Soğan Kürü - İbrahim Saraçoğlu


Ceylan
17-11-08, 07:11
pınk rose
selam kızlar hayırlısıyla hamiş kalırsınız inşşş ben incir kürü uyguluyorum soğanada başlasam olurmu acaba 11 gündür incir kürü içiyorum adet olunca başlamıştım ..bu arada soğanada başlıyayımmı?..deneyen varmı acaba..
Günaydınlar..Bence bugün başlayacağım incir kürüne biraz geç kaldım ama olsun ..Allah hepimize çifte bayram yaşatır..

EU3
17-11-08, 07:11
Kızlar bu soğan kürü ılık içilmesi gerekiyor öğlen içtik diyelim.Akşama tekrar ılık olması için ısıtıyormusunzzzz ?

Ceylan
17-11-08, 07:11
umutsuz09
kızlar bende sğan kürünü içmeye başladım bende aynen uygulamıyorum yani akşamdan kaynatıyorum akşam yatarken ılık içiyorum birde sabah kalkınca kalanını içiyorum sizce bende yanlışmı yapıyorum aman canım ne olacak değilmi aynı yere gitmiyomu
Umutsuz09 seni erken gebelik belirtilerinde cuma günü çok andık sabırsızlıkla bekledik çok üzüldüm am başaracğız umudunu kaybetme..a.s.

Ceylan
17-11-08, 07:11
Balsurat
Kızlar bu soğan kürü ılık içilmesi gerekiyor öğlen içtik diyelim.Akşama tekrar ılık olması için ısıtıyormusunzzzz ?
ısıtmıyoruz tekrar yapıyoruz cepten bağlandım haftasonu fazla yazamadım bir kaç arkadaşımız vakitsizlikten yakınmış bu kürler meleklerimiz için bende 1 saat önceden kalkıp hazırlıyoruz evet biraz uykudan fedakarlık ediliyor birde işi gitme telaşı var ama sağlıklı kucaklarımıza alalım da gerisi önemli olmadığını düşünüyorum..

Kaynatma sabah akşam ya da öğlen tekrar yap..Çalıştığımdan dolayı öğlen yerine akşam içiyorum

Ceylan
17-11-08, 07:11
umutlu99
ceylan kist atıyormusum gibi demiştin ya ,sende nasıl bir değişiklik oldu canım
Kasklarında bir sancı ve akıntı çok gelmeye başladı şaşırdım ama olacağına inanıyorum

Ceylan
17-11-08, 07:11
umutlu yazmayı unuttum idrara çok çıkma da var..

seLis
17-11-08, 09:11
Balsurat
Bu ay adet olursam inşallahh olmammm :) soğan ve incir kürüne başlıycam artık ne yapayım miğdem bulan bulana içicem kaçışş yok [​IMG]
insallah canim benim insallah hamile kalirsin bu ay...Şeniz

kardelenk
17-11-08, 11:11
kızlar merhaba, belki diğer sayfalarda vardır ama, ben yine de yazmak istedim.
bana da dün bir tanıdığım söyledi saraçoğlunun soğan kürünü..kullanımıyla ilgili şöyle dedi..
adet bitiminden itibaren yemeklerden önce (her seferinde taze kaynatılıp) ılık 15 gün boyunca sabah akşam içilecek. 15 gün sonra bırakılıp, birdaha ki adetten sonra da sadece 5 gün daha içilecek.

binbirgece
17-11-08, 11:11
selam kızlar nasılsınız benim edetim dün bitti ve bu sabah soğan suyu kürüne başladım. çalıştığım için öğle yemeklerinden önce içemiyorum o yüzden sabah evden çıkmadan kaynatıp ılıdıktan sonra içtim.akşam tekrar taze hazırlayıp ılıdıktan sonra içicem
bunun yanında yani soğan kürü ile birlikte incir kürünüde içsek olurmu acaba arkadaşlar bilgisi olan varmı ......

Ceylan
17-11-08, 11:11
Adetken içilmiyor mu ? Bi bilginiz varmı
teşekkürler kardelenk..

Ceylan
17-11-08, 11:11
bugün kasıklarımda çok ağrım var çok fazla neden acaba..

yasgom
17-11-08, 11:11
merhaba şimdi bu soğan kürünü adetliyken içmiyoruz değil mi brn şuan adetliyim ve içmiyorum bitince hemen başlasam olur değilmi bir bilgisi olan varsa bana birşey söyleyebilirmisiniz.

Ceylan
17-11-08, 11:11
binbirgece
selam kızlar nasılsınız benim edetim dün bitti ve bu sabah soğan suyu kürüne başladım. çalıştığım için öğle yemeklerinden önce içemiyorum o yüzden sabah evden çıkmadan kaynatıp ılıdıktan sonra içtim.akşam tekrar taze hazırlayıp ılıdıktan sonra içicem
bunun yanında yani soğan kürü ile birlikte incir kürünüde içsek olurmu acaba arkadaşlar bilgisi olan varmı ......
Canım benim iç iç bugün bende başlıyorum incir kürüne içine 1 tanede havuç katarsan yumurta çatlamanı hızlanndırıyor..

Ceylan
17-11-08, 11:11
binbirgece
selam kızlar nasılsınız benim edetim dün bitti ve bu sabah soğan suyu kürüne başladım. çalıştığım için öğle yemeklerinden önce içemiyorum o yüzden sabah evden çıkmadan kaynatıp ılıdıktan sonra içtim.akşam tekrar taze hazırlayıp ılıdıktan sonra içicem
bunun yanında yani soğan kürü ile birlikte incir kürünüde içsek olurmu acaba arkadaşlar bilgisi olan varmı ......
Canım benim iç iç bugün bende başlıyorum incir kürüne içine 1 tanede havuç katarsan yumurta çatlamanı hızlandırıyor..

Ceylan
17-11-08, 11:11
yasgom adetliyken içilmiyor ama okadar da emin değilim daha çok bilgisi olan arkadaşlarımız vardır ama tek emin bildiğim soğan kürü yalnız başına yeterli değil incir kürü de gerekli..

d.e.s.i.r.e
17-11-08, 12:11
...........

kardelenk
17-11-08, 12:11
Ceylan
Adetken içilmiyor mu ? Bi bilginiz varmı
teşekkürler kardelenk..
canım adetliyken içilmemesi gerekiyor özellikle...dikkat etmek lazım

yadel
17-11-08, 12:11
herkese selam kızlarrrrr herkes iyimi

Ceylan
17-11-08, 13:11
merhaba yadel hoşgeldin naber ..

EU2
17-11-08, 13:11
Ceylan
Canım benim iç iç bugün bende başlıyorum incir kürüne içine 1 tanede havuç katarsan yumurta çatlamanı hızlanndırıyor..
ceylancım şu incir kürü nasıl yapılıyo bilgin varsa anlatır mısın... içine havuçta koyun demişsin... benim ablamında yumurtalıklarının çatlaması düzensiz bu yüzden tedavi gördü ve ilk hamileliği 5. ayında düşükle sonlandı, ikinci hamileliği 6. ayında gerçekleşti üçüzdü ve şuan bir tane yeğenim yaşıyo çok şükür... incir kürünü havucu nasıl hazırlıyoruz canım???? acil cevap bekliyorum senden çok teşekkür ederim şimdiden

iipekk
17-11-08, 13:11
benım sogan kurunde bugun 5 gunum ama cok fazla mıde agrısı yaptı bıraktım yasmınde kullanıyorum ondanmı bılmıyorum ama dayanamdım

Ceylan
17-11-08, 13:11
bayanlarda yumurta sayısını artırarak hamile kalınmasını kolaylaştıran kuru incir kürü:

8-9 adet kuru inciri soğuk su ile iyice yıkadıktan sonra yarım litre suda 8-9 dakika kaynatın. Ilıdıktan sonra elde edilen suyun yarısını sabah kahvaltısından sonra, diğer yarısını öğle yemeğinden önce için.

Her gün taze olarak hazırlanmalıdır.

Ceylan
17-11-08, 13:11
bayanlarda yumurta sayısını artırarak hamile kalınmasını kolaylaştıran kuru incir kürü:

8-9 adet kuru inciri soğuk su ile iyice yıkadıktan sonra yarım litre suda 8-9 dakika kaynatın. Ilıdıktan sonra elde edilen suyun yarısını sabah kahvaltısından sonra, diğer yarısını öğle yemeğinden önce için.

Her gün taze olarak hazırlanmalıdır.

Ceylan
17-11-08, 13:11
kızlar incirin içine 1 adet havuç katarak kürü hazırlayın

yadel
17-11-08, 13:11
Ceylan
merhaba yadel hoşgeldin naber ..
meraba canım nasılsın ben biraz gec kalkıyorum siz erkencisiniz sanırım sogan suyu bendede cok sancı ve akıntı yaptı özelliklede belim çok agrıyo sen daha çok yeni evlisin bana hayata küsme diyosun ama ben çok yorgun ve yılgınımsenağlama

Ceylan
17-11-08, 13:11
Keçiboynuzu kürü
-kaynamakta olan yaklaşık yarım litre suya 6-7 adet keçi boynuzunu küçük küçük kırarak atın.
-ağzı kapalı olarak hafif ateşte 3 dakika kaynatın.
-kaynama süresi tamamlandıktan sonra ocağın altını kapatın ve 20 dakika dinlendirin
-dinlenme süresi tamamlandıktan sonra kaşıkla keçi boynuzlarını çıkarın.
-soğuduktan sonra yarısını sabah aç karna diğer yarısınıda akşam yatağa girerken içirin.
...bu uygulamayı bir hafta boyunca her gün uygulayın...
birinci haftadan sonra 3 ay boyunca her gün sadece akşam yatağa girerken bir su bardağı içirin.daha sonraki aylarda zaman zaman uygulayın.

EU2
17-11-08, 13:11
Ceylan
bayanlarda yumurta sayısını artırarak hamile kalınmasını kolaylaştıran kuru incir kürü:

8-9 adet kuru inciri soğuk su ile iyice yıkadıktan sonra yarım litre suda 8-9 dakika kaynatın. Ilıdıktan sonra elde edilen suyun yarısını sabah kahvaltısından sonra, diğer yarısını öğle yemeğinden önce için.

Her gün taze olarak hazırlanmalıdır.
çok teşekkür ederim canım çatlamayı hızlandırmak için suyun içine bir tanede havuç koyularak mı kaynatılacak??

forevermiracle
17-11-08, 13:11
kızlar ben adet olmam gerekenden 3 gün önce erken oldum acaba soğan küründen mi kaynaklanıyor.Birde sabah kasık karın ve bel ağrısıyla uyandım acaba kist mi döküyorum bilgisi olan varsa yazsın
bu arada ben adetliyken soğan kürü uygulanmaması grektiğini duymadım kızlar ben 9 kasımdan beri yapıyorum 15 gün olmadan bitirmeyeceğim çünkü arkasından da incir kürüne geçeceğim.

Ceylan
17-11-08, 13:11
yadel
meraba canım nasılsın ben biraz gec kalkıyorum siz erkencisiniz sanırım sogan suyu bendede cok sancı ve akıntı yaptı özelliklede belim çok agrıyo sen daha çok yeni evlisin bana hayata küsme diyosun ama ben çok yorgun ve yılgınımsenağlama
Çok iyi anlıyorum inan bu bebek hasreti yüreğine bir kere düştü mü nekadar beklediğin önemli değil için yanıyor..Umut olmadıkça stres de olumsuz etkiliyormuş o yüzden sabırla kürlerimize devam edelim Allahın izniyle olacak peki doktora gittin tedavisi filan yokmu?Ben inanıyorum ki bu kürler iyi gelecek yumurta çatlaman için tekrar tekrarlıyorum incir kürü bizzat dinlediğim için direniyorum..Bence kisti de söküyorsun bu arada belki ilk 15 gün yaramayacak ama 1-2 ayda başaracağız

yadel
17-11-08, 13:11
kızlar ben adet olamıyorum yaaa 3aya geldi daha ne yapmam lazım anlamadım ilaç almayı asla düşünmüyorum bünyem artık kaldırmıyooo incir kürünü bende denicem ama ahh bir adet olabilsemkötükedihüso

yadel
17-11-08, 13:11
Ceylan
Çok iyi anlıyorum inan bu bebek hasreti yüreğine bir kere düştü mü nekadar beklediğin önemli değil için yanıyor..Umut olmadıkça stres de olumsuz etkiliyormuş o yüzden sabırla kürlerimize devam edelim Allahın izniyle olacak peki doktora gittin tedavisi filan yokmu?Ben inanıyorum ki bu kürler iyi gelecek yumurta çatlaman için tekrar tekrarlıyorum incir kürü bizzat dinlediğim için direniyorum..Bence kisti de söküyorsun bu arada belki ilk 15 gün yaramayacak ama 1-2 ayda başaracağız
sevgili ceylan ben okadar çok dr gittimki almadıgım ilaç bana küstü ama hep yanlış tedavi önceleri pkoyu önemsemedim illada cocuk olsun diye tedavi gördüm derken metebolizmam alt üst oldu galiba birazda yaşlandım adet olmak bukadarmı zoryaa sakın menepoza girmiş olmayım:jeyyar:

Ceylan
17-11-08, 13:11
candy200
çok teşekkür ederim canım çatlamayı hızlandırmak için suyun içine bir tanede havuç koyularak mı kaynatılacak??
Hiç önemli değil inşallah hepimiz burdan duyuracağız havuçu 2-3 parçaya keserek onunla birlikte kaynat

iipekk
17-11-08, 13:11
arkaslar herks akıntılarım cogaldı agrılar falan oluyor dıyor ama ben 5 gun hıc kacırmadan tam tarıfle ıctım hıc akıntıda agrıda yok neden acaba

Ceylan
17-11-08, 13:11
yadel kaç yaşındasınki..Stres yapma olacaksın inanıyorum soan suyunun hemen etki göstermesi beklenemez sanırım..Anlıyorum canım senin durumun cidden zor ama inan ve bunca kişi senin hamiş kalacağına inanıyor

Ceylan
17-11-08, 13:11
iipekk
arkaslar herks akıntılarım cogaldı agrılar falan oluyor dıyor ama ben 5 gun hıc kacırmadan tam tarıfle ıctım hıc akıntıda agrıda yok neden acaba
Sık sık idrara çıkıyormusun,idrarrında artış oldu mu??

yadel
17-11-08, 13:11
Ceylan
yadel kaç yaşındasınki..Stres yapma olacaksın inanıyorum soan suyunun hemen etki göstermesi beklenemez sanırım..Anlıyorum canım senin durumun cidden zor ama inan ve bunca kişi senin hamiş kalacağına inanıyor
sizler bana çok büyük desteksiniz allah hepimiz gönlüne göre versin 27yaşındayım hatta 20gibi gösteriyorum bu günlerde kafam biraz karışık normalde inanın umudumu hiç yitirmedim ama hergün sancıyla uyanıp 3aydır aynı şeyi yaşamaktan bıktım adet olur olmaz kına yakacam nerdeyse allah kimseyi saglıgıyla ve çocuk özlemiyle sınamasın

Ceylan
17-11-08, 13:11
yadelcim bu arada sabah erken girmemin nedeni çalışmamdan ötürü büromu açaraçmaz kadınlar kulubüne bir göz atıp işe başlıyorum

Ceylan
17-11-08, 13:11
umutlu99 hoşgeldin

Bu arada kızlar listede adet günlerinizi eklemeyi unutmayalım..

