TEST

Saç uzatmak ve bakım için ''Turplu su''


d!Lara
17-10-08, 19:10
ayyy mutlaka bende yapmalıyııımkaydirigubbakcemile2 ben bundan önce entelede alıp denemiştim ama düzenli bir şahsiyet olamadığım için sonuç alamadım zaten yarısıda duruyor.. inş bunla kısa sürede güzel bi sonç alırııım -tatlicadiarzu- deneyim bnde sonçları paylaşırım burdan işe yarasın yeter:lepi:

duyguseli
17-10-08, 19:10
bunu deneyecegim insallah melo 16 kardesim. benimde kiziminda cok ihtiyaci var.böyle bir mucize olursa sana minnettar kalacagiz.simdiden tesekkürler.allaha emanet ol.

EU1
17-10-08, 19:10
d!Lara
ayyy mutlaka bende yapmalıyııımkaydirigubbakcemile2 ben bundan önce entelede alıp denemiştim ama düzenli bir şahsiyet olamadığım için sonuç alamadım zaten yarısıda duruyor.. inş bunla kısa sürede güzel bi sonç alırııım -tatlicadiarzu- deneyim bnde sonçları paylaşırım burdan işe yarasın yeter:lepi:
duyguseli
bunu deneyecegim insallah melo 16 kardesim. benimde kiziminda cok ihtiyaci var.böyle bir mucize olursa sana minnettar kalacagiz.simdiden tesekkürler.allaha emanet ol.

deneyin canlarım inşallah sizinde işinize yarar lanız dilaracım düzenli kullanman gerekli bunu :))

duyguselicim eger daha ayrıntılı bilgi istersen turplu su hakkında birinci sayfada ikinci mesajda yazdım inşallah yavrunun saçlarına da yarar sonuclarını bekliyorum nasipse ..

Sevgiler...a.s.

EU1
17-10-08, 19:10
SUZİM
canlarım bugun benım turp gunumdu haftada 2kere yapıyorm herneyse,turpu kaynatıyordum,agzını nekadr kapatrsan kapt kaynarken ılla ewı ırenc bı pıs koku alıyonaniknaniksonra bırden ben kaynatrken ewe nısanlımın annesı yanı kaynanam geldıbenneyaptımkiama ewı turp kokusu sarmıstı bıkere rezıl oldugumun anıydı kaynnamın ewı basması,kaynanm heryerı kokluyodu bıde utanmadan pencerelerı actı nedese beyenrsınz bıraz havalansın bı pıs koku var:çok üzgünüm:cok utandım yaa dıyemedımde turp kaynatıyorm dıye bu koku:çok üzgünüm:aman neyapıyım onemlı olan sonuc valla yaptım sacıma yumusacık oluyo uzucagna ınanıyorm sabah turp suyu yaptım sımdı gecede badem yagı ve vıtamın ampullerıyle bakım yapıyorm yanı sabah aksam haftada ıkıkrekaydirigubbakcemile5
canım mesajın geldi cevap atamadım sana mesaj alımın kapalı sanırım nasıl acıldıgını bende bilmiyorum malesef..
zararı olmaz merak etme uzamayıda etkilemez en azından bir haftalık deneme süreci uygula.baktın uzama yok saçlarını ne yumuşatıyor ne güzelleştiriyor ozaman anlaki sadece turplu suyu yapman gerek.ama ben böyle bişeyle karsılacagını hiç sanmıyorum canım aksine daha hızlı olur uzama gibi geliyor yalnız bi gün daha turplu suyu eklemeyi dene canım sonuclarını mutlaka bekliyorum tamam Şeniz

