Çeyizde olması gerekenleri ve önerilerimizi yazalım :)


The_lady_legend
25-10-08, 17:10
evet canım 12 kişilk alcam 1 tane başkada almam zaten ,onları da koymaya yer lazım çünkü,

aybuer
25-10-08, 21:10
neşelikız
Kızlar sizlere bir şey sormak istiyorum,ben kütahya porselenden 87 parça yemek takımı aldım.Şimdi sizler bu takımları aldığınızda "günlük" kullanmak için başka porselen takımı da mı aldınız yoksa bunu mu günlük mü kullanıyorsunuz?
Ben dün "günlük" ayrıca baktım;"6-8 kişilik" diye ama hiçbir yerde doğrudüzgün yok,hep 86 parça olanlardan var.
Umarım anlatabilmişimdir...Teşekkürler kızlar,çeyiz konusunda pek tecrübem yok ta... :bbo: :bbo:
bence tekrar 87 parçalık büyük bişey almaya gerek yok ben kütahya porselenin 6 kişilik 24 parça olan takımlarından aldım 2 takım aldım 48 parça oldu ama benimki en azından 87 den iyidir çok kalabalık olur gereksiz bence.

aybuer
25-10-08, 21:10
bence 87 parçalık tekrar bir takım daha almaya gerek yok o da baya yer kaplayacaktır zaten.ben 6 kişilik kütahya porselenin 24 parça olan takımından 2 tane aldım 48 parça oldu 87 parça kadar yer kapplamaz .böyle de yapabilirsin.

balum
27-10-08, 21:10
ben 12 kısılık harıcınde gunluk yemek ıcınde aldım. yıne 12 kısılık yaptım ama ıkı tane ayrı 6 kısılık aldım. tenceresıne fılan gerek olmaz bı daha dıye.ama 6 kısılık de yetmez. yer sorunu olur tabı ama 2 kısı de makıneyı dolduramaz kı kolay kolay. bulasık makınesı kullanınca tabak cok lazım olur dıye aldım.

minilya
28-10-08, 08:10
bence herkes buraya ne aldıklarını eksıklerını yazsın daha ıyı olmus olur ne dersınız ?herkes bırbırının eksıklerını gorur..

benım suana kadar aldıklarım az ama yazım yınede

*5 tane nevresım takımı dayz ın colors ve altınbasak
*2 adet battanıye
*uyku setı
*epılasyon aleti braun
*yemek takımı 12 kısılık evkurun urunu
*kahvaltı takımı 30 parca evkurun urunu
*catal kasık takımı 12 kısılık korkmaz
*mutfak robotu arzum
*celık tencere takımı 21 parca korkmaz
*kepce takımları
*kek kalıpları sımax ve cem ın
*sahanlık tava setı 4 lü cem teflon sahanlık
*bardak takımı ve gondol takımı 43 parca pasabahce
*24 adet renklı kahvaltı tk ıcın catal kasık korkmaz
*vıtrın takımı boncuklu
*yatak örtüsü
*sarjlı supurge sınbo
*sarjlı gırgır
*bardaklarım surahı takımların vs..
*buyuk cay fıncanı ve pasta tabakları spatula ve pasta ıcın cam fanuslu tabak
*teflon tencere takımı 5 li korkmaz
*bornoz takımı özdılek
*tefal ütü
*arcelık elektrıklı supurge
*çay takımı erdem ın 12 kısılık 46 parca (sekerlık,tepsı,bardaklar vss)
*mıkser sınbo
*toz avcısı
*salata tabaklarım bırı uclu takım bırıde buyuk tabak ıkı salata kasıgı var ıcınde


valla hepsını yazdım eksıksız hepsı bu kadar ceyız ıcın aldıklarım..kaydirigubbakcemile3

