Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Garnier 3 bir arada(Temizleme, Peeling, Maske)


Afro
22-03-09, 13:03
FARKETMESS
wala kuzum ilk aldıgımda görmemiş gibi saldrdım hergün kullandm yüzüm soyulunca bıraktım elifümm şimdi 3 günde 1 sürüp hemen yıkıyorum
saol sekerım bende ılk bı ürürn aldıgımda dibine kadar kullanırım :nazar::1hug:

LayLayLomHop
22-03-09, 13:03
benlik değil o zaan bu çünkü zaten soyuluyo cildim kuruluktan

çikolatagelin
22-03-09, 14:03
canım kuruysa kullanma cunku benimki karma ve dudak kenarlarım baya kurudu

çamaşırsuyu
22-03-09, 17:03
eliffffffffffffffffffffff
çamasırsuyu sen aldın mı cnm etkılımı ya bıde böle cıldı kurutuyomu merak edıyorum

yok canım ben almadım ama yorumlardan sonra almayı da pek düşünmüyorum, çünkü benim cildim kuruya dönük karma...gerçi havalar ısınınca kuruluk gidiyor ama olsun...sben sabah ve akşam temizleyici ile yıkamazsam rahat edemem..günlük kullanım için birşey gerek bana..ben zaten vıchy kullanıyorum ama bunun fiyatı çok çok iyi vıchye göre..eğer iyiyse alayım dedim...

morciii
22-03-09, 21:03
kızlar merak ettiğim bir şey var bu tarz ürünler gözenekleri genişletiyor o yüzden bende uyguladıktan sonra hemen yıkarım böyle bir etki gören var mı?

çikolatagelin
22-03-09, 21:03
yok canı oyle bişey farketmedim zaten gozeneklerim biraz acık

echoo
23-03-09, 09:03
kızlar bnm yüzümde tek tük ivilce cıkardı.bir haftadır kullanıyorum ürünü sivilcelerim arttı belki gecer zamanla öyle umut ediyorum.cildim karma temizledigini hissediyorum ama dudak ve burun kenarlarımı kuruttu.yinede temzlk hissi veren bir ürün.özellkle yüzünüze peeling yapıp maske seklinde kuutunca yüzümde tatlı bi renk oluyo-tatlicadiarzu-r.

daylight
23-03-09, 10:03
FARKETMESS
kızlar yaglı ve karma ciltler için yazıyo üstünde kuru ciltler kullanmasın bence kurutuyo çnkü ben karmayım beni bile kuruttu burun dudak ve çene bölgesi felan bepanten sürüyorum ama yaglı ciltler için mükemmel bi temizleyicii ben 9.90 a aldım
tatlım normal/kuru ciltler için ayrı serisi var zaten( yeşil ambalajı olan):enbuyukkk:

eylultamer
23-03-09, 12:03
bende dün 3ü bir arada olan temizleyicisini aldım arkadaşlar , ilk günden tabii bişi demek çok zor ama
cidden iyi temizledi yaa , 2 dk beklettim peeling yapıp , yıkadıktan sonra cildimin rengi baya güzel görünüyordu , inşh ters bi etkisini görmeyiz , sivilce falan yaparsa :KK43: kötü

biraz daha kullanayım yazarım yine ..

RoseAngeL
24-03-09, 09:03
bende 3 haftaya yakın oldu kullanalı yüzüne sürünce ciltte bir ferahlama oluyor salatalık kokuyor ayrıca burnumun üzerindeki siyah noktaları azalttı ben genelde duşta kullanıyorum sıcak su ve buhar gözenekleri açtığı için garnieride kullanınca bütün siyah noktalar çıkıyor haftada birde maske olarak kullanıyorum şimdilik memnunum....

sewal84
27-03-09, 22:03
bugün bime garnier ürünleri 6.99 tl den geldi tonik,nemlendirici,göz makyaj temizleme losyonu,jel çok ucuz ..kaçırmayın

braest
28-03-09, 20:03
benim cildim bu ara çok kuru ve pul pul ama alnımda ve yanak kısımlarımda kızarıklıklar oluyo sizce bu ürün banada ii gelirmi arkadaşlarım yardımcı olursanız sevinirim meleklerim.....:lepi:

çikolatagelin
28-03-09, 20:03
sanmıyorum canım iyce kurutur

SipidiGonzales
28-03-09, 20:03
bende aldım 3 gündür kullanıyorum.. şimdilik memnunun güzel temizliyor.. zaten bir temizleme ürününden mucize beklememek gerekir.

