TEST

Adet olamayanlar ve adeti düzensiz olanlara MÜTHİŞ BİR ÇAY...


kamelya
16-04-09, 19:04
Kızlar eger adet olamıyorsanız yada adetiniz düzensiz ise size verecegim öneri Nurs Lokman Hekimin CİVANPERÇEMLİ KARIŞIK BİTKİ ÇAYI...Bu çayı sabah akşam ac karnına 1 er kupa şeklinde içiyorsunuz..Zaten poşet çay oldugu için cok rahat..5 dk demlendikten sonra şekersiz bir şekilde içiyorsunuz..Polikistik over rahatsızlıgımdan dolayı adetim hem düzensiz hemde sancılı gectigi için sorun yaşıyordumm.. Çok şükürr bu cayı kullandıktan sonraa hem agrılarım azaldı hemde düzenli adet olabiliyorum...Sizlerede şiddetle tavsiye ederim.. Pişman olmıcaksınız...

DerinSu
16-04-09, 20:04
canım paylaşım süper..ama nereden alacagız bunu biraz bilgi verebilir misin?tüm aktarlarda bulabilir miyiz?

kamelya
17-04-09, 06:04
DerinSu
canım paylaşım süper..ama nereden alacagız bunu biraz bilgi verebilir misin?tüm aktarlarda bulabilir miyiz?
Canım evet aktarlarla bulabilirsiniz internette tam olarak adını yazın cıkıyor..Gidip yanlış bir şey almayın yada başka bir ürünn...Sarı bir kutunun içinde tam 42 tane poşet cay var..fiyatıda gayet uygun ...hatta nurs lokman hekimin sitesindede bakabilirsiniz..Herkese ALLAH acil şifalar versin..Bende bu dertten muzdariptim cok şükürr bunu bana öneren kişiden ALLAH RAZI OLSUN...

melek3453
17-04-09, 06:04
Civanperçemi çayı içiyorum ama daha bişey göremedim:KK43:

kamelya
17-04-09, 07:04
melek3453
Civanperçemi çayı içiyorum ama daha bişey göremedim:KK43:
Canım sen sade olanından içiyorsan bi işe yaramaz.. Benim yazdıgım çayın içinde çivanpercemi ,ısırgan ,hindibağ, zeytin karışımı var ..karışık bitki cayıı ...Ben bunu kullandıktan 1 hafta sonra adet oldum...Akıntı probleminizde varsada cok etkili ...Normalde kür şeklinde olan tarifleri denicektim ama üşenip yapmadıgım içinn bu cay benim kurtarıcım oldu..

melek3453
17-04-09, 07:04
kamelya
Canım sen sade olanından içiyorsan bi işe yaramaz.. Benim yazdıgım çayın içinde çivanpercemi ,ısırgan ,hindibağ, zeytin karışımı var ..karışık bitki cayıı ...Ben bunu kullandıktan 1 hafta sonra adet oldum...Akıntı probleminizde varsada cok etkili ...Normalde kür şeklinde olan tarifleri denicektim ama üşenip yapmadıgım içinn bu cay benim kurtarıcım oldu..

canım ağzından bal damlıyor valla ,akıntı ve adet düzensizliği için bu kadar kısa sürede etkiliyse hemen almam lazım:)
aktarlarda vardır sanırım değilmi_?

:1hug:

kamelya
17-04-09, 07:04
melek3453
canım ağzından bal damlıyor valla ,akıntı ve adet düzensizliği için bu kadar kısa sürede etkiliyse hemen almam lazım:)
aktarlarda vardır sanırım değilmi_?

:1hug:

Canım gerçekten faydasını görmesem tavsiye etmezdim..Ben 2 yada 3 ay adet olmadıgımı biliyorum..Ama bu çay bende cok etkili oldu ..Bitkisel oldugu için hiç bir yan etkisi felanda olmadı ..Hatta almaya gittigimde adam dediki bak memnun kalmazsan gel geri getir söz parasını verecegim dedi..Bende bir umut aldımm iyiki almışım:teytey:

melek3453
17-04-09, 07:04
kamelya
Canım gerçekten faydasını görmesem tavsiye etmezdim..Ben 2 yada 3 ay adet olmadıgımı biliyorum..Ama bu çay bende cok etkili oldu ..Bitkisel oldugu için hiç bir yan etkisi felanda olmadı ..Hatta almaya gittigimde adam dediki bak memnun kalmazsan gel geri getir söz parasını verecegim dedi..Bende bir umut aldımm iyiki almışım:teytey:
inşallah bende de işe yarar cnm ya:KK43:
son 3 aydır adetlerimi ilaçla oluyorum çünkü...
doktorumda Yasmin d.kontrol ilacı iç dedi (bende istemiyorum kilo aldırıyor diye :KK43:

:çok üzgünüm:

semos427
17-04-09, 07:04
kamelya canım kutunun üzerinde ne yazıyor peki sadece civanperçemimi merak ettim.adı ne diye alıcaz
birde ben de adet olamıyorum fsh yüksek hormonlara da yararı varmı peki.adet olamıyorum aylardır. kutuda ne yazıyor ismi canım ona göre alalım fiyatı ne kadar yazarsan sevinirim

kamelya
17-04-09, 07:04
melek3453
inşallah bende de işe yarar cnm ya:KK43:
son 3 aydır adetlerimi ilaçla oluyorum çünkü...
doktorumda Yasmin d.kontrol ilacı iç dedi (bende istemiyorum kilo aldırıyor diye :KK43:

:çok üzgünüm:
Canım bende yasmin kullanıyordum bıraktımm..yasimn bende kilo aldırmadı aksine verdirmiştii..ama şimdi gerek bile kalmadı.....İNŞALLAH CANIM ALLAHIIN İZNİYLE bir an önce sen ve bu dertten muzdarip olan bütün arkadaşlar şifa bulsunn..Adet olmamak cok kötü bir durum biliyorumm acayip stresli ve sinirli oluyordum...

melek3453
17-04-09, 07:04
çok sağol Kamelya ;
Farlutal kullandım bugün bitti ,adetimi bekliyorum aslında Yasmin de çantamda bekliyor adetimin ilk günü içicem diye aldım...
Eğer bu çayla bende 1 hafta sonrasında adet görürsem ilaçlar çöpe :)

kamelya
17-04-09, 07:04
semos427
kamelya canım kutunun üzerinde ne yazıyor peki sadece civanperçemimi merak ettim.adı ne diye alıcaz
birde ben de adet olamıyorum fsh yüksek hormonlara da yararı varmı peki.adet olamıyorum aylardır. kutuda ne yazıyor ismi canım ona göre alalım fiyatı ne kadar yazarsan sevinirim
Tatlım kutunun üstünde Nurs Lokman Hekim CİVANPERCEMLİ KARIŞIK BİTKİ ÇAYI yazıyor..netten araştırma yapın kutunun resmi felan cıkıyor....Aktara gidin bu ismi tam olarak verin onlar size verirler..

kamelya
17-04-09, 07:04
melek3453
çok sağol Kamelya ;
Farlutal kullandım bugün bitti ,adetimi bekliyorum aslında Yasmin de çantamda bekliyor adetimin ilk günü içicem diye aldım...
Eğer bu çayla bende 1 hafta sonrasında adet görürsem ilaçlar çöpe :)
Rica ederim canım İNŞALLAH faydasını görürsünn. Güzel haberlerini bekliyorum..:1hug:

kamelya
17-04-09, 08:04
Kızlar nurs lokman hekimin siteside var... hangi ilde nerede satıldıgıda yazıyor ..link vermek yasakmı? yasak degilse linkini verecegim bakın inceleyin...

melek3453
17-04-09, 08:04
paylaşıcam canım :)

kamelya
17-04-09, 09:04
ıçen ve faydasını gören arladaşlar lütfen daha sonra görüşlerini buraya yazsınlarki diger arkadaşlara bu konuda daha iyi yardımcı olalımm...

kamelya
18-04-09, 13:04
Kullanmaya başlayan arkadaşlar oldumu???

guloylom
18-04-09, 14:04
merhaba kızlar, bende de adet düzensizliği var. doktora gidiyorum ilaç veriyor. adetim düzene giriyor. ilaç bittikten sonra yine aynı düzensizlik başlıyor. bebeğimde henüz yok.
Nurs Lokman Hekimin CİVANPERÇEMLİ KARIŞIK BİTKİ ÇAYI'nı bende deneyeceğim. int. sitesinden ankarada 2 adet aktarda var olduğunu öğrendim. heryerde de yok.
uzakta ama olsun. mutlaka alacağım. 20'lik çay varmış onlarda sadece. asıl yeri de adanaymış sanırım.
ilgilenenler sitesinden satış yerlerini öğrenebilir.

DerinSu
19-04-09, 00:04
kamelya çok sagol canım...ben sogan kürü yaptım iki ay...1 ay daha yapacagımmm kür tamalanması için...daha sonrada bu çayı alacagımm..sagol bebegim paylaşım için.Şeniz

kamelya
19-04-09, 08:04
DerinSu
kamelya çok sagol canım...ben sogan kürü yaptım iki ay...1 ay daha yapacagımmm kür tamalanması için...daha sonrada bu çayı alacagımm..sagol bebegim paylaşım için.Şeniz
Tamam canım benimmmm...Şeniz ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİNN...

Ocean
19-04-09, 18:04
bana da aktar önermişti bu çayı...
ama alıp denemedim, ilaç içmezsem yıllarca adet olmam herhalde..
soğan kürünü denedim ama işe yaramadı..
ilacı da bırakmak istemiyorum, çünkü kist oluşuyor o zaman da..
ilaçla beraber kullanırsam da işe yarayıp yaramadığını anlayamam..
ne yapacağımı şaşırdım doğrusu...

halem06
19-04-09, 19:04
verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.. Hemen yarın ilk işim bunu aramak olacak...

deniz_25710
19-04-09, 19:04
ya ben burada sordum bir kaç aktara ama yok dediler :KK43:

Mune
19-04-09, 19:04
Lütfen site linkleri vermeyelim...

kamelya
19-04-09, 19:04
Ocean
bana da aktar önermişti bu çayı...
ama alıp denemedim, ilaç içmezsem yıllarca adet olmam herhalde..
soğan kürünü denedim ama işe yaramadı..
ilacı da bırakmak istemiyorum, çünkü kist oluşuyor o zaman da..
ilaçla beraber kullanırsam da işe yarayıp yaramadığını anlayamam..
ne yapacağımı şaşırdım doğrusu...

Canım inan bu dertten bende muzdarip oldugum için ve adet olamadıgım zaman ne kadar stresli ve gergin oldugumu bir ben bir allah biliyor..Ben cözümü bunda buldumm o yüzdenn benim gibi diger kişilerinde bundan yararlanmalarını cok istiyorum ..Bakın yararı olursa veya olmazsa yine yazın diyorumm... cünkü bu konularda cok titiz bir insanım Bende her duydugum gördügüm şeyi uygulayan biri olmadıgım için bunu cok rahat size önerebiliyorum...İlaç konusuna gelincede size bırakın yada bırakmayın demicegim ama bunu kullanırsanız ilacı bırakınki etkisini görün..Bende daha önce yasmin kullandım 6 ay boyunca ama sonunda bıraktıgım yine düzensizleşti.. o yüzde şimdi ilaç milaç kullanmıyorum ne varsa dogada varr.. Yasmin benim psıkolojimi alt üst etti zaten duygusal bir insandım iyce duygusallaşmıştım ,saclarımda dökülme dahi oldu , tek iyi yanı ise kilo vermiştim hepsi bu..ALLAH BİR AN ÖNCE ACİL ŞİFALAR VERSİN...

kamelya
19-04-09, 19:04
deniz_25710
ya ben burada sordum bir kaç aktara ama yok dediler :KK43:

Canım bu her aktarda satılmıyor nurs lokman hekimin sitesine girin orda her ilde bir bayisi varr..ordan alıyorsunuz..

kamelya
19-04-09, 20:04
Bu arada arkadaşlar cayın fiyatı fazla pahalı degil.. Ben 10 ytl ye almıştım şimdi cok cok 15 ytl felandır...Bilginiz olsunn...

kamelya
21-04-09, 07:04
Kullanan arkadaşlar oldumu?*?

melek3453
21-04-09, 07:04
selamlar:)
ben dün aldım bu çayı ,10 tl ödedim. 42 poşet var içinde ..sabah içtim ilk ve tadı da gayet iyi ...
ınş. işe yarar :)
ya kullanma talimatında ; 10 saat dinlendirin ve sabah demlediğinizi akşam,akşam demlediğinizi sabah için diyor...
ben poşedi bir fincan sıcak suda 2/3 dk beklettikten sonra içtim, şimdi işe yarayacak mı bu şekilde??

kamelya
21-04-09, 10:04
melek3453
selamlar:)
ben dün aldım bu çayı ,10 tl ödedim. 42 poşet var içinde ..sabah içtim ilk ve tadı da gayet iyi ...
İnş. işe yarar :)
ya kullanma talimatında ; 10 saat dinlendirin ve sabah demlediğinizi akşam,akşam demlediğinizi sabah için diyor...
ben poşedi bir fincan sıcak suda 2/3 dk beklettikten sonra içtim, şimdi işe yarayacak mı bu şekilde??
Canım ben sıcak suda 3/4 dk beklettikten sonra içtimm özellkle sabahları AÇ KARNINA....birde gece yatarken içtimm...İnşallah etkisini en kısa zamnda görürüsün...Hayırlı haberlerini bekliyorummm..Şİfa olsunn tatlımm..

melek3453
22-04-09, 06:04
kamelya
Canım ben sıcak suda 3/4 dk beklettikten sonra içtimm özellkle sabahları AÇ KARNINA....birde gece yatarken içtimm...İnşallah etkisini en kısa zamnda görürüsün...Hayırlı haberlerini bekliyorummm..Şİfa olsunn tatlımm..
merhaba canım;

ben sabahları kahvaltıdan sonra içiyorum akşamları da eve gittiğimde 5/6 dk sıcak suda demlendikten sonra içiyorum.
sanırım bu çay bağırsakları da çalıştırıyor:)
ben umutluyum inş işe yarayacak :)

:1hug::1hug::1hug:

kamelya
22-04-09, 07:04
melek3453
merhaba canım;

ben sabahları kahvaltıdan sonra içiyorum akşamları da eve gittiğimde 5/6 dk sıcak suda demlendikten sonra içiyorum.
sanırım bu çay bağırsakları da çalıştırıyor:)
ben umutluyum inş işe yarayacak :)

:1hug::1hug::1hug:
Canım bende umutluyum eminim şifasını bulacaksın.. Bence kahvaltıdan önce ac karnına içsen daha etkili olurr..cayı içtikten bir yarım saat sonra kahvaltı yapıyordum benn..Bu arada dedigin gibi bagırsaklarıda calıştırıyorr...Ben cok memnun kaldım İNŞALLAH sende memnun kalırsın ..Güzel haberlerini bekliyorumm...Adet olamayan yada adeti düzensiz olan kimse kalmasın...:1hug:

melek3453
22-04-09, 07:04
kamelya
Canım bende umutluyum eminim şifasını bulacaksın.. Bence kahvaltıdan önce ac karnına içsen daha etkili olurr..cayı içtikten bir yarım saat sonra kahvaltı yapıyordum benn..Bu arada dedigin gibi bagırsaklarıda calıştırıyorr...Ben cok memnun kaldım İNŞALLAH sende memnun kalırsın ..Güzel haberlerini bekliyorumm...Adet olamayan yada adeti düzensiz olan kimse kalmasın...:1hug:

peki madem öyle içiyim ben çayı sabahları:)
ay en kötü sey adet düzensizliği zaten canım yaa
ne zaman nerede olacağını bilmemek sinir bozucu ,ama düzelecek :)
a.s

semos427
22-04-09, 10:04
KAMLELYACIM sen çayı nasıl yapıp içtin.seninde fsh yüksekmi acaba fsh düşürüyormu.sen demi adet olamıyorsun.ilaçlmı adet oluyorsun.bu çaydan başka neler yaptın peki canım adet olmak için yazarmısın

kamelya
22-04-09, 10:04
semos427
KAMLELYACIM sen çayı nasıl yapıp içtin.seninde fsh yüksekmi acaba fsh düşürüyormu.sen demi adet olamıyorsun.ilaçlmı adet oluyorsun.bu çaydan başka neler yaptın peki canım adet olmak için yazarmısın
Canımm, benim adetim zaten düzensizdi polikistik over rahatsızlıgım vardı o yüzden 2 yada 3 ay adet olmadıgımı biliyorum..Doktorumun tavsiyesiyle Yasmin adında bir ilaç kullandım 6 ay kullandım düzenli oldu.. sonra baktım ilaç olacak gibi degil acayip duygusallaştım saçlarımda dökülme oldu.. Dedigim gibi ilaçın bendeki tek iyi yanı 58 kilodan 52 kiloya düşmüştüm. ilaçı bıraktım ve yine adetim düzensizleşti..Sonra bu çayı ögrendim kullandım ve cok faydasını gördümm...Bahsettigim çay poşet cay şeklinde 3-4 dk demlendikten sonraa ac karnına sabah akşam içiyorumm..Ben cok faydasını gördüm zaten tamamen doğal bir çayy bitkisel...İnternette araştırırsan neye iyi geldigi yazıyorr..Özellikle kadın hastalıklarına karşı yapılmış..Bunun dışında şuan hiç bir ürün kullanmıyorum canım..Allah bir an önce herkese acil şifalar versin ..:1hug:

kamelya
22-04-09, 10:04
melek3453
peki madem öyle içiyim ben çayı sabahları:)
ay en kötü sey adet düzensizliği zaten canım yaa
ne zaman nerede olacağını bilmemek sinir bozucu ,ama düzelecek :)
a.s
Melekcim adet olacagın günü ciddiyim ben bile sabırsızlıkla bekliyorumm umarım 1 hafta içinde olursunn..Cok istiyorum fayda görmeni cünkü şuan ilk sen aldın vede denedinn...Ne kadar kişi memnun kalırsa o kadar mutlu olacagımm..Sevinçli haberlerini bekliyorumm...:1hug:

melek3453
22-04-09, 13:04
kamelya
Melekcim adet olacagın günü ciddiyim ben bile sabırsızlıkla bekliyorumm umarım 1 hafta içinde olursunn..Cok istiyorum fayda görmeni cünkü şuan ilk sen aldın vede denedinn...Ne kadar kişi memnun kalırsa o kadar mutlu olacagımm..Sevinçli haberlerini bekliyorumm...:1hug:
canım ben adet oldum pazar günü :)
Farlutal içiyordum ya (adet söktürücü )
Çay a da pazartesi başladım , devam ediyorum ,önümüzdeki ay belli olacak :)

:dance:

kamelya
22-04-09, 16:04
melek3453
canım ben adet oldum pazar günü :)
Farlutal içiyordum ya (adet söktürücü )
Çay a da pazartesi başladım , devam ediyorum ,önümüzdeki ay belli olacak :)

:dance:
Anladım tatlım beklicegiz deseneeee kaydirigubbakcemile3..ihmal etme iç ama.. en son ne zaman adet oldun tarihinide bir kenara yaz bak bakalım 28 ile 30 gün arasında olacakmısınn...:1hug:

isolde
23-04-09, 07:04
canım bahsettiğin çay bumu hemen cevap yazarmısın bende alıcamda...

kamelya
23-04-09, 07:04
tatlicik
canım bahsettiğin çay bumu hemen cevap yazarmısın bende alıcamda...
Evet tatlım bu çayy..bunun bir 42 li poşet cayı birde 20 lik olanı var senin gösterdigin 20lik poşett....