kahvekolik
17-10-08, 20:10
SUZİM
arkadaslar ben haftada 4 gun bakım yapıyorum,2gun bırgun arayla turplu su,2gun bırgun arayla badem yag vıtamın ampullerıyle,halıyle annemın cenede durmuyosenağlamabuna bı cozum bulmam gerekıyodu ve buldum bu ıktane bakım ıksırını bırgun ıcnde yapıyorm,yanı sabah tuplu su ıle bakım yapıyorm,aksamda badem yagı ıle bakım yapıyorm,yanı her ıkı bakımdan da ıkıserkere yapmıs oluyorm,bolelıkle haftada 4 gun yaptıgım bakım haftada sabah ve aksam olmak uzere 2 gune dustukaydirigubbakcemile5halıyle annemın cenede durdu:sm_cool:en ıyısını yapıyorum dımı kızlarhihoyyyt
aynı şeyden benim başımdada var yaa. benim haftada 5. 3 gün turp 2 gün yağ. çok vaktimi alıyor tabi bu. annem bıdıbıdı kel kalacaksın yakında diyip duruyor, babam dalga geçiyor kaç metre uzadı saçın diyee:roflol:

bende turpun içine yağları katayım aradan çıksın diye düşünüyorum. sayı düşer böylece. haftada 5 gün yapınca bide çok mu fazla uğraşıyorum, kaş yapayım derken göz mü çıkarırım diye korkuyorum

EU1
17-10-08, 20:10
kahvekolik


aynı şeyden benim başımdada var yaa. benim haftada 5. 3 gün turp 2 gün yağ. çok vaktimi alıyor tabi bu. annem bıdıbıdı kel kalacaksın yakında diyip duruyor, babam dalga geçiyor kaç metre uzadı saçın diyee:roflol:

bende turpun içine yağları katayım aradan çıksın diye düşünüyorum. sayı düşer böylece. haftada 5 gün yapınca bide çok mu fazla uğraşıyorum, kaş yapayım derken göz mü çıkarırım diye korkuyorum
yok canım yok merak etmeyin ya bende basladım saç bakım yagına her gün kafamda bişe daha fazla etki gösterir diye düşünüyorum aylin86 arkadasımız böyle uyguluyor ve iki haftada 2.3 cm uzadı onunki hadin kızlar böyle düşünmekten vazgecin ya da uzun saçlardan:dilcikar:kaydirigubbakcemile3 merak etmeyin uzayacakkkhihoyyyt

kahvekolik
17-10-08, 20:10
island
Canım ya ilk başladığımda hiç aklıma gelmedi ölçmek.
Ama şimdi anneme ölçtürdüm arkadaki en kısa katı ölçtük 29 cm. Buraya yazayımki unutmayayımkaydirigubbakcemile2
1 Hafta sonra tekrar ölçerim canım ve buraya yazarım.hihoyyyt
Sağlıklı uzun saçlara inşallah...:teytey:
bende önden en kısa katı ölçmüştüm :roflol: benim 27 oldu bide haftaya bakarız kaç olcak yerimseniben

kahvekolik
17-10-08, 20:10
sakarımkırarım
1-Sinameki ve civanperçemi,dövülmüş nar kabukları ile birlikte suda yarım saat süreyle kaynatılır.Süzülerek elde edilen sıvıya,losyon kıvamına gelinceye kadar çırpılmış yumurta ilave edilerek susam yağı ile birlikte kariştırılır.Hazırlanan losyonla saçlar sık sık yıkanır.
2-İnce bir tülbentte sıkılarak elde edilen karadut usaresi(ne demekse anlamadım) bulamaç haline gelinceye kadar yumurta ve susam yağı ile birlikte çırpıldıktan sonra 5 dk süreyle ısıtılır.Hazırlanan bulamaçla saçlar günaşırı yıkanır.
3-Rendelenmiş turp,suda yarım saat süreyle pişirildikten sonra süzülür.Elde edilen sıvıya yumurta sarısı
ilave edilerek bulamaç haline gelinceye kadar çırpılır.Hazırlanan bulamaçla saçlar sık sık ovularak yıkanır.
aslında bende tam rapunzelime soracaktım sen bunu nerden öğrenmiştin diye. paylaşımın için tskler. malzemesi en kolay bulunabilecek formül 3. sü tabiki yerimseniben

rapunzelim sen nerden duymuştun ilk bunu hakkaten ya?

