Bekar kzlar buyrun muhabbete.. :))


cimcime eses
15-06-09, 13:06
ohh beee bendeniz bendensin...
Psikolojim bozuluyodu şu gacıların sevgili maceralarını okumaktan...
HEP DESTEK TAM DESTEK tuttum bu lafı
:lepi:

Papato
15-06-09, 13:06
Selen_Ay
en kart ben mi oluyorum bu durumda -tatlicadiarzu-
84lüyüm
estapitipiti yav:eek:

senden olsa olsa bonus kart olursırnaşık şeysırnaşık şey kapışılır o da :p

cimcime eses
15-06-09, 13:06
selenaycım bekarsın ama en azından sevgilin var ya ben senağlama

Boswer
15-06-09, 13:06
cimcime eses
ohh beee bendeniz bendensin...
Psikolojim bozuluyodu şu gacıların sevgili maceralarını okumaktan...
HEP DESTEK TAM DESTEK tuttum bu lafı
:lepi:
Bizde hayallerimizden özgürlüğümüzden bahsederizz :eek:

Boswer
15-06-09, 13:06
GulPembe
bende 84 lüyüm hiç üzülmeee :lepi:

Hiç üzülmeyin bana abla hatta teyze diyebilirsiniz.zemuszemus
27 yaşındayım ben (turşuluk bidondan sesleniyorum size)

Pandomim
15-06-09, 13:06
Bendeniz
Selam kızlarrrŞeniz

Bende bekarımm sevgilim bile yokkk
:gitme:
hayırlı birini bulursun inşallah...

cimcime eses
slm kızlaar işte geldim burdayım
hoşgeldiniz yeni arkadaşlar...
hoşgeldin...

Selen_Ay
en kart ben mi oluyorum bu durumda -tatlicadiarzu-
84lüyüm

yok yok değilsin...

Selen_Ay
15-06-09, 13:06
Bendeniz
Selam kızlarrrŞeniz

Bende bekarımm sevgilim bile yokkk
:gitme:
ay olur bacım hiç dert etme, sen hayırlısını dile yeter ki :Saruboceq:

cimcime eses
slm kızlaar işte geldim burdayım
hoşgeldiniz yeni arkadaşlar...
hoşbulduk canım

GulPembe
bende 84 lüyüm hiç üzülmeee :lepi:
kaydirigubbakcemile3 bak bu duruma sevindiim

cimcime eses
selenaycım bekarsın ama en azından sevgilin var ya ben senağlama
ay öyle deme canım yaaa
ben hiç bi zaman sevgilim olsun demedim ama 19 yaşımdan bu yana 1 ay boş kaldım sayılmaz :S ayrılıyorum istemezken hoop biri oluyor

ve geçen sene feci bir biçimde (görücü usulü)nişanlılık atlattım kafamçokkarıştı
Allah ne verirse hayırlısını versin

supurgelicadi
15-06-09, 13:06
merhaba kızlar kısa bir aradab sonra tekrar burdayım nasılsınız

Mermaid
15-06-09, 13:06
Bendeniz
Selam kızlarrrŞeniz

Bende bekarımm sevgilim bile yokkk
:gitme:
mrb bendenız,kız sen cımcımenın dıger topıgındekı bendenız mısn?

GulPembe
bende 84 lüyüm hiç üzülmeee :lepi:
kart mı dedı bırılerı..ben 83 lüyüm emmeeeeee hıc kart felan demıom kendıme taş gıbıyım taşşşşşşş :p

cimcime eses
ohh beee bendeniz bendensin...
Psikolojim bozuluyodu şu gacıların sevgili maceralarını okumaktan...
HEP DESTEK TAM DESTEK tuttum bu lafı
:lepi:
gorende her gun her an sevgılı muhabbetı yapıos sancak naniknanik nyse destekcın cıktıı bak sefgılısı neyım yokmus onunda..nan esra ben acıktummmmmmmmmm :KK43:((((((((

cimcime eses
selenaycım bekarsın ama en azından sevgilin var ya ben senağlama
hee yaaaaaa kaydirigubbakcemile3 nan manyak cımcıme sevgılısı bugun olan yrn olmyabılır bızımde garantımz yok yaneee.............ya aksm üşenmessem eger aldıgım elbıseyı gıyınıp cekınıp gondercm düğünde olurmu dıye bakarsınz olar mı????????

Mermaid
15-06-09, 14:06
supurgelicadi
merhaba kızlar kısa bir aradab sonra tekrar burdayım nasılsınız
hoşgeldın caduuu,naper

cimcime eses
15-06-09, 14:06
he elbise olayı tamam...
Nan ben kendime lıght yemekler söyledim :)) çatlıcam şimdi midemmi küçüldü aceba...
Ama bugünden sonra diyet yine aynı devam etcek...
Meryem bu bendeniz o bendeniz deel o 2 z'li :))

cimcime eses
15-06-09, 14:06
yav çıldırıciğim sabahtan beri kimse gelmiyo çıkış vaktim geldi herkes bir bir topice damlıyo :mymeka:

supurgelicadi
15-06-09, 14:06
hb mermaid iyiyim sen nasılsın

Mermaid
15-06-09, 14:06
cimcime eses
he elbise olayı tamam...
Nan ben kendime lıght yemekler söyledim :)) çatlıcam şimdi midemmi küçüldü aceba...
Ama bugünden sonra diyet yine aynı devam etcek...
Meryem bu bendeniz o bendeniz deel o 2 z'li :))
hııııııııııı tmm bu baska bendenız okey...dıyet yemekler soeldım derken ne mesela..ben de nestle gevrek yıycktm baktım light süt dıbınde kalmıs 4-5 kaşıklık cıktı yanı.Aslnda elmamda var ama onu ıstemıo cnm :KK43:

Selen_Ay
15-06-09, 14:06
cimcime eses
yav çıldırıciğim sabahtan beri kimse gelmiyo çıkış vaktim geldi herkes bir bir topice damlıyo :mymeka:

bu işler hep böyle olur zaten kaydirigubbakcemile3

GulPembe
15-06-09, 14:06
vayyy topicige bak be Konuyu Toplam 8 Kullanıcı okuyor. (7 Kayıtlı kullanıcı ve 1 Misafir)
GulPembe, Bendeniz, Mermaid+, Papato, pirlanta_a+, Selen_Ay, supurgelicadi+
bide misafirimizde var kıslar elbiseyi bekliyom mermaidciğim

Mermaid
15-06-09, 14:06
supurgelicadi
hb mermaid iyiyim sen nasılsın
iyiyim tatlımmm,,yaşıyoruz ıste Allah a şükürr....gelmıosun hıc...h sonu ıcın solemıyorum cunku h sonu bnde gelmıyorum...h ıclerı pek gorunmuosn yanı

Mermaid
15-06-09, 14:06
GulPembe
vayyy topicige bak be GulPembe, Bendeniz, Mermaid+, Papato, pirlanta_a+, Selen_Ay, supurgelicadi+ bide misafirimizde var kıslar elbiseyi bekliyom mermaidciğim
ya çok gusel bısey beklemeyın düğün dedım dıye,..abartı olsun ıstemedıgmden normal bısı aldım...ama her an fıkır değistiırp başka bişe alabılırm :bbo:

supurgelicadi
15-06-09, 14:06
bu hafta sınavlar vardı pek duramadım kk da artık rahatım

Mermaid
15-06-09, 14:06
supurgelicadi
bu hafta sınavlar vardı pek duramadım kk da artık rahatım
açık ogretımmı okuodn sen unuttum yıne yaa:eek:klava:

supurgelicadi
15-06-09, 14:06
yok açıköğretim değil normal ünivde okuyorum

GulPembe
15-06-09, 14:06
Mermaid
ya çok gusel bısey beklemeyın düğün dedım dıye,..abartı olsun ıstemedıgmden normal bısı aldım...ama her an fıkır değistiırp başka bişe alabılırm :bbo:
nezamn görebilcez seni :jeyyar:

Mermaid
15-06-09, 14:06
GulPembe
nezamn görebilcez seni :jeyyar:
eve gıdım işim cıkmaz ve uşenmessem eger akşam gorursunüz benı :CüvCüv:

Mermaid
15-06-09, 14:06
üşenmessem dıom cunku resımler hazır deıl :p

Pandomim
15-06-09, 14:06
Selen_Ay
ay olur bacım hiç dert etme, sen hayırlısını dile yeter ki :Saruboceq:



hoşbulduk canım



kaydirigubbakcemile3 bak bu duruma sevindiim



ay öyle deme canım yaaa
ben hiç bi zaman sevgilim olsun demedim ama 19 yaşımdan bu yana 1 ay boş kaldım sayılmaz :S ayrılıyorum istemezken hoop biri oluyor

ve geçen sene feci bir biçimde (görücü usulü)nişanlılık atlattım kafamçokkarıştı
Allah ne verirse hayırlısını versin
aminnnn...

supurgelicadi
merhaba kızlar kısa bir aradab sonra tekrar burdayım nasılsınız
hoşgeldin...

Mermaid
ya çok gusel bısey beklemeyın düğün dedım dıye,..abartı olsun ıstemedıgmden normal bısı aldım...ama her an fıkır değistiırp başka bişe alabılırm :bbo:
olsun koy bakalım bende merak ettim resmi bekliyorum bende...

supurgelicadi
bu hafta sınavlar vardı pek duramadım kk da artık rahatım
ohh kaydirigubbakcemile2

supurgelicadi
15-06-09, 14:06
hg cnm pırlanta

evet cnm ohhkaydirigubbakcemile2

cimcime eses
15-06-09, 14:06
ben gider kızlar herkese ii akşamlar...
Mervee seni burada görmek çok güzel hep bekleris tamammı??
HEP DESTEK TAM DESTEK
:lepi:

GulPembe
15-06-09, 14:06
Mermaid
eve gıdım işim cıkmaz ve uşenmessem eger akşam gorursunüz benı :CüvCüv:
bekliıozzzzzz :eek:lmaz:

Pandomim
15-06-09, 14:06
cimcime eses
ben gider kızlar herkese ii akşamlar...
Mervee seni burada görmek çok güzel hep bekleris tamammı??
HEP DESTEK TAM DESTEK
:lepi:
güle güle.. sağlıcakla kal.. (bu arada merve kimdi yahu) sırnaşık şey

Mermaid
15-06-09, 14:06
eet Merve dıye Anemondan mı bahsettı acaba,ama anemon burda gozukuo sadece msjı felnan goremedım ben

Selen_Ay
15-06-09, 14:06
ben değilim onu biliyorum :)

Mermaid
15-06-09, 14:06
kıslar ben de cıkıyorum kndınıze ıı bakın hoşçakalın iyi akşamlar

GulPembe
15-06-09, 14:06
Mermaid
kıslar ben de cıkıyorum kndınıze ıı bakın hoşçakalın iyi akşamlar
iii aksamlar sekerrrr :gitme:

splendour_yellow
15-06-09, 14:06
merhaba arkadaşlarrr bende burdayımmmsositososito

Boswer
15-06-09, 14:06
cimcime eses
he elbise olayı tamam...
Nan ben kendime lıght yemekler söyledim :)) çatlıcam şimdi midemmi küçüldü aceba...
Ama bugünden sonra diyet yine aynı devam etcek...
Meryem bu bendeniz o bendeniz deel o 2 z'li :))
Evet ben tek z'li bendeniz:1ninca:

Benim mesaim bitti arkadaşlar sizlere iyi muhabbetler
Şeniz

Selen_Ay
15-06-09, 14:06
herkese iyi akşamlar

kızlar benim mesai de bitti hepinize iyi akşamlar Şeniz

Pandomim
15-06-09, 15:06
Herkesin mesai bitti benim daha bir saatim var of :KK43:(

Pandomim
15-06-09, 15:06
splendour_yellow
merhaba arkadaşlarrr bende burdayımmmsositososito
hoşgeldin...

GulPembe
15-06-09, 15:06
benm mesai saatime daha yarım saat var :eek:klava: bende kacar kıslarrr yarın görüşmek üzere ii aksamlar

mawro
15-06-09, 16:06
bende bu topıge yenı geldım ama geldıgım gıbı mesaı saatı bıttı...

Mermaid
15-06-09, 17:06
kıslarrrrrrrrrrrrrr orda mısınızzzzzzzzzzzzzzzzzz?

supurgelicadi
15-06-09, 17:06
ben burdayım mermaid

Mermaid
15-06-09, 17:06
...............

Mermaid
15-06-09, 17:06
................................................

Mermaid
15-06-09, 17:06
.......................................................

baby_dilay
15-06-09, 17:06
İyi akşamlarr
Aaaaa tuğçede burdaymışşşş

MaViPaTiKLeR
15-06-09, 19:06
Mermaid
http://img188.imageshack.us/img188/9480/56511450.jpg
http://img188.imageshack.us/img188/1121/66600151.jpg
canım ben o elbiseye ikinci ayakkabıyı daha yakışırdım....kapalı olanı yani...diğer ayakkabıda şık ama o elbiseyle bence ikinci:nazar:

Mermaid
15-06-09, 19:06
bence de ıkıncı ayakkabılr da dısardn fıkırlerı merak ettım..elbise cok mu basıt..erkek arkdasımn kuzenının düğününde giyincem..ama kuzenı ve nişanlısı ılede samımı arkadasızzz....

sebnem42
15-06-09, 20:06
merhaba kızlar benımde bekar olarak son 23 gunum:)))

supurgelicadi
15-06-09, 20:06
slm diloş =)