Müge Anlı'yla Tatlı Sert - Atv


ozebus_41
6-05-09, 08:05
ya bu kadın bu kadar adamla görüşüyorduda ne yapıyordu.. Cınsel ılıskı olmadı etmedı dıyo..ee naptın o zman be kızım elin adamlarıyla ala ala

celen35
6-05-09, 08:05
müge cocuun kaybolmus daha makyaj yapıosun dedi kaydirigubbakcemile5 o angut dilberde özendim dedi yaaa :1shok: Çok üzgünüm çoook hani ahım şahım bi karı olsa anlıcam o erkeklerin aklına mıciim ben işte aklı fikri baska bişeye calısmayan zavallılar o nihatlan kerem miydi öbürü Çok üzgünüm çoook

MaviEge
6-05-09, 08:05
ben kaçırdım kızlar,kayınpeder ne dedi mügeye

MaviEge
6-05-09, 08:05
tlfn alın dedi,resim alın gelin dedi kimden şüpheleniyormuş kayınpeder.

Alsebe
6-05-09, 08:05
Sadece artik sonunu gormek için meraktan seyrediyorum hamile hamile her sabah gerilmekten biktim bunlar yuzunden...O özel bu aramizda deyip gecistiriyor surekli dilber...Bence bosuna orda programi isgal ettiler herseyden haberleri vardir bunlarin...
Yazik orda derdi için bekleyenleri dusunsunler bari...Müge hanimada bravo vallahi sinirden biz mahvolduk birde onlarla ugrasmak ...Yani...Allah sabir vermis de vermis....

ozebus_41
6-05-09, 08:05
Ben valla o zavallıcık cocugua üzülüyorum.. Demekki cocugunda güvendıgı aılenınde bildiği bır adam onu götürdü ki otogara cocukta bindi gıttı.. Yoksa 6 yasındakı cocuk madem zehır gıbı akıllı bır cocuk,yaygarayı basmazmıydı..

Yeliz
6-05-09, 08:05
iyice çivisi çıktı bu işin her dakika yeni birileri çıkıyor ne karışık aile...

Yeliz
6-05-09, 08:05
ümitin kız kardeşi yayına katılacakmış az sonra geliyor...

Sersoy
6-05-09, 08:05
şu umit in ağzı açık olaylardan bi haber duruşuna çok sinir oluyorum ya, delirtir insanı

ozebus_41
6-05-09, 08:05
sanırım gelecek olan kız kardesının kocasından süphelenıyorlar... Babası tarıf ona uyuyor dedı...

ozebus_41
6-05-09, 08:05
Sersoy79
şu umit in ağzı açık olaylardan bi haber duruşuna çok sinir oluyorum ya, delirtir insanı
alkisalkisalkisalkisalkisalkis

MaviEge
6-05-09, 08:05
babası ne dedi kızlar bana da söyleyin kaçırdım orayı ben.mügeye ne dedi kayınpederi

MaviEge
6-05-09, 08:05
valla ben de hamile hamile hem istifra ediyorum hem bunları izliyorum.adam artık karısının üstüne yürüyor dayanamadı valla.

ozebus_41
6-05-09, 08:05
Babasının suphelendıgı bırı varmıs,yayında isim vermek ıstemedı ama sanırım ümitin kız kardesının kocası dıye düşünüyorum... kız apar topar oraya gelıyomus sımdı...

MaviEge
6-05-09, 08:05
hıı anladım acaba dilberin onla da mı ilişkisi vardı

Yeliz
6-05-09, 08:05
ümitin babasında şüphelendiği kişinin resmi varmış o resmi otobüs şöförüne göstericekler çocuğu otobüse bindiren bu mu diye..

Alsebe
6-05-09, 08:05
Insallah bugun biter cocuk çikar artik ortaya bir gun daha bunlari gormek istemiyorum sabah sabah...Sistim yaaa artik......!!!!!!

Yeliz
6-05-09, 08:05
çocuğun annesi, babası sanki biziz onlardan çok istiyoruz bulunmasını...

MaviEge
6-05-09, 08:05
bakalım kardeşi gelince ne diyecek merak ettim tam orada program bitmesin de. :))

ozebus_41
6-05-09, 08:05
Ay bende şiştim artıkk su ümitin konusma tarzından,erkeklik yapmaya calısmasından oof...

MaviEge
6-05-09, 08:05
otele birileri gelmiş.adamın erkek kardeşi gelmiş bir de arkadaşı acaba adamdamı bişey var.ben anlamadım valla.bakalım ne çıkcak altından.

MaviEge
6-05-09, 09:05
kızkardeş gelmiş sanırım reklamdan sonra gelicek stüdyoya.

ozebus_41
6-05-09, 09:05
Gelsede konussa da bişeyler cıksa artık ama ben bu cocugu cocugunda bildiği güvndıgı aılenınde tanıdıgı bırının bıraktıgını tahmin edıyorum...

Yeliz
6-05-09, 09:05
program bitti galiba....

ozebus_41
6-05-09, 09:05
geldi kızlar ... ama değiller galıba pek eminler kendlerınden bu cıfttt