EU1
17-10-08, 20:10
kahvekolik


aslında bende tam rapunzelime soracaktım sen bunu nerden öğrenmiştin diye. paylaşımın için tskler. malzemesi en kolay bulunabilecek formül 3. sü tabiki yerimseniben

rapunzelim sen nerden duymuştun ilk bunu hakkaten ya?
canım ben tam şurdan buldum diyemem.özellikle nette cok araştırdım saç uzatmak için.arkadasların projesi gibi bişeydi orda bol bol bundan bahsediliyordu.saç diplerindeki hasarı gidermede saç yıpranmalarını önleme de ve uzatma da boyalı saçlarda saçların onarımında herşeyde faydası var meretina.s bakın mesela turp hakkında bi kaç bilgi alıntı yaptım simdi hemen araştırdım tekrar canlarım..Şeniz

Tedavi edicilik açısından, en keskin tada sahip olan kara turp önde gelir. Doğrusunu söylemek gerekirse, kara turp kökü, tedavi edicilik açısından en etkili türdür..
alıntı.
Turpun içeriğinde yüksek oranda bulunan folik asit ve demir vitamini kansızlığa iyi geliyor. Bu nedenle turpu hamile kadınların mutlaka tüketmesi öneriliyor. Turp, emziren annelere de süt yapıcı özelliği nedeniyle tavsiye ediliyor.
alıntı.

böylece turpu yemeninde cok yararlı oldugunu görmüş oldum.bundan sonra yicem de..kaydirigubbakcemile2

kahvekolik
17-10-08, 20:10
zerzevat
kızlarr beni evden atacakmıs annemle ablam bu ne koku dioyolar. ne koktugunu biliyonuz tabi siz :jeyyar: kokusu için yapcak bişe yokmu yaa. yasakladılar bi daha yapmamı kötükedihüso
ne koktuğunu biliyoruz evet. ben ilk yaptığımda da babam bu koku ne ya, kardeşin de evde yok ama dedi:roflol: tencerenin ağzını kapat, aspiratörü aç, mutfağın camını yada balkon kapısını aç, evle bağlantılı olan kapısını kapat. ya da en güzeli piknik tüpü varsa balkonda kaynatmak.

SUZİM
canlarım bugun benım turp gunumdu haftada 2kere yapıyorm herneyse,turpu kaynatıyordum,agzını nekadr kapatrsan kapt kaynarken ılla ewı ırenc bı pıs koku alıyonaniknaniksonra bırden ben kaynatrken ewe nısanlımın annesı yanı kaynanam geldıbenneyaptımkiama ewı turp kokusu sarmıstı bıkere rezıl oldugumun anıydı kaynnamın ewı basması,kaynanm heryerı kokluyodu bıde utanmadan pencerelerı actı nedese beyenrsınz bıraz havalansın bı pıs koku var:çok üzgünüm:cok utandım yaa dıyemedımde turp kaynatıyorm dıye bu koku:çok üzgünüm:aman neyapıyım onemlı olan sonuc valla yaptım sacıma yumusacık oluyo uzucagna ınanıyorm sabah turp suyu yaptım sımdı gecede badem yagı ve vıtamın ampullerıyle bakım yapıyorm yanı sabah aksam haftada ıkıkrekaydirigubbakcemile5
süper yaa, kaynana milleti işte :roflol:

humakusu
bir de bu koku kavgası bizde de var babam kızıyor en çok da kızım bununla uğraşana kadar ye daha faydalı diyor
:roflol: aynen koku kavgası bizde de var. annem de içten gelir saç yesen daha iyi olur diyor. en güzeli evde yalnızken yapmak yaa.

liliz
18-10-08, 00:10
Ben bu deneme yanilma yoluyla ya süper saclara sahip olacagim yada süper bir peruga :roflol: ..

Bugün evimdeki labaratuvara girdim (mutfaga :roflol: ) elimdeki malzemelere baktim basladim yeni icada kaydirigubbakcemile3 . 1 Bardak turp suyu, 1 yumurta sarisi, 1 yemek kasigi hint yagi , 1 yemek kasigi zeytin yagi, biraz camterabentini 2 yemek kasigida kuru maya . Aslinda ben iki maskeyi birlestirdim. 3 saat kafamda beklettim tabii bu süre icindede ya saclar elimde kalirsa diye düsünmedende edemedim. kaydirigubbakcemile2 ama sonuc yine harikaydi. Bunu neden yazdim diye soracak olursaniz. Zamaniniz yoksa 2 maskeyi yapmak istiyorsaniz yapin saclar elinizde kalmiyor. :asigim:

EU1
20-10-08, 06:10
liliz
Ben bu deneme yanilma yoluyla ya süper saclara sahip olacagim yada süper bir peruga :roflol: ..

Bugün evimdeki labaratuvara girdim (mutfaga :roflol: ) elimdeki malzemelere baktim basladim yeni icada kaydirigubbakcemile3 . 1 Bardak turp suyu, 1 yumurta sarisi, 1 yemek kasigi hint yagi , 1 yemek kasigi zeytin yagi, biraz camterabentini 2 yemek kasigida kuru maya . Aslinda ben iki maskeyi birlestirdim. 3 saat kafamda beklettim tabii bu süre icindede ya saclar elimde kalirsa diye düsünmedende edemedim. kaydirigubbakcemile2 ama sonuc yine harikaydi. Bunu neden yazdim diye soracak olursaniz. Zamaniniz yoksa 2 maskeyi yapmak istiyorsaniz yapin saclar elinizde kalmiyor. :asigim:

lilizcim sağol bilgilerin için peki bu diğer maskenin ne gibi yararları var öğrenebilir miyim ??:sm_confused:

aylin86
22-10-08, 15:10
sonunda kk mıza kavuştuk yaaaa...3 gündür kafayı yedim pc başında çıldırdım girmiyo diye ama sonra öğrendimki yeni evimize taşınıyormuşuz:))ve taşındık artık:)))
evettt gelelim turplu suya saçlarım bir ay olmadı 3.5 cm uzadı yani haftaya bir ay olucak çoookkk mutluuuyuuummmmmmm:))))

aylin86
22-10-08, 15:10
kızlar bu arada yaptığım yağ bakımının içine bemiksle evigen ampulde koyuyorum saçlarımın uçları yanıktı iyi geldi tavsiye ederim:))

aylin86
22-10-08, 15:10
anaaaaaaaaaaaa takvimim artık 1 months demiyo sadece 27 days diyoooo hehehehe çok mutlu oldum burdada görünce:))))

kahvekolik
22-10-08, 15:10
az kalmış aylincim Allah kavuştursun hayırlısıyla. valla özledim bu siteyi boşluğa düştüm resmen. açıldı nihayet çok sevindim.

ben turpu bu hafta sonu bırakıyorum arkadaşlar. 2 haftadır sadece 0.5 cm uzadı. burayada ayın 16 sında yazmıştım. pazara kadar devam edicem sonra bırakıcam. çünkü zaten uzamıyor o kadar uğraşmama gerek yok. bakıyorum haftada 1 cm uzatan var. bana yaramıyor demek ki :çok üzgünüm:

aylin86
22-10-08, 15:10
kahvekolik
az kalmış aylincim Allah kavuştursun hayırlısıyla. valla özledim bu siteyi boşluğa düştüm resmen. açıldı nihayet çok sevindim.

ben turpu bu hafta sonu bırakıyorum arkadaşlar. 2 haftadır sadece 0.5 cm uzadı. burayada ayın 16 sında yazmıştım. pazara kadar devam edicem sonra bırakıcam. çünkü zaten uzamıyor o kadar uğraşmama gerek yok. bakıyorum haftada 1 cm uzatan var. bana yaramıyor demek ki :çok üzgünüm:
hadi yaa çok üzüldüm cnm yaaa:1no2: bana çok iyi geldi keşke sanada iyi gelseydi uzatsaydı bence 1 ay sonuna kadar kullan bakalım ozaman nolucak belki değişir uzar.:teselli:

island
22-10-08, 15:10
aylin86
kızlar bu arada yaptığım yağ bakımının içine bemiksle evigen ampulde koyuyorum saçlarımın uçları yanıktı iyi geldi tavsiye ederim:))
Allah kavuştursun canım:1hug:
Vitamin ampullerini bu turplu suya koysak nasıl olur acabaCADIARZU
Ben yağlarla falan uğraşamıyorum.

