Jilet izi giderme


arzuercan
31-07-10, 16:07
hiç şöyee bende kolumu boydan boya diktirdimde şuda resmi diyen yok herkes bişi yazmış resim felan koyar insan valla ben ettirince çarşaf çarşaf resim koyacam


çok haklısın merve arkandayım arkadaşım konuş :KK43:((((

tarcin_kokusu
31-07-10, 16:07
o zaman benim için tek çare sana bahsettiğim yerle gidip görüşmek lazer için dediğin gibi izler az ve derin olmadığı için küçük bi yerde denettirmek. oda olmazsa suda çıkmayan fondötenlerden alırım kalabalık bi yere gideceğim zaman vs onunla kapatırım offffffffffffff mafoldumben

tarcin_kokusu
31-07-10, 16:07
sen hazır istanbula gidecekken şu suna hanımla bi görüşsen? önce bi yerde deniyolarmış. orda bi denettirsen ameliyattan önce. çünkü bu ameliyat işi benim hiç aklıma yatmıyo. yatmıyo derken merveninde dediği gibi başka bi yerinden deri alacaklar oraya dikecekler falan. yani basit bi ameliyat değil ki bilmiyorumkismile

poppy
31-07-10, 21:07
arzuercan
hiç şöyee bende kolumu boydan boya diktirdimde şuda resmi diyen yok herkes bişi yazmış resim felan koyar insan valla ben ettirince çarşaf çarşaf resim koyacam


çok haklısın merve arkandayım arkadaşım konuş :KK43:((((
haklısın arzucum doktorlardanda istiyoruz resim ama gönderen olmuyor malesef neden göndermiyorlarsa aslında fikir sahibi olurduk

poppy
31-07-10, 21:07
Co2 fraxiyonel laser fiyatlarımız 200 TL den başlıyor.
Leke tedavilerinde 3-6 seans
Jilet izi tedavilerinde 4-8 seans tedavi gerekiyor.
Hasta resimlerimi yasal sıkıntılardan dolayı veremiyorum. Üzgünüm.
Geldiğinizde gösterebilirim.
Görüşme ve muayene ücretsizdir.
Saygılarımla
Dr.Nihat DİK
----- Original Message -----


CO2 Fraxiyonel Laser seans ücretleri minumum kaçtan başlıyor ayrıca jilet izlerinde ne kadar bir başarı oranı gösteriyor öncesi ve sonrası olmak üzere birkaç resim gönderebilirseniz çok sevinirim. şehir dışından geleceğim için bir fikir sahibi olmak istiyorum.



arkadaşlar benim attığım mesaj ve doktordan gelen cevabı paşlaşıyorum sizinle

poppy
31-07-10, 21:07
Kolunuzdaki kesi izlerini tamamen yok etmek tıbben mümkün değildir, ancak bu izler daha iyi hale getirilebilir. Kalın, kaba izler ince hale getirilebilir, yönü bizim açımızdan kötü olan izlerin yönü değiştirilebilir, birden fazla olan izler tek bir iz haline getirilebilir, böylece jilet gibi değil ameliyat olmuşsunuz gibi değerlendirilecektir. Plastik cerrahide de izler olur ancak bu izler vücudun kendi çizgileri içinde gizlenmeye çalışılır. Yine kullanılan malzemeler son derece incedir. Bunun sonucunda kalacak iz de minimum olur. Yine sizi görmek kaydıyla, eğer yüzeyel izler varsa fraksiyonel lazer ile izleri daha da hafif hale getirebiliriz. Ancak sizi görüp değerlendirmek şarttır. Ortalama ücret 1700-2000 TL dir.

bu da başka gelen bir cevap arkadaşlar

poppy
1-08-10, 08:08
tarcin_kokusu
hmm öyle olduğunu bilmiyodum poppycim.. ya kardeşinin aldığı silikon tabakalardan ben ümitliyim aslında hala.. bilmiyorum bi kullansın bakalım.
ya deniyor bakalım çıkmadık candan umut kesilmezmiş canım zaten ilk olumlu gelişmede sizinle paylaşacağım

arzuercan
1-08-10, 11:08
Cica-Care Silikon Jel Tabaka 12 x 15 cm

ETKİLİ SKAR TEDAVİSİ

CICA-CARE eski ve taze oluşmuş olan kırmızı ve ciltten kabarık skarların etkili tedavisi için geliştirilmiş ve tıbben etkinliği kanıtlanmış silikon jel tabakadır.
CICA-CARE yapışkanlı silikon jel tabakası yumuşak, konforlu ve kullanımı kolay bir üründür.
CICA-CARE skarın şekli ve büyüklüğüne göre kesilebilir, dayanıklı ve tekrar tekrar kullanılabilen bir üründür. Gece veya gündüz kullanabilirsiniz. Hypoallerjiktir ve çocuklarda güvenle kullanılabilir.
Her bir kesilmiş CICA-CARE parçası en az 1 ay süreyle kullanılabilir. En iyi tedavi sonuçlarını 2-4 aydan sonra gözleyebilirsiniz.
271,90 TL


kızlar sizin dediğiniz tabaka bumu bi bakın belki işinize yarar

poppy
1-08-10, 17:08
kızlar bu izleri kapatmak için tavsiye edeceğiniz bir fondöten var mı?

tarcin_kokusu
1-08-10, 20:08
poppy
kızlar bu izleri kapatmak için tavsiye edeceğiniz bir fondöten var mı?
vichy dermablend.. bende ondan alcam zaten. sengözlerimebaksanab

Ciddi cilt kusurlarını kapatıcı fondöten

Dermablend geçici ya da kalıcı tüm estetik cilt kusurlarını ortadan kaldırmak, yaşam kalitesini yükseltmek amacıyla tasarlanmış bir kapatıcı fondötendir. Klasik bir fondötene göre iki kez daha güçlü bir kapatıcı özelliği olan fondöten aynı zamanda iki kez daha fazla bir kalıcılık sağlıyor. Dövme, vitiligo, varis gibi sorunlar kapatılabiliyor.

Özel bölgeler için lokal düzeltici olarak kullanılan Dermablend ile anjioma, vitiligo, operasyon sonrası izler, belirgin mor halkalar, varisler gibi en ciddi cilt problemlerini ve hatta dövmeleri bile bütünüyle kapatmak mümkün.

my_merve
1-08-10, 20:08
poppy
Co2 fraxiyonel laser fiyatlarımız 200 TL den başlıyor.
Leke tedavilerinde 3-6 seans
Jilet izi tedavilerinde 4-8 seans tedavi gerekiyor.
Hasta resimlerimi yasal sıkıntılardan dolayı veremiyorum. Üzgünüm.
Geldiğinizde gösterebilirim.
Görüşme ve muayene ücretsizdir.
Saygılarımla
Dr.Nihat DİK
----- Original Message -----


CO2 Fraxiyonel Laser seans ücretleri minumum kaçtan başlıyor ayrıca jilet izlerinde ne kadar bir başarı oranı gösteriyor öncesi ve sonrası olmak üzere birkaç resim gönderebilirseniz çok sevinirim. şehir dışından geleceğim için bir fikir sahibi olmak istiyorum.



arkadaşlar benim attığım mesaj ve doktordan gelen cevabı paşlaşıyorum sizinle


merhaba canlar...simdi fıstıgım cok güzel yazmıssında hani bi ön bilgi olsun diye söylim hayal kırıklıgı yasama emi :/ daha önceki mesajlarımdada var gidene kadar hersey iyi..bende iyi bir cerrahl görüstüm ama adam bana tek iz haline getirilebilir sadce kesin yöntem olarak dedi...artık neresi kesinse bunun..:kedi: benim kolum baya baya harita hatta ben resim ekleyemiyorum tarcıncım sana atmıstım ya ekleyebiliyosan bi zahmet ekle be anacımkaydirigubbakcemile5 her neyse benim izlerim dagınık ve irili ufaklı...doktor işte izlerin yogun oldugu bölge için ameliyat..onun haricinde kalan 3-5 cizik daha var onlarıda lazer yaparız cok gecirmez ama bi nebze hafifletir dedi ki lazer yaparız dedigi izler benim diger izlerin yanında hiç bişi ve bana tek iz haline getirmeye 1550tl lazerle seans bası o küçükler için 200tl dedi bu aklında bulunsun fıstıgım..... eyvahedigeldismile insallah yinede olumlu bi sonuc alırsınız fıstıklar..ben olmadı kısa tek iz haline getirmeyi düsünüyorum....ozaman söz koyarım resimleriiii:kedi:

poppy
2-08-10, 08:08
tarcin_kokusu
vichy dermablend.. bende ondan alcam zaten. sengözlerimebaksanab

Ciddi cilt kusurlarını kapatıcı fondöten

Dermablend geçici ya da kalıcı tüm estetik cilt kusurlarını ortadan kaldırmak, yaşam kalitesini yükseltmek amacıyla tasarlanmış bir kapatıcı fondötendir. Klasik bir fondötene göre iki kez daha güçlü bir kapatıcı özelliği olan fondöten aynı zamanda iki kez daha fazla bir kalıcılık sağlıyor. Dövme, vitiligo, varis gibi sorunlar kapatılabiliyor.

Özel bölgeler için lokal düzeltici olarak kullanılan Dermablend ile anjioma, vitiligo, operasyon sonrası izler, belirgin mor halkalar, varisler gibi en ciddi cilt problemlerini ve hatta dövmeleri bile bütünüyle kapatmak mümkün.
canım vichy üretimini durdurmuş çünkü makyaj ürünlerinden çıkmış gerçi nette birkaç sitede var bize ekime kadar idare etsin yater ekimde bir araştırıp ya ameliyat ya lazer yaptıracağız bu yazı böyle atlatmak istiyoruz kolda fondöten belli olmaz heralde

papatya_84
2-08-10, 13:08
kızlar benimde bacaklarımda çok derin yara izlerm vardı ve ben derma rollerla neredeyse kurtuldum esasında çatlaklarm için aldım onlar henüz yok olmadı ama izlerde müthiş bir azalma var birde contratubex sürüorum kesnlkle tavsiye ediorum inanılı gibi bişi diil bisürü paraya gerek yok lazerle falan uğraşmayın derm ben

tarcin_kokusu
2-08-10, 13:08
my_merve
merhaba canlar...simdi fıstıgım cok güzel yazmıssında hani bi ön bilgi olsun diye söylim hayal kırıklıgı yasama emi :/ daha önceki mesajlarımdada var gidene kadar hersey iyi..bende iyi bir cerrahl görüstüm ama adam bana tek iz haline getirilebilir sadce kesin yöntem olarak dedi...artık neresi kesinse bunun..:kedi: benim kolum baya baya harita hatta ben resim ekleyemiyorum tarcıncım sana atmıstım ya ekleyebiliyosan bi zahmet ekle be anacımkaydirigubbakcemile5 her neyse benim izlerim dagınık ve irili ufaklı...doktor işte izlerin yogun oldugu bölge için ameliyat..onun haricinde kalan 3-5 cizik daha var onlarıda lazer yaparız cok gecirmez ama bi nebze hafifletir dedi ki lazer yaparız dedigi izler benim diger izlerin yanında hiç bişi ve bana tek iz haline getirmeye 1550tl lazerle seans bası o küçükler için 200tl dedi bu aklında bulunsun fıstıgım..... eyvahedigeldismile insallah yinede olumlu bi sonuc alırsınız fıstıklar..ben olmadı kısa tek iz haline getirmeyi düsünüyorum....ozaman söz koyarım resimleriiii:kedi:
mervecim baktım resimleri eklemek için ama silmişim canım yaa bilmiyorumkismile

tarcin_kokusu
2-08-10, 13:08
poppy
canım vichy üretimini durdurmuş çünkü makyaj ürünlerinden çıkmış gerçi nette birkaç sitede var bize ekime kadar idare etsin yater ekimde bir araştırıp ya ameliyat ya lazer yaptıracağız bu yazı böyle atlatmak istiyoruz kolda fondöten belli olmaz heralde
biz kullancaz lazım ya üretimi de durur kaydirigubbakcemile3 off offf en iyi kapatıcı fondöten vichyninki diye baktım araştırdım arzu coverdermi söylemişti ama baktım ona pek memnun değil kullananlar.. diğer kapatıcılar kapatmıyo bendeki izleri. geçen bi denedim de ewdekilerle.. yok işe yaramadı.

