sağ kız sol erkekmiş


sarışın01
29-11-08, 12:11
kızlar erken hamilelikte bebek sağa yerleşirse kız sola yerleşirse erkekmiş gerçekten iki oğlum var ikiside önce sola yerleşti hangi kasığında ağrı çok ise önce oraya yerleşiyomuş bilginiz olsun:ecrin_bebek:

ysfmir
29-11-08, 14:11
Benim kızım sağa yerleşmişti.şimdi ikinciye hamişim oda solda canım hadi bakalım oğluşum olmasını çok istiyoruz .Ama öncelikle sağlıklı ve hayırlı bi evlat olsun.

maytap80
29-11-08, 14:11
ilkini hatırlamıyorum ama bu bebişim bariz bişekilde sağda büyüdü hatta doğana kadr bi çocuk daha büyütürmüşüm solda dedim o derece sağ tarafı zorladı ben de sağ erkek diye duymuştum neticede bebişde erkek:ecrin_bebek:

rüyagibişeker
29-11-08, 14:11
benimki erkek sol yumurtalığım kistten dolayı alınmıştı bilginiz olsun

hürrem 2000
30-11-08, 15:11
bende sağ tarafta ki ilk dönemlerde kasık ağrısının erkek bebeğe işaret olduğunu duymuştum...
doğruluk derecesini bilmiyorum.... ama öle söleniyor...

tırtıl kelebek
2-12-08, 16:12
arkadasım ılk çocugunda sag= erkek oldu
2. hamılelıgı şimdi solda bılılemıyoruz
bır baska arkadasımda solda oldu = erkek çocugu oldu
onun doktoru solda olursa erkek demıs bakalım hayırlısı
bu arada benımde solda ne olacak bakalım

selenaa
2-12-08, 16:12
Arkadaşlar benim ikiz gebelikti soldaki kızım sağdaki oğlumdu keşke yaşasalardı şimdi 2 aylık olcaklardı :KK43:((

sema43
2-12-08, 18:12
inanmıyorum selenacım yazılarını okuyodum senin çok üzüldüm bu durumda ne denir bilmemki hayırlısı olsun rabbim bidaha verir inşallah allah böyle acı kimseye yaşatmasın çok zor benim ilkimde boş gebelikti

Juliet
2-12-08, 18:12
benim 2 kızımda sagda yatardı hamileyken

aeben
3-12-08, 10:12
kızlar 2 kız 1 erkek annesi olaraktan sagı solu bilmem ama size bı sır vereyım bebek ilk canlandıgında yanı ortalama 4.5. aylıkken .. eger alt kasıkta canlanır kıpırdarsa kız .......göbek hızsında üstte canlanır kıpırdarsa erkek kesin .. tecrübeyle .......banada kayın validen söylemiştı kendisinin 4.. kızı 5 oglu dunyada .. karnındayken hepsininde cinsiyetini bilirmiş .. doktor ultrason yok . tabi ..... rahmatli yaytıgıyer nur olsun ........ bende 2 kızımı ve oglumu ultrasona girmeden bilmiştım .....cinsiyetlerini

HÜZÜN YAPRAKLARI
4-12-08, 18:12
benim bebek %90 erkek dedi dr ama sağımda?......

missseda
15-01-09, 18:01
bizim komşunun solunda erkek yengemin sağında kız bilmiom ya bende sağ erkek sol kız die duymuştum.

basak 35
15-01-09, 18:01
benimde sag kasıgımda devamlı batma ve kasılma oluyor soldada oluyor ama sagdaki kadar degil acaba benim bebişte sagda ve erkek olabilirmi ultrasonda tam karnımın ortasından bakıyor dr ama sormayı unutuyorum bir kızım var birde oglum olsa sevinirim dogrusu

Rosem
15-01-09, 20:01
hürrem 2000
bende sağ tarafta ki ilk dönemlerde kasık ağrısının erkek bebeğe işaret olduğunu duymuştum...
doğruluk derecesini bilmiyorum.... ama öle söleniyor...
bende sag taraf erkek dıye duymustum

HÜZÜN YAPRAKLARI
benim bebek %90 erkek dedi dr ama sağımda?......
masallah canım bebısıne.
benımkıde sagda bakalım cınsıyetıne ne dıcek doktorum henuz kontrole gıtmedım.hihoyyyt

ağlıycamama
15-01-09, 20:01
Kızlar benimde bebişim ilk günlerden beri solda. Hatta doktorum genellikle soluna yatmaya çalış dedi sırf bu yüzden. Ama bebişim kız. Her muayenede cinsiyetini gösteriyor. Hiç saklamadı valla yavrum.

deniz0509
16-01-09, 07:01
arkadaşlar,
benimde tahmin ettiğim yumurtlama gunum 1 haftya yakın geçmiş oldu ama sağ yumurtalığımdaki ağrılar kesilmedi. 7 aydır uğraşıyoruz ama olmadı acaba bu kesilmeyen ağrı olabilme ihtimalimi ?CADIARZUbenneyaptımki

29ekim2003
19-01-09, 11:01
valla iki erkek annesi olcam nasipse.büyük oğlum 6 yaşında öbürüde yolda :))
büyüğünde göbek deliği yakınında ilk kıpırdamıştı ve ağrım soldaydı
bu bebğimde sağda ve ilk kıpırdılarını 16 hftadan sonra kasık tarafımda hissetmeye başladım eee buda erkek.
yani bu pek belli olmuyor kızlar herkesden herkese değişiyor.kendinizi kaptırmayın derim.alakası yok yani

zarifeee
19-01-09, 11:01
benimde sol tarafta ama doktor kız dedi tam emin değilim fikrim değişebilirde dedi bakalım öbür ay tam belli olur

pbinay
19-01-09, 12:01
kızlar bende 10haftalık hamileyim. bebişim hep solda ve benim hep sağ kasığım ağrıyor. rüyamda da sürekli erkek bebek doğuruyorum.Hiç önemi yok cinsiyetinin Allah sağlıklı ve hayırlı evlat versin herkese inşallah...:KK46:

zeynep_c
22-01-09, 07:01
merhaba benim de sol tarafta bebeğim ama doktor % 90 kız dedi

bebem_55_57
22-01-09, 20:01
benim hamileliğimin ilk günden beri sağ kasığımda ağrı başladı şuan 4 aylık hamileyim hala ağrım oluyo ve bebeğim erkekmiş...

kuzeydeniz
24-01-09, 09:01
Benimde sağda ve erkek.Erkek kardeşimde sağdaymış annem söylemişti ve hamileliğimin başından beri sağdaysa erkek diyordu ve sanırım haklı çıktı.

ades_ballibadem
8-02-09, 17:02
benim solda bebeğim ve ilk kıpraşmalarda kasığa yakındı %90 kız

elizi_ra
8-02-09, 20:02
Ben de bebeğin sağda ya da solda olması durumuna göre cinsiyetinin belli olacağına inanmıyorum. Çoookk eskilerden kadınların cinsiyet tahminleri bunlar doğru olma olasılığı olsa bile yine de bir olasılık :) bana da 6 haftadan sonra içinde seğirme gibi bişi hissediyor musun diye soruyorlardı, eğer hissediyorsan erkek, hissetmiyorsan kızmış. Ben hissetmiyordum, bu durumda kızım olması gerekiyordu ama oğlum olacak.

EylulunAnnesi
9-02-09, 18:02
benimde hep sag kasıgım agrıyor bakalım daha çok küçük benim bebegim hayırlısıyla eli ayagı düzgün olsunda rabbim neyi layık görürse razıyız....ama bende sag erkek sol kız diye duymuştum.geçenlerdede doktoruma bunu sordum hiç böle bişey duymadım dedi :S

deryaprs
13-02-09, 22:02
benimde kizim olacak.hep solda duruyor ve kasiklarimda yukari cikmak istemiyorum.7 aylik oldu az kaldi insallah.

isil_ufuk
14-02-09, 13:02
benim bebeğimde kız ve sağda :)

neslish
14-02-09, 13:02
ben de kızımı ilk günlerden beri sol tarafımda hissettim hep,gerçeklik payı olduğunu sanmıyorum..

pasam
14-02-09, 13:02
bende hep solda hissettim ve oğlum olacak .

ysfmir
15-02-09, 12:02
ilk kasık ağrılarım solda olmuştu kesemizide ilk solda gördük bebeğim erkek.kızımda sağdaydı.

benkibele
26-02-09, 22:02
bebegim sag yumurtaliktan olan yumurta ile meydana geldi. ama sol tarafa yerkesti. basi solda yani. bugun ogrendim kizmis:) tutmadi yani.

peny
6-03-10, 10:03
sağ erkek, sol kız...

glupglup
6-03-10, 14:03
Benimde hep sağ kasığım ağrırdı, bebişim hep sağdaydı ama kızım olucak kısmetse

nastasia
26-03-10, 07:03
benimde solda ağrım oluo hatta hamileliğin ilk gününden beri soluma dönerek yatamıorum baskı oluo veya mide bulantısı oluo... hep sağıma dönüorum... bildiğim kadarıyla hamilelikte sola dönerek yatılması gerekio ama ozmn benim midem bulanıo:KK43:((( benimki erkek mi şimdi???

e.s.r.a.
26-03-10, 10:03
benim kızım sağdaydı.şimdi 17 haftalığık hamileyim sağda kısmetse oğluşum olcak.

Ceylan
26-03-10, 10:03
Bebeğim sol tarafta Ve Allah nasip ederse oğluşum olacak..

nnagihann
26-03-10, 10:03
bu arada bişe sorucam maruz görün beni . şimdi benim genelde sol kasığım ağrıyo ve bi ara göz seyirmesi gibi seyirmeler genelde solda hissetmiştim beeğim erkek . bu soldayerleşmiş olduğuna mı işaret :) bide bişe sorucam ben nerdeyse 11 ci haftadan sonra göbekte seyirmeler hissediyordum 15 ci haftada kalmadı :) yani yok dencek kadar bazen gerçi şuan 17 haftalık hamileyim 2 gün önce doktordaydım bebek iyi çok ükür ama ben niye hiiseedemiyorum artık ya :KK43:

berra10
26-03-10, 10:03
e.s.r.a merhaba. ben yeni üye oldum. erkek bebeğe hamilesin. allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. erkek bebek olması için özel bişey yaptınmı ? anlatabilirmisin? bende bir oğlum olsun çok istiyorumda . paylaşırsan sevinirim

zulka34
26-03-10, 12:03
nnagihann
bu arada bişe sorucam maruz görün beni . şimdi benim genelde sol kasığım ağrıyo ve bi ara göz seyirmesi gibi seyirmeler genelde solda hissetmiştim beeğim erkek . bu soldayerleşmiş olduğuna mı işaret :) bide bişe sorucam ben nerdeyse 11 ci haftadan sonra göbekte seyirmeler hissediyordum 15 ci haftada kalmadı :) yani yok dencek kadar bazen gerçi şuan 17 haftalık hamileyim 2 gün önce doktordaydım bebek iyi çok ükür ama ben niye hiiseedemiyorum artık ya :KK43:

benimde solda göbeğimdende belli oluyo sol taraf daha bi şişik duruyo.belli değil cinsiyeti ben sanki kız hissediyorum.ama göbeğim öne doğru büyüyoo.hafif batma hissediyorumm göbeğimde.böle olan varmıı..bende 17 haftalıkım

Winston
26-03-10, 12:03
bu hakikaten doğru olabilir ikizlerime hamileyim ve birisi kız birisi erkek erkek olan sol tarafda kızda sağ tarafda:))

pinguu
26-03-10, 19:03
benım bebiş de solda bakalım erkek mı cıkıcak bır ay sonra bellı olur :))

gulll
27-03-10, 06:03
yumurta takibim yapıldı sol yumurtalıktan yumurta oluştu ve hamile kaldım oğluşum olacak :))

pembe_patik
27-03-10, 07:03
kızlarr benimde sağ kasığımdaydı hep ağrılarımm ilk sağ kasıkta batmalarla anlamıştım zaten sonrasıda ordan batmalar oldu hep ve iki gün önce öğrendikki erkekkkk miş oğluşum olucakk

e.s.r.a.
27-03-10, 10:03
berra10
e.s.r.a merhaba. ben yeni üye oldum. erkek bebeğe hamilesin. allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. erkek bebek olması için özel bişey yaptınmı ? anlatabilirmisin? bende bir oğlum olsun çok istiyorumda . paylaşırsan sevinirim
hoşgeldin berra amin canım inş. seninde olsun isteyen herkese versin allahım.yumurtlama dönemini denedim duymuştum deneyen arkadaşlarım vardı onlardan duydum nettede var zaten yumurtlama takibi.kısmet ben denedim bide çok dua ettim kısmet takdir allahımın seninde olur inş.

e.s.r.a.
27-03-10, 11:03
nnagihann
bu arada bişe sorucam maruz görün beni . şimdi benim genelde sol kasığım ağrıyo ve bi ara göz seyirmesi gibi seyirmeler genelde solda hissetmiştim beeğim erkek . bu soldayerleşmiş olduğuna mı işaret :) bide bişe sorucam ben nerdeyse 11 ci haftadan sonra göbekte seyirmeler hissediyordum 15 ci haftada kalmadı :) yani yok dencek kadar bazen gerçi şuan 17 haftalık hamileyim 2 gün önce doktordaydım bebek iyi çok ükür ama ben niye hiiseedemiyorum artık ya :KK43:
canım soldamı bilmem ama ilk bebeğinmi.bendede aynı göbekte seğirme çok oldu ilk haftalarda benim 2. bebiş.şuan 17 haftalığım ama cok hissediyorum çok hareketli bende ilk çocukta 20. haftadan sonra hissettim korma bence daha cok hissedersin.

tombilibu
27-03-10, 11:03
bende sağdan yumurtladım
bebişim bariz şekilde sağımdaydı
ve 11+2 den beri erkek dedi doktorumuz
şu anda 6,5 aylık hamileyim
kısmetse oğlumuz oluyoooooooooo:)

nur5555
28-03-10, 20:03
tombilibu
bende sağdan yumurtladım
bebişim bariz şekilde sağımdaydı
ve 11+2 den beri erkek dedi doktorumuz
şu anda 6,5 aylık hamileyim
kısmetse oğlumuz oluyoooooooooo:)
bu kadar küçükken cinsiyet belli olur mu*çok heyecanlandım.ben de 12. haftama giriyorum.doktor karnından mı baktı alttan mı?

GULIZARGEZEN
1-06-10, 13:06
benim de arkadaşlar sol yumurtalığa yerleştiğini söyledi dr. kese oluşmuş dedi ilaç falan verdin sağlıklı gelişsin diye şimdi benimkide mi erkek olacak allahım sağlık sııhat versin bebeğime ne yersem şifa olsun :)))))) amin :)))

zeysannn
8-06-10, 12:06
hımmmm... vay be nelerr varmış. benim kızım da sağda:)

nilhan
9-06-10, 06:06
benide soldan oluştu kese doktor 12. haftada erkek gibi dedi 16. haftada teyit etti
kısmetse oğluşum olcak