60-69 Kilo Aralığındakiler Birlikte Zayıflıyor!


topraksuu
20-01-09, 20:01
kelebecik
Rejimdeyken misafir gelmesi tam bir darbe oluyoo :bbo: Onca şey hazırlıyosun dayanmak zor oluyor. Hatta misafirliğe gitmeyide sevmiyorum ben çünkü oradada mutlaka çok ısrar etmeler oluyo malüm kültürümüzde var. Bu yüzdende çok bozduğum olmuştur diyeti. Bide benim kızlar çok saçma bir hyyum var. Diyelimki diyetteyim ama bugün fazla yedim. Asla diğer öğünlerdede duramıyorum battı balık misali o gün bitene kadar yiyorum, bu herzaman başıma geliyoo. Hani tamam bir sonraki öğünden dikkat etmeye başla dimi yokk.
Bu arada o kadar iştahlıyımki, arada şu rejimlerde olmasa 90-100 kilo olurdum kesin.
Kim 1.5 mantının yanında kola vede gözleme yiyip üzerinde tatlı yiyip son ra akşamda normal yemeğini yer? BEN! :a015:
bende önceleri öyleydim sabahdan çok yesem ogün yatana kadar ne bulursam yiyodum ama artık öyle deilim bide ben hiçbir zaman 6 öğün yapamadım öğünler çok olunca yediklerimde çok oluyordu ben şimdi sadece öğle saatlerinde kahvaltı arada meyve yada yoğurt akşamada tek çeşit salata-çorba-yada sebze yemeği seçeneklerinden birini yiyorum akşam ekmek yemiyorum hergün iki defada yeşilçay içiyorum bunun sağlıklı olmadığını biliyorum ama ben başka türlü yapamıyorum :jeyyar:
bide eşimin ısrarlarını kestim birkaç defa tartışınca nihayet onuda hallettim yoksa ona uysam 150 kg gelirdim Allah korusun :nazar:
iyi akşamlar a.s.a.s.

moonserose
21-01-09, 09:01
kızlar kendinizi tutamadığınız ann özendiğinz beğendiğiniz incecik kızları düşünün balın nasıl kesiliyor iştah hemen...

SEVİMM
21-01-09, 12:01
kızlarr bn geldm =) bugn yine sporum war..inşallah gidicek bu kilocuklarr yaaa!!!!! aam akşamlarıı kendimi zor tutuorum napablrm off offf bi akılv ern yapamıorum akşmlarııı kendimiii tutamıorum:S:S

SEVİMM
21-01-09, 12:01
halaa çizelgemm olmuor ya of:'(

moonserose
21-01-09, 13:01
SEVİMM
kızlarr bn geldm =) bugn yine sporum war..inşallah gidicek bu kilocuklarr yaaa!!!!! aam akşamlarıı kendimi zor tutuorum napablrm off offf bi akılv ern yapamıorum akşmlarııı kendimiii tutamıorum:S:S
tutma ekendini şekerim ye akşamları homili gırtlak ama sonrasında hiç pişman olma tartıda fazla çıkınca,diğerkızlar güzel güzel alımlı ve incecik gezerken sen o kilolarla aman kapı dışarı çıkma,niyetin 100 kg ve üzeri olmaksa yemeye devam et.ama niyetin zayıflamaksa önce kendine söz ver ve azmet! hem sporda yapıyorsun sen ya kaydirigubbakcemile2 hadi göreyim seni sabah ye ,öğlen ye ama akşam fazla yeme :eek:klava:

derdilay
21-01-09, 13:01
selamm arkadaslar . bende yazın 62 ıdım sonra 64 ve sımdı 67 :eek:yaaaaaaaaaaaa bu aylarad hep kilo alıyorum.ama hamılelık harıc ılk defa 67 oldum. nasıl vercem bılmıyorum kışın evde oturmaktan canının sıkıntısından yemek aklına gelıyor.:icecream: en cokta nette dolasırken hep bırseyler yemek ıstıyorum.cokacimcoook evlenmeden once boyle degıldı aksama kadar bısey yemesem aklıma gelmezdı yemek ama sımdı aklımdan cıkmıyor....ama buna yavas yava bı son verıcem .şimdi elma sirkesi içiyorum 4 5 gunden berı sabahları ac karnına ,bırazda yedıklerımden kesıcemm bakalım ne olcakk...

