Hayatta en gıcık olduğunuz sesler hangileridir ?


yaren_76
31-03-07, 18:03
Arkadaşlar hayatta en gıcık olduğunuz seslerden bir tanesini söylemeye ne dersiniz.

Sevimli
31-03-07, 19:03
benim en cok gicik gittigim ses horlamadir. Sinir olurum:bbo: :kızgın:

character
31-03-07, 19:03
horlama,saat sesi,yemeği şapırdatarak yiyen biri,musluktan damlayan su sesi,bozuk para şakırtısı....:KK43:

nazo53
31-03-07, 19:03
en gıcık oldugum sesler horlama yemek yerken agız sesleri bide yatak sesi :bbo: helede ilişki sırasında olanı inanamıyorum berbat bişey olması gerek:bbo: :bbo:

pınpın
31-03-07, 20:03
Ağız şapırdatma
İnce ve tiz ses tonları:)))
Korna sesi...

ilona
31-03-07, 20:03
ağzını şapırdatarak yemek yiyen biri kadar beni sinir eden bişey daha yok nefret ederim:kızgın:

VENUS_
31-03-07, 21:03
fütursuzca sakız çiğneme sesi....(en nefret ettiğim dayanamadığım sestir... bu yüzden tedavi olmayı bile düşünüyorum..var mıdır tedavisi bilmiyorum..)

Çekirdek (hiç ara vermeden .. çıt çıt çıt çıt çıt çıt çıt çıt çıt çıt çıt .............

Saat sesi... tik tak tik tak tik tak tik tak

Yemek yerken ağzını beş karış açanların çıkardığı şapur şupur sesler...

Çayi vakumla çekiyor gibi.. höpürdete höpürdete içenlerin çıkardığı ses....

Bir de son zamanlarda oluştu bu.. korna sesi..

Valla arkadaşlar.. şu sakız çiğneme sesine cidden feci takmış durumdayım.. tedavi mi olmalıyım... Kendini kaybediyor bazı insanlar... onların yaptığı mı normal anlamıyorum bazen... kendime sürekli telkinde bulunuyorum... sakin ol... sakin ol... sakin !! sakin!! sakin!!


Deli miyim neyim ya :uhm:

1BukeT
1-04-07, 00:04
ağız şapırtatma

BitliPufi
1-04-07, 01:04
agız şapıtatmasından bide sümük fışkırtırlar yaa o en uyuz en miydemi bulandıran sess:mymeka: bide ilonanın şarkı sölemesi:Roflol:

ilona
1-04-07, 01:04
bitlipufi
agız şapıtatmasından bide sümük fışkırtırlar yaa o en uyuz en miydemi bulandıran sess:mymeka: bide ilonanın şarkı sölemesi:Roflol:
:mymeka: :mymeka: :mymeka:

EU1
1-04-07, 06:04
ay kızla rsize çok güldüm ilona v ebitli pufimmmmmmmmmmmm bnm mi ımmmmmmmmmmmmmmm hangisi agız şapırdatma yatak gıcırtısı ama bn sakız ı böl eçiğneyen insanlara bayılıyorum ya ama bn hiç yapamıyorum....... tırnak sürtmak karga seslilerin bn sanatçıyım demesi hehehhehehehheheheeh

hatic65
1-04-07, 19:04
çatal yada bıçağın tabakta çıkardığı ses
ağız açık ciklet çiğneme

Kelebek
1-04-07, 19:04
VENUS_
fütursuzca sakız çiğneme sesi....(en nefret ettiğim dayanamadığım sestir... bu yüzden tedavi olmayı bile düşünüyorum..var mıdır tedavisi bilmiyorum..)

Çekirdek (hiç ara vermeden .. çıt çıt çıt çıt çıt çıt çıt çıt çıt çıt çıt .............

Saat sesi... tik tak tik tak tik tak tik tak

Yemek yerken ağzını beş karış açanların çıkardığı şapur şupur sesler...

Çayi vakumla çekiyor gibi.. höpürdete höpürdete içenlerin çıkardığı ses....

Bir de son zamanlarda oluştu bu.. korna sesi..

Valla arkadaşlar.. şu sakız çiğneme sesine cidden feci takmış durumdayım.. tedavi mi olmalıyım... Kendini kaybediyor bazı insanlar... onların yaptığı mı normal anlamıyorum bazen... kendime sürekli telkinde bulunuyorum... sakin ol... sakin ol... sakin !! sakin!! sakin!!


Deli miyim neyim ya :uhm:
bir deliye daha yer varmı:bbo:

character
1-04-07, 19:04
Naturell
ağız şapırdatmak,özellikle bir erkeğin sakız çiğneyip patlatması iıııyyyyyhhhhh:eek:klava:
cak cak sakız çiğneyen erkeğe ben de sinir olurum:1closedeyes:

didosh
1-04-07, 23:04
bitlipufi
agız şapıtatmasından bide sümük fışkırtırlar yaa o en uyuz en miydemi bulandıran sess:mymeka: bide ilonanın şarkı sölemesi:Roflol:
puhahaha Allah iyiligini versin emiiiiii ilosun sesi okdrda kotu degil canimmm :p :Roflol::Roflol:

bnm gicik oldugum sesler
horlama (babam cok horluyo) :Roflol: ağız şapırdatma, musluktan damlayan su sesi

cansuyum
2-04-07, 06:04
metale tırnak sürtmek dayanamam şimdi bile fena oluyorum..

hüzüngülü
2-04-07, 06:04
venus ilk üç konusunda bende sana katılıyorum bende tedavi ollmayı düşünüyorum valla hele o sakız sesine:))))

SodaLemon
2-04-07, 08:04
ağız şapırtatma bide şu çay yada çorba içerlerken hüüüüüüp diye acayip bi ses çıkıyo ya ona deliriyorum.
anahtalrı elinde şıklatan kişiler şık şık şık ,demir paraları elinde toplayıp şıklatma
sesi
haaaaaaaaaaakkk diye balgam çıkarma sesi ıyyyyyyyy iğrenççççççççççççç

DeveKuşu
2-04-07, 09:04
ağız şapırdatma başta geliyor. durumuma göre bir çok sese gıcık olabiliyorum.

gulara
2-04-07, 11:04
geyirme, Ağiz şapirdatma Ve Kapi Gicirtisinin Sesi

77zeyno77
2-04-07, 13:04
anketteki saat sesi haric herbirine gicik oluyorum nedense saat cik tak yaptikca uykum geliyor :)

VENUS_
2-04-07, 20:04
Yalnız değilmişim:) ne kadar çok sevindim anlatamam.. Yaw düşünüyordum doktora gidip ne diyeceğim ben diye :))) Sakız çiğneyene gıcık olma hastalığına yakalandım doktor beyy :)))) (zira ilk halletmem gereken sorun bu.. diğerlerine bir şekilde çözüm buluyorsunuz.. saati odadan çıkartabilirsiniz.. yemek ortamında kısa bir süre sabredebilirsiniz... ama YA SAKIZ...bir düşünün.. toplu taşıma araçlarında yanınıza yabancı biri oturuyor... veee ağzında sakız..:1shok: cak cak :kızgın: pat pat patlatıyor....o anda kendimi medyum memiş gibi hissediyorum hatırlarsınız medyum ketoya girişmişti bir programda...... hele uzun bir yolculuksa... aman Allah'ım!!!!! kabus gibi

Bir önerim var "Grup terapisi mi alsak acaba kızlar ":uhm: :sm_confused:

selinns
2-04-07, 20:04
ağız şapırdatma birde kendini başkalarından üstün gören insanlara sinir oluyorum,kimsenin kimseden bir üstünlüğü yok:KK43:

selinns
3-04-07, 00:04
ayriyeten kinci insanlardanda nefret ederim,eklemek istedim.

Mahbile
3-04-07, 05:04
agız şapırdatma,gegirme gaz çıkarma,horlama ıyyyy:kızgın:

EU2
3-04-07, 06:04
Horlama-gaz çıkarma... En çok beni rahatsız eden ses eskiden aynı ofiste çalıştığımız bi kız vardı Cana diye, O nun sesi. Bu kadar gıcık iğrenç antipatik rahatsız edici bir ses olamaz yaaaa.

yaren_76
3-04-07, 20:04
:uhm: :uhm: :uhm: :uhm: :uhm:

Hülya
3-04-07, 20:04
Çatlak sesler.)

seyran
3-04-07, 20:04
sivri sinegin sesi beni deli eder.ustalar insaatta harc yaptiklarinda harci kurekle alirlar ya o cikan ses iyyy tuylerim kalkti.su damlasi ve metale surtulen seylerin cikarttigi sese de iyyyyyy.

jasmin34
3-04-07, 21:04
en sinir olduğum yemekde ağız şapırdatma,ve diğerleri velhasıl hepsine sinir oluyorum iğrençççç

selda19
4-04-07, 09:04
Hepsiiiiiiiiiiiii

princess.17
5-04-07, 19:04
yemek yerken azını şapırdatan biri varsa hayatta yemek yiyemem doğru düzgün ye derim yada o ortamı terk ederim yoksa sinir krizi geçiririm o derece hassasım o konudA böğ ıyk

VENUS_
5-04-07, 22:04
Tamam arkadaşlar.. hepimiz normal şartlarda hoşlanmayız garip seslerden.. hiç kimse horlama sesini duymazdan gelemez... şapur şupur yemek yiyeni görmezden-duymazdan gelemez.. ciklet çiğneme sesini duymazdan gelemez.. ancak..benim ki cidden kriz boyutunda oluyor... dayanamıyorum... var mıdır bunun bir açıklaması acaba... :uhm: keşke psikoloğumuz bir el atsaydı bu konuya :uhm:

GuLLeAaa
6-04-07, 05:04
ben bu anketin hepsine gıcık olurum hepsinede gıcık olduğum için birini seçemedim

asmira
7-04-07, 02:04
sakızı sesli çiğnemek horlama

sny
6-11-07, 23:11
şıklardaki bütün sesler beni rahatsız eder,bir de ağustos böceğinin sesi(cırcır böceği):KK43:

anne-10
6-11-07, 23:11
ağız şapırdatmayla saat sesini hiç sevmem

aLLeGRia
6-11-07, 23:11
horlama sesinden nefret ederim..yanımda biri horluyosa hayatta uyuyamam sinirden kafayı yerim :kızgın:

misty
6-11-07, 23:11
hemen hemen hepsi,ama dayanamadığım geyirme,Kötü Kazen

CreeP
6-11-07, 23:11
-ağız şapırdatma
-sivri sinek sesi :icecream:

köpük
7-11-07, 00:11
ağız şapırdatma,horlama,geğirme,sakızı çak çak çiğneme sesi,tiktak sesi :)

juliettt
7-11-07, 01:11
aslında yukarıdakılerın hepsi dıye bır şık koysaymıssın tam super olacakmış.ben hemen hepsine gıcık oluyom yavvv.ama en illet ettigim ses ise tırnak törpülerken cıkan o ses ıyyyy.tırnak törpülerken ne cekıyorum anlayın kısslar:KK43:

gemını
7-11-07, 01:11
hayatta en gıcık oldugum ses dıs gıcırdatma sesı abım ve annem uyurlarken dıslerını gıcırdatıyorlar ses odama kadar gelıyor ve dayanamıorum benneyaptımki

Gulpare
3-12-07, 03:12
Ilk 3 madde.Bunlarin disinda yün kazagin duvara sürtünmesi..Düsünmeye bile tahammül edemiyorum,ayy tuhaf oldum ya...
Bir de su beyaz esya alinca icinden beyaz köpükler cikarya,ufalanir,onlarin duvara sürtülmesine tahammülüm yok...

EU1
3-12-07, 11:12
Saat sesi tik tak diye.
helede tam uykuya dalmışsam nefret ederim.

trueblue
3-12-07, 11:12
hayatta en çok sinir olduğum ses kesinlikle burun çekerken çıkan sestir.:kızgın:çok kızarım burnunu silmek yerine çekmeyi tercih eden insanlara.hele de sınavdayken ya da önemli bi işe konsantre olmaya çalışırken biri yanımda burnunu çekerse bitmiştir benim işim.
burun çekme sesini sırasıyla:şakkıdısakız çiğnerken çıkarılan sesler,horlama sesi ve ağız şapırdatma sesi takip ediyo.
bir de nefes sesini ekleyebilirim.
çok şükür benim gibi bi sürü kişi varmış.

Claries
3-12-07, 11:12
bütün bunlardan rahatsız olurum birde naylon torba ve kesekağıdının hışırtısı acayip derecede rahatsız eder beni ıyyyyy üdşününce tüylerim diken diken oldu

citlencik
3-12-07, 11:12
hepsi sinir bozucuayrıca sürtünmeden meydana gelen tiz seslerde beni gıcık eder....... birde kurbağa sesine hiç tahammülüm yoktur

Adivar
3-12-07, 12:12
yaren_76
Arkadaşlar hayatta en gıcık olduğunuz seslerden bir tanesini söylemeye ne dersiniz.
hayatta pamuk'a elleyemem
elyaf türü şeylerde dahil buna
ayy yine oldu içim bir tuhaf oldu yavvvtatlicadiarzu

breakforlove
3-12-07, 13:12
şölee aqzııı , şapşupppp yapanlar varyaaa:mymeka: mayaqqq oluomm oan deliriyorum:eek:klava:

onun dışında qaz maz pek möhüm deil:sm_cool:

birde nedense yaqmur sesinde kıcık oluyorum, içime bir şey düşüo bölesenağlama duymak istemiomsenağlama