Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Vajinadan gelen sarı akıntı.


batarang
17-10-08, 10:10
merhaba,benim son birkaç gündür sarı renkli akıntım olmaya başladı,kaşıntı vs.. hiçbirşey yok,çamaşıra da bulaşmıyor,sadece wc de görüyorum.adetime 1 hafta var,sizce bu ne olabilir?benneyaptımki

PALOVERA
17-10-08, 11:10
bu bence mantar olabilir çünkü bendede aynısı oldu en kısa zamanda doktora görün canım bi krem vermişti bana hemen de geçmişti geçmiş olsun

batarang
17-10-08, 11:10
ama koku yok,kaşıntı yok..hiçbir şey yok akıntıdan başka???

PALOVERA
17-10-08, 11:10
o zaman kadınlık hormonundan kaynaklann bir durum olabilir-fakat sen kaşıntı var demişsin ben ona dayanarak mantar dedim CADIARZU

PALOVERA
17-10-08, 11:10
a.s.canım ya ben aradaki virgüle dikkat edip okumamışım afedersin adet olcan için de olabilir

batarang
17-10-08, 11:10
yok canım yaaa görünen akıntıdan başka rahatsız edici hiçbirşey yok,onu da afedersin tuvalet kağıdında görebiliyorum çamaşıra geçmiyor,adet dönemine yakın oluyormuymuş böle şeyler?

Cilek
17-10-08, 11:10
güzelim sen doktora git yine de ihmal etme

scaarlet
17-10-08, 17:10
üşütmüş olabilirsin, ayaklarını sıcak tut ve bol su iç. geçer bence.

April
17-10-08, 17:10
canım bence önemli değildir. kokusuzsa kaşıntı yoksa korkma derim.

evdefnaz
17-10-08, 19:10
bence de korkacak bişey yok canım benimde adet günüme yakın oluyor önce beyaz sonra sarıya dönüo sonra kahverengi en son kırmızı
hahaha:)
sanki gökkuşağı:)

Cilek
17-10-08, 19:10
naren05
bence de korkacak bişey yok canım benimde adet günüme yakın oluyor önce beyaz sonra sarıya dönüo sonra kahverengi en son kırmızı
hahaha:)
sanki gökkuşağı:)
Allah iiliğini versin naren kaydirigubbakcemile3

evdefnaz
17-10-08, 20:10
ay kız napıyım ya başka türlü vakit gecmio valla
adet günüm yaklasınca stres yapıorum gec kalıo oda bende stres yapmamak için işi espriye vurdum artık

nergis55
17-10-08, 20:10
Benim de akıntım bu ay çok fazla ama adetime daha 8 gün var belkide hamişizdir.

evdefnaz
17-10-08, 20:10
ay nergis cim inşallah ya
dua edelim :)
valla su stresi bi atsam rahatlıcam da
atamıyorum ki :KK43:

evdefnaz
17-10-08, 20:10
ay nergis cim inşallah ya
dua edelim :)
valla su stresi bi atsam rahatlıcam da
atamıyorum ki :KK43:
nergis sen kaç yıllık evlisin daha önce gebelik gecirdin mi?

nihalcik
15-01-09, 07:01
ben adet günümü 3 gün geçtim ama bendede aynısı var acaba hamilemiyim arkadaşlar

nesrin111
15-01-09, 08:01
güzelim sende %100 iltihap var...sarı yeşilimsiş akıntı trikomanas vajiniti oluyor..hemen doktora git..bende de bir ara oluyordu..aylarca sürdü sonra kendiliğinden geçti nedense..ama sen git

nihalcik
15-01-09, 09:01
nesrin o cevabı banamı yazdın

firdevs2006
15-01-09, 15:01
canım adetine yakın olduğu için olabilir devam ederse dr git derim

MerveKondu
15-01-09, 20:01
her bayanda belli dönemlerde akıntı olur,hele adete yakın dönemdeyse ,, kaşıntı yoksa ,koku ve bulaşma yoksa bence gayet normal canım,, kendini ferah tut.......

