TEST

Sevdiklerimiz iin zel srpriz ve hediyeler....


talin
16-10-08, 17:10
hepimizin bir eşi,bir evladı,bir sevdiği,bir ailesi var hayatta...
sevdiklerimize kendilerini özel hissettirmek,mutlu etmek isteriz çoğu zaman
karar vermek yeterince zor ve heyecanlıdırCADIARZU
hadi gelin sevdiklerimize özel günleri için alabileceğimiz değişik hediyeleri ve onlar için düzenleyebileceğimiz farklı sürprizleri paylaşalım burada.. birbirimize değişik fikirler sunalımyerimseniben
ne dersiniz?

doremi
16-10-08, 19:10
burdan devam edeceğiz ama herkesin konusu birbirine karışacak,: :çok üzgünüm:
oysa ki; ben kendi açtığım konumdan bir çok fikir alabilecektim.
yanlış anlaşılmak istemem ama, özür dilerim ki öyle,,, :1no2:

neyse napalım; eşimin doğum günü için değişik sürprizler arıyorum..
fikri olan arkadaşlar cvp yazarsanız sevinirim..

Elis
16-10-08, 21:10
bende guzel kizim icin degisik suprizler ariyorum...
bidahaki ay 8 olucak kizim..........:lepi:
gunduz arkadaslari gelicek
aksamda bizbize dede ,babane,amcalar........hersene oldugu gibi...bu sene cok degisik olsun istiyorumCADIARZU

talin
17-10-08, 18:10
sanırım bugüne kadar eşime yaptığım en güzel sürpriz(tabi eşime göre güzeldi bu)beşiktaşın maç biletini almıştım ikimize ve beraber maça gitmiştik.tabii işin güzel tarafı eşimin doğum günü perşembeydi(bu arada biz aynı gün doğumluyuz eşimle)ve beşiktaşın maçı da cuma günüydü.akşam güzel ve romantik bir yemek eşliğinde maç biletini ve aldığım beşiktaş formasını eşime vermiştim..ve ertesi akşam da maça gitmiştik..havalara uçmuştu
sanırım erkekleri en çok mutlu edecek sürpriz tuttuğu takımla ilgili yapılacak sürprizler oluyor
acı ama gerçekkaydirigubbakcemile3

si_bel
26-10-08, 10:10
gülşah gece aklıma geldı.( Ben olsan ne yapardım dıye düşünürken)Bir resim defterı edınıp 8 senelık ilşkimde aklıma gelen güzel günleri bi foto roman gibi çizmeye çalışırdım.Yada fotoların küçük küçük çıktılarını alıp yapıştırıp onları konuştururdum . Senin için özel seni ona baglayan dahada aşık eden olaylardan oluşan bir foto roman. Yatak odasında komıdının çekmecesıne bırakırdım yatak odasına geçınce sana hikaye okuyummu deyip cıkarırdım. Ben severim böyle şeyleri. Yapması zor ama başlamak bitirmenin yarısıdır aklına yatarsa. Naçizane fikrim:) a.s.

pamugum
26-10-08, 11:10
ben gecen anneler gününde anneme bi kutu süprizi hazırlamıstım...hediyeyi ablamala sectik inci bi kolye aldık onun dısında kalp seklinde kutu aldım sonra onun içine yine küçük kalpten bi kutu daha buldum ve iki kutuyuda süsledim sonra küçük kutunun içine acık ve koyu pembe tonlarında kagıtlara annemizi neden sevdimizi nalatan ufak yazılar yazıp minik rulolar yapıp kurdeledik bide ablamla birbirimizi kameraya cektik basta ablam konustu daha dogrusu benim annem canım annem die hepimizin bildii sarkı var ya onu söyledi bende konustum işte sonrada anneme küçükken söyledimiz bi 4lük vardı onu beraber sölyedik tabi bu cekimler esnasında baya gülme krizlerine girdik ve cekim haaları die ayrı bi cd daha yaptık baya degişik olmustu bunu esinize cocugunuza vs..degişik formatlarda yapabilirsiniz sibelin dedigi seyin bi degişiinide eski erkek arkadasıma yapmıstım ama öküz cıktı anlamadı oysa ben onu aypmak için nekadar ugrasmıstım:KK70:

burningaura
26-10-08, 16:10
ne güzel fikirler bunlar yaa..hangisini yapsam??cevap:HEPSİNİ:)

ppapatya
26-10-08, 17:10
pamugum
ben gecen anneler gününde anneme bi kutu süprizi hazırlamıstım...hediyeyi ablamala sectik inci bi kolye aldık onun dısında kalp seklinde kutu aldım sonra onun içine yine küçük kalpten bi kutu daha buldum ve iki kutuyuda süsledim sonra küçük kutunun içine acık ve koyu pembe tonlarında kagıtlara annemizi neden sevdimizi nalatan ufak yazılar yazıp minik rulolar yapıp kurdeledik bide ablamla birbirimizi kameraya cektik basta ablam konustu daha dogrusu benim annem canım annem die hepimizin bildii sarkı var ya onu söyledi bende konustum işte sonrada anneme küçükken söyledimiz bi 4lük vardı onu beraber sölyedik tabi bu cekimler esnasında baya gülme krizlerine girdik ve cekim haaları die ayrı bi cd daha yaptık baya degişik olmustu bunu esinize cocugunuza vs..degişik formatlarda yapabilirsiniz sibelin dedigi seyin bi degişiinide eski erkek arkadasıma yapmıstım ama öküz cıktı anlamadı oysa ben onu aypmak için nekadar ugrasmıstım:KK70:
inanamıyorum nasıl anlamaz yaa :roflol: benim ki olsa mutluluktan ağlar ne diyeceğini bilemez heralde çok güzel bi hediye... özel günlerde bişey almak yerine bişeyler yapmak daha güzel bence çünkü ben ona hiç bişeyi layık bulmuyorum.. herşey çok basit geliyo manevi değeri büyük olan bişey yapmak daha güzel..

