaydın kızlar hepinize mutlu bir gün dilerim,
oğlum ishal olmuş sabahtan beri 4 kez değiştirdim ne yapsam ki
dr.a götüreyim diyorum

*mavili*
11-11-08, 07:11
günaydın kızlar...
hala hastayım ya...üstelik eşimde hasta bide bugün boğazım çok ağrıyor yutkunamıyorum bile offfff

ayşegülüm günaydın...poposunu hemen kremleseydin canım....
kıs yoksa diş mi geliyor....
hasta olmasında....
ateşi falan var mı?

soytarı
11-11-08, 08:11
günaydın kızlar güzel mutlu huzurlu bir gün diliyorum

ayşegülcüm az ateşde varsa diş geliyor olabilir sen bir dr a götür çok ilerlerse ama ara ara vıcık şekilde yaparda reflor var toz halinde ondan verebilirsin hemen durduruyor..sulandırıp veriyorsun.

Elifcim sanada çok geçmiş olsun pastil al cnm yumuşatır boğazını..Ruze ye aman dikkat..yaklaşmayın tamamen iyilkeşene kadar

Sevilcim sanada günadın nasılsın irem nasıl..?

kartalsevil
11-11-08, 08:11
Selam kızlar...
Nasılsınız bakalım???
Ben çok keyifsizim. Pazartesi diğer fabrikaya taşınıyoruz. Acayip moralim bozuk servis evime yarım saat mesafe uzaktan 6:50 de alacakmış. Akşamlarıda 8:30 dan önce evde olamıyacağım. Tam kış üstü çok kötü oldu. Neyse yinede hakkımızda hayırlısı gün doğmadan neler doğar diyor rabbime sığınıyorum.
Geçmiş olsun Ayşegülcüm büyük ihtimalle diştendir. Bol bol sıvı vermeye çalış.
Elifcim sanada eşine de acil şifalar. 4-5 gündür toparlanamadın olmazsa bir dr. görün istersen.
Sibelcim sizinde yeni inciniz hayırlı olsun.
Yelizcim sen nasılsın deno nasıl oldu. Öksürüğü hafifledimi?

kartalsevil
11-11-08, 08:11
soytarı
günaydın kızlar güzel mutlu huzurlu bir gün diliyorum

ayşegülcüm az ateşde varsa diş geliyor olabilir sen bir dr a götür çok ilerlerse ama ara ara vıcık şekilde yaparda reflor var toz halinde ondan verebilirsin hemen durduruyor..sulandırıp veriyorsun.

Elifcim sanada çok geçmiş olsun pastil al cnm yumuşatır boğazını..Ruze ye aman dikkat..yaklaşmayın tamamen iyilkeşene kadar

Sevilcim sanada günadın nasılsın irem nasıl..?
İyi çok şükür bitanem. Hafta sonu benden almak isteyenlere dönüp benim annem diye bağırıyor. Boynuma bir sarılması varki dünyalara bedel.
Dün babası müzik çalan hareket eden bir araba almış önünde iki tanede ayı var müzik çalınca sallanarak oynuyorlar. Bayıldı bizim zilli geçti oturdu karşısına alkışlayıp oynamaya başladı. Çok tatlı bu kuzular yaaaa.

soytarı
11-11-08, 09:11
Sevil cim hakkında hayırlısı olsun cnm üzülme dediğin gibi gün doğmadan neler doğar..Bellimi olur belki iptal olur belki başka bişey olur...
Denomun öksürüğü devam ediyor dün başladık şurup veremeye bir kaç günde gösterir sanırım etkisini..
Benim annem diyor demek irem sevsinler annesini nasılda seviyor baksan:)
çok şekerler ya denizde selocan reklamlarına bayılıyor hemen oynamaya başlıyor..ama tek değil evde kim varsa herkesi kaldırıp oynuyoruz düğün halayı:)

Ali's Mother
11-11-08, 10:11
teşekkürler kızlar,
elifcim her defasında kremliyorum zaten ama yinede pişik oldu çok yaptı çünkü
yelizcim bilmiyorum dişmi değilmi ama tahlilde bişey çıkmadı şükür
sevilcim sağol canım
reflor ver dedi dr. bide diyet patates, havuç, pirinç vs. işte
başka bi ilaç daha verdi eğer ateş, kusma olursa ishalde durmazsa başla dedi
iştahıda yok kuzumun 2 dişi var onlar çıkarken sorun yaşamamıştık peki diğer dişler ne zaman çıkar

Ali's Mother
11-11-08, 10:11
sevilcim hayırlısı olsun hakkınızda üzülme canım,
yerim iremin benim annem diyen ağzını :))
benim yavrumda enneden önce başka şeyleri söylemeyi öğrendi nnnnnneeeeee diyor bazen işte :)))

Cinarefeninannesi
11-11-08, 10:11
gunaydın kızlar hasta olan arkadaslarım gecmış olsun

alişin annesı çıkar cnm bak benımkıde gec cıkardı çok korkuyodum çıkarmıcak dıye

Cinarefeninannesi
11-11-08, 10:11
kızlar ya gece 3 ten asagıya uyuyaMIYORUM DELIRCEM UYKU DUZENIM GITTI VALLA

Ali's Mother
11-11-08, 10:11
yelizcim denizdemi hasta çok geçmiş olsun canım kış geliyor kuzular yavaş yavaş hastalanıyor Alla beterinden korusun canlarımızı

mavice
11-11-08, 11:11
selam kızlar ben geldim

bankada felan işlerim vardı koştur bankya çağatayı alınma saati geldi koştur okula yoruldum valla işlerimi bir kısmını halletmiştim şimdi biraz daha yapayım ...

mavilim canım çok saol yorumların için zaman ayırmışsın teşekkür ederim.... ayrıca çok geçmiş olsun canım ıhlamur papatya felan içsen hem boğazını hem içini yumuşatırdı.. acil şifalar canım.

sevilcim hakkınızda hayırlısı canım... maşallah ireme insan ne kadar mutlu oluyor....öpüyorum senide kuzunuda canım....

soytarıcım sen nasılsın canım denoyada geçmiş olsun tatlım

ayşegülcüm alişimize çok geçmiş olsun bu yıl hastalık sezonua bayağı hızlı giriş yaptık havalar saçmalıyor ehhh bünyelerde sapıtıyor haliyle... çağada 3-4 gündür ishaldi prinç lapası hazırladım yağsız felan hemen düzeldi... alimizede tez zamanda acil şifalar...:Saruboceq:

Ali's Mother
11-11-08, 11:11
sibelcim çınar daha 12 aylık benim ki 15 bitti sen geç çıkardı deme tam zamanında çıktı dişleri çınarın canım

Ali's Mother
11-11-08, 11:11
mavicem çağan yiyor maaşallah gel bi benimkini gör yermi ya ağzını büzer açmaz ya açar geri çıkartır yada çıkartmaz ağzında bekletir durur ne yapcam ben bilmem yemek konusunda muzdaribim

mavice
11-11-08, 11:11
canım beim arasıra bizde cebelleşiyoruz yemek konusunda ama ben biraz gestapo şefi gibiyim... illaki yiyecek tabi tatsız tuzsuz yiyemiyor çocuklar bende robottan geçirdim süzgeçten geçirdim azıcıkta şekerle tatlandırdım aynı muhallebi gibi boldu bayıla bayıla yedi sıpam yemediği şeyleri farklı şekillerde sunuyorum deniyorum illaki yiyecek yani kötükedihüso