TEST

Mart ve Nisan'da tüp bebek ve mikroenjeksiyon tedavisi görecekler...


_ASLI_
4-11-08, 07:11
slm kızlar destekleriniz için hepinize teşekkürler dün 6 yumurtam toplandı bugün 11 de durumları hakkında bilgi alacağım dr. dan inş. kaliteli embryo oluşur. hepimize bol şans

onuseviyorum
4-11-08, 07:11
_ASLI_
slm kızlar destekleriniz için hepinize teşekkürler dün 6 yumurtam toplandı bugün 11 de durumları hakkında bilgi alacağım dr. dan inş. kaliteli embryo oluşur. hepimize bol şans
inşallah inşallah...:Saruboceq:allah yardımcın olsun

ajuu
4-11-08, 07:11
onuseviyorum
canım hiç korkma.11 kasım bayramın olacak inşallah:Saruboceq:
:KK46::CüvCüv:
inşalllah Allah'ım hepimizin yüzünü güldürsün 11 kasımda hepimiz:CüvCüv::CüvCüv: müjdeli haberler yazalım

EU2
4-11-08, 08:11

HAMİŞLER LİSTEMİZ -:hooray::teytey::nazar:

1*** esen81:memorial hastanesi semra kahraman erkek infertilitesi sperm azlığı ve ileri hareket yetersizliği 3 eylül transfer edildi.Sonuç: O ARTIK BİR HAMİLE

2*** dırımkızı: Pko hastası,eş faktör var.b.evler medıcalparka latif.c.küpelioğluna gidiyor.Mikro enjeksiyon tedavisinde.gonalf la başladı, 225 doz oldu, transfer yapıldı.Sonuç:O ARTIK BİR HAMİLE..

3*** know:Anatolia da Bülent hocanın hastası.Lucrin tedavisi görüyordu.Pko su ve çikolata kisti var.gonal-f kullandı. Sonuç: O ARTIK BİR HAMİLE ...

4*** sahil78:Anatolia da tedavi gördü,Doktoru Hakan bey.3 embriyo transfer edildi Sonuç: O ARTIK BİR HAMİLE ..

5*** EFSANE202:Artık o da BİR HAMİLE ..

6*** angell08:4 embriyo transfer edildi,ikinci tüp bebek denemesi, Anatolia dan Dr.Hakan Yaralı.Sonuç : O ARTIK BİR HAMİLE ..

7*** LEAH :Bir kızı var. Dış gebelik sonucu tüplerindeb birini kaybetti. Diğerinde de hafif tembellik var. 35 yaşında olduğu için dr. beklemek istemiyorsan tüp bebek yap dedi diye ilk tüp bebek tedavisine başladı. Lucrin+menopur aldı.27 Eylül Cumartesi transferi yapıldı. 8 hücreli 3 embriyo transfer edildi. Sonuç :O ARTIK BİR HAMİLE ...

8*** merit :3 Ekim de 3 adet embriyo transferi oldu. Test günü 15 ekim. Ama dayanamadı 8. gün ve 9. gün kan testı yaptırdı. Sonuç:O ARTIK BİR HAMİLE...

9*** tutkun09 :.2. tüp denemesiydi eş faktördü ve Alman hastanesinde tedavi gördü.Sonuç: O ARTIK BİR HAMİLE...Şu an 10 haftalık hamile.3 embriyo transfer edildi 1 i tuttu.......

EU2
4-11-08, 08:11
-badem- :Eşinde çift taraflı varilkosel tesbit edildi.Mikro için Kocaeli tıptan raporu çıktı.
co cultur uygulaması için rahimden parça alındı.Adetin 3.günü ayın 18 inde kısa protokolle İlk mikroenjeksiyon denemesi başladı.pazar transferi var..

pınk rose: Bayramdan sonra mikro tedavisi başlayacak.

tuba.18 : 2 kez aşılama yaptırdı.Şu an mikroenjeksiyon tedavisinde.10-15 gün sonra sonuç alıcak inşallah.

TOPRAK28 : Eylül başı dondulmuşlarla deneyecekler Merkezi Amerikan Hastanesi.Dr.Bülent Urman.

~silam~ : Bayramdan sonra Türkiye'de mikroenjeksiyon tedavisi olucak.27 Ekim de transferi gerçekleşti ...Hayırlısıyla 10 kasım olan test günümü bekliyoruz..

BTRKLC : 3 negatif aşılaması var.Doktor çatlamayan kisti sebebiyle 1 ay ara verdirdi..dinlenmeden sonra 4. aşılamasına start vericek...

şirine81 : Bayramdan sonra 3. tüp bebek denemesine başlayacak, amerikan hastanesini düşünüyor. bülent urman yada alman hastanesi..

comebaby : .Histeroskopi yapıldı.Hiç bir problemi olmadığı ortaya çıktı,18 Ekimde.Umut Tüp bebekte kısa protokolle mikroenjeksiyon denemesi başladı.Bu pazartesi tranfseri var.

yaren06 : Ekim ayında Ankara tüp bebek merkezinde tüp bebek tedavisine başlayacak..

semos427 : fsh yüksek.Yumurtlama tedavisi görüyor şu an..

witch52 : ilk denemesinde anatolia tüp bebek merkezine gitti,ama şimdi genartta .kliniğe gidip geliyor.gonal f kullanmaya başladı.2.denemesi olucak..

elifözge :Eylül ayında adana seyhan başkent hastanesinde başlayacak.Doktoru Tayfun bey..

karanfil28 : 2 aşılama geçirdi,1.ci tüp bebek tedavisi alman hastanesinde negatifle sonuçlandı...Eşinin spermlerinde yapışıklık var..Tedaviye aralık ayında başlamayı düşünüyorlar...

celine07:Kasım ayında tekrar tedaviye başlayacaklar..

laram : Acıbadem de dr.Cem Demirel in hastası..

aycama : Alman hastanesine Dr. Ulun beye gidiyor.

irem_naz : ege üniversitesinde tedaviye başlıyacaklar, tahlileri yapıldı ama eşinin değerlerine göre doktor tüp bebek demiş raporu imzalamış , en son 1 ay içinde smer tahlili çıkcak ve tedaviye başlayacaklar..

miracle_nice:yeni bir tüp bebek tedavisi geçirdi..sonuç???

nilay74:Basarisiz mikroenjektion, sperm tese ile bulunmustu.
Ayın 26 sında tekrar görülmesi olacak. Ekim veya kasimda baslayacaklarlar inşallah.

zu66:1 aşılama ve negatif sonuç aldı.2 aşılamayı denemeden direk tüpe geçmeyi düşünüyor.Anovülasyon problemi var.

karamelli neskafe:erkek faktorü yüzünden gebe kalamayanlardan ve Allah nasip ederse bayramdan sonra tedaviye başlıyacak, ekim başı gibi düşünüyor.

fulum:Ekim ayında tedaviye başlayacak,Eşinde varikosel vardı,ameliyat oldu.2.tüp bebek denemesi olacak..Bahçeci kliniğinde karar verdi.6 ekim'de randevusu var

nzmyh:yeni transferi oldu.dualarımız hepimiz için canım..Şeniz

yaren58:pko hastası.kasımda dondurulmuşlarla transferi olucak.

lotus79:adanada seyhan baskentte muayene oldu ,şu an lucrin tedavisinde,2 olumsuz aşılaması var..İlk mikro denemesi....lucrıni 10 unıteden 5 e dustu......bu arada puregona da basladı......puregonu gunluk 150 uyguluyor..cumartesı yumurtalar toplanacak ınsallah..

asi74: Kasımda tedaviye başlıyor..

ada67: eylulde tüp bebek uygulandı 1 deneme basarısız kasımda 2. denıyecek, ankara anatolıada bulent beyın hastası..

Elsinore: Tedavisine 4 Ekimde Lucrin ile başladı. Doktoru Acıbadem Kadıköy / Cem Demirel. Daha önce 2 kere aşılama yaptırdı. Birinde sonuç pozitifti fakat devam etmedi maalesef biyokimyasal gebelik. Transferi oldu,sonucu bekliyoruz..

multitel: ekimdede başlıyacak tedavilere, üniversite hastanesinde yaptırcak.

_ASLI_:pkosU var ve eşinde de sperm sayısı az .Mikro tedavisi başladı.

ze_nannn: 24 ekım cuma yumışler toplanmıştı 17 taneydı 15 ine işlem yapıldı 12si dollendı.27 ekımde transferı olduuuu 3 bebışım konduuu :) 7 kasım da test gunu..4tanede beşinci gun embriyosu var donduruldu...

gubidikmubidik:ilk tüp bebek denemesi olucak.

Adenzar:3 senelik evli.Hsg sonucunda her iki tüplerinin de tıkalı olduğunu öğrendi.Transferi yapıldı,sonucu bekliyoruz.

hulya35:izmir de 4 olumsuz mikro geçirdi.İstanbul ' da 5.tüp bebek denemesini yaptıracak,hastane araştırması yapıyor...

sevim_li:şuan doğum kontrol ve folbiol bide aspirin kullanıyor,tedaviye istanbuldaki 29 mayıs hastanesnde başladı, doktoru birgül gürgüz. 18ekimden sonra adet görüp hst gidicek ve iğnelere başlıcaklar.pazartesi tedavisi başlıyor..

Ceylin_naz:eşi varikosel ameliyatı oldu 1.5 sene evvel..Dr 'u Medical Park'tan Dr.Latif bey .Şu an negatif bir sonuç aldı ama biraz dinlenip yeniden başlayacak.Bebeği annesine naz yapıyor şimdilik ama gelicek eninde sonunda..Şeniz

YeSLoVe:11 ekiml cumartesi yumurta toplama işlemi başlıyor hiç bi sorun olmamasına rağmen 3 aşılamanın 3 üde negatif ve ilk tüp bebek deneyimleri..

82bursa:.Şu an lucrin tedavisinde ..Ay sonu transfer olmayı ümid ediyor.. gonal f e başladı.kısmetse yumurta toplama işlemi var..

elifimm83: 2 .mikro tedavisinde.1 haftadır lucrin kullanıyor,adet olmayı bekliyor,pkos lu ve esinde genetik problem var.
genetik tanıyla bir micro denemesine daha hazırlanıyor.cumartesi gunu gonal f 150 dozla basladı ..Tek embiryo transfer edildi...

ernurrr:Kasımda tüp bebek tedavisine start vericekler.

zigo:tedavi için rizeye gidiyorlar1 defa aşılama oldu ama olmadı.ekimin 25 inde lucrin iğneler vurulmaya başlanacak.hazırlandıktan sonra ankara anatolia hastanesine transfer için gidecekler..

glsn:vitamin hapları ile tedaviye başladı ve kasım ayında da tüp bebek mikroenjeksiyon için gerekli işlemlere başlıcak.Yumurta rezervleri az..

senay08:Kurban bayramı tatilinde tedaviye başlayacaklar..

BabyPrin:Kasım ayında tedavisi başlayacak

IŞIL:Tedavisi Medikana da başladı..Kasım ayı içinde sonuçlanması bekleniyor..gonal f kullanıyor.sabahı yumurtalar toplanacak.çok büyük ihtimalle cumaya da transfer olacak..

aysegul86:Bu ay nasipse mikro tedaviye basliyor, dgm k hapi kullanıyordu, bugun biti hasta olmayi bekliyor...

margarithailk denemeleri.. 1 kasım transferi gerçekleşti ve 3 embriyo konuldu sonuç 13 kasımda ..

shenay34:Alman hastanesinde tüp bebek tedavisi görüyor..doktoru halit firat erden. Haziranda çapa tip fak.ameliyat oldu. Sol tüpü alinmişti. 18 eylülde tekrar ameliyat oldu sağ tüpü de alindi. Ayrica endometriozis çikolata kistleri vardi..aralik ayinda herhangi bir aksilik olmazsa tedaviye başlayacak. Heyet raporu çikarttı.ilaçlarini aldi.Alman hastanesinde tedavi pahali olduğu icin heyet raporu ile 1850 euroya tedaviye başlayacak.500 euroluk bir indirim hakki oldu...


sinem8484:bursa tüp bebekte transferi yapıldı 5 adet 1. kalitede embriyo transfer edildi şuan beklemede.. 1 kasım test tarihi. 2. denemesi 1. düşükle sonuçlandı.


Tarita:Bir yıl içinde bir kaç kürtaj yaşamak durumunda kaldı..Şu an eşi ile mikroenjeksiyona karar verdiler...Hayırlısı ile en kısa zamanda pembe listeye geçecekler..

elitu:fostimon kullanıyor 3 gündür. bahçelievler medicanaya gidiyor, aşılama yapılacak.


haziran15:genart ta tedaviyi yaptırıyori şuan doğum kontrol hapı kullanıyor, 9 kasımda lucrine başlıyacak..


muzocan:kasımda 4.tüp bebeği yaptıracak.


ajuu:co culture uygulaması yapıldı transfer tarihi 30 ekim. 11 kasımda sonuç belli olacak ,doktoru tarık aksu.. hrs ..


yağmursel:3.aşılama için gonal-f kullanıyordu, yumurtalar 9 tane olmuş bide iri olmuşlar ondan aşılama yapmadı doktor tüp bebeğe geçelim dedi ve bugün yumurtalar toplandı, pazartesi transfer yapılıcak..


onuseviyorum:Tedavisi kasımda başlıyor.doktoru Cem Demirel..


ay.met:bir kere aşılama 3 kerede tüp bebek yaptırdı .1 incisini memorıal de yaptı yazdı dr. tatildeydi tedavisindede her gittiginde başka dr a muayene oldu, iyi bi hastane ama o yüzden memnun kalmadı sonuç negatif ti .2 inciye jfk da prf dr mehmet idil di memnun kalmadı,sonuç negatifti yine 3 üncü yü florence nıghtıngale yaptı yine hüsran ama dr çok iyi emre kara tekelioğlu şimdi 4.üncüye başladı lukrin kullanıyoru pazartesi menogon ve progona başlıyor..




Allah hepimizin yardımcısı olsun arkadaşlar..AMİNNNNNN

Transferi gerçekleşen arkadaşların isimlerini kırmızı yaptım..

En kısa zamanda listemizdeki bütün arkadaşlara hamişlik çizelgesi yapmak dileğiyle..Şeniz


***********************************************************************

onuseviyorum
4-11-08, 08:11
bademciğim bu co-cultur nedir?ben kaçırdım galiba..:uhm:
ne için yapılıyor acaba?bu arada sen nasılsın?
dinlenmeye devammm.:CüvCüv:

EU2
4-11-08, 09:11
onuseviyorum
bademciğim bu co-cultur nedir?ben kaçırdım galiba..:uhm:
ne için yapılıyor acaba?bu arada sen nasılsın?
dinlenmeye devammm.:CüvCüv:
Canım co-cultur yazıp aramalara bakarsan gerekli bilgileri elde edebilirsin...:1hug:

_ASLI_
4-11-08, 09:11
herkese merhaba sonunda iyi bir haber aldım 5 yumurtam döllenmiş gelişimleride şimdilik iyi gidiyormuş inş. böyle devam eder. bi aksilik çıkmazsa perşembe günü transferim var. herkesi öpüyorum.

EU2
4-11-08, 09:11
_ASLI_
herkese merhaba sonunda iyi bir haber aldım 5 yumurtam döllenmiş gelişimleride şimdilik iyi gidiyormuş inş. böyle devam eder. bi aksilik çıkmazsa perşembe günü transferim var. herkesi öpüyorum.
Hayırlısı olsun canım,inşallah herşey yolunda gider..:1hug::nazar:

_ASLI_
4-11-08, 09:11
-badem-
Hayırlısı olsun canım,inşallah herşey yolunda gider..:1hug::nazar:
saol canım benim inş. hepimiz sonuca ulaşırız.kendim kadar burdaki herkezi de merak ediyorum. seninde geri sayım başladı :CüvCüv:

yağmursel
4-11-08, 09:11
günaydınlar arkadaşlar dün transverim yapıldı 2 embriyo transver oldu.inşallah tutar.doç.dr orhan ünal ve dr ömer özdemir tarafından jinemed kalamış tüp bebek merkezinde yapıldı.15 kasım tahlil günüm gulucophage,corapsin,folikasit,progestan kullanıyorum.rabbim hakkımızda hayırlısını nasip eder inşallah buay transveri olan arkadaşlar allah hepimize hayırlı sonuclar nasip eder inşallah hepinizin kendimle aynı heyecanla bekliyorum sonuçlarınızı

Elsinore
4-11-08, 10:11
glsn
:)anladım cnm saol.ben şu ana kadar serum bile yemediğim için korkuyorum vallaa ayrıca tamamen uyumaktanda :) toplama esnasında canın yanmışmıydı peki onu hissedebiliyomuydun :p daha şimdiden yanıma birilerini aramaya başladım valla korkudan:)
hiç korkmana gerek yok çünkü eğer genel anestezi almayacaksan sakinleştirici yapıyorlar leyla gibi oluyosun ve hiç birşey hisstemiyorsun ama tabi yanında eşin ya da başka biri olsun mutlak sonuçta bir operasyon geçireceksin eve tek başına gitme yani...

onuseviyorum
4-11-08, 10:11
Elsinore
hiç korkmana gerek yok çünkü eğer genel anestezi almayacaksan sakinleştirici yapıyorlar leyla gibi oluyosun ve hiç birşey hisstemiyorsun ama tabi yanında eşin ya da başka biri olsun mutlak sonuçta bir operasyon geçireceksin eve tek başına gitme yani...

elsinore nasılsın ?kendini nasıl hissediyorsun?

Elsinore
4-11-08, 10:11
-badem-
Canım co-cultur yazıp aramalara bakarsan gerekli bilgileri elde edebilirsin...:1hug:
merhaba bu sabah televizyonda Prof.dr.Yücel Karaman vardı. Tüp bebekle ilgili bir sürü bilgi verdi. Bu co-culture uygulamasından da bahsetti ve gebeliğin şansını arttırdığını söyledi hemen sen geldin aklıma ..Hadi bakalım inşallah olacak ..

Elsinore
4-11-08, 10:11
onuseviyorum

elsinore nasılsın ?kendini nasıl hissediyorsun?
valla iyiyim cnm o boşluklarımdaki sancı geçti çok şükür sadece ara ara kasıklarıma kramplar giriyo o da normal sanırım. Bir de göğüslerim acayip acıyor. Sen nasılsın bu arada ?

onuseviyorum
4-11-08, 10:11
Elsinore
valla iyiyim cnm o boşluklarımdaki sancı geçti çok şükür sadece ara ara kasıklarıma kramplar giriyo o da normal sanırım. Bir de göğüslerim acayip acıyor. Sen nasılsın bu arada ?
valla ben ayın 15-16 sına kadar yani tedavi başlayana kadar
heyecanla kk da dolaşıyorum.
sizin gibi transferi gerçekleşmiş anniş adaylarının
sonucunu ben de heyecanla bekliyorum.
kendimi hazırlıyorum.
mutluluğunuz umudumuz olur inşallah.:Saruboceq:

Elsinore
4-11-08, 10:11
onuseviyorum
valla ben ayın 15-16 sına kadar yani tedavi başlayana kadar
heyecanla kk da dolaşıyorum.
sizin gibi transferi gerçekleşmiş anniş adaylarının
sonucunu ben de heyecanla bekliyorum.
kendimi hazırlıyorum.
mutluluğunuz umudumuz olur inşallah.:Saruboceq:
inşallah cnm ya buradaki herkes beklediğine bir an önce kavuşur. Sen adet olmayı bekliyorsun sanırım değil mi?

onuseviyorum
4-11-08, 10:11
Elsinore
inşallah cnm ya buradaki herkes beklediğine bir an önce kavuşur. Sen adet olmayı bekliyorsun sanırım değil mi?
evet canım.Cem bey adetin ikinci günü gel dedi.kaydirigubbakcemile
bakalım artık.yakında ben de paylaşırım burdan yaptıklarımı.
ben başladığımda sen sonucunu almış olacaksın.:CüvCüv:

Elsinore
4-11-08, 10:11
onuseviyorum
evet canım.Cem bey adetin ikinci günü gel dedi.kaydirigubbakcemile
bakalım artık.yakında ben de paylaşırım burdan yaptıklarımı.
ben başladığımda sen sonucunu almış olacaksın.:CüvCüv:
hmm o zaman senin tedavin kısa sürecek çünkü ben gittiğimde bana en sonki adet tarihimi sordu ondan 21 gün saydı ve o gün iğnelere başlayacağımı söyledi. Daha sonra da adetin 2.günü gel dedi. 2 gün gittim bu sefer de kalçadan olan iğnlere de başladık. Yani en az 21-22 gün iğne kullandım ben. Demek ki sen ilk olarak 2.gün gideceksin uygunsa o gün başlayacaksın iğnelere ve daha kısa sürecek. Ama aklına takılmasın kısa ya da uzun farketmez onu doktor senin durumuna göre belirliyo sanırım. Yaş kaçtı senin bu arada ?

onuseviyorum
4-11-08, 10:11
Elsinore
hmm o zaman senin tedavin kısa sürecek çünkü ben gittiğimde bana en sonki adet tarihimi sordu ondan 21 gün saydı ve o gün iğnelere başlayacağımı söyledi. Daha sonra da adetin 2.günü gel dedi. 2 gün gittim bu sefer de kalçadan olan iğnlere de başladık. Yani en az 21-22 gün iğne kullandım ben. Demek ki sen ilk olarak 2.gün gideceksin uygunsa o gün başlayacaksın iğnelere ve daha kısa sürecek. Ama aklına takılmasın kısa ya da uzun farketmez onu doktor senin durumuna göre belirliyo sanırım. Yaş kaçtı senin bu arada ?
ben 27 yaşındayım.Cem bey'e bayramdan sonra transfer yapalım dedim.bana sizin
bayrama kadar işiniz bitmiş oluyor.12-13 gün sürecek bir mesele dedi.
kısamı uzunmu bilmiyorum.
artık başımıza ne gelirse....yeterki olsunn:KK46:

Elsinore
4-11-08, 10:11
onuseviyorum
ben 27 yaşındayım.Cem bey'e bayramdan sonra transfer yapalım dedim.bana sizin
bayrama kadar işiniz bitmiş oluyor.12-13 gün sürecek bir mesele dedi.
kısamı uzunmu bilmiyorum.
artık başımıza ne gelirse....yeterki olsunn:KK46:
hmm anladım cnm dediğim gibi önemli değil tabi ki nasıl olduğu önemli olan sonucun güzel olması..Cem bey iyi bir doktor işini de çok iyi yapıyor.. sonuçta elinden geleni yaptı benim içinde geriye kalan beklemek.. haftaya bugünü iple çekiyorum :))

onuseviyorum
4-11-08, 10:11
ben de iple çekiyorum.senin sonucun benim içinde umut demek.
bellimi olur belki karşılaşırız birgün ordakaydirigubbakcemile5

Elsinore
4-11-08, 10:11
onuseviyorum
ben de iple çekiyorum.senin sonucun benim içinde umut demek.
bellimi olur belki karşılaşırız birgün ordakaydirigubbakcemile5
evt tabi neden olmasın eğer sonucum pozitif çıkarsa 22-23 kasım gibi orada olurum inşallah..o zaman da eblki karşılaşırız.daha konuşuruz o zamana kadar ayarlarız bişeyler..tabi inşallah pozitif çıkarsa ..

onuseviyorum
4-11-08, 10:11
çıkacak inşallah çıkacak...:Saruboceq:
sen kalbini ferah tut...şimdi çıkıyorum
akşam burdayım...
öptüm canım seniŞeniz

Elsinore
4-11-08, 10:11
onuseviyorum
çıkacak inşallah çıkacak...:Saruboceq:
sen kalbini ferah tut...şimdi çıkıyorum
akşam burdayım...
öptüm canım seniŞeniz
tmm cnm görüşürüz bende öptüm...

Adenzar
4-11-08, 11:11
Kızlar ne güzel sohbet ettiniz öle ben de sizi okudum burdan.Allah gönlünüze göre versin.Bu arada ben bugün birazcık daraldım.Önceki ağrılarım geçince acaba ters giden bişeymi var diye endişelendim.Neyseki elsinore senin de ağrıların geçmiş sevindim kendime burdan pay çıkardım demek normal diye.Ayyy inşallah haftaya iyi haberler alırız da emeklerimiz boşa gitmez.

Elsinore
4-11-08, 11:11
Adenzar
Kızlar ne güzel sohbet ettiniz öle ben de sizi okudum burdan.Allah gönlünüze göre versin.Bu arada ben bugün birazcık daraldım.Önceki ağrılarım geçince acaba ters giden bişeymi var diye endişelendim.Neyseki elsinore senin de ağrıların geçmiş sevindim kendime burdan pay çıkardım demek normal diye.Ayyy inşallah haftaya iyi haberler alırız da emeklerimiz boşa gitmez.
:))) di mi güzel sohbet ederiz biz..ya bu arada tüm belirtilerimiz ve tarihlerimiz de aynı seninle yaw..umarım pozitif sonuçlarımız da aynı olur..( zaten benim dondurulmuş yumurtam da yok negatif sonucunu düşünmek bile istemiyorum :KK43:( )

Adenzar
4-11-08, 11:11
Elsinore
:))) di mi güzel sohbet ederiz biz..ya bu arada tüm belirtilerimiz ve tarihlerimiz de aynı seninle yaw..umarım pozitif sonuçlarımız da aynı olur..( zaten benim dondurulmuş yumurtam da yok negatif sonucunu düşünmek bile istemiyorum :KK43:( )
:))Valla bu forumda yazışıp aklımda kalan bi sensin.Akşam daraldığımda aklıma geldin tek değilim yaa dedim.Elsinor da sonucu bekliyo diğerleri de napim stres yapmim dedim.Evet enteresan belirtilerimiz aynı o yüzden seninle konuşunca içim rahatlıyor.Dediğin gibi inşallah haftaya pozitif sonuçlar alırız.Benim de dondurulmuş yum yok, zaten istemiyodum da.Dün ve bugün sanki içimde bişey yokmuş gibi geliyo.Anlayacağın daraldım.Allah yardım etsin bizi üzmesin.:Saruboceq::1hug:a.s.

Elsinore
4-11-08, 11:11
Adenzar
:))Valla bu forumda yazışıp aklımda kalan bi sensin.Akşam daraldığımda aklıma geldin tek değilim yaa dedim.Elsinor da sonucu bekliyo diğerleri de napim stres yapmim dedim.Evet enteresan belirtilerimiz aynı o yüzden seninle konuşunca içim rahatlıyor.Dediğin gibi inşallah haftaya pozitif sonuçlar alırız.Benim de dondurulmuş yum yok, zaten istemiyodum da.Dün ve bugün sanki içimde bişey yokmuş gibi geliyo.Anlayacağın daraldım.Allah yardım etsin bizi üzmesin.:Saruboceq::1hug:a.s.
daralma daralma iyi şeyler düşünmeye çalış hele stres hiç yapma ..dediğim gibi ben negatifi düşünmek bile istemiyorum.. sadece dondurulmuşlarım olsaydı bi nebze daha iyi hissedecektim kendimi ama onu da şöle düşünerek gideriyorum; demek ki bu tutacak ki dondurmaya gerek kalmadı.. maddi ve manevi yönden de külfet olacaktı çünkü..yani hep olumlu yönden düşünmeye çalışıyorum ltf sen de öyle yapmaya çalış..dediğim gibi bizimkiler tutacağı için dondurmadık :))

Adenzar
4-11-08, 11:11
Elsinore
daralma daralma iyi şeyler düşünmeye çalış hele stres hiç yapma ..dediğim gibi ben negatifi düşünmek bile istemiyorum.. sadece dondurulmuşlarım olsaydı bi nebze daha iyi hissedecektim kendimi ama onu da şöle düşünerek gideriyorum; demek ki bu tutacak ki dondurmaya gerek kalmadı.. maddi ve manevi yönden de külfet olacaktı çünkü..yani hep olumlu yönden düşünmeye çalışıyorum ltf sen de öyle yapmaya çalış..dediğim gibi bizimkiler tutacağı için dondurmadık :))
a.s Canım çok teşekkür ederim desteğin için.Güzel bi düşünce.Zaten benim gönlümden geçen de böylesiydi eşim de ben de dondurmak istemedik.Hatta tam istediğimiz gibi oldu dedik 2 den fazla transfer de istemiyoduk.Evet evet tutacaklar Allahın izniyle kaydirigubbakcemile5 Haftaya inşallah burda sevinç yapıcaz.

Elsinore
4-11-08, 11:11
Adenzar
a.s Canım çok teşekkür ederim desteğin için.Güzel bi düşünce.Zaten benim gönlümden geçen de böylesiydi eşim de ben de dondurmak istemedik.Hatta tam istediğimiz gibi oldu dedik 2 den fazla transfer de istemiyoduk.Evet evet tutacaklar Allahın izniyle kaydirigubbakcemile5 Haftaya inşallah burda sevinç yapıcaz.
bu arada ben 1 aydır folik asit kullanıyorum, bunun yanında her gün 1 parça ananas yiyiyorum, böğürtlen çayı içiyorum..bunların bebeğin tutunabilmesi için faydalı olduğunu duymuştum bu sitedeki arkadaşlardan..sende dene istersen sonuçta faydaları var zararları yok..

comebaby
4-11-08, 11:11
slm arkadaşlar banada dün 3 adet (blastosist) yani 5.gün transferi yapıldı 15 kasım test günüm inş. herşey bu defa yolunda gitti umarım sonucuda güzel biter

elitu
4-11-08, 11:11
selam kızlar benim yarın doktora gideceğim. Yumurtaların son durumuna göre cuma ya da cumartesi aşılamam yapılacak inşallah. Dualarınızı bekliyorm. üzünü bir an önce güldürür inşallah.

Adenzar
4-11-08, 11:11
Elsinore
bu arada ben 1 aydır folik asit kullanıyorum, bunun yanında her gün 1 parça ananas yiyiyorum, böğürtlen çayı içiyorum..bunların bebeğin tutunabilmesi için faydalı olduğunu duymuştum bu sitedeki arkadaşlardan..sende dene istersen sonuçta faydaları var zararları yok..
Ben de tedaviden 1-1.5 ay öncesinden folik asit kullanmaya başladım.Ananası konservemi yoksa taze olarak mı yiyosun.Bi de bu bildiğimiz sallama böğürtlen çaylarından olurmu.Evde var ama içmedim hiç.Bu arada tavsiyen için de sağol.

ajuu
4-11-08, 11:11
comebaby
slm arkadaşlar banada dün 3 adet (blastosist) yani 5.gün transferi yapıldı 15 kasım test günüm inş. herşey bu defa yolunda gitti umarım sonucuda güzel biter
inşallah canım 15 kasımda hamile haberini alırız:KK46:

Adenzar
4-11-08, 11:11
comebaby
slm arkadaşlar banada dün 3 adet (blastosist) yani 5.gün transferi yapıldı 15 kasım test günüm inş. herşey bu defa yolunda gitti umarım sonucuda güzel biter
Ayyy canım benim hadi hayırlı olsun.Allah sağlıkla kucağına da almayı nasip etsin inşallah.a.s.

Elsinore
4-11-08, 11:11
Adenzar
Ben de tedaviden 1-1.5 ay öncesinden folik asit kullanmaya başladım.Ananası konservemi yoksa taze olarak mı yiyosun.Bi de bu bildiğimiz sallama böğürtlen çaylarından olurmu.Evde var ama içmedim hiç.Bu arada tavsiyen için de sağol.
yok cnm taze olarak kullanıyorum..böğürtlen çayını da sallama kullanıyorum..bende normalde hiç içmemiştim hiç de sevmem aromalı çayları ama olumlu sonuç için herşeyi yapmaya hazırım. Bu arada bol su içmeyi de ihmal etme çok önemli..

Elsinore
4-11-08, 11:11
comebaby
slm arkadaşlar banada dün 3 adet (blastosist) yani 5.gün transferi yapıldı 15 kasım test günüm inş. herşey bu defa yolunda gitti umarım sonucuda güzel biter
süper blastokist aşamasına gelmesi çok iyi birşey tabi umarım herşey yolunda gider ve olumlu sonuç alırsın..

Elsinore
4-11-08, 12:11
elitu
selam kızlar benim yarın doktora gideceğim. Yumurtaların son durumuna göre cuma ya da cumartesi aşılamam yapılacak inşallah. Dualarınızı bekliyorm. üzünü bir an önce güldürür inşallah.
inşallah iyi geçer ve olumlu sonuç alırsın cnm.. ben buradaki herkesin herkes için dua ettiğini ve olumlu düşündüğüne eminim. Bu pozitif düşüncelerin hepimize olumlu olarak yansıyacağını ve mutlu haberler alacağımıza inanıyorum..

elitu
4-11-08, 12:11
Ben de hepimiz için hatta tüm isteyenler için dua ediyorum. Bir de bişey somak istiyorum size. Ben fostimon kullanıyorum ve 8. vurcam bugün. Dün ultrasonla doktor yumurtalarıma bakarken rahmimde acı olmustu. Dünden beri sızı var sol tarafımda. korkuyorum acaba aşılama öncesi bir sorun mu oldu diye. neden olmuştur ki?

Elsinore
4-11-08, 12:11
elitu
Ben de hepimiz için hatta tüm isteyenler için dua ediyorum. Bir de bişey somak istiyorum size. Ben fostimon kullanıyorum ve 8. vurcam bugün. Dün ultrasonla doktor yumurtalarıma bakarken rahmimde acı olmustu. Dünden beri sızı var sol tarafımda. korkuyorum acaba aşılama öncesi bir sorun mu oldu diye. neden olmuştur ki?
kullandığın ilacı bilmiyorum ama yumurtalar çoğaldıktan ve çok büyüdükten sonra ultrason aleti biraz ağrı yapıyor çünkü baskı yapıyor yumurtalıklara..son gittiğimde benimde ağrı olmuştu..bir sorun olduğunu zannetmiyorum ama bir daha olur ise doktoruna danış bence dediğim gibidir..

Adenzar
4-11-08, 12:11
elitu
Ben de hepimiz için hatta tüm isteyenler için dua ediyorum. Bir de bişey somak istiyorum size. Ben fostimon kullanıyorum ve 8. vurcam bugün. Dün ultrasonla doktor yumurtalarıma bakarken rahmimde acı olmustu. Dünden beri sızı var sol tarafımda. korkuyorum acaba aşılama öncesi bir sorun mu oldu diye. neden olmuştur ki?
Bence senin yumişler baya büyümüş onlar baskı yapıyodur.Sancı veya ağrı gibi bişey olması normal zaten fostimonun 8. günündeymişsin.Takma kafana büyüyo onlar annesi:)))

Elsinore
4-11-08, 12:11
Adenzar
Bence senin yumişler baya büyümüş onlar baskı yapıyodur.Sancı veya ağrı gibi bişey olması normal zaten fostimonun 8. günündeymişsin.Takma kafana büyüyo onlar annesi:)))
kader arkadaşım benim bunu da aynı düşünmüş ve yazmışız bak görüyo musun :)))

onuseviyorum
4-11-08, 12:11
Elsinore
yok cnm taze olarak kullanıyorum..böğürtlen çayını da sallama kullanıyorum..bende normalde hiç içmemiştim hiç de sevmem aromalı çayları ama olumlu sonuç için herşeyi yapmaya hazırım. Bu arada bol su içmeyi de ihmal etme çok önemli..
canım bu ananası ne için yiyosunuz bacımm..
öğreneyim belki lazım olur..
dayanamadım yine geldimmsengözlerimebaksanab

Elsinore
4-11-08, 12:11
onuseviyorum
canım bu ananası ne için yiyosunuz bacımm..
öğreneyim belki lazım olur..
dayanamadım yine geldimmsengözlerimebaksanab
yaaa dayanamazsın işte böle sohbet çok koyu :))) sanırım embriyonun tutunması için gerekli olan protein en çok ananasta vermış..bi umut işte yiyoruz bacım :))

onuseviyorum
4-11-08, 12:11
Elsinore
yaaa dayanamazsın işte böle sohbet çok koyu :))) sanırım embriyonun tutunması için gerekli olan protein en çok ananasta vermış..bi umut işte yiyoruz bacım :))
ayyy ben stoklamaya başlıyayım bari:roflol:
valla koyu sohbett...dayanamıo insansırnaşık şey

EU2
4-11-08, 13:11
Elsinore
merhaba bu sabah televizyonda Prof.dr.Yücel Karaman vardı. Tüp bebekle ilgili bir sürü bilgi verdi. Bu co-culture uygulamasından da bahsetti ve gebeliğin şansını arttırdığını söyledi hemen sen geldin aklıma ..Hadi bakalım inşallah olacak ..
benim histeroskopi ameliyatımı yaptı..çok başarılı bir doktor..ameliyattan sonra en ufak bir ağrım sızım olmadı..:nazar:

comebaby
slm arkadaşlar banada dün 3 adet (blastosist) yani 5.gün transferi yapıldı 15 kasım test günüm inş. herşey bu defa yolunda gitti umarım sonucuda güzel biter
canım arkadaşım inşallah güzel sonucu alacaksın.Dualarımız hepimiz için..:Saruboceq:
elitu
Ben de hepimiz için hatta tüm isteyenler için dua ediyorum. Bir de bişey somak istiyorum size. Ben fostimon kullanıyorum ve 8. vurcam bugün. Dün ultrasonla doktor yumurtalarıma bakarken rahmimde acı olmustu. Dünden beri sızı var sol tarafımda. korkuyorum acaba aşılama öncesi bir sorun mu oldu diye. neden olmuştur ki?
Canım bende fostimon kullandım ancak fostimon çok yavaş etki gösteren bir ilaç..dr bana gonalf ile ek tedavi yaptı..


arkadaşlar bu arada benim de ağrım falan kalmadı,3 embriyom var..umarım en azından biri tutar...çünkü dondurulmuşum yok...:sm_confused:

EU2
4-11-08, 13:11
-badem- :Eşinde çift taraflı varilkosel tesbit edildi.Mikro için Kocaeli tıptan raporu çıktı.
co cultur uygulaması için rahimden parça alındı.Adetin 3.günü ayın 18 inde kısa protokolle İlk mikroenjeksiyon denemesi başladı.pazar transferi var..

pınk rose: Bayramdan sonra mikro tedavisi başlayacak.

tuba.18 : 2 kez aşılama yaptırdı.Şu an mikroenjeksiyon tedavisinde.10-15 gün sonra sonuç alıcak inşallah.

TOPRAK28 : Eylül başı dondulmuşlarla deneyecekler Merkezi Amerikan Hastanesi.Dr.Bülent Urman.

~silam~ : Bayramdan sonra Türkiye'de mikroenjeksiyon tedavisi olucak.27 Ekim de transferi gerçekleşti ...Hayırlısıyla 10 kasım olan test günümü bekliyoruz..

BTRKLC : 3 negatif aşılaması var.Doktor çatlamayan kisti sebebiyle 1 ay ara verdirdi..dinlenmeden sonra 4. aşılamasına start vericek...

şirine81 : Bayramdan sonra 3. tüp bebek denemesine başlayacak, amerikan hastanesini düşünüyor. bülent urman yada alman hastanesi..

comebaby : .Histeroskopi yapıldı.Hiç bir problemi olmadığı ortaya çıktı,18 Ekimde.Umut Tüp bebekte kısa protokolle mikroenjeksiyon denemesi başladı.3 adet (blastosist) yani 5.gün transferi yapıldı 15 kasım test günü..

yaren06 : Ekim ayında Ankara tüp bebek merkezinde tüp bebek tedavisine başlayacak..

semos427 : fsh yüksek.Yumurtlama tedavisi görüyor şu an..

witch52 : ilk denemesinde anatolia tüp bebek merkezine gitti,ama şimdi genartta .kliniğe gidip geliyor.gonal f kullanmaya başladı.2.denemesi olucak..Bu perşembe yumurtaları toplanıcak..

elifözge :Eylül ayında adana seyhan başkent hastanesinde başlayacak.Doktoru Tayfun bey..

karanfil28 : 2 aşılama geçirdi,1.ci tüp bebek tedavisi alman hastanesinde negatifle sonuçlandı...Eşinin spermlerinde yapışıklık var..Tedaviye aralık ayında başlamayı düşünüyorlar...

celine07:Kasım ayında tekrar tedaviye başlayacaklar..

laram : Acıbadem de dr.Cem Demirel in hastası..

aycama : Alman hastanesine Dr. Ulun beye gidiyor.

irem_naz : ege üniversitesinde tedaviye başlıyacaklar, tahlileri yapıldı ama eşinin değerlerine göre doktor tüp bebek demiş raporu imzalamış , en son 1 ay içinde smer tahlili çıkcak ve tedaviye başlayacaklar..

miracle_nice:yeni bir tüp bebek tedavisi geçirdi..sonuç???

nilay74:Basarisiz mikroenjektion, sperm tese ile bulunmustu.
Ayın 26 sında tekrar görülmesi olacak. Ekim veya kasimda baslayacaklarlar inşallah.

zu66:1 aşılama ve negatif sonuç aldı.2 aşılamayı denemeden direk tüpe geçmeyi düşünüyor.Anovülasyon problemi var.

karamelli neskafe:erkek faktorü yüzünden gebe kalamayanlardan ve Allah nasip ederse bayramdan sonra tedaviye başlıyacak, ekim başı gibi düşünüyor.

fulum:Ekim ayında tedaviye başlayacak,Eşinde varikosel vardı,ameliyat oldu.2.tüp bebek denemesi olacak..Bahçeci kliniğinde karar verdi.6 ekim'de randevusu var

nzmyh:yeni transferi oldu.dualarımız hepimiz için canım..Şeniz

yaren58:pko hastası.kasımda dondurulmuşlarla transferi olucak.

lotus79:adanada seyhan baskentte muayene oldu ,şu an lucrin tedavisinde,2 olumsuz aşılaması var..İlk mikro denemesi....lucrıni 10 unıteden 5 e dustu......bu arada puregona da basladı......puregonu gunluk 150 uyguluyor..cumartesı yumurtalar toplanacak ınsallah..

asi74: Kasımda tedaviye başlıyor..

ada67: eylulde tüp bebek uygulandı 1 deneme basarısız kasımda 2. denıyecek, ankara anatolıada bulent beyın hastası..

Elsinore: Tedavisine 4 Ekimde Lucrin ile başladı. Doktoru Acıbadem Kadıköy / Cem Demirel. Daha önce 2 kere aşılama yaptırdı. Birinde sonuç pozitifti fakat devam etmedi maalesef biyokimyasal gebelik. Transferi oldu,sonucu bekliyoruz..

multitel: ekimdede başlıyacak tedavilere, üniversite hastanesinde yaptırcak.

_ASLI_:pkosU var ve eşinde de sperm sayısı az .Mikro tedavisi başladı.

ze_nannn: 24 ekım cuma yumışler toplanmıştı 17 taneydı 15 ine işlem yapıldı 12si dollendı.27 ekımde transferı olduuuu 3 bebışım konduuu :) 7 kasım da test gunu..4tanede beşinci gun embriyosu var donduruldu...

gubidikmubidik:ilk tüp bebek denemesi olucak.

Adenzar:3 senelik evli.Hsg sonucunda her iki tüplerinin de tıkalı olduğunu öğrendi.Transferi yapıldı,sonucu bekliyoruz.

hulya35:izmir de 4 olumsuz mikro geçirdi.İstanbul ' da 5.tüp bebek denemesini yaptıracak,hastane araştırması yapıyor...

sevim_li:şuan doğum kontrol ve folbiol bide aspirin kullanıyor,tedaviye istanbuldaki 29 mayıs hastanesnde başladı, doktoru birgül gürgüz. 18ekimden sonra adet görüp hst gidicek ve iğnelere başlıcaklar.pazartesi tedavisi başlıyor..

Ceylin_naz:eşi varikosel ameliyatı oldu 1.5 sene evvel..Dr 'u Medical Park'tan Dr.Latif bey .Şu an negatif bir sonuç aldı ama biraz dinlenip yeniden başlayacak.Bebeği annesine naz yapıyor şimdilik ama gelicek eninde sonunda..Şeniz

YeSLoVe:11 ekiml cumartesi yumurta toplama işlemi başlıyor hiç bi sorun olmamasına rağmen 3 aşılamanın 3 üde negatif ve ilk tüp bebek deneyimleri..

82bursa:.Şu an lucrin tedavisinde ..Ay sonu transfer olmayı ümid ediyor.. gonal f e başladı.kısmetse yumurta toplama işlemi var..

elifimm83: 2 .mikro tedavisinde.1 haftadır lucrin kullanıyor,adet olmayı bekliyor,pkos lu ve esinde genetik problem var.
genetik tanıyla bir micro denemesine daha hazırlanıyor.cumartesi gunu gonal f 150 dozla basladı ..Tek embiryo transfer edildi...

ernurrr:Kasımda tüp bebek tedavisine start vericekler.

zigo:tedavi için rizeye gidiyorlar1 defa aşılama oldu ama olmadı.ekimin 25 inde lucrin iğneler vurulmaya başlanacak.hazırlandıktan sonra ankara anatolia hastanesine transfer için gidecekler..

glsn:vitamin hapları ile tedaviye başladı ve kasım ayında da tüp bebek mikroenjeksiyon için gerekli işlemlere başlıcak.Yumurta rezervleri az..

senay08:Kurban bayramı tatilinde tedaviye başlayacaklar..

BabyPrin:Kasım ayında tedavisi başlayacak

IŞIL:Tedavisi Medikana da başladı..Kasım ayı içinde sonuçlanması bekleniyor..gonal f kullanıyor.sabahı yumurtalar toplanacak.çok büyük ihtimalle cumaya da transfer olacak..

aysegul86:Bu ay nasipse mikro tedaviye basliyor, dgm k hapi kullanıyordu, bugun biti hasta olmayi bekliyor...

margarithailk denemeleri.. 1 kasım transferi gerçekleşti ve 3 embriyo konuldu sonuç 13 kasımda ..

shenay34:Alman hastanesinde tüp bebek tedavisi görüyor..doktoru halit firat erden. Haziranda çapa tip fak.ameliyat oldu. Sol tüpü alinmişti. 18 eylülde tekrar ameliyat oldu sağ tüpü de alindi. Ayrica endometriozis çikolata kistleri vardi..aralik ayinda herhangi bir aksilik olmazsa tedaviye başlayacak. Heyet raporu çikarttı.ilaçlarini aldi.Alman hastanesinde tedavi pahali olduğu icin heyet raporu ile 1850 euroya tedaviye başlayacak.500 euroluk bir indirim hakki oldu...


sinem8484:bursa tüp bebekte transferi yapıldı 5 adet 1. kalitede embriyo transfer edildi şuan beklemede.. 1 kasım test tarihi. 2. denemesi 1. düşükle sonuçlandı.

Tarita:Bir yıl içinde bir kaç kürtaj yaşamak durumunda kaldı..Şu an eşi ile mikroenjeksiyona karar verdiler...Hayırlısı ile en kısa zamanda pembe listeye geçecekler..

elitu:fostimon kullanıyor 3 gündür. bahçelievler medicanaya gidiyor, aşılama yapılacak.

haziran15:genart ta tedaviyi yaptırıyori şuan doğum kontrol hapı kullanıyor, 9 kasımda lucrine başlıyacak..

muzocan:kasımda 4.tüp bebeği yaptıracak.

ajuu:co culture uygulaması yapıldı transfer tarihi 30 ekim. 11 kasımda sonuç belli olacak ,doktoru tarık aksu.. hrs ..

yağmursel:3.aşılama için gonal-f kullanıyordu, 2 embriyo transfer oldu..doç.dr orhan ünal ve dr ömer özdemir tarafından jinemed kalamış tüp bebek merkezinde yapıldı.15 kasım tahlil günü gulucophage,corapsin,folikasit,progestan kullanıyor.

onuseviyorum:Tedavisi kasımda başlıyor.doktoru Cem Demirel..

ay.met:bir kere aşılama 3 kerede tüp bebek yaptırdı .1 incisini memorıal de yaptı yazdı dr. tatildeydi tedavisindede her gittiginde başka dr a muayene oldu, iyi bi hastane ama o yüzden memnun kalmadı sonuç negatif ti .2 inciye jfk da prf dr mehmet idil di memnun kalmadı,sonuç negatifti yine 3 üncü yü florence nıghtıngale yaptı yine hüsran ama dr çok iyi emre kara tekelioğlu şimdi 4.üncüye başladı lukrin kullanıyoru pazartesi menogon ve progona başlıyor..




Allah hepimizin yardımcısı olsun arkadaşlar..AMİNNNNNN

Transferi gerçekleşen arkadaşların isimlerini kırmızı yaptım..

En kısa zamanda listemizdeki bütün arkadaşlara hamişlik çizelgesi yapmak dileğiyle..Şeniz


***********************************************************************

EU2
4-11-08, 13:11

HAMİŞLER LİSTEMİZ -:hooray::teytey::nazar:

1*** esen81:memorial hastanesi semra kahraman erkek infertilitesi sperm azlığı ve ileri hareket yetersizliği 3 eylül transfer edildi.Sonuç: O ARTIK BİR HAMİLE

2*** dırımkızı: Pko hastası,eş faktör var.b.evler medıcalparka latif.c.küpelioğluna gidiyor.Mikro enjeksiyon tedavisinde.gonalf la başladı, 225 doz oldu, transfer yapıldı.Sonuç:O ARTIK BİR HAMİLE..

3*** know:Anatolia da Bülent hocanın hastası.Lucrin tedavisi görüyordu.Pko su ve çikolata kisti var.gonal-f kullandı. Sonuç: O ARTIK BİR HAMİLE ...

4*** sahil78:Anatolia da tedavi gördü,Doktoru Hakan bey.3 embriyo transfer edildi Sonuç: O ARTIK BİR HAMİLE ..

5*** EFSANE202:Artık o da BİR HAMİLE ..

6*** angell08:4 embriyo transfer edildi,ikinci tüp bebek denemesi, Anatolia dan Dr.Hakan Yaralı.Sonuç : O ARTIK BİR HAMİLE ..

7*** LEAH :Bir kızı var. Dış gebelik sonucu tüplerindeb birini kaybetti. Diğerinde de hafif tembellik var. 35 yaşında olduğu için dr. beklemek istemiyorsan tüp bebek yap dedi diye ilk tüp bebek tedavisine başladı. Lucrin+menopur aldı.27 Eylül Cumartesi transferi yapıldı. 8 hücreli 3 embriyo transfer edildi. Sonuç :O ARTIK BİR HAMİLE ...

8*** merit :3 Ekim de 3 adet embriyo transferi oldu. Test günü 15 ekim. Ama dayanamadı 8. gün ve 9. gün kan testı yaptırdı. Sonuç:O ARTIK BİR HAMİLE...

9*** tutkun09 :.2. tüp denemesiydi eş faktördü ve Alman hastanesinde tedavi gördü.Sonuç: O ARTIK BİR HAMİLE...Şu an 10 haftalık hamile.3 embriyo transfer edildi 1 i tuttu.......

zigo
4-11-08, 13:11
arkadaşlar lucrin bugün 11.sini yaptık.hala adet olmadım. adetlerim hep geç olur.ya yarına kadar olmazsam ne olacak.doktor 12.güne kadar olursun demişti.sanki adet olmıycakmışım gibi geliyo.şimdi ne olcak.yardımcı olabilirmisiniz.