TEST

Nesfitle Zayıflama Deneyimleriniz


qisil
17-03-09, 14:03
"Nesfit ile yaz kış demeden formunuzu koruyun." diye bir reklam var.
Bu doğru mu? Nesfit'i günde kaç kez tüketmeliyiz, işe yarıyor mu ?


Kullananlar Lütfen Cevaplarınızı Bekliyorum.. =)

MissDeFNe
17-03-09, 14:03
ben kullanmıştım artık nefret ediyorum resmen. pek de bi işe yaramamıştı..

secilyücel
17-03-09, 15:03
MissDeFNe
ben kullanmıştım artık nefret ediyorum resmen. pek de bi işe yaramamıştı..

bende kullandım hemde çok yanlış reklam yapıyorlar bence resmem tuzak en iyi çözümü işe giderken kepek ekmeği peynır zeytınde buldum süprizzzzz

_Mustang_
17-03-09, 16:03
Ben kahvaltı yapmaya önem veren ve özen gösteren biriyim ancak zaman olmadığında mutlaka kullanıyorum çokta seviyorum hem doyurucu hemde tam tahıllı olması bakımından sağlıklı.Ancak bir nokta varki gözardı etmeyelim bunu ana öğün yerine kullanmak gerekiyor yani hem nesfit yiyip hemde aynı öğünde yemek yemek sadece kilo aldırır

glsh85
17-03-09, 16:03
ben sevmıyorum tadını

Lya
17-03-09, 17:03
meyvelisini kullanmıştım gerçi hala evde var biraz ama reklam hiç inandırıcı değil, çünkü kalorisi yüksek ve çabuk acıktırıyor, sabah iki çüçük kepek ekmek arası tostumu yiyorum o bile çok daha iyi tok tutuyor, o yüzden bu nesfitle form korunacağını düşünmüyorum

sazi
18-03-09, 13:03
bende ara ara kullanıyorum ama zayıflattığı için değil tadını çok beyendiğim için. zaten zayıflama falan yok öle kanmayın bence bunlara. bi ara çok kullanıyodum sabahları işe giderkencokacimcoook. baktım olcak gibi değil. sütle hazırlandığı için sabahları bi türlü uyanamıyodum deli gibi uykum oluyodu.-tatlicadiarzu-

mehto
19-03-09, 12:03
Ben onu tatlı niyetine yiyiyorum tadı çok hoşuma gidiyor, sabahları iyi oluyor ama içine mutlaka yulaf ezmesi koyuyorum, ve yulaf olduğu için bayağı tok tutuyor.
deneyin derim.yerimseniben

kesh12
19-03-09, 20:03
nesquik i deneyin sabahları..2 tabak yiyin.
sonra öğlen 1 bütün et döner
ikindi 1 donas dürümü yanında ayran,kola vs..
akşam acılı adana.. (duble)
gece yatarkende 2 tabak mantı yiyin.

1 aya kalmaz zayıflarsınız... :jeyyar:

semra81
11-05-09, 21:05
merhabalar,
bundan 2 yıl önce bayram haftası kullandım tam 5 kilo verdim. tabiki bunun büyük kısmı vücudumdaki ödemdi. ama devam etseydim daha da verirdim diye düşünüyorum .. niye devam etmedin dersende babamın rahatsızlığı vefatı derken bir de baktımki 1.5 yılda tam 15 kilo almışım.. şimdi tekrar başlayacağım . 2 hafta sabah akşam düzenli kullanıp biraz hızlı başlayıp sağlıklı beslenmeyle devam etmeyi planlıyorum. ara ara kür şeklinde de yapılabilir... umarım yardımcı olabilmişimdir..
:içelim:NOT; sabahları ayılmak için yanınada sıcak bir fincan kahve benim vazgeçilmezim...

tripolog
12-05-09, 08:05
ben nesfiti öğün yerine yiyemem asla hele ki sabah kahvaltısı anlayışım peynirli tost ve çaydır sütün kahvaltımda işi olmaz. ama nesfiti bi zamanlar diyetisyene gittiğimde benim akşam yemeğinden sonraki yemek krizim için tavsiye etmişti. açlık krizimi bastırıyor hem sindirim sistemine de yardımcı.

Ilaybasak
12-05-09, 10:05
Uzun bir süre her sabah nesfit yedim.
Bence de tok tutuyor ve tadı da güzel.
Diyet süt kullanıyordum ve diyet sütün de zararlı olduğunu duydum (bütün diyet ürünler gibi)
Yağlı sütle de yapmıyorum.
O yüzden bir süreliğine peynir, domates, salatalık kahvaltısı yapacam.
ama bence kilo vermeye yardımcıdır.

ozgekrd
12-05-09, 12:05
ben nesfiti çok seviyorum gerçekten çok tok tutuyor ancak nedese 2 3 gün arka arkaya yediğimde inanılmaz sivilce çıkmaya başlıyor cildim de ki normalde hiç olmazlar anlamadım gitti

*KurabiYe*
12-05-09, 12:05
Ben seviyorum
Acıktığımda içine yulaf ezmesi ve süt
Off tadı süper
Sadece Karnımı tok tutmak , canım birşey istemesin diye yiyorum
İşede yarıyor

cicekbocek
12-05-09, 15:05
az önce yedim ayıptır söylemesi :) akşam yemeği yerine yiyorum genelde, ama light süt kullanmıyorum.
light olan ürünleri sevmiyorum ben ya neden acaba :)

üzgünkız
13-05-09, 15:05
bende yeni başladım yemeye...diet süt koyuyorum.neden diet süt zararlı?bu arada ne kadar koyuyorsunuz?

mamiyy
14-05-09, 01:05
bende tatlı olarak yiyenlerdenim.içine taze yada kuru meyve doğruyorum,birkaç badem yada ceviz,yulaf yada keten tohumu süper oluyo.ama tok tutuyormu bilmemcokacimcoook oooh olsada yesek.ayrıca diyetisyenimde gece süt içmemi önnermişti sabah çılgınca aç kalkmamak ve gece metabolizmayı canlı tutmak için.

yasemin4641
14-05-09, 10:05
ben şuan diyetteyim,çikolatalısından kullanıyorum ama öyle reklamdaki gibi değil.Kahvaltı etmeye üşendiğim zamanlarda kullanıyorum bide içinde çikolata olduğunu bilmek bile beni rahatlatıyor.tatlı isteğimi kesiyor o yüzden diyette olanlara tavsiye ederim.ama reklamı dikkate almayın bence.o sağdece bir iki kilo fazlalığı olanlar için geçerli.

Ilaybasak
15-05-09, 07:05
üzgünkız
bende yeni başladım yemeye...diet süt koyuyorum.neden diet süt zararlı?bu arada ne kadar koyuyorsunuz?
Canım benim, sadece diyet süt değil diyet ürünlerin pek çoğu metabolizmayı olumsuz etkiliyor zaten.
Uzun süreli kullanımlarından özellikle sakınmak gerekiyor.
Mümkünse diyet olmayan ürünleri daha az oranda yiyerek zayıflamalıyız.
diyet ürünlerin etki mekanizması nedir ki zararlı olsun dersen onu bilmiyorum.
Ama birden fazla defa uzmanların ağzından duyduğum için ben mümkün olduğunca kullanmamaya çalışıyorum.
Mesela diyet peyniri de kestim.