my_merve
2-08-10, 15:08
tarcin_kokusu
biz kullancaz lazım ya üretimi de durur kaydirigubbakcemile3 off offf en iyi kapatıcı fondöten vichyninki diye baktım araştırdım arzu coverdermi söylemişti ama baktım ona pek memnun değil kullananlar.. diğer kapatıcılar kapatmıyo bendeki izleri. geçen bi denedim de ewdekilerle.. yok işe yaramadı.
olsun fıstıgım bosver :KK70:

tarcin_kokusu
3-08-10, 20:08
kızlar merhaba papatyanın dediği dermaroller ı araştırdım :)) netten bakarsanız öncesi sonrası resimleri var.. küçük iğnelerle yara yada iz olan yeri yeniden yara yapıyo gibi bişey.. vücut orayı yara olarak algılayıp kolajen üretiyomuş. mail gönderdim jilet izlerinde de etki eder mi diye.. baya işe yarayan bişeye benziyo. bide onu mu denesek acaba

my_merve
3-08-10, 20:08
tarcin_kokusu
kızlar merhaba papatyanın dediği dermaroller ı araştırdım :)) netten bakarsanız öncesi sonrası resimleri var.. küçük iğnelerle yara yada iz olan yeri yeniden yara yapıyo gibi bişey.. vücut orayı yara olarak algılayıp kolajen üretiyomuş. mail gönderdim jilet izlerinde de etki eder mi diye.. baya işe yarayan bişeye benziyo. bide onu mu denesek acaba
peki nereler uyguluyor tontonum fiyat falan belirtilmiş mi?? ayyy sonuc verir mi ki acabaabilmiyorumkismile

tarcin_kokusu
3-08-10, 20:08
walla sivilce izleri yanık izleri ameliyat izleri kırışıklıklar lekeler her şeyde uygulanıyomuş. angelina jolie da bunu kullanıyomuş yüzüne :)) haftada en fazla 3 kez yapmak gerekiyomuş etkisinide 3 hafta sonra gösteriyomuş zannedersem. 0,50 1,00 1,50 mm lik iğneli olanları var.. artık ne için kullanacaksan ona göre alıyosun iğne boyutunu. bizimkini 1,50 mmlik olan paklar bence en uzun olanı o. fiyatı da fazla bişey değil 59 69 tl alışveriş sitelerinde var. krem süreceğin zaman kremin etkisini %40 artırıyomuş. bunu alsakta üstünede kremlerle takviye yapsak bence işe yarar gibi duruyo. tamamen geçirmesini beklemiyorum. öteki kol gibi olmasını beklemiyorum. sadece hafifletse o bile yeter yani. 69 liralık bi ürün sonuçta. bide sen bak cicim ya sen ne diyeceksin kafana yatacak mı

tarcin_kokusu
3-08-10, 20:08
dermaroller yaz hemen sitesi çıkıyo zaten. orda öncesi sonrası resimleri var. yada direk görsellerden araştır orda da öncesi sonrası resimleri çıkıyo. videoları bile var. bi bak bakalım işe yarar mı sence en azından bi kısmını hafifletir azaltır gibime geldi benim bilmiyorumkismile

tarcin_kokusu
3-08-10, 23:08
[​IMG]
[​IMG]
[​IMG]

tarcin_kokusu
3-08-10, 23:08
dermarollerla ilgili bizim için faydalı olacak bikaç resim arkadaşlar bence işe yarar gibi duruyo ben alcam walla :)

CindyreL
4-08-10, 07:08
cok özür dilerim mesajlar geldi hiç bakamadım şimdi gördüm çok utandım gerçekten çok özr dilerim 3.gün değil , ğer ben böyle bişey söylersem yalan söylemiş olurum :) üçüncü aşamaya geçtim her aşama kendi arasında 2 haftadan oluşuyor ilk halini naptıysam yüleyemedim görüntülenemiyor diyor , isteyen arkadaslarıma ilk halinide özelden mutlaka atmaya çalışırım ama genede önceki resimlerimden uzaktan olan bir resmimdeki kolumu kesip koyyorum uzaktan olmasna ragmen beliginligi görürsünüz tekrar çok özür dilerim mervecim sanada kaç kere attım cevap vermeyince bende merk ettim :KK43:

CindyreL
4-08-10, 07:08
tarcin_kokusu
şu topuk taşıyla falan kazıma yapıyolar ya onu küçük bi yerde denesem mi acaba diyorum
sakın topuk taşını deneme ben denedim mahvettim kollarımı sakın öyle bir hataya düşme

CindyreL
4-08-10, 07:08
ya lütfen zımparalatma falan yapmayın sonu hep hüsranla bitiyor contractubexte bir çözüm ama uzun sürelik yaraları geçirmiyor , coverderm gibi kremlerde aşırı yaglı denedim çünkü be topuk taşnı bilegime sürmüştüm ama orada dikiş izide vardı doktor burdaki sinirleri tamamen öldürmüşsün diyor hiç bir şekilde tepki vermyor o yüzden sakn yapmayın..