kamelya
23-04-09, 07:04
Bu arada almışken 42 lik poşet caylısından alın hem daha karlı hemde 1ay boyunca sabah akşam düzenli kullanmış olursunuzz..

kamelya
23-04-09, 07:04
Kızlar bu arada alırken lütfen kutunun üstünde içindekiler bölümünü okuyorak alın.. çay karışık bitki cayı oldugu için içindekiler bölümünde civanpercemi, ısırgan ,hindibağ,zeytin yazması gerekiyorr..muhakkak okuyup öyle alınn..sonra size yanlış bişe vermesinler..

isolde
23-04-09, 08:04
evet canım azönce aldım bende 20liği 3 tlye aldım..arkadaşım bitkisel bi firmada çalışoda ondan geliş fiyatına aldım...ama nası içicez bilmiorum...aç karna az önce içtim şekersiz içtim..biras midem bulandı ama eger adet olucaksam hiç mühim diil..çnk ben soğankürü yapıodum onun tadından daha güsel en azından..

kamelya
23-04-09, 08:04
tatlicik
evet canım azönce aldım bende 20liği 3 tlye aldım..arkadaşım bitkisel bi firmada çalışoda ondan geliş fiyatına aldım...ama nası içicez bilmiorum...aç karna az önce içtim şekersiz içtim..biras midem bulandı ama eger adet olucaksam hiç mühim diil..çnk ben soğankürü yapıodum onun tadından daha güsel en azından..
Canım ac karnına içeçeksin şekersiz..bi kaç defa içtikten sonra tatına alışıyo insann..Gece yatarkende iç unutmaa.. Ayrıca bagırsaklarıda cok güzel calıştırıyorr..Arkadasın bitkisel bir firmada calışıyor ise bunun iyi geldigini kendiside bilirr..Unutmadan kutunun üstünde içindekiler bölümüne yine bir bakk içinde ısırgan hindibağ civanpercemi zeytin yazıyormu...Bu arada Şifa olsun canımmm:1hug:

isolde
23-04-09, 08:04
baktım canım baktım dediklerinin aynısı yazıo..inşallah şifa olur bitanem...

kamelya
23-04-09, 08:04
tatlicik
baktım canım baktım dediklerinin aynısı yazıo..inşallah şifa olur bitanem...
Tamam canımm ALLAH acil şifalar versinn...Güzel haberlerini bekliyorummm:1hug:

liiii
23-04-09, 11:04
kamelya
Kullanmaya başlayan arkadaşlar oldumu???
canım bu cay adet miktarına iii geliyomu adetim azaldı biraz.

liiii
23-04-09, 12:04
doktora gittim faydasını görmedim ilaçta vermedı zaten sogan kürü içtim 1 ay ii geldi sonraları aynı 4 aydır sogan kürünü içiyorum ama pek faydası yok sanırım miktarı gene az 5 aydır azaldı günü naormal ama 29 35 arsı oluyorum bu cay ii gelirmi alsam bende.

kamelya
23-04-09, 14:04
liiii
canım bu cay adet miktarına iii geliyomu adetim azaldı biraz.

Canım tam aksine benim adetim 3 gün sürer sonra biterdi ve az gelirdi.. şimdi 5 gün sürdü ve miktarındada artış oldu....

kamelya
23-04-09, 14:04
liiii
doktora gittim faydasını görmedim ilaçta vermedı zaten sogan kürü içtim 1 ay ii geldi sonraları aynı 4 aydır sogan kürünü içiyorum ama pek faydası yok sanırım miktarı gene az 5 aydır azaldı günü naormal ama 29 35 arsı oluyorum bu cay ii gelirmi alsam bende.
Canım şuan sitede kullanmaya başlayan arkadaşlar oldu..Ben kendi adıma söyleyim ben faydasını gördümm..Denemen gerekiyor zaten fazla pahalı bişeyde degil üstelik tamamen doğal ve bitkisel. Ayrıca hiç bir yan etkisi yokk.. Üstelik en büyük özelligi KADIN HASTALIKLARI İÇİN yapılmış bitkisel bir çay..