3.5 aylık evliyim ve aldatıldımm :(


ferhunde80
17-12-08, 13:12
ilk defa burda kendimle ilgili birşeyler yazıyorum...sürekli takip eder okurdum.

çok moralim bozuk çok mutsuzum. henüz evleneli 3.5 ay oldu ve dün gece aldatıldığımdan emin oldum.aslında 2 aydır hissediyordum ama bi türlü kondramıyordum. eşim olacak adam geceleri telefonunu kapatır kapatmadığı zamanlarda tuvalete bile girse telefonuyla giderdi. nedenini sorduğumda telefonda oyun oynuyorum diyip gülüp geçiyodu..son bi kaç haftadır geceleri iş için aradıklarını gitmesi gerektiğini söler çıkardı.bu arada eşim otomotiv işi yapıyo.. dün gece yine iş yerinden aradıklarını araba satışı ile ilgili sorunlar çıktığı gitmesi gerektiğini söledi giyindi çktı. artık dayanamıyordum ve bende peşinden çıktım işyeri evimize 10 dk mesafede uzaktan takip ettim arabayla . ama o işyerine sapmadı 20 dk sonra bi apartmanın önünde durdu indi ve apartmana girdi. saat 2,5 du..bekledimm belki gelir hemen diye gelmedi kızlar saatlerce bekledim sabaha kadar arabada apartmandan çıkmasını bekledim.gelmeyince eve gittim giyinip işe gitmek için çıktım yine girdiği apartmanın önüne gittim arabası ordaydı.apartmanın altındaki markete girip çocuğa eşimin arabasını gösterip tanıyıp tanımadığını sordum .. her akşam geliyo abla yukarda melek diye bi kadın var ona geliyo hayırdır bi sorunmu var dedi ben uzaklaştım ordan işe gittim ama duramadım eve geldim. hala gelen giden yok saat 11de mesaj attı aşkım iş uzadı ofiste yattım seni çok özledim akşama görüşürüz diyee


ne yapıcağımı bilemiyorumm hatta inanamıyorum inanmak istemiyorum ne olur bişeyler söleyin

Cinarefeninannesi
17-12-08, 13:12
hayret içinde okudum 3.5 yıl degıl 3.5 aylık evlısın deme cnm yanlış fılen yazmadın

off çok kötu bışı ya
ama olan olmuş bunuda gözunle gördun kesınlıkle bunu sıdırme 3 aylık evlıyken bunu yapıyorsa dıger yılları duşunemıyorum

incir
17-12-08, 13:12
çok üzücü ama ayrılmaktan başka yapılacak ne var ki

BTRKLC
17-12-08, 13:12
canım benim çok üzüldüm.madem hayatında başka biri vardı seni niye yaktı bu adam olacak kazulettt:eek:klava:

Laale
17-12-08, 13:12
Güzel bir mesleğiniz var..
Daha yolun çok başındasınız..
Yerinizde olsam fazla yara almadan bu adamadan kurtulurdum..:nazar:

ferhunde80
17-12-08, 13:12
hayır yanlış yazmadım 20 eylülde evlendim üstelik çok severek evlendik yani ben öyle sanıyordum.üstelik hiç bi sorunumuzda yok cinsel anlamdada bi eksiklik hissederek gittiğini düşünmüyorum ama neden böyle oldu anlam veremiyorum .. yüzünü bile görmek istemiyorum. :KK43:

çedene
17-12-08, 13:12
offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.....


ne yazılır bilemem ki?

gülçin06
17-12-08, 13:12
bedensel bir aldatma..
msn konuşan chat yapanlar affedilir ama cinsellik girmiş devreye sakınnnnnn affetme.gerisi gelirkii eşin olaccak şahız onu kendine sevgili,metres yapmış...
allah kolaylık versin....

JJuLiEtt
17-12-08, 13:12
:1shok: inanamıyorum yaa
3,5 aylık karısını insan olan aldatmaz :kızgın:
allah sabır versin canım
gercekten cok zor bi durum
hakkınızda hayırlısı olsun

kelebek1238
17-12-08, 13:12
sasırdım canım ne dıcemıde bılemıyorum malum hersey ortada bundan snrası artık sana kalmıs ben olsam o okadına gıttıgınde baskın yaparıkısınıde rezıl ederdım valla bıse yapmassam duramam.

ferhunde80
17-12-08, 13:12
Laale
Güzel bir mesleğiniz var..
Daha yolun çok başındasınız..
Yerinizde olsam fazla yara almadan bu adamadan kurtulurdum..:nazar:
kendini savunmasına müsade bile etmek istemiyorum zaten bunun savunulacak bi tarafı olduğunuda düşünmüyorum.


Üstelik daha geçen hafta maddi durumumuz oldukça iyi hemen çocuğumuz olsun aşkım sana benzesin dfalan diye laflar ediyodu bana benzesin derken benim gibi saf bi çocuğumuz olsun mu demek istedi acaba :çok üzgünüm: offf allahım aklıma mukayet ol nolurrr yaa

aylin01
17-12-08, 13:12
aslında ne kadar lık evli olduğun bence çok da önemli değil yapacak adam bir günlükken yine yapar ama senin adına üzüldüm bilmiyorum ama ben olsam herhalde gider kapıyı çalar yüzüne tükürür bi daha evime bile almazdım şimdi söylesen inkar edecektir yada daha farklı bi savunma yapacaktır bilmiyorum canım işin zor bence allah yardımcın olsun

kuzum
17-12-08, 14:12
Vay şerefsiz, adi mahluk:mymeka:

Utanmadan birde yalan söylüyor rezil. Erkeksen doğruyu söylesene, korkak:mymeka:

çiçek64
17-12-08, 14:12
inan kanım dondu okurken ve kendimi düşündüm senin yerinde çok zor bir durum canım ya yani nasıl bir mantık neden evlenmiş peki madem başka ilişkisi vardı sürdürseydi hayatını o insanla anlam veremedim doğrusu. siz ne kadar zamandır nişanlıydınız ve severekmi evlendiniz görücü usulü mü oldu evliliğiniz ki tabi evlilik şekiliniz ne şekilde olursa olsun affı, açıklaması ve kabullenmesi imkansız olan birşey ama merak ettiğim acaba evlenmeden önceden de varmıydı, sezinlemişmiydin birşeyler yoksa yenimi başladı bu davası?

bengusu
17-12-08, 14:12
of ya bu ne böyle,yolun daha başındasınız sen bilirsin ama daha evliliğinin ilk zamanlarında bunu yapıyorsa sonrasını düşünemiyorum,keşke o zaman seninle evlenmeseydi,çok üzüldüm,dediğim gibi sen bilirsin ben affetmezdim kesinlikle,çok iğrenç bir şey bu,aklınca seni kandırdığını sanıyor ama er geç gerçeklerin ortaya çıkacağını düşünmüyor,Allah yardımcın olsun...

essmeralda
17-12-08, 14:12
yolun neresinden dönsen kardır arkadaşım.
kendini ayaklarına halı da yapsa kanma derim.
yazıklar olsun ne denir ki.

heavenly
17-12-08, 14:12
çok kötü bi durum.
ama bu durumda sakın pes etme yıkma kendını ona ne kadar guçlü oldugunu goster.ona ıhtıyacın yok.çok şükür meslegın var maddi anlamda guçlüsün.bu senın bı adım onde oldugunu gosterır........
Eşinle görüşme ve bence evden ayrılmalısın....

Laale
17-12-08, 14:12
ferhunde80
kendini savunmasına müsade bile etmek istemiyorum zaten bunun savunulacak bi tarafı olduğunuda düşünmüyorum.


Üstelik daha geçen hafta maddi durumumuz oldukça iyi hemen çocuğumuz olsun aşkım sana benzesin dfalan diye laflar ediyodu bana benzesin derken benim gibi saf bi çocuğumuz olsun mu demek istedi acaba :çok üzgünüm: offf allahım aklıma mukayet ol nolurrr yaa
Çok üzgünüm..
Adam değilmiş kendisi..:nazar:
Siz sakin olun,boş yere kendinizi üzmeyin,değmez..:teselli:

çedene
17-12-08, 14:12
peki cok mrk ettim.. telefonla aradığında tepkiniz nasıldı.. ne konustunuz,ne dedınız... o aşkım dediğinde siz ne karsılık verdiniz?

allahım kimselere yaşatmasın.. ne kötü bir psikolojıdir şimdi..

masal perisi
17-12-08, 14:12
çok üzücü....iğrenç bir durum hem yalan söylüyor hem ne kadar rahat.....seni salakmı sandı bu adam....bende diğer arkadaşlara katılıyorum.Bu kadar yeni başlayan bir evlilikte böyle olursa ilerde ne olmaz..Bencede yol yakınken ayrılmalısın..

çiçek64
17-12-08, 14:12
canım bence açıklama yapma ve yine gece gidince git o eve ve çal kapıyı gir bakalım eve nasıl bir evde nasıl bir kadınla gör gözlerinle hem senin için vazgeçmesi çok daha kolay olur böylece ve o da yerin dibine geçer (umarım tabi) ve inkar edemez ilişkisini

ikrar
17-12-08, 14:12
aklından zoru var galıba adamın ya daha 3, bucuk ay nedir ya :mymeka:
bu kadar surde bunu yapan ılerde neler yapmaz:mymeka:
ekonomık özgürlügünde var
affetme bence :bbo:

ferhunde80
17-12-08, 14:12
çiçek64
inan kanım dondu okurken ve kendimi düşündüm senin yerinde çok zor bir durum canım ya yani nasıl bir mantık neden evlenmiş peki madem başka ilişkisi vardı sürdürseydi hayatını o insanla anlam veremedim doğrusu. siz ne kadar zamandır nişanlıydınız ve severekmi evlendiniz görücü usulü mü oldu evliliğiniz ki tabi evlilik şekiliniz ne şekilde olursa olsun affı, açıklaması ve kabullenmesi imkansız olan birşey ama merak ettiğim acaba evlenmeden önceden de varmıydı, sezinlemişmiydin birşeyler yoksa yenimi başladı bu davası?


1.5 yıl nişanlı kaldık ve 4 yıldır tanıyorum kendisini. evlenmeden önce hiç bu tarz şeyleri yoktu hatta birlikteyken falan telefonunu bile bana verirdi gizli numara ararsa bana açtırıdı hiç şüphe çeken durumları yoktu.deli gibi hayaller kurarak evlendik ve bunların bozulmasını gerektirecek en ufak bi tartışmamız yada sorunumuzda olmadı. ama oldu işte aldattı en güvendiğim insandı.yazıkları olsun yaa dayanamıyorum buna :KK43:((((((((((((

laz_kızı
17-12-08, 14:12
affetsen bile ileride hep bir şüphe acaba napıyor, acaba bi daha yaparmı. bu çelişkilerle hayat geçmez be arkadaşımsenağlama

evde gül gibi karın var ne istiyorsun be adam allah böyle yapanların belasını versin inim inim inlesin adi it heriflerr :eek:klava:kötükedihüso

ferhunde80
17-12-08, 14:12
çedene
peki cok mrk ettim.. telefonla aradığında tepkiniz nasıldı.. ne konustunuz,ne dedınız... o aşkım dediğinde siz ne karsılık verdiniz?

allahım kimselere yaşatmasın.. ne kötü bir psikolojıdir şimdi..
aramadı mesaj yazdı ben cevap vermedim oda hiç aramadı neden cevap vermedin diye.. işte olduğumu düşünüyo eve gelince nasıl bi tavır sergilicem hiç bilmiyorum ama sakin olabileceğimi düşünmüyorum. hatta o gelmeden evi terketmeyi düşünüyorum.