2009 Nisan Anneleri buraya


dermanz
25-09-08, 08:09
kızlar merhaba bebeğime birşey olucak düşüncesiyle bayadır yazmıyordum(kendimi fazla kaptırmamak için)
dün bizde dr.a gittik şükürler olsun herşey yolunda:nazar:
yalnız olması gerekenden 1 hafta küçüğüz dr.um normal olduğunu söyledi
2 hafta sonrada bizim ikili testimiz var inşallah ondada bir sorun çıkmaz:Saruboceq:

birde ikili testte serbest bhcg oranına bakılıyor araştırma yapmışlar değer 50 nin altındaysa erkek 50nin üstündeyse kız olma ihtimali çok yüksekmiş

bursasu
25-09-08, 08:09
urla çok teşekkür ederim ya ben hamile kalmadan önce hep diyordumki benim erkek oğlum olur diye babamızda tutturmuş kız diye Allah sağlıklı hayırlı evlat versin gerçi ama çevremdki herkes kızın olcak diyo hadi bakalım ne olcak hepten meraklanmaya başladım :KK70:

urla
25-09-08, 08:09
kızlar yanlış algınlanmasın bu fal falan degıl


dogum tarıhlerıne göre bilim


rumelili senınde kızın olucakmış

bakalım bilecekmi


sekiz nisan ikibin dokuz sen tarıhleri söylermıısn bakalım bu ablada kız dicekmi

urla
25-09-08, 08:09
bursa su bende ilk başlarda kız hissedıyordum babamızda kız istıoo allahım hayırlısını versın....

ama banada şimdilerde erkek gibi geliyor artık

april16
25-09-08, 08:09
RUMELİLİ
yastık çok rahatlatıyor gerçekten arkadaşlar....ben kendimde olduğum sürece solda yatıyorum...bende yüzüstü sevdalısı biri olarak zor oldu ama alıştım çünkü göbeğim çok çıkmaya başladı.....bende evlenmeden önce gittiğim doktoruma devam ediyorum ve çok memnunum....şimdiden karar vermek en güzeli aslında doktorun bizi ve bebeğimizi yakından tanıması açısından.....ben bir daha bebeğimi görmeye 4 ekimde gidicem o zamanda kısmet olursa 14+2 olucaz......bizde artık cinsiyetlerimizi yazalım istiyorum yavaştan.....sanırım bayram sonrası yavaştan öğreniriz.....:))
Yastık işi biraz rahatlatıyo uyurken, bende yüz üstü yatan biri olarak 2-3 haftadır yan yatıyorum, karnım çok batıyo yüzüstü yatarken. Hem zorlanıyorum, hemde hoşuma gidiyo, bebeğimin orada olduğunu hissetmek kaydirigubbakcemile2
RUMELİLİ sen baya yol almışsın, öğrenirsin tabi artık cinsiyetinide. 2'li testte öğrenenler oluyo bende çok duydum. Ama biz öğrenmek istemiyoruz. Dr.uma da söyledim. Hem merak etmiyorum, hemde süpriz olsun istiyorum ama tabi bebek büyüdükçe ultrasonda kendiliğinden bizim görebileceğimiz şekilde bi poz verirde zorla bakın ben kızım yada erkeğim derse yapcak bişey yok.kaydirigubbakcemile3

sekiznisanikibindokuz
25-09-08, 08:09
Evet bende vereyimde kız olduğunu söylemeyin bakalım tutucakmı?
Eşim 1979 ben 1981.Banada birisi bu şekilde kan değişimlerinde bakıp aynı doğum tarihlerini sormuştu ama o zaman erkek demişti.Bakalım ne dicek?
Birde kızımın fotosunu koymak istedim ama nasıl koyulacağını bilemedim:KK43:

april16
25-09-08, 09:09
sekiznisanikibindokuz
kızlar günaydın..
haarikaaa haberlerim var.Dün doktora gittim.Tam 12. haftamız doldu...
Gözümüz aydın sanırım ilk cinsiyet haberini ben vericem...Bebeğim %80 bi prensesmiş:):)Doktor hemen pembeleri almaya başlama ama % 80 kız dedi.Ben doktordan çıkar çıkmaz alışverişe başladım.Çok güzel şeyler aldım.Beyaz rugan minicik bi ayakkabı aldım.İnanılmaz güzel.
Bebğimi gördüm.Böyle bi duygu olamaz.Anlatılamaz.Hamile omayan arkadaşlarıma anlatırken bu duyguyu ifade etmekte zorlanıyorum resmen.bebğim çok büyümüş.Herşeyi var artık.Eli,kolu,parmakları,ağzı,gözü,burnu...O kadar hareketli bi bebekki 5 dakika izledik 1 sn. bile durmadı.Sürekli hareket ediyoo.elini kafasına götürüyo.Kendini hoplatıyo sonra yavaş yavaş düşüyo sanki,bakalarını kaldırıyo.İnanılmaz bişey bu.Sabah doktora gitmeden önce hiç içmediğim halde bi bardak süt içmiştim.Bebeğim sevinsin kendini güzel göstersin diye,öylede oldu çok şükür.
Ense kalınlığına bakıldı.Çok şükür doktor normal dedi.Kan testimin sonucu cuma günü çıkıcak inşallah.Yüzüstü yatma işini sordum doktoruma yatabilirsin dedi.Bunun belli bi ayı yok dedi,zaten karnın büyüdüğünde kendin rahatsız olursun yatamazsın dedi.Yani yüzüstü yatmamızda bi sakınca yokmuş.yaaa daha neler neler var sanki anlatacağım..bebeğim gözümün önünden gitmiyoo.Resmen eve bi ultrason cihazı alıp sürekli izlemek istiyorum:)Eşimde yurtdışında oda göremedi bebeğimizi:KK43: ama sürekli arayıp anlatıyorum,oda sıkıldı sanırım aynı cümleleri duymaktan:)
Neyse böyle yanii...
Birde son olarak ben erkek ismi düşünmüştüm.Erkek olsaydı ismi çınar olsun isityodum ama kız ismi bulamıyorum şimdi...Hadi yeni bi konu.Beğendiğiniz kız isimleri var mı??
Umarım herkes benim dün şahit oldukalrıma şahit olurlar..Hatta bu hissi hiç yaşamamış olanlar varsa bebeği olmayanlar umarım Allah bi an önce onlara da yaşatır...
Canım tebrik ederim hayırlı haberlerine bende çok sevindim. İnan ta içimden hissediyorum aynılarını.:nazar: Dün Eyüp sultana gitmiştik bende aynı böyle dua ettim. Allahım her isteyene nasip etsin, bizim bebişleride korusun dedim. Dünyanın en özel ve en benzersiz duygusu şu yaşadıklarımız... Kız erkek farketmez Allah sağlıklı hayırlı evlatlar versin.
İsmini düşünürken yanına hanım ekleyip düşün ilerde iş kadını olunca zor olmasın:) ya da ergenlik çağında falan okulda arkadaşları arasında zorluk yaşamayacağı bi isim seç. Çocukların dünyası acımasız sonra çok üzülüyolar bide insanlarn kaderini bile etkiliyomuş isimler...

sekiznisanikibindokuz
25-09-08, 09:09
Benimde dün tam 12. haftamdı ancak ultrasonda 12 hafta 2 günlük görünüyodu..Ultrason sanırım büyüklüğüne göre söylüyo sanırım değil mi?Yani iki gün ilerde gösteriyo:)
Birde söylemeyi unuttum.Ben hiç bişey yiyemedim bulantılarımdan ama doktor çok hızlı kilo almışsın dedi.Normalde 3 ayda 1 kilo alınması bekleniyomuş ama ben 3 ayda 3 kilo almışım:)

sekiznisanikibindokuz
25-09-08, 09:09
Tüm güzel dileklerde bulunan arkadaşlara teşekkür ediyorum....

eVet her bir isim düşündüğümde şöyle yapıyorum april.Çok komik oluyo..örneğin naz diyorum.Sonra ''naz hanım nasılsınız'' diyorum önce oluyosa birde şu cumleyı kuruyorum ''naz kızım buraya gel'' eger her ıkısınede uygun oluyosa o ısmı dusunuyorum.Bazı ısımlerde cok komık duruyo bu kalıplar:):)

april16
25-09-08, 09:09
Aman kızlar yolumuz uzun kiloya dikkat. Hamur işi ve ekmekten uzak durun:eek:klava:
İştahlar açılmaya başladı. 3 aylık açlığın acısını çıkarmayın 1 aydakaydirigubbakcemile3

Bu arada SU İÇİYOSUNUZ dimi?!!!!! En önemli şey bebekler için, aman ihmal etmeyin.

urla
25-09-08, 09:09
sekiz nisan ikibindokuz


kız diye söylemedim


ama erkek dediii

yanlız bu ablanın üst komşu 2 -3 yıl önce hamıleymış doktorda kız görünüyormuş doktor kızın olcak demiş

bu abla demış senın oglun olcak


kadın bi dogum yapıooo oglannnn


ALLAH'tan başka kimse bilemez tabiki bizimki eglence ama bunada inanıyorum


kız erkek farketmez eli ayagı düzgün olsun saglıklı olsunda


CANIM erkek dedi dur bakalım hayırlısı....

april16
25-09-08, 09:09
9 ay anneme benim için erkek demişler hata doğum yapmış, aynı anda aynı isimde 2 kadın doğurmuş diğerinin oğlu olmuş babama da onu ben sanıp hemşire oğlan demiş bütün sülale hastaneye taşınmış ortalık ayağa kalkmış sevinçten 10 dakikada. Ama annem hep kız istemiş:) Veee sonuç, doktor çıkmış babama çok güzel bi kızın var demiş. Babam şok tabikaydirigubbakcemile3 Annemde görmüş doğururken beni kız olarak, karışma ihtimali yok yani:) Şok geçirmişler, bakmışlar kulaklarım aynı babamınki gibi o zaman inanmış babam. Ama bu kadar olur, sanki onun kulağını kalıba koymuşlar bana kulak yapmışlar gibi.
Yani kıssadan hisse bu işi ancak doğurup kucağımıza alınca anlicazhihoyyyt
Allah hayırhihoyyytlı evlatlar versin herkese:Saruboceq:

eda_edanur
25-09-08, 09:09
april16
Yarın saat 3'te bizim 2li testimiz var. Çok heyecanlıyım. Kendi dr.um kötü bişey çıkmaz dedi, endişelenme ama yinede endişeleniyorum, napim:bbo: Bakalım, bebişim büyümüz mü? Ben daha iyiceyim, bu hafta o kadar çok yatmadım, akşamları biraz kötü oldum, bel ağrım var artık o kadar da olcak. Yani 3. aya girince ızdırap bitiyo galiba. Kocam gün sayıyodu geçen gün:) ne sayıyosun dedim 3. ayın doluyoya iyileşiceksinkaydirigubbakcemile3 onun için şafak sayıyorum diyokaydirigubbakcemile3
april bende gün sayıyorum valla. ilk aylar hakikaten zormuş ama allaha şükür sonuna yaklaşıyoruz. zaten hamileliğin 3/6 ayları arası en rahat aylarmış son aylarda miğde kaynaması oluyormuş. neyse hayılrısıyla ilk trimesti bitiriyoruz. inşallah sonuna kadar başka sıkıntılar yaşamayız. yasakkelime

glnm_kvrck
25-09-08, 09:09
april16
9 ay anneme benim için erkek demişler hata doğum yapmış, aynı anda aynı isimde 2 kadın doğurmuş diğerinin oğlu olmuş babama da onu ben sanıp hemşire oğlan demiş bütün sülale hastaneye taşınmış ortalık ayağa kalkmış sevinçten 10 dakikada. Ama annem hep kız istemiş:) Veee sonuç, doktor çıkmış babama çok güzel bi kızın var demiş. Babam şok tabikaydirigubbakcemile3 Annemde görmüş doğururken beni kız olarak, karışma ihtimali yok yani:) Şok geçirmişler, bakmışlar kulaklarım aynı babamınki gibi o zaman inanmış babam. Ama bu kadar olur, sanki onun kulağını kalıba koymuşlar bana kulak yapmışlar gibi.
Yani kıssadan hisse bu işi ancak doğurup kucağımıza alınca anlicazhihoyyyt
Allah hayırhihoyyytlı evlatlar versin herkese:Saruboceq:
Canım senin dünyaya gelişin baya gülücüklü olmuş:)
Dediğin gibi Allah herkese hayırlı sağlıklı evlatlar
nasip etsin kız erkek farketmez :):Saruboceq::nazar:

gulfemim
25-09-08, 09:09
arkadaşlar merhabalar.ben 15 eylülde muayene oldum.doktorum 15 ekime gün verdi.ama bakıyorum sizler 2 hafta arayla falan kontrole gidiyorsunuz.acaba 11-14 testi için mi böyle randevu verdi.kontrole gidince 13 hafta bitiyo olacak inşallah.

urla
25-09-08, 10:09
yok canım ne yorulması


allahım hayırlısını versin



doktorlarımız cinsiyetlerini söyleseler artıkkk

iyuksel
25-09-08, 10:09
Selam arkadaşlar,
Gecen Cuma günü ben de bebişimi gördüm, hareket ediyordu teyzeleri, inanamadım Rabbimin bir mucizesi resmen.. hamileliğimin ilk farkettiğim günden beri (1 Eylül) 8 kilo verdim, bulantı kusma inanılmaz ...dr. Elevit diye bir vitamin hapı verdi biraz kesti sanki... Bir de arkadaşlar benim karaciğer testlerim çok yüksek çıkıyor (ALT-AST değerler) dr. biraz endişelendi..herhangi bir bilginiz var mı bu konuda... ?

april16
25-09-08, 10:09
Kızlar yeni bi alet çıkmış, bebeğin kalp atışını ve çıkardığı sesleri duymak içinkaydirigubbakcemile3 gittigidiyorda gördüm, Şok oldum yani bunuda mı yaptılar dedim. Çok da pahalı değil 65 ytl. Meraklı hamişlere duyurulurrrr!!!

ebrartuba
25-09-08, 10:09
Arkadaşlar banada bakın lütfen şimdi gördüm bu cinsiyet olayını.benim d.tarihim 1981 eşim 1975 ilk bebeğim kızdı bunuda çok merak ediyoruz.Şimdiden teşekkürler.

urla
25-09-08, 10:09
rumelili erkek daha cabuk gelişirmiş ultrason resimlerine bak bakalım cok net degıldır kızsa

erkekse 2,5 aylıkken cok belirgin olurmuş

bursasu
25-09-08, 10:09
megul
arkadaşlar merhabalar.ben 15 eylülde muayene oldum.doktorum 15 ekime gün verdi.ama bakıyorum sizler 2 hafta arayla falan kontrole gidiyorsunuz.acaba 11-14 testi için mi böyle randevu verdi.kontrole gidince 13 hafta bitiyo olacak inşallah.
benim doktorum 15 günde 1 çağırıyo bir muayene bir kontrol

glnz
25-09-08, 10:09
april16
Kızlar günaydııııınnnn..:) Dün yoktum, yazamadım. Yazdıklarınızı yeni okudum. Dün baya parasal verilere takılmış hamişler, hala dr. kararı, hastane kararı veremeyenler var.
Kızlar siz kadın doğum doktoruna hamile kalınca mı gittiniz? Yani normal şartlarda evlenmeden önce başlamak üzere daha sonrada değişik sürelerde gitmek gereken bi dr. arada smear testi vs.. gibi biçok kontrolümüz var, rahim kanseri diye bi gerçek var. Yani ne bilim ben 2 yıllık evliyim ve evlenmeden 1 ay öce başlamak üzere aynı dr.a gidiyorum. Hamilelik ve doğum işi başka önemli bi konu, çok şükür ki ben dr.umdan çok memnun olduğum için hala devam ediyorum. Hastane konusuna gelincede bu tercih meselesi ssk.nız varsa gittiğiniz dr. her yere geliyo. Devletimiz sağolsun bir çok kolaylık sağlıyor lakin sürekli herşeyi de değiştiriyo. Ortalama 3 aylık hamile olduğumuzu düşünürsek, 6 ayda bu ülkede neler olur neleerr!! İstanbulda devlet hastanesi çok ama hastanedeki muamele konusu biraz acımasız:) Artık her özel hastanede ssk geçiyo, arada tabi değişik fiyat farkları var ama en azından karşılaştığımız muamele insanca...
Biraz da hamileliğin tadını çıkaralım, bulantılarda azaldı:) Bayramda belki biraz nefes alır, haftalardır aç olan karnımızı doyururuz:))
selam evet dün biraz bu konudan bahsettik ve bence faydalıda oldu üç aylık evliyim ve daha önce hiç bir jinekolağa gitmedim tüm sorularım tüm arastırmam bundan ötürü ve bu zamanda bundan daha doğal bişey olamaz heralde bebek içinde önemli olan güvenli ellerde olması değilmi zaten?

glnz
25-09-08, 10:09
bende verimde tarihleri zahmet olmazsa sorarsın urla şimdiden saol 1981-1981

eda_edanur
25-09-08, 10:09
april16
Yarın saat 3'te bizim 2li testimiz var. Çok heyecanlıyım. Kendi dr.um kötü bişey çıkmaz dedi, endişelenme ama yinede endişeleniyorum, napim:bbo: Bakalım, bebişim büyümüz mü? Ben daha iyiceyim, bu hafta o kadar çok yatmadım, akşamları biraz kötü oldum, bel ağrım var artık o kadar da olcak. Yani 3. aya girince ızdırap bitiyo galiba. Kocam gün sayıyodu geçen gün:) ne sayıyosun dedim 3. ayın doluyoya iyileşiceksinkaydirigubbakcemile3 onun için şafak sayıyorum diyokaydirigubbakcemile3
april bende gün sayıyorum valla. ilk aylar hakikaten zormuş ama allaha şükür sonuna yaklaşıyoruz. zaten hamileliğin 3/6 ayları arası en rahat aylarmış son aylarda miğde kaynaması oluyormuş. neyse hayılrısıyla ilk trimesti bitiriyoruz. inşallah sonuna kadar başka sıkıntılar yaşamayız. :eek:

gulshenidil
25-09-08, 10:09
[​IMG][/URL][​IMG][/IMG]

urla canım benim minik kuzumun resmi bu.....varın siz karar verin belirginmiyiz değil miyiz.....