siyah saçı evde açmak için ne önerirsiniz.....


zeliş06
14-05-09, 15:05
selam arkadaşlar saçlarımı 7 8 ay önce siyaha boyadım ama şimdi çok sıkıldım saçlarımda oldukca uzun 15 cm falan saçım uzadı kumral kendı saçım.....35 cm falanda boya simsiyah çok kötü gözüküyor kuaföre gittim saçımı açmak için 120 tl istedi ee o kadarda vermek istemiyorum evde nasıl açabilirim yada siyah boyayı nasıl akıtabilirim fikri olan yada saçını evde açmış olan varsa lütfen yorumlarınızı yardımlarınızı bekliyorum

teolog
14-05-09, 15:05
canım beyaz sabunla yıkamak boyayı akıtır diyorlar ama biz bir arkadaşa saçları koyu kahveydi önce acıksarıya boyadık aradan 1 2 ay gecti istediği renge boyadık gayet güzel oldu benimde sacım koyu şimdilik koyusarıya boyatıp üzerine hafif gölge yaptırayım diyorum

zeliş06
14-05-09, 15:05
canım 5 6 ay önce kk da okumuştum beyaz sabunun boyayı akıtacagını o günden beri hacı şakirin sabunuyla yıkıyorum zaten ama bi faydası olmadı hala siyah sinir oluyorum gecen hafta üzerıne kahve boyadım üstler kendı uzayan saçlarım tuttu altlar hala siyah palettenin açıcısı varmıs sanırım varmı kullanan

teolog
14-05-09, 15:05
kahve değilde keşke daha acık bir renge boyamayı deneseydin

zeliş06
14-05-09, 15:05
siyah saçın üzerine boya tutmadıgın bildigim için kahve boyadım daha açık bi renge boyasaydım üstle alt çok farklı olurdu şimdi fazla belli olmuyor

teolog
14-05-09, 15:05
zeliş06
siyah saçın üzerine boya tutmadıgın bildigim için kahve boyadım daha açık bi renge boyasaydım üstle alt çok farklı olurdu şimdi fazla belli olmuyor
anladımm cnm

flycat
18-05-09, 21:05
kendin oryel alıp kullanabilrsin canım yapan arkadaşlarım var yani

Arora
19-05-09, 02:05
Oreal kullanmak evde çok riskli.. Eğer çok iyi bilmiyorsan bu işi, palette in renk açıcısıyla açman daha doğru olur.. Hem oreale göre daha az yıprattığını düşünüyorum ben..

melodi8
21-05-09, 13:05
benim saçlarımda siyaha yakındı. altın kestaneye boyamıştım. iki haftadır sabunla yıkıyorum ve oksijen suyu kullandım..resim ekledimhihoyyyt


Eki Görüntüle 15708
şutarafagitti


Eki Görüntüle 15709



Eki Görüntüle 15710

denizaysim
21-05-09, 15:05
loreal'in silver diye boya akıtı şampuanı varmıS ne kadaR etkiLidir biLemicem):

flzoktay
22-05-09, 14:05
zeliş06
selam arkadaşlar saçlarımı 7 8 ay önce siyaha boyadım ama şimdi çok sıkıldım saçlarımda oldukca uzun 15 cm falan saçım uzadı kumral kendı saçım.....35 cm falanda boya simsiyah çok kötü gözüküyor kuaföre gittim saçımı açmak için 120 tl istedi ee o kadarda vermek istemiyorum evde nasıl açabilirim yada siyah boyayı nasıl akıtabilirim fikri olan yada saçını evde açmış olan varsa lütfen yorumlarınızı yardımlarınızı bekliyorum
Merhaba Zeliş,
Ben de hafta sonu 4-5 kuaför dolaştım sen gibi siyah saçlarımı açtırmak içim ki benden para dahi istemediler direkt reddedildim. Açılmaz dediler. Neyse her işte bir hayır vardır deyip kendim açmaya karar verdim.
2-3 ya da 4-5 ton saç rengini açan hazır setler yerine satış yetkilisinin tavsiye ettiği profesyonellerin kullandığı paketi 6 tl olan açıcıdan iki paketi alıp yaptım. Açıcının içine yarım çay bardağı su katmam söylenmişti fakat ben fazla zarar vermemesi için 3/2 çaybardağı su ekledim. Siyah boyalı yerleri daha önce boyadım beklettim bir süre.Dogal saçı çok çabuk açıyor sonlara doğru sürülmeli.
Siyahlar çok açık kızıl oldu. Üstüne fındık kabuğu boyadım. Güzel oldu.
Yaklaşık 30 tl masrafım oldu o kadar..
Umarım birazcık olsun yardımcı olabilmişimdir.
Sevgiyle kalın..