Hayat87
28-10-08, 11:10
Benim çok eksiğim var ama aldıklarımı yazayım :eek:
*İhlas temizlik robotu(ıslak kuru)
*Philips azur ütü
*Arzum saç kurutma makinesi
*Kütahya Porselen yemek takımı
*Kütahya Porselen Kahvaltı takımı
*Korkmaz Tencere seti
*Kütahya çiçekli tencere seti
*Bardak takımları
*Gondol(vazo) takımı
*Salon takımı(hazır boncuk işlemeli)
*Çatal bıçak kaşık takımı
*Kettle
*Arzum mutfak robotu
*7 tane nevresim takımı
*Days in colors örgülü battaniye nevresim takımı
*Taç silikon yastık
*İç çamaşırı
*Saten nevresim takımı
*Bornoz takımı
*Havlu seti
*Havlu çarşaf
*Annemin diktirdiği iki adet yorgan
*İki tane iskoç battaniye

Daha günlük kullanım için tabak kaşık çatal kahvaltılık falan alıcam baharat takımı alıcam klozet takımı banyo takımı yağlık sirkelik pijama gecelik falan alıcam al al bitmiyo kafamçokkarıştı

miracle
1-11-08, 12:11
ne çok alıncak var yafuuu benim için çeyiz hazırlamak 1,5 2 yıl sonra başlıcak

BenUgurBocugu
2-11-08, 08:11
kızlar hazr bosken bende kendı lıstemdekılerı yazım
kütahya yemek takımı
karaca kahvaltı setı
3lu tencere setı(kucuk boylardan )guveç cınsı
korkmaz celık tencere setı
çatal kasık takımı
5 tane nevresım
1saten tac nevresım 1 tac nevresım(kampanyadan gecen hafta aldım)
days ın colours orgu battanıye
3tane battanıye
braun epılasyon
braun saklama kaplı mutfak robotu
katı meyve sıkacağı
narıncıye sıkacağı
ütü masası ütü(tefal)
gunluk yemek takımı
gunluk catal kası(karaca)
karaca teflon set(cıceklı olan)
teflon cem setler
bornoz takımı
hamam takımı
yatak örtusu
bulasık mak camasır mak fırın
yatak odası
saten nevresım takımı(brıllant)
düdüklu tencere(tefal)
tost mak
kepce ve cevız setı
baharatlıklar
saklama kpları tuzluklar sırkelıkler vb
4nevresım 1 pıke 1 gobeklı 1 ara uç dantel 1 bohca ve1 masa örtusu sarılcak ördum
kaz tüyü yastıklar
tek kısılık nevresım
60 dan fazla dantellı havlu tulbentler patıkler
gecelıkler ev terlığı
elektırıklı supurge sarjlı supurge
halı perde
gobeklı takım dantellı mutfak takımı ve pıke hazr
gondol takıımı
fıncan takımları
yatak korucuları
camasr mak örtusu valla kızlar aklımda bu kadr var :1closedeyes:

su ısıtıcısı phılıps
klozet takımı

BenUgurBocugu
2-11-08, 08:11
bu lıstedekılerın coğunu aldım danteller sarılcak beyaz esya alcam elektronık esyam kaldı ve yatak odasını babam alcak ama lıstemın dısına cıktım cok oluyo mesela mutfak ıcın 3 kocaman kolı doldrdum beğendım herseyı alıyom ayrıca kendıme bılesık alıyomm yatırım ıcın ve aılemden suan hıc yardım almadım paramı harcamıyom sureklı ceyıs alıyom bı eksık olan koca:roflol:

nastasia
2-11-08, 09:11
böcükğüm eksik yok gibi her bişeyi almışsın... ama kavonoz ve teneke kutu açacağı ne deniyordu ona o eksik:) bir de süzgeç... annem evlendiğinde süzgeç almayı unutmuş... makarna yapmış süzmek içinde bin dereden su getirmiş... onun için mutlaka eksik çıkacaktır eminim ama annem süzgeç diyip duruyor bana bende sana diyim bari hahaha...
ıwır zıwır şeyler kalmış sende... mutfak önlü falan, elbezi vs vs...vileda... temizlik bezleri...dekoratif eşyalar boy aynası ii olur girişe...onun gibi şeyler hahah onlarda ztn en son alınak ayrıntılar...