kahvekolik
22-10-08, 15:10
aylin86
hadi yaa çok üzüldüm cnm yaaa:1no2: bana çok iyi geldi keşke sanada iyi gelseydi uzatsaydı bence 1 ay sonuna kadar kullan bakalım ozaman nolucak belki değişir uzar.:teselli:

ilk hafta 0.5 cm uzamasına bile sevinmiştim hatırlarsan millet 1 cm uzatırken. umut etmekten yoruldum bu saç böyle işte böyle kabul edicez. aşkıma da dedim yanık yerlerini kestirince saçım maksimum omuzlarımda olur dedim, bu kadar uğrşamana yazık zaten bide toptan dökme tabi bırak kendi halinde uzasın, düğüne kadar uzar zaten dedi. ondan bırakmaya karar verdim bakalım pazara kadar 2 yada 3 kez daha yaparım bi fark olmazsa bırakıcam.

aylin86
22-10-08, 16:10
island
Allah kavuştursun canım:1hug:
Vitamin ampullerini bu turplu suya koysak nasıl olur acabaCADIARZU
Ben yağlarla falan uğraşamıyorum.
olur tabi cnm turplu suyun içine kırabilirsin dahada besler:1hug:

aylin86
22-10-08, 16:10
kahvekolik



ilk hafta 0.5 cm uzamasına bile sevinmiştim hatırlarsan millet 1 cm uzatırken. umut etmekten yoruldum bu saç böyle işte böyle kabul edicez. aşkıma da dedim yanık yerlerini kestirince saçım maksimum omuzlarımda olur dedim, bu kadar uğrşamana yazık zaten bide toptan dökme tabi bırak kendi halinde uzasın, düğüne kadar uzar zaten dedi. ondan bırakmaya karar verdim bakalım pazara kadar 2 yada 3 kez daha yaparım bi fark olmazsa bırakıcam.
haklısın cnm ama gerçekten çok üzüldüm keşke uzatsaydı sanada yarasaydı ama olmayınca olmuyor işte:teselli:

Miracle*
22-10-08, 16:10
kızlaaar ben de salı gunu ılk defa yaptım yanlız 1.30saat fln bekletebıldım.. acıkcası yumurta olayından cok endıselenıodum acaba cıkar mı cıkmaz mı dıe.. gayette 2sampuanda cıktı ve yumusacık + kırıksız saclara sahıp oldum şakkıdı dun de bı kez daha yaptım ve yıne ancak 1saat fln bekletebıldım.. sızlere bı sorum olacak . ben bu turp suyunu yaptım sonra ıcıne bı yumurta sarısı kırdım ve suyun rengı pamuksekerı rengı gıbı oldu.. kıvamı tutturabıldım mı acabı :eek: ?
bu arada sacımı olctum 54cm cıktı haftaya tekrar olcucem bakalım ne kadar uzamıs :dance:

coollolita
22-10-08, 16:10
bende yapıyorum turplu suyu,artık saç kremi kullanmıyorum saçlarım yumuşacık oluyo,ama turpu kaynatırken çok kötü kokuyo o yüsden balkonda yada yeriniz müsaitse dışarda kaynatın.ben öyle yapıyorum saçlarım için herşeye katlanırım ama maalesef annem katlanamıyooo :)

island
22-10-08, 16:10
aylin86
olur tabi cnm turplu suyun içine kırabilirsin dahada besler:1hug:
Tamam canım, deneyeceğim. Birer tane bepanten ve evigen koysam yeterli olur heralde.

Asmin
22-10-08, 17:10
denedim denedim ben de denedim çoook güzel oldu saçlarım benim gibi saçları kuru olanlara tavsiyem içersine bal katın ben öyle yaptım yumuşacık oldu saçlarım hem de nasıl canlılar...

çok saoool arkadaşım..

sinem_06
22-10-08, 17:10
boyle bısey olamaz kızlar bugun herkes saclarımı cok begendı boyadım sandı ısıl ısıl gorunuyormuskaydirigubbakcemile2 dun aksam turp yapmıstım etkısı cok ıyı yumusacık yapıyor sıze tavsıyem ıkı gunde bı turp yapın haftanın bı gunu de saf zeytınyagını ısıtıp sacınıza surun mucızevı bısı ama oldu sırnaşık şey saclarım da bı ayda baya uzamıs dıplerım baya gelmıs tavsıye edıyorum herkese

kriegerin
22-10-08, 17:10
demekki yarın turp alınıp rendelecek
olay buuuu
yazarım sonuçlarııı

black__devil
22-10-08, 17:10
ben bayağıdır giremiyodum kk ya neler olmuş ya turp almış başını gitmiş bayağı tutmuş burası neyse bende turbumu kaynatıom ve bendede uzama var gerçi 2 uygulama atladım ve geçen gün tekrar başladım ama saçlarım uzuyo :))) boyalı olduğu için diplerden anlıyorum :))

badatta
22-10-08, 18:10
ben turplarımı aldım ama denemeye fırsatım olmadı bi türlü.inşallah bu akşam deniycem.ya kızlar bişey sorcam.benim saçlarım düzleştirici kullandıktan sonra çok yıprandı ve mat gözüküyor.turp suyu parlamasınıda sağlıyormu.yoksa bana önerebileceğiniz bişey varmı.saçlarım yumuşak ama görüntüsü parlak ve hacimli olmuyor bi türlü

MeDuSa
22-10-08, 20:10
kızlar özledim sizi yaaaaaaa turpa devam ediyorum uzama sağladı :)

gayee21
22-10-08, 20:10
ben bugün ilk denememi gerçekleştirdim we öle çok fecii bi kokusu olmadı.. sadece turplu suyla yumurtayı ilk karıştırdığım an ölücem sandım kokudan ama geçti :) saçlarım da ise yumuşakluk ya da sertlik olmadı kıvamı hala aynı :) korkudan ilk seferde 1,5 saat beklettim.. saçımın uzaması için ii gelip gelmeyeceğini 3 uygulamada anlamış olur muyum sizce ?????

Bosnakgüzeli
22-10-08, 20:10
Ya Arkadaslar bende bi ay önce Isirganotusuyuna basladim icinede Lavantayagi Sarimsaktozu felan karistirip hepsini birlikte kullaniyordum sacimda uzama farkettim ama bu Turpmucizesini görünce dayanamadim ve bende baslamaya karar verdim simdi komik gelecek belki ama bana Turpun Resmini yada nasil göründügünü anlatirmisiniz.Bugün aldim bitane ama bilmiyorum dogrumu diye böle Beyaz yuvarlak bisey.Acaba dogrumu aldim.Ve hangisi daha iyi beyazmi Kirmizimi Siyahmi?:)Bide bunun icine kaynatiktan sonra yaglari eklesem ve bi sisenin icine koyup o sekilde kullansam olurmu acaba? hem zahmetide fazla olmaz.

TMYy
22-10-08, 20:10
ya bu turplu su harika bişey 3. uygulamadayım daha ama saçlarım yumuşacık bebek saçı gibi röfleli saçı bile düzeltti harika. geçen kuaföre gittim saçların toparlanmış dediğim vitaminlerimi kullanıyon dedi evet dedim:KK70: turptan bahsetmedim şimdi nutuk atcak bana diye. herkese tavsiye ederim fairylike öpüyorum tatlım

kahvekolik
22-10-08, 20:10
Bosnakgüzeli
Ya Arkadaslar bende bi ay önce Isirganotusuyuna basladim icinede Lavantayagi Sarimsaktozu felan karistirip hepsini birlikte kullaniyordum sacimda uzama farkettim ama bu Turpmucizesini görünce dayanamadim ve bende baslamaya karar verdim simdi komik gelecek belki ama bana Turpun Resmini yada nasil göründügünü anlatirmisiniz.Bugün aldim bitane ama bilmiyorum dogrumu diye böle Beyaz yuvarlak bisey.Acaba dogrumu aldim.Ve hangisi daha iyi beyazmi Kirmizimi Siyahmi?:)Bide bunun icine kaynatiktan sonra yaglari eklesem ve bi sisenin icine koyup o sekilde kullansam olurmu acaba? hem zahmetide fazla olmaz.
google ın görseller kısmından turp resmine ulaşabilirsin. sorularının cevapları çok yazıldı çok yazıldı ama tekrarlayayım. en iyi geleni sırasıyla siyah, kırmızı ve beyaz turp. siyah turp aradım bulamamıştım, kırmızı kullandım ben hep. içimizde kaynatıp dolapta bekletenler var ama taze kullanmak en faydalısı. yağları yumurtayla birlikte eklesen sanırım daha iyi olur.

çalıkuşu
22-10-08, 20:10
Bu formüle devam arkadaşlar. Artık saçlarımı boyamam gerektiğini söyledi eşim.kaydirigubbakcemile2
Bunu duyduğuma o kadar sevindim ki...
Ben altıncı uygulamamı yapmıştım, yarın 7 evet sabırla gerçekten sonuç alınacak birşey.
Gerçekten sonucu görünce iyiki denemişim dedim.a.s
Rapunzelim sen nerelerdesin acaba bu arada?

Bosnakgüzeli
22-10-08, 20:10
Cok sagol Kahvekolik.Ben beyaz Turp aldim heralde. insallah onunda yararini görürüm.Ya bide benim Arkadasimin Sacdökülmesi var kiz yakinda kel olacak gibi oda kullansa faydasi olurmu acaba?simdiden tesekürler.

liliz
22-10-08, 20:10
FairyLike

lilizcim sağol bilgilerin için peki bu diğer maskenin ne gibi yararları var öğrenebilir miyim ??:sm_confused:

canim özür dilerim bir kac gün sitede sorun vardi giremedim . Sormus oldugun soruyu simdi gördüm. Soruna gelince Yaglarin yararlari malum hepimiz biliyoruz. Kuru mayada sac icin cok yararli besliyor saci ve dökülmeyi durduruyor. hatta yeni saclar cikardigi bile rivayet ediliyor. . Burada ( ben yurtdisindayim) mayahaplari bile satiliyor sac , deri ve tirnak icin. Suna dumankayaninda birkac tarifinde okumustum. Bende madem yararli maskelerime neden katmiyayim diye düsündüm. :asigim:

PembeBeyaz
22-10-08, 21:10
Haftada kaç kez yapıyosunuz arkadaşlar?

kahvekolik
22-10-08, 21:10
Bosnakgüzeli
Cok sagol Kahvekolik.Ben beyaz Turp aldim heralde. insallah onunda yararini görürüm.Ya bide benim Arkadasimin Sacdökülmesi var kiz yakinda kel olacak gibi oda kullansa faydasi olurmu acaba?simdiden tesekürler.

dökülme için bilemeyeceğim o iş riskli olabilir. bu sadece uzatmak için diye biliyorum ben. fairylike diye bi arkadaş var o konunun uzmanı. yarın cevaplar sanırım daha sitenin açıldığını bilmiyor. dökülme için kendimden biliyorum çamterbentin diyorum ben.

MeDuSa
22-10-08, 21:10
haftada deil cnm şöle diyim iki günde bir yapılacak

MeDuSa
22-10-08, 21:10
bende dökülme için macit efendi saç bakım yağını ve bi yumurtayı çırptım kızlar kafama yaptım streçledim üstüne tülbent yaptım böle yatcam sabah yıkıcam bakalım nolcak sırnaşık şey

gayee21
22-10-08, 21:10
ben bugün ilk denememi gerçekleştirdim we öle çok fecii bi kokusu olmadı.. sadece turplu suyla yumurtayı ilk karıştırdığım an ölücem sandım kokudan ama geçti :) saçlarım da ise yumuşakluk ya da sertlik olmadı kıvamı hala aynı :) korkudan ilk seferde 1,5 saat beklettim.. saçımın uzaması için ii gelip gelmeyeceğini 3 uygulamada anlamış olur muyum sizce ?????