yelizxx
23-05-09, 18:05
Bu açıcı hangi açıcı marka ve temin edebilecegimiz yer söyleyebilir misiniz?

flzoktay
27-05-09, 14:05
yelizxx
Bu açıcı hangi açıcı marka ve temin edebilecegimiz yer söyleyebilir misiniz?
bu akşam bakar yarına bilgisini veririm.
Sevgiyle kalın...

dark_elF
27-05-09, 19:05
flycat
kendin oryel alıp kullanabilrsin canım yapan arkadaşlarım var yani
mrb canım ya ben de sacımın rengini acıp cingene pembesi yapmak istyorum ...oriali nasıl kullanmam gerekir kaça kaç ölçcüde,kaç dk sacta durması gerekir fkir verr msn..

blackheart
29-05-09, 08:05
canım benımde saçlarım siyah ve bende aynı dert içerisindeyim ya saçlarımı boyadım siyaha şimdi uzadı benımkilerde belime kadar ve uzayan bölümler bi tuğaf duruyor dinlemedim kimseyi aldım boya boyadım ama olmadı bu Siyahı nasıl yok edebilirim ya Oksijen Gerçekten Boyayı acarmı acaaba

sabine
29-05-09, 22:05
bence evde yapma canim cunku pisman olacagini biliyorum daha bugun yaptim rengarenk oldu turuncu sari kizil ustune boya tutmadi mecbur yeniiden kahveye boyadim denneme bile saclarim kece gibi oldugercekten parana kiy kuaföre git

denqesz
4-08-09, 10:08
ya bende oksijen kullanmayı düşünüyorum ama baktım bazı yerlere kötü oLuyo falan dioLar .. ben bu saçımdan çok sıkıldm ): yardmcı oLn Ltfenn

GaMSeeMM
13-08-09, 19:08
herkese merhaba arkadaşlar.benim de saçımda siyah boya vardı.üzerine kına yaktım çok yıprandı diye.ama şimdi saçım çift renkli gibi oldu.10 cm kına var kızıl kızıl parlıyor uçlar ise siyah kaldı.rengini bir türlü açamıyorum.ne yapmamı önerirsiniz??

rojdina
13-08-09, 21:08
çok açık renk istemiyorsan ben palettenin saç açıcısını öneririm..ben çok kullandım hatta 3 ay peş peşe kullandığım bile oldu..saçımı yıpratmadı hiç...

yagmursimla
13-08-09, 21:08
flzoktaya katılıyorum kuaförlerin nefret ettigi renk siyah.benimde saçlarım siyah boya ben saç kestirmeye gidiyorum bu ne hal diyolar derhal rengi degiştir düşünün yaniii..oriel çok zor kullanmasını bilmeyen evde yapamaz arkadaşlar saçı fazla beklettinmi yanıyo .ama kullanabiliriz diyosanız en güzel sonuç orielle oluyo önce uçlara sürceksiniz sonra diplere.uçlar açılmaya başladıkça kontrol ediyosunuz elinizle zaten saç ısınıyo hafifçe sararmaya başlıyo.bir süre sonra yıkıyosunuz ama sapsarı olmaz benden demesi siyah saç kızl gibi kınalı gibi olcak
ama sonra istedigin renge boyayabilirsin kahverengi sarı tonları

