kendi aranızda sözlenmek,yüzük takmak


turkuazz
15-03-09, 22:03
kızlar bu konu hakkında ne düşünüorsunuz merak ettmmm paylaşırsanız sewiniriimmm

2497
16-03-09, 00:03
vallah bence okadar güzel birsey ki =)
benimki bana 3-4 ay sonra gitmis tektas beyaz altin yüzük almis....geldi karsima dikkeldi:

BENIMSIN ISTE BENIMSIN HERKEZ DE GÖRSÜN dedi......

Uctum vallah uctum :KK70:

Simdi biz ikimiz üniye gittigimiz icin hemen öyle sözdür nisan dir olmadi....böylesi de güzeldi....simdi iste bir sene gecti ve 6 ay icinde sözlenicegiz.....yani böyle bir uzun zamani atlamak icin iyi bir cözüm yollu.......hele eve gelince hep parmagimda unutuyordum :S cok kötü *g*

Gamze_20
16-03-09, 12:03
biz tanıştıktan bir sene sonra almıştık söz yüzüklerimizi ve 2.5 senedir de parmağımdadır. Hiçbir şey onlar kadar heyecanlandırmaz beni şimdi gerçeklerini takacağımız günü bekliyoruz ama önce hayırlısıyla askerden gelmesi lazım fazla uzattım galiba kısacası çok güzel bir duygua.s.

Afro
16-03-09, 12:03
bencede cok güzel benım askımda cıkmaya basladımızda 6 ay sonra bana tamtur beyaz altın taslı yuzuk almıstı coko şükürr 4 sene sonra gercegınıde taktıkkk

lirik guzel
16-03-09, 12:03
Bu konularda hiç aceleci olmamışımdır.Eşimle tanıştığımızın 2.haftasında bana yüzük alıp getirmiş.:roflol: Bana çok çocukça gelmişti.Deli çağlarımda olmama rağmen o zamanlar,böyle düşünmüştüm.:jeyyar:
Ailem bilmiyorsa o yüzüğü takmanın ne anlamı var ki?Kendi aramızda neden yüzük takalım ki?
Zaten aramızda gönül bağı varken gizli işler karıştırmanın ne anlamı olabilir? :nazar: püffff :nazar:

2497
16-03-09, 17:03
2. haftada mi hahaa yazik gacacan diye gorktuuu hrld :p iyi yapmis :KK70: bak hala yanindasin
adamina göre mi muammele acaba? erkeklere sormak lazim...bazilari niye bir sene, bazilari iki hafta bazilari bir kac ay bekliyor.....düsünmek lazim ya :KK70: :KK46:

shiftcan
16-03-09, 17:03
bizde takmıştık heves işte. alışamadım üç kere yüzük kaybettim 1 sene içinde. iki senedir de takmıyoruz. yüzük beni geriyo. ben sevmiyorum. ilerde nişanlanırsam eğer günün birinde o zaman takarım.

sewal84
16-03-09, 18:03
bence kendi aranda söz yapma kimse bilmedikten sonra ne anlamı var ki sana tektaş alıcaksa alsın:)ama sonrada hemen aile arasında durumu resmileştirin rahat gezip tozarsın.....

azelya55
16-03-09, 18:03
Ayyy cici birşey ya kaydirigubbakcemile2 O da bir heyecandır..

turkuazz
16-03-09, 19:03
bnm erkek arkadşım da lise 2de 1.ayımızda yzük almıştı gümüş bikaç ay taktık sona o kaybednce bnde takmadım bi daha..şimdi tekrar takalım dio 1,5 ay sonra 4,senemizi kutlucaz ama bnm kafam çok karışık kızlar yaaa fisfisfis

esmeralda_2286
16-03-09, 19:03
ben pek sevmiyorum bu kendi aranda yüzük takma işini...:1closedeyes:
aile bilmedikten sonra fazla bir anlamlı gelmiyor bana:1closedeyes:
zaten söz vermişiz ki birbirmize, evlenmek için birşeyler yapıyoruz...:nazar:
aramızda yüzük takıp takmamamızın pek önemi yok benim için...:nazar:

allahtan benimkinin o tarz istekleri olmadı o da benim gibi düşünüyor çünkü...:kahve:
:

zahter
16-03-09, 20:03
tek taşımı kendim aldım şakkıdı:nazar:

2497
16-03-09, 20:03
turkuazz
bnm erkek arkadşım da lise 2de 1.ayımızda yzük almıştı gümüş bikaç ay taktık sona o kaybednce bnde takmadım bi daha..şimdi tekrar takalım dio 1,5 ay sonra 4,senemizi kutlucaz ama bnm kafam çok karışık kızlar yaaa fisfisfis
neyden karisti güzelim? ya benimkide cok karisiyorda bu aralar......:kahve::sm_confused:

turkuazz
16-03-09, 20:03
2497
neyden karisti güzelim? ya benimkide cok karisiyorda bu aralar......:kahve::sm_confused:

daha önce bi defa taktık we kayboldu sona araya ayrılık girdi cnm.şimdi gene takarsak aynı anlamı taşır mı die düşünüoorum. o çok istio kaç zmndır ama bn hep erteliorum ztn altın sewmem ağır gelio siyah orijinal bi yüzük alırız alırsak dedm o da bulmuş gösterdi resmni alalım die..bnmde hoşuma gtti yüzük açıkcası ama önemli olan yüzüğün görünüşü diil anlamı..puf=(

2497
18-03-09, 18:03
seviyorsan tak...o zamanlari geride biraktigina dair..........ve o yüzük gibi oldugu icin yuvarlak oldugu icin düssede yine ayni yere variyor....bilmem anlatabildim mi? yani yüzügü gözünün önüne koyunca yukarisi asagisi oluyor iste :KK70:

yenilikler hic bir zaman iyi degildir.....hep eskiler uzun süre insanin aklinda kaliyor.,....o yeni yüzüge sen deger verebilcekmisiN?

AttaQue
18-03-09, 19:03
Bir yüzük sizin birbirinizin olmasına neden olur mu hiç :)
Yada ilişkinizin ciddi olduğunu gösterir mi?
Belki daha önceden böyle birşey yaşamadığınız için farklı bir heyecan katar ilişkinize ama bence çokta fazla anlam yüklemeye çalışmayın..

heath_19
19-03-09, 16:03
bızde kendı aramızda taktık ama ben takamıyorum :KK43:
annem ızın vermıyo :KK43: resmı bırsey olmadan takamazsın dıye restı cektı :KK43:
ama o hep takıyo:)))

2497
22-03-09, 13:03
hahaha anneler öyle :KK70: ben sakli gizli takiyordum hep tak cikar tak cikar.....
ama önemli olan zaten onun takmasi degilmi =P

turkuazz
22-03-09, 20:03
kızlar aramz çok kötü son zmnlaarda sözlenmek değil ayrılık bile olabilir senağlama

DeryavePrensleri
25-03-09, 16:03
merhaba arkadaşlar bende erkek arkadaşımla lise1de çıkmaya başladık 3. ayımızda aramızda yüzük taktık tabiki erkek yüzük takıldıktan sonra birazcık değişio sahiplenme duygusu ön plana çıkıo şimdi 4. yılımızdayız ona ilk günki kadar aşığım

gzellergzeli
26-03-09, 18:03
bende istiyorum ama sevgilim zamanı geldiğinde aile arasında takıcas diyo:KK43:

sahra87
28-03-09, 21:03
ben hiç doğru bulmuyorum ailelerin haberi olmayan şeyin bir manası yoktur benim gözümde.eğer birbirnize karşı illa bir söz vermek istiyorsanız bunu illa yüzükle yapmanıza gerek yok kalptende yapabilirsiniz...
bir zamanlar semra kaynana demişti pastane sözü diye:)aynen ben de katılıyorum ne o oyle kimsenin bilmediği bir söz aynı liselilerin pastane sözü gibi...

katikula
28-03-09, 21:03
bana hep saçma gelmiştir
lisede yapıyolar

Quixotic
31-03-09, 16:03
Bayanlar için büyük fedakarlık ama erkekler bunu anlayamıyo...mirmirmirmir


Aşkımı çok özledim ya beklemek kadar kötü bişey daha yoktur senağlama

Quixotic
31-03-09, 16:03
Burda herkes şu noktaya değinmiş aileler bilmiosa anlamı yoktur. Burda amaç zaten o değil sağ parmağında bi yüzük gördüklerinde soruolar hayırdır nişanlımısın hayır söz yaptık kendi aramızda dediğinde karşı tarafta bunun ciddiliğine inanıo yoksa benim dayımın oğlu vardı benim bilmem kimim vardı bitmek bilmio bu da sorun oluodu çok şükür bu küçük metal parçası işe yaradı :teytey: