Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

İzmirde iyi Kadın Doğum Uzmanı


GumiGum
31-03-09, 16:03
sulegenis
Arkaşlar merhaba,ben aranıza yeni katıldım ama devamlı olarak yorumlarını takip ediyordum.benim doktorum yeşilyurt devlet hastanesinin doktoru umur yensel.çok iyi , sakin , insanı rahatlatan bir doktor.ancak ben hala doğumu hangi hastanede yapacağıma karar veremedim:KK43: yeşilyurt devlet hastanesinde yapmak istiyorum (malum ssk dan faydalanmak için ve belki bir umut kendi doktorum girer diye).yeşilyurt devlet hastanesinde doğum yapan varmı arkadaşlar aranızda???

Benim Doktorumda Aynı Birimde Uzman ben muayenehanesine gidiyorum.... Aynı Zamanda benim doktorum ablamında doğum doktoruydu. 3.5 sene önce levent bey doğuma girmek için 800 ytl istemişti .. Şimdi ne kadardır nasıldır bilmiyorum ama heralde gece olursa yada doktorunuz klinik doktoruysa bıçak parası alabilir.
Ama Yeşilyurt Hastahanesi nin eskisine göre çok çok iyi olduğunu duymuştum..
Ben suni sancı olursa epidural normal doğum yapmayı düşünüyorum, Daha doktorumla konuşmadım eğer epidural normal yapılıyorsa bende levent beyle yapmayı düşünüyorum.
Şayet olmazsa Dokuz eylülde yapacağım..

su35
31-03-09, 16:03
ben de 4 senedir alsancak da sevinç pastanesinn üstünde op.dr.özlem tatlıya gidiyorum inanılmaz tatlı bir bayan eşide yeşilyurtda orkan tatlı oda kadındoğumcu kesinlikle ikisinide tavsiye ederim.gaziemir tıp merkezinde de aynı zaman da özlem tatlı görev yapıyor ilginize..

canayakın
31-03-09, 17:03
dilek.1
Bende doğum gebelik takibimi ve doğumumu Alsancakta sevinç pastanesi karsısında Özel Assos Kadın Doğum Merkezin de Opr.Dr.Mustafa Alihanoğlu ve Opr.Dr.Dilek Alihanoğlu'na yaptırdım.Bende bir doktorum ve bu iki doktorun üzerine doktor tanımam.Son derece bilgili ve tecrübeliler.Ayrıca tüm özel ve resmi hastalara bakmaktadırlar.
Dilekcim merhaba!Ne güzel doktorumuz aynı.Bende senin söylediğin gibi Doktorum Mustafa ALİHANOĞLU'nun üzerine doktor tanımam.İşini en iyi şekilde yapan bilgili,tecrübeli ve ilgili bir doktordur.Assos Kadın Doğum Merkezi'de oldukça donanımlı hizmet veren bir merkez.Tavsiye ederim bayanlara.................................a.s a.s a.s

gulvary
1-04-09, 14:04
Ben kesinlikle umur yensel derim birinci bebeğim karnımda öldü ve şimdi ikinci hamileliğimden olan bebeğim 2 aylık çok şükür ve en çokda operatörlüğüne güveniyorum eli çok hafif

melishhe
20-04-09, 18:04
herkes yazmıs. hepsini okuyamadım ama. anemin ciddi sekilde akıntısı var bu ona acı yama gibi bircok etkiyle rahtsız ediyor.onceki gittigi doktor fitil verdi ama birseye yaramadı. bu konuda uzman bir doktor veya hastane onerebilecek varsa ve yardımcı olursanız cok sevinirim.iyi aksamlar tşk ler.

nefret
24-04-09, 10:04
arkadaslar irenbe ssk lilara bakıyormu ?

serapkarakoylu
25-04-09, 18:04
bende özel başka bi dr.un tavsiyesi üzerine OP.DR.AHMET GÜLER e gidiyorum mükemmel bi insan çok ii bi dr.kesinlikle tavsiye ederim alsancakta özel evine gidiyorum ege doğumda çalışıyor.ama doğum için heryere gelebilirim diyo özel hastanelere yani

basak 35
25-04-09, 18:04
nefret
arkadaslar irenbe ssk lilara bakıyormu ?
irenbeyi bilmiyorum ama şimdi ögrendim ege saglık hastanesinin anlaşması varmış çok sevindim yarın ilk iş arayıp detayları ögrenicem :teytey:

Zeliha
13-05-09, 09:05
nefret
arkadaslar irenbe ssk lilara bakıyormu ?
irenbe ssk lı hastaya bakmıyor maalesef. sadece özel sağlık sigortaları ile anlaşması var. ah bir baksa ssk yaa ne iyi olurdu.
birde umur yenseli soranlar olmuş umur bey yeşilyurt hastanesinde çalışıyor. özeli alsancakta fiyatı 100lira. ama tüm tetkiklerinizi hastanede yaptırıyormuş. yani hiç beklemiyorsunuz. düşükler konusunda da tecrübeli.

bodrumbodrum
16-05-09, 08:05
Arkadaslar merhaba.ben izmirde yeni acilan egepol hastanesini cok merak ediyorum.bu hastaneye giden var mi?kadin dogum dr konusunda cok hassasim.benimle özel hissettirip ilgilenecek bi dr bulamiyorum.yardimci olurmusunuz?

bodrumbodrum
16-05-09, 10:05
Arkadaslar merhaba araniza yeni katildim.kadin dogum dr konusunda cok hassasim.psikolojik kaciyorum.hem maddi hem manevi bi kadin dogum dr u arıyorum.

serapkarakoylu
17-05-09, 17:05
bodrumbodrum
Arkadaslar merhaba araniza yeni katildim.kadin dogum dr konusunda cok hassasim.psikolojik kaciyorum.hem maddi hem manevi bi kadin dogum dr u arıyorum.
hoşgeldin bende senin gb hassasım üstelik izmiride pek bilmezdim yeni geldim sayılr özel dr.tavsiyesi üzerine alsancaktaki ahmet gülere gittim çokta memnunum tavsiye ederim çok mükemmel bi dr.sen sormadan o herşeyi acıkluyo çok güleryüzlü tatlı dilli, bence ona git

bodrumbodrum
17-05-09, 19:05
Cok teskkrler.3 yil oldu izmre geleli.daha yeni ögrendim burayi.artik bebek istyrm ve önce dr kontrlndn gecmek istyrm.tavsyeni degerlendrcem.

mehtapkus
18-05-09, 14:05
dilek.1
Bende doğum gebelik takibimi ve doğumumu Alsancakta sevinç pastanesi karsısında Özel Assos Kadın Doğum Merkezin de Opr.Dr.Mustafa Alihanoğlu ve Opr.Dr.Dilel Alihanoğlun da yaptırdım.Bende bir doktorum ve bu iki doktorun üzerine doktor tanımam. son derece bilğili ve tecrübeliler.Ayrıca tüm özel ve resmi hastalara bakamaktalar.
şuan 7 aylık hamileyim ve doktorum beni yarı yolda bıraktı gitti şimdi iyi bir doktor ve klinik arıyorum tavsiye ettiğiniz doktorlara gitmeyi düşünüyorum acaba biraz daha detaylı bilgi verirmisiniz hastane koşulları nasıl normalmi sezaryanmı yaptınız doğumunuzu ve ücretler nasıl biraz fazla sordum ama vahim durumdayım bilgi verirseniz sevinirim

bodrumbodrum
18-05-09, 19:05
serapkarakoylu
bende özel başka bi dr.un tavsiyesi üzerine OP.DR.AHMET GÜLER e gidiyorum mükemmel bi insan çok ii bi dr.kesinlikle tavsiye ederim alsancakta özel evine gidiyorum ege doğumda çalışıyor.ama doğum için heryere gelebilirim diyo özel hastanelere yani
arkadaslar ege dogum nerde?dogum ücretleri nedir?özel egepol hastanesini bileniniz varmi?

minuk
20-05-09, 14:05
daha önce dokuz eylulde olan bir hoca var şimdi egepol hastanesine geçmiş bu konuda uzman bence bir görünün. bende 2 hafta sonra orada doğum yapacağım. allah herkeze bebek nasip etsin.....

bodrumbodrum
20-05-09, 19:05
amin inş.canım.bende bebiş istiyorum ama kadın doğum dr una karşı bi istememezliğim var.bazı sorunlarım oldu genç kızken.şimdi hem her şeyimi paylaşabileceğim hemde beni anlayacak bir dr istiyorum.bu dr eğer öyleyse ismini verirmisin?egepol bana çok yakın benim için daha iyi olur.
:teytey:kaydirigubbakcemile5

violette
21-05-09, 13:05
canayakın
Dilekcim merhaba!Ne güzel doktorumuz aynı.Bende senin söylediğin gibi Doktorum Mustafa ALİHANOĞLU'nun üzerine doktor tanımam.İşini en iyi şekilde yapan bilgili,tecrübeli ve ilgili bir doktordur.Assos Kadın Doğum Merkezi'de oldukça donanımlı hizmet veren bir merkez.Tavsiye ederim bayanlara.................................a.s a.s a.s
Evet benimde doktorum kendisi.Sevgili canayakına katılıyorum.:1hug:

ayse48
22-05-09, 17:05
bodrumbodrum
amin inş.canım.bende bebiş istiyorum ama kadın doğum dr una karşı bi istememezliğim var.bazı sorunlarım oldu genç kızken.şimdi hem her şeyimi paylaşabileceğim hemde beni anlayacak bir dr istiyorum.bu dr eğer öyleyse ismini verirmisin?egepol bana çok yakın benim için daha iyi olur.
:teytey:kaydirigubbakcemile5
bende senın gıbı cok korkuyordum bende egepol e yakın oturuyorum tıjen urangun dıye bır bayan google da ara hakkında bılgı bulabılırsın eskıden marmarıste falan calısmıs ben smyrana gıdıyorum dr um cok guler yuzlu genc bır bayan ama cok ılgılı .. ınternet sıtlerıde var egepolu bende merak ettım ama daha gıdıp gorusmedım ucretsız on gorusme falan saglıyorlarmı kuvozlerı nasıl bılmıyorum smyrnada ucretsız on muayene falan var allah ınsallah sana da buguzel duyguyu yasatır

gulyhas
25-05-09, 10:05
gülsarı
bornovada mmanavkuyuda ekadom diye bir klinikde hüseyin ceyberi var şiddetle tavsiye ederim.süper bir insan...
evet Hüseyin bey çok süperrrr bende tavsiye ederim.Muhakkak gitmelisiniz hayatımda bu kadar kibar bu kadar güler yüzlü anlayışlı bir doktor görmedim.

gulyhas
25-05-09, 10:05
mehtapkus
şuan 7 aylık hamileyim ve doktorum beni yarı yolda bıraktı gitti şimdi iyi bir doktor ve klinik arıyorum tavsiye ettiğiniz doktorlara gitmeyi düşünüyorum acaba biraz daha detaylı bilgi verirmisiniz hastane koşulları nasıl normalmi sezaryanmı yaptınız doğumunuzu ve ücretler nasıl biraz fazla sordum ama vahim durumdayım bilgi verirseniz sevinirim
Ekadom Hüseyin beyi tavsiye ederim, çok deneyimli bir doktor.Ben 3 tane kadın doğum uzmanına gittim, devanmlı kanamam oluyordu, 8 ay boyunca beni bu 3 tane doktor oyaladı bana Primolut-N verdi üçüde .En son Hüseyin bey Yara olduğunu söyledi ve tedavi etti 5 dk içerisinde teşhis koydu.Ben hiçbirşey anlatmadan hemde.8 ay boştan yere ben hormon hapları aldım bu kadar basit ve görülebilir bir hasralık olmasına rağmen teşhis koyamadı başkası

gulyhas
25-05-09, 10:05
Kızlar merhaba ben bişey sormak isitiyorum, hiç daha önce gittiğiniz bir doktor size cinsiyet takviminden bahsettimi yada size ay tarih verdimi cinsiyeti belirlemek için?

Özellikle izmirde böyle bir doktor varsa gittiğiniz bana adını verebilirsneiz çok sevinirim teşekkürler

serapkarakoylu
25-05-09, 11:05
minuk
daha önce dokuz eylulde olan bir hoca var şimdi egepol hastanesine geçmiş bu konuda uzman bence bir görünün. bende 2 hafta sonra orada doğum yapacağım. allah herkeze bebek nasip etsin.....
canım ben orayı çok merak ediyorum dr.nasıl muayene ücreti ve doğum kaça mal olucak benim dr.um var ama dışardan pahalıya maal oluyo 30.haftamdayım oranın dr.beni kabul edermi

mehtapkus
25-05-09, 13:05
gulyhas
Ekadom Hüseyin beyi tavsiye ederim, çok deneyimli bir doktor.Ben 3 tane kadın doğum uzmanına gittim, devanmlı kanamam oluyordu, 8 ay boyunca beni bu 3 tane doktor oyaladı bana Primolut-N verdi üçüde .En son Hüseyin bey Yara olduğunu söyledi ve tedavi etti 5 dk içerisinde teşhis koydu.Ben hiçbirşey anlatmadan hemde.8 ay boştan yere ben hormon hapları aldım bu kadar basit ve görülebilir bir hasralık olmasına rağmen teşhis koyamadı başkası
canım ilgine teşekkür ederim buhafta 2 doktorla randevum var eğer onlarla ilgili olumlu görüşmelerim olmazsa senin tavsiyenede bakıcam bu doktor işi çok önemli ama çokda zormuş

mehtapkus
25-05-09, 13:05
kızlar ben biraz önce egepolden randevu aldım çarşamba saat 1.40 da dönüşte sizlerle görüşmemi paylaşırım bu arada muayene ücreti 20 lira doktor son bir ayı kalanları kabul etmiyormuş serapcım senide kabuledebilir ayrıca doğum ücreti 400 lira civarında tutuyor bu ücretin dışında doktara herhangi extra bir para verilmiyormuş bunlar telefonda aldığım bilgiler tabi yüzyüze görüşmede daha detaylı ve kesin bilgilere ulaşıcam görüşmeden sonra bilgileri sizinle paylaşırım şimdilik bu kadar

serapkarakoylu
25-05-09, 15:05
çok saol bende gitmeyi düşünüyorum bakalım biz emekli, sandığıyız bizedemi 20 tl acaba ücret gercekten şaşırtıcı inanamıyorum yaa

EU3
26-05-09, 07:05
Ben Kahraman Kolday 'a gidiyorum.Gerçekten süper bir doktor.Ben de İzmir'de birçok iyi doktora gittim;ama hiçbiri Kahraman Bey kadar yardımcı olmadı bana.. :lepi:

e_pack
27-05-09, 09:05
merhabalar arkadaşlar ben MERVE BıÇER BÜLBÜLE gidiyorum ve inanın çok memnunum.bebek düşünüyorum ve genel muayneye gittim ve inanılmaz memnunum...herkesee şiddetle tavsiye ederim.alsancakta TRT binasının karşısında ...

Starimu
27-05-09, 13:05
ben irenbeden dilek aslana gidiyorum .. yoğunluğu nedeniyle bazen yorucu ve can sıkıcı olabiliyor .. her randevumuzda en az yarı saat bekliyoruz .. bir de sanki söylediği bazı şeyleri hatırlamıyor .. ço düşündük eşimle değiştirmeyi ama cesaret edemedik , neticede tüp beekle hamile kalmıştım ve dr.um ona gitmemi tavsiye etmşti üstelik de riskli başlayıp öyle devam eden gebeliğim vardı halen de öyle devam ediyor ..
bana önerilen dr. isimlerini paylaşayım istedim ;
ege üni.den ( sanırım prof ) mehmet sait yücebilgin , rafael levi 9 eylül üni.den serkan bey ( soy adı güçlüydü sanırım ) , bir de çiğli kent hast.den prof. namık bey ...

mehtapkus
27-05-09, 21:05
iyi geceler kızlar ben bugün egepole gittim muayenemi oldum hastane süper personel güleryüzlü ilgili doktorda çok iyi zaten tecrübesine ve referanslarını araştırmıştım ilgili bir doktor doğum ücretine gelince ssk 400liraya geliyor 300 lira hastane 81 lira yatak ücreti doktora herhangi bir fark ödenmiyor doğum odalarını da gördüm 2 katta odalar var 1, kattaki odalar çift kişilik 2, kattaki odalar tek kişilik suit odalar fakat suit odalarda kalmak isterseniz ssk kullanılmıyor ssklı hastalara çift kişilik odaları veriyorlar ama iki oda arasında konfor bakımından hiçbir fark yok tek farkı biri tek diğeri çift kişilik olması ama odalar süper ben şuana kadar çok hastane gezdim ve en bakımlı konforlu olanıburası ben doğumumu burda yapmaya karar verdim

mehtapkus
27-05-09, 21:05
bu arada yarın yani perşembe saat 17.30 da egepol acil bölümünde doktor tijen hanımında katılacağı hamilelikte beslenme semineri var hastaneyi ve doktoru görmek isteyenler bence bu seminere katılsın ben eğer kızımı bırakacak bir yer ayarlarsam gitmeyi düşünüyorum seminer 1 saat sürecekmiş

bodrumbodrum
28-05-09, 10:05
alkisalkisalkisalkisalkisalkisü-pçşğ.
mehtapkus
iyi geceler kızlar ben bugün egepole gittim muayenemi oldum hastane süper personel güleryüzlü ilgili doktorda çok iyi zaten tecrübesine ve referanslarını araştırmıştım ilgili bir doktor doğum ücretine gelince ssk 400liraya geliyor 300 lira hastane 81 lira yatak ücreti doktora herhangi bir fark ödenmiyor doğum odalarını da gördüm 2 katta odalar var 1, kattaki odalar çift kişilik 2, kattaki odalar tek kişilik suit odalar fakat suit odalarda kalmak isterseniz ssk kullanılmıyor ssklı hastalara çift kişilik odaları veriyorlar ama iki oda arasında konfor bakımından hiçbir fark yok tek farkı biri tek diğeri çift kişilik olması ama odalar süper ben şuana kadar çok hastane gezdim ve en bakımlı konforlu olanıburası ben doğumumu burda yapmaya karar verdim
canım bilgilendirdiğin için çok sağol.senin gittiğin dr adı nedir canım.orda doğum yapmış biri varmı acaba?en azından orda doğum yapmış birinden de fikir almak iyi olmazmıydı?dr unun adınıda verirsen sevinirim.benimde evim yakın bende oraya gitmek istiorm.dr un ilgiside nasıl yazarsan sevinirim.alkisalkisalkis

mersel
28-05-09, 10:05
Hatay'daki egepolden bahsediyorsanız 2-3 ay olmuş hastanenin açılışı. Yeni bir hastane. O yüzden ben biraz tereddütte kaldım. Kent yada çınarlı hastanesini düşünüyorum.
Herkese hayırlı doğumlar

PITIRCIGIM2009
28-05-09, 11:05
bende arkadaşımla egepole gittim.ama doktor bana hiç güven vermedi.bana çok yoğun olduğundan,hastalara yetişememekten,aylıkla çalıştığından bahsedip durdu.hastane yeni olduğu için gerçekten temiz.ama yeni olması iyi ve güvenilir olduğunu göstermez.şahsen yeni olduğu için personele güvenemiyorum,sürümden kazanmak için fiyatları düşürmüşler.ben vazgeçtim.

mehtapkus
28-05-09, 17:05
bodrumbodrum
alkisalkisalkisalkisalkisalkisü-pçşğ.

canım bilgilendirdiğin için çok sağol.senin gittiğin dr adı nedir canım.orda doğum yapmış biri varmı acaba?en azından orda doğum yapmış birinden de fikir almak iyi olmazmıydı?dr unun adınıda verirsen sevinirim.benimde evim yakın bende oraya gitmek istiorm.dr un ilgiside nasıl yazarsan sevinirim.alkisalkisalkis
canım hastanede tek doktor var zaten tijen hanım orda doğum yapmış biri yok sadece doktoru beklerken bir hasta geldi geçen hafta doğum yapmış normal doğum kontrole gelmiş onunla konuştum gayet memnundu birde bir arkadaş var haftaya doğum yapacak oda doğum sonrası haber verecek ben doktoru araştırdım referansları ve tecrübesi kuvvetli gördüğüm kadarıyla gayette ilgiliydi ben gördüğümü söylüyorum

mehtapkus
28-05-09, 17:05
PITIRCIGIM2009
bende arkadaşımla egepole gittim.ama doktor bana hiç güven vermedi.bana çok yoğun olduğundan,hastalara yetişememekten,aylıkla çalıştığından bahsedip durdu.hastane yeni olduğu için gerçekten temiz.ama yeni olması iyi ve güvenilir olduğunu göstermez.şahsen yeni olduğu için personele güvenemiyorum,sürümden kazanmak için fiyatları düşürmüşler.ben vazgeçtim.
ben gittiğimde çok ilgiliydi yanı benimle sanki kendi özel yerine gitmişim gibi ilgilendi hatta orada beklerken geçen hafta doğum yapan bir bayan geldi kontrole onunlada konuştum oda mnemnunduhastane yeni ama personel yeni değil oraya ilgiden ve dokuz eylülden çok personel gelmiş fiyatı düşürmeleride tanıtım amaçlı zaten aslında ssklı fiyatları 700 liraymış fakat yeni olduğu için fiyatı düşürmeyi uygun bulmuşlar bencede normal zaten düşürmeleri insanları oraya başka türlü çekemezler benim izlenimlerim bunlar