BenUgurBocugu
2-11-08, 09:11
nastasia
böcükğüm eksik yok gibi her bişeyi almışsın... ama kavonoz ve teneke kutu açacağı ne deniyordu ona o eksik:) bir de süzgeç... annem evlendiğinde süzgeç almayı unutmuş... makarna yapmış süzmek içinde bin dereden su getirmiş... onun için mutlaka eksik çıkacaktır eminim ama annem süzgeç diyip duruyor bana bende sana diyim bari hahaha...
ıwır zıwır şeyler kalmış sende... mutfak önlü falan, elbezi vs vs...vileda... temizlik bezleri...dekoratif eşyalar boy aynası ii olur girişe...onun gibi şeyler hahah onlarda ztn en son alınak ayrıntılar...
ana aslında lıstemde var baktım ama demekkı yazmayı unutmuşum kaydirigubbakcemile3 mesela cok beğendım çamasr sepetlerı var ahsap ama alamıyom yer cok kaplıyo oyuzen bazı seylerı sonra alcam dedın mutfak onluğumde var mutfak takımın ııcnde ama bı ıkı tane alırım bazı seylerı bılerek yazmadım aman bu kızda azcık seylerı yazmış derlerkaydirigubbakcemile3 yoksa kac tane cay seker kahve kavaonuzumm var valla unuttum ıvır zıvır cok kolılerde cnm cok saol genede kaydirigubbakcemile5

nastasia
2-11-08, 09:11
bende yazayım aldıklarımı... bakalım eksik bulacak mısınız hahahha....

güral porselen yemek tk
kütahya porselen günlük kullanmalık yemek tk
kütahya porselen desensiz günlük kullanmalık yemek tk.
schafer marka günlük kullanmalık yemek tk.40 prç. ama ben onu kahwaltı tk olarak böleceğim...
hisar çatal bıçak tk.
korkmaz çelik tencere tk.
korkmaz yapışmaz tencere tk.
korkmaz çay tak
korkmaz çaydanlık
korkmaz cezve 3 boy
philips azur ütü
philips marathron elek süpürgesi
fakir el süpürgesi
philips rondo
arzum tostçu
philips mikser
arçelik çay mak inox
2 peluş battaniye dayinsolours
3 saten nevresim
3 coton nevresim
2 pikeli nevresim
1 süslü pullu yatak örtüsü yerine pikeli nevresim
bir sürü el havlusu
5 tablo
4 borcam
mıknatıslı baharatlık
4 cam erzak saklama kavanozu
tribişon
rende
buz kabı
dertsiz 3 masa örtüsü
kurdele işi salon tk
pullu el işi salon takımı
1 coton masa örtüsü ve salon tk
tefal el blenderı
saç kurutma mak( kuaförlerin kullandığında)
70-80 tane bardak
dondurma kaseleri
pasta tk( çay fincanları, porselen demlik, pasta tabakları vs)
emaye çaydanlık üstü porselen
kürdanlık
ekmek kesme tahtası ( ama cam benimki)
ayak havlusu
annemin zamanında yaptırdığı danteller var ama hiç işim olmaz onlarla...
patchwork yatak örtüsü,
el işi nevresim tk.


işte kızlar bunlar aldıklarım. resimlerini çeyizimizdekilerin resimleri ve fiyatları bölümünde görebilirsiniz...
şimdi de almam gerekenler:

2 çift bir tek kişik yorgan
4-5 yastık
terlik
bornoz
günlük kullanmaya çatal bıçak tk
firtöz
narenciye sıkacağı
teyp
banyo aksesuarları
banyo halısı
yatak odası ve mutfak halısı
perdeler
yatak odası mobilyası
kahve fincanları
mutfak önlüğü
süzgeç:)
saklama kabı
küçük boy tencere
tefal tavalar
küçük boy çelik tavalar
sürahi
kaseler...
kahwaltılık koymak için saklama kapları
balık şeklinde tabak ( balık servisi için)
çamaşırlık
ütü masası
çamaşır teli
vileda
temizlik bezleri
mumlar:)
iç çamaşırları...
pijamalar...
yatak pedi (alez)
yağdanlık ve sirkelik
ekmeklik
MERDANEEE en kalınından :KK70::KK70:

aklıma gelenler bu kadar kızlar vasrsa eksiğim söyleyin...

