Serophene ile hamile kalanlar ve tedavi grenlerin paylam alan..


snur42
20-05-09, 17:05
raebzeh
canım ne için kullanıyosun bu hapı..adetin mi geçti?ben hiç kullanmadım..bikaç ay önce farlutal içmiştim adet olmak için bende..göğüslerinin acıması adet olucaksan ondandır canım benim...ŞenizŞeniz
bu hapı düşük falan olmaması için alıyorum hap bitince adet oluyorum hemen
ama daha hapın bitmesine 3gün var ya.daha kırmızıların gelmemesi gerekiyo

raebzeh
20-05-09, 17:05
maksimen
bu hapı düşük falan olmaması için alıyorum hap bitince adet oluyorum hemen
ama daha hapın bitmesine 3gün var ya.daha kırmızıların gelmemesi gerekiyo
canım benim inşallah adet gelmezde sebebide hamillik olur..senden bu ay müjdeli haberler alırız..amiiinn.:Saruboceq:.öpüm canım benim...Şeniz

nergis55
20-05-09, 17:05
nelke
selam geldim a.s bilmeyenler için yazayımda bende serophene kullandım günde iki tane dün bitti ilacım.
Bugüm sağ kasığımda inanılmaz bir sancı var.Yumurtacıklar büyüyor sanırım ondan.Benim doktorum ben 13.veya14. gün çağırdı ama haftasonu burda olmayacağım için 15. gün gidebilirmişim.İğneden bahsetmedi çatlatma iğnesi yapmayacakmıki acaba. sadace de özellikle 14-16-18 gün ilişki dedi.Bakalım kısmet.Pazartesi kontrolde ne var ne yok aşağı yukarı öğrenirim herhalde.allah hepimizin yardımcısı olsun.:KK46:
Canım, benim doktorumda çatlatma iğnesi vermiyo benimkiler iğneye gerek kalmadan çatlıyo o yüzden önemseme çok.Doktora gittikten sonra yumoşların kaç mm olmuş yazarsın.
maksimen
canım ben duphaston kullanıyorum o bitince olucam ama kaç gün sonr olurum bilmiyorum.normalde bugün olmam lazımdı ama olmadım haptan dolayı
Kız maksimen hamiş olmayasın kaydirigubbakcemile5

nergis55
20-05-09, 17:05
nezihemmm
kızlar ben bu ay doğal yollardan deneyeceğim.inşallah bu sefer olur :Saruboceq:

Canım inşallah bu sefer kendiliğinden olur:Saruboceq:

snur42
20-05-09, 18:05
ya harika nergiscim ama .benim bu ay yumoşlar hiç gelişmedi ki

snur42
20-05-09, 18:05
inş.reebzeh .hepimiz alırız.sonumuz hayr olsun

nergis55
20-05-09, 20:05
maksimen
ya harika nergiscim ama .benim bu ay yumoşlar hiç gelişmedi ki
Unutmuşum sory:çok üzgünüm::çok üzgünüm:Ama belli olmaz yinede :Saruboceq::Saruboceq:

nergis55
20-05-09, 20:05
hem benim bu ay geliştide ne oldu yine adet oldum :eek:klava::eek:klava:

snur42
20-05-09, 21:05
inş.günde iki tane kullanmak işe yarar.bak senin bir taneyle gelişmiş .2tane olunca iyice gelişir.
bu ay hamiş olursun...inşaallah hamiş haberini duyarız.bende 2klomen hiç fayda vermedi 3nası olucak görücez

raebzeh
21-05-09, 07:05
günaydııınn kızlaaarr...maksimencim bende bu ay günde iki tane içtim hapı..inşallah bu ay tuttururuz..hayırlısı olsun..kızımda ne güzel ilk tedavide tutmuştu..:KK43:(öptüm canlarııımm...

snur42
21-05-09, 09:05
senin birtana var yaniiiiiii.maaşallah canım.inş. bidaha nasip olur

raebzeh
21-05-09, 10:05
maksimen
senin birtana var yaniiiiiii.maaşallah canım.inş. bidaha nasip olur
evet canım 2,5 yaşında bi kızım var:CüvCüv:eek:nuda aynen gonaphene ve ovitrelle çatlatma iğnesiyle hamile kaldım..Rabbim önce sizlere sonrada tekrardan bana nasip etsin..amiiinnn...öptüm canım benim..ŞenizŞeniz

nergis55
22-05-09, 07:05
Kızlar doktorum bişey daha demişti onuda söyliyim hatırlamışken. Eşim serophenenin çok zor bulunduğunu, bulamazsa onun yerine başka ilaç alsak olurmu diye sordu.Doktorda klomen sitrat etkin maddesi için seropheni yada gonapheni öneriyorum dedi diğerleri o kadar kaliteli değilmiş.Serophene devam anlıyacağanız.