çikolatagelin
29-03-09, 11:03
bana 2 hafta oldu sanırım memnunum arkadaslar

Sineks
30-03-09, 12:03
sewal84
bugün bime garnier ürünleri 6.99 tl den geldi tonik,nemlendirici,göz makyaj temizleme losyonu,jel çok ucuz ..kaçırmayın
banada almıslar bundan karma ve normal ciltler için olandan hem tonik hemde nemlendirici.. bi kac gündür kullanıyorum ama ne etkietti yada eder bilemiyorum.. sizler memnun kaldınızmı.. ve ne kadar süredir kullanıyorsunuz...

matematikci
31-03-09, 15:03
canlarım benim anlamadığım bişi var. siz bu ürünlerinin 3 ünüde kullanıyormusunuz? yaada hangisini kullanıyorsunuz. :uhm:

epaq
31-03-09, 15:03
matematikci
canlarım benim anlamadığım bişi var. siz bu ürünlerinin 3 ünüde kullanıyormusunuz? yaada hangisini kullanıyorsunuz. :uhm:
Canım ürün bir tane.Etkisi üç tane.

çikolatagelin
31-03-09, 16:03
QUOTE=matematikci;6032763]canlarım benim anlamadığım bişi var. siz bu ürünlerinin 3 ünüde kullanıyormusunuz? yaada hangisini kullanıyorsunuz. :uhm:[/QUOTE]

:lepi:sırnaşık şey

matematikci
31-03-09, 18:03
karalahana
[​IMG]
[​IMG]

SAF VE TEMİZ Serisi: Yağlı ve Karma ciltler için öneriliyor. Siyah nokta ve yağlanmaya karşı harika bir seçim. Beyaz kil ve çinko gibi mineraller içeren Arındırıcı peeling (9.99 TL) Temizleme jeli (9.99 TL), Sıkılaştırıcı tonik (9.99 TL) ve salatalık içeren Günlük nemlendirici (10.99 TL) ‘den oluşuyor.


[​IMG]
[​IMG]

ESAS BAKIM Serisi: Karma ciltler ve Hassas ciltler olmak üzere 2 farklı türü mevcut. İçerisinde üzüm ekstresi bulunan yeşil ambalajlı seri, normal ve karma ciltlere öneriliyor ( Göz makyaj temizleyici,7,99 TL, Jel Temizleyici, 7,99 TL, Tonik, 7,99 TL ve Koruyucu krem,9,99 TL) Pembe renkli, gül içeren seri ise kuru ve hassas ciltler için kullanılıyor. (Makyaj Temizleme Sütü, 7,99 TL, Koruyucu krem,9,99 TL)

[​IMG]
[​IMG]

STAR ÜRÜN: Akıllı ürün diye ben buna derim, yağlı ve akneye yatkın ciltlere önerilen 3′ü 1 arada, temizleme işlemiyle ayrı ayrı uğraşmak istemeyenler yani üşengeçler için ideal. Temizleme+Peeling+Maske olarak kullanılabiliyor. (10.99 TL)

burdan hiç bitane gibi görünmüyor bilmem anladınız mı?

epaq
31-03-09, 22:03
matematikci
burdan hiç bitane gibi görünmüyor bilmem anladınız mı?
Başlık son ürünle ilgili olduğu için öyle demiş olabilirim.
Yoksa eminim Garnier ürün katalogunda bir çok 3 in 1 ürün vardır.
Bilmem anlamış mıyım?

eylultamer
2-04-09, 07:04
ya bende kullanıyorum 2 haftadır aynen memnum gibiyim , herşeyden önce çok pratik , ayrıca peeling ve maske için ayrı ayrı şeylere gerek yok tam bana göre:dance:

eftalyaa
2-04-09, 13:04
bende dun bımden 6bucuk tl ye jel temızleyıcısını aldım bı kere kullandım ve sonuctan memnun kaldım
ama bunun tonıgınımı peelıng yerıne kullanabılıyosunuz arkadaslar orasını anlayamadım:uhm:

eylultamer
2-04-09, 14:04
eftalyaa
bende dun bımden 6bucuk tl ye jel temızleyıcısını aldım bı kere kullandım ve sonuctan memnun kaldım
ama bunun tonıgınımı peelıng yerıne kullanabılıyosunuz arkadaslar orasını anlayamadım:uhm:
canım benim kullandığım 3 ü 1 arada yani hem yıkama jeli hem peeling hemde maske olarak kullanabilen üründen 1 tüp yani , ayrı ayrı değil yani , tonik ayrı bişey ...

Jiklipaff
4-04-09, 17:04
ben bu ürünü yeni bitirdim yaklaşık 1ay gitti bi işede yaramadı =) hatta üstüne sivilcelerim bile çıktı :KK70: ama peeling özelliği gerçekten çok güçlü çünkü cildim pul pul oldu :KK70: hep soyuldu =)

matematikci
4-04-09, 19:04
eftalyaa
bende dun bımden 6bucuk tl ye jel temızleyıcısını aldım bı kere kullandım ve sonuctan memnun kaldım
ama bunun tonıgınımı peelıng yerıne kullanabılıyosunuz arkadaslar orasını anlayamadım:uhm:
bakınız benim gibi anlamayanlar varmış

loveyou
5-04-09, 07:04
bu jeli yüzünüze sürdükten sonra kaç dk durdurup yıkıyosunuz .

çikolatagelin
5-04-09, 08:04
maske yaparken 3 dk canım 2 3 gunde bi yapılıyo hergun yaptığımız peelingde bekletmiyoruz

daylight
6-04-09, 12:04
Jiklipaff
ben bu ürünü yeni bitirdim yaklaşık 1ay gitti bi işede yaramadı =) hatta üstüne sivilcelerim bile çıktı :KK70: ama peeling özelliği gerçekten çok güçlü çünkü cildim pul pul oldu :KK70: hep soyuldu =)


bu ne hız tatlım ürün çıkalı ne kadar oldu ki 1tüpü 1ayda bitirebilmek için hergün kullanmak gerekir o da ne kadar yağlı olursa olsun cilt tavsiye edilmez sürekli kazınma sürtünme işlemine maruz kalan ten hırpalanır :eek:klava::eek:klava: tabi ki pul pul olur
üzgünüm ; ama bence sen yanlış uygulamışsın

sier
6-04-09, 12:04
Ben Garnier için değilde tüm ürünler için 1 ay da normalde bitmesi imkansız diyorummm...hergün peeling ve maske yapılmaz.cildi acayip yorar ve dengesini alt üst eder ne yaptın sen arkadaşım..peelingi ve maskeyi ben haftada bir yaparım her zaman hiç te bi sorunla karşılaşmam çok ta güzel olur cildim..yani ne kullanırsan kullan cildin tabiiki öle olurr..:1no2:

eminik
8-04-09, 15:04
ben de bugün garnierin esas bakım serisinden temizleme sütünü ve besleyici kremini aldım.son zamanlarda cildim pul pul oluyodu bunları tavsiye ettiler.bi deneyeyim dedim.ilk defa kullanıyorum bu markayı işe yarar mı ki CADIARZU

April
8-04-09, 18:04
Ben de bu sabah denedim 3ü 1 arada olanını, dergiden numune çıktı gamyoncuiremsu

Kokusu, kıvamı çok güzel, temizleyiciliği de bence fena değil...ben başka bir ürün kullanıyorum gerçi ama deneyim dedim, fiyatına göre bence başarılı a.s

Ablama kremini almıştım denesin diye, karma cilt için olanı, süper bir etkisi yok, ortalama nemlendirci o da...=)a.s

cgdmaymn
8-04-09, 19:04
ben pazar günü antalyada seleklerden 6.50ye aldım süper indirim wardı kullanıorum şimdilik güzell :)

Jiklipaff
8-04-09, 19:04
Ben Garnier için değilde tüm ürünler için 1 ay da normalde bitmesi imkansız diyorummm...hergün peeling ve maske yapılmaz.cildi acayip yorar ve dengesini alt üst eder ne yaptın sen arkadaşım..peelingi ve maskeyi ben haftada bir yaparım her zaman hiç te bi sorunla karşılaşmam çok ta güzel olur cildim..yani ne kullanırsan kullan cildin tabiiki öle olurr
ben maske olarak kullanmadım.. temizleyici olarak kullanıldığı için yüzümde bekletmedim zaten e doğal olarak her gün yıkadım kısacası temizleyici olarak kullandım .. .
ürünün arkasında kullanım şeklinde temzileme için her gün,maske için haftada 2 3 kez yazıyor zaten.

çikolatagelin
8-04-09, 19:04
ben epeydir kullanıyorum fiyatına gore çok iyi bi urun

bitter
9-04-09, 07:04
bende bu markanın temizleyici jel ve nemlendiricisini kullnıyorum çook memnunum daha önce dove sabunla temizleyip boşuna bozmuşum cildimin dengesini