melankoli_84
21-01-09, 13:01
bencede ne varsa bu aylarda acaip kilo alınıyo :KK43:( bende aynı dertten muzdaripin.itiraf eidyorum daha bir haftayı doldurmamış diyet programı annemin dün yapmış olduğu gün ile kısa bir sekteye uğradı,hep böle oluyo ya bişe çıkııyo düzenim bozuluyo :KK43:((

moonserose
21-01-09, 13:01
derdilay
selamm arkadaslar . bende yazın 62 ıdım sonra 64 ve sımdı 67 :eek:yaaaaaaaaaaaa bu aylarad hep kilo alıyorum.ama hamılelık harıc ılk defa 67 oldum. nasıl vercem bılmıyorum kışın evde oturmaktan canının sıkıntısından yemek aklına gelıyor.:icecream: en cokta nette dolasırken hep bırseyler yemek ıstıyorum.cokacimcoook evlenmeden once boyle degıldı aksama kadar bısey yemesem aklıma gelmezdı yemek ama sımdı aklımdan cıkmıyor....ama buna yavas yava bı son verıcem .şimdi elma sirkesi içiyorum 4 5 gunden berı sabahları ac karnına ,bırazda yedıklerımden kesıcemm bakalım ne olcakk...
hadi kolay gelsin derdilay arkadaşım , başta zor gelebilir ama kilo verdiğini ve insanların sana yazıfladığını söylemesi o kadar güzelki inan ben diyetten bile keyif alır oldum :dance:
güzel haberlerini bekliyorum seninde

topraksuu
21-01-09, 13:01
SEVİMM
kızlarr bn geldm =) bugn yine sporum war..inşallah gidicek bu kilocuklarr yaaa!!!!! aam akşamlarıı kendimi zor tutuorum napablrm off offf bi akılv ern yapamıorum akşmlarııı kendimiii tutamıorum:S:S
canım sende illahi yağlı salçalı şöyle bol kalorili yiyecekler yemen şartmı akşam zaten bişeler yemelisin insan bikere aç yatamıyor ( bizzat tarafımdan denenmiştir ) ama yükte ağır pahada hafif şeyler yemelisin yerimseniben

moonserose
21-01-09, 13:01
topraksuu
canım sende illahi yağlı salçalı şöyle bol kalorili yiyecekler yemen şartmı akşam zaten bişeler yemelisin insan bikere aç yatamıyor ( bizzat tarafımdan denenmiştir ) ama yükte ağır pahada hafif şeyler yemelisin yerimseniben
ne güzel dedin topraksuu arkadaşım kaydirigubbakcemile5 mesela lahana,karnıbahar yemeği.lahana da ucuz ya bu mevsimde millet onun diyetini bile yapıyor

mavi deniz
21-01-09, 13:01
topraksuu
mavi denizcim ve diğer arkadaşlar merhaba
bu başlığı yeni okumaya başladım eski takım arkadaşımı görünce çok sevindim sositosositosositososito diyet nasıl gidiyor canım benimki kötü senağlama babam 6 gün bizdeydi tabi haliyle gelsin yemekler şeklinde oldu neyse çok deil yarım kilo almışım yani şuan 60.5 kg geliyorum neyse vereceğiz inşallah hepbirlikte
dün yürüyüşlere başladım ve devam edecem inşallah
yürüyüşle zayıflama grubundayım istemesemde yürümek zorundayım artık kaydirigubbakcemile3
iyi akşamlar canım Şeniz a.s.
cnm seni görmek güzel..nasılsın tatlım ne güzel istemesende yürüyüş yapmak zorunda kalacaksın...diyet falan yapmıyorum cnm sadece yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum aynı zmanda porsiyonlarımı küçültmeye küçülttümde yinede veremedim cnm..yarım kilocuk almışsın boşver dikkat ette yine 69 oldum ben belkide 70 e geldim 65 olmaya bile razıyım 60 şurada dursun şimdilik....