snur42
22-05-09, 08:05
ya canım banada bi arkadaş serophenenin i olmadını daha kaliteki
ilaçlar olduğunu söylemiştionada doktoru demiş.eğer bu aya olmaza
bende doktoruma söylücem bunu.şimdi hangi doktor haklı anlamadımkafamçokkarıştı

snur42
22-05-09, 17:05
topimiz çok yavaş kızlar ya nerelerdesiniz

nergis55
22-05-09, 18:05
Bir saat gecikmeli olarak burdayım :teytey::teytey:

nergis55
22-05-09, 18:05
reabzeh naber canım?

snur42
24-05-09, 10:05
kızlar topikimizde ses seda yok yaaaaaa..herkez neredeeeeee.
benim duphaston bitti.seropheneye başlamak için 4gözle kırmızıları bekliyorum şimdi

nergis55
24-05-09, 16:05
maksimen
kızlar topikimizde ses seda yok yaaaaaa..herkez neredeeeeee.
benim duphaston bitti.seropheneye başlamak için 4gözle kırmızıları bekliyorum şimdi
Caım hadi hayırlısı bakalım.:dance: Duphaston prolaktin için kullanılan bi hap mı?

snur42
24-05-09, 18:05
evet canım proloktin içinde kullanılıyor. ama düşük tehlikesi olmuyormuş
asıl faydası bu yani.

raebzeh
24-05-09, 18:05
nergis55
reabzeh naber canım?
iyiyim canımkaydirigubbakcemile5 yaa kusura bakma görmedim yazını.:eek:.sen nasılsın bitanem..öptüm canım benim..ŞenizŞeniz

maksimen
kızlar topikimizde ses seda yok yaaaaaa..herkez neredeeeeee.
benim duphaston bitti.seropheneye başlamak için 4gözle kırmızıları bekliyorum şimdi

maksimen canım benim,daha adet olmadın mı sen:uhm:test yaptın mı pekiCADIARZUcanım inşallah bebiş vardır,yoksa bile adetin hemen gelir de tedavine başlarsın inşallah..amiiinn..öptüm canım benim..topiğimiz coşacak allahın izniyle..:Saruboceq:

snur42
24-05-09, 18:05
işte duphastondan dolayı olmamiştım . hap cumartesi bitti.
bugün yarın olmam lazım bekliyorum .
yok ya bebişe ihtimal yok şimdilik.
çünkü yumoşlarım bu ay hiç gelişmedi

raebzeh
24-05-09, 19:05
maksimen
işte duphastondan dolayı olmamiştım . hap cumartesi bitti.
bugün yarın olmam lazım bekliyorum .
yok ya bebişe ihtimal yok şimdilik.
çünkü yumoşlarım bu ay hiç gelişmedi
hayırlısı olsun canım yaa.. bizim bu tedavi süresi böyle işte..emek istiyoa.sbenimde bir haftadır belim ağrıyo..eğilince zor doğruluyom..sağ kasığımda ve sağ bacağımda sürekli ağrı var...ne yapacam şaştım valla..dr a gitsem röntgen felan ister diye korkuyom..sabahları bel ağrısından yatktan kalkamıyom..hayırlısı inşallah..öptüm bacıııımm..Şenizinşallah adet olursun ve hemen tedavini başlatırsınız..amiiinn..:Saruboceq:

nergis55
24-05-09, 21:05
maksimen
evet canım proloktin içinde kullanılıyor. ama düşük tehlikesi olmuyormuş
asıl faydası bu yani.
Bende dostinex kullanıyorum prolaktin için. Şu an 8 lere düştü iyi ama doktor yinede kullanmamı istiyo.

raebzeh
hayırlısı olsun canım yaa.. bizim bu tedavi süresi böyle işte..emek istiyoa.sbenimde bir haftadır belim ağrıyo..eğilince zor doğruluyom..sağ kasığımda ve sağ bacağımda sürekli ağrı var...ne yapacam şaştım valla..dr a gitsem röntgen felan ister diye korkuyom..sabahları bel ağrısından yatktan kalkamıyom..hayırlısı inşallah..öptüm bacıııımm..Şenizinşallah adet olursun ve hemen tedavini başlatırsınız..amiiinn..:Saruboceq:
Canım çok geçmiş olsun kendine dikkat et.

snur42
24-05-09, 22:05
raebzeh
hayırlısı olsun canım yaa.. bizim bu tedavi süresi böyle işte..emek istiyoa.sbenimde bir haftadır belim ağrıyo..eğilince zor doğruluyom..sağ kasığımda ve sağ bacağımda sürekli ağrı var...ne yapacam şaştım valla..dr a gitsem röntgen felan ister diye korkuyom..sabahları bel ağrısından yatktan kalkamıyom..hayırlısı inşallah..öptüm bacıııımm..Şenizinşallah adet olursun ve hemen tedavini başlatırsınız..amiiinn..:Saruboceq:
ya canım kasıklarının ağrıması bence çok iyi bi belirti .yumoşların gelişyor kesin.
inş.hamiş olursun.ilaç reçetesindede yan etkilerde yaziyor zaten