ebruli61
15-05-09, 07:05
Allah günah yazmasın ben bu nimeti yiyemiyorum okadar fena gelıyor tadı bı dönem çikolatalısını yedım oda çikolata sayesınde ama bi işe yaramadı sadece hafif bir yiyecek oldugunu söyleyebilirim ve sırf süt içemediğim için onunla yemeye calsııyorum..a.sa.s

forga
15-05-09, 08:05
Ya arkadaşlar nesfit beni acayip açıktırıyo ya, yarım saat sonra gözüm dönmüş gibi açıkıyorum, aşırı acıktırıyo, gözlerim kararıyo resmen, onun yerine 2 kepekli uno ekmeğiyle arasına ince bi kaşarla tost yemek çok çok çok daha tok tutuyor ve kalorilerininde aynı olduğunu düşünüyorum, belki tost bi tık fazla kalorili olabilir ama en azından 3-4 saat acıkmıyoruma.s.

acemiperi
15-05-09, 08:05
bu tür ürünler çok sık tüketilmemeli. ben açlığımı bastırsın diye ya da canım bir şey istemeyip iştahsız olduğumda yiyorum. zayıflattığına da hiç inanmıyorum

Wakeupdontcry
19-05-09, 20:05
Bende deneyeceğim bakalım umarım faydasıı olur 14 gündee şu göbek gitsin yeter :)

SAPHIRA
19-05-09, 20:05
ben nestfit kullanmadım ama merak ediyorum açıkçası.herbalife kullanmıştım ve 4,5 ayda 25 kg vermiştim.sonra kürü tamamlayamadım ve 1 yıl da tüm kiloları geri aldım.herbalifeda da mantık aynı.günde 2 ana öğün yerine milkshke gibi içiliyor,günün 3. öğününde isterseniz iskender yiyebilyorsunuz ama öğğh gelmişti artık o mamalardan.tekrar yapamam midem kabul etmez ama nestfiti denemeyi düşünüyorum,birde çikolatalısı çıktı sanıırm o nasıl acaba

sonsaku
22-05-09, 07:05
ben dün başladım , nesfit tam tahıllı almıştım sabah ve akşam onu yiyorum sütle, öğlen normal sebze veya ızgara yiyorum birde enaz 3 lt su içiyorum , 2 hafta yapıcam size gelişmeleri yazarım , şuan 59,5 kiloyum

delibalik
22-05-09, 08:05
ben öğle tatillerinde yemeğe fırsat bulamadığımda kupama dolduruyordum süt ve nesfit, tadı da hoşuma gitti... sonra spor hocam ETınin aynı tarz ürününü tavsiye etti... nesfitten daha çok seviyorum ETınin ürününü..daha tok tutuyor... bizim öğle yemeklerimizden bile tok tutuyor beni... mesela bu sabah 8'de yedim....hala da acıkmadım.... kesinlikle, en azından denemenizi tavsiye ederim... içinde kuru meyveler de var, kuru üzüm falan... tadı da nesfitten daha güzel bence...

bekolim
22-05-09, 08:05
Ay nefret ediyorum bu nesfit in tadindan bööööö:bbo:

forga
23-05-09, 07:05
delibalik
ben öğle tatillerinde yemeğe fırsat bulamadığımda kupama dolduruyordum süt ve nesfit, tadı da hoşuma gitti... sonra spor hocam ETİnin aynı tarz ürününü tavsiye etti... nesfitten daha çok seviyorum ETİnin ürününü..daha tok tutuyor... bizim öğle yemeklerimizden bile tok tutuyor beni... mesela bu sabah 8'de yedim....hala da acıkmadım.... kesinlikle, en azından denemenizi tavsiye ederim... içinde kuru meyveler de var, kuru üzüm falan... tadı da nesfitten daha güzel bence...
Galiba senin dediğin müsli delibalık, içinde yulaf ezmesi var, ve evet yulaf ezmesi çok tok tutuyo, wc sorununuzda asla olmuyokaydirigubbakcemile3
zaten ben onu 3 kaşıktan fazla yiyemiyorum doyuyorum yani ama nesfiti tüm bi paket yesen giderkaydirigubbakcemile3

ufkara
24-05-09, 15:05
ben de reklamlardan duyduğum kadarıyla, günde iki kez nestle yemeye bugün başladım. ışe yarayacağına inanıyorum. Ancak aralarda veya diğer öğünde abartmamak koşuluyla.

