TEST

Lahana Çorbası Diyeti Deneyimlerimiz


EU1
7-01-09, 15:01
ben bıraktım dıyetıı 2 gun tam uyabıldım onda da 700 gr vermıstım

ben lahana kürünü yapmaya karar verdım en azından sadece çorba ıcemkten ıyıdır

oznurtrgt
7-01-09, 19:01
benim 4.günüm bende de cok fazlakilokaybı olmadı hayatımda ilkkez diyet yaptım umarım pişman olmamm :KK43:

asm3365
7-01-09, 20:01
arkadaşlar lahana kürü nedir?nası yapılıyoo...

siyah-i
7-01-09, 20:01
asm3365
arkadaşlar lahana kürü nedir?nası yapılıyoo...

Bundan önceki sayfada Blackkity arkadaşımız açıklamış bak bi istersen a.s. Nur Ertürk de buna benzer bişi yapıyordu işte rastgelmştim o da kaynatıp her gün suyunu çiyormuş limonla kilo vermiş ben de çorbayı içemezsem bunuj yaparım artık..kolay gelsn herkese cokacimcoook :-)

EU1
7-01-09, 21:01
ben bıraz once ıctım lahana suyundan gayet ıyıydı maydonuzlu ve lımonlu guzeldı bence tadı yanı lahan corbasıyla kıyasla ıcılebılırdı bence bakalım sonuc nasıl olcak çok sıkı bır dıyet yapmıcam cunku sınavlarım var halsız dusmek falan ıstemıyorumm ıı geceler hepınızee

NiLCa
7-01-09, 22:01
kesinlikle denemeyin! ölüyordum yaa :KK70: kilo verdim vermesine (5 gunde 4 kilo) ama doktora gittiğimde kayıp olan kilo sadece sudan ibaret olduğunu öğrendim ve sağlıklı bir diet x sporla 16 kilo verdim...

daylight
8-01-09, 13:01
çorbasının içine limonları kabuguyla atınca sası kokusu kalmamıştı çok leziz bir çorba içtim ;amanın bagırsaklarım gümbür gümbür os.ruktan karnım yırtılacak üzerine 1saat sonra birşeyler de yedim tek çorbayla ölsem duramam kızlar bunu akl-i kamil biri yanıt yazsın lütfen llk gün mü hep mi böyle olacak davul gibi oldum gazdan ölecem yoksa !!!!!!!!!

aeben
8-01-09, 16:01
daylight
çorbasının içine limonları kabuguyla atınca sası kokusu kalmamıştı çok leziz bir çorba içtim ;amanın bagırsaklarım gümbür gümbür os.ruktan karnım yırtılacak üzerine 1saat sonra birşeyler de yedim tek çorbayla ölsem duramam kızlar bunu akl-i kamil biri yanıt yazsın lütfen llk gün mü hep mi böyle olacak davul gibi oldum gazdan ölecem yoksa !!!!!!!!!
akl-i kamil biri ha bu ben oluyorum galiba .kaydirigubbakcemile3 ah hemşom ah bi mesaj üstünü oku bakem .. ...kaydirigubbakcemile hazır dogal gazda pahalıyken ziyan olmasın ha ...delikafadulden:roflol::roflol:Şeniza.s.

basingazete
8-01-09, 21:01
nice_girl
olur öyle arada bırakma sakın ama son olsun bu:) bende diyete başlamadan önceki gün acaip yemiştim sonra dedim böyle olmucak bir anlık zevk için vucudum mafoluyor sonra pişman oluyorum keşke yemeseydim diye sende kilo vermek istiyorsan gerçekten bu son olsun de kendine devam et rejime..
kendimi tuhaf hissediyorum bu 3. günüm karnım daha da bir küçülmüş 3 gündür günde iki max 3 kase çorba içiyor meyve ve sebze yiyorum bu gün öğlen ve akşam olmak üzere 2 'şer köfte yedim ölecektim yoksacokacimcoook ama hiç eksiksiz devam ediyorum. ama basenlerimi ölçtüm hiç değişme yok arkadaşlar bana yardım edin ne olur sinirlerim bozuldu. 62 kiloyum boyumda 172 ama biraz kilo vermeye ihtiyacım var 55 kiloda çok güzel bi kadın oluyorum nasıl zayıflıyacağım o kadar emek veriyorum ama hiç incelme olmamış tartım yok zatem umrumda olan incelmek 1 haftanın sonunda yeterince incelirmiyim bana yardım edin nooolur:a015:

basingazete
8-01-09, 21:01
aeben
akl-i kamil biri ha bu ben oluyorum galiba .kaydirigubbakcemile3 ah hemşom ah bi mesaj üstünü oku bakem .. ...kaydirigubbakcemile hazır dogal gazda pahalıyken ziyan olmasın ha ...delikafadulden:roflol::roflol:Şeniza.s.
ne güzel kilo vermişsin maaşallah nazar değmesinkaydirigubbakcemile5:hooray:

Blackkitty
8-01-09, 22:01
NiLCa
kesinlikle denemeyin! ölüyordum yaa :KK70: kilo verdim vermesine (5 gunde 4 kilo) ama doktora gittiğimde kayıp olan kilo sadece sudan ibaret olduğunu öğrendim ve sağlıklı bir diet x sporla 16 kilo verdim...
Çorbadan mı kürden mi bahsediyorsun? Çorbayı söylüyorsan haklısın. Ama kürü yaparken diyetteymiş gibi yiyorsun... Aç kalmak falan yok. Zaten o kürle üç hafta geçerse ölürüz heralde :dance:

nice_girl
8-01-09, 22:01
arkadaslar ben 1 haftada 3 kilo verdim şuan 62 kiloyum..53 54 olmak ıstıyorum ama bu dıyete devam etmek ıstemıyorum daha fazla öss ye hazırlanıyorum saglıksız beslenınce beynım duruyor..dietband almayı dusunuyorum bir ayda 8 10 kilo verdiriyormuş ve diyet yapmıyorsun özel menü veriyorlar yanında sana normal yemek yiyorsun yine..bu daha mantıklı geldi bana sizde düşünebilirsiniz..

nice_girl
8-01-09, 22:01
çiçek:)
ben bıraktım dıyetıı 2 gun tam uyabıldım onda da 700 gr vermıstım

ben lahana kürünü yapmaya karar verdım en azından sadece çorba ıcemkten ıyıdır
dayanamadın mı:) ben bir hafta yaptım ama zorlandım arada kacamaklarda yaptım yoksa cekılmezdı

Asmera
9-01-09, 14:01
kızlar şu çorbaın tarifini banada verin bi bakıorum bakıorum bulamıorum yaaa bende yapmak istiyorum ..

mnla
9-01-09, 14:01
ya evet noldu corbaya??? ben gun gun bakiyordum ne yapacagima. ilk sayfada olmasi gerekiyordu, yok olmus...

mnla
9-01-09, 14:01
ben bir ara bir word dosyasina yapistirmisim akillilik edip, simdi buldum:

aynen ilk sayfadan aldigim gibi buraya geri koyuyorumyerimseniben
kolay gelsin herkesea.s.

TEMEL YAĞ YAKICI ÇORBA DİYETİ

ÇORBANIN MALZEMELERİ

Havuç, taze fasulye, 6sap yeşil soğan, 2 su bardağı yağsız et suyu, 4
yeşil
biber, bir demet maydanoz 1
top lahana 6-12 adet domates.
İstenirse tuz,biber, nane, et suyu tablet ve acı biber ile tatlandırıla
bilir
..
ÇORBANIN HAZIRLANIŞI

Sebzeler küçük küçük doğranır ve üzerini örtecek kadar su konur. 10 dk.
Hızlı ateşte kaynatılır.
Ateşin altı kısılır ve sebzeler yumuşayıncaya kadar pişirilir.
Bu çorba aç olunduğunda ve ne zaman istenirse içile bilir. İstediğiniz
miktarda içebildiğiniz kadar için.
Bu çorbanın hiç kalori değeri yoktur. Ne kadar çok yerseniz o kadar
zayıflatır.

DİKKAT: Eğer tek başına uzun süre içilirse beslenme yetersizliğine
neden
olabilir.

1.GÜN :Muz haricinde bütün meyveler. Karpuz meyveler içinde en az
kalorisi
olanıdır.
SADECE MEYVE YİYECEK VE ÇORBA İÇECEKSİNİZ.İçecek olarak şekersiz
çay,greyfurt suyu ve su.
2.GÜN : Bütün sebzeler. Tıka basa bütün çiğ taze veya konserve sebze
yiye
bilirsiniz. Yeşil yapraklı taze
sebze yemeye çalışın ve kuru fasulye, bezelye ve mısırdan yemeyin.
ÇORBA ile
birlikte yiyin. Bugün akşam yemeğinde kendinize fırında patates ve
tereyağı
ile ödüllendirin. MEYVE KESİNLİKLE YEMEYİN.

3.GÜN : İstediğiniz kadar meyve , sebze ve çorba yiyiniz. Fırında
patates
yemeyin.


EĞER BU DİYETİ 3 GÜN HİÇ KAÇAMAK YAPMADAN UYDUYSANIZ, 2.250 KG İLE
3.175 KG
ZAYIFLAMIŞ OLMANIZ GEREKİR.


4 GÜN :Muz ve yağsız süt. Bu günde ÇORBA ile birlikte en çok 3 muz
yiyebilirsiniz ve istediğiniz kadar
yağsız
süt içebilirsiniz. Muz ve süt kalori ve karbonhidrat protein bakımından
zengindir. Fakat özellikle bu günde vücudunuzun tatlı isteğini azaltmak
için
potasyum ve karbonhidrat protein ve kalsiyuma gereksinim vardır.

5. GÜN : Kırmızı et , domates. Bu gün 250 gr 600 gr arasında yağsız
ızgara
et 6 tane domates yiyebilirsiniz. Vücudunuzdaki ürik asidi atabilmek
için en
az 6-8 bardak su içmeye özen gösterin en az bir kere çorba için.

6.GÜN : Kırmızı et ve sebze. Bu gün istediğiniz kadar et ve sebze
yiyebilirsiniz. Hatta yeşil yapraklı sebzelerle birlikte 2 veya 3 büyük
parça biftek yiyebilirsiniz. FIRINDA PATATES KESİNLİKLE YOK en az bir
kere
çorba içmeye çalışın.

7 GÜN : Bulgur tatlandırılmamış meyve suyu ve sebze istediğiniz kadar
yiyin
en az bir kere çorba içmeye özen gösterin.

8 GÜNÜN SONUNDA, KAÇAMAK YAPMADIYSANIZ 4.5 KG İLE 7.7 KG ZAYIFLAMIŞ
OLMALISINIZ
Bu 7 günlük yemek yeme planı istenildiği kadar uygulanabilir. Aslında
doğru
olarak uygulandığında vücudunuz toksinlerden arınmış olacak ve
kendinizi
daha önce hissetmediğiniz kadar iyi hissedeceksiniz.
7 günlük bu uygulamanın sonunda kendinizi en azından 4.5- 7.7 kg daha
hafif
ve daha enerjik hissedeceksiniz.
Bu plana arzu ettiğiniz ölçüde devam edin.
Bu diyet hızlı ve yağ yakıcıdır. Sırrı ise daha fazla kalori
yakmasıdır.
Vücudunuzu toksinlerden arıtacak ve kendinizi daha iyi hissetmenizi
sağlayacaktır.

Bu diyeti uygularken vücudunuzda birikmiş yağlar atılacağından
kesinlikle
alkol kullanmamalısınız. Alkol almadan en az 24 saat önce diyeti
bırakmalısınız.
Herkesin sindirim sistemi farklı olduğundan bu diyet her uygulayanı
farklı
şekilde etkileyecektir. 3. gün sonunda kaçamak yapmadıysanız kendinizi
diyete başladığınız günden daha enerjik hissedeceksiniz. Bu diyeti
birkaç
gün uyguladıktan sonra bağırsak hareketlerinizde farklılık
olacaktır.bir
bardak lifli yiyeceklerden yemeniz gerekebilir. Şekersiz kahve
içmenizde bir
sakınca olmamakla birlikte 3 günüm sonunda kafeine gereksinim
duymayacaksınız.
KESİNLİKLE TÜKETİLMEYECEKLER: EKMEK, ALKOL, KARBANATLI YİYECEKLER
(DİETLER
DAHİL)
İÇECEKLER: SU, ŞEKERSİZ ÇAY, KAHVE, TATLANDIRILMAMIŞ MEYVE SUYU, YAĞSIZ
SÜT
TEMEL YAĞ YAKICI ÇORBA’yı acıktığınızda istediğiniz zaman ve miktarda
yiyebilirsiniz. Şunu unutmayın ki ne kadar çok yerseniz o kadar
zayıflarsınız. Kesinlikle kızarmış yiyeceklerden ve ekmekten uzak durun
ızgara et ve veya etin yerine tavuk yiyebilirsiniz. Tavuk derisi
kesinlikle
yasaktır.
Doktor tarafından verilmiş ilaçların kullanılmasında hiçbir sakınca
yoktur.
Et günlerinde sadece birinde balık yiyebilirsiniz. Diğer günde kırmızı
etteki yüksek proteine gereksinim vardır.

Asmera
9-01-09, 15:01
AYY BEN BUNA HAYATTA UYAMAM BEN DAHA KOLAY BASİT Bİ ÇORBA SANMIŞTIM EN İYİSİ MAYDONOZLU LAHANA KÜRÜNÜ UYGULAYAYIM .. TŞK LER mnla ..

asm3365
9-01-09, 22:01
slm geçen hafta 4 gün çorbayı içtim arada kaçamaklarda olsa 2kilo verdim soraa bıraktım.Bu hafta tekrar başladım bugün 2.günüm daha tartılmadım.vücudumda pek bi değişiklik olmadı.nereden gidiyor bu kilolar anlamadım:KK43:(( bu diyeti yapıp kilo veren arkadaşlar kilo kaybı vücuda ne zaman yansıyorr? ayrıca sabah aç karnına ılık suya biraz limon sıkıp içmek yağ eritiyormuş.bilginizeee

aeben
11-01-09, 12:01
Artist
AYY BEN BUNA HAYATTA UYAMAM BEN DAHA KOLAY BASİT Bİ ÇORBA SANMIŞTIM EN İYİSİ MAYDONOZLU LAHANA KÜRÜNÜ UYGULAYAYIM .. TŞK LER mnla ..
canım bide şöyle dene ....a.s
bu çorbanın ana malzemesi .

Lahana.. kereviz ..sogan ..

gerisi size kalmiş ....bide şöyle deneyin .. leziz bi çorba içeçek siniz kendinizi kasmadan ....

lahana ...bolca..
3 kuru sogan ....
1 kereviz saplarıyla .. sevmeyen alt kısmını az koya bilir ama inanın hiç belli olmuyo bile .
2 domates ..
yarım bardak mercimek ...kırmızı yada yesil ..
maydonoz yarım bag ..
2 bunyon .
limon ne kadar istersenız ...
ve baharat kara biber kırmızı biber nane .ve tuz az ...

malzemeleri çüçük dograyın ...
1 kasık sıvı yag koyun soganı kavurun ....lahanayı kerevizi ve diger malzemeleride koyup biraz daha kavurun ..ve su koyup düdüklü tencerede pişirin .. böylede yiye bilirsiniz hafif robottan geçirerekte..

inanın çok lezzetli oluyo mercimek hepsini hallediyo. mercimekli sebze çarbası oluyo . inanın .. kaydirigubbakcemile5 afiyet olsun ...a.s.

Asmera
12-01-09, 08:01
ben kerevizi agzıma sürmedim bu zmana kadar acaip midem bulanıo ondan sevemedim bi türlü.. bende başlıcam diyete yakında liste hazırladım kendime inş bende atarım şu kiloları yaa ..hiç beceremedim diyet yapmayı inş bunu beceririm .

aalaraa
12-01-09, 14:01
bugun corbamı yaptım ve icmeye basladım.
ilk içtiğimde guzel geldı ama ıkıncı ıctıgımde cok mıdem bulandı ve simdide cok basım agrıyo.
bu corbaya cok umut baglamıstıma ama yaaa;(((

thepurplekoala
12-01-09, 15:01
ben de katıldım aranızaaahihoyyyt
şu an çorbam yanımda ılısın diye bekliyorumcokacimcoook
hazır çorba kattım icine ben, onun icinde de kurutulmuş kereviz,kurutulmuş soğan, limon ,vs varmış zaten.. kalorisi de azdı 60 kalori tüm paket, yarısını kattım işte 30 kaloricik.. tavuklu mavuklu tat katsın diye..
dün de içmiştim çorbayı ama düzensiz ve az içtim.. yine de fazladan 1 kilo vardı şişkinlik vs gibi gidip gelen 1 kilo, ondan tamamen kurtuldum geçtiğimiz 2 günde.. bakalımşimdi daha da sıkı şekild devam edicem, bir de tabi spor eklenecek, böylece daha güzel kilo verecek vücudum da güzel olcakkkk :dance::teytey::dance::teytey:

ayrıca bu site çokk güzel, insanı gaza getiriyor ve acayip motive ediyor burda kilo verenleri görmek a.s.

Ancient Queen
12-01-09, 17:01
Arkadaşlar artık yazmıyor sanırım tarif ilk sayfada, bulamadım bi türlü..
Ben inek gibi oldum da üzerinize afiyet :1shok:
Bu diyeti yapıp kilo vermek istiyorum artık. 15 kilo fln var gitmesi gereken.
Biri o kk.da eskiden yazan çorbanın tarifini yazarsa sevinirim.. a.s.

DingiltereKralicesi
12-01-09, 17:01
Yağ yakıcı çorba tarifi:

1 orta boy beyaz lahana,
6 sap taze yeşil soğan,
1-2 domates,
2 yeşil biber,
1 demet maydanoz.
1 adet kereviz de konulabilir


Hazırlanışı:

Sebzeleri küçük küçük kestikten sonra bir tencereye
atın ve üstünü örtene kadar su ilave edin. Tuz, biber
veya etsuyu tableti kullanabilirsiniz.

10 dakika hızlı ateşte kaynattıktan sonra, sebzeler iyice yumuşayıncaya kadar pişirin.

*Bu çorba her acıktığınızda yenebilir. İstediğiniz kadar
ve istediğiniz zaman yiyebilirsiniz.Ne kadar çok yerseniz
o kadar çok kilo kaybedersiniz.

*Çok uzun süre bu çorba yenirse beslenme bozukluğuna
yol açar. Bu yüzden diyette belirtildiği gibi, diğer yiyeceklerle beraber yenmesi gerekir.

Diyet Planı

*1.gün:Çorba ve meyve günü:

Muz hariç her türlü meyveyi yiyebilirsiniz. Ancak unutmayınızki, kavun ve karpuz diğer meyvalardan daha kalorilidir.
İçecek olarak; tatlandırıcısız çay, kahve ve bol su için.
Çay ve kahveye süt ve şeker asla koymayınız.

*2. Gün:Çorba ve sebze günü:

Çorbanın yanında her türlü sebzeyi yiyebilirsiniz. Çiğ, haşlanmış veya konserve her türlü sebzeyi özellikle yapraklı sebzeleri yiyebilirsiniz.
Kuru fasulye, bezelye ve mısırdan uzak durun.
Akşam yemeğinde kendinize bir ödül olarak tereyağlı, haşlanmış veya fırınlanmış patates hazırlayın.
Bu gün hiç meyve yemeyiniz.

*3. Gün:Çorba, meyve ve sebze günü:

İstediğiniz kadar çorba, meyve ve sebze yiyebilirsiniz.

Üç gün boyunca diyete tam olarak uyup, kendinizi
hiç aldatmadıysanız 2,5 - 3 kilo vermiş olmanız gerekmektedir.

*4.Gün:Çorba, meyve ve Sebze günü(muz ve yağsız süt dahil):

Muz ve yağsız süt bugün serbest.
Çorbayla beraber en çok 3 muz ve istediğiniz kadar
yağsız süt içebilirsiniz.
Muz ve süt vücudunuza yüksek karbonhidrat sağlayacak. Tatlı ihtiyacınızı azaltmak için bugün vücudunuzun
potasyum, karbonhidrat, protein ve kalsiyuma ihtiyacı olacak.
İstediğiniz kadar çorba, meyve, sebze yiyebilirsiniz.
(Dikkat en fazla 3 muz)

*5. Gün:Et, Domates ve Çorba günü:

Bugün kırmızı et(sığır) yiyebilirsiniz. Gün boyunca
300-600 gram et (dört biftek) ve istediğiniz kadar
domates yiyebilirsiniz.
Bugün vücudunuzun ürik asitten temizlemek için 6-8 bardak su içiniz.
Bugün çorbayı sadece bir kere içiniz.

*6. Gün:Et, yeşil yapraklı Sebze ve Çorba günü:

İstadiğiniz kadar et ve sebze yiyebilirsiniz.
2-3 parça et ve sebze yiyebilirsiniz.
Patates yok. Çorba en az bir kere içilecek.

*7. Gün:Kepekli Pirinç, Meyve suyu, Sebze ve Çorba günü:

Kepekli pirinç, tatlandırılmamış meyve suları ve
istediğiniz kadar sebze yiyebilirsiniz. Pirinci çorbaya koyabilir veya sebzeye karıştırabilirsiniz.

Yedinci gün sonunda aldatmaca yapmadıysanız
4,5 ile 8 kilo arasında vermiş olacaksınız.

* Et, verilen günde mutlaka yenmeli çünkü vücudun
yüksek proteine ihtiyacı var.
* Gazlı içecekler (maden suyu dahil) yasaktır.
* Bol bol su içiniz.
* Yağsız süt, sadece önerilen günde içilecek. Çay ve
kahveye koymayınız.
* Yeşil yapraklı sebzeler-salata-lahana-ıspanak-brokoli
çok yararlı.
* Greyfurt çok iyi.
* Patates gününde(2. gün) doğranmış soğan, domates, tereyağı, biber ve tuz ilave edebilirsiniz.

Diyetin en kötü günü 2.günüdür. Bundan sonra kilo
vermeye başladığınızda motivasyonunuz artacaktır.

3.gün sonunda isterseniz diyeti bitirebilirsiniz.

Önemli Not: Diyet 7 günlük yapıldıktan sonra 2-3
gün ara verilmeli. Ara verildiği günlerde yine hafif yiyecekler yenmeli aşırıya kaçılmamalıdır.