DeryavePrensleri
27-10-08, 09:10
gerçekten çok etkili olmuştur süper çünkü herkes bunu düşünmeli bir kere bence

doremi
30-10-08, 10:10
arkadaşlar eşimin doğum günü için hazırladığım sürprizleri anlatayım....
23 ekim eşimin doğum günüydü; ve 22 ekim akşamı en iyi evli çift arkadaşlarımız bizdeydi. ve eşlerin gece 11-12 de halı sahada maçı vardı.. eşler maça gitti ve yarımda eve gelecekleri için biz arkadaşımla hazırlığa başladık(gece 12 den sonra 23 ekim olduğu için) kendi ellerimle yaptığım pastayı çıkardık, oturma odamızı doğum günü süsleriyle süsledik, odaya ve koridora uzun mumlar yaktık. tuba özerkten ''doğum günün kutlu olsun'' parçasını hazırladık.. gerçekten çok güzel bir şarkıymışşş...
veee... maç bitti ve bizimkiler geldiiii... ışıkları kapattık ve sokak kapısını araladım... bütün mumular yanıyo ve müziğimizde bir yandan çalıyo.. eşim içeri girdiği andan itibaren resmen bir şoka uğradııı...
o anda hiç böyle bir sürpriz beklemediği için çok duygulandı,,, neyse pastasını üfledi, kesti,,, böylelikle bu sürpriz de çok güzel bi şekilde bitti...kaydirigubbakcemile5
geldim ertesi güne.... yani 23 ekime... eşim eve gelmeden yatak odamızın duvarlarını süsledim. yatak başlığımızın olduğu duvara minik minik renkli postitlerle değişik yazılar yazdım(seni seviyorum, iyiki doğdun vs.... bunlara benzer şeyler) bütün duvarı bu minik yazılı postitlerle kapladım.. perdenin üstünüde fotoğraflarımızda ve şiirlerle doldurdum...yine heryerde mumlar odamızı ışıl ışıl yapmıştı...hediyesinide yatağın üstüne koydum. eve ilk geldiğinde wc ye gireceği için. wc aynasına bi not yazdım... ''evet doğum günü çocuğu, bir oyun oynamaya varmısın? emin ol ki sonunda çok memnun kalacaksın,,, şimdi tıpış tıpış git bakalım buzdolabının içinde ne var???'' yazdım. koşa koşa buzdolabının kapağını açtı ve orda da bi not..''evet geldin demek!şimdide vitrine bak bakalım orda ne bulacaksın'' bunları yaparken okadar heyecanlıydı ki anlatamam.. vitrindeki kağıdı da buldu vee..'' böyle eşimi evin içinde 3-4 yere daha gönderdim..en son yazım da ''hoşgeldin.. evet oyun bitti, sürprize hazırmısın? artık yatak odasına girebilirsin.. seni seviyorum'' yazdm..
heyecanla yatak odasına gitti, kapıyı açtı ve o anı size anlatamammmmm.... :asigim:
okadar çok şaşırdı ve sevindi kiii.. tek tek bütün yazıları okudu.. o an herşeye bedeldi..:1hug: gerçekten çok güzel oldu. deneyin derim hanımlar... bu güzel oyun çok zevkli ve çok heyecanlı oluyorr.. onu öyle heyecanlı kağıtları bulmak için evde koştururken görmek okadar güzel kiii... :dance:
kendi hayal gücünüzle de daha değişik hale getirebilirsiniz.. benden sizlere bir fikir..

pamugum
30-10-08, 11:10
ppapatya
inanamıyorum nasıl anlamaz yaa :roflol: benim ki olsa mutluluktan ağlar ne diyeceğini bilemez heralde çok güzel bi hediye... özel günlerde bişey almak yerine bişeyler yapmak daha güzel bence çünkü ben ona hiç bişeyi layık bulmuyorum.. herşey çok basit geliyo manevi değeri büyük olan bişey yapmak daha güzel..
canım benm anlamadı derken ayrıldıkda o manada dedim o anda oda cok mutlu oldu sasırdı sen nası bişeysin falan filan :eek:

boncuk2334
30-10-08, 16:10
doremi arkadaşım gerçekten çok süper bir sürpriz olmuş bu.evlendiğimde muhakkak eşime yapıcam.

DeryavePrensleri
30-10-08, 18:10
aynen evlkendikten sonraki ilk doğum gününde yapıcam bunu çok heyecanlı ayyy onlardabizlere böyle süprizler yapsalaryaaa nerdeeee

zephyrr_
4-11-08, 23:11
ben ınternetten resımdenden puzzle ve duvar saatı yaptırdı fıyatıda gayet ıyı
kargoyla eve gelıyo
cok guzel oluyo tavsıye ederım

si_bel
19-11-08, 21:11
selam kızlar gecen gün bir programda biri bi fikir öne sürmüştü.Benim çok hoşuma gitmişti paylaşıyım dedim. Mesala eşiniz o gün kayıp bi eşyasını arıyor onun için önemi büyük bi eşya onu bulup güzel paketleyip iş yerıne gönderin yada evde verin diye bir fikir öen sürülmüştü .Ben vay be süper fikir demiştim. bazen süpriz olayını abartıgımızı düşünmüştüm o an. a.s.