nastasia
2-11-08, 09:11
uğur böcüğü
ana aslında lıstemde var baktım ama demekkı yazmayı unutmuşum kaydirigubbakcemile3 mesela cok beğendım çamasr sepetlerı var ahsap ama alamıyom yer cok kaplıyo oyuzen bazı seylerı sonra alcam dedın mutfak onluğumde var mutfak takımın ııcnde ama bı ıkı tane alırım bazı seylerı bılerek yazmadım aman bu kızda azcık seylerı yazmış derlerkaydirigubbakcemile3 yoksa kac tane cay seker kahve kavaonuzumm var valla unuttum ıvır zıvır cok kolılerde cnm cok saol genede kaydirigubbakcemile5
zaten böcükcüğüm bu işi aştın sen... herşeyin tamam bi de koca bulsak sana tam olacak:) hadi hayırlısı...
çeyiz experi uğur böcüğü...
benim okadar çok eksiğim war ki... aman banane az olsun öz olsun... zamanla alırım. geçen sene bekar evindeydim öle az eşyamız wardı ama herşeyin bi yolunu bulup hallediyorduk kaydirigubbakcemile3

BenUgurBocugu
2-11-08, 09:11
he ya bı koca eksık saolsn onuda annm buluyo ama ben sımdılık dusunmuyomm ceyıs= ben desekk buna fena olmas

nastasia
2-11-08, 09:11
çeyiz yapayımda koca kolay diosun... iimiş o da bitsin hepsi aklında kalmasın dimi... ohh herşeyin hazır olacak senin yaa ne güsel...

BenUgurBocugu
2-11-08, 13:11
evt nan hazr olcak ıns bıan karsıma bırı cıkmzsa tabı kısmett

nastasia
2-11-08, 13:11
daha bende de ne nişan ne bişey war ama sanırım hepsini peş peşe yapıo aradaki açığı kapatıcaz hahaha:)
aman yaa nekdr alırsam alayım bitmeyecek eksikler sıkıldım bunlara para harcamaktan artık kendime bişeyler alacam... boş boş harcayacam işte...

BenUgurBocugu
2-11-08, 13:11
olsun olur ıns hayrlısı olsun gec olsunn
bende 30ytl canta gordum ama almadım gttım fıncan takımı ıle baharatlık aldım mesela :roflol: saf mıyım neyım

nastasia
2-11-08, 13:11
hayırlısı evt canım... zmnı gelince olur ztn umursamıyorum okdrda ztn ewlilik korkusu başladı stres yapıorum:)

bende aynen senin gibiyim kendimi manyak gibi hissediyorum... tamam ev eşyası almakta mutlu ediyor beni... ztn kıyafete doymuş durumdayım... beğenmiyorum bişey... ama geçen hfta elbise aldım etiketiyle duruyor... o da ayrı konu...
stoklamaya alıştım aldıım şeyleri sanırım hahaha...

artık almayacaım başka bişey bikaç ay ara vereyim... belki bi bornoz alırım veya daha sonra alırım...yeter bukdr geriye kalanlar ıwır zıwır weya detay... onları nişandan sonra veya elilik arifesinde alırım okdr...