EstetikEditor
16-01-09, 12:01
ay bende sürekli akıntı var fenalık geldi artık.. adet dönemlerinde de bayaa yoğunlaşıyo..

debby
9-03-09, 03:03
bende de var sarik akinti. bir ayi gecti var .. kokusuz, kasinti yok. sadece sari akinti.. rengi de koyu degil acik.. nedir bu anlamadim .. ne zamana kadar surecek.. netten okuyorum ne klamiya'ya benziyr ne de mantara.. enfeksiyon mu kapmisim.. ne enfeksiyonu anlamadim.. jinekolog korkum da var. ama gecmiyor bu akinti, del olucam .. neyseki kokusuz ve kasinti yok ... uffffffffffffffffffffff

loveli
9-03-09, 13:03
canım jinekologtan neden korkuyorsun bekarsan alttan muayene etmez su az içiyorsan akıntın dahi sarı oluyor bol su iç enfeksiyonda koku kaşıntı olmasına gerek yok artık tecrübeliyim bu konuda ilaç verip gönderirler bişey yok ama ihmale gelmez benden söylemesi

debby
9-03-09, 14:03
tesekkur ederim loveli de, bunun bekar olmakla ne ilgisi var anlamadim..ne demek bekarsam alttan muayene etmez.. bekarlikla ne ilgisi var bunun

Denmur
10-03-09, 08:03
kızlar benim de akıntım var üşütmeden oluyo ayaklarınızı sıcak tutun geçerkaydirigubbakcemile5

angel_eda
10-03-09, 20:03
üşütmeden olabilir. ben de doktora en son gittiğimde jinekolojijk muayenede dedi ki akıntın çok sarı enfeksiyon var dedi ve fitil verdi. hayatımda ilk defa fitil koydum. iğrenç bi duygu. sabaha o kocaman tablet eriyo. sinir bi durum... ama bebek için değer. çünkü enfeksiyon bebek oluşumunu engelliyormuş

debby
10-03-09, 21:03
angel eda.. akinti icin doktor nasil muayene etti ?

angel_eda
11-03-09, 13:03
alttan vajinal muayene.. ve ben bişey demeden kendi baktı ve teşhisi koydu. gerçektende koyu sarı renk akıntım vardı. azalmaya başladı.

happyness
15-03-09, 10:03
canım benim de sürekli kokusuz akıntım vardı.doktorum alttan muayenede rahim ağzında yara oldugunu ve bu yaranın akıntı yaptıgını söyledi

fatmanaz10
29-05-09, 09:05
bendede sarı akıntı gelmiş bugün 12 haftalık hamileyim

EU2
29-05-09, 10:05
ewt cnm normal bişi bu kafana takma ama cok rahatsız edici olursa doktora gitmeni tawsiye ederim hem merak ettiğim daha önceki adet döneminde hiç olmadı mı böle bişifisfisfis

busem68
29-05-09, 10:05
canım normal böle olması o akıntı hem yumurtlama dönemindede oluyor kokusuz ve kaşıntısızla normal.

merwee_
10-06-09, 21:06
.....

...PassioN...
28-06-09, 17:06
mervecim aynı sorun bende de var ve seninki gibi uzun bi süredir koku kaşınma falan yok sarı gibi değil de yumurta akı gibi mantar desem ona tam uymuyo e ne o zaman bu :KK43:

poskolo
10-01-10, 22:01
batarang
merhaba,benim son birkaç gündür sarı renkli akıntım olmaya başladı,kaşıntı vs.. hiçbirşey yok,çamaşıra da bulaşmıyor,sadece wc de görüyorum.adetime 1 hafta var,sizce bu ne olabilir?benneyaptımki
cnm ya ben bekarım bendede oluyor ck oluyo hemdee smear werdm snclar bi kac gn içinde cıkcak bakalım

poskolo
10-01-10, 22:01
loveli
canım jinekologtan neden korkuyorsun bekarsan alttan muayene etmez su az içiyorsan akıntın dahi sarı oluyor bol su iç enfeksiyonda koku kaşıntı olmasına gerek yok artık tecrübeliyim bu konuda ilaç verip gönderirler bişey yok ama ihmale gelmez benden söylemesi
bekarlıkla alakası yok alttan muayene edip smear alıyorlar içine bişi değdirmeden çubukla yani.ve bence mantklı olan bu bişi yapmıosa içine acıp bakması daha ii yogunmu deilmi görüorlarr