EU1
27-11-08, 14:11
Arkadaşlar eşime süpprizler yapmak istiyorum. Ara sıra minik notlar bırakıyorum cebıne, on beş güne bır güzel bir masa hazırlıyorum romantık bir gece gecırıyoruz. Dana once tum evı mumlarla süsleyıp duvarlara notlar yapıştırdım ve oklarla onu boş odamıza yönlendırdım. Orda onu bekleyen güzel bır süpriz vardı. Duvara sprey boya ıle güzel sözler yazmıştım. Ama şu an daha değişik fikirlere ihtiyacım var. Bana yardım edebılır mısınız

sollina
3-12-08, 12:12
biz beş aydır çıkıyoruz ve aramızda baya büyük bi sevgi var.. genelde o hep süprizler yapar benim içinde tek yorumu heyecanlı deli der :teytey: yani benimde heran ne yapcam belli olmaz.. en son süprizim aşkımı doğum günü 7 aralıktı ama ben 2 hafta önce hediyesini aldım ve daha 7 aralığa varken dayanamayıp pazar günü verdim ve çok beğendi.. beklediğinden büyük bi hediye oldu galiba :uhm: ama fazlasıyla değer :asigim: :nazar:

Feronia
3-12-08, 12:12
Ben değil ama aşkım bi kere yapmıştı onu anlatayım bari öyle çok aham şaham bişi değildi ama neyseeee:kızgın:
Aşkım bi yaz ailesi ile akrabalarına gitmişti bursaya bir hafta kalıcaktı çok özlemiştik birbirimizi ben hergün hadi gel artık gel artık diyordum.oda annesine hadi gidelim diyormuş.Neyse bi gün yine konuşurken bana dediki aşkım telefonum çekmeyebilir biz bilmem nereye gidiyoruz mangal keyfi yapcaz dedi bende tamam dedim.Ne olduysa artık şeytan dürttü annesini gizliden çaldırdım anaa bi baktım tel çalıo ah dedim bana yalan söyledi ama sonradanda içimdende diyordum ki bu sıpa bana süpriz yapmasın sakın ama yok yok ailesini nasıl ikna edicek ki hemen dönmek için diyordum.
Neyse bende o gün bi terlemişim ama sormayın kolumu kaldırmayada halim yok ter içindeyim banyoya girmeye niyetim yok öyle bi deli günümdeyim.herneyse aradan baya bi zaman geçti akşam üstü zil çaldı ben offf kim bu yaa rezil bi halde bide kapımı açıcam diye söylenirken bi baktım aşkımm karşımdaaaa aaaaa dondum kaldımmm:roflol:Öyle bi süpriz yapmıştı işte:)
Aşkım süpriz yaparsa bana bende yapıcam.Ben yaparsam alışır hep bekler o yapmaz sonra:KK70:

EU2
3-12-08, 12:12
hımm biz 5 yıldır birlikteyiz okadar çok sürpizleri olduki mesela kavga ettiğimiz bir gün gecenin saat 10'unda istanbuldan çıkıp sakaryaya gelişi (ben okuyordum ozamanlar) sonrcığımabenim ona sürprizlerim birbirimizin fotolarını küçüklükten buyana çekilmiş tekli ve çiftli fotolarımı birleştirip arka fondada ikimizin şarkısı çalarken slayt yaptım aralarada minikk minik yazılar yazdım..sonr aşkımın aniden karşıma çıkmaları en umulmicak beklemediğim yerlerde :) sonra doğum günümde ablam ve eniştemle plan yapıp ablamların vitrinin arkasından çıkması ( benim onu işte bildiim saatlerde) böyle işte daha çok var aklıma geldikçe yazarım canım biz süprizlere bayılan çiftiz :)

edi
3-12-08, 12:12
bir kere sevdim onunda öle ahım şahım hiç süprizleri olmadı sağolsun :mymeka:
ama ara sıra yapardı güzel şeyler...
yeni başlamıştık doğum günümdü o gün tabi böle süprizler yapar falan die hayaller kurarak okula gitmiştim. Okul çıkışına kadar hiçbir şey yapmamıştı sinir olmuştu kutlamamıştı bile. Sonra çıkışta birlikte salihde yürüyelim demişti tamam demiştim ama ümidi kesmiştim birşey yapmıcak die düşünüyordum. neyse baya ilerlermiştik sonra durmuştu gözlerimin içine bakıp hediyesini vermişti güzel sözler sölemişti. Çok sevinmiştim ama tadını çıkaramamıştım. Saoulsun anneme yakalanmıştım kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3 hediyeyi alıp koşa koşa kaçmıştım :eek::eek:
Belinay_merve sizede maşallah inş. hep böle dewm edersiniz... kaydirigubbakcemile5

yarennkara
3-12-08, 14:12
sürpriz yapıp eşimin yanına erken döneyim demiştim ama yoldayken aradı..
babam söylemişş yola çıktığımı!!!!!!
sürpriz olamadı maleseff..

eftalyaa
3-12-08, 14:12
benımde askım suprızlerı cok sever ama ben yapmayı beceremem pek cunku bı yerden patlak verıyom ve anlıyobenneyaptımki
bı kere askım ıs yerıme gelmıstı benı guvenlıkten cagırttırdı sok olmustm onu gorunce
bıde dogum gunumde kocaman bı kutu gondermıs ıs yerıme ıcınde uzerınde resmımızın oldugu bı yastık sedeften yaptırdıgı kelebek kolye bıde cok sevımlı bı anahtarlık vardı sonra bıde ordek gondermıstı oyuncagını tabı poposuna vurunca otuyodukaydirigubbakcemile3

schnitCELL
4-12-08, 12:12
Bende evliliğimizin ilk doğum gününde allahtan işi için ayrı kalmamıştık hiç tarzım olmasada güzel bi gecelik giyip kendimi paket yapmıştım koca koca kurdelelerle...
Sonrada seslendim gel hediyeni al diye...
aynını bu seneki victoria secret defilesindede heidi klum'a yapmışlar..........kaydirigubbakcemile3

meLikee_
4-12-08, 13:12
Bigün gebzeye gittim onun yanına,aLdı beni neyse arabaya bindik,öne oturuyorum tabi :asigim: annaamm bi baktım araba baLonLarLa doLuuu,orta boy şişiriLmiş,renkLi renkLi baLonLar üzerLerinde çizgi karakterLer :asigim:
tatLım kendi ağzıyLa şişirmiş onLarı sabahtır nası kokmuş araba pLastik :roflol:
eLi ağzı pLastik kokmuş hep ama ossun o benim canımm yaww :asigim:

talin
4-12-08, 13:12
birkaç farklı sürpriz buldum ben de araştırırken kızlar
haftaya 17 aralıkta evlilik yıldönümümüz de:asigim:
başka fikirleri olanlar buyrun
--------------------------------------------------------------------

gizemli kartlar

her gittiğiniz yerde üzerinde sizin isminiz yazılı bir zarfla karşılaşsanız ne düşünürsünüz?

acaba bu zarfı kim bıraktı?

ya da

acaba zarfın içinde ne var?

sevdiğiniz kişinin gün içerisinde nerelere gideceğini öğrenin. düzenli olarak onu arayın ve nerelere gideceğini takip edin. ondan önce sevdiğinizin gideceği yerlere gidin ve oralara zarf bırakın. sevdiğiniz her gittiği yerde onun ismine bir zarf alacak ve çok şaşıracaktır. zarfı açtığında onun sevdiği tarzda bir kartpostal alacak ve kartpostalın arkasında ona hitaben sevgi sözcükleri yer alacaktır.ayrıca ilk çektirdiğiniz bir resmi ya da ona özel yazdığınız bir şiiri de zarfa koyabilirsiniz ya da zarfın içinden ona aldığınız küçük hediyecikler çıkabilir. mesela; bebeklerin olduğu bir kart olabilir arkasına da ‘senin kadar güzel bir bebek aradım ama senden güzelini bulamadım bebeğim…’ ya da sevdiğinizin beğendiği farklı bir kart alıp ona özel söz ya da şiir yazabilirsiniz. bu özel zarf içindeki kart dağıtımını gün boyunca sevdiğinizin tüm gideceği yerlere teslim edecek ve sevdiğinizin eline ulaşmasını sağlayacaksınız. son gideceği yerdeki zarfta da ‘ sana ulaşmak için tüm yoları denedim en sonunda kalbini takip ettim, seni seviyorum ..’ yazıyor olacak, siz de sevdiğinizin kartı okuduğunu gördükten sonra elinizdeki hediyeyle onun karşısına çıkacaksınız.sevdiğiniz gün boyunca heyecanlı ve sürprizlerle dolu bir gün geçirmiş olacaktır.

alıntıdıra.s.

talin
5-12-08, 07:12
eşiniz eve gelmeden önce siz dışarıda olduğunuzu ve biraz geç geleceğinizi söyleyin. eşiniz eve girdiğinde hemen ilk lambaya bir oyuncak asın ve üzerinde bir kart olsun. kocaman kalp şeklindeki kartta;aşkım yanında değilim ama senin kalbindeyim.. gibi

eşiniz için ayakkabılığa yada ilk gördüğü yere bir kart koyun. kartta şifreli yazılar olsun.kart onu bir eşyaya yönlendirsin. her bulduğu eşyada da bir kart bulsun. mesela; kırmızı kazağını çok seviyorum.. kartı çıktığında kırmızı kazağına gidecek ve orada da bir kart çıkacak. en sonunda bir hediye çıkacak. hediye de eşin için özel bir hediye mesela tuttuğu takımın üniforması ve arkasını çevirdiğinde de senin resmin ve seni seviyorum yazısı olacak.

ardından sen sessizce eve gireceksin ve saklanacaksın. eşine mesaj atacaksın. mesajda; senin için tv ye film koydum bir bakar mısın,

eşin tv yi açtığında karşısında ikinizin resimlerinin slaytını yada balayı cd nizi görecek. çekimin sonunda da senin onun için özel çekimini görecek. altta da romantik bir müzik çıkacak. senin onun için özel çektiğin konuşma eşini duygulandıracak ve çekimin bittiği anda müzik yükselecek odaya sen gireceksin. üzerinde güzel bir kıyafet olacak. ardından dışarıya yemeğe gidebilirsiniz ..yemek menüsü önünüze geldiğinde eşinin menüsünün içinde ( doğum günün kutlu olsun) kartı olacak. gelen yemek te kapaklı olacak. sen yemeğini açacaksın. eşin açtığında da onunkinden gerçek hediyesi çıkacak. artık hediye seçimi senin. orda yemeğin sonunda da küçük bir pasta keseceksiniz. evinize geldiğinizde de çay keyfi yapacaksınız ve siyah bardaklar kullanacaksın. bardağa sıcak çay koyduğunuzda sizin resminiz ve diğer tarafında doğum günün kutlu olsun yaızsı çıkacak .buda sihirli kupa olacak. yatma saati geldiğinde eşin yatağın yorganını kaldırdığında seni seviyorum yazısıyla karşılaşıcak.
-----------------------------------------


bu da harika bir fikir benceyerimseniben

doremi
5-12-08, 10:12
arkadaşlar geçen sene eşimin bana yaptığı doğum günü sürprizini anlatayım...
doğum günümde eşim hiç renk vermedi.. akşam yemeğini yedik... yok,, bi sürpriz yapacak gibi değil... :nazar:
hatta yemekte bile bana ters davrandı... ay kesin unuttu doğum günümü dedim... nasıl sinir oldum anlatamam... derken; eşimin teli çaldı... iş yerinden bi arkadaşı hemen gelmesini söyledi... hemen kıyafetlerini giyip deli gibi evden çıktı ben hemen geliyorum diyerek... o kadar sinir oldum kiiiiiiii... :kızgın:
doğum günümü hatırlamamıştı, kabalık yapıyordu ve üstüne üstelik evden dışarı çıkmıştı.... evde yanlız kaldım doğum günümde :KK43:(((((
ama 10 dk sonra... kapı çaldı ve bi gürültü apartmanda....
kapıyı açtım ve şaşkınlıktan kalakaldım... bütün sevdiğim insanlar karşımdaydı... ailem, en yakın dostlarım, en yakın arkadaşlarım, kaynanam bile vardı :) darbuka ve klarnet eşliğinde de ''iyiki doğdun'' çalıyordu... çok güzel bir pasta ve yaklaşık 20 kişi benim için kapıdaydı... eşim bütün sevdiklerimi toplamıştı...
o gece ne şarkılar ne türküler söyledik... eşim bile şarkı söyledi benim için bütün gece.. :)))
aşkım o benim kıyamam ona... benim için çok güzel bir sürpriz olarak kaldı hatıralarda..
size fikir olsun istedim.. eşinize yada bir başkasına yapabilirsiniz...
sevgiler.... a.s.

doremi
5-12-08, 10:12
LİBERTY75
Bende evliliğimizin ilk doğum gününde allahtan işi için ayrı kalmamıştık hiç tarzım olmasada güzel bi gecelik giyip kendimi paket yapmıştım koca koca kurdelelerle...
Sonrada seslendim gel hediyeni al diye...
aynını bu seneki victoria secret defilesindede heidi klum'a yapmışlar..........kaydirigubbakcemile3
ay valla çok güldümm...
ne güzel ya, nerden geldi aklına kendini paket yapmak..
ve nasıl yaptın tarif edermisin...
süper bişey bu yaaa... sırnaşık şey

suvesabun
6-12-08, 13:12
harika ya.. bizimde evlilik yıl dönümümüz geliyor.. değişik fikirleri olanlar varsa; LÜTFENN FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUMM... şimdiden teşekkürlerrrr.....

schnitCELL
7-12-08, 12:12
doremi
ay valla çok güldümm...
ne güzel ya, nerden geldi aklına kendini paket yapmak..
ve nasıl yaptın tarif edermisin...
süper bişey bu yaaa... sırnaşık şey
ilahi benide güldürdün hee..:teytey:
yavrum o sene maddi olarak sınırda gidiyorduk düşündüm dedimki benden güzel hediyemi olur...e adamda her zaman yok başımda dediğim gibi işi için ayrı değildik allahtan,bu fikir geldi aklıma...sırnaşık şey
rafya vardı evde nereyi buldusam fiyonkladım artık...
bak kaç sene sonra defilede kullanılmış fikrim...şutarafagitti
ha insan acık kırık oldumu çıkıyor kafadan öyle egzantirik fikirler...
valla uygulayacak olan varsa tadı damakta kalıyor benden garanti....:lepi:

yorumer
24-12-08, 18:12
silinmiştir

doremi
24-12-08, 18:12
yorumer
Ben de emek verilen manevi ve yaratıcı hediyeden yanayım. Ama bugüne kadar istediğim etkiyi alamayınca artık hevesim kırıldı...Yaptığım sürprizlerden birini anlatayım...

Eski sevgilim ile ilk (ve son) yıldönümümüzde ona bir slayt show hazırladım. Slaytın bazı sayfalarında ikimizin resimleri ve altında yorumlarım vardı, bazı sayfalarda ilişkimizle bağlantısı olabilecek karikatürler ve altında yine yorumlarım vardı. mesela dandy şıp sevdi sakızlarından çıkan "aşk....." diye başlayıp aşkın tarifini yapan çizimler vardı hatırlarsanız... onlardan kullanmıştım. ve bazı şiirler... Can Yücel'in "seninle yaşlanmak istiyorum" diye bir şiiri var ya süper! Slayt sesliydi ve şarkımız çalıyordu... Neyse bunu mail ile gönderdim o gün, sonra cd.ye kaydedip paketleyip verdim. Hiç büyülenmedi ve sonraki zamanlarda da hiç bahsetmemişti :KK43: Sonra ayrıldık zaten... Ama bağlantımız kopmamıştı, anı olarak saklamak istiyorum bana mail ile gönderirmisin dedim bulamadı, cd.yi kopyalayım dedim onu da bulamadı. Kıssadan hisse : Değecek adama emek vermeli yoksa bu ikinizin değil sadece sizin anınız olarak kalır... Benimki gibi :)
canım çok üzüldüm yaa...
sen okadar özenmişsin,, uğraşmışsın, yapmışsın... adamın yaptığına bak...
demek ki maddi hediyelere daha çok değer veren biriymiş sevgilin...
ama neyse bi yandan da bu ilişkinin bittiği iyi olmuş...
umarım en yakın zaman da değer bulabileceğin aşkı yaşarsın canım..
ozaman herşeye değer inan... :asigim:

yorumer
15-01-09, 23:01
silinmiştir

doremi
16-01-09, 07:01
yorumer
sevgili doremi :)
çok tşkr ederim iyi dileklerin için... maddi hediyelere değer veren biri diil de bana değer vermeyen biriymiş desek daha doğru olacak galiba! çünkü maddi hediyelerimde de istediğim etkiyi yakalayamamıştım :KK43: böyle davrandığı halde devam ettim çünkü hediye vermeyi çok seviyorum. 2 yıl filan oluyo ayrılalı ama görüşme sürdüğü için kopamamıştım zor olsa da çok şükür o enkazı temizledim tek başıma... şimdi yeni bir kıpırtı var kalbimde bakalım nolcak :) çünkü o tam bir ıssız adam :KK43: en azından hediye aldığımda seviniyo ve bunu dile getirebiliyo :)
bi de benim yazımı nasıl ekledin? ben sitede yeniyim de bunu denedim yapamadım
senin adına kalbindeki kıpırtılar için çok sevindim canım..
her şerde bin hayır var derler,, evet sen birisiyle şer yaşadın ama bak sonrasında hayrınıda buldun demek ki :)))
hemde hediyeden anlayan bir adam:))) süper yaa..
inşaallah onunla çok mutlu olursun canım.. :asigim:
sevgilerrrr..

(tatlım yorumun altında ''alıntı yap'' butonu var ya, ona tıklıyosun okadar.. )

yorumer
16-01-09, 13:01
silinmiştir

ubk_2711
22-01-09, 22:01
doremi
arkadaşlar eşimin doğum günü için hazırladığım sürprizleri anlatayım....
23 ekim eşimin doğum günüydü; ve 22 ekim akşamı en iyi evli çift arkadaşlarımız bizdeydi. ve eşlerin gece 11-12 de halı sahada maçı vardı.. eşler maça gitti ve yarımda eve gelecekleri için biz arkadaşımla hazırlığa başladık(gece 12 den sonra 23 ekim olduğu için) kendi ellerimle yaptığım pastayı çıkardık, oturma odamızı doğum günü süsleriyle süsledik, odaya ve koridora uzun mumlar yaktık. tuba özerkten ''doğum günün kutlu olsun'' parçasını hazırladık.. gerçekten çok güzel bir şarkıymışşş...
veee... maç bitti ve bizimkiler geldiiii... ışıkları kapattık ve sokak kapısını araladım... bütün mumular yanıyo ve müziğimizde bir yandan çalıyo.. eşim içeri girdiği andan itibaren resmen bir şoka uğradııı...
o anda hiç böyle bir sürpriz beklemediği için çok duygulandı,,, neyse pastasını üfledi, kesti,,, böylelikle bu sürpriz de çok güzel bi şekilde bitti...kaydirigubbakcemile5
geldim ertesi güne.... yani 23 ekime... eşim eve gelmeden yatak odamızın duvarlarını süsledim. yatak başlığımızın olduğu duvara minik minik renkli postitlerle değişik yazılar yazdım(seni seviyorum, iyiki doğdun vs.... bunlara benzer şeyler) bütün duvarı bu minik yazılı postitlerle kapladım.. perdenin üstünüde fotoğraflarımızda ve şiirlerle doldurdum...yine heryerde mumlar odamızı ışıl ışıl yapmıştı...hediyesinide yatağın üstüne koydum. eve ilk geldiğinde wc ye gireceği için. wc aynasına bi not yazdım... ''evet doğum günü çocuğu, bir oyun oynamaya varmısın? emin ol ki sonunda çok memnun kalacaksın,,, şimdi tıpış tıpış git bakalım buzdolabının içinde ne var???'' yazdım. koşa koşa buzdolabının kapağını açtı ve orda da bi not..''evet geldin demek!şimdide vitrine bak bakalım orda ne bulacaksın'' bunları yaparken okadar heyecanlıydı ki anlatamam.. vitrindeki kağıdı da buldu vee..'' böyle eşimi evin içinde 3-4 yere daha gönderdim..en son yazım da ''hoşgeldin.. evet oyun bitti, sürprize hazırmısın? artık yatak odasına girebilirsin.. seni seviyorum'' yazdm..
heyecanla yatak odasına gitti, kapıyı açtı ve o anı size anlatamammmmm.... :asigim:
okadar çok şaşırdı ve sevindi kiii.. tek tek bütün yazıları okudu.. o an herşeye bedeldi..:1hug: gerçekten çok güzel oldu. deneyin derim hanımlar... bu güzel oyun çok zevkli ve çok heyecanlı oluyorr.. onu öyle heyecanlı kağıtları bulmak için evde koştururken görmek okadar güzel kiii... :dance:
kendi hayal gücünüzle de daha değişik hale getirebilirsiniz.. benden sizlere bir fikir..
çok güzel bişey canım yaaa.sözlüm bana evlenme teklifi ederken böyle bi oyun yapmıştı..gerçekten çok heyecanlı oluyo..bu fikri çok beğendim ama onun yaptığının benzeri olucak ya olur mu ki..mirmirmirmir:ecrin_bebek::sm_confused:

doremi
22-01-09, 22:01
ubk_2711
çok güzel bişey canım yaaa.sözlüm bana evlenme teklifi ederken böyle bi oyun yapmıştı..gerçekten çok heyecanlı oluyo..bu fikri çok beğendim ama onun yaptığının benzeri olucak ya olur mu ki..mirmirmirmir:ecrin_bebek::sm_confused:
tatlım... evet belki benzeri olacaktır ama, hayal gücünü katıp bu oyunu daha da güzel hâle getirebilirsin..
nasıl olucak tam bende bilemiyorum ama :))) inan ki senin için bunu düşünücem..
aklıma fikir gelirse burdan yazarım sana olur mu ?
kaydirigubbakcemile5

ubk_2711
22-01-09, 22:01
doremi
tatlım... evet belki benzeri olacaktır ama, hayal gücünü katıp bu oyunu daha da güzel hâle getirebilirsin..
nasıl olucak tam bende bilemiyorum ama :))) inan ki senin için bunu düşünücem..
aklıma fikir gelirse burdan yazarım sana olur mu ?
kaydirigubbakcemile5
teşekkür ederim canım.Şeniz

bi de biraz önce aklma geldi bi yerde okumuştum..güzel bi fikir..küçük kalp şeklinde bi kutunun içine çeşit çeşit çikolatalar şekerlemeler koyuyorsunuz tabi hepsinin birazını yiceksiniz ve kutunun içine hepsinin tadına baktım ama senden tatlısı yok seni seviyorum vs. yazıyorsunuz..deişik bişi

doremi
22-01-09, 22:01
ubk_2711
teşekkür ederim canım.Şeniz

bi de biraz önce aklma geldi bi yerde okumuştum..güzel bi fikir..küçük kalp şeklinde bi kutunun içine çeşit çeşit çikolatalar şekerlemeler koyuyorsunuz tabi hepsinin birazını yiceksiniz ve kutunun içine hepsinin tadına baktım ama senden tatlısı yok seni seviyorum vs. yazıyorsunuz..deişik bişi
canım varya.. bunun aynısını abime söylemiştim, o da geçen sene doğum gününde eşine yapmıştı... :))
yengem oturmuş ağlamışş... okadar güzel olmuş kii..
abim bana teşekkür ede ede bitirememişti... zaten hep benden fikir alır.. artık fikir kalmadı valla... :))))

bizde şöyle not yazmıştık:
''hepsinin tadına baktım, ama senin kadar tatlı değillerdi...''

:icecream:

oyademir
8-02-09, 20:02
bir süprizde ben anlatayım özel gün değildi ama eşim bana bir hediye almış ben sibel can'ı çok severim bana onu cd sini almış akşam işten eve gelmiştim koltuğun üzerinde bir not vardı buzdolabına bak yazıyordu buzdolbındada gizli not vardı nottaki şifreyi çözüp diğer notu bulmam gerekiyordu buna benzer
10 notla uğraştım en sonundaki notta beni cd liğe yönlendirmişti orada cd yi çekip çıkarınca sibel canın cd sini görünce o kadar çok sevinmiştimki anlatamam birde
biz daha nişanlıyken ben eşimin evine oturmaya giderdim o dönemde 8. katta oturuyorlardı ve apartmanda asansör yoktu ve sokakları acayip bayırdı araba girmiyordu o sokağa düşünü artık onların kata her çıktığımda zillerine basardım merdivenin başında oturur kalırdım su içmeden içeri giremezdim yine öyle bir gün merdivenin başına benim için bir bardak su bırakmış ve çoook romantik bir şiir yazıp bardağın üzerine koymuş
ama malesef ben ona öyle süprizler yapamıyorum hemen anlıyor ne yapacağımı bu sevgililer günü için saat sipariş ettim eminim sorsam onuda anlamıştır ama sormuyorum onu çook seviyorum ya canım o benim

PasakliMinikTanrica
10-02-09, 15:02
Kızlar sevgililer günü ile ilgili bölüme de ekledim bu yazıyı ama buraya da eklemek istiyorum
çünkü gerçekten yapılmayacak şeyler değil o kadar güzel fikirler var ki burada
umarım işinize yarar ben hemen bir kaçından kopya çekicem yerimseniben


Sevgilinize Yapabileceğiniz 40 Sürpriz..

1. Aşk şiiri yazın.
2. Radyodan onun için şarkı isteyin.
3. Ruj ya da traş kremi ile aynaya "seni seviyorum" yazın.
4. Çantasına, cüzdanına ya da yastığının altına küçük aşk notları saklayın.
5. Kahvaltıda kalp şekilli tostlar yapın.
6. Gazetenin kişisel bölümüne aşk notları yazın.
7. Süpriz haftasonu tatili hazırlayın.
8. Sevgilinizin ufak tefek gündelik ev işlerini yapın.
9. En sevdiği restorana reservasyon yaptırın.
10. Çok isteği filme bilet alın.
11. Sadece ikiniz için sürpriz parti düzenleyin.
12. Sevgilinize pofuduk oyuncaklar alın.
13. Birbirinizde en çok sevdiğiniz 10 özelliğin listesini yapın. Listeyi göze görünecek bir yere koyun.
14. Onun adını vücudunuza dövme ile yazdırın.
15. İkiniz için bir fotoğraf albümü hazırlayın.
16. Birlikte kampa gidin ve sadece bir uyku tulumu alın.
17. Bir şişede, balonda ya da sandwichte aşk notu gönderin.
18. Gazeteye, ilan panosuna onu ne çok sevdiğinizi anlatan bir ilan verin ve onu bilmeden oraya götürün.
19. Bir sepet dolusu şirin hediyeler gönderin.
20. Sebepsiz yere bir buket çiçekle çıkın karşısına.
21. Birlikte scrabble oynayın, kullanabildiğiniz kadar aşk kelimesi kullanın.
22. Evde mum ışığında romantik bir yemeğe giden yolu gül yaprakları ile donatın.
23. İlk randevunuzu yeniden yaşayın.
24. Bir oyun ya da maç bileti alarak ona sürpriz yapın.
25. Beklenmedik bir anda onu kucaklayın.
26. Üzerinde hiç düşünmeden, ani bir hediye alın.
27. Sadece "Seni düşünüyorum" demek için mail gönderin.
28. Eve kocaman bir balon buketi getirin.
29. Geceyi yıldızları seyrederek geçirin ve birlikte dilek tutun.
30. En sevdiği kitabı ya da CD'yi sebepsiz yere ona hediye edin.
31. İş yerine şeker, yiyecek, resim ve aşk notları ile dolu bir moral paketi gönderin.
32. Sizin için yaptığı ve sizin sıradan kabul ettiğiniz herşey için küçük teşekkür notları yazın.
33. Ona bir aşk mektubu yazın, sonra da onu yap boz parçaları gibi kesin.
34. Özel birşeyler yapmak için yazılı davetiye gönderin.
35. Birbirinize kitap okuyun.
36. Penceresinin önünde durun ve romantik bir şarkı söyleyin.
37. Ölümsüz aşkınızı telgraf ile açıklayın.
38. Romantik bir yemek hazırlayın ve en iyi porselenlerinizde servis yapın.
39. Boynuna kocaman bir öpücük kondurarak onu şaşırtın. Beklenmedik iltifatlar yapın.
40. Okuduğu derginin içine aşk kartları saklayın.

Deryacik
10-02-09, 16:02
34. Özel birşeyler yapmak için yazılı davetiye gönderin.
tuttum ben bunu

PasakliMinikTanrica
11-02-09, 08:02
süper fikirler var gerçekten yaaa
ben 14 numaralı maddeye bayıldım yaptırmayı da çok istiyorum ama aaah ayrı kalmıyoruz ki hangi ara gidip dövmeciye dövdürttcem kendimi yaaa

manolya40
15-02-09, 15:02
kızlar erkeğe hediye almak çok zor ya sevgilime alınabilick hertürlü şeyi aldm saat,parfüm kıyafet daha ne alınırkiiiiiiiiiiii

whisper34
26-02-09, 00:02
Annem yıllardır şiir yazar 3 yıl önce doğum gününde bütün şiirlerini kitap yaptırdım 30 adet basım yapmıştım sevdiklerine dağıtsın diye kapağında arkalı önlü gençlik fotoğrafları var o günkü mutluluğunu hiç unutmam :)

geçen yıl anneler gününde de OSCAR ÖDÜLÜ yaptırmıştım :) Antalya'daymış yerleri kargo ile yolladılar İstanbul'a vitrinin özel bir köşesinde tutar en iyi anne ödülü :)

ama nişanlıma maalesef hiçbişey bulamıyorum ne zaman bişey almaya kalksam kararsız kalıyorum.
bir defa atkı aldım bir defa erkek bakım seti aldım =)) pek romantik olmuyor nedense :))))

melody
26-02-09, 08:02
Ne hoş sürprizler yazmışsınız, çok hoşuma gitti. BU konuyu çok sevdim ve takipteyim :)

Rockunzel
2-03-09, 17:03
ben de bi fikir eklim kızlar okulda bi arkadaşım sevgilisine yapmıştı...

Evli olmayanlar için tabi bu ...

Davetiye yaptırmıştı bildiğimiz nikah davetiyesi ve şekerleri =) çok şirin

montesori
31-03-09, 14:03
ben arkadaslarıma twingnin terliklerinden aldım yılbasında hepsinin karakterine uygun sectim bayılmıslardı ...

Daisy35
4-04-09, 11:04
arkadaşlar sevgilimin doğum günü 10 gün kaldı süpriz yapmak istiyorum ama ne yapcam bilmiyorum yardım edermisiniz lütfen...

manolya40
4-05-09, 11:05
kızlar ben erkek arkadaşıma tuttugu takımın formasını almak istiyorum ama bjkli forma fiyatları nekadar ve nerlerden bulabilirim yazarsanız çok sevinirima.s.