TEST

ütü markalarımızı yazalım?


EU1
6-05-09, 16:05
Kızlar ütü markalarımız nelerdir memnun muyuz değil miyiz?

Not:
ailemin evinde tefal var hiç memnun değiliz
ablamde premier var çok memnun..
sositososito

busem68
6-05-09, 17:05
ben 2 senedir tefal aquaspeed kullanıyorum kağıt gibi ütülüyo valla memnunumm

cicika
6-05-09, 17:05
bende de "tefal ultragliss diffüsion 90" var.... geçen sene aldım çok da memnunum........kaydirigubbakcemile2

PurpleRain
6-05-09, 17:05
limon kolonyam, beni çok etkileyen yeni bir konuyla karşımızdasın hayatım :):) tefal aquaspeed var bizde de, aşığıyız kaydirigubbakcemile3

EU1
6-05-09, 17:05
tuce
limon kolonyam, beni çok etkileyen yeni bir konuyla karşımızdasın hayatım :):) tefal aquaspeed var bizde de, aşığıyız kaydirigubbakcemile3
sen benı mı takıp edıyorsun bakayım lülülülülülü herkes aquaspeed dıyor şunu da duydum ben tefal 8500power jeans

ikrar
6-05-09, 17:05
tefal ın lıla rengı olan var onu kullanbıyorum fena sayılmaz
kazanlı utu almak ıstıyorum ama bakalımsengözlerimebaksanab

busem68
6-05-09, 17:05
valla ben tefalinn buhar jeneratörlü ütülerine bayılıyorum protect pro süper bi ütü amcamlarda var ama çok pahalı yaaaa

myflowers
6-05-09, 17:05
bende arzum duble tabnla kullanıyorumm super ve otesı

EU3
6-05-09, 17:05
busem68
ben 2 senedir tefal aquaspeed kullanıyorum kağıt gibi ütülüyo valla memnunumm
aynen..
bozulursa gene aynından alırım..alkisalkisalkis

firegirl
6-05-09, 17:05
benimkide tefalin 8500 ü çok çok memnunum arkadaşlar
ayrıyeten.. almak isteyenlere tavsiyem...mağazalarda pahalı olan bu ütü
bazı internet sitelerinde ucuz.kampanya yapıyorlar...

semiha
6-05-09, 17:05
bende braun var.çift tabanlı.memnunum.

EU2
6-05-09, 20:05
Philips Azur Precise GC 4330 cnm bne bunu kullanıoyrum 3yıl once 200 ytl almıstım sımdı dusmus fıyalar

EU1
6-05-09, 21:05
es_se
Philips Azur Precise GC 4330 cnm bne bunu kullanıoyrum 3yıl once 200 ytl almıstım sımdı dusmus fıyalar
düşmüş tatlım yıne 200 cıvarı fıyatı guzel ütü gibi görunuyor özellıklerı ıyıymıs,
pekı memnun musun yoksa daha ıyısı olsa dıyor musun?

EcinniliBarones
6-05-09, 21:05
bizim bi 7 senedir tefal difusyon 50 tık demedi daha gayette memnunuz.

EU3
6-05-09, 21:05
canım ben tefal kullanıyorum ..
çok memnunum

beyaz toprak
6-05-09, 21:05
tefal memnunumkaydirigubbakcemile2

EU2
7-05-09, 09:05
kolonya
düşmüş tatlım yıne 200 cıvarı fıyatı guzel ütü gibi görunuyor özellıklerı ıyıymıs,
pekı memnun musun yoksa daha ıyısı olsa dıyor musun?
cnm bne utu yapmakta sıfır bırıyım ve masa ortum bıle kocaman danteldennn hersey dantel ve ıyı utuluyo uc kısmında bogaz yaka ıcn ozel buhar delıklerı var tavanda ıyı yanı ben memnunumda obenden memnunmu acaba:) not dogu banktan almıstım ben

Lillyum
7-05-09, 09:05
ütümm iki gece önce bozuldu kızlarr tam da üzerine oldu bu konu
tefal almayı düşünüyorum bende a.s
kullandığım arçelikti hiç memnun değildim :1no2:

EU1
8-05-09, 13:05
es_se
cnm bne utu yapmakta sıfır bırıyım ve masa ortum bıle kocaman danteldennn hersey dantel ve ıyı utuluyo uc kısmında bogaz yaka ıcn ozel buhar delıklerı var tavanda ıyı yanı ben memnunumda obenden memnunmu acaba:) not dogu banktan almıstım ben
:roflol: :roflol:

EU1
8-05-09, 13:05
LİLLYUM
ütümm iki gece önce bozuldu kızlarr tam da üzerine oldu bu konu
tefal almayı düşünüyorum bende a.s
kullandığım arçelikti hiç memnun değildim :1no2:
hihoyyyt İyi denk gelmiş.
arçelik ürünlerini ben pek sevmiyorum hızlıca bozuluyorlar gibi geliyor...
Nedense beko aynı marka olmasına ragmen onlar daha saglam cıkıyormuş gibi :1ninca:

acemiperi
8-05-09, 13:05
bizim evde braun var. gayet iyi

Adivar
8-05-09, 14:05
[​IMG]

Benimkide bu ütünün tıpkısının aynısı..şutarafagitti

EU1
8-05-09, 16:05
Adıvar
[​IMG]

Benimkide bu ütünün tıpkısının aynısı..şutarafagitti
ne tarafa gitti ? kaydirigubbakcemile3 mimnun musunuz pki? tefal70den

Huli81
8-05-09, 16:05
benimki rowenta hemide süperrrrrrrrrrrrrr

PinkRose
8-05-09, 17:05
benimki tefal aquqspeed 160 çok çok memnunum canım tavsiye ederim

EU3
14-05-09, 11:05
philips in ütüsünü kullanıyorum.Çok memnunum.

plnhsyn
27-05-09, 15:05
merhaba kızlar ben de tefal almayı düşünüyorum prominute advanced buhar jeneratörlü benim bir tanıdığım da var gerçekten süper bir ütü arkasını falan çevirmeden ütülüyor kıyafetlerin.ama araştırıyorum hala sanırım tefal yine en iyisi aquaspeed kullanan arkadaşlar hangisini kullanıyorlar acaba 4 çeşit aquaspeed var

EU1
30-05-09, 20:05
4 çeşit mi -tatlicadiarzu-
๏̯͡๏ ๏̯͡๏
tefali ben pek sevmıyorum yaa bılmıyorum hıc
nasıl memnunlar kı herkes cok memnunum demıs sasırdım walahı aslında
phılıps ya da braun daha ıyı dıye bılıorum ailemle bu markaları hıc kullanmadım ama ...

kahve_molası
30-05-09, 20:05
braun bizimki zemuszemus
braun ütüler iyi

hoscakal
3-06-09, 20:06
Ben Buhar Jeneratörlü Ütü kullaniyorum TEFAL´dan ve kesinlikle cok memnunum...asiri bir zaman kazanci teskil ediyor benim icin...! Tavsiye ederim..! alkisalkisalkis

kafadar
4-06-09, 07:06
arçelik kullanıyorum 5 yıldır.teflon taban.çok menunum.hatta bikaç ay önce anneme de aldım arçelik ten o da çok memnun.tavsiye ederim.üstelik fiyatı 85 tl idi.

tatlırüya
11-06-09, 20:06
çeyizim için philips azur aldım...

cambazz
17-06-09, 15:06
bende tefalin aquaspeed modeli var,4 aydır kullanıyorum şimdilik çok memnunum sadece biraz ağır.

belindaa
17-06-09, 16:06
Tefal kullanıyoruz biz çok memnunuz tavsiye ederim.
Bi önceki ütümüz de rowentaydı, o da çok kaliteli..

qadife
18-06-09, 11:06
philips azur yerimseniben

Pink_U
18-06-09, 11:06
Braun
yıllar önce ablam almanyadan getirmişti
10 yıl olmuştur harika hala
bide philips aldık o da güzel ama braun daha güzel

kedi dili
22-06-09, 21:06
ilk evlendiğimde braun vardıCADIARZU,iki ay sonra bozuldu:umursamaz:,okadar para verdim:eek:lmaz:,acilen koşa koşa gittim marketten 19 liraya sinbo nunki aldımkaydirigubbakcemile3,bu ütü 5 yıldır mükemmel çalıştı:1shok:,iki ay önce tabanı bozuldu:dilcikar:,ben de gittim philipsin aldımzemuszemus,şimdilik memnunumzemuszemus,çok güzel çalışyor:nazar:[​IMG]

DepresifPolyanna
22-06-09, 21:06
Kesinlikle tefal, yıllardır kullanıyorum, ilk çıkan modellerinden biri, kireç için filtresini temizlemek gerekiyor uzun zamandır temizlemediğim halde hiç bir sorunu yok, kendi kendine kireç temizleme özelliği olanlardan almak en iyisi

SueBelize
22-06-09, 22:06
selam kızlar.... başlık dikkatimi çekti heme yazayım dedim evimde en sevdiğim eşyamdır ütüm... philips GC 4440 var bende... silikon koruma tabanı olan.... harika bir ütü katlı ütüleme yapabiliyorum rahatça 6 br buhar var........ alacak olanlara tavsiye ederim..... ben gibi zor memnun olanlar çin bulunmaz bişiy... :)

bıdışşş
25-06-09, 09:06
bende ekim ayında evleniyorum.geçen gün tefal mağazasına gittim ütümü ordan alıcam indirime girmiş.8 programlı kumaşın cinsine göre kendini otomatik ayarlıyor tabanını kendi temizliyor musluk suyu ile kullanılıyor.2400 w 350 cc su kapasitesi.fiyatı ise 289 dan 240 a inmiş şimdi ise 199.almam lazım bunuopuyorumnanaktan

denizkızıl
1-07-09, 06:07
adıvarla aynı model tefal kullanıyorum çok memnunum.

firstday
1-07-09, 06:07
ben bosch'un ütüsünü kullandım, annem tefalle arzumun ütüsünü kullandı ama inanın hiç birisi eşimin bekarlıkta kullandığı arçelik gibi değilyerimseniben...tam modelini ezbere bilmiyorum şimdi bir ütü bu kadar mı iyi olur yaa..tü tü tüüü maşallah ütümüze :nazar:

bıdışşş
1-07-09, 22:07
daha 2 gün oldu ütümü alalı ekimde düğünüm var başladık almaya.benimki tefal 8-400 jeans harika bişi kullananlar var çevremde oldukça memnunlar.269 dan 188 tl ye aldım ykm nin outlet mağazasından zemuszemus.moulinex marka su ıstıcı aldım 110 tlden 74 e düşmüş

hoscakal
4-08-09, 15:08
:nazar:Bende bu modeli kullaniyorum ve cok memnunum...Buhar jeneratörlü oldugu icin zaman kazancim cok büyük ve bu benim icin cok önemli...!!!

Alintidir:

[​IMG]

BeyazBulut
8-08-09, 04:08
benimkide tefal süperliglis 25 5 esnedir kullanıyorum memnunum

radyolog
8-08-09, 07:08
ben tefal kullanıyorum çokta memnunum

nefesim
8-08-09, 11:08
bende evde tefal kullanıyorum çeyizime de tefal alıcam..

shequre
17-08-09, 08:08
ya arkadaslar benim de tefal aquaspeed 170 var ama ben memnun değilim. guzel utulemiyo. eşimin gömlekleri kırış kırış. yeni çıkan tefalin autoclean'i almak istiyorum. ya da philips azur. ya karar veremiyorum. yardım edinnnn

SueBelize
18-08-09, 21:08
bende azur var gc4440 süpper bi ütü iyiki almışım 2 yıldır tık demedi... maşallah :)

Özlem
18-08-09, 21:08
kesinlikle tefal tek geçerim...
3 yıldır kullanıyorum ve çoook memnunum:)
[​IMG]