arzuco
24-05-09, 15:05
ben çikolatalısına bayılıyorum. ama zayıflamak yada doymak için değil zaten beni doyumuyor. zevk için yiyordum artık bıraktım :)

Eftunn
25-05-09, 06:05
ben 1 mayıstan bu yana yiyorum sabahları sadece ,öğlende öle hafif bişeyler yiyorum akşamda abartmadan ekmek yemeden valla ne varsa onu yiyorum tabi tatlı ,aburcubur ve kızertma hiç yemedim(songünlerdeki dondurmalarımı saymazsam tabi)bol bol su içtim acıktığımda ise kepekli galeta ile bastırmaya çalıştım.75 kilo ile başlamıştım dün tartıldım 71 olmuşum amacım 67 umaarım verebilirim.

toplight
25-05-09, 06:05
forga
Ya arkadaşlar nesfit beni acayip açıktırıyo ya, yarım saat sonra gözüm dönmüş gibi açıkıyorum, aşırı acıktırıyo, gözlerim kararıyo resmen, onun yerine 2 kepekli uno ekmeğiyle arasına ince bi kaşarla tost yemek çok çok çok daha tok tutuyor ve kalorilerininde aynı olduğunu düşünüyorum, belki tost bi tık fazla kalorili olabilir ama en azından 3-4 saat acıkmıyoruma.s.
arkadaşım sütlü nesfit (4 kaşık nesfit+ 1 bardak süt) kalorisi ile 2 dilim kepekli ekmek 1 dilim beyaz peynirin kalorisi aynı haftasonu diyetsiyenim söyledi kesinlikle tost daha tok tutuyor katılıyorum

delibalik
25-05-09, 07:05
forga
Galiba senin dediğin müsli delibalık, içinde yulaf ezmesi var, ve evet yulaf ezmesi çok tok tutuyo, wc sorununuzda asla olmuyokaydirigubbakcemile3
zaten ben onu 3 kaşıktan fazla yiyemiyorum doyuyorum yani ama nesfiti tüm bi paket yesen giderkaydirigubbakcemile3

evet canım aynen dediğin gibi nesfiti yesen tümünü yersin rahat rahat... ama etinin müslisi öyle değil... ben meyvelisini yiyorum...burda öğle yemeklerine yetişemezsem ya da sevmezsem sütle yiyorum... ve acayip yok kalıyorum..

eceperil
25-05-09, 12:05
bugün aldım

şu anda öğleden sonra ve canım çikolata istedi küçük bir kase yapıverdim

ben deneyeceğim, ama yanısıra exodex zayıflama ilacınıda bugün aldım

kararlıyım kilo vermeyeeeeeeeeeee

kelebecik
29-05-09, 14:05
2 Kutu almıştım bir hevesle ama ben süt sevmediğim için yoğurda karıştırdım. Onunlada iyi olmadı, kaşık kaşık yedim tadı fena değil aslında. Diğer paketide başkasına vermiştim. Bugün K-fkels aldım, bu akşam öğün yerine içinede lıght süt koyarak yemeyi planlıyorum umarım bu işe yarar. Sabah ve akşam yesem, öğlendede ızgara, salata yada sebze yesem ( tabiii bunu yapabilsem ) ve işe yarasa.... :1closedeyes:

essn
30-05-09, 23:05
etinin urunu ne lifalif mi eger oysa o bnm istahımı acayip actı resmen kilo aldım 2 gunde nesfit süper ama dewamm yerimseniben

Charm
1-06-09, 18:06
Valla nesfıt kullanmadan oncekı 5-6 ogunluk hafıf dengelı dıyetımde cok guzel kılo vermıstım..
sonrasında aksamları yada sabahları nesfıt yemeye basladım.. hıc faydasını gormedım oncekı daha ıyıydı.. bu sorunun cevabını bende cok merak edıyorum ??

leni
2-06-09, 10:06
hiç doyurucu değil bu nesfit ayrıca tadı da çok kötü geliyo banakafamçokkarıştı
bunun yerine k-flakes i tercih ederim. onun tadı çok çok daha güzel, özellikle çikolatalısı ve hem de beni baya tok tutuyo.

Charm
2-06-09, 11:06
Bu arada ben nesfit ın hep choclate olanını yedım sadesı cok yavan....

essn
2-06-09, 14:06
Betuly
Bu arada ben nesfit ın hep choclate olanını yedım sadesı cok yavan....
herkes onu soyluyo ben daa hic gormedm onu ya cok ilginc meywelisini alıyorum ben de cok guzell yerimseniben
lenii burda da beraberiz bak su tesadufee :icecream:

Charm
2-06-09, 15:06
nesfitin meyvelısını hıc gormedım ?? CADIARZU

Fbuse
8-06-09, 20:06
ben diyetten değilde sevdiğimden yiyorum meyvelisi o kadar güzelki midem kazındıkça yiyorum:KK70:

patbori
14-06-09, 17:06
arkadaşlar 4 gündür nesfit yiyorum..sabah ve akşam yiyorum..öğlen yemekte ne varsa abartmadan yiyorum..2.5 kilo vermişim..

clochette
18-06-09, 14:06
cogu zaman kahvalti yerine yerim ama hic zayiflamadim
belki sabah ve aksam sadece iki kase yiyip spor yapinca zayiflatiyordur denemem lazim tabi su usengeclikten kurtulursammirmirmirmir

nymphetamine
19-07-09, 19:07
kızlar bn sbh bldğinz dyet kahvaltlarından yapyorum 2-3 saatte bir bişi yemek grektği için(metabolizma hızı düşmesin dye) 2-3 saat sonra nesfit sade yiyorum sütle 3kaşık+diyet süt.. o beni 3 saat tok tutuyo cidden sonra 2-3 saat sonra 1-2 porsiyon meyve yiorum akşam da abartmadan yiyorum hafif egzerszler yapıyorum.. durumumu merak edenlere ilerleyen gnlerde cvp verebliirm :)

mert
20-07-09, 05:07
ben de bunu severek yiyordum. fakat baktım ki kilo vereceme daha çok kilo aldım.o yüzden bıraktım.
bende kilo artışı yaptı.semizletti ...

Kumdeniz
1-08-09, 09:08
Bende nesfit yiyurm hem meyvelisini hem sadesini ailece beğenerek yiyoruz 2-3 günde bir sabah kahvaltılarında yiyorum. Ara öğünlerde de yenebilir gayet sağlıklı.

magnolia.grandiflora
30-08-09, 19:08
kutuda önerilen 40 gram nesfit+125ml süt. bu 40 gram tam olarak kaş kaşığa denk geliyor?

Kumdeniz
31-08-09, 10:08
ölçüye göre değil göz kararıma göre yiyorum.

corelia
9-09-09, 09:09
4 ay kullandım tam 18 kilo verdim hemde hiç sıkılmadan oldu çok yoğun spor da yapmadım sadece koştum ritmik yürüyüşler yaptım kendimi yormaya çalıştım işte. hiç yapcak bişiim yoksa dans ettim. sonuç olarak şuanda 46 kiloyum şuanda sadece sabah kahvaltılarımı nestle nesfit ile yapıyorum dier iki öğünü de normal yiyorum kilo artışım hiç olmadı. Ayrıca geçen hafta check-up tan geçtim zayıflıktan ötürü herhangi bir sağlık problemim de yok . kas taramam da iyi çıktı.Ben memnunum kızlar düzgün kullanıldıında işe yaradığı bir gerçek.