Ancient Queen
12-01-09, 17:01
Gayet ayrıntılı yazmışsın, tam ihtiyacım olduğu şekilde.. Teşekkürler hcr35

DingiltereKralicesi
12-01-09, 17:01
rica ederim canım ne demek

aalaraa
12-01-09, 22:01
yok arkadaslar ben yapamadım bu dıyetikötükedihüso.feci migrenım tuttu bas agrısından oluyordum :uhm:

yorumer
12-01-09, 22:01
Birkaç hafta önce Esra Ceyhan'ın programında bir konuk vardı. O bayan Amerika'da sağlıklı beslenme ile ilgili eğitim almış ve kendi kendine uyguladığı diyetlerle baya kilo vermiş. Lahana çorbası için malzemeleri verdi ama yapılışına geçeceği sırada kadının sözünü kesip reklama bağlandı ve sonra başka konularla devam etti. Elimde malzeme listesiyle kaldım! Herkesin lahana çorbası tarifi farklı kafam karıştı yaa.. Ayrıca Esra Ceyhan'a uyuz oluyordum zaten bir kez daha uyuz oldum :))

muhasebe22
12-01-09, 23:01
hcr35 arkadaşım o yağ yakıcı çorbayı yapınca bir günde mi tüketiyoruz ertesi gün de yiyebilirmiyiz

DeliKizinDirdiri
13-01-09, 08:01
o çorba çok aklınca daha da beter bir hal alıyor...
ortalama 2 günlük 3 günlük yetecek kadar yapılırsa daha iyi oluyor.

olu_gelin
13-01-09, 14:01
yorumer
Birkaç hafta önce Esra Ceyhan'ın programında bir konuk vardı. O bayan Amerika'da sağlıklı beslenme ile ilgili eğitim almış ve kendi kendine uyguladığı diyetlerle baya kilo vermiş. Lahana çorbası için malzemeleri verdi ama yapılışına geçeceği sırada kadının sözünü kesip reklama bağlandı ve sonra başka konularla devam etti. Elimde malzeme listesiyle kaldım! Herkesin lahana çorbası tarifi farklı kafam karıştı yaa.. Ayrıca Esra Ceyhan'a uyuz oluyordum zaten bir kez daha uyuz oldum :))
temel malzemeler soğan-lahana... ben yiyemiyorum lahanasını falan.. ama suyunu falan limon sıkıp içebiliyodum..

cnvr
13-01-09, 15:01
kızlar sizden heveslendim ben de bugün başladım lahana çorbasına. kereviz de koydum. sabahtan beri tuvalete taşınıyorum. kkya girmediğim süre içinde dünyanın kilosunu aldım bakalım ne olacak?

Beyhan__
13-01-09, 15:01
ben yaptım da yiyememiştm..
çok ağır çok tatsızz

cnvr
13-01-09, 15:01
ben yedim valla. tadı da fena değildi. ben hazır domates çorbası da koydum. limon sıktım nane serptim. görüntü hoş değildi ama tadı güzeldi. ama ben herşeyi yerim.

Ancient Queen
13-01-09, 22:01
Arkadaşlar ben bugün anneme malzemeleri aldırdım, ve akşam da yaptım çorbayı..
lahana, kereviz sapı, maydonoz, dereotu, taze soğan, havuç, kabak, biber, domates ne bulursam koydum. İğrenç bi karışım bekliyorken gayet de normal bi sebze çorbasıyla karşılaştım. O sinir olduğum kılçığımsı şeyler olmasa, lahananın varlıığını anlamadım bile..
bide içine birazcık tuzot ve kekik attım, pişince blender.dan da geçirdim.. güzel oldu
Bakalım içebilcek miyim devamlı..
Benim işim vardiyalı çünkü, gecem gündüzüm belli diil, umarım devam ettirebilirim. Zira zayıflamazsam yakında bana Milka diye seslenebilinecek..
Neyse hepimize iyi şanslar bakalım

sumilat
14-01-09, 15:01
kıslar kaç dakika pişiriyosunuz fazla pişirinc tadı daha güzel oluyo ama etkisini kaybeder mi acil cevaplarınıza ihtiyacım var

DeliKizinDirdiri
14-01-09, 15:01
canım posa etkisi kaybeder ama suya geçtiği için bişe olmaz gibi geliyor bana

cnvr
14-01-09, 19:01
2. günün sabahı tam 1 kilo gitmiş görünüyor. ama ben bunun su olduğunu düşünüyorum. 2. gün akşama tereyağlı patates yazan liste daha hoşuma gitti. inşallah beni sabote etmez. bir de unutup kekik çayına attığım üç kesmeşeker kaçamağım var. bu arada 2 defa 30 dk.dan 1 saat yürüdüm.

olu_gelin
14-01-09, 19:01
baş ağrısı çekmiyo msunuz hiç bu diyeti yaparken? benim başım çok ağrımıştı..kulaklarımda da inanılmaz bi ugultu çınlama olmustu.

cnvr
14-01-09, 21:01
dün gece başağrım oldu ama gözümü yormama bağladım ben. ilaç almaya korktum boş mideyle, civanperçemi çayı içip yattım tavsiye ederim.

siyah-i
14-01-09, 21:01
Ben hem çorbasını içiyorum hem de limonla suyunu..Yeşil çayda içiyorum ama tartılmadım hiç ): bişi de yemiyorum sadece kivi suyu içiyorum c vitamini diye bazen mandelin 4 tane felan da bisküvi tabi hepsini aynı günde değil :-)

nilgunbilal
14-01-09, 21:01
arkadaşlar hepinize merhaba..bn aranıza yeni katıldım şu lahana çorbası hakkındaki yazılarınızı başarılarınızı ve aranızdaki samimiyeti görünce dedim üye olam şimdi size sorularım var bana da yardımcı olun çünkü 1 sene sonra düğünüm var ve ben 75 kiloyum :KK43::KK43::KK43:
Soru 1 : çorba tarifimi bu mu ==>BEYAZ LAHANA YAPRAKLARINI 2 BÜYÜK SOĞANLA TENCEREYE KOY.LAHANA YAPRAKLARINI AZ GEÇECEK ŞEKİLDE SUYUNU KOY.10 dak.kaynat.LİMON SIKARAK HERGÜN İÇ..TAT KATMASI İÇİN BAHARAT KATABİLİRİZ

Soru 2 : Nası tüketim yapacam sabah öğle akşam mı?

Soru 3 : Sizce 55 kiloya nası düşebilirim lahana kürünü uygulama süresi 14 gün müş diye duydum peki ya sonra neyapcam


Ne olur bana da yardımcı olun kafayı yemek üzereyim:çok üzgünüm::çok üzgünüm::çok üzgünüm:

DingiltereKralicesi
14-01-09, 21:01
ya hanımlar ne olur biraz araştırsak, hazır bilgi istemesek :kızgın:
ben birkaç sayfa önce icik cicik her şeyini yazdım diyetin, hala soranlar var. buyrun size tarif, açıklama, liste, ne istiyorsanız şutarafagitti
hcr35
Yağ yakıcı çorba tarifi:

1 orta boy beyaz lahana,
6 sap taze yeşil soğan,
1-2 domates,
2 yeşil biber,
1 demet maydanoz.
1 adet kereviz de konulabilir


Hazırlanışı:

Sebzeleri küçük küçük kestikten sonra bir tencereye
atın ve üstünü örtene kadar su ilave edin. Tuz, biber
veya etsuyu tableti kullanabilirsiniz.

10 dakika hızlı ateşte kaynattıktan sonra, sebzeler iyice yumuşayıncaya kadar pişirin.

*Bu çorba her acıktığınızda yenebilir. İstediğiniz kadar
ve istediğiniz zaman yiyebilirsiniz.Ne kadar çok yerseniz
o kadar çok kilo kaybedersiniz.

*Çok uzun süre bu çorba yenirse beslenme bozukluğuna
yol açar. Bu yüzden diyette belirtildiği gibi, diğer yiyeceklerle beraber yenmesi gerekir.

Diyet Planı

*1.gün:Çorba ve meyve günü:

Muz hariç her türlü meyveyi yiyebilirsiniz. Ancak unutmayınızki, kavun ve karpuz diğer meyvalardan daha kalorilidir.
İçecek olarak; tatlandırıcısız çay, kahve ve bol su için.
Çay ve kahveye süt ve şeker asla koymayınız.

*2. Gün:Çorba ve sebze günü:

Çorbanın yanında her türlü sebzeyi yiyebilirsiniz. Çiğ, haşlanmış veya konserve her türlü sebzeyi özellikle yapraklı sebzeleri yiyebilirsiniz.
Kuru fasulye, bezelye ve mısırdan uzak durun.
Akşam yemeğinde kendinize bir ödül olarak tereyağlı, haşlanmış veya fırınlanmış patates hazırlayın.
Bu gün hiç meyve yemeyiniz.

*3. Gün:Çorba, meyve ve sebze günü:

İstediğiniz kadar çorba, meyve ve sebze yiyebilirsiniz.

Üç gün boyunca diyete tam olarak uyup, kendinizi
hiç aldatmadıysanız 2,5 - 3 kilo vermiş olmanız gerekmektedir.

*4.Gün:Çorba, meyve ve Sebze günü(muz ve yağsız süt dahil):

Muz ve yağsız süt bugün serbest.
Çorbayla beraber en çok 3 muz ve istediğiniz kadar
yağsız süt içebilirsiniz.
Muz ve süt vücudunuza yüksek karbonhidrat sağlayacak. Tatlı ihtiyacınızı azaltmak için bugün vücudunuzun
potasyum, karbonhidrat, protein ve kalsiyuma ihtiyacı olacak.
İstediğiniz kadar çorba, meyve, sebze yiyebilirsiniz.
(Dikkat en fazla 3 muz)

*5. Gün:Et, Domates ve Çorba günü:

Bugün kırmızı et(sığır) yiyebilirsiniz. Gün boyunca
300-600 gram et (dört biftek) ve istediğiniz kadar
domates yiyebilirsiniz.
Bugün vücudunuzun ürik asitten temizlemek için 6-8 bardak su içiniz.
Bugün çorbayı sadece bir kere içiniz.

*6. Gün:Et, yeşil yapraklı Sebze ve Çorba günü:

İstadiğiniz kadar et ve sebze yiyebilirsiniz.
2-3 parça et ve sebze yiyebilirsiniz.
Patates yok. Çorba en az bir kere içilecek.

*7. Gün:Kepekli Pirinç, Meyve suyu, Sebze ve Çorba günü:

Kepekli pirinç, tatlandırılmamış meyve suları ve
istediğiniz kadar sebze yiyebilirsiniz. Pirinci çorbaya koyabilir veya sebzeye karıştırabilirsiniz.

Yedinci gün sonunda aldatmaca yapmadıysanız
4,5 ile 8 kilo arasında vermiş olacaksınız.

* Et, verilen günde mutlaka yenmeli çünkü vücudun
yüksek proteine ihtiyacı var.
* Gazlı içecekler (maden suyu dahil) yasaktır.
* Bol bol su içiniz.
* Yağsız süt, sadece önerilen günde içilecek. Çay ve
kahveye koymayınız.
* Yeşil yapraklı sebzeler-salata-lahana-ıspanak-brokoli
çok yararlı.
* Greyfurt çok iyi.
* Patates gününde(2. gün) doğranmış soğan, domates, tereyağı, biber ve tuz ilave edebilirsiniz.

Diyetin en kötü günü 2.günüdür. Bundan sonra kilo
vermeye başladığınızda motivasyonunuz artacaktır.

3.gün sonunda isterseniz diyeti bitirebilirsiniz.

Önemli Not: Diyet 7 günlük yapıldıktan sonra 2-3
gün ara verilmeli. Ara verildiği günlerde yine hafif yiyecekler yenmeli aşırıya kaçılmamalıdır.

nilgunbilal
14-01-09, 21:01
Haklısın..

Yarın başlıyorum bn Allah'ım yar ve yardımcımız olsun (AMİN)

cnvr
15-01-09, 06:01
3. günün sabahı 2 kilo gitmiş. süperrr.. (su bile olsa)

olu_gelin
15-01-09, 11:01
siyah-i
Ben hem çorbasını içiyorum hem de limonla suyunu..Yeşil çayda içiyorum ama tartılmadım hiç ): bişi de yemiyorum sadece kivi suyu içiyorum c vitamini diye bazen mandelin 4 tane felan da bisküvi tabi hepsini aynı günde değil :-)

arada bişiyler ye bence. ölürsün valla:S hastalanırsın falan:KK43: ben günde 1 cay kasıgı bal yiyorum bi de.

siyah-i
15-01-09, 11:01
olu_gelin
arada bişiyler ye bence. ölürsün valla:S hastalanırsın falan:KK43: ben günde 1 cay kasıgı bal yiyorum bi de.

Haklısın insan kendni pek iyi hissetmiyor..özellikle de bisküvi yemediğm de şimdi meyve suyu da içmeye başlıcam o enerji sağlar belki kilo yapmazsa inşallah :S

caka
15-01-09, 11:01
merhaba bayanlar lütfen banada bir fikir verin benim boyum 1.67 ve kilom 65 ilk defa bu kiloya çıkabildim benim için en uygunu 58 oluyo sizcede öyle değilmi neyse soruma geleyim ben nianlıyım ve 6 ay sonra düğünüm olacak çalışmıyorum sürekli evdeyim açıkcası pek harekette etmiyorum aynı zaman antidepresan ilaç kullanıyorum şimdi ben bu çorbaya başlamak istiyorum sizce ialacın etkisini azaltırmı bende bu ilaçlar çok fazla kabızlık yapıyo onada bi yardımı olurmu lütfen benim durumumda olan varsa yardım etsin kafam çok karışık

DingiltereKralicesi
15-01-09, 11:01
ayyyyy bu gelinler beni öldürecekkkkkkk
kız sen o telaşta zaten verirsin 5 kilo :roflol:

olu_gelin
15-01-09, 16:01
siyah-i

Haklısın insan kendni pek iyi hissetmiyor..özellikle de bisküvi yemediğm de şimdi meyve suyu da içmeye başlıcam o enerji sağlar belki kilo yapmazsa inşallah :S

günde 1 bardak meyve suyunu iç bence.. bir de 1 ince dilim light ekmek ye.. fenalaşırsın yoksa.. kendine eziyet etmene hiç gerek yok tatlım :1no2: haftada 8 kilo verceğine 5 kilo vermiş oluver nolacak senden degerli mi hiç benneyaptımki