2010 yaz gelin adaylar nerdesiniz


ajikal
8-09-09, 07:09
Kızlar hava ne kadar kötü dimi,ofistede nem var havalardan heralde,
daha dün gece yatmadan banyo yaptım ama yüzüm yapış yapış oldu,
ben bu havalarda özellikle kışın evde olup,yatıp türk filmi izlemek istiyorum,
ama hep hayal olarak kalıyo

haylazyagmur
8-09-09, 07:09
günaydın kızlarrr

dLg
8-09-09, 08:09
ajikal
Kızlar hava ne kadar kötü dimi,ofistede nem var havalardan heralde,
daha dün gece yatmadan banyo yaptım ama yüzüm yapış yapış oldu,
ben bu havalarda özellikle kışın evde olup,yatıp türk filmi izlemek istiyorum,
ama hep hayal olarak kalıyo
valla canım ben bu kış yapıcam işten ayrılıp evin tadını çıkarcam dinlenicem biraz

BenUgurBocugu
8-09-09, 08:09
en sevdım mevsım kışzemuszemus o yüzden sorun yok
yalnız acıktım oruc deılım yukarı cıktığımda yeseydım keske
oruclu ıken hıc acıkmıyom ama bugun açım :tomato:

CADISILA87
8-09-09, 08:09
ooo valla yatıcaksın şimdi koltuğa elinde kumandan diğer elinde kahven miss gibbi

özendirdiniz beee kızlarr

flamingo2754
8-09-09, 08:09
2010 gelin adayları.hazırlıklar ne alemde. ne zaman başlayacak sizin koşuşturmaca. nişanlım oacak ayında düğün günü-düğün solonu işlerini ayarlamaya başlarız diyo ya bakalım.

CADISILA87
8-09-09, 08:09
canım benim ıvır zıvır olan herşeyy tamamm

yemek seti tencere seti elektrik süpürgesi vs vs uzar gider lisete

benim asıl almam gerken büyük eşylar kaldıı

onlarıda ya bu ay yada bidahaki ay alıcam 2010 nisan,mayıs,haziran tam taih belli değil

nikah yapıcam bakalım kısmet

flamingo2754
8-09-09, 09:09
ben de beyaz eşyamı aldım. mutfak ve nevresim tk. vs. tamam. mobilyaları berebar alcaz, ev işi belli olunca.
elzem ihtiyaç olarak elektirkli süpürge kaldı. bosh ve philips maraton arasında kaldım 575 ytl. okadar para vermıyeyım de bekodan 250 ytl lik bişey mı alsam karar veremedım.
siz ne aldınız elektirk süpürgesi

flamingo2754
8-09-09, 09:09
cezve-borcam-günlük tabak-günlük nevresim falan almıycam.düğünde hediye getiriyorlar. getirmezlerse de ihtiytacım oldukça evlendikten sorna alcam.herşeyim tam olsun diye ıcık cıcık herşeyi almıyorum.ana eşyalarımı aldım.yeter.

ajikal
8-09-09, 09:09
kaçıncıya aynı konular dönüyo ama söylemekten nedense hiç bıkmıyorum
canım benim mobilyalarımın hepsi alındı yerleşti
sadece halı perde tv ve buzdolabımız kaldı,onuda evliliğe yakın alıcazki borcu erteleyebilelim
onun dısında nikah olacak düğün yok,aralıkta gün alıcaz

ajikal
8-09-09, 09:09
flamingo2754
cezve-borcam-günlük tabak-günlük nevresim falan almıycam.düğünde hediye getiriyorlar. getirmezlerse de ihtiytacım oldukça evlendikten sorna alcam.herşeyim tam olsun diye ıcık cıcık herşeyi almıyorum.ana eşyalarımı aldım.yeter.
bende aynı şeyi düşünüyorum canım,çok mantıklı hareket ediyosun,çok hoşuma gitti

CADISILA87
8-09-09, 09:09
evet aynı konular dönüyor :)

flamingo2754
8-09-09, 09:09
ajikal
bende aynı şeyi düşünüyorum canım,çok mantıklı hareket ediyosun,çok hoşuma gitti
mersi. herşeyleri alıp da kendimize yük etmeyelim.

flamingo2754
8-09-09, 09:09
CADISILA87
evet aynı konular dönüyor :)
ben bu topiğe yeni dadandım.diğerlerini geziyorum genelde.yerimseniben .siz de hep naber nasılsın bugun ne yaptın ne yedin gibi şeyler yazıyonuz napıiyim ben herkesi tanımıyorum.:eek:

BenUgurBocugu
8-09-09, 09:09
benım ceyısde az eksık kaldı
yanı kendımı öle tesellı edıyom yoksa cok var
camasr bulask mak aldım
düğün günü bellı olunca buyuk esyaları alcaz

flamingo2754
8-09-09, 09:09
uğur böcüğü
benım ceyısde az eksık kaldı
yanı kendımı öle tesellı edıyom yoksa cok var
camasr bulask mak aldım
düğün günü bellı olunca buyuk esyaları alcaz
senin çeyiz listen aklımda.maşallah çok uzun.:1rolleyes:

ajikal
8-09-09, 09:09
flamingo2754
senin çeyiz listen aklımda.maşallah çok uzun.:1rolleyes:
kızlar bende kendime liste yaptım,yazarsam pek uzun olmaz,
bide bişey sorucam.mesela ben evlendikten sonra nişanlımın evinde oturucam
evlenicez diye baştan aşağı tadilat yapıldı,kapı pencere,yerler duvarlar herşey değişti
apartman bile komple boyanıyor,nişanlımın evinde şuan dört dörtlük yaşadığı eşyaları var,
borcam,mikrodalga vs gibi,bana dedilerki bunların hepsinden bizim evimizde var,
benim ihtiyacım yok,isterseniz alın,evlendikten sonra yavaş yavaş alırsınız dediler,
düşündüm ben bunları hiç annesiyle yollatmıycam kızlar
zaten çok kullanılmış şeyler değil,eskiyince yenisini alırım,
açıkcası komplekste yapmıyorum,kendimi şanslı hissediyorum,,
siz benim yerimde olsanız herşeyin komple yeni olması için diretirmiydiniz.

flamingo2754
8-09-09, 09:09
ben diretmezdim. sonuçta eski püskü değilse kullanılabilir mutfak eşyaları.
ama nevresim takımı falan hepsini yenile. eskisini kullanma.yeni gelinsin, örtüler çarşaflar yeni olmalı. bence yani..

ajikal
8-09-09, 09:09
flamingo2754
ben diretmezdim. sonuçta eski püskü değilse kullanılabilir mutfak eşyaları.
ama nevresim takımı falan hepsini yenile. eskisini kullanma.yeni gelinsin, örtüler çarşaflar yeni olmalı. bence yani..
tabi cnm eskinin üstünde yatılmaz,ayıptır bir kere,yenileri alınacak canım,
varmıs hiç açılmamıs nevresim zamanında almış size veririm dedi :)
oda durur bende alırım,henüz almadım

CADISILA87
8-09-09, 09:09
hiç takma canım kendi alıcağın eşyaları

ama onun alıcakalrı yeni olsun :):):):)

evet eski konular dönüyor ama güncellemiş oluyoruz eşyalarını alanlar fln ekleniyor

BenUgurBocugu
8-09-09, 10:09
flamingo2754
senin çeyiz listen aklımda.maşallah çok uzun.:1rolleyes:
o sadece aldıklarımın lıstesı cnm aldıkca eklıyom:kedi:
ajikal
kızlar bende kendime liste yaptım,yazarsam pek uzun olmaz,
bide bişey sorucam.mesela ben evlendikten sonra nişanlımın evinde oturucam
evlenicez diye baştan aşağı tadilat yapıldı,kapı pencere,yerler duvarlar herşey değişti
apartman bile komple boyanıyor,nişanlımın evinde şuan dört dörtlük yaşadığı eşyaları var,
borcam,mikrodalga vs gibi,bana dedilerki bunların hepsinden bizim evimizde var,
benim ihtiyacım yok,isterseniz alın,evlendikten sonra yavaş yavaş alırsınız dediler,
düşündüm ben bunları hiç annesiyle yollatmıycam kızlar
zaten çok kullanılmış şeyler değil,eskiyince yenisini alırım,
açıkcası komplekste yapmıyorum,kendimi şanslı hissediyorum,,
siz benim yerimde olsanız herşeyin komple yeni olması için diretirmiydiniz.
bu ınsandan ınsanı değişır kanımca
çünkü ben yenı yuvamda hersyın yenı olmasını ısterım ha bu benım bı huyumdur
mesela asla baskaısnın kıyafetını gıyemem
asla dıkılmış bı gelınlık bındallı gıyemem yenıden dıkılcek gıbı
bu huy meselesı
ama sen dersenkı gerek yok alma
sonucta sen yaşıycaksın

ajikal
8-09-09, 11:09
ben gelinliğimide kiralık düşünüyorum canımcım kaydirigubbakcemile3

BenUgurBocugu
8-09-09, 11:09
kiralık olabılır bende kıralık düşünüyorum
ama sıfrdan bı gelınlık olcak ınş

nanedem
8-09-09, 11:09
merhaba

CADISILA87
8-09-09, 12:09
ajikall ya :):):) yine güldürdün cnm benii

birkere giyicelecke birşeyi bende satın almaya bilirim

ama pek fark yoksa satında alabilirim

CADISILA87
8-09-09, 12:09
ajikall ya :):):) yine güldürdün cnm benii

birkere giyicelecke birşeyi bende satın almaya bilirim

ama pek fark yoksa satında alabilirim
[/:icecream:COLOR]

BenUgurBocugu
8-09-09, 12:09
-tatlicadiarzu-

ajikal
8-09-09, 13:09
Valla kaç kişi giyerse giysin :))
gelinlikçiye giricem az kullanılmışından bi gelin çeeeekk diycem kaydirigubbakcemile3

organiksheker
8-09-09, 13:09
selam ben geldimmmm nasılsınız gelin cikler

ajikal
8-09-09, 14:09
hoşgeldin cnm,hoşgeldin
sanırım millet yavaştan toparlanıyor,sesleri kesildi :))

scarce
8-09-09, 20:09
Teşekkür ederim ajikal.hazirancıların çok olduğunu bilmiyordum.yokmu benim gibi martda evleneenCADIARZU evet az kaldı ama geçmicek gibi geliyor günler.herkes böylemi?

BenUgurBocugu
9-09-09, 06:09
gunaydınn
yağmur dındı tabı selde fazlasıyla var bızım semtte yok ama yakınlarda var
tv ızlıyom ıst sel olmuş:bbo:
ben kışı ayrı sevıyorum

CADISILA87
9-09-09, 07:09
günaydın kızlar

EU3
9-09-09, 07:09
günaydın canlar bende geldimopuyorumnanaktanvalla iş güç alışveriş derken buraya takılamadım cok:sinifsinif:

ajikal
9-09-09, 07:09
herkeşe günaydıınnn zemuszemus

CADISILA87
9-09-09, 08:09
internetim yavaşş yaaa

ama acenta ekranımı hiç açmıyo kadınlar kulubünü açıyo heheheheh

CADISILA87
9-09-09, 08:09
internetim yavaşş yaaa

ama acenta ekranımı hiç açmıyo kadınlar kulubünü açıyo heheheheh

BenUgurBocugu
9-09-09, 08:09
benım telım cekmıyı şebeke yok delırcem

ajikal
9-09-09, 08:09
ne güzel canım,patrona da dersin açılmıyo sörf yap bol bol :eek:

ajikal
9-09-09, 08:09
istanbul bursadan daha fena ya,dün haberlerde izledim,inanamadım

mucizem5322
9-09-09, 10:09
Selam kızlar benimde hattım çalışmıyo dünya devi göçmüş avrupa yakasında çekmiyo anadolu yakası sağlam nişanlımdan sabahtan beri telm meşgulmüş diye fırça bile yedim kaydirigubbakcemile3
Turgay çıksında desin "yedek kulübesinde bile çöktüğünü gördüm" :roflol:

BenUgurBocugu
9-09-09, 11:09
ıkıtellı bıze cok yakın ve şebeke yok delırcem
aynen benımkıde karşıda onunkı calısıyo

Rapunzel4
9-09-09, 12:09
selam gelindaşlarım kaydirigubbakcemile5
napıyonus

Rapunzel4
9-09-09, 12:09
ay benmkide karsıda ama çekiyo teli yani bi vodafonda sorun var sanırsam

mucizem5322
9-09-09, 13:09
Erva8
ay benmkide karsıda ama çekiyo teli yani bi vodafonda sorun var sanırsam
Evet cnm vodafone avrupa yakasında sorun var merkez binanın alt katını su basmış

organiksheker
9-09-09, 13:09
evet vodafone da bi sorun var ben anadolu yakasındayım ama deli ediiii

ajikal
10-09-09, 06:09
günaydın kızlarrr

ajikal
10-09-09, 09:09
Gelınler gÜnaydın yav nerdesınıııııızzzzz???

mucizem5322
10-09-09, 09:09
Günaydın cnm burayım ben kaydirigubbakcemile2 nasılsın

ajikal
10-09-09, 09:09
iyiyim cnm sen nasılsın?
dünden beri herkes çok durgun,hatlarda sorun var adsl ve gsm