island
22-10-08, 21:10
Bu turplu su saç dökülmesine de iyi geliyor arkadaşlar.kaydirigubbakcemile2
Az önce saçlarımı yıkadım 2-3 tel bir şey geldi elime:1shok::nazar:
Önceleri döküyor saçı ama 3-4 yapışta farkı hissediyorsunuz.:lepi:

34bilgen84
22-10-08, 23:10
slmm kızlarr kkdaki uzun aradan sonra merhaba:enbuyukkk:
gelelim turp mucizemize ben sadece 2 kez yapabildim ve rahatsızlandığım için 1 hafta ara vermek zorunda kaldım hastayken saçıma bakmak aklıma bile gelmemişti ama geçengün bi baktımki saçlar uzamışşş sizin gibi çok net öçü veremiycem çünkü ben önleri burun hizama getirip bakıyorum ve kızlarr 0.5cm civarı bi uzama var 2 denemede bu sonucu aldım sadece görünce mutluluktan uçtum :teytey:
rapunzelcim kocaman öpüyorum tatlım senia.s. herksin duasını alıyosun valla sen kesin oxfordu kazanırsın bunca duayla ve senin azimli çalışmalarınla tekrardan tşklerr:1hug:

ayyüzlüm
23-10-08, 06:10
şu turp suyunu bende denicem.şimdiye kadar uzaması için çok şey kullandım.Bunuda eklerim listeme şuan saçlarım 35 cm bu hafta sonu uygulamaya başlıyorum sonuçtan sizleride haberdar ederim :)kaydirigubbakcemile2:teytey:

berna87
23-10-08, 06:10
merhaba kızlarr
ben valla öyle cm den falan anlamamsırnaşık şey
turp suyunu yapmadan önce resmini cektim şakkıdı
saclarımın zaten boyalı oldugun için dipleri
gayet net gözüküyo cok az dibim var suanda
ve turpu 1 kere yaptım bu akşam gene
yapıcam dip boyamı yaptırmadan önce
son halinide cekcem ne kadar sürede
ne kadar uzamışkaydirigubbakcemile bunu görücez ama
saçlarım pamuk gibi oldu resmen yakaydirigubbakcemile3

duyguseli
23-10-08, 09:10
kizlar bi sorum var.acaba turpu dograyarakta suya atip kaynatsak olurmu.illaki rendelemekmi gerekiyor.bilen varmi.öpüldünüz hepiniz.

EU1
23-10-08, 11:10
çalıkuşu
Bu formüle devam arkadaşlar. Artık saçlarımı boyamam gerektiğini söyledi eşim.kaydirigubbakcemile2
Bunu duyduğuma o kadar sevindim ki...
Ben altıncı uygulamamı yapmıştım, yarın 7 evet sabırla gerçekten sonuç alınacak birşey.
Gerçekten sonucu görünce iyiki denemişim dedim.a.s
Rapunzelim sen nerelerdesin acaba bu arada?
buralardayım canım cok mutlu oldum herkesin işinin yaramasına hihoyyyt bu aralar derslerim cok yogunlaştı yine mirmirmirmir:1closedeyes:yerimseniben yorum yazan arkadaslara teşekkür ederim Şeniz herkese boll turplu sulu günlerrrrrrrr:jeyyar:

dualarınız için ayrıca sağolun canlarımm hepinize sevgilerrrr...a.s.

EU1
23-10-08, 11:10
duyguseli
kizlar bi sorum var.acaba turpu dograyarakta suya atip kaynatsak olurmu.illaki rendelemekmi gerekiyor.bilen varmi.öpüldünüz hepiniz.
rendele canım sen sana derslerden öğrendiğim bir bilgiyi veriyorum şimdi eğer bir bütünü en küçük parçalara indirip suya atarsan su daha çok nüfuz eder ve turpun içindeki mucizevi maddelerden o kadar çok yararlanılır.Bu yüzden sana rendelemeni tavsiye ederim ama zorlanırım vaktimi ayıramam dersen sen bilirsin..kötükedihüso

duyguseli
23-10-08, 11:10
tamam canim. ALLAH razi olsun.sana derslerinde basarilar diliyorum.kendine iyi bak.