artık birasda kendime harcayım paracıklarıııı

miracle
2-11-08, 20:11
• Klozet takımı
• Sabunluk- diş fırçalık
• Gider pompası
• Tuvalet fırçası
• Temizlik bezleri
• Vileda
• Kirli sepeti
• Kürek
• Süpürge
• Hortum
• Elektrikli süpürge
• Çamaşır makinesi
• Çamaşır makinesi örtüsü
• Bornoz
• Saç kurutma makinesi
• Ütü
• Ütü masası
• Çamaşır sergisi
• Mandal
• İğne iplik takımı
• Askı
•
• Çerez tabağı
• Kâse
• Baharatlık
• Ketle
• Mikser
• El blenderi
• Rondo
• Katı meyve sıkacağı
• Tost makinesi
• Ekmek kızartma makinesi
• Fritöz
• Izgara makinesi
• Kızartma tavası
• Elektronik mutfak tartısı
• Yemek takımı
• Kahvaltı takımı
• Günlük yemek takımı
• Tatlı tabağı
• Pasta tabağı
• Çatal bıçak takımı
• Günlük çatal bıçak takımı
• Kayık tabaklar
• Kesme tahtası
• Kabak oyucu
• Narenciye sıkacağı
• Saklama kabı
• Tuzluk
• Şekerlik
• Yağlık-sirkelik
• Çelik tencere seti
• Teflon tencere seti
• Teflon tava seti
• Wok tava
• Düdüklü tencere
• Tepsiler
• El bezleri
• Kek kalıpları
• Kelepçeli pasta kalıbı
• Kurabiye kalıpları
• Muffin kalıbı
• Pasta standı
• Krema sıkma şişesi
• Hamur yoğurma kabı
• Oklava
• Merdane
• Çırpma teli
• Döner başlıklı bıçak
• Süzgeç
• Spatula, kepçe vb.
• Buzdolabı süsleri
• Havan
• Havuç soyucu
• Rende
• Sarımsak soyucu
• Peçetelik
• Amerikan masa örtüsü
• Özel masa örtüsü
• Günlük masa örtüsü
• Tahta kaşık
• Kahve fincanı(günlük-misafirlik)
• Nescafe fincanı(günlük-misafirlk)
• Çay bardağı(günlük ve misafirlik)
• Çay tabağı(günlük ve misafirlik)
• Su bardakları
• Kupa bardaklar
• Şarap kadehi
• Şampanya bardağı
• Bira bardağı
• Viski bardağı
• Rakı bardağı
• Sürahiler
• Termos
• Meşrubat bardakları
• Dondurma bardakları
• Dondurma kaşığı
• Borcam tepsi
• Şarjlı süpürge
• Erzak kavanozları
• Meyve tabakları
• Güveç kapları
• Buz kovası ve maşası
• Ekmek sepeti
• Ekmeklik
• Bardaklık
• Bulaşıklık
• Mini fırın
• Buzdolabı
• Bulaşık makinesi
• Perde
• Mutfak önlüğü-eldiveni• Pijama-gecelik
• Çorap-çetik
• İç çamaşırı
• Terlik
• Tülbent
• Seccade
• Tespih
• Nevresim
• Pike
• Uyku seti
• Battaniye
• Yorgan
• Yastık
• Takı kutusu


• Kül tabağı
• Abajur, biblo çerçeve mum vs.
• Sehpa masa örtüleri
• Müzik seti
• Saat (masa – duvar)

efsunlu
2-11-08, 21:11
valla benmce elzem şeyleri alın derim fazla masrafa kaçmayın ufak şeler sonrada alınır mesela fri,töz bide yok ihtiyacınıda duymuyoz almayada gerek yok ve bunu giib şeler

MiniEtek
3-11-08, 07:11
slm kızlar bende aldıklarımı yazım evlılık 7 ay falan kaldı

çamasır makınası arçelık
85 parca yemek takımı kütahya pors
6 kışılık günlük takım (2 adet)
çatal kaşık tam takım bernardo
6 kişilik çatal kaşık takımı bernardo kırmızı
6 kışılık catal kasık takımı tahta desenlı
kahvaltı takımı bernardo
4 nevresım takımı
1 sarev saten pamuk nevr. tak.
1 saten nev takımı istikbal
2 annemın emeği dantelli nevresim takımı
2 pıke nev. setı
1 pike
1 saten nev.takımı (kayınvalıdemın hedıyesı)
bir günlük yatak örtüsü nevresım takımlı (kayınvalıdemın hedıyesı)
yatak örtüsü dantelli
elektrikli süpürge arçelık
bornoz takımı özdilek
2 saten masa örtüsü
1 kumlu keten 2li masa örtüsü
dantel sarma mutfak takımı perdesınden tuttacağına kadar
2 yorgan (annem yaptırdı)
2 uyku seti
gondol takımı
bms tencere çelik tencere seti
2 teflon tencere
dantel vıtrın içi takımı
ekmek kızartma makınası
rondo
blender
tost makınası tefal
kek kalıpları
2 adet tefal tava
2 adet teflon tava
6 kışılık pasta takımı 24 parca
kapaklı kahvaltı seti
tam takım mutfak robotu
1 derı kaplama tepsi
1 altı mınderlı olan tepsılerden


aklımdakıler bunlar

eksıklerım
fırın
bulaşık makınası
yatak odası mobılya
battaniyeler
bardak takımları saklama kapları
mutfak gereclerı süzgeç acacak falan fılan

al al bıtmıyo ya ve ben herseyımı yalnız yapıyorum kız tarafı olarak dahada vardır kesın eksıklerım

TUZLUK
6-11-08, 14:11
ev kurmak çok zor kızlar al al bitmiyo

isaura
6-11-08, 16:11
Kızlar ben de aldıklarımı yazıyım bari

Karaca yemek takımı + Porselen saplı çatal-kaşık-bıçak takımı
BMS Çelik tencere takımı
Tefal teflon tava (2 adet)
Touch Me teflon tava
Solingen çatal kaşık bıçak seti
Hisar cezve seti
Tantitoni bıçak seti (ahşap standlı)
Lunart 3'lü kavonoz seti (cat collection)
Lunart tuzluk-biberlik ( '' )
Özdilek çift kişilik battaniye
Kütahya porselen 6 kişilik yemek takımı
Günlük yemek takımı (6 kişilik)
Art dekor meyvelik
Paşabahçe su bardakları (12 adet)
Paşabahçe çay bardakları ve tabakları (12 kişilik)
Mutfak masa örtüsü (2 adet)
Salon örtü takımı (kurdele işi)
Dertsiz misafir masa örtüsü
Pamuklu nevresim takımları çift kişilik (5 adet)
Uyku seti çift kişilik (2 adet)
Tepsili porselen kahvaltılık (kapaklı)
Kayık tabaklar (2li takım servis kaşıklarıyla)
Çerezlik (10 adet)
Mutfak için havluluk (havlusuyla)
Mutfak için sandalye minderleri (4 adet)
Özdilek bornoz seti
Sinbo digital baskül
Bayan terlikler (6 adet - çeşitli numaralar)
Mutfak önlüğü ( 2 adet - biri kocişim için kaydirigubbakcemile3)
Tahta kaşık (2 adet)
Slikon çırpıcı
Yumurtalıklar (4 adet)
Gazoz açacağı
Peçetelik
Buzdolabı süsleri
Elbezi asacağı
Hamur kesici
Silikon spatula
Rende
Kapı yanına faturaları anahtarı vs.. koymak için hasır duvar sepeti
Pike takımı ( 1 adet)
Nihale (2 adet)
Cam tepsili renkli çay seti (6 kişilik)
ceviz kıracağı
kabak soyacağı
Kürdanlık
Dondurma kaseleri (6 kişilik kaşıklarıyla)
Plastik tepsi
Pikeler (tek kişilik -2 adet)
Foto çerçevesi
6 'lı bıçak seti (plastik standlı)

buraki
7-11-08, 11:11
Çalışan arkadaşlar mümkünse herşeyin en pratik ( tefal buharlı pişirici yerine pazarda satılan buharda pişirme teli) olanını alın ve bunun da olması lazım diyerek bir dünya şey almayın sakın. Kullanmaya vaktiniz olmuyor zaten.