kelebecik
Teşekkür ederim.
Evet haklısın, rejimdeyim asla yiyemem dediğimiz bişey olunca hepden gözümüzde büyüyo.En iyisi hiçbir yiyeceği tamamen kendimize yasaklamamak.
a.s.:bbo:
dogru valla yasaklarsam kötü oluyor..ben iyiyim böyle az yerim ama herşeyden yerim..

mavi deniz
21-01-09, 13:01
ben daha lahana çorbası yapmadım valla akşam geç gittik eve sonrada ona vakit kalmadı..bu akşam deneyeyim bari.. nasıl içiyordunuz günde 2 keremi ben sadece akşamları içerim yemekten öncemi sonramı içiyorsunuz..?

topraksuu
21-01-09, 14:01
moonserose0
ne güzel dedin topraksuu arkadaşım kaydirigubbakcemile5 mesela lahana,karnıbahar yemeği.lahana da ucuz ya bu mevsimde millet onun diyetini bile yapıyor
saol arkadaşım mesela benim pişirdiğim bi çorbam var hem kalorisi düşük hemde doyurucu tek başına iki kase yetiyor

isteyenlere tarifi: 5-6 kuru soğanı robottan geçir iki kaşık zeytinyağıyla kavur soğanlar yumuşayınca biraz salça ile de kavur içine et bulyon koy 2-3 tane gibi kaynamış suyu üstüne dök biriki taşım kaynadıktan sonra içine azıcık şehriye at bırak pişsin üstünede kuru nane koy al sana kalorisi çok düşük bir akşam yemeği afiyet olsun
ben çok sık yapıyorum bu günlerde en büyük kurtarıcım az önce yaptım benim bu akşamki yemeğim :nazar:

topraksuu
21-01-09, 14:01
mavi deniz
cnm seni görmek güzel..nasılsın tatlım ne güzel istemesende yürüyüş yapmak zorunda kalacaksın...diyet falan yapmıyorum cnm sadece yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum aynı zmanda porsiyonlarımı küçültmeye küçülttümde yinede veremedim cnm..yarım kilocuk almışsın boşver dikkat ette yine 69 oldum ben belkide 70 e geldim 65 olmaya bile razıyım 60 şurada dursun şimdilik....

canını sıkma be arkadaşım yavaşta olsa verirsin inşallah yeterki kararlı ol sen zaten kararını vermişsin olacak inşallah
ben 4 yıl önce 75 lerdeydim yani senden daha fazlaydım boyumda 160 düşün tombalak bişeydim azmin ve kararın elinden ne kurtulmuşki Çok üzgünüm çoook sen başaracaksın ben inanıyorum sana :1hug: Şeniz

melankoli_84
21-01-09, 14:01
güzel bi tarifmiş denemek lazım :))

dorukk
21-01-09, 15:01
selam kızlar bende yaklaşık 11 gün önce diyete başladım. ama aç kalmadan:)diyete başladığım 69 kg dım.şimdi ise 64.5kg mım ve çok mutluyum.çünkü daha önce diyet yapmayı çok denedim ama beceremiyor hemen pes ediyordum.çünkü sadece aç kalınca zayıflanır sanıyordum.şimdi ise yağı, şekeri,ekmeği kestim ve çok rahatım. tek kesemediğim şey tuz....birde öğlen ve akşamları lahanadan çorba yapıp içiyorum.sabahlarıda içmek istiyorum ama pek canım istemediğim için elma yiyorum . pazar sabahalrıda yarım yağlı peynir domates salatalık ve haşlanmış bir yumurta yiyorum.akşamları 8 den sonra tek yediğim şey 1 meyve. günde bir fincanda 1 çay kaşığı kahveyle yarım yağlı süt içiyorum hem vücudumun calsiyum ihtiyacını karşılıyorum hemede alışkanlığım olan kahveyi.neyse ok uzattım galiba ben böyle devam etmeyi düşünüyorum 10 günde 4.5 kilo vermek hiçte fena değil ne dersiniz. tabi bu arada evde sürekli spor yapıyorum. günde 30dk da yürümeye çalışıyorum. umarım sizede faydam olmuştur...bakalım ne kadar zamnda istediğim kiloya ulaşacağım hedefim 58kg....görüşemk üzere...

dimplehawk
21-01-09, 16:01
maşaallah dorukk gözlerim açık kaldı :1shok:
10 günde 4,5 kg CADIARZU

dorukk
21-01-09, 17:01
dimplehawk
maşaallah dorukk gözlerim açık kaldı :1shok:
10 günde 4,5 kg CADIARZU
saol canım bende bu kadarını beklemiyordum ama oldu....inşallah devamı gelir..

derinn
21-01-09, 18:01
dorukk
selam kızlar bende yaklaşık 11 gün önce diyete başladım. ama aç kalmadan:)diyete başladığım 69 kg dım.şimdi ise 64.5kg mım ve çok mutluyum.
Dorukk çok tebrik ederim gerçekten çok sevindirici olsa gerek ama genelde çok kısa sürede verilen kilolar 2 katı olarak geri dönüyor derler ya o açıdan acaba çok mu verdin diye düşündüm.Ama gün içinde yaptığın şeylerde mantıksız birşey yok gibi.Asıl önemli olan sanırım yaşam biçimimizi değiştirmek.Spor yapıyorsak kilo verdikten sonra bırakmamak,yemekleri hep ölçülü yemek.Bir de uzmanlar ayda 4-5 kilo vermeyi uygun görürler daha çok verilmesini pek onaylamazlar.Olsun zoru başarmışsın ya bize de moral oluyor arkadaşım...Umarım verdiğin kilolar kalıcı olur.. Tekrar tebrikler...a.s.

dorukk
21-01-09, 19:01
derinn
Dorukk çok tebrik ederim gerçekten çok sevindirici olsa gerek ama genelde çok kısa sürede verilen kilolar 2 katı olarak geri dönüyor derler ya o açıdan acaba çok mu verdin diye düşündüm.Ama gün içinde yaptığın şeylerde mantıksız birşey yok gibi.Asıl önemli olan sanırım yaşam biçimimizi değiştirmek.Spor yapıyorsak kilo verdikten sonra bırakmamak,yemekleri hep ölçülü yemek.Bir de uzmanlar ayda 4-5 kilo vermeyi uygun görürler daha çok verilmesini pek onaylamazlar.Olsun zoru başarmışsın ya bize de moral oluyor arkadaşım...Umarım verdiğin kilolar kalıcı olur.. Tekrar tebrikler...a.s.
aslına bakarsan ben sağlıksız şekilde beslenmiyorum.sebzemide yiyorum meyvemide yiyorum etimide yiyorum ama tek farkı öğlen ve akşamları yemeklerden önce ilk olarak lahana çorbası içiyorum.sadee ben kahvaltı etmiyorum sadece pazar günü ediyorum kahvaltımı yane anlıyacağın bende bu kadar çabuk verebileceğimi sanmıyordum.ama oldu ...

MonaPisa
22-01-09, 07:01
Ay kızlar benim bütün motivasyonum gitti ya, gayet sağlıklı besleniyorum, ekmek yok,hamur işi yok, hep sebze meyve, aç da kalmıyorum ama ne güzel 2 kilo gitti diye sevinirken bu sabah gene 65'i gösteriyor..... ya 12 gündür yapıyorum el insaf ya.. ne hevesim kaldı ne bişey.... :çok üzgünüm:

moonserose
22-01-09, 07:01
MonaPisa
Ay kızlar benim bütün motivasyonum gitti ya, gayet sağlıklı besleniyorum, ekmek yok,hamur işi yok, hep sebze meyve, aç da kalmıyorum ama ne güzel 2 kilo gitti diye sevinirken bu sabah gene 65'i gösteriyor..... ya 12 gündür yapıyorum el insaf ya.. ne hevesim kaldı ne bişey.... :çok üzgünüm:
günaydın kızlar,ahh canım sakın moralini bozma tartı böyle hileler yapıyor ,aslına bakarsan ayda bir tartılmak gerekmiş ama sabırsız biz habire çıkıyoruz tartıya.sakın hevesin kaçmasın sen böyle devam et diyete,adet döenemin de veya yakınında olduğundanda olabilir.diyetten vazgeçme sakın olur mukaydirigubbakcemile5

MonaPisa
22-01-09, 07:01
moonserose0
günaydın kızlar,ahh canım sakın moralini bozma tartı böyle hileler yapıyor ,aslına bakarsan ayda bir tartılmak gerekmiş ama sabırsız biz habire çıkıyoruz tartıya.sakın hevesin kaçmasın sen böyle devam et diyete,adet döenemin de veya yakınında olduğundanda olabilir.diyetten vazgeçme sakın olur mukaydirigubbakcemile5
Yok bozmayacağım ama bu şekilde de mutsuz oluyorum inanır mısın.
Her şeyi harfiyen yapıyorum buna rağmen yok yok yok.
Gerçi adet günüme 3 gün kaldı ama bu o kadar etkiler mi ya?
Hele bak yukarda okudum bi arkadaşımız 10 günde 4.5 kilo vermiş, yaptıklarına baktım benimle birebir örtüşüyo neredeyse. Ben nerede yanlış yapıyorum anlamadım ki ya...
Poffff.... neyse ya... inat ettim bakalım ama 1-2 hafta sonra da değişmezse valla ne diyetle uğraşırım ne bişeyle bir daha... sinir... :çok üzgünüm:

dimplehawk
22-01-09, 08:01
MonaPisa
Ay kızlar benim bütün motivasyonum gitti ya, gayet sağlıklı besleniyorum, ekmek yok,hamur işi yok, hep sebze meyve, aç da kalmıyorum ama ne güzel 2 kilo gitti diye sevinirken bu sabah gene 65'i gösteriyor..... ya 12 gündür yapıyorum el insaf ya.. ne hevesim kaldı ne bişey.... :çok üzgünüm:
evet moon arkadaşıma aynen katılıyorum kaydirigubbakcemile5
bende bikaç gün önce kendimi tartıda 64 görünce aynı şeyleri yaşadım
ama vazgeçip yemeye devam etseydim dün tartıldığımda 61,5 kg olduğumu ve
tartının beni yanıltmış olduğunu göremeyecektim şutarafagitti
o yüzdenn devammmmmmmmmm diyorum a.s.

moonserose
22-01-09, 08:01
MonaPisa
Yok bozmayacağım ama bu şekilde de mutsuz oluyorum inanır mısın.
Her şeyi harfiyen yapıyorum buna rağmen yok yok yok.
Gerçi adet günüme 3 gün kaldı ama bu o kadar etkiler mi ya?
Hele bak yukarda okudum bi arkadaşımız 10 günde 4.5 kilo vermiş, yaptıklarına baktım benimle birebir örtüşüyo neredeyse. Ben nerede yanlış yapıyorum anlamadım ki ya...
Poffff.... neyse ya... inat ettim bakalım ama 1-2 hafta sonra da değişmezse valla ne diyetle uğraşırım ne bişeyle bir daha... sinir... :çok üzgünüm:
şekerim benim yaptıklarımda onunkiyle uyuşuyor ama bende 2 kilo verebildim sadece,10 günde 4,5 kilo vermek gibi bir amacımda yok zaten bünyeme ters.yılmadan diyete devam edelim hayatımkaydirigubbakcemile5 ikimizde sanırım uzun vadede kilo veren insanlarız