kaç aylık hamilesiniz hesaplayın :)))


ozlemyb
6-10-08, 16:10
kaç aylık hamilesiniz hesaplayın :)))

Hafta = Ay
1-6 = 1. Ay
7-10 = 2. Ay
11-14 = 3. Ay
15-18 = 4. Ay
19-22 = 5. Ay
23-26 = 6. Ay
27-31 = 7. Ay
32-35 = 8. Ay
36-40 = 9. Ay
:CüvCüv::nazar:

Nohcoy
6-10-08, 16:10
burda bir yanlışlık var... Niye birinci ay 6 haftadan oluşuyorda, diğer aylar 4 haftadan oluşuyor... Başka bir konuda da görmüştüm bu hesaplamayı ama yanlış bence...

marina00
6-10-08, 17:10
bencede yanlış bu ilk ay niye altı hafta

gulcinf
6-10-08, 20:10
şöyle düşünürsek son adet gününün 1.günü baz alındığı için zaten 1 haftası adetliyken geçiyor 1 haftada döllenme sayarsak 2 haftadan sonra gebelik başlıyor zaten..

kurmis
7-10-08, 04:10
8. aydayım.... şakkıdı

firuze-1524
7-10-08, 08:10
2.ayın içindeyim o zaman ben 8+1 haftalık hamileyim,bende sanıyordum ki 2.ayım bittii:eek:,hay Allahım ya:roflol:

Banan
7-10-08, 08:10
34 haftalığım.....
ama bebeğim iki hafta önden gidiyor yanii ultrasonda 36 haftalık çıkıyor...
kaçıncı ayımdayım ben şimdi?

Banan
7-10-08, 08:10
34 haftalığım.....
ama bebeğim iki hafta önden gidiyor yanii ultrasonda 36 haftalık çıkıyor...
kaçıncı ayımdayım ben şimdi?
fisfisfis

Menzil Gülü
7-10-08, 09:10
Bende 1. aydayim buna gore:))

TRAKYALI
7-10-08, 09:10
benim kafam karişti valla nasil şey buu yaaa bende yarin 28. Haftayi tamamliyorum kismetse ve 7. Ayi bitirdiğimi saniyordumm bernkaç aylik hamileyim şimdii

demircool
7-10-08, 09:10
ben 22 haftayı bitirdim yani 5 bitti 6 ya girdik inşallah.

kurmis
7-10-08, 09:10
EsR@
34 haftalığım.....
ama bebeğim iki hafta önden gidiyor yanii ultrasonda 36 haftalık çıkıyor...
kaçıncı ayımdayım ben şimdi?
fisfisfis
bebeğin gelişim olarak önden gitmesi gebelik haftasını etkilemez..
sadece daha iri bir bebek olduğunu gösterir...

kurmis
7-10-08, 09:10
TRAKYALI
benim kafam karişti valla nasil şey buu yaaa bende yarin 28. Haftayi tamamliyorum kismetse ve 7. Ayi bitirdiğimi saniyordumm bernkaç aylik hamileyim şimdii
her ay 4 hafta değil.

bu yüzden ayların 4er haftadan hesaplamak yanlış hesap oluyor..
zaten bu mantıkla bakarsak olaya hamileliğin 9x4=32 haftada tamamlanması gerekiyor.

ya da 40 / 4 =10 ay hamile olmamız gerekiyor...

edam_y
7-10-08, 10:10
bu takvim doğru arkadaşlar
bende buna göre 7.aydayımmmhihoyyyt:KK46::teytey:

ozlemyb
7-10-08, 15:10
evet kızlar bu takvım dogru dr.onaylıdır :))

Asortie
7-10-08, 15:10
32-35 = 8. Aydayımm heheh

deniz2009
7-10-08, 15:10
öncelıkle herkesın hamılelıyı hayırlı olsun.ALLAH ın ıznıyle hayırlısıyla kucagınıza alasız.INSALLAH kocıskomla bende. bızde 27 +2 yanı yedı ayımızdayıq.ve bugun oqlusumuzun besıyı geldı.ALLAHIM gule gule kullanmayı qısmet etsın AMIN:nazar:

ozlemyb
8-10-08, 06:10
amın denızcımm allahım hepimize aldıgımız cıcılerı yavrularımızın uzerınde gormeyı nasıp etsın

bız 6 aylıgız heheheheheh zaman gecıyorrr bebeişler buyuyor vakıt azalıyor :)))

ozlemyb
24-10-08, 15:10
gunnnnnnnnnccccccccccceeeeeeeeeellllllll :)))

betül19
24-10-08, 16:10
süper ya 4.aydayım.Allah herkese nasip etsin...

inci mercan
24-10-08, 16:10
4. aydayım bizim hesabımıza gore 4 bucuktu nıye farklı bu hesaplama

serçecik
24-10-08, 16:10
hafta hafta hesaplayıncada buna denk gelıyor zaten..6 aylık hamıleyım..kaydirigubbakcemile2

ŞEKERİM
24-10-08, 16:10
8. ayımdayım çok şükürr hihoyyythihoyyythihoyyyt

ozlemyb
25-10-08, 06:10
bır hafta sonra 7. ayımızda olacagızz yuppiii

ozlemyb
25-10-08, 06:10
kızlar cetvellerden de bakabılırsınız mesela ben bır hafta sonra 7.ayımda olacagım ve cetvelımde bır kutucuk atlayacagım tam 9 kutucuk var cetvelde dıkkat edersenız bu hesaplama doru arkadaslar... ozellıkle doktgoruma gosterdım