yadel
17-11-08, 13:11
iipekk
arkaslar herks akıntılarım cogaldı agrılar falan oluyor dıyor ama ben 5 gun hıc kacırmadan tam tarıfle ıctım hıc akıntıda agrıda yok neden acaba
ipekcim senin sorunun tam olarak ne bendede ilk 5gün bişey olmadı takii 10.güne kadar ve 15günü tamamladım hala akıntı devam ediyo ve fulll sancı bence sancılanmak için sabırsız olma emin ol 5gün sonra başlıcaktır belki daha erken

yadel
17-11-08, 13:11
Ceylan
umutlu99 hoşgeldin

Bu arada kızlar listede adet günlerinizi eklemeyi unutmayalım..
yahu ceylan adet günümü bilsem yemin ederim ilk listeye ben gecerim ama hayatımda hiç bi adet günüm digerini tutmadı ilaç almadıgım günler dışında

iipekk
17-11-08, 13:11
Ceylan
Sık sık idrara çıkıyormusun,idrarrında artış oldu mu??
pek sayılmaz eylancım ondada bır artıs gormedım
ama sanırım bırazdaha kullanmak gerekıyor ben devam edemeyecegım artık fen mıdemı agrıtıyor yasmınle bırlıkte sersem ettı benı

yadel
17-11-08, 13:11
birde arkadaşlar ben agnucaston diye bi ilaç kullandım buda gebe kalmayı kolaylaştırıyomuş tamamen bitkilerden yapılan bi ilaç ve ben bunu 6ay kullandıktan sonra gebe kaldım ama düşük oldu

Cangema
17-11-08, 13:11
yadel
kızlar ben adet olamıyorum yaaa 3aya geldi daha ne yapmam lazım anlamadım ilaç almayı asla düşünmüyorum bünyem artık kaldırmıyooo incir kürünü bende denicem ama ahh bir adet olabilsemkötükedihüso
canım bı zamanlar kk de bı haber cıkmıstı hayıt suyu dıye ve ıcenler 2 haftaya kalmadı adet olduk dıyordu ıstersen bı aktardan al ve ıc

yadel
17-11-08, 14:11
Cangema
canım bı zamanlar kk de bı haber cıkmıstı hayıt suyu dıye ve ıcenler 2 haftaya kalmadı adet olduk dıyordu ıstersen bı aktardan al ve ıc
tşkkürler canım ama hayıt suyunu bi ara denedim berbat bişeykafamçokkarıştı birazdaha bekleyim olmazsa tekrar tıpış tıpış dr gidecem başka care kalmıcak sanırım

Cangema
17-11-08, 14:11
iipekk
arkaslar herks akıntılarım cogaldı agrılar falan oluyor dıyor ama ben 5 gun hıc kacırmadan tam tarıfle ıctım hıc akıntıda agrıda yok neden acaba
canım benım belkı sende sorun iltihap falan sen yınede devam et yoktur veyahut bıraz daha ıç belkı yavas etkı gösterıyordur

yadel
17-11-08, 14:11
ben çıkıyorum kızlar hepinize hayırlı akşamlar ve sogan suyunu kesinlikle bırakmayın 10gün sonra etkisini görürsünüz her nekadar ben adet olamasamda benim kistler demir baştır sadıktır ama haklarından gelicem allahın izniyle byee

Cangema
17-11-08, 14:11
yadel gule gule canım yarın gorusuruz insallah kendıne ıyı bak umıtler bıtmez bızler arkadasız desteğiz bırbırımıze

Ceylan
17-11-08, 14:11
işte moral senden duymak istediğim yadel buydu..Devam edeceğiz Allah yardımcımız olsun hayıt otu kötü de olsa iç bence adaçayı da çatlatıyormuş 9 gün düzenli içtim sonra böğürtlen köküne başladım hayıt bence okadar kötü değildir.Neyse şimdi soğan suyu içiyorum bugün itibariyle incir kürüne başlaıyorum Allahın takdiriyle kalacağız hepimiz

Ceylan
17-11-08, 14:11
Güle güle canım görüşmek üzere birbirimizin desteğiyle ya olacak ya olacak rabbimin isteğiyle..

forevermiracle
17-11-08, 14:11
yaa ama neden bana cevap yazmadınız :KK43:(((((((((