GaMSeeMM
14-08-09, 17:08
peki iki rengi de aynı tonda mı açar sizce?bir de gerçekten yıpratmıyor mu??
acilen bir çözüm bulmam gerekiyor da :KK43::KK43:

elf35
25-08-09, 01:08
slm arkadaşlar ben deneyimlerimden biliyorum kendim ve cevremdeki insanların saclarını boyamakta biraz evrim geçirdim diyebilirim daha gecenlerde siyah sacı açma işlemi yaptım size şöle sölim renk acıcı kullanmanız şart bi kere ve bu ilk açmada size olumlu yanıt vermeye bilir a,tekrar takrar boyamak gerekir kolestonun renk acıcı boyasını deneyebilirsiniz gayet iyi sonuc verio ve palettenin renk acıcı boyasınıda kullanabilirsiniz bunlar sacı yıpratmıo ben 1 hafta içinde 3 kez boyadım ve sac telleri ince bi saça uyguladım gayet olumlu yanıt aldım bu arada sölemem gereken bii noktada var acma işlemi yaptıgınızda turunculuk yada kızıllık oluyo bunuda küllü sarı kumral gibi boyalarla kapatabilirsiniz çünkü küllülük kızıllıgı alma özelligi var ...benım yaptıgım sac siyah tı ve şlimdi küllü sarıı artık ne kdr işe yarıo siz düşünün ama sabır isteyen bişi evde yapmak sabrınız varsa deneyin yoksa kuaföre boyatın ama giden parayada hazırlıklı olun :KK70:siz hiç bi zaman istenen sonucu vermicekler hep biraz biraz açıp sizin paralarınızı alıcaklar benden sölemesi eski bir kuaföre giden bayan olarak bunları biliiorum yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :KK70:

GaMSeeMM
29-08-09, 19:08
bn de denedim hiçbir işe yaramıor.boşuna denemeyin.

neyapsam
29-08-09, 22:08
palettenin yoğun renk açıcısıyla açmıştım ben hiç kırılma yapmıyo ama üstüne bi renk boyaman lazım.bi de o 15cmlik kısma sürme ilk önce siyah yerlere sür o da kahveye kadar açılıyo zaten

2yengec
29-08-09, 23:08
evvelimden basetmek gerekirse.çikolata kahveydim sonra balyaj attırdım karamel.daha sonra dipleri çıktı.yine çikolata yaptım.sonra diplerden sıkıldım artık kendi saçımı kullanmak istedim.dibiydi ucuydu uğraşmayayım diye gittim mavi siyah aldım boyadım.şimdi saçlarım dipten çıktı 6 7 cm kadar.fakat benim balyajlar yine çıktı geldi alttan.ben kendi kendime siyah aktı diye düşünüyodum alttaki renk meydana çıkınca ama akmadımı ki.yinede ben görmesem bile siyah boya saçta kalıyomu ki.vede beyaz sabun diyolardı ama.şampuandan vazgeçip defneli zeytin yağlı otacının sabununu almıştım ben.o sabunu kullandıktan sonra gerçekten boyanın akmış olduğunu gördüm.gördüm derken siyaha boyayanlar bilirler.yıkarken akan suda görmedim.saçımda farkettim boyanın akmış olduğunu.balyajlarımın oratya çıktığını sabun kullanırken farkettim.

zeynpp
30-08-09, 15:08
canım bnde ewde siyahı kndm açtım bazı markalarda koleston voila gibi yoğun renk açıcılar var.sadece oryal.onu kullandım.ben siyah olduğu için maksimum bekleme süresinide uzattım fakat en fazla kızıla kadar açıldı bazı yerleri turuncu falan oldu.gerçi bu senin siyahtan önce kullandığın renge de bağlı.ne renkti saçların siyahtan önce?

tugceeeee
31-08-09, 22:08
canım ben palette yoğun renk açıcıyla açtım mavisayahı sürüp 1,5 saat falan beklettim kahverengi oldu ve sonra kızıllıklar gitsin diye voalla küllü kumral boyadım.Saçlarım hiç yıpranmadı ama bu saça göre değişebilir tabi.Hatta bir hafta sonra falan da röfle yaptım o kadar güzel açtı yaniopuyorumnanaktan

SiYaHinCiM
1-09-09, 07:09
ya bana da bi akıl verin ağlıcam artık:çok üzgünüm: dün siyah saçımı orialle açmaya çalıştım ama sadece bazı kısımlar açıldı açılan yerler de tam açıldı ama yıprandı saçım önler de biraz yandıbenneyaptımki şimdi sizce ne yapmalıyım olan oldu deyip orial alıp kalan yerleri de açayım mı yoksa tekrar siyaha boyasam mı yardıım lütfeen:a015:

LEYLA10
1-09-09, 18:09
bequiet
ya bana da bi akıl verin ağlıcam artık:çok üzgünüm: dün siyah saçımı orialle açmaya çalıştım ama sadece bazı kısımlar açıldı açılan yerler de tam açıldı ama yıprandı saçım önler de biraz yandıbenneyaptımki şimdi sizce ne yapmalıyım olan oldu deyip orial alıp kalan yerleri de açayım mı yoksa tekrar siyaha boyasam mı yardıım lütfeen:a015:
bence kuaföre git canım madem yandı daha çok yıpratma ama sen bilirsin senin saçlarında benimki gibi ince telli galiba

bende dün gittim kuaföre açılmaz dedi baktı kadın çok kararlıyım açtıracam saçımın 1 tutamında denedi sonuç hüsran bakır gibi bir renk oldu çok üzüldüm

SiYaHinCiM
1-09-09, 23:09
walla canım ben bi daha açtırmam saçımı şimdi biraz kestirdim ve koyu kestane boyadım kurtuldum böyle mutluyum:) sen de yıpratma saçını cnm

SimGe.7
14-09-09, 13:09
saçlarım iki yıldır siyah açtırmak isdedim baya pahalı iki aydır saclarımı boyamıyorum dibi baya geldi zaten cok cabuk uzuyo saçım bi kaç sorum olcak

1. sacımı açıcılar acarmı

2. acarsa hangi markayı kullanmam gerekiyo

3.sacımı kızıl yapmak istiyorum saçımı actırdıktan sonra kızıla boyasam bi zararı olurmu ve tutarmı



Lütfenn yardıım edin okullar acılmada bu dertten kurtulmak istiyorum ciddi bi bunalıma girdim dışarı cıkmak istemiyorum saclarımdan dolayı Cewap bekliyorummm..fisfisfis

candy43
14-09-09, 13:09
canm kızıla boyatmak istiyorum demişsin kızıldan kurtulmakata çooook zor oluyor pişman olursan dönüşü yok.

cottonlady
17-09-09, 20:09
kızlar evde açmak çok büyük bir risk. her saçın direnci farklıdır ve yakma riski de çok yüksek yıpratmak da cabası. siyahı açacaksanız kuaföre teslim olun derim. oluşacak kötü sonuçların maddi ve manevi tutarı çok daha pahalıya patlayabilir size... ben de siyahtan kuaförüm sayesinde kurtuldum ve bana şunu söyledi; kutu boyaların saçtan akması daha da zor eğer kuaförlerde kullanılan boyaların siyahı olsaydı daha kolay açılırdı. varın siz düşünün kararınızı evde açmaktan yana kullanmadan önce kararınızı bunları göz önünde bulundurarak yapın kıyamam kimseye hem opuyorumnanaktan

zarifecik
19-09-09, 11:09
bi kere oreali sakın kullanmayın bi süre yıkayın günde bi kaç kere sabunla sonra da herhangi bi boyanın açıcısını ya da en açık rengini alıp diplere en son sürerek kullanın baya bi akar sonra da yine açık bi renge boyayın derim

caglatay
19-09-09, 14:09
ya siyahın kesinlikle geri dönüşü olmuo cevremdeki örnekler ve kuaförümün söledigi bu uclarında yine syah kalabilir ve kestirmek zorunda kalabilirsin :S

emilia
19-09-09, 15:09
Kabartma tozuyla ben baya akıttım kızlar ilk önce bir kabın içine 2 paket kabartma tozunu koydum su ekledim saçıma yedirdim bu şekilde yarım saat bekledim sonra nasıl akto o simsiyah renk anlatamam kızlar deneyin sizde

GaydiricubbatCemilem
20-09-09, 12:09
emilia
Kabartma tozuyla ben baya akıttım kızlar ilk önce bir kabın içine 2 paket kabartma tozunu koydum su ekledim saçıma yedirdim bu şekilde yarım saat bekledim sonra nasıl akto o simsiyah renk anlatamam kızlar deneyin sizde
evet ben de bu şekilde akıtmıştım rengi oluk gibi akıodu boya,hem saçımıda besledi güçlendi..:1rolleyes:

ArMeSu
21-09-09, 00:09
emilia
Kabartma tozuyla ben baya akıttım kızlar ilk önce bir kabın içine 2 paket kabartma tozunu koydum su ekledim saçıma yedirdim bu şekilde yarım saat bekledim sonra nasıl akto o simsiyah renk anlatamam kızlar deneyin sizde
kabartma tozunu daha önce neden duymadım ben :sinifsinif:

dertlisezen
21-09-09, 08:09
Bence acıcı kullanma canım.Beyaz sabun dene. Ben cok cektım bır sene oldu sacım daha yenı yenı duzelıyor

pipirikli
21-09-09, 23:09
emilia
Kabartma tozuyla ben baya akıttım kızlar ilk önce bir kabın içine 2 paket kabartma tozunu koydum su ekledim saçıma yedirdim bu şekilde yarım saat bekledim sonra nasıl akto o simsiyah renk anlatamam kızlar deneyin sizde
Merhaba size bununla ilgili bir soru sormak isterim izniniz ile bu kabartma tozu işlemi 7-8 ay önce boyanmış bi saçıda akıtırmı acaba aksine yeni boyanan bir saç için mi bu derece etkili?

GaydiricubbatCemilem
22-09-09, 07:09
akıtıo canım ne var neyok eski yeni hepsini akıtıo :teytey:

pipirikli
22-09-09, 10:09
teşekkür ederim hemen deneyeyimdelikafadulden

burn
22-09-09, 13:09
İki ay önce siyaha boyamıştım saçlarımı.Bende iki paket kabartma tozu denedim önerinizle. Zerre kadar akmadı. Hala aynı:çok üzgünüm:

pipirikli
22-09-09, 18:09
zeliş06
selam arkadaşlar saçlarımı 7 8 ay önce siyaha boyadım ama şimdi çok sıkıldım saçlarımda oldukca uzun 15 cm falan saçım uzadı kumral kendı saçım.....35 cm falanda boya simsiyah çok kötü gözüküyor kuaföre gittim saçımı açmak için 120 tl istedi ee o kadarda vermek istemiyorum evde nasıl açabilirim yada siyah boyayı nasıl akıtabilirim fikri olan yada saçını evde açmış olan varsa lütfen yorumlarınızı yardımlarınızı bekliyorum
Benimde siyah ve evde açmayı düşünüyorum, kabartma tozu yazılmış deneyeceğim olmaz ise orial kullanacağım, sonucu merak edecek olur iseniz yazarım ne sonuç aldığımı:a015:

emilia
22-09-09, 21:09
Valla o kadar süre içinde yapılan bir boya varsa reng,ne göre değişir mesela bu formul siyah saçlar için etkili sonuç veriyor diğer renkler için (eğer saçın siyah değilse) bilmiyorum ama dene bi istersen sonucunu yaz...

feride.54
23-09-09, 07:09
kızlar benmde saçlarım siyah dipelrim kumralıma döndü yani kendi rengime en son haziranda boyamıştım
şimdi kabartma tozunu bnde denesem diorum
2 paket kabartma tozuna ne kadar su koyuyosunuz
birde saçlarım dökülme z dimi??

GaydiricubbatCemilem
23-09-09, 07:09
burn
İki ay önce siyaha boyamıştım saçlarımı.Bende iki paket kabartma tozu denedim önerinizle. Zerre kadar akmadı. Hala aynı:çok üzgünüm:
aaa gerçektenmi bi kaç kez daha yap belki ilk kez yaptıysan ondandır...benim hemen akıttı gitti bir hafta yaptım hergün bişe kalmadı ...


2 pakete 2 su bardağı suyla yapıorm ben yedirerek sürüorm:1rolleyes:

lolalucy
23-09-09, 11:09
canım saçımı uzatmak için turplu maskeyi denedim. saçımda siyaha yakın çok koyu kestane boya vardı. daha maskeyi uygularken şıpır şıpr aktı. yıkanınca bayaa bi açılacak herhalde. yıkadıktan sonra yazarım gene. istersen bunu bir dene hem saçını da uzatmış olursun:) 1 taşla 2 kuş....

tubish25
23-09-09, 15:09
bende bugün boyattım koyu kestane dedi kuaför ama simsiyah bişi oldu mafoldumben kabartma tozunu bende deneyeceğim inşallah çıkar.şu turp maskesini de çok merak ettim sonucunu ve tarifini yazarsan sevinirim.

SimGe.7
23-09-09, 16:09
dniorum şuan kabartma tozunu sacımı yakıo ama inş işe yarar akarsa boya cok dua edicemm sana böle deişik formülü olanlar sölesin ya hepsini denicem akana kadar.:teytey: