SAÇ BOYAMA ve SAÇ RENGİ HAKKINDA Sorular Ve Öneriler


LiLey
25-05-08, 11:05
teşekkürler canım.
bir tutamına direkt sürmeyi düşünüyorum.
deniyecem bunu ama kestirdikten sonra.
saol tekrara.s.

und
25-05-08, 11:05
küllümango
canım anca geldim. resimdeki saç rengi bakır kızılı.lorealde var bu renk. ve evet yakışana gerçekten çok yakışıyor.eğer bu rengi istiyorsan mutlaa loreal recital serisinden kullan.çok parlak ışıltılı bır sonuç alırısın
Sağol canım:))

Sence bu renk bronz tene gider mi?? Resimdeki hanıma bayağı yakışmış...a.s

küllümango
25-05-08, 11:05
LiLey
teşekkürler canım.
bir tutamına direkt sürmeyi düşünüyorum.
deniyecem bunu ama kestirdikten sonra.
saol tekrara.s.
canım kesitrceksen o aman kestirceğin kısıma bıraz uygula saç kafandayken henuz:) zaten kötu olursa yada hiç etkisi olmasa dahı nasıl olsa kestireceğin saç olacağı için zarara uğramış olmazsın.

LiLey
25-05-08, 11:05
küllümango
canım kesitrceksen o aman kestirceğin kısıma bıraz uygula saç kafandayken henuz:) zaten kötu olursa yada hiç etkisi olmasa dahı nasıl olsa kestireceğin saç olacağı için zarara uğramış olmazsın.
haklısın valla bak ben o açıdan düşünmemiştim.:1hug:

küllümango
25-05-08, 11:05
und
Sağol canım:))

Sence bu renk bronz tene gider mi?? Resimdeki hanıma bayağı yakışmış...a.s
canım eğer renkli gözlüysen ve bronz tenliysen tabı kı gider. ama koyu kahve gözlüysen hele kaşların koyu renkse bence hiç yanaşma bu renge.eğer saçların oldukça saglıklıysa olabılrı ama saglıklı değilse boyle bır renge boyandıktan sonra bronz teninle sanki hafalarca guneşte kalmışsın gıbı bı gorunum elde edebılrsın.
kısacası saçın gerçekten saglıklıysa kaşların koyu renkli değilse yakışabılır.

küllümango
25-05-08, 11:05
und
Sağol canım:))

Sence bu renk bronz tene gider mi?? Resimdeki hanıma bayağı yakışmış...a.s
[​IMG]
umarım resim koyabılmışımıdr.UND arkadaşım bak bu saç rengide çok guzel ama beyaz tenliysen. benım arkadaşım 5 yıldır bu saç rengini kullanıyor.ve açık tenli kaşlarında yok denecek sevıyede. ayrıca mordan vazgeçtin sanıyorum çok sevındım:)

und
25-05-08, 11:05
küllümango
[​IMG]
umarım resim koyabılmışımıdr.UND arkadaşım bak bu saç rengide çok guzel ama beyaz tenliysen. benım arkadaşım 5 yıldır bu saç rengini kullanıyor.ve açık tenli kaşlarında yok denecek sevıyede. ayrıca mordan vazgeçtin sanıyorum çok sevındım:)
Valla canım yazın bayağı bir renk atıyorum bu renk hayatta olmaz... Buğday tenliyim ama yazın esmer olmayı planlıyorum:))
İşte benim eklediğim resimdeki kadınla benzeşiyoruz ten bakımından... Kaşlarım daha açık... Gözlerimde açık bir kahve... Var mı önerin?:)) Kahve tonlarından bıktım... Çikolata kahve çok yakışıyor mesela ama daha kızıllı bakırlı tonlar denemek istiyorum...

Mordan vazgeçme sebebim:KK70: Oreal kullanmak istememem... Ama farklı bir renk seçemezsem viyole yapıcam... Çok çabuk akıyor gerçekten ama çok hoşuma gidiyor:))

küllümango
25-05-08, 12:05
und
Valla canım yazın bayağı bir renk atıyorum bu renk hayatta olmaz... Buğday tenliyim ama yazın esmer olmayı planlıyorum:))
İşte benim eklediğim resimdeki kadınla benzeşiyoruz ten bakımından... Kaşlarım daha açık... Gözlerimde açık bir kahve... Var mı önerin?:)) Kahve tonlarından bıktım... Çikolata kahve çok yakışıyor mesela ama daha kızıllı bakırlı tonlar denemek istiyorum...

Mordan vazgeçme sebebim:KK70: Oreal kullanmak istememem... Ama farklı bir renk seçemezsem viyole yapıcam... Çok çabuk akıyor gerçekten ama çok hoşuma gidiyor:))
arkadaşım ten rengini senin yolladığın fotodakı kızın ten rengi alarak ve gözüünde açık kahve olduğunu duşunerek sana uyabılceğini düşündüğüm bir renk bakıcam becerebılırsem fotografınıda koyarım.saçın kalın telli gür dalgalı nasıl? ayrıca bu konuda bana guvenebilirsin. yanı seni direk görsem işte senin rengin bu derim.çünkü şimdiye kadar en az 7 kız arkadaşımın saç rengini tamamen değiştirdim ve kuaoforleri bıle oldukça begendı.önemli olan senin nasıl bı görünüm elde etmek istediğin.

und
25-05-08, 12:05
küllümango
arkadaşım ten rengini senin yolladığın fotodakı kızın ten rengi alarak ve gözüünde açık kahve olduğunu duşunerek sana uyabılceğini düşündüğüm bir renk bakıcam becerebılırsem fotografınıda koyarım.saçın kalın telli gür dalgalı nasıl? ayrıca bu konuda bana guvenebilirsin. yanı seni direk görsem işte senin rengin bu derim.çünkü şimdiye kadar en az 7 kız arkadaşımın saç rengini tamamen değiştirdim ve kuaoforleri bıle oldukça begendı.önemli olan senin nasıl bı görünüm elde etmek istediğin.
Teşekkür ederim canım:)) Bak senin için profilimde albümüme bir resmimi ekledim sen baktıktan sonra silicem, bakınca haber ver bana:KK66:

und
25-05-08, 12:05
Bu arada saçlarım bayağı ince telli... Nasıl kurutursam öyle şekil alır, belli bir şekli varsa da ben çözemedim hala:KK70:

küllümango
25-05-08, 16:05
canım msj attım ama galiba özeline yazdım msjı.göremedim resmini.

und
25-05-08, 16:05
küllümango
canım msj attım ama galiba özeline yazdım msjı.göremedim resmini.
Tamamdır canım baştan ekledim profile:)) Senin çıktığını görünce kaldırmıştımda...

küllümango
25-05-08, 17:05
gördum canım. ya ne kadar belirgin elmacık kemiklerin var ne kadar sanslisin bu konuda.canım bence saçını yormadan bakır kızılına boyarsan yıpratmadan yanı bırde kalitelı kırmızı bır rujla oldukça guzel görüneceğine eminim.göz rengin oldukça açık kahve çünkü ve zayfısın.sana bu dediklerim çok yakışacaktır eminim.

und
25-05-08, 18:05
küllümango
gördum canım. ya ne kadar belirgin elmacık kemiklerin var ne kadar sanslisin bu konuda.canım bence saçını yormadan bakır kızılına boyarsan yıpratmadan yanı bırde kalitelı kırmızı bır rujla oldukça guzel görüneceğine eminim.göz rengin oldukça açık kahve çünkü ve zayfısın.sana bu dediklerim çok yakışacaktır eminim.
Teşekkür ederim canım:)) Bakır kızılı severim ve kırmızı ruju:)) Peki yine soruyorum kuaföre mi gideyim yoksa kendim mi boyayayım... Yıpratmamak için yani...

gözdey_85
25-05-08, 19:05
arkadaşlar palette bronz kahve yi çikolata kahve gibi rengin üzerine kullanan var mı?

gözdey_85
25-05-08, 19:05
ve numarası ona çok yakın olan dore bakır ı deneyen var mı?farkları ne bronz kahvede de bakırlık yok mu?

mn54
25-05-08, 22:05
arkadaşım bronz kahve yaptı cnm çok deil belki ama bakırlık var yaa...

gözdey_85
26-05-08, 10:05
kızlar ben sadece dip boyası olarak uygulamak istiyorum boyayı yani sadece çıkan saçlarımı boyayıp geri kalan yerleri boyamak istemiyorum boya öyle de tutar di mi?

AsiMavi
26-05-08, 14:05
bence butun boyalar kimyasal oldugu icin saclari dokuyor.kiriyor.cansizlastiriyor.kazik gibi yapiyor.ben kullandim 1, 2 sefer ve pisman oldum.en guzeli kina.hem saci besliyor.tabi bu benim kendi dusuncem.

küllümango
26-05-08, 15:05
und
Teşekkür ederim canım:)) Bakır kızılı severim ve kırmızı ruju:)) Peki yine soruyorum kuaföre mi gideyim yoksa kendim mi boyayayım... Yıpratmamak için yani...
kuaföre gitme sakın.loreal recitalde istediğin renk 6.44 ise sen 7.44 dunu yanı bı açık rengini al.ve loreal recitalın ıçındeki peroksit yuzde 6 lık oluyor sen yuzde 9 luk kolestonun peroksitlerinden al hani satılıyorya 750 kuruşa. saçlarının boylarından boyamaya başla.en son dıpleri boya.yoksa diplerin daha açık olur. saçını ıslatıp boyuyorsun loreal recital serısınde.sende saçını ıslat havluyla ıslaklığını al ki saçından dökülmesin boya.boyadıktan sonrada saçını jelatıne yada mıgros poşetlerinin içine sok:)kurutma makınesiyle ıyıce ısı ver arada da saçını tara. normalde 30 dk derler ama sen 40 dk kadar beklet.yıkamaya 10 dk kalada saçını bıraz fıskıye yardımıyla ıslat ve tara köpürt saçını.10 dk sonrada sadece durula sampuanlama. ve en önemli nokta saçını boyadıktan sonra en az 3 gun yıkamaman gerekli. çünkü saçtakı renk kaybı boyandıktan hemen sonra uygulanan yıkama fön gibi işlemlerle yuzde 50 azalıyor. 3 hatta 4 gun sonra yıka saçını renk tam otursun saçına.bu çok önemli.
canım umarım yapabılrsın.önemli olan her tarafı eşit şekilde tutturabılmek.bı arkadaşın varsa onunla bırlıkte yapın.dediğim gbi yaparsan ıyı sonuç alırsın.çünkü yıllardır buuygulamaları yapıyorum.sen yınede kendine guvenıyorsan ve sende bakır kızılının yakışacağını duşunuyorsan boya.sonra uzulmeni keşke boyamasaydm demeni istemem.
istediğin ne renk olursa onun bır ton açığını al.açık renki koyulaştırmak kolay ama koyu rengi açmak çok zor.

und
27-05-08, 16:05
küllümango
kuaföre gitme sakın.loreal recitalde istediğin renk 6.44 ise sen 7.44 dunu yanı bı açık rengini al.ve loreal recitalın ıçındeki peroksit yuzde 6 lık oluyor sen yuzde 9 luk kolestonun peroksitlerinden al hani satılıyorya 750 kuruşa. saçlarının boylarından boyamaya başla.en son dıpleri boya.yoksa diplerin daha açık olur. saçını ıslatıp boyuyorsun loreal recital serısınde.sende saçını ıslat havluyla ıslaklığını al ki saçından dökülmesin boya.boyadıktan sonrada saçını jelatıne yada mıgros poşetlerinin içine sok:)kurutma makınesiyle ıyıce ısı ver arada da saçını tara. normalde 30 dk derler ama sen 40 dk kadar beklet.yıkamaya 10 dk kalada saçını bıraz fıskıye yardımıyla ıslat ve tara köpürt saçını.10 dk sonrada sadece durula sampuanlama. ve en önemli nokta saçını boyadıktan sonra en az 3 gun yıkamaman gerekli. çünkü saçtakı renk kaybı boyandıktan hemen sonra uygulanan yıkama fön gibi işlemlerle yuzde 50 azalıyor. 3 hatta 4 gun sonra yıka saçını renk tam otursun saçına.bu çok önemli.
canım umarım yapabılrsın.önemli olan her tarafı eşit şekilde tutturabılmek.bı arkadaşın varsa onunla bırlıkte yapın.dediğim gbi yaparsan ıyı sonuç alırsın.çünkü yıllardır buuygulamaları yapıyorum.sen yınede kendine guvenıyorsan ve sende bakır kızılının yakışacağını duşunuyorsan boya.sonra uzulmeni keşke boyamasaydm demeni istemem.
istediğin ne renk olursa onun bır ton açığını al.açık renki koyulaştırmak kolay ama koyu rengi açmak çok zor.
Canım sağol ya... Bunlar acayip işime yarayacak gerçekten de:)) Senin taktiklerinle çok güzel uygulayacağıma eminim:)
Bir de rengi seçebilsem tammm olacak:)) Çok tereddütte kaldım cidden... En iyi kararı vermek istiyorum net olmadığım, içime sinmeyen şeyi yapmak istemiyorum açıkçası... Şimdi sanki bana bu renk yakışmayacakmış gibi hissetmeye başladım... Ya tenim koyu kaçarsa diye endişeleniyorum...

asrai
27-05-08, 16:05
AsiMavi
bence butun boyalar kimyasal oldugu icin saclari dokuyor.kiriyor.cansizlastiriyor.kazik gibi yapiyor.ben kullandim 1, 2 sefer ve pisman oldum.en guzeli kina.hem saci besliyor.tabi bu benim kendi dusuncem.
evet kına gerçekten çok besleyici ve saça parlaklık veriyor bende çok uzun süre kına kullandım daa sonraa bıraktım dedim boya yapıyım aldıım boyadanda saçlarım bi yıpranma görmedi açıkçası ama nezamanki kuaföre gidip kendi resngimee dönmek istedim iştee ozaman çok yıprandı saçlarım açma işlemi,astar.boya derken tabi ıçlarda bi yıpranmaa oldu :KK43: saçlarıma çok özengösterdiğim için üzüldüm tabi bu duruma ama saç bakım yağı ve maskelerle biraz yumuşattım bunları tabi 2 ayda bir uçlarındanda aldırmam gerekti...:bbo:

gözdey_85
27-05-08, 16:05
küllümango merhaba:)
ben saçıma sadece dip boyası yapmak istiyorum doğal saç rengim koyu kahve ,ben 2 ton açık renk olan açık kahve ile boyamak istiyorum boyalarda daha koyu oluyor ya o yuzden 2 ton açık düşündüm
bir de sadece dipler boyanıp geri kalan kısımlar boyanmasa olur di mi?şimdiden teşekkürler

EU1
28-05-08, 09:05
bu fildişi sarısı hangi markada var yada gümüş rengi?

küllümango
28-05-08, 10:05
und
Canım sağol ya... Bunlar acayip işime yarayacak gerçekten de:)) Senin taktiklerinle çok güzel uygulayacağıma eminim:)
Bir de rengi seçebilsem tammm olacak:)) Çok tereddütte kaldım cidden... En iyi kararı vermek istiyorum net olmadığım, içime sinmeyen şeyi yapmak istemiyorum açıkçası... Şimdi sanki bana bu renk yakışmayacakmış gibi hissetmeye başladım... Ya tenim koyu kaçarsa diye endişeleniyorum...
canım dediğin gibi en önemlisi içine sinmesi. sen içine sinen rengi belirle daha sonra yıne benim tarıf ettığım yontemlerle boya saçını. ama tenin koyu olsada yınede koyu kahveler yerıne tenıne daha çok yakışacak açık kahvelerde gezin canım.çünkü koyu kahveler hem parlamıyor hemde saçını boyadığına değmez. kararını verınce banada bıldır canım:)